Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Το 4 ηταν το top για μενα, καλα ηταν τα παλια αλλα το 4 εφερε την αλλαγη που χρειαζοταν με τον καλυτερο δυνατο τροπο κατι που δεν καταφερνει το 6 σε καμια περιπτωση.. Εκει ειναι η διαφορά οχι στο ποσο μοιαζει με το gears και αν ειναι παιχνιδι του 7 η του 8 το θεμα ειναι οτι αποτυγχανει και πετυχει οτι αντιστοιχα πετυχε το 4 στην εποχή του..
Το σημαντικο ειναι το οτι η Capcom µε το RE4 πετυχε μια πολυ καλη (την τελεια κατ' εμε) ισορροπια μεταξυ δρασης, ατμοσφαιρας και horror κλιματος (οκ πριν διαφωνησετε να πω πως δεν ηταν στη λογικη των παλιων, αλλα και παλι ειχε μια ατμοσφαιρα που σε κρατουσε σε αγωνια, σε αντιθεση με το 5 που βαριοσουν τη ζωη σου) και απο τοτε η σειρα κρατησε μονο το action κομματι και συνεχιζει προς αλλη κατευθυνση.
Επισης το 4 τουλαχιστον ηταν η ιδεα του Mikami για να αλλαξει τη σειρα, χωρις αυτον απλα συνεχισαν το franchise ως ενα κοινο 3rd persion action/shooter με εντονο το ιαπωνικο στοιχειο (aka δεν κανουμε κανενα βημα μπροστα γιατι ακομα και αν το τολμησουμε μαλλον θα τα κανουμε θαλασσα). Απο εκει και περα φυσικο ειναι και να πουλαει, ειναι μεγαλο franchise και η μαζα θα γουσταρει, αλλα οι πωλησεις δε λενε τιποτα για τα γουστα του καθενος και προφανως και αλλη γνωμη θα εχουν οσοι ασχολουνται με τη σειρα 15 χρονια απο αυτους που πιασαν τα RE απο το 4 ή ακομα χειροτερα μετα το 4.
Το είδα το βίντεο.Επίσης έχω δει άπειρες φορές να τερματίζεται το re2 μπροστά μου(λέγε με BigBOSS ) οπότε ξέρω τι εστί re2(το καλύτερο re πριν εμφανιστεί το 4).Και η ιστορία συνεχίζεται στα 4,5,6.Είναι μετά τα γεγονότα της racoon city.Εσύ τι θα ήθελες?Επιστροφή στην κατεστραμένη racoon city?Τι θα εξυπηρετούσε αυτό?Με ποια δικαιολογία θα ξαναγυρνούσαν εκεί?Επίσης αν το παιχνίδι ήταν στο στυλ των παλιών(επιστροφή του αργού ρυθμού και των pre rendered γραφικών με τα περιορισμένα saves) πώς θα απέφευγε το χαρακτηρισμό παλαιομοδίτικο και παρωχημένο.Γνώμη μου, αν η σειρά έμενε στο παλιό στυλ θα κατηγορούσαμε την capcom για εμμονές και ότι δεν βλέπει μπροστά.
Ένας τίτλος Resident Evil που, αντί να εστιάζει στη γρήγορη δράση και στα scripted roller-coasters, θα εστίαζε στο survival, στους γρίφους, στην εξερεύνηση, σε έναν πιο αργό ρυθμό, στη δημιουργία επιβλητικής ατμόσφαιρας και σε ένα πιο ρεαλιστικό μοντέλο δράσης, δε θα ήταν παλιομοδίτικος.
Παλιομοδίτικος θα ήταν αν προσπαθούσε να αποδώσει τα παραπάνω μέσω pre-rendered backgrounds, στατικών environments, ανύπαρκτου interactivity και tank controls από το 96.
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Δεν πρόκειται να βγάλετε άκρη για τον πολύ απλό λόγο ότι είναι άλλο πράγμα να έχεις παίξει/ζήσει τα 1,2,3,cv στην ώρα τους και άλλο να έχεις δει να τα τερματίζουν 10-15 χρόνια μετά. Αυτό που κατάφεραν τα 2 πρώτα για τα δεδομένα της τότε εποχής ήταν ασύλληπτο, σήμερα όμως δεν προκαλούν καμία εντύπωση.
Ενταξει υπηρχαν και πιο scary παιχνιδια οπως το SH δε νομιζω οτι το resident βασιζοταν τοσο πολυ στον τρόμο.. Ηταν περισσοτερο η ιστορία, το intense gameplay και οτι ημασταν αρκετα μικροτεροι..
Θύμα του κλίματος που δημιουργήθηκε με το 6 έβαλα από απορεία περισσότερο το Code Veronica στον emulator έτσι για να δω αν όντως αυτά που πιστεύω για τη σειρά ισχύουν, έχοντας φρέσκο το 6.
Πέραν του ότι έφαγα κόλλημα, παιδιά ο Loggo τα είπε όλα στο post του. Όλα όμως.
Το horror/survival στοιχείο στα Resident προερχόταν μεν από τις γωνίες λήψεις, τα set-pieces και την ατμόσφαιρα που δημιουργούσαν γραφικά και ήχος, όμως το βασικό συστατικό για να στηριχθούν και να αναδειχθούν όλα αυτά ήταν το gameplay.
Τα Resident ήταν ανέκαθεν action/adventure τίτλοι. Στα τελευταία δύο δεν υπάρχει καθόλου το adventure στοιχείο. Tο gameplay είναι ένα καθαρόαιμο 3rd person shooter με ζόμπι και γνωστούς ήρωες. Είναι εντελώς διαφορετικές κατηγορίες παιχνιδιών, εντελώς διαφορετικές εμπειρίες.
Κάτι μας είπες τώρα.Εγώ θέλω να παίξω το 5,αλλά πριν από αυτό θέλω να βάλω τα REmake & Zero αλλά χέζομαι και μόνο στην ιδέα.Ούτε ξέρω πόσες φορές έχω συνδέσει Wii για να τα παίξω και τελικά καταλήγω να βάζω κάτι άλλο.Σκέφτομαι τους Crimson Heads και σκιάζομαι.
Ένας τίτλος Resident Evil που, αντί να εστιάζει στη γρήγορη δράση και στα scripted roller-coasters, θα εστίαζε στο survival, στους γρίφους, στην εξερεύνηση, σε έναν πιο αργό ρυθμό, στη δημιουργία επιβλητικής ατμόσφαιρας και σε ένα πιο ρεαλιστικό μοντέλο δράσης, δε θα ήταν παλιομοδίτικος.
Για να υπάρξουν όλα αυτά (εξαιρούνται οι γρίφοι) δεν είναι απαραίτητη και η ύπαρξη των tank controls; Δηλ. αν ήσουν αίλουρος, θα έκανες πάρτι με τα ζόμπι και δεν θα υπήρχε δυσκολία να ξεφύγεις, αγωνία κτλ. (αναθέρθηκε και πιο πριν).
Τόσα χρόνια έτσι μας είχαν συνηθίσει τα Resident οπότε δεν ξέρω αν έχουν την εμπειρία να συνδυάσουν την ατμόσφαιρα κτλ με normal controls. Οπότε τί έκαναν; Για να μην βγάλουν άλλο ένα ίδιο game, έλυσαν το χειρισμό αλλά με αντίκτυπο σε αυτά που είπες.
Eσύ Altair μου είσαι νιάτο, εγώ είμαι γέροντας και ξεχνάω. Περισσότερο προσωπικό πείραμα ήταν να δω τι ισχύει και τι όχι, αν το 6 έχει κάτι από τα παλιά. Ε, παπάρια.
Comment