Announcement

Collapse
No announcement yet.

Limbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Limbo. Gameplay wise πραγματικά πολύ καλό. Όμορφα puzzles που βασίζονται σε σκέψη, αντανακλαστικά( όχι και πολλά βέβαια) και platforming. Το περιτύλιγμα είναι αρκούντως αρτίστικο ενώ υπάρχει και η κατάλληλη ατμόσφαιρα. Το τέλος έρχεται πάντως εντελώς απότομα, imo και αρκετά σύντομα. Το κατέβασα/ ξεκίνησα στις 9 και στις 12και είδα τους τίτλους τέλους... Γιατί ρε παιδιά 1200 πόντοι? Ο τίτλος πραγματικά όσο όμορφος είναι άλλο τόσο με χάλασε με τη διάρκειά του. Εκεί που τα puzzles άρχισαν να γίνονται ενδιαφέροντα the end...

    Επίσης είμαι υπέρ των open for interpretation επιλόγων αλλά ειλικρινά στο Limbo δεν νομίζω πως έχει κάτι το ιδιαίτερο και επίτηδες είναι κάτι το τόσο αόριστο. Στο δια ταύτα, πολύ καλός τίτλος αλλά λίγος για την τιμή του. Μόλις πέσει στους 800 μην το σκεφτείτε. Στα 1200 είναι, κατά την άποψή μου, ακριβός. Το Braid μπορεί να συνεχίζει να ατενίζει από την κορυφή
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • #17
      Σιγά μην έπεφτε το Braid από την κορυφή

      Πάντως όντως η τιμολόγηση της MS έχει γίνει πολύ κακή,το 1200 πλέον είναι πολύ συνηθισμένο,ενώ παλαιότερα σπάνια ένα game έκανε 1200.


      Comment


      • #18
        Μπαίνω κι εγώ στο club των ατόμων που τερμάτισαν το Limbo, το οποίο, όσο περίεργο και αν μου φαίνεται τώρα, με άφησε με κάποια παράπονα . Δεν είναι πολλά τα πράγματα που με ενόχλησαν, βασικά δε γίνεται να βρεις και πολλά στοιχεία σε ένα παιχνίδι 2 ωρών με σχετικά μικρό replay value.

        Ξεκινώντας από το τέλος, δε με ενόχλησε η διάρκειά του, τη βρήκα ικανοποιητική για ένα παιχνίδι του είδους. Το πρόβλημα έγκειται στο ότι ο τίτλος δεν ενδείκνυται για replays, τουλάχιστον όχι για πολλά, δεδομένου ότι οι γρίφοι απαιτούν συγκεκριμένες κινήσεις και πολλοί από αυτούς βασίζονται σε απόλυτα συγχρονισμένες ενέργειες (κάτι για το οποίο θα μιλήσω παρακάτω). Φτάνουμε λοιπόν στο σημείο να μιλάμε για έναν τίτλο, όπου το πρώτο playthrough θα σου πάρει 2 με 3 ώρες, το σενάριο δεν έχει το βάθος (ούτε την επιφάνεια, γιατί είναι σχεδόν ανύπαρκτο), που θα σε οδηγήσει στο να θες να ξαναπαίξεις για να το καταλάβεις, ενώ από εκεί και ύστερα μπορεί να θελήσεις να ασχοληθείς για να λύσεις 3-4 προεραιτικούς γρίφους, πιθανώς και για ένα speedrun ή ένα perfect playthrough. Ξαναλέω βέβαια ότι εγώ έμεινα ικανοποιημένος από διάρκεια .

        Εκεί που με απογοήτευσε το παιχνίδι είναι στο θέμα των γρίφων. Σε πάρα πολλά σημεία δεν υπάρχει περίπτωση να μην περάσεις μία πιθανή παγίδα, χωρίς να χάσεις πρώτα. Δεν υπάρχει κάποιος μηχανισμός που να σε προειδοποιεί για το τι έπεται, ούτε κάποια ένδειξη στο περιβάλλον, απλώς προχωράς, συμβαίνει κάτι που σε σκοτώνει χωρίς να το περιμένεις και μετά είσαι υποψιασμένος, ώστε να προχωρήσεις προσεκτικότερα. Πολλές φορές αυτό σε ξαφνιάζει και σε τρομάζει, εξάλλου αυτός είναι και ένας από τους στόχους του παιχνιδιού, παρόλα αυτά το να μπαίνεις μόνιμα σε έναν κύκλο death->chechpoint δε βοηθά κατά τη γνώμη μου την όλη εμπειρία, πόσο μάλιστα όταν μιλάμε για έναν τίτλο με μοναδική αισθητική.

        Φτάνοντας στο κομμάτι της αισθητικής, τα λόγια είναι πραγματικά περιττά, όσοι έχετε παίξει έστω το demo θα το γνωρίζετε αυτό. Να πω πάντως ότι τα σκηνικά από τα οποία περνάς είναι πολλά και υπάρχει σχεδόν πάντα μία θεματική αλλαγή στο περιβάλλον και στους γρίφους. Σε αυτόν τον τομέα δεν έχω κανένα παράπονο.

        Για την ιστορία τώρα, δεν είδα κάτι που να με ενόχλησε, ούτε αισθάνθηκα ότι έχασα κάτι. Το τέλος ήταν αυτό που περίμενα από τη στιγμή που έπαιξα το demo. Βέβαια παίζοντας το παιχνίδι πίστευα ότι θα έβλεπα κάτι τελείως διαφορετικό, κάτι που δε συνέβη δυστυχώς . Απλώς το όνομα και η αισθητική σε προετοιμάζουν για κάτι πιο έντονο, ενώ διάφορα σκηνικά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού με έβαλαν σε σκέψεις για το χαρακτήρα που ελέγχεις. Τέλος πάντων, δε βαριέσαι .

        Υπάρχουν πολλά σημεία ακόμα που θεωρώ ότι έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αλλά καλύτερα είναι κάποιος να το παίξει και να μην τα διαβάσει από εμένα ή από οποιονδήποτε. Κατά τη γνώμη μου οι 1200 πόντοι δεν είναι κλέψιμο, αξίζει την προσοχή κάποιου που ενδιαφέρεται για τίτλους με ιδιόμορφη αισθητική και ωραίους μηχανισμούς. Λογικά θα το ξαναπαίξω 2-3 φορές για να λύσω τους μυστικούς γρίφους, ίσως και για να κάνω το achievement με τους 5 και κάτω θανάτους.

        Το Braid παραμένει αιώνες μπροστά btw .

        Εδιτ: Οι γρίφοι στο σύνολό τους είναι πάρα πολύ έξυπνοι, ορισμένοι μου έσπασαν τρελά τα νεύρα, αλλά όταν τους έλυσα, κατάλαβα ότι τους έκρινα τελείως λάθος.

        Comment


        • #19
          Μολις τελειωσα το Limbo, μεσα σε κανα 3ωρο λιγο πολυ.. Το πηγα σερι απο την αρχη ως το τελος μιας και ειχαμε πει μ εναν φιλο που αυριο φευγει για Λονδινο να το δουμε μαζι.
          Να πω την αληθεια στους 1200 δεν το σκεφτομουν καν και ακομα και στους 800 δε θα το παιρνα αν δε με εψηνε και ο φιλος μου.

          Ακομα και τωρα δεν ξερω αν πιασαν τοπο οι 800 ποντοι γιατι μιλαμε για ενα παιχνιδι με μηδαμινο replay value, αλλα οκ απ' την αλλη ξερω πως δεν πρεπει να ειμαι και τοσο αυστηρος με παραγωγες αυτου του τυπου.

          Οι εντυπωσεις μου ειναι μαλλον... συγκρατημενα θετικες. Η αισθητικη σιγουρα μου αρεσε παρα πολυ οπως και τα φοβερα ηχητικα εφε και το διακριτικο, αλλα πολυ ενδιαφερον ost που το συνοδευε. Απιστευτη ατμοσφαιρα, πολυ ωραια οπτικα εφε και πολυ ενδιαφερουσες καλλιτεχνικες πινελιες σε διαφορα σημεια.

          Καπου ενιωσα πως με κουρασε αν και ακομα δεν ειμαι σιγουρος αν φταιει η διαρκης μαυριλα ή το gameplay του τιτλου.
          Για replay value δεν ειχα και ιδιαιτερες προσδοκιες, αλλα κατι μου λεει πως μονος μου ιδιως δε θα το ξαναπαιξω απλα ποτε.

          Οπως και να χει ηταν μια αρκετα ξεχωριστη εμπειρια που εστω και για μια φορα αξιζε. Πολυ καλο λοιπον το τελικο αποτελεσμα και μακαρι να δουμε ακομα περισσοτερες τετοιες αποπειρες το 2011.

          Σιγουρα σε καποια sites/περιοδικα θα τρεξουν ολοι οι της κουλτουρας και καλα να το βγαλουν best dlc/indie/whatever game of the year, αλλα για μενα εστω δεν του αξιζει με τιποτα αυτος ο τιτλος, το SMB πιστευω πως ανετα εκλεψε την παρασταση για φετος αφηνοντας πισω τον ανταγωνισμο σε πολλα διαφορετικα επιπεδα.

          Comment


          • #20
            Το έβαλα κι εγώ χτες,θέλοντας να παίξω κάτι χαλαρό.Αλλά που'να ξερα ο καψερός ότι είναι αρκετά δύσκολο σε ορισμένα σημεία κι έχει κάποιους τρελούς γρίφους.Έχω κολλήσει σε ένα σημείο με κάτι ανελκυστήρες κι ένα κιβώτιο.Έχω καταλάβει τι να κάνω αλλά το θέμα είναι το πως.Θα το συνεχίσω σήμερα.Πάντως,διαβάζοντας το ποστ του Xeno στο I Just Finished αν και δεν τον έχω δει ακόμα ολόκληρο τον τίτλο,συμφωνώ μαζί του,το ίδιο και με Evans.Είχα άλλες προσδοκίες και με απογοήτευσε.Δηαλδή εντάξει τώρα,αυτό το πράγμα να προχωράς και να πεθαίνεις χωρίς καμιά προειδοποίηση μου φαίνεται κάπως.Άσε που πολλές φορές λόγω της χρωματικής του παλέτας πρέπει να προσπαθήσεις για να δεις κάποια στοιχεία του περιβάλλοντος πχ σκοινιά,κιβώτια,παγίδες κλπ.
            Μην με παρεξηγείτε μου αρέσει πολύ ο τίτλος,απλά τον βρίσκω κομματάκι υπερβολικό.Ως τώρα ΙΜΟ δεν αξίζει τα 1200 και ίσως ούτε τα 800.
            Και ναι,όπως είπε και o Xeno best Indie game φέτος,άνετα το Super Meat Boy.
            Carpe diem

            Comment


            • #21
              Οντως ξεχασα να γραψω αυτο που λετε κι εσεις εδω για το ποσο trial and error ειναι το παιχνιδι. Δυστυχως σε παρα μα παρα πολλα σημεια πρεπει να πεθανεις πριν καταλαβεις τι παιζει και η επαναληψη αυτου του στοιχειου ενιωσα καποιες στιγμες πως με κουρασε.

              Για το γριφο που λες αν ειναι ο 1ος γριφος με κουτια και ασανσερ προσεξε τη λαβη που εχει ενα ασανσερ απο τη δεξια πλευρα, για καποιο λογο υπαρχει .
              Εγω τουλαχιστον το διασκεδασα αρκετα που ειχα και παρεα χθες και το συζητουσαμε και οι πιο πολλοι γριφοι εφυγαν αρκετα γρηγορα, αλλα οπως και να χει εντυπωσιαστηκαμε απο καποιες απο τις ιδεες των developers.

              Comment


              • #22
                Ναι την πρόσεξα την λαβή με την μία,αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει πως ακριβώς θα την αξιοποιήσω.
                Carpe diem

                Comment


                • #23
                  Εγω παντως με αυτα που διαβαζω δεν μπορω να καταλαβω γιατι εκανε τοσο ντορο αυτο το παιχνιδι... Και απο αισθητικης πλευρας να το παρεις, φετος κυκλοφορησε και το Winterbottom που ταυτοχρονα ηταν και μεγαλυτερο σε διαρκεια και ηταν και στα 800 points εξ'αρχης... Anyway, δεν θελω να προτρεχω, οταν το ξεκινησω θα ξαναγραψω...

                  Comment


                  • #24
                    Α κατι αλλο που θυμηθηκα. Το παιχνιδι αρχικα ειναι αρκετα ατμοσφαιρικο και παιζει πολυ με το περιβαλλον και διαφορες αλλες "παρουσιες" αλλα και μηχανισμους που παραπεμπουν σε αρκετα "spooky" εως και horror καταστασεις. Απο ενα σημειο και μετα αυτα ξεχνιουνται (στα τελειως industrial σκηνικα) και το παιχνιδι παει ετσι ως το τελος.
                    Μαλλον απλα καπου ξεμειναν απο ιδεες, απλα ειναι κριμα γιατι αρχικα δεν εχεις τοσο το μυαλο σου στους γριφους, αλλα στο συνολο του παιχνιδιου, ενω καπου προς το τελος ενιωθα πως παιζω ενα παιχνιδι μονο με platforming puzzles.

                    Στην τελικη θα ηταν καλυτερα να ειχαν κρατησει τα καλα κομματια για το τελος και οχι να τα πεταξουν ολα στην αρχη, αλλα οκ τι να λεμε τωρα. Μεχρι το HOTEL sign χοντρικα ειχε φοβερα σκηνικα, μετα ειχε βεβαια αρκετα πιο ενδιαφεροντες γριφους. Tη χρυση τομη μαλλον δεν τη βρηκαν, αλλα εστω κι ετσι πιστευω πως το 1ο μερος ηταν αρκετα πιο ιδιαιτερο.

                    Comment


                    • #25
                      Mετά από πολλά νεύρα και πολλά μπινελίκια τερμάτισα το Limbo.Ωραίο παιχνίδι,με ωραία ατμόσφαιρα,μηδαμινή ιστορία και πολύ έξυπνους γρίφους.Αλλά περιελάμβανε υπερβολικό trial and error και ήταν και αρκετά πιο δύσκολο απ'όσο το περίμενα,κάτι αρνητικό,αν αναλογιστώ ότι το έπιασα γιατί ήθελα κάτι χαλαρό.
                      Το τελευταίο του achievement δεν θα το κάνω ποτέ,δεν έχω αντοχή ούτε να το δοκιμάσω.Αυτά.
                      Πάω να συνεχίσω Reach & Uncharted.
                      Carpe diem

                      Comment


                      • #26
                        Σου φάνηκε δυσκολουτσικο? Καταλαβαίνω πως το εννοείς αλλά πραγματικά θεωρώ πως είναι αρκετά βατό game... Κι εγώ σε χαλαρή φάση το είχα πιάσει- πιο συγκεκριμένα μετά τη δουλειά 9 το βράδυ πρπ και στις 12 είχα δει τίτλους τέλους- και η απογοήτευση έπιασε κόκκινο... Τέλος πάντων τα είχα πει και όταν το είχα τερματισει και δυστυχώς ελέω hype αγοράσει στους 1200 και απογοητευτεί. Καλή αισθητική κατά τα άλλα από replay value etc μηδέν... Το είχα ξεκινήσει 2η φορά για να πάρω κάποια items αλλά το παράτησα μετά από μισή ώρα από βαρεμάρα. Τελικά το τζάμπα των reviewers λέει πολλά για τις βαθμολογίες και το hype
                        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                        Comment


                        • #27
                          Ήταν ένα συγκεκριμένο σημείο που με έκανε να σκέφτομαι να το παρατήσω,αλλά ήμουν λίγο πριν το τέλος ρε γμτ,και δεν μου πήγαινε καρδιά.Αν εξαιρέσουμε αυτό το ένα σημείο όντως προς το τέλος ήταν βατό,ναι,απλά εγώ περίμενα πολύ πιο χαλαρές καταστάσεις.Κάτι σαν το ντέμο σκέψου.
                          Carpe diem

                          Comment


                          • #28
                            Το ξεκίνησα κι εγώ, δεν το έχω τερματίσει ακόμα αν και φαντάζομαι πως δεν έχω και πολύ ακόμα. Μου πήρε περισσότερη ώρα από τους περισσότερους εδώ μέσα αλλά πρέπει να δοκίμασα όλους τους πιθανούς τρόπους θανάτου, κάθε γκρεμό κλπ. Νομίζω πως είναι αρκετά χαλαρό με τα περισσότερα platforming σημεία να είναι σχετικά βατά οπότε δε συμφωνώ με τα λεγόμενα του Altair. Το trial and error προσωπικά δε με ενόχλησε καθόλου. Οι θάνατοι είναι απολαυστικοί άλλωστε.
                            Για την τιμή θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές αν είναι όσο μικρό λέτε αλλά η ατμόσφαιρα και το art direction μου άρεσαν πάρα πολύ.
                            Δοκίμασα και Winterbottom αλλά μου φάνηκε αρκετά πιο δύσκολο (αλλά πανέμορφη μουσική και γραφικά) και δεν είμαι σε φάση για τέτοιο παιχνίδι.
                            Originally posted by Squall Leonhart
                            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                            Originally posted by 丹野
                            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                            Originally posted by Ryu_gr
                            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by straier View Post
                              Νομίζω πως είναι αρκετά χαλαρό με τα περισσότερα platforming σημεία να είναι σχετικά βατά οπότε δε συμφωνώ με τα λεγόμενα του Altair. Το trial and error προσωπικά δε με ενόχλησε καθόλου. Οι θάνατοι είναι απολαυστικοί άλλωστε.
                              Δεν μιλάω για το platforming αλλά για τους γρίφους, ή κάτι άλλα σπαστικά σημεία.Πάντως να πω την αλήθεια μου,αν εξαιρέσουμε ένα σημείο προς το τέλος,το δεύτερο μισό μου φάνηκε πιο εύκολο από το πρώτο.Ίσως επειδή είχα κατανοήσει κάποια πράγματα καλύτερα ή επειδή απλά είχα πιο καθαρό μυαλό.
                              Πάντως αγαπητέ μου Straier στο Gamertag μου δεν είναι τυχαία η πρώτη λέξη.
                              Carpe diem

                              Comment


                              • #30
                                Τερμάτισα το Limbo το οποίο λογικά μου πήρε διπλάσιες ώρες από τους υπόλοιπους εδώ μέσα. Ωραίο ήταν, συμφωνώ με αυτά που είπε ο Xeno περί ατμόσφαιρας αλλά το τέλος παραήταν απογοητευτικό... Δεν περίμενα κάτι φοβερό αλλά τουλάχιστον κάτι παραπάνω.
                                Originally posted by Squall Leonhart
                                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                                Originally posted by 丹野
                                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                                Originally posted by Ryu_gr
                                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                                Comment

                                Working...
                                X