Announcement

Collapse
No announcement yet.

Metroid Prime - Post Mortem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Metroid Prime - Post Mortem

    Συνεχιζοντας με την σειρα μου εναν μινι μαραθωνιο Metroid, λεω να γραψω κατι σκορπια για το Prime.

    Metroid Prime

    Τα καλα του παιχνιδιου τα ξερετε σχεδον ολοι: πολυ καλα Set pieces, περιβαλλον, level design, pacing κλπ. Το storytelling μεσω του scanning λειτουργει αψογα και γενικοτερα ο τιτλος ειναι Metroid 100, περνοντας φυσικα σαν benchmark το Super Metroid.

    Εχω ομως παραπονα. Και παραπονα τα οποια δεν τα απεκτησα επειδη το παιχνιδι ειναι καποιας ηλικιας, αλλα εχοντας κατα νου την εποχη κυκλοφοριας του.

    Το πρωτο ειναι ο χειρισμος: δεν βρισκω τον λογο για τον οποιο ο δεξιος αναλογικος μοχλος ειναι ουσιαστικα ΑΧΡΗΣΤΟΣ σε ολο το παιχνιδι, και η οποια χρηση του περιοριζεται ασφηκτικα στην κινηση του χαρτη. Ας μην ξεχναμε οτι εκεινη την εποχη ειχε ηδη κυκλοφορησει ενα χρονο πριν το HALO στο XBOX, οποτε δεν νομιζω οτι δεν θα μπορουσε να εκμεταλευτει η Retro ολοκληρο το χειριστηριο του cube.

    Το δευτερο "λαθος" κατα την γνωμη μου ειναι η απουσια checkpoints.

    Το παιχνιδι εχει πολυ backtracking. Εχει επισης ενα σχετικα καλο hint system. Ο συνδιασμος αυτων των δυο κανει υποφερτο το ολο ζητημα της συνεχους εξερευνησης, και ο χαρτης βοηθαει αρκετα επισης. Ομως η απουσια checkpoints και η λιγο διασπαρτη τοποθετηση των save points μπορει να προκαλεσει καμια φορα εκνευρισμο, λογω game over με τον ενα ή τον αλλο τροπο. Σε ενα τοσο μεγαλο παιχνιδι (γιατι ειναι οντως τεραστιο, και αυτο ειναι βεβαια παρα πολυ καλο) θα επρεπε να υπαρχουν τουλαχιστον checkpoints.

    Βεβαια το παιχνιδι δεν ειναι τιποτα δυσκολο απο πλευρας βαθμου δυσκολιας, ΑΙ και bosses, τα περισσοτερα εχουν εναν συγκεκριμενο και συνηθως απλο τροπο αντιμετωπισης, κατι το οποιο κανει και πιο ενδιαφερον τον τιτλο βασικα, διοτι οκ, ποιος θελει ενα Metroid να του σπαει τα νευρα με την δυσκολια των εχθρων;

    Βεβαια ολα αυτα δεν ειναι ικανα να σταθουν εμποδιο απο το να απολαυσει κανεις ακομα και σημερα το παιχνιδι, και απο οτι ξερω καποια προβληματα με τον χειρισμο διορθωθηκαν και με την επανεκδοση για το Wii στο Prime Trilogy. Οποτε ολα οκ.

    ΜΕ το που το τελειωσω θα κανω μια εκτενεστερη αναλυση. Παντως με εχει εκπληξει ευχαριστα η διαρκεια του, ειναι πολυ μεγαλυτερο απο οτι περιμενα.
    :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

  • #2
    Διαφωνώ στα περισσότερα "παράπονά" σου. Η πιο ακριβής στόχευση- πέραν του ότι ήταν κάτι που δεν ήταν εφικτό λόγω σχεδιασμού του GC pad, ρίχνει ακόμη περισσότερο το challenge- γι'αυτό το λόγο και στο Wii αλλάξαν κάποια πράγματα. Btw προσωπικά η πρόκληση του Prime μου είχε φανεί μια χαρά όταν το είχα τελεώσει πρώτη φορά, το 2004 νομίζω.
    Τα πολλά checkpoints imo είναι σύγχρονο κακό των games αλλα οκ προφανώς και είναι θέμα γούστου το συγκεκριμένο. Βtw στο Wii, νομίζω έβγαλα το game με μηδέν gameover- κάτι που λέει πολλά για το χειρισμό με wiimote. Το backtracking επίσης, είναι χαρακτηριστικό όλων των Metroids από NES εποχές και του είδους γενικότερα πχ τα Castleoids.

    Ας μην ξεχναμε οτι εκεινη την εποχη ειχε ηδη κυκλοφορησει ενα χρονο πριν το HALO στο XBOX, οποτε δεν νομιζω οτι δεν θα μπορουσε να εκμεταλευτει η Retro ολοκληρο το χειριστηριο του cube.
    Πρόκειται για δυο φαινομενικά ίδια games- όσον αφορά το είδος, αλλά το Halo και το Prime είναι μέρα με τη νύχτα σε σχέση με το σχεδιασμό και το gameplay και κατ'επέκταση στο χειρισμό τους. Το Halo βασίζεται στο ΑΙ, στα setpieces στο FPS της δράσης και ήταν ό,τι καλύτερο για console σε FPS την εποχή του( ειδικά με ανταγωνισμό όπως τα MoH, Red Faction κτλ) ενώ το Metroid είναι ένα action adventure που τυγχάνει να έχει και shooting- τηρουμένων των αναλογιών θα το παρομοίαζα με το Half Life 2. Πολύ καλή διαδραστικότητα με πανέμορφα γραφικά, εκεί είναι το κλειδί στο Prime. Η ατομόσφαιρα. Οι σταγόνες της βροχής που αφήνουν σημάδια στο helmet της Samus, η αναπνοή της, τα μάτια της όταν υπαρχει μια δυνατή λάμψη, ο αντίκτυπος από τη χρήση του κάστοτε όπλου ή visor στο περιβάλλον πχ με τον xray visor μπορείς να δεις τα δάχτυλα της Samus να αλλάζουν beam- κοινώς απίστευτη προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν το συζητώ για το scanning με τα αρχεία των space pirates που περιγράφουν φερ'ειπείν το φόβο και το μίσος τους για τη bounty hunter που τους εξολόθρευσε στον Zebes τις αποτυχημένες προσπάθειες για κατασκευή της δικής τους power suit etc etc Πάντως, οκ δεν ξέρω και κατά πόσο αξίζει να το αναλύουμε τόσο πολύ για έναν τίτλο που πλέον έχει γράψει την ιστορία του και οι περισσότεροι πλέον έχουν ασχοληθεί.
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • #3
      Burai δεν ηθελα πιο ακριβη στοχευση, αλλα νομιζω οτι θα ηταν πολυ πιο λογικο να μπορεις να ελεγχεις ενα παιχνιδι First person με δυο αναλογικους μοχλους παρα με εναν. Και πώς δεν ηταν εφικτο, απο την στιμη που υπαρχει δευτερος αναλογικος μοχλος; Αλλο η ποιοτητα του συγκεκριμενου μοχλου (fail), αλλο η δυνατοτητα εκμεταλευσης του σε καποιον βαθμο.

      Φυσικα δεν μπαινω καν στην διαδικασια συγκρισης με το HALO, ανεφερα ομως το control scheme του ως παραδειγμα. Δεν μιλησα για gameplay ή για οτιδηποτε αλλο.

      Φυσικα και το backtracking ειναι metroid-must, αλλα νομιζω οτι θα συμφωνησεις πως θα μπορουσαν τουλαχιστον να μην κανουν respawn συνεχως τους ιδιους εχθρους, ή κατι να αλλαζει απο ενα σημειο και μετα (υπαρχουν καποιες αλλαγες, αλλα επι το πλειστον οι εχθροι γινονται respawn αυτουσιοι).


      Θα πρεπει να ξεκαθαρισω οτι δεν γκρινιαζω ουτε αδικω το παιχνιδι, το οποιο ειναι ενα επος, ειδικα σχεδιαστικα. Απλως επισημαινω και τις οποιες αδυναμιες, ή τουλαχιστον το τι πιστευω οτι θα ηταν καλυτερο να γινει.


      Παντως τα 10αρια που πηρε τοτε, ακομα και σημερα, δεν τα δικαιολογω με τιποτα. Ενα βαρυ 9αρι λογω Retro ναι, αλλα 10αρια δεν θα εβαζα ποτε σε ενα παιχνιδι το οποιο δεν ειναι flawless.
      :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

      Comment


      • #4
        Ok, άποψή σου αλλά πιστεύω πως το Prime είναι ο ορισμός του άρτιου παιχνιδιού. Το respawn καλώς ή κακώς υπάρχει σε games του είδους και ειλικρινά οι εχθροί είναι τις περισσότερες φορές αρκετά αδύναμοι μετά το εκάστοτε boss fight, ή την εύρεση εξοπλισμού ώστε κάλλιστα με συνδυασμό charge και space jump περνάς τα περισσότερα δωμάτια σε χρόνο dt. ΟΛΑ τα Metroid games είχαν respawn είναι μέρος των μηχανισμών τους( respawn= απαραίτητο για health ammo regeneration κάτι που στο Prime για πρώτη φορά στο franchise γίνεται στα save points- μόνο health) και ειλικρινά ποτέ δε με ενόχλησαν όπως και τους πιο ειδικούς από εμένα.

        Για τον χειρισμό διαφωνώ γιατί παίζοντας το game κοντά στο release date μόνο καλά λόγια είχαν γραφτεί- και φυσικά ήταν το καλύτερο δυνατό για pad του GC. Το auto aim με το Z πάντως κάνει το game πραγματικά πολύ εύκολο και fliud σαν shooting action. Να πώ απλά, πως πρέπει να σκεφτούμε πως αναφερόμαστε σε ένα game 7ετίας με ό,τι καλό και κακό συνεπάγεται αυτό, οπότε κάποια πράγματα προφανώς πλέον φαντάζουν παρωχημένα. Ωστόσο εξακολουθώ να πιστεύω πως είναι ορισμός του instant classic game, όπως συμβαίνει φερ'ειπείν με το FF 12 IZJS, το Half Life 2, Halo και τόσα άλλα.
        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

        Comment


        • #5
          Στα save point γινεται health regen και στο σκαφος total regen, κατι το οποιο θεωρω πως ηταν αναγκαιο για το παιχνιδι, επειδη πολυ απλα εχει πολυ ταξιδι η υποθεση και επρεπε να σωζεις για τον φοβο των Ιουδαιων.

          Ουσιαστικα δεν διαφωνουμε στον πυρηνα των αποψεων, συμφωνω οτι ειναι instant classic, και το γεγονος οτι μπορει να παιχτει ανετα και σημερα λεει παρα πολλα.

          Για τον χειρισμο δεν ειχαν γραφτει μονο καλα λογια, κανεις ενα λαθακι εδω. Ακομη και οταν κυκλοφορησε υπηρχαν τα σχολια περι akward control method (ειδου και το συνολο των αναφορων: http://en.wikipedia.org/wiki/Metroid_prime ), αλλα οκ, δεν χαλιομαστε.

          Οταν προηγουμενως αναφερομουν στα περι ευκολιας, προφανως και ειχα στο μυαλο μου και το auto aim. Απλα θελω να αφησω τις πληρεις εντυπωσεις μου για το τελος.

          Συνεχιζω να πιστευω παντως οτι ακομα και τοτε θα επρεπε να ειχαν προβλεψει το θεμα με τα checkpoints...
          :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

          Comment


          • #6
            Στην αρχή του παιχνιδιού και εμένα μου είχε φανεί περίεργος ο χειρισμός.

            Μετά από μισή ώρα δεν μπορούσα να σκεφτώ πως θα μπορούσε να γίνει καλύτερος. Ήταν ότι έπρεπε για το παιχνίδι.
            I'm back bitches... Version 2.0

            Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

            Comment


            • #7
              Τα χουμε ξαναπει εν ταχει και στο chatbox αλλα ξαναλεω πως για μενα το Metroid Prime ειναι ο ορισμος του 10 και ναι δεν εχω παιξει κανενα αλλο 3d single player παιχνιδι που να το βαζω στο ιδιο επιπεδο - κοινως το θεωρω την πιο αρτια εμπειρια που εχω ζησει στην προαναφερθεισα κατηγορια.

              Τα περι χειρισμου κτλ τα εχουμε ηδη σχολιασει, προσωπικα δεν εχω κανενα παραπονο επειδη η φυση του παιχνιδιου δεν επικεντρωνεται στο shooting. Τα respawns τωρα απλα υπαρχουν για να μην κανουν το backtracking τελειως αδιαφορο.

              Παρολαυτα τωρα μπηκα στον κοπο να γραψω για να μιλησω μονο για τα περι checkpoints γιατι εδω οκ η λεξη διαφωνω δεν αρκει για να προσδιορισει τη θεση μου επι του θεματος.

              Aν ειναι δυνατον, αποτελει κατι αρνητικο η ελλειψη checkpoints;
              Μιλαμε για την επιτομη του ευκολου gaming και την παντελη καταργηση του οποιου challenge.
              Αυτος ο μηχανισμος εχει καταστρεψει αυτη τη γενια - το game over εχει χασει το νοημα του.

              Οταν χανεις σκοπος ειναι να βελτιωνεσαι και για να γινει αυτο πρεπει να βαλεις μυαλο. Οταν το κοστος του να χανεις ειναι να συνεχιζεις απο εκει που ησουν πριν 2 λεπτα τοτε οκ, ποιο το νοημα πραγματικα...

              Στα Prime θα δεις μαχες διαρκειας, με 2 και 3 φασεις, ετσι και χασεις θα συνεχισεις απο το προηγουμενο checkpoint που μπορει να μην ειναι καν πριν απο αυτη τη μαχη.
              Με τα νεα δεδομενα θα ειχες checkpoint πριν τη μαχη, checkpoint μετα το cinematic που ανοιγει τη μαχη, checkpoint μετα την 1η φαση, checkpoint μετα τη 2η φαση... ε ελεος.

              Επιμενω πως δεν πρεπει να εκμηδενιζεται η αξια του game over (κατι που εζησα προσφατα και στο Bayonetta). Το Metroid δεν ειναι το καλυτερο αντιπαραδειγμα για ολα αυτα που ειπα, αλλα οκ οπως και να χει ηθελα να πω ποσο φτηνη θεωρω τη λογικη των checkpoints.

              Retro is dope, τετοια παιχνιδια θα αργησουμε να ξαναδουμε, ξυπνατεεεεε .

              Comment


              • #8
                Aν ειναι δυνατον, αποτελει κατι αρνητικο η ελλειψη checkpoints;
                Μιλαμε για την επιτομη του ευκολου gaming και την παντελη καταργηση του οποιου challenge.
                Αυτος ο μηχανισμος εχει καταστρεψει αυτη τη γενια - το game over εχει χασει το νοημα του.
                Διαφωνώ εντελώς. Σε πολλές περιπτώσεις η μη ύπαρξη checkpoints σημαίνει να ξαναπαίζεις το ίδιο σημείο (που δε σε δυσκολεύει) ξανά και ξανά για να πας εκεί που δυσκολεύεσαι και να πεθάνεις σε 5 δεύτερα. Σε κάποια παιχνίδια καλώς υπάρχουν τα checkpoints. Πραγματικά δε θα ήθελα να παίζω το God of War χωρίς checkpoints. Λέγοντας αυτό, τα checkpoints δεν έχουν θέση σε όλα τα παιχνίδια. Σε Metroid μου φαίνεται εντελώς εκτός τόπου και χρόνου να υπάρχουν checkpoints. Είναι τέτοια η δομή και ο σχεδιασμός των παιχνιδιών που αφενός δε χρειάζεται, αφετέρου μπορεί να χαλούσε όλη την εμπειρία. Παρόμοια είναι η κατάσταση και για το Demon's Souls. Για το backtracking τι να πω, ουδέν σχόλιον! Αν παίζεις Metroid και σε ενοχλεί το backtracking παίξε άλλο παιχνίδι!
                Επιμενω πως δεν πρεπει να εκμηδενιζεται η αξια του game over (κατι που εζησα προσφατα και στο Bayonetta).
                Νομίζω πως εκεί καλώς υπήρχαν τα checkpoints. Ούτως ή άλλως το παιχνίδι είναι εντελώς γραμμικό και πολλές μάχες, ειδικά με αφεντικά, κρατάνε υπερβολικά πολλή ώρα. Άλλωστε, αν πεθάνεις σου χαλάει το σκορ.
                Originally posted by Squall Leonhart
                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                Originally posted by 丹野
                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                Originally posted by Ryu_gr
                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                Comment


                • #9
                  Έτσι και δω κάνα άρθρο στο authority που να λες για έλλειψη checkpoints στο Prime ετοιμάσου για κράξιμο. :spank:
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Χωρίς να έχω παίξει κανένα Metroid (απαράδεχτος,πέρασε έξω,facepalm κλπ),αλλά έχοντας τελειώσει όλα τα Castlevania που ακολουθούν τη λογική των Metroid,θεωρώ πως η έλλειψη checkpoints είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτη.Βέβαια στα Castlevania με λίγο grinding ξεπερνάς τα πάντα,κάτι που δε νομίζω πως γίνεται στα Metroid,αλλά αν πριν από κάθε boss έχει save room τότε είσαι κομπλέ.

                    Εν γένει όμως συμφωνώ με τον Straier στο θέμα checkpoints.
                    Carpe diem

                    Comment


                    • #11
                      Λέγοντας αυτό, τα checkpoints δεν έχουν θέση σε όλα τα παιχνίδια. Σε Metroid μου φαίνεται εντελώς εκτός τόπου και χρόνου να υπάρχουν checkpoints. Είναι τέτοια η δομή και ο σχεδιασμός των παιχνιδιών που αφενός δε χρειάζεται, αφετέρου μπορεί να χαλούσε όλη την εμπειρία. Παρόμοια είναι η κατάσταση και για το Demon's Souls. Για το backtracking τι να πω, ουδέν σχόλιον! Αν παίζεις Metroid και σε ενοχλεί το backtracking παίξε άλλο παιχνίδι!
                      Αυτό σε συνδυασμό με κάτι που είπε ο Burai παλιότερα κλείνουν την όλη συζήτηση νομίζω. Τα Metroid είναι έτσι δομημένα ώστε ο παίχτης, μέσω της επανάληψης, να ανακαλύπτει συνεχώς γρήγορες μεθόδους για να περνάει από τη μία περιοχή στην άλλη. Από την άλλη, ο κόσμος των Metroid είναι γεμάτος με μυστικά και power ups, αν δεν περνούσες από τις ίδιες περιοχές ξανά και ξανά, το να ψάξεις για τα μυστικά αυτά θα ήταν μία πολύ κουραστική διαδικασία, ακριβώς γιατί θα αναγκαζόσουν να βγεις από τη βασική ροή του παιχνιδιού. Προσωπικά πάντως σε αυτό το παιχνίδι με τίποτα δε θα χαρακτήριζα το πέρασμα από παλιότερες περιοχές ως backtracking. Η εξερεύνηση και τα ταξίδια που πρέπει να κάνεις για να βρεις το στόχο σου είναι κομμάτια της όλης εμπειρίας, δε γίνεται διαφορετικά. Μία άλλη δομή θα ήταν καταστροφική για την αίσθηση που θα σου άφηνε, μία πλήρης καθοδήγηση θα ήταν τραγική και η ύπαρξη τηλεμεταφοράς θα έκανε το παιχνίδι περισσότερο menu based παρά adventure (δεδομένου ότι συνέχεια περιφέρεσαι σε χώρους).

                      Εδώ θα πω κάτι που είμαι σίγουρος ότι θα το έζησε και ο Xeno: Ανυπομονούσα να περάσω ξανά και ξανά από συγκεκριμένες περιοχές, ώστε να ακούσω τη μουσική τους. Ήταν μία τέλεια παύση από την εξερεύνηση.

                      Για το χειρισμό τα σχόλια είναι επίσης περιττά, κάτι το οποίο είναι 100% λειτουργικό δεν έχει νόημα να του ασκείς αρνητική κριτική.

                      Πάντως, πρέπει να σταθούμε λίγο και στο άλλο που είπε ο Burai:

                      Πάντως, οκ δεν ξέρω και κατά πόσο αξίζει να το αναλύουμε τόσο πολύ για έναν τίτλο που πλέον έχει γράψει την ιστορία του και οι περισσότεροι πλέον έχουν ασχοληθεί.

                      Comment


                      • #12
                        Εντάξει guys η συζήτηση τέλειωσε το είπε ο Evans.

                        ()

                        Χωρίς πλάκα τώρα μου έκανε εντύπωση το πόσο απόλυτα είπες οτι είπες και δεν μπορούσα να μην σχολιάσω. ^_^

                        For the History το Metroid Prime το έχω και εγώ και δεν μου άρεσε και τόσο άρα επειδή είμαι η μειοψηφία δεν δίνω καν την άποψη μου για το Game. Not my cup of tea. Και σίγουρα όχι shooter...

                        Comment


                        • #13
                          Κάτσε τώρα γιατί θα με τρελάνεις κι εσύ, στο άλλο thread παρεξηγήθηκε κόσμος και κοσμάκις, ενώ δεν αναφερόμουν σε κανέναν και τώρα λες ότι γίνομαι απόλυτος; Από αυτό;

                          Αυτό σε συνδυασμό με κάτι που είπε ο Burai παλιότερα κλείνουν την όλη συζήτηση νομίζω.
                          Προφανώς εννοώ ότι οι δύο απόψεις στις οποίες αναφέρομαι συνοψίζουν τα βασικότερα στοιχεία που σχετίζονται με τα Metroids. Και μιλάμε πάντα για παιχνίδι 6 χρόνων. Ήμαρτον πια...

                          Comment


                          • #14
                            Evans εννοειται πως η μουσικη και γενικοτερα η ατμοσφαιρα των Primes ειναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ. Καθε φορα που περναγα απο Τorvus Bog και Sanctuary Fortress γουσταρα απεριγραπτα πολυ (ναι προτιμω Echoes σε θεμα OST), αλλα και η πιο ambient κατασταση προς Phendrana Drifts ηταν επισης επικη.

                            Επισης συμφωνω με Burai για καποιες μικρες πινελιες που μετρουσαν απιστευτα πολυ, πχ τα εφε που εβλεπες στην οθονη οπως νερο, λαμψεις κτλ οπως και καλα τα εβλεπε η Samus μεσα απο το visor της.

                            Straier δε μπορω να καταλαβω γιατι βρισκεις θετικα τα checkpoints σε παιχνιδια τυπου Bayonetta. Με τοσα πολλα checkpoints τα boss fights ειναι περιπατος - αυτη η λογικη δε συμβαδιζει με παιχνιδια τετοιας φιλοσοφιας, απλως οι επιταγες αυτης της γενιας εχουν αλλαξει καποια πραγματα που παλια θεωρουσαμε δεδομενα.

                            Τελος +1 σε αυτο που ειπατε, δηλαδη οτι το παιχνιδι εχει ηδη γραψει ιστορια, εχει ηδη ΑΠΟΘΕΩΘΕΙ απο gamers και ειδικο τυπο και η οποια αρνητικη κριτικη ιδιως για το χειρισμο προσωπικα μου φαινεται παραπανω απο παραλογη. Τα παραπονα αυτα απλα δε συμβαδιζουν με τη φυση του παιχνιδιου, case closed.

                            Comment


                            • #15
                              Straier δε μπορω να καταλαβω γιατι βρισκεις θετικα τα checkpoints σε παιχνιδια τυπου Bayonetta. Με τοσα πολλα checkpoints τα boss fights ειναι περιπατος - αυτη η λογικη δε συμβαδιζει με παιχνιδια τετοιας φιλοσοφιας, απλως οι επιταγες αυτης της γενιας εχουν αλλαξει καποια πραγματα που παλια θεωρουσαμε δεδομενα.
                              Γιατί βαριέμαι να κάνω το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά και μου χαλάει τη ροή. Αν θέλεις να μην είναι περίπατος μπορείς απλά να το παίζεις για σκορ όπου κάθε game over σου αφαιρεί πόντους. Είναι παιχνίδι που προσφέρεται για replay. Παίζεις το πρώτο playthrough χαλαρός και στα επόμενα αν πεθάνεις ξεκινάς από την αρχή της πίστας. Δεν είναι δύσκολο να το κάνεις αν σε ενοχλείς να συνεχίζεις από τη μέση της μάχης.
                              Τελος +1 σε αυτο που ειπατε, δηλαδη οτι το παιχνιδι εχει ηδη γραψει ιστορια, εχει ηδη ΑΠΟΘΕΩΘΕΙ απο gamers και ειδικο τυπο και η οποια αρνητικη κριτικη ιδιως για το χειρισμο προσωπικα μου φαινεται παραπανω απο παραλογη. Τα παραπονα αυτα απλα δε συμβαδιζουν με τη φυση του παιχνιδιου, case closed.
                              Διαφωνώ κάθετα παιδιά σε αυτό. Το ότι κάτι θεωρείται κλασικό δε σημαίνει πως το βάζουμε σε ένα βάθρο και το κοιτάμε από κάτω με θαυμασμό καταπιέζοντας αυτά που σκεφτόμαστε. Νομίζω πως η κριτική σε οποιοδήποτε παιχνίδι είναι απόλυτα θεμιτή εφόσον κινείται σε λογικά πλαίσια.
                              Originally posted by Squall Leonhart
                              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                              Originally posted by 丹野
                              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                              Originally posted by Ryu_gr
                              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                              Comment

                              Working...
                              X