Originally posted by Somari
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Resident Evil 6
Collapse
X
-
Μια χαρά έχω παίξει.Δεν είναι στη λογική του gow.Απλώς μοιάζει κάπως.Αλλά είναι εντελώς διαφορετικό.Άλλα πράγματα θέλει να πετύχει το gameplay του re6.Το θέμα είναι να αντιμετωπίζεις στρατηγικά την κάθε μάχη.Δεν πρέπει να ξεμένεις από πυρομαχικά αλλά και ούτε να κουράζεσαι από τα πολλά χτυπήματα σώμα με σώμα.Αν παρόλαυτα κουραστείς χρησιμοποιείς όπλο και δεν περιφέρεσαι γύρω γύρω μέχρι να ξεκουραστείς.Φαντάζομαι στο δύσκολο επίπεδο(pro) δεν θα συγχωρείται κανένα από τα δυο.Οπότε θέλει καλή μεταχείρηση και έξυπνη στρατηγική.Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Paixtis για σένα το βάζω κυρίως.
Όταν τα Resident Evil ήταν Resident Evil.
Carpe diem
Comment
-
Originally posted by Altair View Postpaixtis κάνε τον κόπο να δεις το βίντεο και μετά πες μου σε ποιο σημείο πέρα από τους χαρακτήρες φυσικά,σου θύμισε Resi.Όχι,ούτε καν η ιστορία δεν είναι η ίδια.) οπότε ξέρω τι εστί re2(το καλύτερο re πριν εμφανιστεί το 4).Και η ιστορία συνεχίζεται στα 4,5,6.Είναι μετά τα γεγονότα της racoon city.Εσύ τι θα ήθελες?Επιστροφή στην κατεστραμένη racoon city?Τι θα εξυπηρετούσε αυτό?Με ποια δικαιολογία θα ξαναγυρνούσαν εκεί?Επίσης αν το παιχνίδι ήταν στο στυλ των παλιών(επιστροφή του αργού ρυθμού και των pre rendered γραφικών με τα περιορισμένα saves) πώς θα απέφευγε το χαρακτηρισμό παλαιομοδίτικο και παρωχημένο.Γνώμη μου, αν η σειρά έμενε στο παλιό στυλ θα κατηγορούσαμε την capcom για εμμονές και ότι δεν βλέπει μπροστά.
Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Το 4 τα ξεκίνησε όλα, παρόλο που ήταν πολύ καλό game. Αλλωστε ο λόγος που υπήρχε γκρίνια για τα παλιά RE δεν ήταν το gameplay η ατμόσφαιρα και ο ρυθμός αλλά τα controls που αν κι εκπλήρωναν τον σκοπό τους (αίσθηση ότι δεν μπορείς να ξεφύγεις εύκολα) για την ps1 εποχή, έπρεπε όμως να εκσυγχρονιστούν αναλόγως με την καινούρια γενιά. Και αυτό που έκανε η Capcom ήταν να αλλάξει το gameplay την ατμόσφαιρα και τον ρυθμό και να αφήσει τον προβληματικό (σε σχέση με τα στάνταρ της εποχής) χειρισμό .
Edit:Και λέω απλά ότι είναι άδικη κυρίως για το 6.Είναι καλύτερο του 5 .
Comment
-
To 4 και το 5 ήταν shooters που δεν μπορούσες να κινηθείς όσο στοχεύεις. Αν στην πιο adventure λογική των RE 1,2,3 ήταν αρνητικό για τον χειρισμό στα action 4 και 5 τι ήταν ? η επανάσταση που μιμήθηκαν όλοι υπόλοιποι στην βιομηχανία.
Για το 4 δεν έχω πολλά να πω γιατί αν και η υπερβολικά action δομή του δεν μου άρεσε, ομολογώ ότι ο Mikami έφτιαξε ένα καταπληκτικό τίτλο.
Απλά όσο RE είναι το 4 άλλο τόσο MGS είναι το Rising.
Comment
Comment