Announcement

Collapse
No announcement yet.

Double Fine Adventure Game

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Double Fine Adventure Game

    Αντιγράφω από το Enternity, αν και έχει υπάρξει παντού και έχει προκαλέσει πολλή φασαρία. Η υπογράμμιση δική μου και το σχετικό link από κάτω.

    Η αγορά των video games γνωρίζει κι αυτή την παγκόσμια οικονομική κρίση και επειδή η Double Fine (το studio του Tim Schafer) δεν είναι από τους «μεγάλους παίκτες» της, ο ταλαντούχος δημιουργός κατέφυγε στην Kickstarter για να χρηματοδοτήσει το επόμενο project του. Ζήτησε λοιπόν 400 χιλιάδες δολάρια για να επιστρέψει με ένα κλασικό point & click adventure που θα εκμεταλλεύεται όλες τις νέες τεχνολογίες και όπως δήλωσε ο ίδιος «αν η ιδέα αυτή δουλέψει, ίσως δημιουργηθεί ένα νέο μοντέλο χρηματοδότησης». Σημείωσε δε πως «προτιμώ να δουλεύω απευθείας για τους video games fans παρά για οποιονδήποτε άλλο». Η καμπάνια «τρέχει» και μέσα σε λιγότερο από μέρα, μαζεύτηκε το ποσό που απαιτούταν! Συγκεκριμένα, μέχρι τις 12.30 το μεσημέρι της Πέμπτης είχαν μαζευτεί 414 χιλιάδες δολάρια από 9.100 ανθρώπους, οι οποίοι έδωσαν από 15 έως και 150 χιλιάδες δολάρια. Όσοι συμμετείχαν με το μικρότερο ποσό απέκτησαν ήδη ένα αντίτυπο του τίτλου μέσω του Steam, πρόσβαση στην κλειστή beta και πρόσβαση σε ειδικά videos. Αντίστοιχα, όσοι επένδυσαν 10.000 δολάρια κέρδισαν ένα δείπνο με τους Tim Schafer και Ron Gilbert, όσοι προσέφεραν 50.000 δολάρια θα γίνουν χαρακτήρες του τίτλου, ενώ όσοι είχαν ή έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν 150 .000 δολάρια θα αποκτήσουν και τέσσερα αντίτυπα του Day of the Tentacle σε τριγωνικό σχήμα που βρίσκονται στη συλλογή του δημιουργού.

    http://www.enternity.gr/Article/%CE%9F-Tim-Schafer-%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-gamers/6975.html

    Εδώ είναι το link για δωρέες. Αυτή τη στιγμή, μεσάνυχτα Πέμπτης, το ποσό που έχει μαζευτεί με 33 ακόμα μέρες μέχρι τη λήξη είναι - κρατηθείτε 902.161,00 δολλάρια. Με 23.768 δωρητές αυτό μας βγάζει κάτι λιγότερο από 40 δολλάρια ανά άτομο. Το σχετικό λινκ



    Είναι επαναστατικό. Είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ επαναστατικό. Όχι μόνο οι παίκτες δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης σε έναν ταλαντούχο developer ενός "παράπλευρου" είδους, αλλά παρακάμπτουν τελείως τη βιομηχανία και τη χρηματοδότηση. Αυτά που γράφει ο Schafer ισχύουν 1000%. Ο προϋπολογισμός έχει ήδη υπερδιπλασιαστεί και δε θα εκπλαγώ καθόλου αν φτάσει τα 2 εκατομμύρια, δίνοντας ένα αξιοπρεπέστατο budget για ανεξάρτητο παιχνίδι. Όσον αφορά τα bonuses ανάλογα με τη συνεισφορά του καθενός, το δείπνο των 10.000 έχει ήδη καπαρωθεί.

    Τι δείχνει αυτό? Πως το κοινό έχει και μνήμη και γνώση και αφοσίωση απέναντι σε αυτούς που το σέβονται. Πως η λογική των μεγάλων developers, όπως έχει εξαπλωθεί στη βιομηχανία, δεν είναι η μόνη λύση. Πως υπάρχουν διέξοδοι και χώρος για οτιδήποτε αξίζει ή πιστεύουμε πως αξίζει. Πως η επικοινωνία μεταξύ developer και κοινού δεν περνά υποχρεωτικά από τους διαύλους του Τύπου, των Μέσων, του Steam ή οποιουδήποτε άλλου, μα είναι κάτι πιο απλό. Το πιο συγκηνητικό είναι η ανταπόκριση του κόσμου όμως και η τρομερή αγάπη που δείχνει σε ένα δημιουργό, όποιος κι αν είναι αυτός. Ας βγει ο κάθε Cliffy B να δοκιμάσει το ίδιο για οτιδήποτε.

    Εγώ έκανα ήδη donation 15 δολλάρια. Ας κάνουμε όλοι το χρέος μας!
    Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

    Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

    Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

  • #2
    -Και αν το παιχνίδι βγει μούφα;

    -Και αν κοστίσει λιγότερο από το ποσό που μαζεύτηκε τα επιπλέον λεφτά ποιος θα τα τσεπώσει;

    Comment


    • #3
      Ειχε ποσταρει την ειδηση και ο Bart και την ειχα σχολιασει στα news - το ποσο ηταν στα 845.000$ εκεινη τη στιγμη.

      Αυτο που δεν ειχα παρει πρεφα μεχρι πριν λιγο ειναι το εξης σημειο:
      2 Player Productions will be documenting the creative process and releasing monthly video updates exclusively to the Kickstarter backers. This documentary series will strive to make the viewer as much a part of the process as possible by showing a game grow from start to finish, with all the passion, humor, and heartbreak that happens along the way. Double Fine is committed to total transparency with this project, ensuring it is one of the most honest depictions of game development ever conceived.

      There will be a private online community set up for the backers to discuss the project with the devs and submit their thoughts and feelings about the game's content and direction, sometimes even voting on decisions when the dev team can't decide. Backers will also have access to help test the game once a beta is available. Once the game is finished, backers will receive the completed version in the available format of their choice.
      (Παρεπιπτωντως σημερα το πρωι ενω εκανα μπανιο σκεφτομουν ποσο ενδιαφερον θα ηταν αν μια ομαδα αναπτυξης , παραλληλα με τη δημιουργια ενος game, προβαλε παραλληλα τη διαδικασια προς το κοινο μεσω βιντεο, ενημερωσεων ακομη και δινοντας προσβαση στο work in progress υλικο, δηλαδη οτι design document, concept art, actual in game art, ακομη και latest build υπηρχε.)

      Anyway το bold σημειο απο μονο του εχει τεραστειο ενδιαφερον για μενα μια που ασχολουμαι με το game design εστω και εντελως ερασιτεχνικα (και κυριως για να αποκτησω εμπειρια) για την ωρα. Γι αυτο και μονο με βλεπω να κανω τη κινηση.

      Να βαλω και εδω το update απ'την Double Fine
      UPDATE: We did it! 100% funded in just over eight hours. You people are amazing! But it's not over yet. The number keeps going up and now the question is just how much news do we want to make with this? We're getting a lot of attention already and it seems like this little project could have an impact beyond itself.

      All money raised will go to make the game and documentary better. Additional money means it can appear on more platforms, be translated into more languages, have more music and voice, and an original soundtrack for the documentary, and more!

      Your backing and comments have been truly inspiring to me and the team, so on behalf of Double Fine and 2 Player Productions I want to say THANK YOU!!!
      Αν το ποσο ειναι τοσο μεγαλυτερο γνωμη μου ειναι πως αξιζει να χρηματοδοτησουν και 1 και 2 εξτρα projects. Ισως επιτελους δουμε και Grim Fandango sequel - εκτος κι αν δεν εχουν δικαιωματα.
      Do a barrel roll!

      Comment


      • #4
        Δεν ξέρω κάποιο adventure του Gilbert που να μην είναι καλό. Το όνομά του είναι εγγύηση, και σε τελική ανάλυση αν βγει μούφα έχω χάσει στο δρόμο ένα μικρό ποσό. Για το "επιπλέον" ουσιαστικά δεν υπάρχει. Απλά του δίνεις μεγαλύτερο budget για να βγάλει ένα ακόμα καλύτερο παιχνίδι, δε σου ζητά συγκεκριμένο ποσό για να ξεχρεώσει κάτι.

        Σα μοντέλο οι δωρεές χρησιμοποιούνται από ένα πασίγνωστο και πάρα πολύ χρήσιμο site - τη Wikipedia.
        Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

        Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

        Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

        Comment


        • #5
          Originally posted by Enpsty View Post
          -Και αν το παιχνίδι βγει μούφα;

          -Και αν κοστίσει λιγότερο από το ποσό που μαζεύτηκε τα επιπλέον λεφτά ποιος θα τα τσεπώσει;
          Αν το game βγει μουφα η Double Fine εχει πολυ περισσοτερα να χασει. Απο το ιδιο το κοινο που πληρωσε.

          Οσο για τη φραση "τα επιπλέον λεφτά ποιος θα τα τσεπώσει;", τι να πω λυπαμαι γιατι μου καθρεφτιζει την χειροτερη πλευρα της ελληνικης νοοτροπιας.

          Θα πω απλα το εξης, το ποσο που απαιτουνταν ειχε ηδη μαζευτει απο το μεσημερι κι ομως το ποσο συνεχιζε να ανεβαινει και συνεχιζει, ολοι αυτοι που πληρωνουν μαλλον βλεπουν πολλους λογους για να το κανουν.
          Do a barrel roll!

          Comment


          • #6
            Πολυ ενδιαφερον ιδεα πραγματικα.Θα ελεγα εξαιρετικη ιδεα.
            Να δουμε πως θα παει και αν θα καταφερει να επηρεασει γενικοτερα την βιομηχανια(ισως το παω μακρια,αλλα γιατι οχι).

            Ειναι πολυ μακρια απο την κορυφη(ισως ουτε καν στην αρχη κατ'εμε) η βιομηχανια του Gaming και χαιρομαι που τετοιες ιδεες επιβεβαιωνουν οτι υπαρχει χωρος για νεους δρομους,προς αυτη τη κατευθυνση.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ramparter View Post
              Αν το game βγει μουφα η Double Fine εχει πολυ περισσοτερα να χασει. Απο το ιδιο το κοινο που πληρωσε.

              Οσο για τη φραση "τα επιπλέον λεφτά ποιος θα τα τσεπώσει;", τι να πω λυπαμαι γιατι μου καθρεφτιζει την χειροτερη πλευρα της ελληνικης νοοτροπιας.

              Θα πω απλα το εξης, το ποσο που απαιτουνταν ειχε ηδη μαζευτει απο το μεσημερι κι ομως το ποσο συνεχιζε να ανεβαινει και συνεχιζει, ολοι αυτοι που πληρωνουν μαλλον βλεπουν πολλους λογους για να το κανουν.
              Ε, σίγουρα θα αστειεύεσαι. Όπου υπάρχει ένα προϊόν πάντα θα υπάρχει το κέρδος και ΠΑΝΤΑ αυτοί που θα προσπαθήσουν να το εκμεταλλευτούν. Αυτό δεν έχει να κάνει με την ελληνική νοοτροπία, αλλά με την ανθρώπινη φύση. Και φυσικά δεν μιλάω για τον Gilbert, αλλά για τα λαμόγια που θα τρέξουν πίσω απ΄το project.

              Και για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω ότι κακώς δώρισε κάποιος λεφτά σαν το Titus, καλά έκανε.

              Αν όμως μαζευτούν 2 εκ. δολάρια και το παιχνίδι κοστίσει 1,8 κάποιος έχει τσεπώσει 200 χιλιάδες δολαριάκια. Και ναι το ξαναλέω δεν εννοώ τον Gilbert.

              Comment


              • #8
                Μολις εκανα κι εγω donate.

                Δεν αστειευομαι, δε καταλαβαινω γιατι το βλεπεις ετσι. Αν παρουν 2 εκ, δε χρειαζεται να πανε και τα 2 στο ιδιο το game. Εταιρια ειναι, οκ αν ηταν στην Ελλαδα τα εξτρα θα τα ετρωγαν σε μπουζουκια και κωλομπαρα, δεν ειναι ομως. Εξτρα χρηματα = funding.
                Do a barrel roll!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ramparter View Post
                  Μολις εκανα κι εγω donate.

                  Δεν αστειευομαι, δε καταλαβαινω γιατι το βλεπεις ετσι. Αν παρουν 2 εκ, δε χρειαζεται να πανε και τα 2 στο ιδιο το game. Εταιρια ειναι, οκ αν ηταν στην Ελλαδα τα εξτρα θα τα ετρωγαν σε μπουζουκια και κωλομπαρα, δεν ειναι ομως. Εξτρα χρηματα = funding.
                  Δεν γίνονται μόνο στην Ελλάδα αυτά, γίνονται παντού.
                  Εδώ δεν μιλάμε για indie game των 2 ατόμων. Σίγουρα θα προσελκύσει καρχαρίες και ως γνωστόν οι καρχαρίες μόνο τρώνε.

                  Comment


                  • #10
                    Όντως πολύ ενδιαφέρουσα κίνηση. Έχοντας χρηματοδοτήσει στο παρελθόν 2-3 projects του Kickstarter πάντα σκεφτόμουν ότι ακόμα και γνωστοί δημιουργοί θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αυτή τη μέθοδο για να δημιουργήσουν παιχνίδια που μεγάλοι εκδότες δεν θα υποστήριζαν ποτέ.

                    Αν και δεν είμαι fan των adventures, και δεν έχω ιδιαίτερη επαφή με τα παιχνίδια των Schafer και Gilbert, ψήνομαι να δώσω το 15ευρω για να αποκτήσω πρόσβαση στα video και στην κοινότητα. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να παρακολουθείς επί ένα χρόνο τη δημιουργία του παιχνιδιού.

                    Παρόλα αυτά τις τελευταίες ώρες, όπου το πόσο έχει σχεδόν φτάσει το εκατομμύριο, με όλα να δείχνουν ότι σίγουρα δεν θα σταματήσει εκεί, μου προέκυψαν κάποιες άλλες σκέψεις, εντελώς διαφορετικές. Διαβάζω από το πρωί για "ξεφτίλισμα των μεγάλων εκδοτών που θεωρούν το είδος νεκρό" και σκέφτομαι ότι και οι εκδότες λεφτά θέλουν να βγάλουν, αν το είδος πούλαγε θα το υποστήριζαν. Αναρωτιέμαι για παράδειγμα αν το "The Book of Unwritten Tales" που βγήκε πρόσφατα έκανε πωλήσεις αξίας 1.000.000 $ σε λιγότερο από ένα διήμερο. Από τη μία έχουμε μία υπόσχεση ενός μεγάλου δημιουργού, χωρίς όμως ούτε την παραμικρή ιδέα για αυτό που θέλει να φτιάξει. Καταλαβαίνω ότι τα ονόματα τους και μόνο είναι εγγύηση, αλλά φυσικά δεν θα είναι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία φορά που μία dream team δεν θα αποδώσει τα προσδοκώμενα. Και από την άλλη έχουμε ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι, με demo και θετικότατα reviews. Δυστυχώς δεν μπορώ να γνωρίζω πως τα έχει πάει οικονομικά, αλλά είναι βάσιμο να υποθέσουμε ότι τον πανικό του μη-ακόμα-υπαρκτού παιχνιδιού του Schafer δεν τον έκανε. Μήπως οι ίδιοι fans αυτών των υποτιθέμενα "νεκρών" ειδών ξέρουν να ξυπνάνε και να κινητοποιούνται μόνο όταν υπάρχει hype και τζέρτζελο;

                    Comment


                    • #11
                      Οι adventureάδες το στηρίζουν και το παρακολουθούν το είδος τους από πολύ κοντά, αλλά είναι λίγοι σε αριθμό οπότε δε μπορούν να το στηρίξουν πολύ. Δεν ξέρω τις συνολικές πωλήσεις σε τεμάχια του Book of Unwritten Tales, αλλά ξέρω ότι πήγε πολύ καλά στη γερμανική αγορά για αυτό και μπόρεσε η ομάδα του να το μεταφράσει και να το κυκλοφορήσει διεθνώς. Δεν αρνούμαι τον παράγοντα hype που πάντα τραβάει κόσμο, αλλά η κινητοποίηση δεν οφείλεται μόνο στο όνομα - υπάρχει πιστός κόσμος για point and clicks.
                      Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                      Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                      Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Spahar View Post
                        Διαβάζω από το πρωί για "ξεφτίλισμα των μεγάλων εκδοτών που θεωρούν το είδος νεκρό" και σκέφτομαι ότι και οι εκδότες λεφτά θέλουν να βγάλουν, αν το είδος πούλαγε θα το υποστήριζαν.
                        Ναι προσωπικα δε συμφωνω με αυτη την αντιμετωπιση, καταλαβαινω απολυτα τη δυσκολια των μεγαλοεκδοτων. Δε πιστευω οτι αυτη η κινηση και η ανταποκριση των fans, τους εκθετει. Αυτη η στιγμη οι backers του project ειναι μολις 25.000. Δε χρηματοδοτει μια εταιρια ευκολα ενα project με σκοπο να πουλησει 25.000 αντιτυπα.

                        Αυτο που βλεπω εγω ειναι απλα οτι υπαρχει χωρος και προοπτικη - αν και δε ξερουμε ακομη την εκβαση, θα μπορει να γινει πιο σοβαρη συζητηση οταν ολοκληρωθει ο τιτλος - για ενα διαφορετικο μοντελο.

                        edit
                        1.000.000$ !!!
                        Μολις το διαβασα στο gaf. Η σελιδα δε μου ανοιγει αυτη τη στιγμη, θα τους εριξε η Activision...
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • #13
                          Πραγματικά και εγώ θαμπώθηκα από τα λεφτά που μαζεύτηκαν.Το ποσό είναι ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟ αν φανταστεί κανείς πόσος λίγος χρόνος πέρασε

                          Η ιδέα του donation για indie games υπάρχει εδώ και καιρό. Το θέμα είναι ότι όπως βλέπουμε εάν υπάρχουν τα κατάλληλα άτομα πίσω από ένα project μπορούν να μαζευτούν απίστευτα ποσά,τα οποία καλύπτουν πλήρως την χρηματοδότηση.

                          Νομίζω μπροστά μας έχουμε πλέον μια πραγματικά μεγάλη κοινότητα που είναι έτοιμη να βοηθήσει στην ανάπτυξη της βιομηχανίας.Είδαμε περίτρανα πολλά παιχνίδια με μηδενικό budget να γίνονται mega hits μόνο από την gaming κοινότητα.Είδαμε παιχνίδια να έχουν εκατομμύρια οπαδούς(λέγε με Minecraft) να τα στηρίζουν οικονομικά μόνοι τους

                          Πλέον όμως είδαμε πως η κοινότητα αντέχει να χρηματοδοτήσει ένα ΜΕΓΑΛΟ project. Δεν ξέρω πως θα καταλήξει αυτό αλλά είμαι σίγουρος ότι πλέον πολλοί γνωστοί devs θα καταφύγουν σε αυτές τις λύσεις. Ο κόσμος θα τους στηρίξει,είμαι σίγουρος. Ίσως ανοίγετε μπροστά μας μια εντελώς οικονομική εποχή για τα videogames.

                          Πολύ θετική η κίνηση των fans πάντως. Αποδυκνείουν περίτρανα ότι όταν κάτι αξίζει ανταμοίβεται,και αυτό θα οδηγήσει στην ΑΚΟΜΑ μεγαλύτερη ανάπτυξη του indie κινήματος.


                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Ramparter View Post
                            Ναι προσωπικα δε συμφωνω με αυτη την αντιμετωπιση, καταλαβαινω απολυτα τη δυσκολια των μεγαλοεκδοτων. Δε πιστευω οτι αυτη η κινηση και η ανταποκριση των fans, τους εκθετει. Αυτη η στιγμη οι backers του project ειναι μολις 25.000. Δε χρηματοδοτει μια εταιρια ευκολα ενα project με σκοπο να πουλησει 25.000 αντιτυπα.

                            Αυτο που βλεπω εγω ειναι απλα οτι υπαρχει χωρος και προοπτικη - αν και δε ξερουμε ακομη την εκβαση, θα μπορει να γινει πιο σοβαρη συζητηση οταν ολοκληρωθει ο τιτλος - για ενα διαφορετικο μοντελο.
                            Συμφωνώ απόλυτα. Η συγκεκριμένη περίπτωση πάντως θεωρώ ότι είναι πολύ ιδιαίτερη για να μπορέσει κάποιος να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα. Μιλάμε για ένα είδος που αντιμετωπίζεται με περιφρόνηση κατά κάποιον τρόπο και δύο τεράστια ονόματα της βιομηχανίας. Ακόμα και να πετύχει το όλο εγχείρημα (που για να πω την αλήθεια δεν βλέπω πλέον τον λόγο να μην πετύχει) αυτό δεν αποτελεί εγγύηση ότι το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί να ευδοκιμήσει.

                            Το σίγουρο είναι ότι το συγκεκριμένο μοντέλο, υπό τις σωστές συνθήκες, ευνοεί τον gamer (ο οποίος θα παίρνει ένα παιχνίδι φτηνότερα, αλλά θα μπορεί συγχρόνως να βοηθάει παιχνίδια που πιστεύει ότι αξίζουν να ολοκληρωθούν, αρά θα μπορεί και να τα παίξει τελικά), αλλά ευνοεί και τον δημιουργό, ο οποίος θα δουλεύει χωρίς την πίεση του εκδότη και κρατώντας μεγαλύτερο μερίδιο κέρδους για αυτόν (αυτό φυσικά και εξαιτίας της ψηφιακής διανομής).

                            Το θέμα είναι κατά πόσο ο gamer είναι αρκετά ώριμος ώστε να υποστηρίξει ένα τέτοιο μοντέλο στο σύνολο του, γιατί δεν γίνεται όλα τα projects να έχουν δημιουργούς-θρύλους στο τιμόνι τους. Η αλήθεια είναι ότι το kickstarter υπάρχει καιρό τώρα και έχω δει και τρελή ανταπόκριση σε projects, αλλά και αρκετά ελπιδοφόρα projects να πετυχαίνουν τον στόχο τους με το ζόρι ή και καθόλου.

                            Edit: Το ποσό μόλις έφτασε το εκατομμύριο. Πιστεύω άνετα στα 3 εκατομμύρια στο τέλος, μην πω 5.

                            Ramparter όντως για 3-4 λεπτά είχε πέσει, ακριβώς τη στιγμή που είχε φτάσει στα 998.000. Φανταστείται πόσοι κάνανε refresh απλά για να το δούνε.

                            Originally posted by Laharl View Post
                            Πολύ θετική η κίνηση των fans πάντως. Αποδυκνείουν περίτρανα ότι όταν κάτι αξίζει ανταμοίβεται,και αυτό θα οδηγήσει στην ΑΚΟΜΑ μεγαλύτερη ανάπτυξη του indie κινήματος.
                            Το μόνο θεματάκι που είχα από την πρώτη στιγμή που είδα το video-παρουσίαση του project αφορούσε αυτό, ότι δηλαδή δεν έδειξαν ποτέ κάτι που αξίζει. Συνήθως στο kickstarter πολύ καλά πάνε projects που έχουν μία πολύ καλή ιδέα, την παρουσιάζουν καλά και δείχνουν ότι έχει πέσει ήδη πολύ δουλειά. Ασχέτως πόσο απολαυστική ήταν η παρουσίαση, εδώ δεν έδειξαν τίποτα, εξ'αρχής και οι ίδιοι στηρίχτηκαν στο όνομα τους. Αυτό μπορεί φυσικά να είναι αρκετό (και είναι όπως αποδεικνύεται) για τους περισσότερους, αλλά και πάλι προσωπικά θα ήθελα να δω ότι υπάρχει ήδη κάτι και όχι μόνο η ιδέα "ας κάνουμε ένα παιχνίδι με λεφτά των fans".

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Spahar View Post
                              Το σίγουρο είναι ότι το συγκεκριμένο μοντέλο, υπό τις σωστές συνθήκες, ευνοεί τον gamer (ο οποίος θα παίρνει ένα παιχνίδι φτηνότερα, αλλά θα μπορεί συγχρόνως να βοηθάει παιχνίδια που πιστεύει ότι αξίζουν να ολοκληρωθούν, αρά θα μπορεί και να τα παίξει τελικά), αλλά ευνοεί και τον δημιουργό, ο οποίος θα δουλεύει χωρίς την πίεση του εκδότη και κρατώντας μεγαλύτερο μερίδιο κέρδους για αυτόν (αυτό φυσικά και εξαιτίας της ψηφιακής διανομής).
                              Αυτη ειναι η ομορφια αν ενα τετοιο μοντελο "καθιερωθει".

                              Πληρωνεις προκαταβολικα για το game που θες, ο developer ξερει εξαρχης το διαθεσιμο ποσο που εχει, δεν εχει το αγχος δηλαδη αν θα βγαλει τα εξοδα του, και καταλυεται ο παραγοντας publisher, καταστηματων και γενικοτερα ολων των μεσαζοντων. Υπαρχει αμεση σχεση - επικοινωνια μεταξυ server - client, δημιουργου και παικτη.

                              Προσωπικα δεν ειμαι καν μεγαλος fan του genre και ομως το ολο πλανο με επεισε και τα bonus ηταν με το παραπανω αρκετα για να δωσω τα 15$. Θα τα εδινα ανετα τα ιδια και περισσοτερα αν στη θεση του Old school adventure υπηρχε καποιος αλλο project σειρας που μ' αρεσει και θα θελα πολυ να δω sequel (Banjo Threeie!).

                              edit
                              Απ' τα comments στο kickstarter

                              I never enjoyed spending money more than this!
                              Τα λεει ολα νομιζω, ειναι εκπληκτικο το ποσο πολυς ενθουσιασμος υπαρχει γυρω απ' το project.
                              Do a barrel roll!

                              Comment

                              Working...
                              X