Σε μισή ώρα είστε για multi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uncharted 3: Drake's Deception
Collapse
X
-
-
Kαι γω ειμαι μέσα αν πετύχω κανέναν online, απλώς για online συναντήσεις ας γράφουμε καλύτερα εδώ απο εδώ και στο εξής...
προχθες με τον Laharl προσπαθήσαμε να παιξουμε μαζί αλλά παίχτηκε fail, δεν έλεγε να μας βρει καποιο game για να μπούμε
γενικά παρατήρισα πως αμα εισαι με party το game δυσκολεύεται περισσότερο να βρει κάποιο ματς, αυτή την εντύπωση έχω, ίσως και να μην είναι έτσι..
Comment
-
Τέλος το Αντσάρτιντ Θρι. 9 ωρίτσες στο Normal (aka Easy ) Λοιπόν εντυπώσεις:
Από γραφικά, ήχο, ατμόσφαιρα, σενάριο το παιχνίδι δεν έχει αντίπαλο. Επίσης έχει τα καλύτερα γραφικά ever. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς οι φλώροι με τα high end pc σας :troll: αλλά τέτοια γραφικά πουθενά. Η δουλειά που έχει γίνει στα περιβάλλοντα είναι αδιανόητη. Οι texture artists δουλεύαν στάνταρ 24/7 για να γίνει κάτι τέτοιο. Πολύ ωραίο και το σενάριο, λίγο anticlimactic αλλά μου άρεσε που ανέπτυξε την σχέση μεταξύ Nathan και Sully από απλό sidekick σε πατρική φιγούρα.
Πάμε και στα παράπονα. Τα Uncharted το χωρίζω σε 3 κατηγορίες.
1) Αναζήτηση-γρίφοι
2) Platforming
3) Action
Ενώ η naughty dog βελτίωσε τα πάντα από πλευράς set pieces και τεχνικών χαρακτηριστικών δεν βελτίωσε αυτά τα κομμάτια, το ζουμί του game δλδ.
Οι γρίφοι πιστεύω κάνανε ένα βήμα μπροστά. Αρκετούτσικοι και ιδανική ισορροπία μεταξύ challenge και ρεαλισμού. Καλά πανεύκολοι ήταν αλλά λίγο πιο δύσκολοι από πριν. Δυστυχώς απ΄την μέση και μετά σχεδόν εξαφανίζονται και δίνουν την θέση τους στο full action. Δεν έχω την απαίτηση να γίνει Tomb Raider αλλά ήθελε καλύτερη ισορροπία.
Στο platforming τα πάντα μείνανε ίδια. Το auto-pilot platform προσωπικά δεν με ενοχλεί αν αποτελεί ένα μικρό κομμάτι του game. Πχ στο Castlevania που ήταν 90% ξύλο και λίγο platform που και που δεν με χάλασε, ίσα-ίσα σε ξεκουράζει κι όλας. Όταν όμως σε ένα game σαν το U3 όπου το platform είναι σχεδόν η μίση διάρκεια ε.. θέλει λίγο challenge. Το να πάτας το πλήκτρο του άλματος και την κατεύθυνση δεν είναι ότι καλύτερο.
Και πάμε στο κομμάτι της μάχης, εκεί που κατά την γνώμη μου μάλλον έγινε χειρότερο από το 2. Καταρχάς το Α.Ι. των εχθρών σαν να χειροτέρεψε. Κάνουν κάποια ακατανόητα πράγματα. Πχ ορμάνε καταπάνω σου χωρίς λόγο σαν πρόβατα επί σφαγή. Το cover system τους είναι εντελώς scripted. Όταν είναι να πάνε από cover σε cover πρέπει να ολοκληρωθεί η κίνηση αλλιώς δεν σε πυροβολάνε ακόμα και αν μπεις στον δρόμο τους. Πόσες φορές είδα εχθρό να τρέχει δίπλα μου σαν να μην υπάρχω και αφού καλυφθεί να αρχίσει το shooting.
Επίσης οι εχθροί σε περιπολία εκεί που θέλει stealth δηλαδή δεν σε βλέπουν με τίποτα. Ούτε βήματα ακούνε, ούτε σε βλέπουν από πλάγια, ακόμα και από μπροστά απ΄τα 5 μέτρα και πίσω σε βλέπουν. Την ίδια ώρα που αυτοί σε απόσταση περνάνε τις σφαίρες απ΄την τρύπα της βελόνας.
Η μάχη σώμα με σώμα είναι αρκετά βαρετή επίσης. Button mashing και qte που και που για άμυνα. Μην γίνει Tekken αλλά λίγο challenge, λίγη ποικιλία.
Το action το ευχαριστήθηκα μόνο όταν υπήρχε και κάποιο εντυπωσιακό set piece.
Εν κατακλείδι το game είναι κορυφή, αλλά αρχίζει και γίνεται περισσότερο κινηματογραφικό από όσο πρέπει κατά την γνώμη μου. Και επειδή ξέρουμε ότι τέτοια σειρά δεν θα την αφήσουνε να πεθάνει, πρέπει να κοιτάξουν εκεί στην nd πως θα βελτιώσουν και το gameplay κομμάτι των τίτλων που ΙΜΟ έμεινε στάσιμο από το 2 στο 3.
Του βάζω 9/10.
Comment
-
Κατέβασα το patch για το νέο σύστημα στόχευσης και το ξαναάρχισα.Αυτήν την φορά το διασκεδάζω πολύ περισσότερο μπορώ να πω.
Το μόνο που δεν μου αρέσει στο παιχνίδι είναι ότι τα bonuses αφαιρέθηκαν εντελώς και έτσι οι θησαυροί που μαζεύεις έχουν καθαρά διακοσμητικό ρόλο.
Όπως και να έχει είναι παιχνιδάρα από τις λίγες.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Το εχω ξεκινησει και εγω και εχω φτασει κεφαλαιο 14.
Overall πολυ καλες εντυπωσεις μεχρι στιγμης, τα γραφικα κλασσικα ειναι απο αλλο πλανητη, η μουσικη επενδυση ειναι μακραν η καλυτερη στη σειρα (small beginings) και το σεναριο εχει παρα πολυ ενδιαφερον καθως παιζει πολυ με τους ιδιους τους χαρακτηρες...
Tα set pieces ειναι εξαιρετικα και οι αναλογιες στα διαφορα ειδη gameplay απλα τελειες. Εχουν επισης μπει πολυ ωραιες νεες ιδεες στο campain οπως τα κεφαλαια στο πλοιο (κινουμενα επιπεδα) τα οποια και βρηκα αψογα υλοποιημενα. Γενικα ο σχεδιασμος ειναι απιστευτα πληθορικος και το gameplay χορταστικοτατο. Το σημαντικοτερο ειναι οτι υπαρχουν πολλες στιγμες που μενεις με το στομα ανοικτο και οι στiγμες αυτες εχουν και ουσια χωρις να ειναι εκει μονο για να εντυπωσιασουν.
Το shooting imo εχει θεμα, το συνηθιζεις οντως αλλα η αληθεια ειναι οτι στα πρωτα κεφαλαια προβληματιζεσαι με τις επιλογες που εχουν γινει. Στα αρνητικα θα εβαζα επισης οτι καποιες στιγμες ορισμενες πορτες κλπ που πρεπει να βρεις για να προχωρησεις δεν ειναι ευδιακριτες (ισως λογω του χαμηλου φωτισμου ανα σημεια) με αποτελεσμα να γυρνας γυρω γυρω για να βρεις τι πρεπει να κανεις. Τελος το παιχνιδι μου κρασσαρει κατα καιρους (2 φορες μεχρι στιγμης) στο loading screen, δεν ξερω αν παθατε κατι αντιστοιχο...
Multi δοκιμασαμε σημερα λιγο με Deus και BB (co-op mission) και μου αρεσε παρα πολυ.
Anyway, περισσοτερα οταν το τελειωσω!
Edit: Η ελληνικη μεταφραση ειναι φανταστικη παιδια, πιανει το χιουμορ που υπαρχει στο αγγλικο κειμενο σε απιστευτο βαθμο. Πραγματικα πολλα μπραβο δεν φανταζομουν οτι θα εχει γινει τετοια δουλεια (περιμενα κατι ξερο).
Comment
-
Originally posted by nooto View PostΚεφαλαιο 21 και το Among Thieves βρισκεται πλεον αιωνες πισω...οτι και να πω ειναι λιγο...
δεν είδα δηλαδή το κάτι φοβερά διαφορετικο σε σχέση με το Among Thieves.
YΓ: και εγώ νόμιζα πως η στόχευση αλλάζει αυτόματα εγκαθιστώντας το patch...
Comment
Comment