Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Legend of Zelda: Spirit Tracks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ε προφανώς εννοεί ότι σε επίπεδο γρίφων δε χρησιμοποιούνται τόσο οι ιδιαιτερότητες της Touch Screen. Τα περισσότερα πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν και με συμβατικό pad. Και βασικά έχει δίκιο. Στο Another Code πχ, πολλοί γρίφοι δε θα ήταν οι ίδιοι, ή δε θα μπορούσαν να υλοποιηθούν καν, αν δεν υπήρχε η Touch Screen.
    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

    Comment


    • #62
      Originally posted by Loggo View Post
      Ε προφανώς εννοεί ότι σε επίπεδο γρίφων δε χρησιμοποιούνται τόσο οι ιδιαιτερότητες της Touch Screen. Τα περισσότερα πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν και με συμβατικό pad. Και βασικά έχει δίκιο. Στο Another Code πχ, πολλοί γρίφοι δε θα ήταν οι ίδιοι, ή δε θα μπορούσαν να υλοποιηθούν καν, αν δεν υπήρχε η Touch Screen.
      Ναι αυτό εννοώ πάντα σε σχέση με το ΡΗ, όπου η touch screen έπαιζε βασικό σχεδόν ρόλο στους γρίφους.
      πχ να χαράξεις γραμμές, να σημειώσεις την σειρά διακοπτών, ως και va χαρτογραφήσεις ένα νησί.

      Στο ST χρησιμοποιείται λιγότερο αv και όπως είπα ίσως και να έιναι καλύτερα έτσι μιας και διαφοροποιείται αρκετά από το ΡΗ.

      Comment


      • #63
        Τα περισσότερα από αυτά που λες τα κάνει πάντως και το spirit tracks.Ίσως σου φαίνεται αυτό γιατί έχει λιγότερες περιοχές(νησιά στο hourglass) και επειδή εκεί έκανες περισσότερα πράγματα σε αυτά.Στα dungeons θα έλεγα ότι χρησιμοποιείται αρκετά όμως.
        Nintendo I.D.: paixtis
        3ds friend code: 2664-2347-7128

        Comment


        • #64
          Originally posted by paixtis View Post
          Τα περισσότερα από αυτά που λες τα κάνει πάντως και το spirit tracks.Ίσως σου φαίνεται αυτό γιατί έχει λιγότερες περιοχές(νησιά στο hourglass) και επειδή εκεί έκανες περισσότερα πράγματα σε αυτά.Στα dungeons θα έλεγα ότι χρησιμοποιείται αρκετά όμως.
          Ναι τα κάνει δεν διαφωνώ. Απλώς λιγότερο από το ΡΗ, αυτό εννοώ.

          Πάντως πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε τελικά ότι:

          Spirit Tracks>Phantom Hourglass

          έτσι;

          Comment


          • #65
            Originally posted by Ormion View Post
            Πάντως πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε τελικά ότι:

            Spirit Tracks>Phantom Hourglass

            έτσι;
            Χαλαρά.

            Comment


            • #66
              Kαι με το νόμο αν και θα ήθελα σιγά σιγά η nintendo να μας αφήνει να εξερευνούμε τη hyrule ή όποιον κόσμο έχει με τα πόδια.Στο spirit tracks έκανε μπαμ αυτό νομίζω.Σίγουρα όλοι θα σκεφτήκαμε γιατι να μην πάω με τα πόδια εκεί....
              Nintendo I.D.: paixtis
              3ds friend code: 2664-2347-7128

              Comment


              • #67
                To Zelda έχει μερικά πολύ καλά στοιχεία αλλά και μερικά που απλά δε θα έπρεπε καν να υπάρχουν. Όπως και ο προκάτοχός του έχει διάφορα κανονικά και ένα μεγάλο dungeon που το κάνεις σιγά σιγά. Ευτυχώς δεν έκαναν το λάθος να πρέπει να επαναλαμβάνεις τα πρώτα επίπεδα κάθε φορά. Οι γρίφοι και η δυσκολία είναι όπως και στο προηγούμενο λίγο πολύ με κάποια διαφορετικά εργαλεία και μηχανισμούς. Η μουσική είναι από τις καλύτερες σε Ζέλντα συνολικά και τα γραφικά από τα καλύτερα σε DS. Μου άρεσε που η Ζέλντα έγινε το sidekick του Link οδηγώντας σε διάφορες κωμικές καταστάσεις. Και εδώ σταματάνε τα θετικά.

                Όταν λέμε πως θέλουμε ανανέωση στη Ζέλντα δεν εννοούμε κάθε ηλίθια gimmickia που τους έρχεται στο μυαλό ή στοιχεία που δεν ταιριάζουν στη λογική των Zelda. Τι ακριβώς εξυπηρετεί το τρένο πέρα από το να σαμποτάρει την αίσθηση ενότητας του κόσμου; Ποιος ο λόγος να περάσεις το μισό παιχνίδι παίζοντας ένα εντελώς ηλίθιο, απόλυτα επαναλαμβανόμενο και εκνευριστικό minigame με άθλια γραφικά; Τι ακριβώς εξυπηρετεί η ύπαρξή του; Πραγματικά η ύπαρξη του τρένου χαντακώνει όλο το παιχνίδι. Τα μόνα game overs που μάζεψα ήταν σε συγκρούσεις με άλλα τρένα. Ένα άλλο πράγμα που δε μου αρέσει σε αυτό αλλά και σε κάποια προηγούμενα Ζέλντα είναι τα random items. Για τα rupees το καταλαβαίνω αλλά για τους θησαυρούς κάνει τη διαδικασία κουραστική αφού δεν εξυπηρετεί κάτι ουσιαστικό (σε παιχνίδια όπως το FF12 έχει νόημα αλλά εδώ είναι εντελώς εκτός κλίματος αφού τα Ζέλντα είναι πολύ πιο προσανατολισμένο στο να τα βρεις όλα). Τελική βαθμολογία: 5,0.
                Originally posted by Squall Leonhart
                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                Originally posted by 丹野
                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                Originally posted by Ryu_gr
                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by straier View Post
                  To Zelda έχει μερικά πολύ καλά στοιχεία αλλά και μερικά που απλά δε θα έπρεπε καν να υπάρχουν. Όπως και ο προκάτοχός του έχει διάφορα κανονικά και ένα μεγάλο dungeon που το κάνεις σιγά σιγά. Ευτυχώς δεν έκαναν το λάθος να πρέπει να επαναλαμβάνεις τα πρώτα επίπεδα κάθε φορά. Οι γρίφοι και η δυσκολία είναι όπως και στο προηγούμενο λίγο πολύ με κάποια διαφορετικά εργαλεία και μηχανισμούς. Η μουσική είναι από τις καλύτερες σε Ζέλντα συνολικά και τα γραφικά από τα καλύτερα σε DS. Μου άρεσε που η Ζέλντα έγινε το sidekick του Link οδηγώντας σε διάφορες κωμικές καταστάσεις. Και εδώ σταματάνε τα θετικά.
                  Όταν λέμε πως θέλουμε ανανέωση στη Ζέλντα δεν εννοούμε κάθε ηλίθια gimmickia που τους έρχεται στο μυαλό ή στοιχεία που δεν ταιριάζουν στη λογική των Zelda. Τι ακριβώς εξυπηρετεί το τρένο πέρα από το να σαμποτάρει την αίσθηση ενότητας του κόσμου; Ποιος ο λόγος να περάσεις το μισό παιχνίδι παίζοντας ένα εντελώς ηλίθιο, απόλυτα επαναλαμβανόμενο και εκνευριστικό minigame με άθλια γραφικά; Τι ακριβώς εξυπηρετεί η ύπαρξή του; Πραγματικά η ύπαρξη του τρένου χαντακώνει όλο το παιχνίδι. Τα μόνα game overs που μάζεψα ήταν σε συγκρούσεις με άλλα τρένα. Ένα άλλο πράγμα που δε μου αρέσει σε αυτό αλλά και σε κάποια προηγούμενα Ζέλντα είναι τα random items. Για τα rupees το καταλαβαίνω αλλά για τους θησαυρούς κάνει τη διαδικασία κουραστική αφού δεν εξυπηρετεί κάτι ουσιαστικό (σε παιχνίδια όπως το FF12 έχει νόημα αλλά εδώ είναι εντελώς εκτός κλίματος αφού τα Ζέλντα είναι πολύ πιο προσανατολισμένο στο να τα βρεις όλα). Τελική βαθμολογία: 5,0.
                  Μόλις το είδα αυτό και δεν μπόρεσα να το αφήσω ασχολίαστο με την καμία όσο και αν προσπάθησα.Δεν γίνεται να αναφέρεις ότι αναφέρεις και να του βάζεις 5.Επίσης δεν αναφέρεις τίποτα για τον έξυπνο σχεδιασμό κάποιων γρίφων του παιχνιδιού που ανεβάζουν κατά πολύ την δυσκολία του τίτλου ιδιαίτερα όσο προχωράς προς το τέλος.Επίσης έχει και μερικά έξυπνα boss fights που ξεφεύγουν από τη λογική των κλασσικών zelda boss fights.
                  Εν κατακλείδη ήμαρτον!:kill::kill::kill:
                  Nintendo I.D.: paixtis
                  3ds friend code: 2664-2347-7128

                  Comment


                  • #69
                    Mporei to 5 na einai to arista
                    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                    Kindred, this blade and I.
                    "

                    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                    Greek Gaming Videos
                    Greek Final Fantasy Forum

                    Comment


                    • #70
                      Δεν είναι καθώς στο ίδιο post πιο πάνω βάζει 7,5 σε ένα Nier....
                      Nintendo I.D.: paixtis
                      3ds friend code: 2664-2347-7128

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by paixtis View Post
                        Μόλις το είδα αυτό και δεν μπόρεσα να το αφήσω ασχολίαστο με την καμία όσο και αν προσπάθησα.Δεν γίνεται να αναφέρεις ότι αναφέρεις και να του βάζεις 5.Επίσης δεν αναφέρεις τίποτα για τον έξυπνο σχεδιασμό κάποιων γρίφων του παιχνιδιού που ανεβάζουν κατά πολύ την δυσκολία του τίτλου ιδιαίτερα όσο προχωράς προς το τέλος.Επίσης έχει και μερικά έξυπνα boss fights που ξεφεύγουν από τη λογική των κλασσικών zelda boss fights.
                        Εν κατακλείδη ήμαρτον!:kill::kill::kill:
                        Μια χαρα γινεται για καποιους το 5 δεν ειναι τοσο κακο.
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • #72
                          Δεν είναι καθώς στο ίδιο post πιο πάνω βάζει 7,5 σε ένα Nier....
                          Προφανέστατα το μέγιστο στο σύστημα βαθμολόγησής μου είναι το 7.5!

                          Πέρα από την πλάκα νομίζω πως εξηγώ επαρκέστατα γιατί έβαλα 5. Απλά μαθηματικά. Τον μισό χρόνο του παιχνιδιού τον ξόδεψα σε dungeons, πόλεις κλπ και τον άλλο μισό, αν όχι παραπάνω, οδηγώντας το τρένο. 10 (επιεικώς) στο πρώτο μέρος, 0 στο δεύτερο μέρος, συνεπώς μέσος όρος (10+0)/2=5. Ναι ένα παιχνίδι δεν είναι απλά το άθροισμα των επιμέρους στοιχείων αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι τόσο εκτός κλίματος το τρένο που δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το δω.
                          Επίσης δεν αναφέρεις τίποτα για τον έξυπνο σχεδιασμό κάποιων γρίφων του παιχνιδιού που ανεβάζουν κατά πολύ την δυσκολία του τίτλου ιδιαίτερα όσο προχωράς προς το τέλος.Επίσης έχει και μερικά έξυπνα boss fights που ξεφεύγουν από τη λογική των κλασσικών zelda boss fights.
                          Στη δικιά μου κασέτα δεν είχε δύσκολα dungeons ούτε boss fights στα οποία δε spamάρεις τα εργαλεία που πήρες πριν τα πολεμήσεις.
                          Originally posted by Squall Leonhart
                          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                          Originally posted by 丹野
                          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                          Originally posted by Ryu_gr
                          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                          Comment


                          • #73
                            Και όμως είχε τρομερούς γρίφους όσο προχωρούσες προς το τέλος τόσο στα dungeons όσο και στο μεγάλο κάστρο τα οποία συνδίαζαν μυαλό αλλά και skill σε πολλές περιπτώσεις.Για τα bosses αναφερόμουν στο ότι δεν θέλαν το κλασσικό να πρέπει να πεθάνουν 3 φορές με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αλλά μετά από μια φάση και μετά έπρεπε να κάνεις κάτι διαφορετικό με το item που έπαιρνες και όχι απλά να το spammareis ασυναίσθητα στο αδύνατό του σημείο.
                            Nintendo I.D.: paixtis
                            3ds friend code: 2664-2347-7128

                            Comment


                            • #74
                              Το Spirit Tracks είναι win παιχνίδι.
                              Συμφωνώ βέβαια ότι οι διαδρομές με το τραίνο καταντούσαν βαρετές αλλά σαν παιχνίδι είναι απολαυστικό.

                              Comment


                              • #75
                                Και όμως είχε τρομερούς γρίφους όσο προχωρούσες προς το τέλος τόσο στα dungeons όσο και στο μεγάλο κάστρο τα οποία συνδίαζαν μυαλό αλλά και skill σε πολλές περιπτώσεις.Για τα bosses αναφερόμουν στο ότι δεν θέλαν το κλασσικό να πρέπει να πεθάνουν 3 φορές με τον ίδιο ακριβώς τρόπο αλλά μετά από μια φάση και μετά έπρεπε να κάνεις κάτι διαφορετικό με το item που έπαιρνες και όχι απλά να το spammareis ασυναίσθητα στο αδύνατό του σημείο.
                                Επιμένω, μάλλον έπαιξες άλλο παιχνίδι, δε νομίζω πως οι γρίφοι γίνονταν ποτέ ιδιαίτερα δύσκολοι. Το πιο δύσκολο από όλα όσα έκανα ήταν οι παγοδρομίες (προτιμώ να θέλουν μόνο μυαλό και όχι τόσο skill ). Σε κανένα Zelda δε σπαμάρεις απλά τα εργαλεία που παίρνεις για να κάνεις ζημιά.
                                Τέλος πάντων, όπως είδες δε διαφώνησα πως ήταν διασκεδαστικό σε αυτά τα μέρη του, νομίζω ήμουν σαφής στο τι δε μου άρεσε.
                                Originally posted by Squall Leonhart
                                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                                Originally posted by 丹野
                                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                                Originally posted by Ryu_gr
                                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                                Comment

                                Working...
                                X