Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gears of War 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Armored Kantus παλευονται με την εννοια οτι θες μια βολη απο το Boomshot (για να γονατισουν) και μια frag stick στη συνεχεια. Αλλα τα δυο σκουλικια δεν τα πολυπαλεψα, μου φανηκε πολυς πονος... Anyway υπαρχει και σε αυτη τη μαχη η εννοια της τυχης (κυριως τι κανει το φιλικο AI, το καλυτερο ειναι να αποσχολει πχ τους kantus οσο εσυ καθαριζεις τα σκουλικια).

    To τελευταιο boss τι να πω... ευτυχως που εχουν βαλει checkpoint γιατι αλλιως δεν θα εβγαινε ποτε. Το σημειο που περιγραφεις ειναι απιστευτα παλουκι, τη φορα που το εβγαλα πρεπει να ημουν απλα τυχερος γιατι στο μερος που ειχα κατσει δεν υπηρχε τοσο ταχυ spawning απο royals...

    Comment


    • εμεις τελικα δεν το βγαλαμε, εκανε quit ο host σε καποιο σημειο λογικο, με το που αρχιζε το second round ψοφαγαμε μεσα σε μισο δευτερολεπτο, δυο φορες μονο την γλυτωσε ενας αλλα μεχρι να κανουνε respawn οι αλλοι επρεπε να περιμενει και εντομεταξυ ο βασιλισσα ειχε καταστρεψει τον πυργο

      ναι η εννοια της τυχης παιζει σε πολλα σημεια που γινεσαι one shot, armored kantus διπλα βγαινουνε σε διαφορα σημεια, αλλα μαζι με σκουλικι ειναι μονο ενα αν θυμαμαι καλα, ναι καταλαβαινω οτι solo πρεπει να ειναι πονος το σημειο

      Comment


      • Οι devs του GOW3 κανανε καποιες αλλαγες στα respawns καποιων οπλων σε ορισμενους χαρτες...
        check it out--->http://epicgames.com/community/2011/...-weapon-swaps/

        Comment


        • Comment


          • Το τελειωσα στο Hardcore από την πρώτη. Το πιο εύκολο GOW με διαφορα θα έλεγα, και ίσος ένα από τα ευκολότερα παιχνίδια που έχω παίξει, χωρίς όμως να σημαίνει ότι δεν πέρασα υπέροχα. Το θεωρώ ανώτερο από το GOW2.

            Η "Mad World" φάση επική, που αν και με στεναχώρησε, με άφησε ουδέτερο για θετικές η αρνητικές εντυπώσεις.

            nooto το video πολύ καλο.

            Comment


            • Ρε σεις (ναι εσεις οι πολλοι που λιωνετε gow 3 multi ) το lag του GoW 2 επεστρεψε και μιλαω και εκ προσωπικης πειρας δυστιχως
              Δειτε στο forum της Epic ενα topic που ανοιξα που εχουν αρκετοι το ιδιο προβλημα εδω
              και δειτε και αυτο

              Εμετικη κατασταση το λιγοτερο....

              Comment


              • Χθες εβαλα και εγω ξανα το παιχνιδι και οντως ενας απο τους αγωνες ηταν GOW 2 like απο πλευρας Lag. Δεν ξερω γιατι (μεχρι προτινος τα παντα ηταν τελεια) και ελπιζω να ειναι κατι παροδικο.

                BTW εχουν γινει καποιες αλλαγες στους χαρτες σε οτι αφορα την ταξινομηση-τοποθετηση των οπλων και προσωπικα τις βρηκα αρκετα καλες-καλυτερες απο πριν. Επισης το SOS παροτι ελεγαν οτι εχει χασει μερος του hit range, imo εχει μεινει ιδιο με πριν. Εχω πει οτι θελω να παραμεινει ετσι γιατι αλλαζει ολη τη λογικη του παιχνιδιου και συνολικα προσφερει στην αυξηση του ποσοστου long range battles που ελλειπε απο τα προηγουμενα παιχνιδια (τα οποια ηταν κυριως CQC).

                Bart (και λοιποι) οποτε θες κανονιζουμε τα sessions που λεγαμε και στο chat τωρα που τελειωσα.

                Παντως (νομιζω το ειχε αναφερει και ο Vaynard) το 1000ρι δεν υπαρχει σε αυτο το παιχνιδι, onyx metal σε ολα απλα δεν γινεται (εκτος και αν παιζεις επι τουτου το οποιο imo δεν εχει νοημα).

                Το πιο εύκολο GOW με διαφορα θα έλεγα, και ίσος ένα από τα ευκολότερα παιχνίδια που έχω παίξει, χωρίς όμως να σημαίνει ότι δεν πέρασα υπέροχα
                Εμενα btw μου φανηκε στο ιδιο επιπεδο με τα αλλα δυο (ισως λιγο πιο ευκολο δεδομενου οτι εχεις εμπειρια απο τα προηγουμενα). Στο insane παντως μιλαμε για πολυ πονο, υπαρχουν 3-4 σημεια που δεν παλευονται imo... Ωραιος παντως, η φαση που λες και εμενα μου αρεσε πολυ!

                Comment


                • Εγω ειμαι μεσα Nooto

                  Comment


                  • Καταπληκτικό το game, ωραίο το story του μπορώ να πω πως δεν έμεινα παραπονεμένος μιας και εξηγήθηκαν όλες οι απορίες μου άσε που το arcade mode είναι ένας λόγος να παίζεις το campaign ξανά και ξανά. Το multiplayer είναι πολύ καλό και ισορροπημένο ειδικά τα events που βάζει η Epic κάθε λίγο και λιγάκι είναι πολύ καλά (ειδικά το Booooooooooom Snipers που είχαν για το Halloween). To Horde 2.0 είναι είναι ένα τελείως διαφορετικό mode από το πρώτο Horde καθως πρέπει να χτίσεις εμποόδια, turets, decoys και αλλα τέτοια ωραία αλλά για κάποιο λόγο το βρίσκω δύσκολο ακόμα και στο Normal. (Μάλλον θα φταίει ότι κάποιος βγαίνει από το game πάντα......). Τέλος το αγαπημένο μου beast mode είναι ένα υπέροχο mode που χρησιμοποιείς τους Locust για να σκοτώσεις αθώους ανθρώπους . Μέχρι στιγμής για μένα είναι το καλύτερο παιχνίδι που έχω παίξει φέτος.

                    Υ.Γ. Αν κάποιος ενδιαφέρεται για 4 player co-op ας μου στείλει pm.

                    Comment


                    • Δωρεάν map pack για το Gears of War 3
                      θα περιέχει δύο "remade" χάρτες από το πρώτο Gears of War -τους Clocktower και Swamp (τη νέα ονομασία του Bullet Marsh)- μαζί με τους Azura, Rustlung και Blood Drive.

                      Comment


                      • Gears of War 3

                        Χθες το βραδυ τελειωσα στο hardcore το παιχνιδι.

                        Πανω κατω ηταν αυτο το οποιο ολοι περιμεναμε στο campaign, δηλαδη ενα going all out ending της σειρας (ή τουλαχιστον αυτης της ενοτητας της σειρας, τετοια franchises δεν πεθαινουν ετσι) με πολυ εντυπωσιακα encounters απο την αρχη μεχρι το τελος.

                        Αυτο το οποιο παρατηρησα ειναι πως το τριτο παιχνιδι δουλεψε παρα πολυ στο pacing. Το πρωτο Gears ειχε μερικες βαρετες και δυσκαμπτες ενοτητες, το δευτερο βελτιωσε την ολη κατασταση και το τριτο απλως εδωσε στον λαο του παιχνιδιου αυτο το οποιο παντα ηθελε. Κανενα παραπονο απο πλευρας απαιτησεων και αποτελεσματος πανω σε αυτο τον τομεα.

                        Μια αλλη παρατηρηση ειναι πως η Epic επηρεασμενη απο την πορεια και τον ανταγωνισμο που υπαρχει απο αλλα franchises (Call of Duty κλπ) δεν αρνηθηκε να ανεβει στο τρενο του multi co-op campaign και ετσι βλεπουμε συνεχως τεσσερα μελη COG να υπαρχουν στην ομαδα. Αυτο μετετρεψε ομως ΑΜΕΣΑ τον τιτλο σε πολυ ευκολο, με την λογικη του οτι ακομα και αν ο παικτης καθεται απλως και κοιτα την ΑΙ να πολεμαει θα υπαρχει αποτελεσμα. Αυτο λεει καλα λογια μεν για την ΑΙ (αν και σε περιπτωσεις που ο παικτης ειναι downed η ΑΙ καμια φορα σφυριζει αδιαφορα, ενω θα επρεπε να τρεχει ο πλησιεστερος teamate να κανει revive, αλλα οι περιπτωσεις αυτες ειναι λιγες οποτε οκ) αλλα μετατρεπει τον τιτλο ακομα και στο hardcore σε ενα αρκετα ευκολο 10 hour campaign.

                        Εαν μαλιστα λαβουμε υποψη και την τελειως γραμμικη φυση του παιχνιδιου, εχουμε να κανουμε με ενα Gears το οποιο εχει σοβαρο challenge στο τελευταιο επιπεδο δυσκολιας. Προφανως αυτη ειναι μια επιλογη της Epic η οποια δινει βαση στην multiplayer λογικη του παιχνιδιου ακομα και στο campaign, αλλα η θυσια αυτης της επιλογης ειναι η δυσκολια του single player. Εαν μαλιστα σκεφτει κανεις τα δυο προηγουμενα Gears, καταλαβαινει οτι η πλαστιγγα αυτη την φορα εγυρε ισως και λιγο υπερβολικα στο multi.

                        Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι walk in the park το παιχνιδι, αλλα τα περισσοτερα deaths θα τα δει κανεις σε boss fights παρα σε set pieces.

                        Για το multi δεν εχω αποψη διοτι ξερω μεν οτι ειναι πολυ καλο, ξερω ομως οτι επαιξα ελαχιστα με τον pilgrim και καποια αλλα παιδια για να μπορω να εχω σαφη γνωμη. Αλλωστε για μενα που δεν εχω και πολυ ορεξη για multi το παιχνιδι στεκεται πιο πολυ στο single, το οποιο οφειλω να πω οτι μου αρεσε αρκετα, χωρις ομως να με ενθουσιασει και απιστευτα.

                        Απο πλευρας ιστοριας θα πω οτι οκ, δεν περιμενα καμια νουβελα του Τολστοϊ, αλλα περιμενα μεγαλυτερη βαρυτητα στο τελευταιο Section του παιχνιδιου και στο τι εγινε σε οτι αφορα το back story και τον πατερα του Marcus. Αντ'αυτου βλεπουμε κλασσικες σκηνες "βαρυτητας" συναισθηματος, οι οποιες ειναι μεν απαραιτητες εδω που φτασαμε, τελειως κλισε ομως και απολυτα προβλεψιμες. Λιγα παραπανω στοιχεια και λιγο καλυτερη κουβεντα δε θα εβλαπτε καθολου...

                        Σε τελικη αναλυση ειναι δεκα πολυ ευχαριστες ωρες και ειναι και ενα καλο κλεισιμο του story, το οποιο σεταρει το επομενο παιχνιδι σε ρολο prequel (διοτι δεν υπαρχει κανενας λογος πλεον να δουμε το μελλον της Sera).
                        :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                        Comment


                        • η αναγκη για βελτιωση του pacing απο το 2 στο 3 ητανε σχεδον επιτακτικη, γιατι in the meantime μερικες ντουζινες games ιδιας φυσεως ειχανε ξεπερασει το pacing του 2

                          Comment


                          • Gears of War 3 Title Update 2 Release Notes
                            Improvements

                            A spectator mode option has been added to private versus matches for broadcasting by gaming leagues.
                            One player on each team will be able to choose spectator mode during match set up.
                            The matches will be 4v4 with two spectators
                            The Leader and Vengeful medals are now easier to acquire.
                            The mutators Roadie Comet and Regen Enemies are now easier to acquire.
                            Added an option to disable the HUD during multiplayer games for machinima and video creators
                            Added a visual indicator of the next ring’s location during the last 10 ring points in KOTH.


                            Exploit Fixes

                            The Onyx Field Engineer medal can no longer be prestiged.
                            In Capture the Leader, the overhead Beams on DryDock are no longer accessible.
                            While affected by the Smoke Grenade stun, players will no longer be able to take hostages, pick up weapons or revive teammates.


                            General Fixes

                            If there is a host migration during Horde, the match will resume at the same wave.
                            Also during Horde, the Combat Engineer ribbon can now be achieved once per wave instead of once per game.
                            The Ranked Disconnect stat will no longer increase when quitting a standard Horde or Beast game.
                            The cringe from the Mortar will no longer cause players to drop their primary weapon.
                            The Hail Mary ribbon is now correctly awarded for long distance Boomshot headshots.
                            Maps will no longer be immediately repeated when choosing random map selection.
                            If the host pauses during a private versus match the game will continue for other players.
                            The game will still pause in the Campaign, Beast and Horde.
                            Potential fix for the rare lost progress issue.
                            Potential fix for the rare profile freezing issue.
                            Beast leaderboard screen no longer refreshes while sending challenges


                            Χαιρομαι που η Epic δεν καθετε με σταυρωμενα χερια και κανει οτι καλυτερο μπορει για να βελτιωσει την multiplayer εμπειρια στο Gears 3

                            Comment


                            • Gears of War 3 DLC "RAAM's Shadow" Preview Exclusive

                              Ενδιαφερον φαινεται το να εισαι απο την πλευρα των locusts και να βλεπεις τα γεγονοτα μεσω αυτων...

                              Comment


                              • It's Gearsmas time baby !

                                Gearsmas Versus Schedule

                                Day 1- Brothers to the End on all maps playlist
                                Day 2- Torque Bow Tag
                                Day 3- Can You Dig it?
                                Day 4-6- Hardcore Weekend – No rifles, gnasher/pistol only, map pickups limited to boomshot, digger, torque bow, sniper rifle. There will be NO infinite ammo mutator this time.
                                Day 7 and 8- Boom Snipes
                                Day 9 and 10- This Is My Rifle
                                Day 11- Thanksgibbing
                                Day 12 One Shot One Kill



                                Day 1 , buy.

                                Comment

                                Working...
                                X