Αντιγράφω από το Enternity, αν και έχει υπάρξει παντού και έχει προκαλέσει πολλή φασαρία. Η υπογράμμιση δική μου και το σχετικό link από κάτω.
Η αγορά των video games γνωρίζει κι αυτή την παγκόσμια οικονομική κρίση και επειδή η Double Fine (το studio του Tim Schafer) δεν είναι από τους «μεγάλους παίκτες» της, ο ταλαντούχος δημιουργός κατέφυγε στην Kickstarter για να χρηματοδοτήσει το επόμενο project του. Ζήτησε λοιπόν 400 χιλιάδες δολάρια για να επιστρέψει με ένα κλασικό point & click adventure που θα εκμεταλλεύεται όλες τις νέες τεχνολογίες και όπως δήλωσε ο ίδιος «αν η ιδέα αυτή δουλέψει, ίσως δημιουργηθεί ένα νέο μοντέλο χρηματοδότησης». Σημείωσε δε πως «προτιμώ να δουλεύω απευθείας για τους video games fans παρά για οποιονδήποτε άλλο». Η καμπάνια «τρέχει» και μέσα σε λιγότερο από μέρα, μαζεύτηκε το ποσό που απαιτούταν! Συγκεκριμένα, μέχρι τις 12.30 το μεσημέρι της Πέμπτης είχαν μαζευτεί 414 χιλιάδες δολάρια από 9.100 ανθρώπους, οι οποίοι έδωσαν από 15 έως και 150 χιλιάδες δολάρια. Όσοι συμμετείχαν με το μικρότερο ποσό απέκτησαν ήδη ένα αντίτυπο του τίτλου μέσω του Steam, πρόσβαση στην κλειστή beta και πρόσβαση σε ειδικά videos. Αντίστοιχα, όσοι επένδυσαν 10.000 δολάρια κέρδισαν ένα δείπνο με τους Tim Schafer και Ron Gilbert, όσοι προσέφεραν 50.000 δολάρια θα γίνουν χαρακτήρες του τίτλου, ενώ όσοι είχαν ή έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν 150 .000 δολάρια θα αποκτήσουν και τέσσερα αντίτυπα του Day of the Tentacle σε τριγωνικό σχήμα που βρίσκονται στη συλλογή του δημιουργού.
http://www.enternity.gr/Article/%CE%9F-Tim-Schafer-%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-gamers/6975.html
Εδώ είναι το link για δωρέες. Αυτή τη στιγμή, μεσάνυχτα Πέμπτης, το ποσό που έχει μαζευτεί με 33 ακόμα μέρες μέχρι τη λήξη είναι - κρατηθείτε 902.161,00 δολλάρια. Με 23.768 δωρητές αυτό μας βγάζει κάτι λιγότερο από 40 δολλάρια ανά άτομο. Το σχετικό λινκ
Είναι επαναστατικό. Είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ επαναστατικό. Όχι μόνο οι παίκτες δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης σε έναν ταλαντούχο developer ενός "παράπλευρου" είδους, αλλά παρακάμπτουν τελείως τη βιομηχανία και τη χρηματοδότηση. Αυτά που γράφει ο Schafer ισχύουν 1000%. Ο προϋπολογισμός έχει ήδη υπερδιπλασιαστεί και δε θα εκπλαγώ καθόλου αν φτάσει τα 2 εκατομμύρια, δίνοντας ένα αξιοπρεπέστατο budget για ανεξάρτητο παιχνίδι. Όσον αφορά τα bonuses ανάλογα με τη συνεισφορά του καθενός, το δείπνο των 10.000 έχει ήδη καπαρωθεί.
Τι δείχνει αυτό? Πως το κοινό έχει και μνήμη και γνώση και αφοσίωση απέναντι σε αυτούς που το σέβονται. Πως η λογική των μεγάλων developers, όπως έχει εξαπλωθεί στη βιομηχανία, δεν είναι η μόνη λύση. Πως υπάρχουν διέξοδοι και χώρος για οτιδήποτε αξίζει ή πιστεύουμε πως αξίζει. Πως η επικοινωνία μεταξύ developer και κοινού δεν περνά υποχρεωτικά από τους διαύλους του Τύπου, των Μέσων, του Steam ή οποιουδήποτε άλλου, μα είναι κάτι πιο απλό. Το πιο συγκηνητικό είναι η ανταπόκριση του κόσμου όμως και η τρομερή αγάπη που δείχνει σε ένα δημιουργό, όποιος κι αν είναι αυτός. Ας βγει ο κάθε Cliffy B να δοκιμάσει το ίδιο για οτιδήποτε.
Εγώ έκανα ήδη donation 15 δολλάρια. Ας κάνουμε όλοι το χρέος μας!
Η αγορά των video games γνωρίζει κι αυτή την παγκόσμια οικονομική κρίση και επειδή η Double Fine (το studio του Tim Schafer) δεν είναι από τους «μεγάλους παίκτες» της, ο ταλαντούχος δημιουργός κατέφυγε στην Kickstarter για να χρηματοδοτήσει το επόμενο project του. Ζήτησε λοιπόν 400 χιλιάδες δολάρια για να επιστρέψει με ένα κλασικό point & click adventure που θα εκμεταλλεύεται όλες τις νέες τεχνολογίες και όπως δήλωσε ο ίδιος «αν η ιδέα αυτή δουλέψει, ίσως δημιουργηθεί ένα νέο μοντέλο χρηματοδότησης». Σημείωσε δε πως «προτιμώ να δουλεύω απευθείας για τους video games fans παρά για οποιονδήποτε άλλο». Η καμπάνια «τρέχει» και μέσα σε λιγότερο από μέρα, μαζεύτηκε το ποσό που απαιτούταν! Συγκεκριμένα, μέχρι τις 12.30 το μεσημέρι της Πέμπτης είχαν μαζευτεί 414 χιλιάδες δολάρια από 9.100 ανθρώπους, οι οποίοι έδωσαν από 15 έως και 150 χιλιάδες δολάρια. Όσοι συμμετείχαν με το μικρότερο ποσό απέκτησαν ήδη ένα αντίτυπο του τίτλου μέσω του Steam, πρόσβαση στην κλειστή beta και πρόσβαση σε ειδικά videos. Αντίστοιχα, όσοι επένδυσαν 10.000 δολάρια κέρδισαν ένα δείπνο με τους Tim Schafer και Ron Gilbert, όσοι προσέφεραν 50.000 δολάρια θα γίνουν χαρακτήρες του τίτλου, ενώ όσοι είχαν ή έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν 150 .000 δολάρια θα αποκτήσουν και τέσσερα αντίτυπα του Day of the Tentacle σε τριγωνικό σχήμα που βρίσκονται στη συλλογή του δημιουργού.
http://www.enternity.gr/Article/%CE%9F-Tim-Schafer-%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-gamers/6975.html
Εδώ είναι το link για δωρέες. Αυτή τη στιγμή, μεσάνυχτα Πέμπτης, το ποσό που έχει μαζευτεί με 33 ακόμα μέρες μέχρι τη λήξη είναι - κρατηθείτε 902.161,00 δολλάρια. Με 23.768 δωρητές αυτό μας βγάζει κάτι λιγότερο από 40 δολλάρια ανά άτομο. Το σχετικό λινκ
Είναι επαναστατικό. Είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ επαναστατικό. Όχι μόνο οι παίκτες δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης σε έναν ταλαντούχο developer ενός "παράπλευρου" είδους, αλλά παρακάμπτουν τελείως τη βιομηχανία και τη χρηματοδότηση. Αυτά που γράφει ο Schafer ισχύουν 1000%. Ο προϋπολογισμός έχει ήδη υπερδιπλασιαστεί και δε θα εκπλαγώ καθόλου αν φτάσει τα 2 εκατομμύρια, δίνοντας ένα αξιοπρεπέστατο budget για ανεξάρτητο παιχνίδι. Όσον αφορά τα bonuses ανάλογα με τη συνεισφορά του καθενός, το δείπνο των 10.000 έχει ήδη καπαρωθεί.
Τι δείχνει αυτό? Πως το κοινό έχει και μνήμη και γνώση και αφοσίωση απέναντι σε αυτούς που το σέβονται. Πως η λογική των μεγάλων developers, όπως έχει εξαπλωθεί στη βιομηχανία, δεν είναι η μόνη λύση. Πως υπάρχουν διέξοδοι και χώρος για οτιδήποτε αξίζει ή πιστεύουμε πως αξίζει. Πως η επικοινωνία μεταξύ developer και κοινού δεν περνά υποχρεωτικά από τους διαύλους του Τύπου, των Μέσων, του Steam ή οποιουδήποτε άλλου, μα είναι κάτι πιο απλό. Το πιο συγκηνητικό είναι η ανταπόκριση του κόσμου όμως και η τρομερή αγάπη που δείχνει σε ένα δημιουργό, όποιος κι αν είναι αυτός. Ας βγει ο κάθε Cliffy B να δοκιμάσει το ίδιο για οτιδήποτε.
Εγώ έκανα ήδη donation 15 δολλάρια. Ας κάνουμε όλοι το χρέος μας!
Comment