Announcement

Collapse
No announcement yet.

Resident Evil 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Jedah μιλησε και συμφωνω απολυτα. Μη το συνεχισετε το spam μιας σελιδας, ο ανθρωπος εξεφρασε απλα τον ενθουσιασμο του και τιποτα παραπανω.
    Να λειπουν και οι παραλληλισμοι με αλλα ατομα/παιχνιδια γιατι ειναι ατοποι.

    Η συνεχεια να ειναι επι του θεματος παρακαλω..

    Comment


    • Μισό λεπτό να πιάσουμε τα θέματα ένα-'ενα:

      Ο λόγος που ενθουσιάστηκα είναι πως το παιχνίδι δείχνει να πατά στην συνταγή και τα mechanics του 4 (που λάτρεψα και αγόρασα 2 φορές (GC & PC)), με βελτιωμένο απίστευτα ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για παιχνίδια του είδους: τον τεχνικό τομέα. Αν έκανα λάθος και όσα δείχνει το video δεν είναι in-game τότε ναι, ενθουσιάζομαι τζάμπα. Αν όμως κατάλαβα καλά δεν είναι prerendered cutscenes και ακόμα και τα cutscenes είναι real-time από την μηχανή του παιχνιδιού. Όπως και να έχει ετούτη η γενιά έκανε σπουδαία δουλειά στο να παρέχει φανταστικά βελτιωμένα sequels και το RE5 δείχνει να συνεχίζει την πορεία αυτή. Επιπρόσθετα το παιχνίδι δείχνει πολύ καλύτερο οπτικά από ότι έχουμε δει ή περιμένουμε να δούμε από κοντά, όσων αφορά τα 360/PS3.[/b]
      Διαφωνώ ότι τα action παιχνίδια αυτοσκοπός είναι τα υπέρτατα γραφικά απόδειξη το RE4 που ξεκίνησε σαν ένα κλασικό adventure και η αναδημιουργία της capcom και του Mikami μαζί με τον Kobayashi το έκανε πιο action και βελτίωσε απίστευτα το gameplay του τίτλου. Εμένα με ευχαρίστησε που είχα ένα πλήρες πακέτο γραφικά=gameplay. Με το 5 πραγματικά επειδή η ιδέα είναι φρέσκια ακόμα δεν έχω τις υπέρτατες απαιτήσεις και πραγματικά το μόνο που θέλω είναι μία από τα ίδια με κάποιες βελτιώσεις και αξιόλογα production values.
      Ακόμα και με γραφικά RE 4 engine να έβγαινε πάλι θα το έλιωνα. Το τελευταίο είναι καθαρά υποκειμενική άποψη ενώ το πρώτο που είπα είναι αυτοσκοπός σε όλα τα παιχνίδια GRAPHICS<GAMEPLAY είναι αυτονόητο πιστεύω.

      Τώρα για το MGS4 που αναφέρθηκε απλά η σειρά για εμένα πέθανε μετά το πρώτο MGS. Το Twin Snakes με κούρασε στον χειρισμό και το παράτησα. To MGS2 δεν το έπαιξα, αλλά με κουράζουν τα μεγάλα cutscenes οπότε δεν έχασα τίποτα. Το MGS 3 με κούρασε με τα συνεχόμενα loading και την απαίτηση να μπαίνεις κάθε λίγο και λιγάκι στο μενού για να αλλάζεις καμουφλάζ. Για αυτούς τους λόγους δεν με συγκινεί η κυκλοφορία του MGS 4, καθώς και ότι οπτικά δεν είναι στα επίπεδα που θα ήθελα.[/b]
      Είσαι άδικος με τα Metal Gear και σίγουρα έχουν προβλήματα αλλά αυτά που τόνισες είναι δευτερεύοντα στον τίτλο. Μην ξεχνάς ότι το Metal Gear ήταν το πρώτο παιχνίδι που έφερε πραγματικά Production Values στα video games και από τα πρώτα που έκαναν με κινηματογραφικό τρόπο την αφήγηση ενός videogame, για μένα ήταν η Silicon Knights με το Legacy of Kain Blood Omen και αργότερα με το Eternal Darkness και το Twin Snakes το remake του original metal gear.

      Τελικά δεν καταλαβαίνω γιατί μετά από 18 χρόνια gaming, θα πρέπει ο ενθουσιασμός μου να μπαίνει στα καλούπια του καθενός εδω μέσα; Μήπως πείραξα κανέναν; Μήπως ειδικά σε αυτό το παιχνίδι έχει κανείς αμφιβολία ότι η Capcom δεν θα δώσει τον καλυτερο εαυτό της; [/b]
      Δεν νομίζω να παίρνεις σοβαρά τις δηλώσεις και τα κόμπλεξ όλων μας εδώ μέσα όταν αυτά καθαρά φαίνονται ότι είναι καθαρά δηλώσεις εμπάθειας;;; Αλλιώς θα χρειαστείς άλλα 18 χρόνια για να ξεπεράσεις κάποια δικά σου.

      Θα σας θερμοπαρακαλούσα, ανεξάρτητα από τις προσωπικές σας προτιμήσεις, να μην κατακρίνετε τον ενθουσιασμό και την προσμονή κανενός. Στην τελική δεν είμαστε εδώ για να κρατάμε ισορροπίες και αποστάσεις σαν πολιτικάντιδες. Είμαστε εδώ για να μοιραζόμαστε τον ενθουσιασμό μας για αυτό το χόμπι. Δεν έχω κανένα λόγο να είμαι συγκρατημένος ή να κρατώ ισορροπίες στα γούστα και τα θέλω μου.

      Έχει αρχίσει να χαλάει η ατμόσφαιρα και δεν μου αρέσει καθόλου η κατάσταση αυτή...
      [/b]
      Το θέμα είναι χαλασμένο από την αρχή απλά τώρα το πήρες μυρωδία

      Comment


      • Καλά αδέρφια, κουλάρετε λιγάκι.
        Καταρχήν έχει τεράστια διαφορά το συνεχές λιβάνισμα ενός παιχνιδιού (φυσικά δικαίωμα του καθενός να το κάνει, ειδικά όταν είναι δηλωμένος fan και έχει ξεκαθαρίσει τη θέση του στο ζήτημα), από τα όποια θετικά σχόλια μπορεί να κάνει μια φορά κάποιος μετά από ένα trailer.

        Κατά δεύτερον, ο τεχνικός τομέας είτε το θέλουμε είτε όχι παίζει κι αυτός έναν σημαντικότατο ρόλο στην εξέλιξη των video games, είναι απαραίτητος και επηρεάζει άμεσα το τελικό αποτέλεσμα, και την εμπειρία εν τέλει, που θα μεταδοθεί στον gamer από έναν τίτλο, δεν είναι το παν, αλλά είναι ένας πάρα πολύ σημαντικός παράγοντας. Προσωπικά χαίρομαι που το Resident Evil 5 δε βγαίνει στο Wii, πολύ απλά γιατί οποιοδήποτε κουτσουρεμένο παιχνίδι, μου είναι αδιάφορο, ενώ προτιμώ να το παίξω στην version που φτιάχτηκε για να παιχτεί, παρά σε κάποια όσο το δυνατών προσαρμοσμένη και αναπόφευκτα κουτσουρεμένη έκδοση, ένας τίτλος αποκλειστικά φτιαγμένος στα μέτρα του Wii (και δεν εννοώ casual) ναι, μια οποιαδήποτε downgraded version όχι.

        Τρίτων, ο Jedah έχει την προσωπική του άποψη για τον τίτλο Metal Gear Solid και εξετάζει το Metal Gear Solid σαν παιχνίδι, τα production values και η κινηματογραφική αφήγηση που κολλάνε; Ο Jedah μιλάει για το παιχνίδι Metal Gear, όχι για τη περιρρέουσα αυτού ατμόσφαιρα. Προσωπικά όσο αυστηρός κι αν φανώ, ανέκαθεν πίστευα πως παιχνίδι Metal Gear σχεδόν δεν υπάρχει, από την εποχή του PlayStation κιόλας ο τίτλος είχε πολλές αδυναμίες, από άποψη gameplay πάντα. Μέτριοι μηχανισμοί και αρκετά one sided προσέγγιση, στο Snake Eater πήγε να γίνει κάτι, αλλά και πάλι το τελικό αποτέλεσμα δε με εντυπωσίασε ιδιαίτερα, ήταν και παραμένει πολύ πίσω από το Splinter Cell σε gameplay μηχανισμούς.

        Ότι γουστάρω το Metal Gear Solid το γουστάρω, και μάλιστα πολύ, αλλά είναι γεγονός πως ο τίτλος τυγχάνει αυτής της αποδοχής, όχι γιατί είναι κανένα φοβερό παιχνίδι, αλλά γιατί σεναριακά, σκηνοθετικά, ατμοσφαιρικά κλπ, είναι άπιαστο. Αν το Metal Gear είχε κανένα κοινότυπο αμερικάνικο σενάριο, χαρακτήρες και σκηνικά τύπου Splinter Cell, με το ίδιο Metal Gear gameplay, θα πέρναγε απαρατήρητο από παντού, ευτυχώς που δεν είναι έτσι.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • <div class='quotetop'>(Loggo &#064; Jun 3 2008, 01&#58;03 AM) [snapback]26215[/snapback]</div>
          Ότι γουστάρω το Metal Gear Solid το γουστάρω, και μάλιστα πολύ, αλλά είναι γεγονός πως ο τίτλος τυγχάνει αυτής της αποδοχής, όχι γιατί είναι κανένα φοβερό παιχνίδι, αλλά γιατί σεναριακά, σκηνοθετικά, ατμοσφαιρικά κλπ, είναι άπιαστο. Αν το Metal Gear είχε κανένα κοινότυπο αμερικάνικο σενάριο, χαρακτήρες και σκηνικά τύπου Splinter Cell, με το ίδιο Metal Gear gameplay, θα πέρναγε απαρατήρητο από παντού, ευτυχώς που δεν είναι έτσι.
          [/b]

          Διαφωνω.
          Αλλα αν πιασουμε και εδω συζητηση για το MGS παει το τοπικ

          Comment


          • Παιδιά ας σταματήσει αυτή η συζήτηση και ας συνεχίσει το topic από εκεί που έμεινε (post του Jedah). Δεν μπορώ να καταλάβω, στην τελική, γιατί δε σβήνονται τέτοια posts. Έτσι κι αλλιώς σε κάθε topic γίνεται αυτό ακριβώς το flame και λέγονται πάντα τα ίδια πράγματα, ας γίνει ένα sticky θέμα κάπου με ένα από τα τόσα flames και ας καθαριστούν τα υπόλοιπα θέματα...

            Προσωπικά έμεινα έκπληκτος από το video και το βρίσκω πολύ πιο μπροστά από το προηγούμενο της σειράς. Πολλοί περισσότεροι εχθροί στην οθόνη, περισσότερες κινήσεις και περισσότερες προσεγγίσεις για την εξόντωση των εχθρών. Αυτά είδα εγώ, αυτά πιστεύω ότι είδε και ο Jedah όταν αναφερόταν σε "καλά στοιχεία". Και όντως είναι το ένα βήμα παραπάνω ΙΜΗΟ. Τα περιβάλλοντα φαίνονται πολύ πιο ανοιχτά, ένα ακόμα +.

            Comment


            • Συμφωνώ κι εγώ να μείνουμε on subject. Τα posts με συγκριτικά εκδόσεων και flaming εναντίον προσώπων και εταιρειών θα μπορούσαν και να σβηστούν γιατί δεν προσφέρουν τίποτα σε αυτή την συζήτηση. Πάμε παρακάτω για να γουστάρουμε και να περνάμε καλά όλοι μας. Θα απαντήσω με πμ αν βρω χρόνο όπου πρέπει.
              Insert Coin

              Comment


              • Απ&#39;ότι κατάλαβα το παιχνίδι θα ακολουθήσει όχι μόνο την gameplay λογική του 4 αλλά και μέρη του σεναρίου όσον αφορά τον ιό που έχουν κολλήσει οι άνθρωποι. Ο τύπος που κατάπιε εκείνο το χταπόδι μου θύμισε πάρα πολύ τους εχθρούς του 4 κι ελπίζω να προσθέσουν κάτι καινούργιο γιατί ως τώρα (αν και μαύροι και με άλλα ρούχα) δεν έχω δει καμία καινοτομία πέραν των εκπληκτικών γραφικών.


                Comment


                • Όντως και εγώ έχω απορία σχετικά με το παράσιτο που παρουσιάζεται στο video. Θα έχει άραγε σχέση με αυτό τους Los Iluminados; Οι εχθροί πάντως φαίνονται λίγο πιο ευκίνητοι και επικίνδυνοι. Επίσης υπάρχει ένα σημείο που δεν φαίνεται να πολυ επηρρεάζονται από το M-16 rifle. Τώρα που το λέω φοβερό είναι και το σημείο που ανατρέπεται το φορτηγό, μου αρέσουν αυτά τα εντυπωσιακά set pieces.
                  Insert Coin

                  Comment


                  • Logika einai o idios ios me tou 4 an analoghsteis to finale tou sugekrimenou titlou...
                    Nintendo I.D.: paixtis
                    3ds friend code: 2664-2347-7128

                    Comment


                    • Αν και λίγο πολύ τα γνωρίζουμε...

                      Resident Evil 5 Impressions
                      http://www.gamedaily.com/games/resident-ev...esident-evil-5/

                      Resident Evil 5 total play around 20 hours -Development sixty percent of the way through
                      http://www.computerandvideogames.com....php?id=190178

                      31 Μαρτίου λοιπόν.Άντε άντε να κολλήσουμε άγρια.

                      Comment


                      • Tα Las Plagas είναι (σήμερα είδα το video)
                        Και το φοβερό είναι οτι δεν κολλάς πρώτα το μικρό σε εμβρυικό στάδιο, αλλά χώσαν κατευθείαν σε νορμάλ άνθρωπο την ενήλικη μορφή και έγινε κατευθείαν τηλεκατευθηνόμενος. Επίσης, νέες μορφές σε στυλ Predator (το στόμα του ενός).
                        Oι εχθροί ΑΠΪΣΤΕΥΤΑ πολλοί ενώ μερικά σημεία είναι τεράστια.

                        Με ενδιαφέρει τι ακριβώς έκανε ο Wesker με Las Plagas κ G-Virus...

                        Comment


                        • New screens:
                          http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=307804

                          O_o.
                          Αυτο εχω να πω.

                          GOTY 2009 confirmed.

                          Comment


                          • *Jaw drop*


                            Comment


                            • Θα δανειστώ το πρώτο comment στα board του Neogaf, που είναι τεράστια αλήθεια.

                              ?No other game can make containers look so fucking interesting.?
                              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                              Comment


                              • ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ γραφικά. This is gonna be big....
                                Insert Coin

                                Comment

                                Working...
                                X