Announcement

Collapse
No announcement yet.

Risen 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 丹野
    replied
    Τώρα το άρχισα.

    Δυστυχώς επιβεβαιώνεται προς το παρόν το κράξιμο του για το σύστημα μάχης. Στο προηγούμενο, το σύστημα μάχης ήταν καλοδουλεμένο. Εδώ το χειροτέρεψαν με αποτέλεσμα να είναι κάπως overpowered ορισμένοι εχθροί.

    Τα γραφικά είναι εκπληκτικά. Έτσι θα έπρεπε να είναι όλα τα RPGs. Σε πολλά παιχνίδια δεν φαίνεται ΚΑΝ ο ήλιος, ενώ έχει σκιά στο άκυρο. Εδώ δούλεψαν κάθε λεπτομέρεια που το κάνει από τα καλύτερα μετά το The Witcher στον τομέα γραφικών. Δυστυχώς, μάλλον λόγω της κάρτας γραφικών μου, έχει θέμα frame drop σε ορισμένα σημεία(Οι επιλογές είναι στα ύψη, όποιος θέλει εικόνα απ' αυτές, ας το ζητήσει), ενώ σε άλλα σημεία κυλάει ομαλά.

    Το έχω προχωρήσει λίγο το παιχνίδι κι έχω κολλήσει κάπως.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Και να πεις πως εκτός από το κράξιμο του Τίτου είχε και τπτ καλές κριτικές...

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Originally posted by Somari View Post
    ...

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Είναι που λέμε, it's too good to be true.
    Γενικά δε συστήνεται
    ...

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Εγώ πήρα το συλλεκτικό που ήθελα από το Πλαίσιο. Μόλις γύρισα από 'κει. Κάποια στιγμή θα το αρχίσω.

    Διαβάζοντας τα γραφόμενα του Titus και βλέπω ότι είναι ο μόνος που το έπαιξε, καλύτερα να το παίξω κι εγώ για να δω αν επιβεβαιώνονται όλα αυτά. Είναι που λέμε, it's too good to be true.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Double post ε?

    Τερμάτισα το παιχνίδι. Πολύ έξυπνες ιδέες, ωραία εφαρμογή που φρεσκάρει το gameplay (χρησιμοποιείς μαϊμού για να ψάξεις απρόσιτα σημεία!), μέτριος τεχνικός τομέας, πολύ άνιση μάχη. Το τελευταίο patch σώζει κάπως την κατάσταση αλλά γενικά το χάλια animation κάνει το παιχνίδι απάλευτο ώρες ώρες. Το φινάλε ήταν απογοητευτικό σαν κλιμάκωση. Οι περιοχές είναι επίσης αρκετά περιοριστικές και ξεκομμένες η μια από την άλλη.

    Γενικά δε συστήνεται, εκτός αν βγει community patch ή κάποιος θέλει κάτι διαφορετικό.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Δεν το είχα παρατηρήσει τόσο έντονα πιο πριν, αλλά τώρα που είμαι στο δεύτερο νησί το frame lock που υπάρχει δεν παλεύεται με τίποτα. Έχω πεθάνει άπειρες φορές χωρίς να μπορώ να ανταποδώσω χτύπημα, ορισμένες επιθέσεις τις τρως αναγκαστικά (δε μπλοκάρονται και η αλλαγή του animation από parry σε ελεύθερη κίνηση κρατά...1 δευτερόλεπτο) και πολλές φορές όταν ένας εχθρός σε χτυπά έχει 3 και 4 τζάμπα χτυπήματα. ΕΛΕΟΣ.

    Leave a comment:


  • deus_d0pe
    replied
    To πρόβλημά μου με το Risen δεν έχει να κάνει με κάποιο console port αφού στο PC παίζω ούτε με κινηματογραφικές cut-scenes.

    Δεν μου άρεσε καθόλου η αδιάφορη ιστορία του και κατ'επέκταση οι αδιάφοροι npcs και factions. Δεν υπήρχε κάτι στο setting του τίτλου να με τραβήξει όπως έκαναν τα Skyrim και Witcher π.χ.

    Μετά ήταν το τραγικό σύστημα μάχης με τα επίσης τραγικά animations. Αυτός ήταν ο κυριότερος λόγος που σε ένα rpg που τα μισά μου είναι αδιάφορα - βλέπε ας πούμε Amalur - μένει ο τομέας που περνάς το περισσότερο χρόνο, δηλαδή οι μάχες, όπου αν είναι καλές - βλέπε ξανά Amalur - κάτι πάει κι έρχεται, διαφορετικά μένω με ένα τίτλο όπως το Risen που απλά είναι "οκ" χωρίς να ξεχωρίζει πουθενά.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Ρεν ειλικρινά, το επίπεδο στην παραγωγή δε με πειράζει καθόλου. Το character building επίσης είναι από τα δυνατά σημεία του παιχνιδιού και μοναδικό στο είδος. Για το Risen 1, έφαγε άδικο θάψιμο κυρίως λόγω του κακού console port και γιατί οι κονσολάδες δεν ήταν συνηθισμένοι σε τόσο hardcore εμπειρία. Το Risen 2 όμως έχει προβλήματα και στο gameplay του, κυρίως λόγω του σχεδιασμού του περιβάλλοντος που δεν είναι open world με την κλασσική έννοια και κυρίως της μάχης, που είναι υπερβολικά προσανατολισμένη σε dueling και όχι εναντίον πολλών αντιπάλων. Το κυριότερο πρόβλημα για το δεύτερο, όπως το εντοπίζω, είναι πως ο χαρακτήρας στρίβει σαν καράβι οπότε είναι αναγκαστικά πολύ στατικός.

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Εντάξει κακά τα ψέματα. Το πρώτο Risen είναι αξιόλογος τίτλος αν μπορέσεις να συγχωρέσεις τα τεχνικά λάθη του κυρίως στις κονσόλες. Μεγάλος κόσμος, challenging αντίπαλοι, καλό loot χωρίς να φτάνει στα όρια της υπερβολής και το καλύτερο σύστημα level up μέσω του training system που μόνο η Pyranha Bytes έχει υιοθετήσει. Το μειονέκτημα με τους τίτλους της εταιρείας είναι ότι δεν έχουν κινηματογραφικές σκηνές επίπέδου υψηλών παραγωγών αλλά το καθαρό gameplay δεν είναι καθόλου άσχημο.

    Leave a comment:


  • deus_d0pe
    replied
    Mάλιστα.... Να πω ότι δεν περίμενα τέτοιου ύφους εντυπώσεις, θα έλεγα ψέματα Titus. Και η Piranha δεν με έπεισε με το πρώτο Risen και ο πήχυς έχει ανέβει, οπότε καλύτερα λέω να μείνω στην ιστορία του Bounty Hunter μου στο ToR.

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Originally posted by 丹野 View Post
    Εμένα γενικώς με ψήνει η μεσαιωνική εποχή. Η δυσκολία είναι το πιο ευχάριστο πράγμα ν' αντιμετωπίζεις παίζοντας το παιχνίδι. Μ' αρέσουν τα προκλητικά.

    Σ' αυτούς που παραπονιούνται για την δυσκολία είναι καθαρά casuals. Το ίδιο κι αυτοί που το έχουν μειώσει, γιατί προτιμούν εμπορικούς και όχι ποιοτικούς τίτλους. Γι' αυτό και έχω πάψει να δίνω σημασία σ' αυτά που λένε, γιατί λίγο πολύ δεν ξέρουν τι λένε.
    Τάνναρε μην το ψάχνεις. You are indocrinated.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Είναι εκπληκτικός ο αντίκτυπος του παιχνιδιού στο forum, όλοι με αυτό ασχολείστε

    Μετά από το πρώτο νησί καθαρισμένο, υπάρχουν καθαρές εντυπώσεις...στο περίπου. Το σύστημα μάχης είναι από τα χειρότερα που έχω δει σε RPG. Υπερβολικά στατικό καθώς είναι σαφώς προσανατολισμένο στο dueling και όχι ενάντια σε πολλόυς εχθρούς, κακοφτιαγμένο left click abuse με μόνιμα κρατημένο το block (που παρεπιπτόντως σταματάει τα πάντα και απ'ό,τι έχα καταλάβει αφήνει τυχαία χτυπήματα να περνάνε), αργή κίνηση και strafe, ανυπαρξία ακόμα και απλών combos και κυρίως ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ δυσκολία στην αρχή. Δεν είναι καθόλου skill based, οπότε εναντίον ανθρώπων κρατάς μονίμως block, προσεύχεσαι να φη φας καμιά ξέμπαρκη ή κανά riposte και αν βρεις ευκαιρία τραβάς μια - δυο στα γρήγορα. Εναντίον ζώων η μόνη επιλογή (επειδή το Jump / strafe είναι πολύ αργές κινήσεις και δεν υπάρχει block προφανώς) είναι το συνεχές left click με παράλληλες προσευχές να μη σε χτυπήσουν. Αυτό που την κάνει τόσο κακή είναι το ότι είναι εντελώς μονοκόμματη. Δε σπάνε κινήσεις, οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι αργές, δεν υπάρχει τακτική, δεν υπάρχουν πολλές κινήσεις

    Πιο μετά η κατάσταση βελτιώνεται με τη χρήση των dirty tricks και πιστολιών και την εκμάθηση ικανοτήτων όπως parry, riposte, kick κλπ που βοηθάνε. Τα βασικά προβλήματα όμως παραμένουν, απλά την κάνουν πιο διασκεδαστική.

    Τώρα, από γραφικά...ΠΟΛΥ δουλεμένος περίγυρος και art direction (το όλο pirate theme γενικά), ΤΡΑΓΙΚΑ animations και μοντέλα χαρακτήρων. Μου θύμισαν Half Life 2 και μπορεί να λέω και πολλά. Το animation θα το προσπερνούσα αν δε δημιουργούσε και προβληματάκια στη μάχη και αν εχθροί και φίλοι είχαν περισσότερο νιονιό από τις πέτρες γύρω. ΜΕ ΒΑΡΑΝΕ, ΕΛΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ!!! ΣΕ ΒΑΡΑΩ, ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ!!! Δε συμβαίνει συχνά μα συμβαίνει.

    Από gameplay και area design, μου θυμίζει ένα Gothic 4 με το skill leveling του Gothic 3. Ξεχάστε το open world, έχουμε να κάνουμε με ενιαία ψιλομικρά νησιά με περιορισμένη σχετικά εξερεύνηση και...καθόλου κολύμπι. Αν μπεις στα άπατα τηλεμεταφέρεσαι στην όχθη. Το pirate theme έχει περάσει με πολύ ωραίο τρόπο και στο leveling, όπου ο παίκτης ξοδεύει XP για να ανεβάσει attributes που με τη σειρά τους αυξάνουν τα talents και ξεκλειδώνουν την εκμάθηση abilities από εκπαιδευτές. Από διαλόγους, σενάριο κλπ μου θυμίζει πραγματικά pirate mod του Gothic 3. Από quests δίνεται ανταμοιβή ακόμα και για το να περπατήσεις 10 μέτρα ενώ η πλειοψηφία τους είναι fetch quests. Μηδέν πρωτοτυπία μέχρι στιγμής και ελπίζω τα πράγματα να φτιάχνουν μετά το δεύτερο νησί. Ήδη έκανα μια επιλογή στη διαδρομή που δεν ξέρω αν και τι θα επηρρεάσει.

    Προς το παρόν μάπα το καρπούζι (δυστυχώς...) και περιμένω να δω gameplay elements όπως monkey training, voodoo, όπλα και πλήρωμα που δεν έχω μπορέσει μέχρι τώρα.

    Απογοητευτικό.

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Εμένα γενικώς με ψήνει η μεσαιωνική εποχή. Η δυσκολία είναι το πιο ευχάριστο πράγμα ν' αντιμετωπίζεις παίζοντας το παιχνίδι. Μ' αρέσουν τα προκλητικά.

    Σ' αυτούς που παραπονιούνται για την δυσκολία είναι καθαρά casuals. Το ίδιο κι αυτοί που το έχουν μειώσει, γιατί προτιμούν εμπορικούς και όχι ποιοτικούς τίτλους. Γι' αυτό και έχω πάψει να δίνω σημασία σ' αυτά που λένε, γιατί λίγο πολύ δεν ξέρουν τι λένε.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Κι εμένα το Pirate theme είναι που με ψήνει.Πείτε εντυπώσεις όσοι το παίξετε.

    Leave a comment:

Working...
X