Announcement

Collapse
No announcement yet.

Star Wars: The Old Republic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    video από την Pax που δείχνει group play στο flashpoint Τaral V



    Απ'οτι φαίνεται Imrahil μάλλον για rotation play πάει, άλλωστε το είχαν πει ότι το WoW είναι πλέον το στάνταρ στο είδος και πάνω σε αυτό θα πατήσουν.

    Νo prob, αλλά αν και δείχνει αρκετά έτοιμο, φαίνεται ότι θέλει δουλίτσα ακόμα. Η δυσκολία μηδαμινή με τα HP να μην πέφτουν εύκολα ενώ τα mobs έπεφταν για πλάκα. Καμία ιδιαίτερη τακτική στις μάχες, tank'n'spank σε waves και mob spots. Δεν φάνηκε να υπάρχει κάτι επιπλέον, κάποια ειδική κίνηση ή συμπεριφορά από mobs. Η μόνη στιγμή που άλλαξε κάτι στη μάχη ήταν η έκρηξη ενός αντικειμένου στο περιβάλλον με αποτέλεσμα να προκαλέσει aoe dmg στα mobs. Από 'κει και ύστερα ύπνος. Ακόμα και το boss στο τέλος tank'n'spank χωρίς ίχνος φαντασίας.

    Τώρα για τις classes είναι και ανάλογα ποιος παίζει. Στο βίντεο πάντως λίγα πράγματα φάνηκαν ξεκάθαρα. Ο Smuggler ήταν healer, ο Jedi μάλλον σε ρόλο tank μπροστά και πετσόκοβε, ο Trooper φάνηκε κι αυτός να τανκάρει χωρίς δυσκολία ενώ εκείνος ο Consular δεν ξέρω τι ακριβώς έκανε.

    Σε συνέντευξη πάντως οι της Bioware δήλωσαν ότι από τη στιγμή που ξεκίνησε η closed beta έως σήμερα έχει αλλάξει μορφή το παιχνίδι πολλές περισσότερες φορές σε σχέση με όταν βρισκόταν στο development πράγμα που σημαίνει ότι το player feedback είναι πολύ έντονο.
    sigpic

    Comment


    • #32
      O Consular ειναι ο healer αλλα βασικα δεν υπαρχει στανταρ heal ειναι ενα-δυο skills που κανουν heal , ο smuggler εχει κατι σαν potions φασει που τα δινει στους teammates του.

      Comment


      • #33
        Tελικά απ'ότι διάβασα στα reports, ο Trooper ήταν main tank/dps (Vanguard), o Jedi ως off-tank/dps (Guardian), ο Smuggler main healer/dps (Scoundrel) και ο Consular dps/off-healer (Sage).

        Ο Smuggler μάλιστα είχε τέσσερα ξεχωριστά healing skills, ένα lesser, ένα greater, ένα hot που στάκαρε μέχρι τρεις φορές, και ένα instant που εκμεταλλεύεται τα stacks του hot.

        Περισσότερα για εντυπώσεις απ'το demo εδώ http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=272490
        sigpic

        Comment


        • #34
          PAX συνέχεια, με βίντεο από τον πλανήτη Korriban, στις πρώτες στιγμές μιας Sith Inquisitor και ενός Sith Warrior αντίστοιχα.




          sigpic

          Comment


          • #35
            Τα lightsabers μοιάζουν με μακρόστενη λάμπα φθορισμού...
            Originally posted by Squall Leonhart
            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
            Originally posted by 丹野
            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
            Originally posted by Ryu_gr
            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

            Comment


            • #36
              Αυτά είναι practice swords υποτίθεται. Κλαίω και ροχαλίζω ταυτόχρονα με τη στατικότητα των μαχών, τόσα χρόνια για να δουλεύουμε πάλι dodge, parry και block με dice roll λες και παίζουμε pen n paper, το να κουνιόμαστε και να κουνιούνται κι αυτοί απαγορεύται προφανώς σε MMO ή όταν μπαίνει πρέπει να βγάζουμε όλα τα υπόλοιπα γιατί το do a barrel roll ability ρουφάει όλα τα resources και τη φαντασία των devs και μένει μόνο ο Conan

              Comment


              • #37
                Ο Conan είχε άντερα δεν ήταν κανας φλώρος απ'το διάστημα. Το μόνο που με χαλά είναι η μετάγγιση της κουλτούρας του Azeroth με loot whores, ελιτιστές και πρεζάκια του gear score, η ίδια η μάχη δεν με ενοχλεί τόσο πολύ.
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Και μένα μ'ενοχλεί όλο αυτό το ξεσήκωμα ιδεών και μηχανισμών, εγώ το παιχνίδι από όταν πρωτοβγήκε στην επιφάνεια το εκτίμησα ως KOTOR σε ένα ζωντανό περιβάλλον με το σενάριο στο κέντρο και συμπλήρωμα του party και του λοιπού περιβάλλοντος με ανθρώπους αντί για npcs, όσο περνούσε ο καιρός πήγε προς την κατεύθυνση του wow με γαλαξιακό theme και voice-overs

                  Comment


                  • #39
                    Ναι....Nαι δεν έχεις άδικο, το να δούμε ξανά τους ίδιους μηχανισμούς ίσως τελικά να δημιουργήσει τόσο δυνατή τη dejavu αίσθηση που θα καταλήξει σε βαρεμάρα πιο γρήγορα απ'το κανονικό. Ίσως και γι'αυτό η Bioware δίνει τόση έμφαση στο παράγοντα ιστορία και μας πιπιλίζει τα μυαλά τόσο καιρό. Θα δούμε πως θα λειτουργήσει.

                    Προσωπικά περιμένω μια αρκετά καλή εμπειρία στη διαδικασία του leveling, όπου αποτελεί τη νούμερο ένα ασχολία σε θέμα διασκέδασης σε ένα mmo για μένα, με τις ξεχωριστές ιστορίες των κλάσεων να δίνουν άλλη διάσταση στη δημιουργία alt χαρακτήρα. Από ΄κει και πέρα αν καταφέρει να δώσει ενδιαφέρον end-game τόσο σε pve όσο και σε pvp απλά θα με κρατήσει συνδρομητή πολύ περισσότερο. Eκεί που πιστεύω ότι πρέπει να δώσει λίγο έμφαση ώστε να καταφέρει να ξεχωρίσει είναι στα social και class mechanics. Στα μεν social υπάρχουν πηγές μέσα στο σύμπαν του Star Wars, στο Kotor ακόμα και στο Galaxies όπου μπορεί να αντλήσει ιδέες, μάλιστα στο forum της υπάρχει αντίστοιχο υπεραναλυτικό θέμα επί αυτού από χρηστές.


                    Τα class mechanics με απασχολούν λίγο παραπάνω. Αν και το team της Bioware έχει κάποια έμπειρα άτομα στο χώρο, άτομα που δούλεψαν πάνω σε Ultima Οnline και Asheron's Call π.χ., καλό θα ήταν ο ρόλος της Mythic να έχει αγγίξει λίγο και τα class mechanics χωρίς να περιορίζεται μόνο στο σχεδιασμό του pvp. Ok, μπορεί να ήταν εντελώς μονοδιάστατος ο σχεδιασμός των κλάσεων στο Warhammer, είχε όμως μερικές πολύ καλές ιδέες που έδιναν φρέσκο αέρα σε οικείους ρόλους. Δηλαδή θα προτιμούσα το tank build ενός Sith Warrior να μοιάζει περισσότερο με έναν Black Orc από War παρά με έναν Protection Warrior από Wow.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Στις αρχές του μήνα η Bioware έδωσε τη δυνατότητα σε 7 δημοσιογράφους από διάφορα μέσα ανα τον κόσμο να παίξουν 2 ημέρες με το παιχνίδι. Το εμπάργκο δημοσίευσης των πληροφοριών πλέον δεν υφίσταται και το αμερικάνικο περιοδικό PC Gamer μεταφέρει τις εντυπώσεις του. Στο διήμερο αυτό η Bioware έδωσε στους δημοσιογράφους τις classes των Bounty Hunter και Imperial Agent, ξεκινώντας από το μηδέν στον πλανήτη Hutta και συνεχίζοντας απ'το level 10 και μετά μέχρι την πρωτεύουσα της Empire, τον πλανήτη Dromund Kass. Μπόρεσαν να προχωρήσουν τα class quest και μετά τον Origin πλανήτη, να διαλέξουν Advanced Class, να πάρουν το σκάφος τους καθώς και να εμπλακούν στο τέλος της παρουσίασης σε PVP στη Warzone της Alderaan.

                      Επιγραμματικά λοιπόν, οι εντυπώσεις του περιοδικού:

                      Article Summary

                      - Bioware manages to differentiate the Jedi starting area from the Agent starting area.
                      - Bioware has done an impressive job of replicating the lifestyle of a secret agent.
                      - There are still a lot of kill-and-deliver quests, but there was usually a more in-depth class quest which added more meaning to the area.
                      -Example: "When I was sent to sabotage the power factory..., I ran into a small outpost of downtrodden locals. If I was headed into the facility anyways, why not earn a few extra credits by stealing some power generators and stomping a few bad-guy faces for 'em"
                      -"Tales of TOR's focus on story have not been exaggerated: it's immediately apparent that this is a BioWare game. "
                      -Kaliyo reminds the reviewer of Morrigan: "dark, sexy and disapproving of everything I did"
                      -Cover activated by holding Shift. This highlights cover locations; you can tap R to roll into the one you're looking at.
                      -Cover is NOT a flat percent-damage reduction. If you're behind it when someone shoots at you, it misses completely. If you're shooting, you're going to get hit. Cover degrades as it gets shot, and some abilities are designed specifically to shoot over cover or knock you out of it.
                      -Cover-exclusive abilities (like Snipe- "a high damage ability with a long cast time", Suppressive Fire- "a channeled spray-and-pray technique that hits all targets in front of you randomly", and Explosive Probe- "Sends a small probe to the target that explodes the next time they're hit").
                      -"Fighting is all about rhythm"
                      -"Solo Conversation" mode, which allows players to enter conversations alone, even when grouped.
                      -Kaas City is interesting- "it takes a very interesting twist that involves rival Sith Lords, terrorist cells plotting to destroy the city and a cult of Revanites"
                      -Crew Skills- Archeology (Gathering skill, able to mine crystal nodes and three rotating missions that the writer could send their companion on- example is a dead Sarlacc), Underworld Trading (spices), and Treasure Hunters (previously announced).

                      Impressions

                      -Overall, very positive experience- "I'm thrilled. My enthusiasm for TOR is completely renewed"
                      -"Companions are the key to enhancing TOR's roleplaying experience"
                      -"The RPG side of TOR reminds me of Dragon Age: Origins... and the game's PvP system feels like an upgraded version of Warhammer Onlines"
                      -"I'm starting to believe that BioWare can pull off this massive undertaking- the most hyped and biggest-budget MMO of all time- and if they do, just about everyone will have a compelling reason to play it"

                      Agent Skill Trees

                      Sniper
                      -Marksmanship- cover-based, "take out your enemies from a safe distance"
                      -Ability- Snap shot- Rolling into cover makes your next snipe instant cast.
                      -Engineering- "This one's all about controlling pet probes"
                      -Ability- Detonate probes- Blows up all probes.

                      Operative
                      -Concealment- "Stealth and daggers"
                      -Ability- Waylay- Detonates flash bomb and charge at a distant enemy, attacking them instantly and boosting next attack by 20%.
                      -Medic- "favorite playstyle", heals allies with probes and bact-syringe guns.
                      -Ability- Kolto Probe- Sends healing droid to target and stacks up to three times, like the Lifebloom spell for WoW's Druid.

                      Both
                      -Lethality- Adds venoms to melee and blaster attacks.
                      -Ability- Seeker Probes- Sends out probes to target, poisoning everyone around them.

                      PvP

                      Combat
                      -Tanks guard allies and taunt enemies to reduce their damage output on anyone other than the tank
                      -No player collision
                      -Deflected damage, taunted enemies, and other effects will be shown visually
                      -When players are crowd-controlled, their resolve bar fills up. Once it maxes out, player is immune to CC.
                      -Pace of combat is manageable- no instant kills or burst damage.
                      -Cover mechanic combined with medic agent is very fun and unique.
                      -No companions in PvP.

                      Rewards
                      -Valor identical to Warhammer's Renown, an alternate PvP levelling system.
                      -Badge system similar to Halo: Reach rewards for streaks of success.
                      -Healing and damage absorption is tracked in the match stats to promote and reward tanks and healers.
                      -Players can "commend" favorite teamates to give them bonus rewards.
                      -Seperate PvP gear sets while leveling and at max level.

                      Ships

                      -Main Room- Contains central computer and Holocom for both players and NPCs.
                      -Medical Bay- Bacta tank and bed.
                      -Escape Hatch- Unkown use in space combat.
                      -Captain's Quarters- No fish tank.
                      -Cockpit- contains galactic map.
                      -Engine Room- Shiny equipment, but no interaction so far.
                      -Mission Terminal- Contains quests that encourage you to do activities taht you haven't tried in a while, such as PvP.
                      -Companions- each have their own section of the ship



                      Προσωπικά, θα κρατήσω αυτή τη πρόταση: "The RPG side of TOR reminds me of Dragon Age: Origins... and the game's PvP system feels like an upgraded version of Warhammer Onlines" η οποία είναι epic win για μένα σε όλο της το φάσμα. Πλέον είμαι και officialy κάργα hype-αρισμένος
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        αν τα πραγματα ειναι ετσι οπως τα γραφουνε μιλαμε για GOTF

                        ημερομηνιες δεν εχουνε δωσει ακομα ομως

                        Comment


                        • #42
                          Το περιμένουμε από Σεπτέμβρη. Σίγουρα μέσα στο καλοκαίρι δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει.
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            wat? τοσο γρηγορα? εγω νομιζα οτι παει για 2012

                            Comment


                            • #44
                              Στο UK event που είχε γίνει αρχές του μήνα έγινε λόγος για Q3/Q4 του '11. Για να δούμε αν θα έχουμε τίποτα νέο στην Ε3...
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                91 λεπτά gameplay από τη beta του παιχνιδιού.

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X