Announcement

Collapse
No announcement yet.

Double Fine Adventure Game

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Ground_zero View Post
    Den xreiazetai na doume kala apotelesmata, den xreiazetai na doume kan ena kalo game, sto video tou o typos htan ksekatharos, ean thelete old school point and click adventure dwste oso xrhma thelete kai tha kanoume ena ean petyxei exei kalos ean oxi tote outos h allos eseis tha pshxagwghtheite kata th diarkeia tou making off , o kathenas dinei osa lefta thelei, den tou vazei kaneis to maxairi sto laimo.

    Afto pou thelw na pw einai oti Plhrosame gia na doume thn poreia (egw toulaxisto), to apotelesma einai kerasaki.
    Δηλαδή αν αγόραζες ένα game με ένα υπερπληρέστατο making off documentary 10DVD και το game δεν ήταν καλό θα ήσουν ικανοποιημένος; Νομίζω δεν κατάλαβα αυτό που λες.

    Όσους τους ενδιαφέρει το συγκεκριμένο είδος πραγματικά, δεν μπορώ να φανταστώ να μην τους ενδιαφέρει το να είναι καλό το game (από οποιαδήποτε σκοπιά το πάρεις το "καλό".)

    Comment


    • #32
      Καλά μην είστε τόσο καχύποπτοι. Δε πρόκειται να ζητήσει χρήματα η Activision, η EA και η Ubisoft. Μικροί και indie developers θα ζητήσουν. Από την indie σκηνή έχετε παράπονο στον τρόπο που μας αντιμετωπίζει δηλαδή; Έχουν δώσει ποτέ δείγματα ότι είναι φραγκοφονιάδες ή κλέφτες οι τύποι; Εγώ τουλάχιστον, δωρεάν content βλέπω και συλλογές (τη μια μετά την άλλη) και μάλιστα σε τιμές που ούτε καφέ δε παίρνεις πια.

      Στη τελική, όποιος πάει να παίξει τον έξυπνο, περισσότερο σε κακό παρά σε καλό θα του βγει. Aπό τη μια, δε πρόκειται να τον εμπιστευτεί κανένας άλλη φορά, από την άλλη, για το internet μιλάμε, το κράξιμο και το ρεζιλίκι που θα φάει δεν θα έχει προηγούμενο. Ένας να πάει να κάνει τον μάγκα, οι υπόλοιποι δε πρόκειται να πέσουν στην ίδια παγίδα.

      Από κει και πέρα, δε νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να δουλέψουν τα δημοψηφίσματα. Αν, για παράδειγμα, βγει ο Annunziata με project για το Ecco the Dolphin 3 (δικό μου wishful thinking) και στο forum γίνουν δημοψηφίσματα του τύπου:

      "Θέλετε ο τίτλος να εστιάζει στο Action ή στο Adventure;"
      "Θέλετε να είναι γραμμικό ή με δομή Metroidvania;"

      Ή βγει με τρία δείγματα από concept art και μας ρωτήσει ποιο προτιμάμε να δούμε στον τίτλο, δε βλέπω γιατί να μη μπορεί να λειτουργήσει.
      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

      Comment


      • #33
        Δηλαδή αν αγόραζες ένα game με ένα υπερπληρέστατο making off documentary 10DVD και το game δεν ήταν καλό θα ήσουν ικανοποιημένος;
        Prwton den yparxei tetoio game kai defteron afto pou les einai teleios diaforetiko apo afto pou ginetai.
        Edw prokeite na deis ta pragmata thn wra pou ginonte kai oxi afou ginoun elpizw na katalaveneis thn diafora.


        Apo ekei kai ystera opws ksanaeipa ena game me 10 DVD tha to agoraseis full price 500Euro, edw plhrwneis osa nomizeis oti aksizei to na parakolouthiseis to making, kaneis den sou epivalei times.
        Sthn telikh an sto telos vriskeis oti to game den aksizei den to agorazeis.
        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
        Kindred, this blade and I.
        "

        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
        Greek Gaming Videos
        Greek Final Fantasy Forum

        Comment


        • #34
          Originally posted by Loggo View Post
          Καλά μην είστε τόσο καχύποπτοι. Δε πρόκειται να ζητήσει χρήματα η Activision, η EA και η Ubisoft. Μικροί και indie developers θα ζητήσουν. Από την indie σκηνή έχετε παράπονο στον τρόπο που μας αντιμετωπίζει δηλαδή; Έχουν δώσει ποτέ δείγματα ότι είναι φραγκοφονιάδες ή κλέφτες οι τύποι; Εγώ τουλάχιστον, δωρεάν content βλέπω και συλλογές (τη μια μετά την άλλη) και μάλιστα σε τιμές που ούτε καφέ δε παίρνεις πια.

          Στη τελική, όποιος πάει να παίξει τον έξυπνο, περισσότερο σε κακό παρά σε καλό θα του βγει. Aπό τη μια, δε πρόκειται να τον εμπιστευτεί κανένας άλλη φορά, από την άλλη, για το internet μιλάμε, το κράξιμο και το ρεζιλίκι που θα φάει δεν θα έχει προηγούμενο. Ένας να πάει να κάνει τον μάγκα, οι υπόλοιποι δε πρόκειται να πέσουν στην ίδια παγίδα.

          Από κει και πέρα, δε νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολο να δουλέψουν τα δημοψηφίσματα. Αν, για παράδειγμα, βγει ο Annunziata με project για το Ecco the Dolphin 3 (δικό μου wishful thinking) και στο forum γίνουν δημοψηφίσματα του τύπου:

          "Θέλετε ο τίτλος να εστιάζει στο Action ή στο Adventure;"
          "Θέλετε να είναι γραμμικό ή με δομή Metroidvania;"

          Ή βγει με τρία δείγματα από concept art και μας ρωτήσει ποιο προτιμάμε να δούμε στον τίτλο, δε βλέπω γιατί να μη μπορεί να λειτουργήσει.
          Αν μιλάμε για την indie σκηνή τότε ναι δεν διαφωνώ. Απλώς φοβάμαι ότι αν αυτός ο τρόπος χρηματοδότησης πιάσει θα μπουν στο χωρό και οι μεγάλες εταιρίες. Αν όχι όσον αφορά την ανάπτυξη του game, αλλά για έξτρα περιεχόμενο, του στυλ κάντε donation για το νέο COD για να αποκτήσετε κάποιο δώρο (ανάλογο του donation κτλ). Δλδ. ναι μεν να χρηματοδοτείται το game από την ubi ή activision πχ. αλλά να αρπάζουν και έξτρα χρήματα με δικαιολογία του exclusive content, early πρόσβαση κτλ. ότι γίνεται και με τα day one dlc ένα πράγμα αλλά πριν καν αρχίσει η ανάπτυξη του τίτλου.

          Αν μείνει όλο αυτό στην indie τότε κι εγώ μέσα είμαι.

          Comment


          • #35
            Πόσοι θα χρηματοδοτούσατε το Shenmue 3;
            Carpe diem

            Comment


            • #36
              Loggo ναι, έχεις δίκιο σ' αυτό που λες ότι αν κάποιος πάει με κακό σκοπό, μία αρπαχτή μπορεί να κάνει το πολύ (αν και αν η αρπαχτή ήταν μεγάλου μεγέθους δεν νομίζω να τον χάλαγε).

              Από την άλλη άνετα μπορεί να γίνει το ίδιο χωρίς να υπάρχει κακός σκοπός (όπως έχει γίνει πολλές φορές μέχρι τώρα, με παιχνίδια που για τα οποία είχαμε πολλές προσδοκίες στις οποίες δεν ανταπεξήλθαν, νομίζω δεν χρειάζονται παραδείγματα). Το κακό είναι ότι έχεις δώσει τα χρήματα πριν δεις το τελικό προϊόν. Δηλαδή, αν ήταν 15 τα αντίστοιχα projects στο kickstarter, σε ποιο θα δίνατε τα λεφτά σας; Πιθανότατα σ' αυτό που θα 'ταν πιο κοντά στο genre που αρέσει στον καθένα, ή σε κάποιον developer που θα συμπαθεί: σίγουρα όμως με αυτά τα στοιχεία μόνο δεν μπορείς να αποφασίσεις τι θα σ' αρέσει περισσότερο τόσο καλά, όσο αν είχες το τελικό προϊόν.

              Φυσικά το να βοηθήσεις κάποιον που σ' αρέσει η δουλειά του είναι πολύ όμορφο, κι εμένα θα με ενδιέφερε πολύ για συγκεκριμένους δημιουργούς.

              Ότι μπορεί να λειτουργήσει έτσι (το "δημοψήφισμα") μπορεί, όμως θα είναι αξιόλογο; Πράγματι, ο Annunziata μπορεί να έχει στο μυαλό του το Ecco the Dolphin 3 περισσότερο ως Action τίτλο, αν όμως το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος είναι το αντίθετο ο δημιουργός περιορίζεται (από εξωτερικούς παράγοντες). Σε κάθε περίπτωση, ο δημιουργός έχει στο μυαλό του μία προτίμηση, δεν μπορεί να είναι εντελώς αδιάφορος για το είδος του παιχνιδιού ή το art-direction που προτιμάει (που είναι -σχεδόν- όλος ο τίτλος εδώ που τα λέμε), ένα απ' όλα τον εμπνέει περισσότερο, ας διαλέξει αυτό. Το νόημα της διαδικασίας είναι να δώσεις λεφτά στον developer για να μπορέσει να δημιουργήσει ελεύθερα, όχι να του βγάλεις τον ένα περιορισμό για να του βάλεις έναν άλλον.

              Ένταξει, για κάποια πολύ απλά πράγματα μπορεί να γίνει, αλλά είμαι της γνώμης ότι ο developer ξέρει καλύτερα, κι απ' την στιγμή που του δίνεις τα λεφτά σου (γιατί κι εσύ αυτό πιστεύεις: ότι ξέρει καλύτερα, γι' αυτό του τα δίνεις) άστον να κάνει αυτό που θέλει χωρίς να ρωτάει κανέναν. Αν πάρεις Loggo το αντίστοιχο παράδειγμα στον Κινηματογράφο ή στη Μουσική ("στον επόμενο δίσκο θέλετε περισσότερα pop ή rock στοιχεία;" ξέρω 'γω) νομίζω θα καταλάβεις καλύτερα αυτό που λέω.

              @Ground_zero: Ναι, κατάλαβα αυτό που κάνει την διαφορά στις δύο περιπτώσεις. Βέβαια απ' ό,τι βλέπω στο site, για να δεις το documentary, πρέπει να δώσεις 15$ που σημαίνει ότι αγοράζεις και το game ταυτόχρονα, δεν δίνεις όσα θες για να το δεις. Που λέει ότι με όσα θες το παρακολουθείς; Με ψήνει κι έμενα αυτό!

              Πάντως το project, ΔΕΝ είναι κομάτι της "indie" σκηνής, οι τυπάδες old school point and click adventure λένε ότι θα φτιάξουν, πουθενά δεν λένε για "indie game". Κι ελπίζω πραγματικά να μείνει έτσι, δεν νομίζω ότι τέτοια ονόματα χρειάζεται να είναι "indie" για να φτιάξουν καλά παιχνίδια...

              Comment


              • #37
                Καλά, προφανώς, δε θα αναλάβει το κοινό τη δημιουργία του τίτλου, μια κεντρική γραμμή θα δώσει πάνω στο που θα ήθελε να κινείται. Για μένα αυτό θα ήταν πολύ θετικό (τουλάχιστον στη περίπτωση ενός sequel).

                Originally posted by Enpsty View Post
                Αν μιλάμε για την indie σκηνή τότε ναι δεν διαφωνώ. Απλώς φοβάμαι ότι αν αυτός ο τρόπος χρηματοδότησης πιάσει θα μπουν στο χωρό και οι μεγάλες εταιρίες. Αν όχι όσον αφορά την ανάπτυξη του game, αλλά για έξτρα περιεχόμενο, του στυλ κάντε donation για το νέο COD για να αποκτήσετε κάποιο δώρο (ανάλογο του donation κτλ). Δλδ. ναι μεν να χρηματοδοτείται το game από την ubi ή activision πχ. αλλά να αρπάζουν και έξτρα χρήματα με δικαιολογία του exclusive content, early πρόσβαση κτλ. ότι γίνεται και με τα day one dlc ένα πράγμα αλλά πριν καν αρχίσει η ανάπτυξη του τίτλου.

                Αν μείνει όλο αυτό στην indie τότε κι εγώ μέσα είμαι.
                Ε αν γίνει κι αυτό θα τα έχουμε δει όλα.
                Όσοι επιλέξουν να στηρίξουν κάτι τέτοιο, τι να πω, με τις υγείες τους.


                Originally posted by Altair
                Πόσοι θα χρηματοδοτούσατε το Shenmue 3;
                I see what you did there.
                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                Comment


                • #38
                  Ε ναι δε θα φταιει το μονελο σε αυτο, η ουσια στην οποια αξιζει να σταθουμε για μενα, ειναι οτι προπληρωνεις κατι που σε ενδιαφερει προσπερνοντας την αναγκη υπαρξης publisher - in your face Activision.

                  Επισης πολλες φορες ακουμε να ανακοινωνεται ενα game και ενθουσιαζομαστε αλλα μετα δε το αγοραζουμε. Τωρα παιρνεις την αποφαση αγορας πριν καν ξεκινησει η παραγωγη του game, ειναι πολυ πιο ασφαλες και δικαιο για τους δημιουργους.

                  Επισης αυτο το μοντελο μπορει να κατεβασει πολυ τις τιμες. Πολλες φορες εχω πει οτι θα επαιρνα το ταδε game day one αν ηταν φθηνοτερο. Και πιστευω οτι πολλοι τιτλοι θα ειχαν ωφεληθει σε χαμηλοτερες τιμες. Οι publishers ομως προτιμουν την ασφαλεστερη επιλογη της ψηλης τιμης. Τα 15$ που ηταν το ελαχιστο ποσο για την αποκτηση του game ηταν ιδανικη τιμη για μενα, πιθανως να μην τα εδινα αν ηταν 25 ή 30.
                  Do a barrel roll!

                  Comment


                  • #39


                    Κάνε μόνο την ανακοίνωση και μετά ακόμα και το χρέος της Ελλάδας θα μοιάζει μικρό...

                    Παντως ολο αυτο δεν νομιζει οτι μπορει να χαρακτηριστει ως donation. Πληρωνεις προκαταβολικα και παιρνεις το παιχνιδι day-1 σε χαμηλη τιμη

                    Comment


                    • #40
                      Από το EDGE

                      The latest video game news, reviews and features from the team at Edge Magazine. Subscribe here today.


                      The latest video game news, reviews and features from the team at Edge Magazine. Subscribe here today.


                      Απόψεις developers για την κίνηση της Double Fine και της επιτυχίας της. Αναφέρω μερικές ενδεικτικά. Γενικά σχολιάζουν πολλοί indie devs αλλά και άτομα όπως ο Manveer Heir (senior designer on Mass Effect 3) και ο Tom Hall (game designer and founder of id). Το ωραίο είναι ότι αναφέρονται σε πολλά από αυτά που έχουμε γράψει κι εμείς σε αυτό στο θέμα - good job, forum ;)

                      Mojang (Minecraft)


                      "Hopefully this will lead to a lowered need to use traditional publishers, meaning more of the power gets put back in the developers' hands. This will in turn lead to more creative games and less DRM nonsense. Double Fine wouldn’t have been able to do this game without crowd sourcing, so they had a real need of the service. As a player, it's exactly the type of game I want to help fund.

                      David Amor

                      Relentless (Buzz!)
                      "I contributed $20 to the Double Fine project before I'd finished watching the promo video. Tim Schafer? Ron Gilbert? An old-school adventure game? Where do I sign? The amount of people who could invoke that kind of reaction from me could be counted on one hand. But for an unknown indie I would imagine raising Kickstarter funding would be about as hard as getting discovered on the App Store. I'm not discounting it, I'm just suggesting it would be difficult. Nonetheless, there's still a role for publishers, but some of the services they offer - such as manufacturing and distribution - are disappearing. They need to re-define what they offer the content creator.


                      Dan Marshall

                      Size Five Games (Ben There, Dan That, Time Gentleman Please!)
                      "I can’t see the likes of Kickstarter becoming de facto any time soon. But it does show that there’s an appetite out there for new, smaller, riskier games. Grey corridor man-shooting has had a good run, but as the growing indie scene has shown, there’s definitely an appetite for different types of game.
                      You’re never going to fund the likes of BioShock Infinite or Half-Life 3 this way, and there’ll always be a market for that sort of thing, so I can’t imagine many publishers quaking in their boots. But maybe they’ve sat up a little bit and taken notice of this. Hopefully at least one publisher fat cat spat coffee onto his morning paper on hearing the news.
                      "I’d love for Id to say, “You know what? Rage took a million years and billions of dollars to make, what’s say we make a new Quake game with Shamblers?” And because of the new avenues open to them – XBLA, Steam, Kickstarter - it’s actually a genuine possibility.
                      "Gamers clamoring for risky properties can now put their money where their mouths are. Wing Commander fans chip in to get a new Wing Commander. Day Of The Tentacle fans chip in for a new Maniac Mansion. A Syndicate top-down strategy game. I know I would. Wouldn't you?"








                      Γενικά αξίζει πολύ τον κόπο να διαβάσετε τις δύο σελίδες του άρθρου, γράφονται πολύ ενδιαφέροντα πράγματα σε όλους τους τόνους και κυρίως δείχνει και το πώς άνθρωποι της mainstream gaming βιομηχανίας αγκάλιασαν την κίνηση.



                      EDIT - Σωστός Ramp, το άλλαξα στο post μου και έσβησα το δικό σου. Θενκς!
                      Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                      Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                      Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                      Comment


                      • #41
                        Nα πω καπου εδω οτι το project εχει φθασει τους 50.000+ backers και τα 1.800.000 δολαρια. Και προσωπικα μονο καλα πραγματα εχω να σκεφθω απο αυτη την κινηση, διοτι εαν τελικα καταληξει να ειναι οντως ενα πολυ καλο παιχνιδι (πραγμα πολυ πιθανο βεβαιως βεβαιως) τοτε τα λεφτα θα πανε στο sequel ή σε ενα ακομα νεο project. Επισης προτιμω να παρει τα λεφτα ο Gilbert και ο Schaffer παρα ο οποιοσδηποτε αλλος. Μιλαμε για ανθρωπους οι οποιοι εχουν τιμησει τα λεφτα που εχουμε δωσει για παιχνιδια τους περισσοτερο απο ολους τους υπολοιπους devs.

                        Nα πω οτι προσφερα κι εγω 30 δολαρια, διοτι και το project μου αρεσει και η διαδικασια και φυσικα τα rewards.
                        :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                        Comment


                        • #42


                          Support for Windows, Mac, and Linux!

                          iOS and Android devices!

                          Voice acting!

                          Subtitles in English, French, Italian, German and Spanish!

                          DRM Free option at release!
                          Do a barrel roll!

                          Comment


                          • #43
                            Πιστεύω πως η παραπάνω χρηματοδότηση τους εξασφαλίζει το porting, ειδικά για Linux και Android. Φωνές και υπότιτλοι είναι στάνταρ ακόμα και σε σχεδόν homebrew παραγωγές.

                            Και ασφαλώς επικροτώ το DRM free!
                            Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                            Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                            Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                            Comment


                            • #44
                              Homebrew παραγωγες γινονται απο ανθρωπους που το κανουν για την παρτυ τους οποτε δεν αποτελουν μετρο συγκρισης.

                              Χρονος = χρημα, οποιαδηποτε επιπλεον εργασια εχει το κοστος της, το voice acting ειδικα κοστιζει αρκετα γιατι δε νομιζω οτι θα αρκεστουν σε κατι μετριο. Ακομη και οι υποτιτλοι οταν μιλαμε για ενα adventure που εχει πολυ ογκο σε text εχουν το κοστος τους.

                              Btw, ισως οχι τοσο σχετικο αλλα εβλεπα στο gaf συζητησεις(speculation) περι Phychonauts 2 και διαβασα ενα quote του Schafer οτι το πρωτο Phychonauts κοστισε 13M$...
                              Do a barrel roll!

                              Comment


                              • #45
                                Μιας που θα βγει και για imac , εδωσα και εγω 15$.

                                Ramp , το ακουσα και εγω οτι κοστισε 13.000.000 $ το Psychonauts και εμεινα μαλακας. Μακαρι μετα απο αυτο το point&click adventure να ασχοληθουν με το sequel...

                                Comment

                                Working...
                                X