Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bioshock: Infinite

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nooto
    replied
    Προβληματα στο gameplay προσωπικα δεν θεωρω οτι εχει (εκτος αν δεν καταλαβαινω καλα τι εννοεις). Το αν αρεσει, αν ειναι βαρετο, αν ειναι συμβατικο ή αν ειναι συγχρονο, αν, αν, αν, ειναι αλλα θεματα και ειτε ανηκουν σε αλλη συζητηση ειτε αφορουν στο γουστο. Σε οτι αναφερεις στο πρωτο σου post,

    1) Χαλάει το immersion. Το παιχνίδι ξεκινάει εντυπωσιακά, αλλά γρήγορα καταλήγει σε ένα kill'em all που δεν πολυκολλάει με την όλη ατμόσφαιρα/ιστορία.
    Παροτι δεν θα ελεγα οτι ειναι killem all μιας και εχθροι σου δεν ειναι οτι κινειται (σε αντιθεση με το πρωτο Bioshock) αλλα οι ''αρχες'' της κοινωνιας και διαφορα ακομα ειδη κοινωνικων οργανωσεων (κατα τα αλλα υπαρχει περιηγηση μεσα σε ζωντανες πολεις) το γεγονος οτι σε κυνηγανε εννοειται οτι κολλαει με την ατμοσφαιρα και την ιστορια (με το που φτανεις εχουν αφισες σου σε ολους τους τοιχους).

    Δεν υπάρχει συνοχή, ούτε εκπλήξεις.
    Εγω βλεπω το αντιθετο και διαφωνω και με αυτο που λενε τα παιδια περι περιεργης ροης. Μεχρι στιγμης η διαδοχη των γεγονοτων και οι εναλλαγες στο gameplay γινονται υποδειγματικα (βρισκομαι στο σημειο που ψαχνεις τον Fink btw).

    Προσωπικά τελείωσα όλο το παιχνίδι χρησιμοποιώντας ένα (το possesion) και το shotgun. Ammo έβρισκα παντού λόγω Elizabeth και δεν χρειάστηκα ποτέ να παίξω στρατηγικά.
    Ισως φταιει οτι παιζω στο Hard αλλα στο δικο μου playthrough ειναι αδυνατο να τα φερεις σε περας ετσι οπως αναφερεις.

    Τα skylines θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα. Θα μπορούσαν οι εχθροί να πηδάνε στα skylines όταν πηδάς και εσύ και να είχε εντυπωσιακές μονομαχίες στον αέρα.
    Το συγκεκριμενο το εχω συναντησει σε τουλαχιστον 2 σημεια μεχρι τωρα (χαρακτηριστικα οταν παιρνεις το shock jockey και πηγαινεις στο αεροδρομιο που εχει μια μεγαλη μαχη).

    Τα tears ήταν ακόμα πιο χαμένη ευκαιρία. Θα μπορύσαν να κάνουν παπάδες με αυτά. π.χ. Να σου ρίχνουν rockets και να ανοίγεις tear, να μπαίνει η ρουκέτα μέσα, να ξανανοίγεις το tear και να στέλνεις την ρουκέτα όπου θες. Ένα σωρό πράγματα. Μπορείς να χτίσεις ολόκληρο παιχνίδι με τους tear μηχανισμούς και εδώ σπαταλώνται σε cover και ammo.
    Τα tears θα τα κρινω αφου τελειωσει το παιχνιδι, μεχρι στιγμης οπως ειπα εχω δει μονο αλλαγες στο landscape και μεταφορα συμμαχων αλλα γενικα το βρισκω ωραιο τοσο ως ιδεα οσο και ως υλοποιηση. Απο κει και περα δεν διαφωνω οτι και αυτα που γραφεις θα το πηγαιναν σε αλλο επιπεδο το πραγμα.

    Δεν θα επεκταθω πολυ παραπανω μιας και η εικονα που εχω δεν ειναι ολοκληρωμενη αλλα ξαναλεω οτι προσωπικα βρισκω πολυ καλο το gameplay και οχι ξεχωρο απο την ολη εμπειρια (ενα ακομα θετικο ειναι οτι το παιχνιδι σε οδηγει να το δεις συνολικα και οχι ως αθροισμα των επιμερους). Θα τα ξαναπουμε μολις ολοκληρωσω.

    Το 1999 mode που αναφερει ο Vaynard θα το τσεκαρω και εγω οταν μετο καλο το τελειωσω.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Originally posted by Enpsty View Post
    Θεωρώ ότι έχει πολλά προβλήματα στο gameplay, αλλά για να μην επαναλαμβάνομαι θα πω πως το βρήκα απλά βαρετό. Αν δεν υπήρχε η ωραία ιστορία δεν υπήρχε περίπτωση να το είχα τελειώσει.
    Originally posted by Enpsty View Post
    Hyperbolic post is hyperbolic.

    Leave a comment:


  • Enpsty
    replied
    Θεωρώ ότι έχει πολλά προβλήματα στο gameplay, αλλά για να μην επαναλαμβάνομαι θα πω πως το βρήκα απλά βαρετό. Αν δεν υπήρχε η ωραία ιστορία δεν υπήρχε περίπτωση να το είχα τελειώσει.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    συμφωνω με οτι οτι εγραψε ο nooto, να προσθεσω μονο για το gameplay οτι το 1999 mode μετατρεπει το παιχνιδι σε μια τελειως διαφορετικη εμπειρια , στο normal το τελειωνεις και με melee αμα θες δεν λεει κατι αυτο...οτι και να βαλεις δουλευει, στο hard (που ξαναπαιζω και γω αυτο τον καιρο) πρεπει να παιξεις λιγο εξυπνα

    1999 mode:

    Reduced number of player respawn points.
    Reduced ammunition.
    Enemies inflict greater damage.
    Player has reduced and faster-depleting health.
    Respawn cost increases to $100, and the player will be sent back to the main menu if they don't have enough money.
    Navigation Arrow is removed completely.
    Difficulty cannot be changed during gameplay.
    No auto-aim.


    Όσο καλό story να έχει ένας τίτλος, που δεν έχει (δεν είναι δα και Xenogears)
    fixed

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Το TLOU ήταν όντως έτσι,αλλά είναι απόλυτα λογικό ταιριαστό με τη δομή και τον κόσμο του.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Απλα ηταν το ιδιο στυλ, ηρεμια -4-5 εχθροι - ηρεμια, rinse and repeat.. Το infinite ηταν πιο χαώδες (και λογικο αφου σε εψαχνε ολη η columbia.. ) αλλα ο μηχανισμός για μενα ηταν πανω κατω ο ιδιος..

    To TLOU ηταν και πολυ πιο slow paced και δεν φαινοταν τοσο αλλα η αισθηση που μου αφηνει ειναι η ιδια σε αυτο το κομματι του gameplay..

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Στο TLoU νομίζω ότι υπήρχε μία σταθερή ροή όσον αφορά τη δράση και τον αριθμό των εχθρών. Εξάλλου είναι λογικό να υπάρχουν περιοχές άδειες από τέρατα/ ανθρώπους και γεμάτες από αυτούς.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Originally posted by Somari View Post
    Δε ξέρω αν έχει ειπωθεί, αλλά εμένα μου φάνηκε πως τα 2 παραπάνω μέρη δεν κολλάνε καθόλου μέσα στο παιχνίδι... ) εχθροί, 0 εχθροί... ΑΠΕΙΡΟΙ εχθροί... δηλαδή οκ, και το μετροιντ έτσι δομείται, αλλά πολύ πιο ρευστά...
    Ναι το ειχα πει και εγω αυτο οτι με χαλασε, και στο tlou το ιδιο.. Τωρα παντως το ξαναπαιζω στο hard και πρεπει να εισαι πιο creative για να επιβιωσεις σε σχεση με το normal, οποτε μου φαινονται περισσοτερες οι επιλογες στο gameplay.

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Δε ξέρω αν έχει ειπωθεί, αλλά εμένα μου φάνηκε πως τα 2 παραπάνω μέρη δεν κολλάνε καθόλου μέσα στο παιχνίδι... ) εχθροί, 0 εχθροί... ΑΠΕΙΡΟΙ εχθροί... δηλαδή οκ, και το μετροιντ έτσι δομείται, αλλά πολύ πιο ρευστά...

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Σε οτι αφορα το gameplay, τωρα που εχω παιξει καποιες ωρες, θα ηθελα να πω τα εξης:

    Το παιχνιδι χωριζεται σε 2 μερη: Tο πρωτο ειναι η περιηγηση μεσα στις πολεις, το adventuring και η εξιστορηση μεσω των διαλογων και την παρατηρηση του γυρω χωρου (posters, αφισες, διαφημισεις, ραδιοφωνικες εκπομπες). To δευτερο δομειται ως FPS και διαδεχεται το πρωτο συνηθως με αψογο σεναριακο δεσιμο.

    Το FPS μερος παιζει ως ενα πολυ βελτιωμενο Bioshock, οχι ως Halo, οχι ως Crysis αλλα ως Bioshock. Το πολυ βελτιωμενο εγκειται στο level design, στον ανοιχτο σχεδιαμο αλλα και στις επιλογες και στις προσθηκες που εχουν γινει στο gameplay. Αυτες περιλαμβανουν την ταυτοχρονη χρηση oπλων και vigors, τα skylines που προσφερουν στιγμιαια αλλαγη της θεσης του χαρακτηρα κατι που σημαινει πολλες διαφορετικες προοπτικες στο πως αντιμετωπιζει κανεις το καθε setpiece και τελος τα tears μεσω των οποιων μπορεις και αλλαζεις σε ενα βαθμο το landscape, να φερνεις συμμαχους απο αλλες διαστασεις κλπ. Το ''παιζει ως Bioshock'' εχει να κανει με τον συνδιασμο ολων των παραπανω καθως το παιχνιδι ποτε δεν ειναι καθαρο shooter αλλα παταει στο πως ο καθενας θα χρησιμοποιησει τα επιμερους. Απο κει και περα ειναι θεμα οπτικης και μπορει σε καποιους τα παραπανω να φαινονται μηχανισμοι παιχνιδιου δεκαετιας που δομουν μετριο ή κακο gameplay. Προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ και δεν θεωρω καθολου αναχρονιστικο τον τροπο με τον οποιο λειτουργει το παιχνιδι (παιζω στο Hard btw).

    Για το υπολοιπο κομματι (story, art κλπ) δεν θα μιλησω ακομη εκτεταμενα αν και γενικα τα production values ειναι στον Θεο και το art απο αλλο πλανητη. Θα ακολουθησουν περισσοτερα οταν τελειωσω, παντως μεχρι στιγμης βρισκω τον τιτλο παρα πολυ καλο...

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Βαλτο 720p οταν θες να το δεις γιατι ειναι ψιλοαπαραδεκτη η ποιοτητα, ελεγα τι φταιει και μετα βλεπω το square button του ps3...

    Leave a comment:


  • Phantom Duck
    replied
    Είσαι ωραίος (κι εσύ και ο uploader)

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Για οποιον θελει να δει την ιστορια χωρις να υποφερει με το απαραδεκτο gameplay και βαριεται να δει ενα nooba να παιζει στα let's plays.. Λογικα χανεις καποιο content αλλα απο το τιποτα..

    Leave a comment:


  • ChrisTop
    replied
    Κιόμως το GTA IV είναι η πιο Dark κωμωδία που έχει διαδραματιστεί σε videogame. Μέσα απ' το χιούμορ της περνάει άπειρα μηνύματα και όχι μόνο απο τους διαλόγους, αλλά μέχρι και απ' τις εκπομπές στην τηλεόραση, τις πινακίδες στην πόλη και τους NPCs όλα έχουν σκοπό να σε κάνουν να σκεφτείς.

    Όντως την δουλειά του το Bioshock την κάνει και αν μου πεις πως δεν βαρέθηκες να βαράς εχθρούς με τα όπλα σου θα σε πιστέψω, αλλά εγώ και πολλοί άλλοι δεν βρήκαμε κάποιο challenge ή τον λόγο να πετάξουμε λίγη φαιά ουσία στις μάχες και παίζαμε απλά για να δούμε το επόμενο κομμάτι της ιστορίας και την επόμενη γαμάτη περιοχή.

    Το TLOU δεν ξέρω πώς παίζει, πάντως για μένα για να είναι κορυφαίο ένα videogame θέλω να χει και καλό Gameplay.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Το σεναριο του GTA IV δεν νομιζω να συγκρινεται με του Bioshock οπως και να το δεις, κακο gameplay δεν θα το ελεγα εκτος αν παιζεις καθημερινά πολυ καλυτερα fps στην κονσολα και δεν μπορεις καθολου πια.. Εκανε τη δουλεια για να εξελιχθει η ιστορια και δεν με ενοχλησε, ναι θα ηθελα καποια πραγματα αλλιως αλλα η γευση που μου αφησε ηταν ενος κορυφαίου παιχνιδιού..

    Να σου πω και το gameplay του last of us προσωπικά μετριο μου φαινεται αλλα δεν με ενοχλει, απολαμβάνω το παιχνιδι, το setting και την ιστορια μια χαρα και αυτο μετραει..

    Leave a comment:

Working...
X