Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Loggo View Post
    Αν παρατηρήσεις όμως, ο σχεδιασμός των dungeons στα Zelda έχει αλλάξει πολύ.
    Παλιά τα dungeons είχαν πιο δαιδαλώδη δομή, τώρα η δομή τους είναι πολύ straightforward και η διαδικασία με την οποία προχωράς εντελώς ελεγχόμενη.
    Δεν διαφωνώ. Φαντάζομαι στις κριτικές που άκουσε η nintendo για τα zelda όλα αυτά τα χρόνια ήταν και η δομή των dungeon. Δεν λέω ότι τα zelda είχαν ολόιδια dungeons, αλλά η λογική τους από πίσω ήταν η ίδια. Στο SS άλλαξαν τα πράγματα. Το αν είναι θετικό ή αρνητικό είναι καθαρά υποκειμενικό. Πχ μου άρεσε που το κάθε νεo dungeon δεν βασίζονταν στο κάθε νεo όπλο που αποκτάς. Από την άλλη είναι όντως λιγότερο περίπλοκα. Πάντως για ακόμα μία φόρα τα dungeons ηταν το κορυφαίο κομμάτι και αυτού του zelda όπως συνέβη και με το TP.

    Πάντως να πούμε την αλήθεια τα zelda πότε δεν ήταν δύσκολα. Εξαιρώντας τα 2 του nes στα άλλα η δυσκολία ήταν κάπου στην μέση.

    Αν και έδω που τα λέμε εξαιρώντας μία μικρή μερίδα τα games σήμερα έχουν γίνει πιο εύκολα. Πιστεύω δεν είμαι ο μόνος που έχει παρατηρήσει ότι το medium πλεόν είναι easy το και το hard το medium.
    Αν υπολογίσεις και το γεγονός ότι η nintendo τα τελευταία χρόνια πέρνει τους casuals απ΄το χέρι για να τους περάσει απέναντι (superguide), ε δεν περίμενα και κανένα παλούκι. Αυτό που με ψιλοξενέρωσε πιο πολύ ήταν τα πάλι εύκολα bosses. Κρίμα γιατί ο πρώτος (Ghirahim) ήταν ευχάριστα δύσκολος.


    @ Evans


    10 gameover με το ζόρι θα κάνεις.

    Comment


    • Δεν ήταν δύσκολα, αλλά μέτραγες τα βήματά σου και ήσουν προσεκτικός, γιατί το αντίτιμο για κάθε απροσεξία ήταν αρκετά σημαντικό. Στο SS προσωπικά είμαι προσεκτικός στα κενά μόνο και μόνο για να μη χάνω χρόνο.

      Comment


      • Πάντως αν θες να δυσκολευτείς λίγο παραπάνω παίξτο όπως το έπαιξα κι εγώ.
        Έτσι.

        Comment


        • Δεν μπορώ να θυμηθώ πάντως πότε ήταν η τελευταία φορά που με δυσκόλεψε παιχνίδι του είδους.
          I'm back bitches... Version 2.0

          Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

          Comment


          • Originally posted by paixtis View Post
            To water temple και το stone tower temple του majora's mask δεν σε δυσκόλεψαν??Από παλιά zelda φεριπήν zelda 1 ούτε???
            Καλα τα dungeons του Majora's Mask ηταν ολα ενα και ενα, και δε με πειραξε καθολου που ηταν μονο 4. Γενικα διαφωνω καθετα, οριζοντια, εντος εκτος και επι ταυτα με οποιον λεει οτι το ΜΜ ηταν μικρο παιχνιδι.
             
            Απλα δεν ηταν τοσο καλο οσο το ΟοΤ, οκ Loggo & Somari?
            Do a barrel roll!

            Comment


            • Originally posted by Raf
              Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

              Comment


              • Originally posted by Ramparter View Post
                 
                Απλα δεν ηταν τοσο καλο οσο το ΟοΤ, οκ Loggo & Somari?

                Προφανώς.
                Αφού ήταν καλύτερο.
                I'm back bitches... Version 2.0

                Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

                Comment


                • WTF το τρίτο boss, πιο εύκολο και από το φυτό που αλλάζει το target του ήταν...

                  Comment


                  • To τρίτο dungeon όμως δεν τα έσπασε???
                    Nintendo I.D.: paixtis
                    3ds friend code: 2664-2347-7128

                    Comment


                    • Ναι, και η διαδικασία για να μπεις και το ίδιο το dungeon, γενικά δεν έχω παράπονο από το παιχνίδι αυτό καθαυτό, αλλά με την πορεία που ακολουθάει η σειρά και, κατ' επέκταση, το είδος.

                      Αλλα το boss πραγματικά δεν πίστευα ότι το σκότωσα . Όταν εξαφανίστηκε νόμιζα ότι απλώς έσπασα το τσόφλι και ότι θα έβγαινε κάτι άλλο από μέσα.

                      Comment


                      • Και γω ξενέρωσα απίστευτα στο τρίτο boss και γενικότερα στα bosses με εξαίρεση κανά δυο.
                        Nintendo I.D.: paixtis
                        3ds friend code: 2664-2347-7128

                        Comment


                        • Eλεγα να κανω μονο ενα post οταν τελειωσω το παιχνιδι, αλλα ας γραψω τωρα για να δω και ποσο θα αλλαξει η γνωμη μου στο τελος.
                          Εχω παιξει 32 ωρες και μολις εβγαλα το 6ο dungeon, το παιχνιδι μου φαινεται πολυ μεγαλο. Ξεροντας εκ των προτερων ποσα dungeons εχει περιμενα να βγαινει πολυ πιο γρηγορα. Ειναι η πρωτη φορα που το "quest" για να πας σε καθε dungeon διαρκει οσο ενα dungeon ακομα λιγο πολυ. Δεν ειναι κακο αυτο σαν στησιμο, στην αρχη ηταν λιγο αγγαρεια αλλα στην πορεια και ιδιως στο Lanayru desert ειχε αρκετο ενδιαφερον. Aπο dungeons ξεχωρισα το Lanayru Mining Facility και το Sandship, απο κοντα το Ancient Cistern και μετα ολα τ' αλλα. Το time shifting mechanism αν και δεν ειναι και τοσο πρωτοτυπο πλεον, εξακολουθει να ειναι μια βαση για καλα puzzles. To level design παραμενει εξαιρετικο και καπου εκει βεβαια σταματανε τα θετικα αν και μεχρι τωρα οι εντυπωσεις μου εν γενει ειναι θετικες, διοτι μπορει το ολο εγχειρημα να ειναι τελειως συντηρητικο, αλλα τουλαχιστον τα core mechanisms λειτουργουν σωστα (αυτο ελειπε). Το αν αυτο αρκει ειναι αλλο θεμα (η απαντηση βεβαια ειναι οχι).

                          Οπως και να χει (και οπως ξερουμε βασικα) τα γραφικα ειναι πολυ φτωχα και ενα παιχνιδι σαν το Zelda αδικειται πολυ απο αυτο και το OST ως τωρα δεν εχει τιποτα ιδιαιτερο αν και ποτε δεν ημουν fan των Zelda OSTs αλλα και παλι αυτο ειναι πολυ χειροτερο απ' το μεσο ορο. Η Fi ειναι για ξυλο, δε με ενοχλει τοσο το οτι σου λεει τα παντα, οσο το script που εχει, τι νομιζουν πως ειναι; Master there is a 100% probability that Ι am the worst companion ever.
                          Η εξερευνηση ειναι πολυ περιορισμενη, τουλαχιστον δε χανεις πολλες ωρες οπως πχ στο Wind Waker για να πας εκει που θες. Βεβαια εδω καναμε πιο απλα τα πραγματα, μια πολη και τελος.. Τα controls εχουν πολυ καλη αποκριση αν και εξακολουθω να τασσομαι υπερ των παραδοσιακων control methods.

                          Στο επομενο post προβλεπω να κραζω επειδη μεχρι να παω στο τελικο dungeon θα χει καμποσα ηλιθια quests με fetching ετσι για να τηρουμε τις παραδοσεις.

                          Comment


                          • Παει κι αυτο το Zelda στις 38 ωρες περιπου, αντε να βγει και το Majora's στο 3DS να κλεισουμε επιτελους με ολα τα Zelda. Συμπαθητικο ηταν τελικα, δεν αλλαξα γνωμη μεχρι το τελος. Δεν ειχε κατι ιδιαιτερο, δεν πηγε τη σειρα μπροστα, δεν δεν δεν... αλλα οκ ισως πλεον να εχουμε πειστει πως αυτη η συνταγη δε θα αλλαξει και να συμβιβαζομαστε με ο,τι μας δινουν αν εφαρμοζει σωστα τη συνταγη που μας σερβιρουν εδω και ποσα χρονια. Τα προβληματα ολοι τα ξερουν οποτε δεν εχει νοημα να αναλωθω εκει, τουλαχιστον τα TP και SS νομιζω πως εχουν μακραν τα καλυτερα dungeons που εχουμε δει στη σειρα, οποτε κατι ειναι κι αυτο..

                            Η προσπαθεια παντως με το upgrading του equipment και το κυνηγι για upgrade material ηταν για γελια. Τοσα πραγματα μπορουσαν να παρουν απο πιο εξελιγμενα παιχνιδια του ειδους και δωσαν βαρος σε κατι τετοιο παρολαυτα. Πλεον το να παρει αλλο studio τη σειρα ειναι μονοδρομος, αντε να δουμε αν θα το τολμησουν επιτελους γιατι πολυ αργησαν. Επισης ειναι κριμα το με ποσο κακο timing βγηκαν και το TP και το SS, major franchises σε κονσολες που ειχαν ηδη πεθανει.

                            Y.Γ.
                            Η πλακα ειναι πως επαιξα Zelda γιατι περιμενα να βγει σε 20-25 ωρες, αλλιως θα ειχα αρχισει Xenoblade. Τελοσπαντων, μονο αυτο εμεινε και μετα κλεινει το κεφαλαιο Wii (το Last Story με ολα αυτα που ακουσα πρεπει να χανει σε πολλα σημεια δυστυχως).

                            Comment


                            • Originally posted by Xeno View Post
                              Επισης ειναι κριμα το με ποσο κακο timing βγηκαν και το TP και το SS, major franchises σε κονσολες που ειχαν ηδη πεθανει.
                              Πόσο δίκιο έχεις σε αυτό.Και γω τώρα το παρατήρησα πλάκα πλάκα.Πιστεύω είναι μέγα λάθος της nintendo αυτό.Έτσι τα zelda τα μαθαίνουν ολοένα και λιγότεροι και αυτό μόνο καλό δεν είναι...
                              Nintendo I.D.: paixtis
                              3ds friend code: 2664-2347-7128

                              Comment


                              • Δεν ειναι αυτο το προβλημα οσο ο τεχνικος τομεας. Για τα γραφικα του SS θα πεφτε λιγοτερη γκρινια αν εβγαινε γυρω στο 2008 ας πουμε. Στην τελικη αν εχεις τα παντα ετοιμα στα τελη του 2011, ε περιμενε 1 χρονο ακομα και βγαλτο στο 1o 6μηνο του Wii U, μιλαμε για νεα κονσολα που το μονο 1st party game στον οριζοντα ειναι το Pikmin 3 (lol).

                                Comment

                                Working...
                                X