Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ελαβε τελος και το legendary του halo 3. Ενας πραγματικος παραδεισος μιας και το ευχαριστηθηκα πολυ περισσοτερο απο το heroic. Ειναι το καλυτερο setting για να παιξει καποιος τον τιτλο προκειμενου να βιωσει ολο το μεγαλειο ειδικα στην περιπτωση που εχει ασχοληθει με τους προηγουμενους τιτλους στα πιο υψηλα επιπεδα δυσκολιας.. Το μονο σημειο που πραγματικα πιστευα οτι δε θα το βγαλω ποτε ηταν στην tsavo highway εκει που πεφτουν απειροι brutes απο τα phantoms...btw καλυτερη πιστα ever the covenant. Απο το επιπλεον κομματι του τερματισμου δεν καταλαβα παντως ακριβως τι...

    Λογικα θα υπαρξουν και αλλα playthroughs μιας και το campain ειναι υπεροχο + terminals + ολα τα skulls και σιγουρα online.
    [/b]

    Δεν ακολουθει spoiler αλλα οι πολλοι ευαισθητοι πανω στο θεμα ας αποφυγουν να το διαβασουν.
    Διαβασε τις νουβελες,ειδικα το "Ghosts of Onyx" και θα καταλαβεις τι εμφανιζεται στο τελος.
    <div align="center">

    "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

    Comment


    • #17
      <div class='quotetop'></div>
      Διαβασε τις νουβελες,ειδικα το "Ghosts of Onyx" και θα καταλαβεις τι εμφανιζεται στο τελος[/b]
      Thanks mate μπηκα στο http://halo.wikia.com/wiki/Main_Page και διαβαζοντας καποια πραγματα ( κυριως το plot του ghosts of onyx ) καταλαβα τι γινεται και τι ειναι αυτο που δειχνει . Οταν βρω χρονο θα προσπαθησω να διαβασω και τις νουβελες ψαχνoντας στο internet...Πολυ ψαρωτικο παντως&#33;&#33;&#33;&#33;

      Comment


      • #18
        Πωπω όταν ακούω ότι για να κατανοήσεις το σενάριο ενός παιχνιδιού πρέπει να διαβάσεις και άλλο υλικό που δε σου δίνεται στο παιχνίδι τα παίρνω. Worst case ever, πέφτει κατακόρυφα στα μάτια μου με τη μία (καλά όχι ότι περίμενα το HALO για σενάριο μετά το Xenosaga ).

        Τέλος πάντων, ανοίγω σήμερα στον ταχυδρόμο και βλέπω δέμα από Γερμανία. WTF λέω, ΟΚ τι είναι όμως; Τελικά ήταν το game disc του HALO με κουτί διαφορετικό και από τις τρεις εκδόσεις (αν και νομίζω ότι είναι το game disc του legendary) με το δίσκο μέσα, manual και έντυπο. Φυσικά no essentials . Pathetic, παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι το έστειλαν άλλη μέρα το essentials. Microsoft+service=lol. Τρεις μήνες για να κάνουν αυτό που έλεγαν ότι γίνεται σε 4 βδομάδες maximum, μηδαμινή εξυπηρέτηση (κανένας δεν ήξερε τίποτα, εδώ ο ένας μου έλεγε ότι το παιχνίδι δεν εστάλει και ο άλλος, μετά από μία βδομάδα, μου είπε ότι το έστειλαν πριν από δύο βδομάδες). Είμαι σίγουρος ότι αν ξαναπάρω θα μου πουν ότι δεν υπάρχει stock και να πάρω την επόμενη βδομάδα.

        Comment


        • #19
          Oπως να υποθεσω καταλαβαινει κανεις στο επακρο τα Star Wars ή τα Matrix αν δεν εχει ελενξει και το επιπλεον υλικο...ημαρτον.
          <div align="center">

          "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

          Comment


          • #20
            Τι σχέση έχει αυτό που είπα με τα παραδείγματα που φέρνεις; Εντελώς άκυρα και τα δύο. Το ένα αποτελεί μία μυθολογία που αναπτύχθηκε ξεκάθαρα εκτός των ταινιών, ενώ τα δύο βασικότατα μέρη του (Τριλογία και μετά) είναι πλήρως αυτοτελείς ιστορίες. Ειδικά η πρώτη ολοκληρώνεται με το τέλος των ταινιών και συνεχίζεται με το Online και τα συναφή. Next time σκέψου κάτι καλύτερo.

            Ήμουν σαφέστατος πιστεύω. Θεωρώ απαράδεκτο να μη δίνονται πληροφορίες μέσα στο ίδιο το παιχνίδι για πράγματα που εμφανίζονται σε αυτό. Documentaries, σύντομες αλλά ουσιαστικές αναφορές ή μία περίληψη των novels σε extra dvd θα ήταν υπεραρκετό.

            Comment


            • #21
              Στα Xenosaga δεν ισχυει κατι τετοιο (a missing year / pied piper);

              Comment


              • #22
                Τι σχέση έχει αυτό που είπα με τα παραδείγματα που φέρνεις; Εντελώς άκυρα και τα δύο. Το ένα αποτελεί μία μυθολογία που αναπτύχθηκε ξεκάθαρα εκτός των ταινιών, ενώ τα δύο βασικότατα μέρη του (Τριλογία και μετά) είναι πλήρως αυτοτελείς ιστορίες. Ειδικά η πρώτη ολοκληρώνεται με το τέλος των ταινιών και συνεχίζεται με το Online και τα συναφή. Next time σκέψου κάτι καλύτερo.

                Ήμουν σαφέστατος πιστεύω. Θεωρώ απαράδεκτο να μη δίνονται πληροφορίες μέσα στο ίδιο το παιχνίδι για πράγματα που εμφανίζονται σε αυτό. Documentaries, σύντομες αλλά ουσιαστικές αναφορές ή μία περίληψη των novels σε extra dvd θα ήταν υπεραρκετό.
                [/b]
                Αστοχη τοποθετηση.Το συμπαν των Star Wars (ακολουθω σειρα αναφορας) ειναι ενας κοσμος που εκανε την εμφανιση του μεσω των ταινιων και σε αυτες εμφανιζοναι χιλιαδες πραγματα τα οποια δε επεξηγουνται παρα μονο μεσω βιβλιων,animated σειρων,ηλεκτρονικων παιχνιδιων κτλ (αυτοτελεις ιστοριες?You must be joking).Περιττο φυσικα να πουμε πως η ιστορια δεν ολοκληρωνεται με το τελος της παλαιοτερης τριλογιας.Οσο για τα Matrix ειναι αδυνατο να κατανοησει κανεις ολα τα γεγονοτα αν δεν εχει δει τα Animatrix & Final Flight of The Osiris (επιπλεον η ιστορια συνεχιζεται - ή μαλλον εγινε αποπειρα να συνεχιστει - μεσω του MMORPG)...ή μηπως διεφυγαν αυτα απο τον "συμβουλευτικο" σου στοχασμο...?

                Υ.Γ Δε ξερω ποσο μπορει να εχεις ασχοληθει με τη σειρα στην οποια αναφερεσαι ομως feedback εμφανιζεται πολλες φορες και στους τρεις τιτλους με μεγαλυτερη εστιαση στον τριτο...παιξε πρωτα και μετα κρινε.
                <div align="center">

                "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                Comment


                • #23
                  Anyway εγω δεν το κρινω και τοσο αρνητικο παντως...γενικοτερα τα halo σεναριακα ειναι ετσι δομημενα ωστε κυριως να δημιουργουν ερωτησεις παρα να δινουν απαντησεις . Ειναι αλλωστε ενα γεγονος γνωστο απο το πρωτο παιχνιδι ... δεν νομιζω να περιμενε κανεις οτι πισω απο το σεναριο του πρωτου κρυβεται ολο αυτο που ειδαμε στην συνεχεια . Τοσο το 2 ( κυριως ) οσο και το 3 κατα την γνωμη μου επεκτηνουν ( και μαλιστα σε πολυ μεγαλο βαθμο) παρα λυνουν την ιστορια με αποκορυφωμα το 3 που εμμεσως πλην σαφως κλεινει ενα κομματι του ολου συμπαντος . Οι νουβελες και τα συναφη προωθουν την δημιουργια μιας μυθολογιας που τελικα πλαισιωνει τα γεγονοτα των τιτλων , γι&#39;αυτο ο παραλληλισμος με τα starwars δε μου φαινεται τοσο αστοχος...πιο συγκεκριμενα δε θα μου φανει περιεργο να συνεχιστει η ιστορια σε μεσο διαφορετικο απο τα videogames...

                  Παντως γενικοτερα οι βασικες αποριες που εχει καποιος , λυνονται αμα εχει ασχοληθει με τους 3 τιτλους...τα &#39;&#39;συμπληρωματα&#39;&#39; ερχονται για να συγκεκριμενοποιησουν τις πιθανες υποθεσεις που κανει καποιος πχ βλεποντας το τελος του legendary ;) . Απο κει και περα ξαναλεω πως πιστευω οτι δεν ηταν σκοπος τους να δωσουν μια ιστορια με την κλασσικη εννοια της αρχης , μεσης και τελους...ο πιο λογικος χαρακτηρισμος ειναι οτι με εναυσμα και βαση τους τιτλους δημιουργησαν ενα καινουργιο συμπαν - μια νεα μυθολογια που εχει πολλα να δωσει.

                  Comment


                  • #24
                    Anyway εγω δεν το κρινω και τοσο αρνητικο παντως...γενικοτερα τα halo σεναριακα ειναι ετσι δομημενα ωστε κυριως να δημιουργουν ερωτησεις παρα να δινουν απαντησεις . Ειναι αλλωστε ενα γεγονος γνωστο απο το πρωτο παιχνιδι ... δεν νομιζω να περιμενε κανεις οτι πισω απο το σεναριο του πρωτου κρυβεται ολο αυτο που ειδαμε στην συνεχεια . Τοσο το 2 ( κυριως ) οσο και το 3 κατα την γνωμη μου επεκτηνουν ( και μαλιστα σε πολυ μεγαλο βαθμο) παρα λυνουν την ιστορια με αποκορυφωμα το 3 που εμμεσως πλην σαφως κλεινει ενα κομματι του ολου συμπαντος . Οι νουβελες και τα συναφη προωθουν την δημιουργια μιας μυθολογιας που τελικα πλαισιωνει τα γεγονοτα των τιτλων , γι&#39;αυτο ο παραλληλισμος με τα starwars δε μου φαινεται τοσο αστοχος...πιο συγκεκριμενα δε θα μου φανει περιεργο να συνεχιστει η ιστορια σε μεσο διαφορετικο απο τα videogames...

                    Παντως γενικοτερα οι βασικες αποριες που εχει καποιος , λυνονται αμα εχει ασχοληθει με τους 3 τιτλους...τα &#39;&#39;συμπληρωματα&#39;&#39; ερχονται για να συγκεκριμενοποιησουν τις πιθανες υποθεσεις που κανει καποιος πχ βλεποντας το τελος του legendary ;) . Απο κει και περα ξαναλεω πως πιστευω οτι δεν ηταν σκοπος τους να δωσουν μια ιστορια με την κλασσικη εννοια της αρχης , μεσης και τελους...ο πιο λογικος χαρακτηρισμος ειναι οτι με εναυσμα και βαση τους τιτλους δημιουργησαν ενα καινουργιο συμπαν - μια νεα μυθολογια που εχει πολλα να δωσει.
                    [/b]
                    QFT...1+ man ;)

                    <div align="center">

                    "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                    Comment


                    • #25
                      Στα Xenosaga δεν ισχυει κατι τετοιο (a missing year / pied piper);[/b]
                      Υπάρχει αναφορά στα databases στα γεγονότα που συνέβησαν και στο Missing year και στο Pied Piper. Συγκεκριμένα, το database του ΙΙΙ εξηγει τα απολύτως βασικά, ώστε να βγάλεις νόημα παίζοντας το παιχνίδι, ενώ τα γεγονότα του Pied Piper εξηγούνται σε ένα σημείο του παιχνιδιού (σε ένα συγκεκριμένο σημείο, όπου και είναι απαραίτητη η αναφορά).

                      Whatever, εμμένω στις αρχικές μου απόψεις, αλλά δε δίνω άλλη έκταση. Τα περί Matrix μάλλον δεν έγιναν κατανοητά, όπως και τα περί Star Wars και τα περί Halo και, φυσικά, δεν περίμενα να γίνει κάτι τέτοιο.

                      Comment


                      • #26
                        Ναι,ας μη δοθει αλλη διασταση στο θεμα γιατι μαλλον καποιος δε καταλαβαινει τι λεμε...
                        <div align="center">

                        "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                        Comment


                        • #27
                          Οντως ας μη δοθει αλλη διασταση:/.

                          Comment


                          • #28
                            6 μήνες μετά, μια ανασκόπηση στον τίτλο:
                            GDMag Q&A: How Halo 3 Got Legendary[/b]
                            http://www.gamasutra.com/php-bin/new...hp?story=17636
                            In this interview originally published in Game Developer magazine, Bungie gameplay designer Francois Boucher-Genesse discusses the process that went into the creation of Halo 3&#39;s Legendary difficulty mode.
                            NDS themes

                            Comment


                            • #29
                              Συνέντευξη
                              Halo 3: The Future of Forge - Brian Jarrard talks facts, figures and Grifball
                              http://xbox360.ign.com/articles/857/857186p1.html
                              I attack sharks
                              when i smell them bleed
                              I dont go swimming
                              water just wants to be around me.

                              Comment


                              • #30
                                Θα προτεινα να αλλαξει το ονομα του topic σε halo 3 για να μπορουμε να δημοσιευουμε γενικοτερα τα νεα που αφορουν το παιχνιδι και να μαζευτουν τα tags στο πρωτο post , για να υπαρχει και μεγαλυτερη κινηση .

                                Comment

                                Working...
                                X