Ε προφανώς εννοεί ότι σε επίπεδο γρίφων δε χρησιμοποιούνται τόσο οι ιδιαιτερότητες της Touch Screen. Τα περισσότερα πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν και με συμβατικό pad. Και βασικά έχει δίκιο. Στο Another Code πχ, πολλοί γρίφοι δε θα ήταν οι ίδιοι, ή δε θα μπορούσαν να υλοποιηθούν καν, αν δεν υπήρχε η Touch Screen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
The Legend of Zelda: Spirit Tracks
Collapse
X
-
Originally posted by Loggo View PostΕ προφανώς εννοεί ότι σε επίπεδο γρίφων δε χρησιμοποιούνται τόσο οι ιδιαιτερότητες της Touch Screen. Τα περισσότερα πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν και με συμβατικό pad. Και βασικά έχει δίκιο. Στο Another Code πχ, πολλοί γρίφοι δε θα ήταν οι ίδιοι, ή δε θα μπορούσαν να υλοποιηθούν καν, αν δεν υπήρχε η Touch Screen.
πχ να χαράξεις γραμμές, να σημειώσεις την σειρά διακοπτών, ως και va χαρτογραφήσεις ένα νησί.
Στο ST χρησιμοποιείται λιγότερο αv και όπως είπα ίσως και να έιναι καλύτερα έτσι μιας και διαφοροποιείται αρκετά από το ΡΗ.
Comment
-
Τα περισσότερα από αυτά που λες τα κάνει πάντως και το spirit tracks.Ίσως σου φαίνεται αυτό γιατί έχει λιγότερες περιοχές(νησιά στο hourglass) και επειδή εκεί έκανες περισσότερα πράγματα σε αυτά.Στα dungeons θα έλεγα ότι χρησιμοποιείται αρκετά όμως.Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Originally posted by paixtis View PostΤα περισσότερα από αυτά που λες τα κάνει πάντως και το spirit tracks.Ίσως σου φαίνεται αυτό γιατί έχει λιγότερες περιοχές(νησιά στο hourglass) και επειδή εκεί έκανες περισσότερα πράγματα σε αυτά.Στα dungeons θα έλεγα ότι χρησιμοποιείται αρκετά όμως.
Πάντως πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε τελικά ότι:
Spirit Tracks>Phantom Hourglass
έτσι;
Comment
-
Kαι με το νόμο αν και θα ήθελα σιγά σιγά η nintendo να μας αφήνει να εξερευνούμε τη hyrule ή όποιον κόσμο έχει με τα πόδια.Στο spirit tracks έκανε μπαμ αυτό νομίζω.Σίγουρα όλοι θα σκεφτήκαμε γιατι να μην πάω με τα πόδια εκεί....Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
To Zelda έχει μερικά πολύ καλά στοιχεία αλλά και μερικά που απλά δε θα έπρεπε καν να υπάρχουν. Όπως και ο προκάτοχός του έχει διάφορα κανονικά και ένα μεγάλο dungeon που το κάνεις σιγά σιγά. Ευτυχώς δεν έκαναν το λάθος να πρέπει να επαναλαμβάνεις τα πρώτα επίπεδα κάθε φορά. Οι γρίφοι και η δυσκολία είναι όπως και στο προηγούμενο λίγο πολύ με κάποια διαφορετικά εργαλεία και μηχανισμούς. Η μουσική είναι από τις καλύτερες σε Ζέλντα συνολικά και τα γραφικά από τα καλύτερα σε DS. Μου άρεσε που η Ζέλντα έγινε το sidekick του Link οδηγώντας σε διάφορες κωμικές καταστάσεις. Και εδώ σταματάνε τα θετικά.
Όταν λέμε πως θέλουμε ανανέωση στη Ζέλντα δεν εννοούμε κάθε ηλίθια gimmickia που τους έρχεται στο μυαλό ή στοιχεία που δεν ταιριάζουν στη λογική των Zelda. Τι ακριβώς εξυπηρετεί το τρένο πέρα από το να σαμποτάρει την αίσθηση ενότητας του κόσμου; Ποιος ο λόγος να περάσεις το μισό παιχνίδι παίζοντας ένα εντελώς ηλίθιο, απόλυτα επαναλαμβανόμενο και εκνευριστικό minigame με άθλια γραφικά; Τι ακριβώς εξυπηρετεί η ύπαρξή του; Πραγματικά η ύπαρξη του τρένου χαντακώνει όλο το παιχνίδι. Τα μόνα game overs που μάζεψα ήταν σε συγκρούσεις με άλλα τρένα. Ένα άλλο πράγμα που δε μου αρέσει σε αυτό αλλά και σε κάποια προηγούμενα Ζέλντα είναι τα random items. Για τα rupees το καταλαβαίνω αλλά για τους θησαυρούς κάνει τη διαδικασία κουραστική αφού δεν εξυπηρετεί κάτι ουσιαστικό (σε παιχνίδια όπως το FF12 έχει νόημα αλλά εδώ είναι εντελώς εκτός κλίματος αφού τα Ζέλντα είναι πολύ πιο προσανατολισμένο στο να τα βρεις όλα). Τελική βαθμολογία: 5,0.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Originally posted by straier View PostTo Zelda έχει μερικά πολύ καλά στοιχεία αλλά και μερικά που απλά δε θα έπρεπε καν να υπάρχουν. Όπως και ο προκάτοχός του έχει διάφορα κανονικά και ένα μεγάλο dungeon που το κάνεις σιγά σιγά. Ευτυχώς δεν έκαναν το λάθος να πρέπει να επαναλαμβάνεις τα πρώτα επίπεδα κάθε φορά. Οι γρίφοι και η δυσκολία είναι όπως και στο προηγούμενο λίγο πολύ με κάποια διαφορετικά εργαλεία και μηχανισμούς. Η μουσική είναι από τις καλύτερες σε Ζέλντα συνολικά και τα γραφικά από τα καλύτερα σε DS. Μου άρεσε που η Ζέλντα έγινε το sidekick του Link οδηγώντας σε διάφορες κωμικές καταστάσεις. Και εδώ σταματάνε τα θετικά.
Όταν λέμε πως θέλουμε ανανέωση στη Ζέλντα δεν εννοούμε κάθε ηλίθια gimmickia που τους έρχεται στο μυαλό ή στοιχεία που δεν ταιριάζουν στη λογική των Zelda. Τι ακριβώς εξυπηρετεί το τρένο πέρα από το να σαμποτάρει την αίσθηση ενότητας του κόσμου; Ποιος ο λόγος να περάσεις το μισό παιχνίδι παίζοντας ένα εντελώς ηλίθιο, απόλυτα επαναλαμβανόμενο και εκνευριστικό minigame με άθλια γραφικά; Τι ακριβώς εξυπηρετεί η ύπαρξή του; Πραγματικά η ύπαρξη του τρένου χαντακώνει όλο το παιχνίδι. Τα μόνα game overs που μάζεψα ήταν σε συγκρούσεις με άλλα τρένα. Ένα άλλο πράγμα που δε μου αρέσει σε αυτό αλλά και σε κάποια προηγούμενα Ζέλντα είναι τα random items. Για τα rupees το καταλαβαίνω αλλά για τους θησαυρούς κάνει τη διαδικασία κουραστική αφού δεν εξυπηρετεί κάτι ουσιαστικό (σε παιχνίδια όπως το FF12 έχει νόημα αλλά εδώ είναι εντελώς εκτός κλίματος αφού τα Ζέλντα είναι πολύ πιο προσανατολισμένο στο να τα βρεις όλα). Τελική βαθμολογία: 5,0.
Εν κατακλείδη ήμαρτον!:kill::kill::kill:Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Mporei to 5 na einai to arista"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Originally posted by paixtis View PostΜόλις το είδα αυτό και δεν μπόρεσα να το αφήσω ασχολίαστο με την καμία όσο και αν προσπάθησα.Δεν γίνεται να αναφέρεις ότι αναφέρεις και να του βάζεις 5.Επίσης δεν αναφέρεις τίποτα για τον έξυπνο σχεδιασμό κάποιων γρίφων του παιχνιδιού που ανεβάζουν κατά πολύ την δυσκολία του τίτλου ιδιαίτερα όσο προχωράς προς το τέλος.Επίσης έχει και μερικά έξυπνα boss fights που ξεφεύγουν από τη λογική των κλασσικών zelda boss fights.
Εν κατακλείδη ήμαρτον!:kill::kill::kill:
Comment
-
Δεν είναι καθώς στο ίδιο post πιο πάνω βάζει 7,5 σε ένα Nier....
Πέρα από την πλάκα νομίζω πως εξηγώ επαρκέστατα γιατί έβαλα 5. Απλά μαθηματικά. Τον μισό χρόνο του παιχνιδιού τον ξόδεψα σε dungeons, πόλεις κλπ και τον άλλο μισό, αν όχι παραπάνω, οδηγώντας το τρένο. 10 (επιεικώς) στο πρώτο μέρος, 0 στο δεύτερο μέρος, συνεπώς μέσος όρος (10+0)/2=5. Ναι ένα παιχνίδι δεν είναι απλά το άθροισμα των επιμέρους στοιχείων αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι τόσο εκτός κλίματος το τρένο που δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το δω.
Επίσης δεν αναφέρεις τίποτα για τον έξυπνο σχεδιασμό κάποιων γρίφων του παιχνιδιού που ανεβάζουν κατά πολύ την δυσκολία του τίτλου ιδιαίτερα όσο προχωράς προς το τέλος.Επίσης έχει και μερικά έξυπνα boss fights που ξεφεύγουν από τη λογική των κλασσικών zelda boss fights.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Και όμως είχε τρομερούς γρίφους όσο προχωρούσες προς το τέλος τόσο στα dungeons όσο και στο μεγάλο κάστρο τα οποία συνδίαζαν μυαλό αλλά και skill σε πολλές περιπτώσεις.Για τα bosses αναφερόμουν στο ότι δεν θέλαν το κλασσικό να πρέπει να πεθάνουν 3 φορές με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αλλά μετά από μια φάση και μετά έπρεπε να κάνεις κάτι διαφορετικό με το item που έπαιρνες και όχι απλά να το spammareis ασυναίσθητα στο αδύνατό του σημείο.Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Και όμως είχε τρομερούς γρίφους όσο προχωρούσες προς το τέλος τόσο στα dungeons όσο και στο μεγάλο κάστρο τα οποία συνδίαζαν μυαλό αλλά και skill σε πολλές περιπτώσεις.Για τα bosses αναφερόμουν στο ότι δεν θέλαν το κλασσικό να πρέπει να πεθάνουν 3 φορές με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αλλά μετά από μια φάση και μετά έπρεπε να κάνεις κάτι διαφορετικό με το item που έπαιρνες και όχι απλά να το spammareis ασυναίσθητα στο αδύνατό του σημείο.
Τέλος πάντων, όπως είδες δε διαφώνησα πως ήταν διασκεδαστικό σε αυτά τα μέρη του, νομίζω ήμουν σαφής στο τι δε μου άρεσε.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
Comment