Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Πάντως οι ζομπάδες είχαν όπλα στο RE5, χρησιμοποιούσαν ακόμα και cover α λα gears (το ίδιο και ο παίκτης)!. Ζόμπι commando όχι αστεία! Απλά ήταν σε ένα σημείο του game γι αυτό μπορεί να μην έκανε τόσο αίσθηση.
Επίσης μιας και αναθέρκηκε, ο Romero έχει κάνει ταινία με ζομπάδες που χρησιμοποιούσαν όπλα, είχαν υποτυπώδη νοημοσύνη και συνήθειες από την παλιά τους ζωή! Βασικά ένας αρχιζομπάς ήταν που αποκτούσε σιγά-σιγά ανθρώπινη νοημοσύνη και προσπαθούσε να μάθει τα κόλπα και στους υπόλοιπους, θέλοντας η ταινία να δείξει ότι το είδος των ζόμπι εξελίσσεται και αποκτά προσωπικότητα. Καλή φάση, land of the dead λέγεται.
GamesRadar+ takes you closer to the games, movies and TV you love.
Resident Evil 6 could well be one of the the longest games of 2012 according to Game Director Eiichiro Sasaki, who confirmed to NowGamer at last week's Captivate event that the game's three campaigns would last 'around 30 hours'.
"The three characters each have their own story and you can choose whichever one you want and play that story, experience that character’s story," Sasaki told us.
"In terms of length, each character’s story is a little bit less than RE5 but when you combine them together you’re getting something that is much longer. While each character’s story stands alone, all of the characters wind up in the same area of the game, in China, so there is a certain level of overlap. They stand on their own but they do overlap in certain areas. You don’t have to play them all, of course."
Sasaki also confessed a love of the Walking Dead and Dead Space, including the latter's floating HUD, which may have inspired the new look HUD in Resi 6.
Edit:
Ryu και στο Day of the dead (1985) του Romero.
Πάντως οι ζομπάδες είχαν όπλα στο RE5, χρησιμοποιούσαν ακόμα και cover α λα gears (το ίδιο και ο παίκτης)!. Ζόμπι commando όχι αστεία! Απλά ήταν σε ένα σημείο του game γι αυτό μπορεί να μην έκανε τόσο αίσθηση.
Επίσης μιας και αναθέρκηκε, ο Romero έχει κάνει ταινία με ζομπάδες που χρησιμοποιούσαν όπλα, είχαν υποτυπώδη νοημοσύνη και συνήθειες από την παλιά τους ζωή! Βασικά ένας αρχιζομπάς ήταν που αποκτούσε σιγά-σιγά ανθρώπινη νοημοσύνη και προσπαθούσε να μάθει τα κόλπα και στους υπόλοιπους, θέλοντας η ταινία να δείξει ότι το είδος των ζόμπι εξελίσσεται και αποκτά προσωπικότητα. Καλή φάση, land of the dead λέγεται.
Δεν είναι ζόμπι οι του resi4 και 5.Άνθρωποι είναι μολισμένοι απτό Las Plagas.
Nintendo I.D.: paixtis 3ds friend code: 2664-2347-7128
Και τα zombies στα 1 εώς 3 είναι άνθρωποι μολυσμένοι από ιό( T-virus, G-Virus, ) Τώρα το πώς συμπεριφέρονται είναι θέμα των developers, writers( και στα games και στην pop culture υπάρχουν zombies που φέρονται έξυπνα έχουν συνείδηση κτλ) Βασικά όλα τα ζομπις σε ταινίες, games etc είναι άνθρωποι που έχουν μολυνθεί και γίνει reanimated από κάποιον ιο, παράσιτο κτλ κτλ.
το las plagas παρασιτο ητανε απλα στο 1-3 τα zombies εγιναν reanimated απο τα g,t virus ενω στο 4-5 δεν πρεπει να ητανε νεκροι αν και νομιζω οτι δεν εχει διευκρινιστει , με τελειως διαφορετικη συμπεριφορα απο τα zombies του 1-3
ασχετο αλλα ειδα χθες το braindead του jackson gorefest επος με χιουμορ λεω να ξαναβαλω το splatterhouse η το dead island
Είδα ποστ στο θέμα,λέω για την συλλεκτική έκδοση θα γράψανε,αλλά μπα,μαλακίες.
Εγώ ήθελα την Αμερικάνικη για να γλιτώσω τίποτα από τα overpriced RE4/CV.Δεν έχω ούτε χώρο ούτε τα λεφτά για τις σαβουρίτσες της Ευρωπαϊκής.Αν και το φουτεράκι το γούσταρα άπειρα...
Survival horror games generally lose a bit of punch when your health automatically regenerates. Yet it also changes the strategy of the game and gives newer players a bit of leeway. Resident Evil 6 seems out to split the difference between tradition and welcoming new players.
Players are swarming over the newly released Xbox 360 demo and are surprised to find that the health system has been changed. The health meter has been changed to a series of blocks; once a block is empty, it won't refill. However if you have even a sliver of health left in a block you can recover all the health in it eventually. The famous herbs come in to refill empty blocks completely.
Of course any change to a franchise will be controversial. But this one has gamers arguing over whether the franchise has lost its bite.
It is worth noting that nobody outside of Capcom has seen what effect this has on the whole game, whether this change applies to all difficulty modes, or whether different levels of difficulty have faster or slower recovery times. But when has that ever stopped an argument over a video game on the Internet?
Have you played the demo? Let us know what you think of the new health system and how it affects the game.
Το ίδιο health system υπήρχε στο ΜΟΗ Airborne και το είχα λατρέψει.Πιστεύω πως τα RE με την κατεύθυνση που ακολουθούν πλέον,χρειάζονται ένα τέτοιο σύστημα υγείας.Κακά τα ψέματα το Resi δεν είναι όπως το αγαπήσαμε,έχει μεταλλαχτεί κι αυτό όπως τα διάφορα πλάσματα που αντιμετωπίζουμε.Το δεχόμαστε και προχωράμε.
Comment