Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dragon Age 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dragon Age 2

    Το διάβασα στο Authority. Ανακοινώθηκε στη GamesCon πως το Dragon Age 2 θα κυκλοφορήσει αρχές Μαρτίου. Ορίστε και τρέιλερ, με αφήγηση από την ηθοποιό που έκανε τη φωνή της Flemeth. Και ποιός διάολο είναι αυτός ο κερατάς που δεν είναι Darkspawn και γκαρίζει όλη την ώρα?



    Βογγατε τσαούσες.
    Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

    Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

    Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

  • #2
    To thema den einai poios einai o Keratas, alla poios einai Ga**as pou ton skizei.
    Isws o gios ths Morrigan, o anthrwpos me tis dynameis twn drakwn maybe.
    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
    Kindred, this blade and I.
    "

    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
    Greek Gaming Videos
    Greek Final Fantasy Forum

    Comment


    • #3
      From the press release:
      • The main character's surname is Hawke

      • Hawke survived "the Blight"

      • Hawke is known as "the Champion of Kirkwall"

      • Hawke is a "refugee"

      • DA2's story will span 10 years

      • DA2 will be released in March 2011 for PC, XBox 360, and PS3

      From the forums:

      • Morrigan is NOT Hawke's mother; Hawke is NOT the "god baby"

      • Hawke can be male or female

      • Hawke is human

      • DA2 is a single-player game

      • "More than half" of the Dragon Age left by the time Awakening begins

      • "Hawke can, indeed, be a mage."

      • There will be more DLC and patches for DAO before DA2 is released

      • No word so far on different editions

      • There is no "morality meter" in the style of Mass Effect's Paragon/Renegade meter

      • The game does NOT take place "10 years after Origins." It SPANS a 10-year period. When it starts hasn't been revealed.

      • There will be companions/followers

      • Hawke will be voiced

      • Hawke lived in Lothering during the events of D A O, fled north to Kirkwall

      • Kirkwall is a major population center in the Free Marches

      • "Hawke will also spend time in other areas of the Free Marches"

      • Game will use imported save from Dragon Age: Origins

      • Flemeth will appear

      • Intra-party conflict may be more significant (?)

      • Mass Effect-style dialogue wheel with paraphrased lines and symbols denoting tone

      • “Dragon Age II has a framed narrative structure, which means that
        the exploits of Hawke occured in the past, but are being retold in the
        present.” “Narrators with unique insights into the events in question
        tell the tale of his past adventures.”

      • Events from Dragon Age: Origins may be seen from a different viewpoint

      • PC combat largely unchanged, console combat changed to better suit the controller

      From elsewhere:
      • Kirkwall is located on the southern edge of the Vimmark Mountains, north of Ferelden
      Endiaferonta faqs, ara o/h Hawke den einai to paidi ths Morrigan.
      H Flemeth tha emfanizete pragma pou den katalavenw giati.
      Kai o Keratas tou video fenete na einai Qunari me poly megala kerata.

      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
      Kindred, this blade and I.
      "

      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
      Greek Gaming Videos
      Greek Final Fantasy Forum

      Comment


      • #4
        Ο Στεν όμως δεν είχε κέρατα στο πρώτο μέρος. Δεν ξέρω...

        Από τα όσα διάβασα, πρόκειται για spin-off και όχι για sequel. Αυτό μάλλον σημαίνει ότι δε θα είναι αυτό που περιμένουμε από σπεριεχόμενο σεναρίου, και είμαι περίεργος να δω πώς διαχειρίζονται το Awakening.

        Από τα όσα διάβασα δεν ενθουσιάστηκα, μου φαίνεται πως θα έχει ελάχιστη σχέση με τα στοιχεία που αγαπήσαμε στο πρώτο.
        Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

        Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

        Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

        Comment


        • #5
          Και εδω ενα hands on απο το authority

          Το Dragon Age 2 σίγουρα υφίσταται μια "κονσολοποίηση" σε θέματα καλλιτεχνικής προσέγγισης αλλά και χειρισμού, δίχως όμως να ξεφεύγει πολύ από τη λογική του PC, όπως το Mass Effect 2. Παράλληλα φαίνεται πολύ πιο φιλόδοξος τίτλος, τόσο στις μάχες όσο και στην ανάπτυξη των χαρακτήρων, ενώ οι τεχνικές της αφήγησης είναι πολύ ενδιαφέρουσες.
          Απομένει να δούμε αν όλα αυτά τα στοιχεία δέσουν πιο σφιχτά τον τίτλο και πλησιάσουν ακόμα περισσότερο στο αρχικό όραμα που είχε η BioWare για τη σειρά.

          Comment


          • #6
            Ο Στεν όμως δεν είχε κέρατα στο πρώτο μέρος. Δεν ξέρω...
            Exoun pei oti den exoun oloi oi Qunari kerata kai afto den shmainei tipote sto status tous.
            Oi Qunari me kerata shmainei pws exoun potential na kanoun megala pragmata sthn zwh tous.

            Epishs exoun pei pws otan enas Qunari exei atimastei, vgazei monos tou ta kerata tou.
            Opote mporoume na poume oti o Sten eite den eixe kerata, eite ta ekopse
            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
            Kindred, this blade and I.
            "

            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
            Greek Gaming Videos
            Greek Final Fantasy Forum

            Comment


            • #7
              Χμ...Ο κακός (ή ένας από τους κακούς) στο Dragon Age 2 θα είναι ο Arl Rendon Howe. Πάλι ο Πόντικας? Quote από ένα site που μιλούσε για τα voice overs του παιχνιδιού.

              The other voice added today is the ever venerable Tim Curry. Long known for his voice and acting work in the video game industry, he will provide the voice for Arl Rendon Howe, a cold and calculating villian, who wants nothing more than power and domination.
              Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

              Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

              Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

              Comment


              • #8
                μισο λεπτακι to story θα συνεχισει απο το τελος του κανονικου παιχνιδιου η απο του awakening?
                ποιο απο τα δυο θα παρει σαν βαση? αμα ειναι spin off γιατι να του βαλανε το νουμερακι 2?

                εμενα μου φαινεται οτι δεν εχει καμια σχεση με το πρωτο παντως

                ο μονος συνδετικος κρικος θα ειναι η flemmeth μαλλον

                Comment


                • #9
                  Το ήξερα πως κάπου είχαμε θέμα για το Dragon Age...

                  Τα ποστς που έγιναν στο θέμα του demo προφανώς δε θα μετακινηθούν, αλλά καλό είναι η συζήτηση να συνεχίσει εδώ (όχι πως βγαίνουμε ποτέ off topic σε αυτό το forum αλλά λέμε τώρα). Εδώ είναι μια ωραία ανάλυση του demo που πλατειάζει γκρινιάζοντας για την οπισθοδρόμηση των TRU cRPG, αλλά αξίζει να τη διαβάσετε.

                  Dragon Age 2 may well turn out to be a great game, we really don't believe Bioware capable of creating a bad game. The problem is, it won't be a - Dragon Age - game, except for the title that's been slapped onto it. Bioware, it would seem, has abandoned classic RPGs and chooses to become a one trick pony.


                  Για μένα, αν υπήρχε μια θεμελιωδώς αμφισβητήσιμη επιλογή στο Dragon Age 1 ήταν η χρήση των companion tactics. Μια Generic λίστα έφτανε. Από εκεί και πέρα, το ακόλουθο σχόλιο αξίζει την προσοχή μας.

                  Brent Knowles, lead designer of Dragon Age Origins, resigned because he did not like the direction they were going with DA2. He did not want to be part of a game that was heavily action and cinematics. Read his blog.
                  Και ορίστε το blog...



                  Αν μη τι άλλο, με κάνει και ανησυχώ. Χωρίς να έχω παίξει το demo, εμμένω στην εικόνα των gameplay videos πως η μάχη είναι η ίδια με του Origins. Πάντως, ο ίδιος ο πρώην lead designer μιλά για μια εμπειρία πιο προς το Mass Effect. Αν αυτό είναι καλό ή κακό δεν ξέρω, αλλά δεν έχει σχέση με το αρχικό παιχνίδι, πόσο μάλλον με παλιότερους τίτλους της εταιρίας.
                  Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                  Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                  Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                  Comment


                  • #10
                    Yπερβολικό το hookedgamers σε ένα κατα τα άλλα κοινότυπο retro-κλαψούρισμα ύφους "οι κονσόλες έχουν καταστρέψει τα pc rpgs", "ο αρμαγεδών ήρθε το 1999", "Bioware πουλήμένη ο hardcore δε πεθαίνει".

                    Απορώ που ακόμα δεν έχει ακουστεί τίποτα για το Witcher 2 και τη φανερά action λογική που ακολουθεί το σύστημα μάχης του. Μάλλον γιατί παραμένει PC exclusive. Σε αντίθετη περίπτωση θα κατέβαιναν πάλι στους δρόμους με τα πλακάτ διαμαρτυρώμενοι που ο κόσμος τους σταμάτησε στην αλλαγή του αιώνα. Στο Planetscape Torment και το Baldur's Gate. Aπό εκεί και πέρα, το χάος.

                    Τέτοιες απόψεις, προκατελειμένες, φασίζουσες στον αντίλογο, είναι το λίγότερο αστείο να τις πάρει κανείς στα σοβαρά. Πόσο μάλλον όταν βρίσκουν αφορμή ένα demo για να ακουστούν, ξανά, για χιλιοστή φορά.

                    Το Dragon Age 2 θα έχει pre-defined κεντρικό χαρακτήρα, γραμμικό gameplay με εμβόλιμες μάχες που θα οδηγούν από το ένα plot point of interest στο επόμενο, ένα τυπικό skill και equipment customization, αποφάσεις σε διαλόγους που θα επηρρεάζουν τις σχέσεις με τους άλλους χαρακτήρες και θα συμβάλλουν στη διαμόρφωση του κόσμου γύρω μας και τη ψευδαίσθηση ενός open-world κόσμου όπου σε έναν ήδη προκαθορισμένο δρόμο επιλέγουμε εμείς τη διαδρομή που θα ακολουθήσουμε. Θα είναι ένα Mass Effect 2 ντυμένο ως Dragon Age 2.

                    Aς λειτουργήσουν πρώτα όλα αυτά σωστά και ας κριθεί το παιχνίδι για αυτά που προσφέρει. Και όχι για αυτά που κάποιος θα ήθελε να προσφερει στη δική του σφαίρα φαντασίας. Περί ορέξεως... Risen 2, Skyrim, Witcher 2.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      στο dragonage 2 η μαχη μοιαζει σαν του 1 μονο που ειναι 5 φορες ποιο γρηγορη, και 3 φορες ποιο εντυπωσιακη αλλα χωρις να γινεται mindless action hack and slash τουλαχιστον αυτη η εντυπωση μου δημιουργηθηκε απο το demo


                      τωρα απο εκει και περα προσωπικα δεν σμμμεριζομαι την αντιληψη οτι ενα rpg (ειτε j ειτε w) πρεπει ντε και καλα να ειναι ''αργο'' η οτι η ''πολυ δραση δεν εχει θεση'' αν θελουμε να υπαρχει μια στρατηγικη σκεπτομενη προσσεγγιση στις μαχες, αυτη μπορει να επιτευχθει εναξαρτητα απο την ταχυτητα αρκει να δουλεψει σωστα ο developer, προσωπικα τα τελευταια χρονια εχω δει πολυ ποιο ενδιαφερον συστηματα μαχης με Party control/tactical combat (για να χρησιμοποιησω και τις λεξεις του Knowles) σε καποιους action τιτλους παρα σε καποια νεοτερα rpg ειναι η τραγικη ειρωνεια του να βρισκεσαι στο 2011...πρεπει καποια στιγμη τα μυαλα καποιων ανθρωπων να ξεκολισουνε απο στερεοτυπα του παρελθοντος

                      επισης μην ξεχναμε οτι το dragonage ειναι multiplatform οποτε πρεπει να ανταποκριθει
                      σε ενα ευρυτερο κοινο στις κονσολες που ειναι καλομαθημενο στο ''γρηγορο'' και στο ''εντυπωσιακο'' και αυτα δεν ειναι απαραιτητο να κανουνε το παιχνιδι λιγοτερο στρατηγικο ,δεν ειναι τυχαιο λοιπον οτι τα παραπονα και την ''γκρινια'' την κανουνε οπιστοδρομικοι pc gamers που μαλλον θελουνε να γυρισουνε πισω στο 1998 και να δουνε ενα planescape torment 2 η ενα icewind dale 3 ντε και καλα πανω στο dragon age 2 και ολα αυτα εχοντας δει απλα ενα demo...

                      λες και για να νικησεις κανα lich η τον red dragon firkraag στο buldurs gate 2 χρειαζοτανε καμια πυρηνικη φυσικη απο θεμα ταχτικης

                      Comment


                      • #12
                        Όταν είχα δει τα πρώτα τρεηλερ του dragon age 2 είχα ξενερώσει και εγώ αλλά αφού είδα το ντεμο μπορώ να πω ότι μου άρεσε.Όπως είπαν τα παιδιά και πιο πάνω,η μάχη είναι σαν του 1 αλλά πολύ πιο γρήγορη και εντυπωσιακή,κάτι που δεν είναι καθόλου κακό κατά την γνώμη μου.

                        Το άρθρο στο hookedgamers είναι υπερβολικό όσο δεν πάει,πέρα από την κλασσική καταστροφολογία σχετικά με τον θάνατο των crpgs απεφάνθη ότι το παιχνίδι θα είναι εύκολο και με μη στρατηγική μάχη κρίνοντας από το ντεμο.

                        Το να ακολουθήσει μια προσέγγιση αλα mass effect δεν μου φαίνεται τόσο άσχημο πάντως,μια χαρά το βρίσκω το σύστημα του mass.Γενικά γουστάρω όταν βλέπω sequels να ακολουθούν διαφορετική προσέγγιση από τον προκάτοχό τους,πιστεύω πως έτσι μειώνεται η πιθανότητα να κορεστεί μια σειρά,φτάνει φυσικά οι αλλαγές να είναι πετυχημένες.

                        Η πλάκα είναι πως σχολιάζω στο dragon age 2 thread έχοντας παίξει ελάχιστα το πρώτο.(σκοπεύω να το παίξω,πρόσφατα απέκτησα την ultimate edition)Απλά το θέμα της υποβάθμισης των crpg με απασχολεί και εμένα και έτσι είπα να σχολιάσω.

                        Γενικά μιλώντας,πιστεύω πως τα γνήσια crpgs είναι πολύ λιγότερα σε σχέση με το παρελθόν.Πριν από από αρκετά χρόνια υπήρχαν πολύ περισσότερες ενεργές σειρές με τις οποίες μπορούσε να ασχοληθεί κανείς(icewind dale,fallout,wizardry,might and magic,baldura gate κτλ κτλ)αλλά τα crpgs σαν είδος δεν είναι καθόλου νεκρά,κάθε άλλο.Απλά είναι αριθμητικά λιγότερα.


                        Tidy!

                        Do not blame me.Blame yourself or God.
                        In Matsuno we trust.

                        Comment


                        • #13
                          Εγώ θα κάνω το δικηγόρο του διαβόλου.

                          Ο λόγος που γούσταρα τόσο το Dragon Age ήταν πως έδειχνε ότι το κλασσικό top down party based gameplay είναι ακόμα και σήμερα βιώσιμο και λειτουργικό. Ειλικρινά, περίμενα το επόμενο μέρος να ήταν μια εμβάθυνση σε αυτό, φάση "μετάβαση από Baldur's Gate 1 σε Baldur's Gate 2", δηλαδή σαν το 1 αλλά bigger - badder - better, και όχι το ακριβώς αντίθετο. Μπορεί πάλι να είναι πολύ καλό παιχνίδι κλπ κλπ, αλλά...δε θα είναι το Dragon Age που αγάπησαααα. Πέρα από την εμπορίλα, με τη χειρότερη δυνατή έννοια, δε βλέπω λόγο γιατί να μοιάζει με κάτι άλλο (Mass Effect, Witcher, Fallout, Skyrim, whatever) και να μην είναι το ξεχωριστό Dragon Age.

                          Κάτι άλλο είναι πως, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, τα σύγχρονα RPG δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικά ώστε να φανεί και το πόση τακτική χρειάζεται. Το Origins σε αυτό τον τομέα ήταν αρκετά ικανοποιητικό αλλά (πέρα από το μεγάλο νέρωμα που έτρωγε η τακτική με τον αυτόματο πιλότο των tactics) το να αυξήσεις την ταχύτητά του σε συνδυασμό με μια μετριοψηλή δυσκολία θα το κάνει να μοιάζει με το Dungeon Siege - ή τουλάχιστον έτσι φοβάμαι.

                          Για το θάνατο των cRPG, έχω την άποψη πως πρόκειται για ζόμπι κατάσταση. Ναι, ο έλεγχος πρώτου προσώπου φάση Wizardry ή Eye of the Beholder είναι νεκρός και αυτό ήδη στερεί πάρα πολλά. Επίσης ναι οι τίτλοι που έμοιαζαν να έχουν βγει από την Infinity Engine (τα γνωστά + Temple of Elemental Evil, Drakensang που είναι μια χαρά απομεινάρι, δοκιμάστε το!) έχουν...μπει στο πλύσιμο, με μικρότερα party και πιο απλοποιημένα στατιστικά, και ναι ο λόγος για αυτό είναι πως ενώ στο PC έχουμε ποντίκι οι ίδιες κινήσεις με πληκτρολόγιο απλά σου σπάνε τα νεύρα.

                          (Παρεπιπτόντως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δε σκέφτηκε κάποιος να βάλει κέρσορα να εμφανίζεται με το pause και να τον χειρίζεσαι με τον αναλογικό στο Origins).

                          Έχουμε δει όμως τρομερές εξελίξεις στον τεχνικό τομέα, τη γραφή, το ανοιχτό gameplay κλπ τα οποία τα ξέρετε και δε θα τα επαναλάβω. Η κυριότερη μεταβολή όμως είναι στην ορολογία, που δείχνει και τη νευρική κρίση των RPGδων από τότε που το είδος τους μπήκε στο προσκήνιο. Οι παίχτες και η βιομηχανία βαφτίζουν τα πάντα action RPG, κάτι που εκτός από ηλίθιο είναι και ανιστόρητο. Action RPG ήταν όρος που βγήκε για να ξεχωρίσει το Diablo και οι κλώνοι του από τα true RPG με party και σενάριο. Οι RPGδες όμως φλίπαραν τόσο με το WASD χειρισμό και την over-the-shoulder κάμερα που, από τη στιγμή που τους θύμιζε Tomb Raider, το βαφτίσανε κι αυτό action παραβλέποντας το βάθος των μηχανισμών. Λες και παλιά τα RPG δεν είχαν δράση...Κι έχουμε φτάσει τώρα στο σημείο να μιλάμε (καλά, όχι όλοι στο επίπεδο των καμμένων του λινκ που έβαλα) για action εδώ, action εκεί, action παραπέρα και ψάχνουν να βρουν το TRU παιχνίδι ρόλων χωρίς να καταλαβαίνουν ότι το έχουν μπροστά στα μάτια τους.

                          Σαν επίλογο είναι πως αν το κριτήριο είναι το βάθος τη σημαία την κρατάει το Risen. Και πως έχω προπαραγγείλει εδώ και μήνες την premium edition του Witcher μα θα περιμένω το Dragon Age 2 να πέσει στα 15 - 20 ευρώ. Ελπίζω μόνο να πάθω την ίδια πλάκα που έπαθα με το πρώτο...
                          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                          Comment


                          • #14
                            Μια διόρθωση για τα action RPG. Υπήρχαν χρόνια πριν το Diablo με τα Secret of Mana (τουλάχιστον). Δε βρίσκω τα λόγο γιατί εφόσον η μάχη είναι σε πραγματικό χρόνο δε μπορούμε να το πούμε action RPG. Το Diablo είναι hack n' slash dungeon crawler.

                            Ως άσχετος να πω πως δοκίμασα το demo του Dragon Age 2 και δε νομίζω πως μοιάζει και πολύ με Mass Effect 2. Το Mass Effect βασίζεται σε τεράστιο βαθμό στην κάλυψη, κάτι που δεν ισχύει για το Dragon Age. Ο χειρισμός είναι παρόμοιος αλλά η αίσθηση πολύ διαφορετική.
                            Τώρα για το θέμα τακτικής σε fast-paced μάχες όλα είναι σχετικά. Δε λέω πως είναι πυρηνική φυσική να βγάλεις μάχες σε turn-based μάχες αλλά εν τέλει σε έναν action τίτλο μετράνε πολύ περισσότερο τα αντανακλαστικά παρά οποιαδήποτε τακτική κάτι που σε πολλούς δεν αρέσει (π.χ. σε εμένα). Υπάρχουν άπειρα action games οπότε δεν υπάρχει κάποιος λόγος να γίνουν όλα έτσι. Πάντως θα έλεγα πολύ άνετα το Dragon Age 2 action RPG. Μου θύμισε μάχες Kingdom Hearts.

                            Η γιαγιά με τα κέρατα στο ντέμο όλα τα λεφτά όπως επίσης ωραίες και οι μεσαίες επιλογές.
                            Originally posted by Squall Leonhart
                            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                            Originally posted by 丹野
                            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                            Originally posted by Ryu_gr
                            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                            Comment


                            • #15
                              Έχουμε δει όμως τρομερές εξελίξεις στον τεχνικό τομέα, τη γραφή, το ανοιχτό gameplay κλπ τα οποία τα ξέρετε και δε θα τα επαναλάβω. Η κυριότερη μεταβολή όμως είναι στην ορολογία, που δείχνει και τη νευρική κρίση των RPGδων από τότε που το είδος τους μπήκε στο προσκήνιο. Οι παίχτες και η βιομηχανία βαφτίζουν τα πάντα action RPG, κάτι που εκτός από ηλίθιο είναι και ανιστόρητο. Action RPG ήταν όρος που βγήκε για να ξεχωρίσει το Diablo και οι κλώνοι του από τα true RPG με party και σενάριο. Οι RPGδες όμως φλίπαραν τόσο με το WASD χειρισμό και την over-the-shoulder κάμερα που, από τη στιγμή που τους θύμιζε Tomb Raider, το βαφτίσανε κι αυτό action παραβλέποντας το βάθος των μηχανισμών. Λες και παλιά τα RPG δεν είχαν δράση...Κι έχουμε φτάσει τώρα στο σημείο να μιλάμε (καλά, όχι όλοι στο επίπεδο των καμμένων του λινκ που έβαλα) για action εδώ, action εκεί, action παραπέρα και ψάχνουν να βρουν το TRU παιχνίδι ρόλων χωρίς να καταλαβαίνουν ότι το έχουν μπροστά στα μάτια τους.
                              Γειά στο στόμα σου ρε Τίτε!
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X