Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xenoblade Chronicles

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ωραίος!

    Το πρώτο Xenoblade Chronicles είναι καταπληκτικό παιχνίδι, ένα από τα καλύτερα jrpgs που έχω παίξει ποτέ. Μάλιστα, το θεωρώ καλύτερο από το Xenoblade Chronicles 2. Αυτό το port το περιμένω πως και πως, πέραν από τα καλύτερα γραφικά θα έχει και πολλές qol βελτιώσεις, κάποιες που συγκράτησα είναι: Ανασχεδιασμένα και πιο φιλικά/λειτουργικά μενού, ύπαρξη compass που δείχνει που πρέπει να πας για να ολοκληρώσεις κάποιο quest (αυτό βοηθάει ΠΑΡΑ πολύ), exp σύστημα παρόμοιο με του Xenoblade Chronicles 2 κάτι το οποίο σημαίνει ότι θα αποτρέπεται το overleveling, επιπλέον περιεχόμενο (προσέθεσαν διάφορα challenges και hard mode αν δεν κάνω λάθος) και τέλος υπάρχει επιπλέον story content το οποίο εξελίσσεται χρονικά μετά το τέλος του παιχνιδιού διάρκειας περίπου 10 ωρών. Όχι και άσχημα, δεν είναι απλώς ένα ενισχυμένο port, το λες και remake.


    Tidy!

    Do not blame me.Blame yourself or God.
    In Matsuno we trust.

    Comment




    • καθως και τα πρωτα reviews (89% so far)
      https://www.metacritic.com/game/swit...nitive-edition

      Το μονο που δεν μου αρεσει τοσο σε αυτη την εκδοση απο θεμα art ειναι κατι που σημειωνουν και στο DF, οτι οι χαρακτηρες πλεον μοιαζουν πιο anime-like ενω πριν ειχε λιγο μια γευση απο Vagrant Story η ολη σχεδιαση τους.
      Last edited by nooto; 28-05-2020, 01:31 AM.

      Comment


      • Εγω το βρηκα ευχαριστη αλλαγη αυτο, πριν ηταν πιο generic.
        Do a barrel roll!

        Comment


        • Το πηρα, δεν το ειχα παιξει στο wii, αυτη τη φορα θα του δώσω αρκετό χρόνο.

          Comment


          • To περιμενα Δευτερα με Τεταρτη, αλλα ηρθε σημερα τελικα, οποτε συντομα θα γραψω εντυπωσεις!. Σε οτι αφορα τον τεχνικο τομεα, δεν το εχω βαλει ακομα αλλα οι περισσοτεροι επαληθευουν οτι το παιχνιδι βρισκεται κατα κυριο λογω στα highs με πολυ σποραδικα drops πιο χαμηλα ενω παραλληλα το sharpening filter του 2 εχει γινει πολυ toned down κατι που δινει πολυ καλυτερη εικονα απο αυτη του 2, ειδικα σε hadheld mode. Προσωπικα θα ημουν οκ και με ενα απλο HD rerelease που θα ειχε 1080p/720p αναλυσεις χωρις το reworking που εκαναν στην καινουργια τους μηχανη (και που στρεσαρει αποτι φαινεται το μηχανημα) αλλα οκ θα δουμε αν τους βγηκε τελικα το να δωσουν προτεραιοτητα στο να αναβαθμισουν τον τεχνικο τομεα απεναντι σε υψηλοτερες αναλυσεις. Οσο για τα μοντελα, ειπα οτι τα αρχικα θυμιζουν Vagrant και τα τωρινα θυμιζουν anime, πως γινεται τα πρωτα να ειναι πιο generic απο τα δευτερα ? Σε καθε περιπτωση ειμαι πολυ ενθουσιασμενος γιατι αυτο το παιχνιδι ηθελα εδω και καμια 10ετια να το παιξω και νιωθω τυχερος τελικα που θα το δω σε αυτη την εκδοση και θα ειναι τελειως καινουργια εμπειρια για μενα.

            Περισσοτερα εν καιρω!
            Last edited by nooto; 29-05-2020, 12:54 PM.

            Comment


            • Λοιπον, μιας και ειμαι κοντα στις 10 ωρες (εχω φτασει στο σημειο πριν μπω Colony 6) ας πω καποιες εντυπωσεις. Καταρχην, το game ειναι remaster, οχι remake. Ναι ειναι αληθεια οτι εχουν δουλευτει απο την αρχη καποια πραγματα, character models, textures, επιπλεον λεπτομερεια στο περιβαλλον κλπ, ομως η DE παραμενει μια reworked version του wii release και οχι μια εκδοση που φτιαχτηκε εξ'αρχης πανω στο hardware του switch ή που παταει πανω σε σημερινα σχεδιαστικα standards. Υπο αυτη την εννοια, οποιος ανεμενε visuals αντιστοιχα με του Xenoblade 2 πιστευω θα απογοητευτει (παροτι στα trailers ετσι φαινεται). Μερικα παραδειγματα:

              1) Τα σπιτια στο παιχνιδι δεν εχουν εσωτερικους χωρους και τα παραθυρα των σπιτιων ειναι ενα μαυρο texture που πανω του εχει ζωγραφισμενα κουρτινες και κουζινικα. Στο 2 αντιθετα και μπορουσες να μπεις σε εσωτερικους χωρους και τα παντα ηταν σχεδιασμενα σε 3d (απο τα τζαμια που εβλεπες μεσα στον εσωτερικο χωρο μεχρι και το τι εβλεπες σε αυτον τον χωρο ειτε απο εξω ειτε απο μεσα).
              2) Οι φυλλωσιες μεσω των οποιων μπορεις να σκαρφαλωσεις σε βραχους κλπ ειναι (σε καποια σημεια) μια πρασινη ζωγραφια πανω στο texture του βραχου, στο 2 ολη η φυση ειχε 3d απεικονιση με πολυπλοκη και πολυ πιο οργανικη 3d σχεδιαση.
              3) Ολοι οι random npcs εχουν την εμφανιση που ειχαν και στο Wii και δεν εχουν γινει update προκειμενου να ταιριαζουν με τους υπολοιπους χαρακτηρες.
              4) Τα animation δεν εχουν δουλευτει καθολου και η ηλικια τους κανει μπαμ.
              5) Τα skyboxes επισης ερχονται απο το παρελθον, αντιθετα το 2 ειχε τρομερη δουλεια πανω στον συγκεκριμενο τομεα και τα συνεφα (δεδομενου και του setting του παιχνιδιου) ειχαν δικη τους φυσικη.
              6) Η φωτισμοι σε εσωτερικους χωρους ειναι ανυπαρκτοι και σε εξωτερικους χωρους οι σκιασεις των αντικειμενων δεν ειναι δυναμικες. Στο 2 αντιθετα υπηρχε δυναμικο συστημα φωτισμων.

              Μπορω να αναφερω ενα σωρο πραγματα ακομα αλλα εκει που θελω να καταληξω ειναι να μην περιμενει κανεις τον οπτικο τομεα του 2. Το Xenoblade 2 ηταν ενα παιχνιδι επιπεδου ps4 σε οτι αφορα τη σχεδιαστικη πολυπλοκοτητα και τις τεχνικες στην απεικονιση που απλα ετρεχε σε χαμηλες αναλυσεις λογω του πιο αδυναμου hardware, το Xenoblade DE ειναι ενα παιχνιδι του Wii με καποια (σοβαρα σε καποιους τομεις, δεν του το αφαιρω αυτο) updates στα visuals που επισης τρεχει σε χαμηλες αναλυσεις. Και παμε τωρα στο τελευταιο. Μπορω και εγω να επιβεβαιωσω οτι το παιχνιδι τρεχει σχετικα καλυτερα απο το 2, δεν εχω συναντησει κανενα προβλημα σε frame rate-pacing ενω και η δυναμικη αναλυση δεν εφαρμοζεται καθολου επιθετικα και γενικοτερα το ολο performance ειναι αρκετα πιο σταθερο. Παρολα αυτα το παιχνιδι σε portable mode που παιζω παραμενει θολό σε εναν βαθμο και η ποιοτητα εικονας δεν ειναι ιδιαιτερα καλη. Μπορει να ειναι καλυτερη απο το 2 αλλα το 2 οπως εγραψα ηταν ενα πολυ πιο απαιτητικο και συγχρονο παιχνιδι, εδω κατα τη γνωμη μου δεν δικαιολογειται. Και τελος παντων οτι και να πει κανεις για το switch και το hardware του, το Witcher 3 τρεχει σε υψηλοτερες αναλυσεις και ειναι as complex as it gets, οποτε για μενα αυτο ειναι το lower bound. Το να εχεις εναν τιτλο που ειναι πολυ λιγοτερο πολυπλοκος οπτικα και που παρολα αυτα τρεχει χειροτερα ειναι πραγματικα αποριας αξιο και το αποδιδω καθαρα στον developer.

              Για να το κλεισω λοιπον, η συγκεκριμενη εκδοση ειναι ενα remaster επιπεδου Ocarina of Time 3D και που στην καλυτερη περιπτωση μπορει να φτανει την δουλεια που εγινε σε επανεκδοσεις τυπου Halo Αnniversary. Παροτι μπορει να ειναι η καλυτερη εκδοση του παιχνιδιου εκει εξω, προσωπικα θα ντρεπομουν να βαλω τον τιτλο Definitive Edition δεδομενου οτι ο τιτλος τρεχει σε αυτες τις αναλυσεις. Τελος ειλικρινα δεν ξερω ισως θα προτιμουσα να δωσουν το αρχικο παιχνιδι απλα σε υψηλοτερη αναλυση χωρις ολο το rework που εκαναν. Καταλαβαινω οτι ειναι θεμα προτεραιοτητων, και ειναι αδικο να τους κριτικάρεις επειδη τελικα προσπαθησαν για το κατι παραπανω, αλλα καποια πραγματα ειναι πλεον standard και ενα remaster που τρεχει σε αναλυση (portable) χειροτερη απο αυτη του αρχικου τιτλου και λεγεται definitive edition μπορει να προκαλεσει πολλα ερωτηματα. Σιγουρα παντως στα επομενα παιχνιδια θα πρεπει να πεταξουν τη μηχανη γραφικων που εχουν ή να βγαλουν τα effects που προσεθεσαν μετα την κυκλοφορια του X (το οποιο τουλαχιστον ετρεχε σε φυσιολογικα resolutions παρα το πιο αδυναμο hardware).

              Παρεπιπτοντως τωρα και μιας και αναφερθηκα στο αρχικο παιχνιδι, για να το παω στο αλλο ακρο,θεωρω αδιανοτητο το πως αυτος ο τιτλος μπορουσε και ετρεχε στο Wii. Διαβασα τα προηγουμενα posts και τα σχολια οτι στους περισσοτερους τα γραφικα φαινοντουσαν ασχημα, αλλα απο την αλλη το level design του παιχνιδιου, η καθετοτητα στη σχεδιαση, η κλιμακα και το μεγεθος του κοσμου ειναι καθαρα μια γενια μπροστα απο oτιδηποτε ειχε παρουσιαστει σε hardware επιπεδου Wii (ενω κανενας ιαπωνας developer δεν νομιζω να καταφερε να πετυχει κατι τετοιο στο hardware των ps3-X360). Πραγματικα θεωρω επιτευγμα οτι καταφεραν και το κυκλοφορησαν σε ενα τετοιο hardware (και αντιφατικο φυσικα το γεγονος οτι δεν μπορουσαν να πετυχουν κατι αντιστοιχο-αξιοπρεπες σε επιπεδο αναλυσεων τουλαχιστον, για την κυκλοφορια του DE).

              Και μιας και εριξα το κραξιμο μου και ηρεμησα, να πω οτι το παιχνιδι τα σπαει . Φανταστικος κοσμος, χαρακτηρες, εκπληκτικο soundtrack και παρα πολυ καλο συστημα μαχης και gameplay. Θελω να προχωρησω λιγο παραπανω και θα γραψω πιο αναλυτικα αλλα μεχρι στιγμης ειμαι ενθουσιασμενος. Το μονο που θελω να σχολιασω σε αυτη τη φαση ειναι οτι το συτημα με τις υποαποστολες το βρισκω εξαιρετικο, μεχρι τωρα ειναι ολες παρα πολυ μικρες και μπορεις να τις ολοκληρωσεις απλα εξερευνωντας το χαρτη (με marks κλπ που κανουν τη ζωη σου πολυ ευκολη). Δεν ξερω αν ηταν ετσι στην αρχικη εκδοση αλλα εδω ειναι πραγματικα απολαυση και καμια σχεση με αυτο που συνεβαινε στο 2. Προς το παρον το game με εχει καθηλωσει και το ευχαριστιεμαι απιστευτα πολυ παντως. Θα γραψω περισσοτερα τις επομενες μερες που θα εχω καταλαβει λιγο καλυτερα τους μηχανισμους του, απλα ηθελα να βγαλω απο πανω μου οσα ειχα να πω για το τεχνικο κομματι (που μπορει να ενδιαφερει και οσους εχουν ηδη παιξει το παιχνιδι στο wii και θα ηθελαν να ξερουν τι οπτικα updates φερει αυτη η εκδοση). Αυτα, συνεχιζουμε!
              Last edited by nooto; 01-06-2020, 01:46 AM.

              Comment


              • Νοοτο έχεις δίκιο σε όλα.Τα γραφικά του είναι μια χαρά αλλά όπως είπες δεν είναι negt gen game. Αλλά οι βελτιώσεις είναι καλοδεχούμενες φυσικά.

                Όσον αφορά τα quests τώρα. Σου φαίνονται ότι είναι εύκολο να τα ολοκληρώσεις λόγω των qol βελτιώσεων που έκανε η Monolith για το remaster, στο πρωτότυπο δεν υπήρχε quest marker και έτσι ψαχνόσουν. Αλλά όπως και να έχει έχεις δίκιο, είναι πολύ εύκολο να ολοκληρώσεις κάποιες από αυτές, ουσιαστικά βγαίνουν αυτόματα καθώς παίζεις. Το θέμα είναι ότι είναι πάρα πολλές, σε όλο το παιχνίδι υπάρχουν περίπου 450 αποστολές! Επίσης πολλές θέλουν πολύ πήγαινε-έλα και μπορεί να σε κουράσουν. Αλλά τώρα με το quest marker που έχουν προσθέσει θα είναι πολύ πιο εύκολο να βγουν.

                Ουσιαστικής σημασίας είναι να νικάς τα unique monsters, πέραν από το ότι σου δίνουν καλό εξοπλισμό σου δίνουν και affinity coins τα οποία είναι πάρα πολύ χρήσιμα για να βάζεις περισσότερα skills στους χαρακτήρες σου. Αν τώρα θέλεις μπορώ να σου πω περισσότερα.

                Όπως και να έχει είναι παιχνιδάρα, είναι ένα από τα καλύτερα jrpgs που έχουν βγει την τελευταία δεκαετία. Προσωπικά το θεωρώ καλύτερο από το Xenoblade Chronicles 2. Θα εκτιμήσεις πολύ και το σενάριο.


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment


                • Νοοτο έχεις δίκιο σε όλα.Τα γραφικά του είναι μια χαρά αλλά όπως είπες δεν είναι negt gen game. Αλλά οι βελτιώσεις είναι καλοδεχούμενες φυσικά.
                  Να σημειωσω πως οπως και εσυ αναφερεις ο τιτλος ειναι πολυ ομορφος (δεν ξερω μπορει να μην βγαινει απο το προηγουμενο μου post). Απλα ηθελα να κανω ξεκαθαρο οτι υπαρχουν μεσα στο παιχνιδι ακομα Wii assets. Βαζω εδω και ενα βιντεο του πως ειναι ο τιτλος σε σχεση με τους 1080p emulators της original εκδοσης (και για να πω την αληθεια ισως ημουν λιγο αυστηρος, το παιχνιδι δειχνει πολυ πιο ομορφο και polygon count ειναι polygon count ανεξαρτητου αναλυσεων).



                  Ξαναλεω παντως οτι ειναι εντυπωσιακο το πως ενα τετοιο παιχνιδι ετρεχε αρχικα στο Wii. Δεν ειναι τοσο τα γραφικα οσο η σχεδιαση του κοσμου που εχει verticality, οι περισσοτεροι jap devs εφτασαν εκει στη γενια του ps4-One. Μεχρι και full customizable εμφανισεις για τους χαρακτηρες εχει το παιχνιδι, πραγμα που δεν συναντας ακομα και σε jrpgs του σημερα (ουτε το Xenoblade 2 εχει).

                  Όπως και να έχει είναι παιχνιδάρα, είναι ένα από τα καλύτερα jrpgs που έχουν βγει την τελευταία δεκαετία. Προσωπικά το θεωρώ καλύτερο από το Xenoblade Chronicles 2. Θα εκτιμήσεις πολύ και το σενάριο.
                  Προς το παρον μου αρεσει οπως ειπα παρα πολυ και το βρισκω καπως πιο focused απο το 2 αυτες τις πρωτες ωρες. Επισης ο Shulk μου φαινεται πιο ωραιος χαρακτηρες απο τον Rex. Σε οτι αφορα τα quests, φιανεται οτι εχουν υποστει το DE treatment, αν δεν υπηρχαν τα marks υποθετω οτι θα ηταν pain in the ass, τωρα καθε quest απο τη στιγμη που το δεχεσαι, μαρκαρεται στον χαρτη οποτε εχει τη μορφη point of interest που απλα το επισκεπτεσαι φυσιολογικα καθως εξερευνας τον χαρτη με συνεπεια να μην σπαει το pacing της ιστοριας. Οπως και να εχει θα γραψω αναλυτικα στην πορεια μιας και δεν εχω δει πολλα ακομα. Παντως μεχρι στιγμης οι εντυπωσεις ειναι θετικοτατες!
                  Last edited by nooto; 01-06-2020, 04:55 AM.

                  Comment


                  • Η αλήθεια είναι πως το vanilla Xenoblade Chronicles, όταν είχε κυκλοφορήσει πρώτη φορά στο Wii, είχε πολλή θολούρα και οι επιφάνειες είχαν χαμηλή ανάλυση. Για αυτό ακούς ορισμένους να λένε πως είχε μέτρια γραφικά. Όμως δεν έχουν δίκιο, μιλάμε για έναν τίτλο με τεράστια περιβάλλοντα, τα οποία μάλιστα σπάνια χωρίζονται με loading screens. Μάλιστα δεν είναι απλά τεράστιες ευθείες, όπως ήταν πχ το Witcher 3, αλλά έχει και περιοχές υπερυψωμένες. Το καλύτερο για εμένα είναι το ότι όταν πας κάπου ψηλά μπορείς να δεις πολύ εύκολα κάτω, πχ όταν πας σε εκείνο το πάρκο που βρίσκεται σε εκείνο τον λόφο κοντά στην Colony 7 μπορείς να δεις πολύ εύκολα την πόλη καθώς και όλες τις τριγύρω περιοχές. Καλά να μην μιλήσω για τα Gaur Plains, είναι από εκείνες τις στιγμές στο gaming που ρίχνουν σαγόνια.

                    Θα έλεγα πως το πρώτο Xenoblade έχει καλύτερο σενάριο από το sequel. Παρόλο που μου άρεσε πολύ η πλοκή στο 2, το 1 έχει πιο εστιασμένο σενάριο και με καλύτερη ροή, στο 2 αργούσε να πάρει μπρος. Επίσης θα έλεγα πως το 1 έχει καλύτερες ανατροπές που σε εκπλήσσουν περισσότερο.Προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ, θεωρώ πως έχει από τα πολύ καλά σενάρια που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

                    Αυτό που κάνει σίγουρα καλύτερα το 2 είναι το σύστημα μάχης αλλά αργούν πολύ να ανοίξουν όλοι οι μηχανισμοί και τα tutorials δεν εξηγούν καθόλου καλά.

                    Θα το χαρείς όσο δεν πάει. Μια που έχεις τελειώσει και το 2 θα σου αρέσει ακόμα περισσότερο.


                    Tidy!

                    Do not blame me.Blame yourself or God.
                    In Matsuno we trust.

                    Comment


                    • Περιπου 40 hours in και εχω φτασει Eryth Sea και Chapter 8. To παιχνιδι συνεχιζει να εντυπωσιαζει με το level design του, το μεγεθος και την κλιμακα του κοσμου αλλα και με το ποσο fan ειναι το exploration. Σχεδιαστικα μου φαινεται ο συνεχιστης του FFXII, απλα ειναι ανεβασμενο πολλα σκαλια πιο πανω και λογω πολυπλοκοτητας και καθετοτητας στον κοσμο. Πραγματικα παντως στην Monolith ξερουν να φτιαχνουν κοσμους και ειναι αριστοτεχνες στο world crafting, το παιχνιδι σε αυτον τον τομεα ειναι μπροστα και απο τιτλους του σημερα και ξανασημειωνω το ποσο εντυπωσιακο ειναι αυτο δεδομενου οτι καταφεραν να το αποδώσουν αρχικα στο hardware του Wii. Eryth Sea btw ειναι απο τους ομορφοτερους κοσμους που εχω δει σε video game. Παμε τωρα σε καποια σχολια.

                      Παρόλο που μου άρεσε πολύ η πλοκή στο 2, το 1 έχει πιο εστιασμένο σενάριο και με καλύτερη ροή, στο 2 αργούσε να πάρει μπρος.
                      Σε οτι αφορα το pacing η αποψη μου για τα 2 παιχνιδια αυτη τη στιγμη ειναι η ακριβως αντιθετη . Η αισθηση που εχω για το 2 ειναι οτι ξεκιναει πολυ δυνατα και συνεχιζει ετσι για τουλαχιστον 50 ωρες, μεχρι που αρχιζουν να γινονται οι πρωτες αποκαλυψεις για το τι πραγματικα συμβαινει. Απο κει και περα η ροη αρχιζει και πεφτει, δεν γινεται ποτε αργο αλλα σιγουρα δεν κραταει το pacing που εχει το πρωτο 50% του παιχνιδιου. Ειχα νομιζω αναφερει και τοτε οτι ο τιτλος ηταν roller-coster μεχρι τη μεση και νομιζα οτι επαιζα ενα uncharted 50 ωρων. Ειναι ισως το μονο rpg που εχω παιξει και καταφερνει να κρατησει την ενταση για τοσο μεγαλο αριθμο ωρων (και σε αυτο το βοηθαει και η δομη των κεφαλαιων που ειναι σαν επεισοδια τηλεοπτικης σειρας κατα μια εννοια). Το κακο οπως ειχα σημειωσει φυσικα ειναι οτι δεν καταφερνει να κρατησει αυτη τη ροη μεχρι το τελος, φυσικα και παλι ειναι εντυπωσιακο επιτευγμα αλλα το πρωτο μισο του παιχνιδιου δημιουργει τεραστιο hype και ισως για αυτο χτυπαει το οτι το υπολοιπο μισο δεν εχει αντιστοιχο pacing. Το 1 αντιθετα ξεκιναει με πολυ πιο αργο ρυθμο και αυτος ο ρυθμος ανεβαινει σιγα σιγα. Στο πρωτο κεφαλαιο συμβαινει ενα πολυ σημαντικο γεγονος που αποτελει το εναυσμα για τους χαρακτηρες να ξεκινησουν την περιπετεια τους. Καθως προχωραει το ταξιδι και μεχρι το σημειο που ειμαι τωρα εγω, υπαρχει μια μικρη ροη πληροφοριων για το τι μπορει συμβαινει απο πισω αλλα ειναι κατα κυριο λογο hints, ο αριθμος των οποιων αυξανεται σιγα σιγα καθως προχωρας τα κεφαλαια. Γενικοτερα εχει καπως πιο κλασσικη δομη στο πως λεει την ιστορια του. Μεχρι στιγμης δεν εχει συμβει κατι συνταρακτικο ομως υπαρχουν αρκετα cutscenes που δειχνουν πραγματα τα οποια δεν καταλαβαινεις ακριβως πως δενουν, οποτε ειμαι σε φαση αναμονης να δω πως και που θα το παει. Σε αυτο που συμφωνω ειναι οτι το σεναριο ειναι πιο focused και στοχευμενο. Σε καθε περιπτωση παροτι τα 2 παιχνιδια εχουν διαφορετικη δομη και χρησιμοποιουν διαφορετικες τεχνικες θα ελεγα οτι μου αρεσουν εξισου. Θα γραψω περισσοτερα στην πορεια πανω σε αυτο.

                      Παμε λιγο τωρα στα side quests. Ο αριθμος τους ειναι τεραστιος οντως, ομως στην πλειονοτητα τους ειναι εξαιρετικα μικρες σε διαρκεια και ολοκληρωνονται καθως παιζεις. Σεναριακα ειναι παντελως αδιαφορες μεχρι στιγμης και χωριζονται σε fetch και hunnting ομως λογω των qol improvements αυτης της εκδοσης που με το που παιρνεις την αποστολη σου πεταει κατευθειαν markers στον χαρτη, λειτουργουν εν τελει θετικα καθως κανουν πιο στοχευμενο το exploration απο τον παικτη. Χαρακτηριστικα παντως, εχω κανει γυρω στις 200 απο τις 400+, που δειχνει καπως και το συντομο της διαρκειας τους. Φυσικα αν δεν θελει κανεις να ασχοληθει μπορει, αλλα ξαναλεω οτι δινουν παραπανω κινητρα για exploration και ειναι και το μεσο να παιρνεις γερα exp boosts, καλα αντικειμενα, καθως και χρηματα. Οπως αναφερει και ο Deus υπαρχουν και καποια απο αυτα που παιρνουν μεγαλυτερο χρονικο διαστημα και δεδομενου του τι παρουσιασαν και στο 2, σου δινουν την αισθηση οτι η Monolith πρεπει να εχει κανει διατριβη στο πως να φτιαχνεις side quests που εκνευριζουν τον παιχτη . Για παραδειγμα παιρνεις ενα fetch απο εναν npc να σκοτωσεις καποιο αριθμο τερατων, το κανεις, γυρνας πισω να το ολοκληρωσεις και ο npc δεν ειναι πουθενα. Ο λογος ειναι οτι οι χαρακτηρες εχουν συγκεκριμενες ωρες που μπορεις να τους βρεις σε μια τοποθεσια. Οποτε μπαινεις στο menu, ανοιγεις το affinity chart, βρισκεις το ονομα του npc, βλεπεις ποτε εμφανιζεται, αλλαζεις την ωρα στο menu, εκεινος εμφανιζεται και τελικα τον ενημερωνεις. Αυτος μετα σου δινει ενα αντικειμενο και σου λεει πηγαινε το στον ταδε φιλο μου που ειναι στην ταδε περιοχη. Ξαναμπαινεις στα menu, κανεις teleport στην αλλη περιοχη, πας να βρεις το αλλον npc, αυτος επισης δεν ειναι πουθενα γιατι εμφανιζεται διαφορετικη ωρα, oποτε ξανα-μανα η διαδικασια με το affinity chart κοκ. Πρεπει να εχουν φετιχ με το να μπαινει ο παικτης 100 φορες στα menu προκειμενου να ολοκληρωσει ενα απλο side quest. Παραλληλα αν σκεπτει κανεις οτι η Wii εκδοση δεν ειχε καν τους markers υποθετω οτι το παιχνιδι πρεπει να ηταν τερμα εκνευριστικο. Οπως και να εχει και παρα τις παραφωνιες, στην DE το πραγμα ειναι πολυ πιο γρηγορο και ευχαριστο απο αυτο που συνεβαινε στο 2 και σε γενικες γραμμες η ολη δομη θα ελεγα οτι λειτουργει θετικα για το παιχνιδι. Αυτο που θελω να δω ειναι αν θα υπαρχουν και καποιες πιο ενδιαφερουσες αποστολες οπως αυτες των unique blades του 2.

                      Συστημα μαχης. Οσοι εχουν παιξει Dragon Age, ή FFXII θα αισθανθουν σαν το σπιτι τους. Η μαχη στηριζεται στα auto attacks, arts (ειδικες επιθεσεις) που εχουν διαφορετικα cool downs, positioning (καποια arts κανουν μεγαλυτερο damage αναλογα με τη θεση του χαρακτηρα) και special attacks καθε χαρακτηρα που γεμιζουν απο τα auto attacks. Γενικα ελεγχεις εναν χαρακτηρα (μπορεις οποιον θελεις) και σε επιπεδο στρατηγικης μπορεις να παιξεις με το ποιοι χαρακτηρες υπαρχουν μεσα στο team αλλα και με το τι arts εχουν αυτοι οι χαρακτηρες. Τελος υπαρχουν και καποια combos οπως και στο 2 τυπου break-topple-daze αλλα και ειδικες επιθεσεις που αφορουν σε ολο το team οπου και μπορεις να χτισεις chains. Σε γενικες γραμμες μοιαζει καπως με το συστημα του 2, απο την αλλη μου φαινεται οτι το 2 ειχε περισσοτερα επιπεδα πολυπλοκοτητας. Γενικα παντως ειναι ωραιο συστημα και ακομα ανοιγει οποτε θα γραψω περισσοτερα εν καιρω οταν το εχω δει καλυτερα.

                      Το παιχνιδι τωρα ειναι πραγματικα πανεμορφο και με ενα κυριολεκτικα εκπληκτικο soundtrack. Ολες οι επιλογες που εκαναν στην DE θεωρω οτι τους βγηκαν και ειναι πραγματικα κριμα που οι διακυμανσεις στην αναλυση παραμενουν ως μοναδικη παραφωνια στο ολο εκπληκτικο συνολο. Διαβασα btw οτι το παιχνιδι τρεχει στο lower bound των συχνοτητων της κονσολας απο τα 3 πιθανα configurations που εχει (307-380-460 mhz) και αυτο το καταλαβαινεις γιατι και η μπαταρια διαρκει πολυ περισσοτερο και η κονσολα πηγαινει το παιχνιδι πολυ χαλαρα, χωρις να θερμαίνεται και να αγκομαχαει οπως σε αλλα παιχνιδια.
                      https://wccftech.com/xenoblade-chron...handheld-mode/
                      Ειναι κατα συνεπεια θεμα προτεραιοτητων οπως ανεφερα ξανα, απο την αλλη θα προτιμουσα αν το παιχνιδι ειχε μεγαλυτερο consinstency οπτικα πιο πολυ γιατι θα ηθελα να ευχαριστηθω αυτον τον τοσο ομορφο κοσμο που εχουν φτιαξει σε ολο του το μεγαλείο.

                      Αυτα στην παρουσα φαση, γενικα πολυ δυνατη εμπειρια μεχρι στιγμης. Περισσοτεα εν καιρω!
                      Last edited by nooto; 07-06-2020, 09:35 PM.

                      Comment


                      • Εχω φτασει στι 90 ωρες και πρεπει να ειμαι κοντα στο τελος, μολις τελειωσα δηλαδη με Agniratha και η ομαδα εχει επιστρεψει Colony 6. Το παιχνιδι το εχω ερωτευτει πραγματικα και ειλικρινα δεν θελω να τελειωσει. Για το σεναριο να πω την αληθεια για καποιο λογο δεν ειχα τοσο υψηλες προσδοκιες, ειχα αποκτησει μια τετοια εντυπωση διαβαζοντας το εδω thread πριν απο χρονια, αλλα τελικα συμφωνω με τον Deus και θα ελεγα οτι ειναι τουλαχιστον εξαιρετικα αξιοπρεπες, πολυ ενδιαφερον και με μπολικες ανατροπες. Οπως γραψαμε ειναι καπως πιο focused απο αυτο του 2 και ισως λιγοτερο grande ενω επισης αρχισει να αναπτύσσεται στην ουσια μετα το 8ο κεφαλαιο, αλλα προσωπικα ειναι απο τις ιστοριες που μου αρεσουν πολυ και πιανει παραλληλα διαφορα θεματα. Μου θυμιζει επισης λιγο και το Attack on Titan στη βαση του, που ειναι και απο τα αγαπημενα μου animations. Btw το παιχνιδι το παιζω στα ιαπωνικα και το προτεινω σε οσους δεν μπορουν τις Αγγλικες-Σκωτσεζικες προφορες του dub, αν μη τι αλλο στα voice overs ειναι legends του ειδους, βλεπε Ryo Horikawa, η φωνη του Vegeta στο Dragon Ball Z που εδω δινει ζωη στον Dunban. Οπτικο-ακουστικα, το soundtrack του τιτλου ειναι εκπληκτικο και θα το εβαζα ανετα στα αγαπημενα μου ολων των εποχων, οπτικα τωρα ακομα και αν ακουστει περιεργο αυτο που θα πω μετα τα αρχικα μου post, ο τιτλος ειναι απο τους ομορφοτερους που εχω δει ever. Περα απο τα γραφικα ως γραφικα, η σχεδιαση των περιοχων ειναι απο τις κορυφαιες που εχω δει σε παιχνιδι ανοιχτου ή ημι-ανοιχτου κοσμου (vericality, κλιμακα κλπ) ενω υπαρχει τρομερη ποικιλια στις τοποθεσιες που θα επισκεπτει ο παικτης. Γενικα μην κανετε το λαθος που εκανα εγω και κρινετε το παιχνιδι τις πρωτες του ωρες, καθως ξεδιπλωνεται και επισκεπτεστε νεα μερη θα καταλαβετε ποσο φιλοδοξο ειναι σαν project. Υπαρχουν σαν hiccups (φορητα) ενα καποιο stuttering οταν μετακινεις την καμερα σε ορισμενες περιπτωσεις, τα assets που εχουν ξεμεινει απο το Wii εδω και εκει, και οι οποιες αυξομοιωσεις στην αναλυση κατα καιρους, παρολα αυτα το παιχνιδι ειναι απο τα εντυπωσιακοτερα που εχω δει στο switch, period.

                        Παμε τωρα σε καποια πραγματα που θελω να σχολιασω:

                        1) Συστημα μαχης. Σε γενικες γραμμες ειναι οπως το περιεγραψα, αυτο που θα ηθελα και νομιζω θα ανεβαζε το παιχνιδι θα ηταν η επιλογη να μπορεις να αλλαζεις τον party leader on the fly και να υπαρxουν gambits. Και τα 2 εχουν να κανουν με το AI των party members που δεν ειναι παντοτε ιδανικο και σε δυσκολες μαχες αυτο φαινεται. Σε οτι αφορα το πρωτο, η αληθεια ειναι οτι υπαρχουν στιγμες που το παιχνιδι σε αφηνει να παρεις τον ελεγχο των αλλων χαρακτηρων (αν καποιος παει να πεθανει, δεν θα πω τι και πως) αλλα αυτο σαν mechanic δεν ειναι παντοτε consistent και δεν βρισκω το λογο γιατι να μην εχεις παντοτε αυτη τη δυνατοτητα. Σε οτι αφορα το δευτερο, η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι ξεκαθαρο στον παικτη με ποια λογικη το AI αποφασιζει να εκτελεσει τα arts των χαρακτηρων που δεν ελεγχεις, οποτε θεωρω οτι θα ηταν καλο να δωθει η δυνατοτητα στον παικτη να προγραμματισει το τι και πως. Αυτα σαν μικρες παρατηρησεις μικρο-σημειων που δεν μου αρεσαν.

                        2) Menu-affinity-side quests. Η αρχικη ιδεα του πως παιρνεις τα sidequests εχει αρκετο ενδιαφερον, καθε πολη εχει ενα affinity meter, οσο κανεις side quests ανεβαινει το affinity του team με την περιοχη, αυτο ανοιγει νεους διαλογους με τους npcs, που με τη σειρα του ανοιγει νεα side quests. Με αυτο τον τροπο δενεσαι κατα μια εννοια με τους χαρακτηρες της καθε περιοχης και απο ενα σημειο και μετα αρχιζεις και τους θυμασαι. Αυτο βεβαια κρυβει απειρους διαλογους με τους npcs και απειρη ωρα στα menu καθως οπως σημειωσα καθε npc εμφανιζεται σε διαφορετικες ωρες και περιοχες οποτε περνας πολυ χρονο στο menu προσπαθωντας να βρεις που ειναι ο npc στον οποιο θες να μιλησεις. Η αληθεια ειναι οτι εκαναν τρομερη δουλεια στη DE προκειμενου να κανουν το UI ετσι ωστε η ολη διαδικασια να ειναι σχετικα ευχαριστη, αλλα ο ογκος των quests και ο χρονος που χρειαζεται για να ανεβασεις το affinity της καθε περιοχης ειναι τετοιος που θεωρω οτι σιγουρα θα κουρασει καποιους. Για το τι θα γινοταν βεβαια στην original εκδοση του παινχιδιου δεν το συζηταω. Ταυτοχρονα τα περισσοτερα quests οπως ανεφερα δεν εχουν καποιο σεναριακο ενδιαφερον, αλλα απο την αλλη δινουν πολυ καλα rewards και εν τελει σε πιανει κατι και θες να ασχοληθεις μαζι τους. Btw σκεφτομαι οτι στο 2, κατα μια εννοια οντως προσπαθησαν να λυσουν αυτα τα προβληματα, μειωσαν τον αριθμο το quests στο μισο και εβαλαν στις σημαντικες απο αυτες αρκετο σεναριο και κανονικη σκηνοθεσια. Απο την αλλη πολλαπλασιασαν το χρονο που θες μεσα στα menu και εκαναν το UI οχι τοσο εργονομικο. Οπως και να εχει θεωρω οτι πρεπει να κοιταξουν το συγκεκριμενο θεμα στα επομενα παιχνιδια. Δεν ειναι τοσο δυσκολο πιστευω, θελει απλα μικρο-αλλαγες στην φορμουλα που ηδη χρησιμοποιουν.

                        Αυτα, θα κανω ενα τελικο post οταν το τελειωσω (ιχως μαζι με το future connected). Btw το παιχνδι μου αρεσει τοσο πολυ το παιχνιδι που και το Torna ενω δεν το ειχα στα αμεσα πλανα. Anyway, περισσοτερα εν καιρω!!
                        Last edited by nooto; 18-06-2020, 09:08 PM.

                        Comment


                        • Αυτο το 90 ωρες με τρομαζει απ το να συνεχισω.
                          Do a barrel roll!

                          Comment


                          • Τελος μετα απο 115 ωρες, level 93-96 στο party, με τα affinity των περιοχων maxed, Colony 6 reconstructed και κανοντας πανω απο 400 side missions. ΣΙγουρα υπαρχουν πραγματα που δεν εκανα (καποια super bosses τυπου level 120, monado replica 4 και καποια ακομα) αλλα σε γενικες γραμμες ειδα το συνολο του κοσμου και υποθετω πανω απο το 95% του content. Η δουλεια που εχουν κανει σε αυτη την εκδοση βοηθαει πολυ στο να το πας μονος σου το παιχνιδι για το 100% χωρις να ψαχνεις σε guides, παρολα αυτα να σημειωσω οτι υπαρχουν ακομα σημεια που θελουν να κοιταξεις οδηγο αν δεν θες να ψαχνεις για ωρες (Colony 6 materials, bosses που εμφανιζονται συγκεκριμενη ωρα και σε συγκεκριμενο καιρικες συνθηκες χωρις να υπαρχει καποια ενδειξη στην περιγραφη του mission κοκ.). Για να απαντησω και σε αυτο που ειπε ο Ramp, αν παει να κανει καποιος μονο το main quest το παιχνιδι ειναι πολυ μικροτερο, ωστοσο για μενα θα χασει ολη την ουσια μιας και το 70% του παιχνιδιου ειναι το exploration και η μαγεια πισω απο αυτο (λογω του εκπληκτικου κοσμου που εχουν φτιαξει).

                            Σε οτι αφορα το σεναριο, το βρηκα εξαιρετικο και επιπλεον εκτιμησα πολυ περισσοτερο το σεναριο του 2, μιας και τωρα καταλαβα πως σχετιζονται τα δυο παιχνιδια. Γενικοτερα θα ελεγα οτι τα τελη και των δυο παιχνιδιων βγαζουν πολυ περισσοτερο νοημα αν τα εχεις παιξει και τα δυο, δεν εχει σημασια ποιο θα παιξεις πρωτο (ειναι 2 ξεχωριστες ιστοριες, σε διαφορετικο συμπαν (? ), οι οποιες ομως εξελισσονται παραλληλα), απλα το ενα ολοκληρωνει το αλλο.
                             
                            Ο Klaus ειναι ο Zanza στο 1 και ο Architect στο 2, η Meyneth ειναι η επιστημονας που τον βοηθουσε, ο Alvin ειναι ο Ontos το τριτο aegis blade κλπ

                            Δεν ξερω βλεποντας τωρα το ολο συμπαν πιο ολοκληρωμενα ξαναλεω οτι αλλαξε η γνωμη μου και για το 2 και καταλαβαινω τα παιδια που ηταν πιο θετικα σε οτι αφορα το πως τελειωνει. Χαρακτηριστικα να πω οτι αυτο που λεω ισχυει και αντιστροφα, αν δεν ειχα παιξει το 2 το τελος του 1 δεν ξερω αν θα μου αρεσε (βασικα θα ελεγα wtf ) οποτε θεωρω οτι ρισκαραν (ισως εχοντας στο μυαλο τους μια μεγαλυτερη ιστορια), αλλα απο την αλλη αν τα δεις και τα 2 παιχνιδια μαζι νομιζω τελικα οτι τους βγηκε.

                            Στα υπολοιπα, πανω κατω τα εχω πει, φανταστικος οπτικος τομεας, ΚΑΤΑΠΛΗΚTΙΚΟ ost (οτι και να πω ειναι λιγο πραγματικα), πολυ καλο συστημα μαχης και μια απλα απιστευτη σχεδιαση κοσμου. Σε οτι αφορα το τελευταιο, οι ανθρωποι ειναι απλα αλλου, καταφεραν να φτιαξουν απο τα ωραιοτερα και πιο πολυδιαστατα παιχνιδια του ειδους σε level design, με τρομερη αισθηση κλιμακας, και μαλιστα και τις 2 φορες στο πιο αδυναμο hardware της αγορας. ΕΙναι αδιανοητο οτι παιχνιδι με αυτη την πολυπλοκοτητα στην σχεδιαση του κοσμου του κυκλοφορησε μια 10ετια πριν.

                            Τελος κοιτωντας ξανα τα 2 παιχνιδια δεν ξερω πιο απο τα δυο προτιμαω και δεν ξερω αν εχει νοημα να συγκρινει καποιος 2 τοσο καλους τιτλους. Οπως και να εχει, απο τις πολυ δυνατες εμπειριες σε jrpg που εχω παιξει και πλεον για μενα η Monolith (παιχνιδια της οποιας δεν ειχα παιξει στο παρελθον) ειναι στους pioneers του ειδους με τους περισσοτερους developers να την κοιτουν απο τεραστια αποσταση. Θα πιασω τωρα το Future Conected (οποτε λογικα θα ακολουθησει ακομα ενα post για το κλεισιμο) και οπως εγραψα το παιχνιδι μου αρεσε τοσο πολυ που τελικα αγορασα και το Torna, οποτε μαλλον θα παω εκει μετα. Αυτα!


                            Παρτε και ενα απο τα αγαπημενα μου κομματια
                            Last edited by nooto; 24-06-2020, 12:40 AM.

                            Comment


                            • Περι διαρκειας του παιχνιδιου:

                              Screen Shot 2020-06-24 at 00.18.45.png

                              Οντως στο Wii νομιζω ημουν καπου μεταξυ 65-75, οποτε φαινεται πως με τα QoL improvements το switch port μπορει να ειναι σημαντικα μικροτερο.

                              Nooto φαινεται εσυ εριξες υπερωριες, αλλα προφανως σου αρεσε και με το παραπανω. Γενικα το θυμαμαι σαν μια ευχαριστη και απλα fun to play / fun to explore εμπειρια. Ο κοσμος ειναι οντως πολυ καλος και για τοτε ηταν κατι πραγματικα εντυπωσιακο αυτο που ζησαμε. Η μουσικη επισης απο τις καλυτερες δουλειες του ειδους τα τελευταια χρονια. Γενικα πλεον η Monolith εχει συνδεσει απολυτα το ονομα της με το εξαιρετικο world building. Η πλακα ειναι πως η καλυτερη τους δουλεια στο συγκεκριμενο κομματι θεωρειται το Xenoblade X το οποιο ελπιζω κι αυτο με τη σειρα του να γινει port στο Switch.

                              Μου φαινεται ενδιαφερον το πώς μια ομαδα που εκανε focus 101% σε ιστορια (Takahashi and co με τα xenogears/xenosaga), εκανε τοσο μεγαλη και μαλιστα επιτυχημενη στροφη σε εμπειριες γυρω απο gameplay/exploration (βεβαια το θεμα deep/mature storyline πηγε περιπατο). Το Xenoblade το ειχα βρει αξιολογο plot wise, αλλα αξιολογο για JRPG standards που γενικα πλεον πιστευω πως το 90% του ειδους εχει trash tier storylines.

                              Οπως και να χει η Monolith καταλαβε τι εχει περαση και που τα πανε καλα, οποτε ας συνεχισουν αναλογα στο ιδιο μονοπατι. Μακαρι να δοκιμασουν βεβαια και καποιο διαφορετικο setting για αλλαγη. Πιστευω δε θα δουμε κατι απο αυτους μεσα στα επομενα 1-2 χρονια και λογικα μεσα στο 2021 ισως βγαλουν ενα port και του Xenoblade X για να κλεισει και αυτη η εκκρεμοτητα.

                              Comment


                              • Nooto φαινεται εσυ εριξες υπερωριες
                                Κοιτα για την διαρκεια θεωρω οτι αυτα τα παιχνιδια ειναι λιγο situational αν θες να κανεις τα παντα, πχ εγω δεν ειχα καταλαβει τους μηχανισμους απο την αρχη και πως λειτουργει το affinity και γενικοτερα για ενα μεγαλο μερος του παιχνιδιου επαιζα με τον Shulk μιας και με βόλευε που ειχε το monado και τα arts γυρω απο αυτο και δεν ειχα πολυ εμπιστοσυνη στο AI για το πως θα τα χειριστει. Μετα βεβαια καταλαβα οτι αν ηθελα να maxαρω τα skill trees ολων των χαρακτηρων πρεπει να δοκιμασω και αλλους χαρακτηρες ως party leaders και ετσι εχασα καποιο χρονο. Το ιδιο συμβαινει και με διαφορα αλλα mechanics του παιχνιδιου και επισης το ιδιο συμβαινει και με το 2 και τους αντιστοιχους μηχανισμους περι affinity.Οποτε θελω να πω ειναι οτι ειναι και λιγο παιχνιδια που και τρελες διαφορες στο range των ωρων δεν θα μου κανουν εντυπωση. Αν ξερεις τι κανεις παντως μπορουν να σου παρουν αρκετα λιγοτερη ωρα ακομα και complpetionist να εισαι.

                                Λοιπον τελος και το Future Connected μετα απο 15 ωρες (ακριβως οσες πηρε και στον Takahashi ) και κανοντας νομιζω τα παντα. Επειδη πολλα εχουν ακουστει, πιστευω οτι ενα μεγαλο μερος του κοσμου ξενερωσε επειδη λογω του τιτλου περιμενε καπως οτι ο επιλογος συνδεει περαιτερω τα δυο παιχνιδια (1 και 2) και τελικα το σεναριο δεν εχει καμια σχεση με αυτο, ειναι περισσοτερο επιλογος στο πρωτο παιχνιδι με πρωταγωνιστη την Melia και κανει resolve το μελλον των High Entia μετα τα γεγονοτα του βασικου παιχνιδιου. Προσωπικα εγω δεν περιμενα κατι συγκεκριμενο και ισως λογω αυτου βρηκα το επεισοδιο παρα πολυ καλο. Γενικα βασιζει την πλοκη του σε καποια side quests που υπηρχαν στο βασικο παιχνιδι (μαζι με καποια plot points του main quest) και χρησιμοποιωντας τα κλεινει με πολυ ωραιο τροπο το story των High Entia. Συν τοις αλλοις κεντρικος χαρακτηρας ειναι η Melia που αυτη τη φορα εχει πολυ περισσοτερο screen time και παρα πολλα super bad ass moments οποτε (και δεδομενου οτι ηταν απο τους αγαπημενους μου χαρακτηρες) δεν θα μπορουσα να ζητησω κατι παραπανω. Το συστημα μαχης ειναι το ιδιο με καποιες μικροαλλαγες (αυτη τη φορα btw δεν χρησιμοποιησα ιδιαιτερα τον Shulk) και ισως αυτο που ηταν καπως χαμενη ευκαιρια ειναι οτι οι 2 extra nopons που εχεις στο party ειναι αντιγραφες απλα του Reyn και της Sharla και χωρις δικο τους skill set. Το Bionis Shoulder που ειναι η νεα περιοχη ειναι πολυ ενδιαφερουσα, πολυ καλοσχεδιασμενη απλα να τονισω οτι θεματικα ειναι δευτερο Bionis Leg και δεν εχει καποια ξεχωριστη αισθητικη (κατι που αντιθετα ισχυει για ολες τις περιοχες του βασικου παιχνιδιου). Τελος υπαρχουν περιπου 40 υποαποστολες για οποιον ενδιαφερεται που εχουν περιπου το ιδιο στυλ με το βασικο παιχνιδι (ισως λιιιιγο πιο ανεπτυγμενες). Α να μην ξεχασω οτι τεχνικα μου φανηκε ελαφρως χειροτερο απο το main game (υπαρχουν αρκετα stutters και ισως καποια frame drops εδω και εκει, παντα φορητα μιας δεν δοκιμασα το παιχνιδι docked).

                                Αυτα πανω κατω, οπως ειπα προσωπικα μου αρεσε παρα πολυ, και το story ως κλεισιμο της ολης ιστοριας ειναι πολυ proper (συν του οτι δινει περισσοτερο χωρο στην Melia και θα την δειτε σε μερικες πολυ ωραιες στιγμες). Τωρα για το αν αξιζει να παρει κανεις το παιχνιδι συγκεκριμενα μονο για το Future Connected (πχ αν εχει παιξει τη Wii version και θελει απλα να δει τι γινεται στον επιλογο) η απαντηση που δινω εγω ειναι οχι, μιλαμε για το κερασακι στην τουρτα περισσοτερο. Overall παντως περασα παρα πολυ ωραια, εξαιρετικο rpg στο συνολο του και μακαρι να δωσουν στους ανθρωπους μεγαλυτερα budgets (και καποια στιγμη και ενα hardware που δεν θα περιοριζει τη δημιουργηκοτητα τους) για να μας δωσουν τα παιχνιδια που εχουν στο μυαλο τους. Κλεινοντας να πω οτι σε οσους αρεσε το 1 θεωρω οτι θα αρεσει και το 2, ακολουθει αντιστοιχη λογικη και ακομα και αισθητικα δεν ειναι τοσο διαφορετικο οσο μπορει αρχικα να φαινεται. Αυτα!


                                Και λιγο OST κλασσικα .
                                Last edited by nooto; 29-06-2020, 04:55 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X