Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bioshock: Infinite
Collapse
X
-
Πρεπει να μαι καπου στο 1/3 του παιχνιδιου, ακομα απο πλοκη δεν εχω δει πολλα, το gameplay παντως ειναι απογοητευτικο και δε με βοηθαει στο να το προχωρησω με τρελη ορεξη. Βελτιωνεται καθολου η εμπειρια πιο μετα; Ανεξαρτητως πλοκης παντως απορω πως μαζεψε τοσο υψηλες βαθμολογιες, τετοιο gameplay δε γινεται να υπαρχει σε παιχνιδι του 2013.. Νομιζω πως η Irrational και ο Levine θα πρεπει καποτε να δοκιμασουν κατι που δε θα παιζει σαν FPS.
-
Ενταξει δεν ειναι και κανενα τεραστιο παιχνιδι, καντο αντρικά one sitting..
Leave a comment:
-
Εγω εχω θεμα με το να πρεπει να κλεινω αναγκαστικα 45λεπτα χωρις να διακοψω... (ξερω ξερω σωζει πιο νωρις αλλα οταν δεν ειναι εμφανης η ειδοποιηση -μισο δευτερολεπτο "now saving"- δεν μπορεις να εισαι σιγουρος)...
Θα μπορουσε να ειναι καλυτερη η ειδοποιηση -βλεπε TR- η εστω να εχει ενα thumbnail στο "restart from last checkpoint", ελεος οι testers κοιμοντουσαν;
Leave a comment:
-
Δεν έχω παίξει το Game, απλά ρώτησα γιατί ένα game (οτιδήποτε βασικά) δεν είναι απλά το άθροισμα των μερών του, είναι πως συνδυάζονται όλα αυτά μαζί. Σενάριο, gameplay και όλα τα άλλα φτιάχνουν την εμπειρία που προσφέρει το game. Οπότε αυτό το game, με αυτό το gameplay, αυτό το σενάριο, αυτό το art direction,μουσική,γραφικά.............Τι σου άφησε στο τέλος ; Ενα 7,5 για έμενα σημαίνει ένα κάλο game, όχι κάτι ανεπανάληπτο που θα έπρεπε οπωσδήποτε να παίξει κάποιος, αλλά προτείνεται σε όποιους αρέσουν τέτοια games.
Γενικά έκανα το ποστ γιατί έχω ακούσει για τον τίτλο από διθυραμβικά σχόλια έως ότι είναι απλά ένα μέτριο game.
Leave a comment:
-
Κάπου στο 7,5.
Κοίτα αν το κρίνω σαν εμπερία ή σαν τι μου άφησε τότε θα του έβαζα μία πολύ υψηλή βαθμολογία. Πιστεύω ότι όσα χρόνια και να περάσουν θα θυμάμαι την ιστορία. Αυτό από μόνο του τα λέει όλα.
Αν όμως είχε μία πιο generic ιστορία και έναν πιο απλό κόσμο, αλλά ακριβώς το ίδιο gameplay δεν νομίζω να έπαιρνε πάνω από 75 στο metacritic.
Προσωπικά προτιμώ ένα game με απίστευτο gameplay και απλή ιστορία, παρά ένα με απλό gameplay και απίστευτo story.
Leave a comment:
-
Δηλαδή εσύ του βάζεις 8 ; Το λέω γιατί δεν έβαλες γενικό βαθμό, και δεν κατάλαβα από τα σχόλια τι σου άφησε ο τίτλος.
Leave a comment:
-
Spoiler free post
Τέλος κι από μένα. Κατάφερα και το τερμάτισα αν και περισσότερο λόγω ιστορίας.
Κατ'αρχάς ας ξεκινήσουμε από τα θετικά.
1) Το art direction είναι απίστευτο, στα τοπ 5 της γενιάς σίγουρα. Όπου και να κοιτάξεις το παιχνίδι είναι πανέμορφο (αν και το παρακάναν με το bloom). Θα ήθελα να μάθω και το budget (είχε ακουστεί μία υπερβολική φήμη για 200 εκ.δολ.), πιστεύω θα ήταν αρκετά μεγάλο.
2) Η ιστορία ήταν φοβερή. Προσωπικά τρελαίνομαι για τέτοιου είδους mindfuck ιστορίες και το τέλος ήταν υπέροχο. Το μόνο που με χάλασε ήταν ότι ένα μεγάλο μέρος της ιστορίας εξηγείται μέσω των voxophones. ΙΜΟ τα voxophones θα πρέπει να ήταν για background info και όχι για τόσο σημαντικά θέματα. Επίσης δεν μου άρεσε που πολλοί διάλογοι ήταν μέσω μεγαφώνων την ώρα που εσύ προσπαθούσες να κάνεις κάτι άλλο με αποτέλεσμα να τα χάνεις λίγο.
3) Η Elizabeth παίζει να είναι ο μοναδικός escort χαρακτήρας που δεν κολλάει σαν χαζός πίσω από τοίχους κτλ. Μπράβο σε αυτό.
4) Τα skylines προσφέρουν μια νέα διάσταση στο gameplay που δυστυχώς όμως αξιοποιείται στο ελάχιστο.
Πάμε και στα αρνητικά.
Πιστεύω ότι το BI είναι σε λάθος genre. Είναι μία άποψη μου αναφέρεται σε κάθε forum που συζητιέται το παιχνίδι και συμφωνώ απόλυτα με αυτήν. Θα έπρεπε να ήταν ένα adventure σε στυλ Myst (χωρίς αναγκαστικά τόσα puzzles) ή ένα action/adventure με ελάχιστο/προαιρετικό shooting και περισσότερο exploration και adventure.
Το shooting κομμάτι δημιουργεί 3 προβλήματα:
1) Χαλάει το immersion. Το παιχνίδι ξεκινάει εντυπωσιακά, αλλά γρήγορα καταλήγει σε ένα kill'em all που δεν πολυκολλάει με την όλη ατμόσφαιρα/ιστορία.
2) Έχει την χιλιοειδωμένη συνταγή του σε set piece to set piece. Βασικά φτάνεις σε έναν κλειστό χώρο, σκοτώνεις τους πάντες, προχωράς λίγο και πάλι το ίδιο. Δεν υπάρχει συνοχή, ούτε εκπλήξεις.
3) Το όλο κομμάτι του shooting το βρήκα απλώς generic. Υπάρχουν 6-7 διαφορετικοί εχθροί σε όλο το παιχνίδι με ανύπαρκτο ΑΙ. Τα vigors δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο και το σημαντικότερο είναι ότι δεν πολυχρειάζονται. Προσωπικά τελείωσα όλο το παιχνίδι χρησιμοποιώντας ένα (το possesion) και το shotgun. Ammo έβρισκα παντού λόγω Elizabeth και δεν χρειάστηκα ποτέ να παίξω στρατηγικά. Περίμενα με τα vigors να γίνεται τζερτζελές α λα Bulletstorm, αλλά αφού το ίδιο το παιχνίδι δεν με ''αναγκάζει'' να τα χρησιμοποιήσω τότε δεν βρίσκω λόγο να το κάνω. Τα skylines θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καλύτερα. Θα μπορούσαν οι εχθροί να πηδάνε στα skylines όταν πηδάς και εσύ και να είχε εντυπωσιακές μονομαχίες στον αέρα. Θα μπορούσαν να είχαν platforming sessions ή κάποιο boss που θα έπρεπε να πας πίσω του με χρήση skylines. Αλλά τίποτα.
Τα tears ήταν ακόμα πιο χαμένη ευκαιρία. Θα μπορύσαν να κάνουν παπάδες με αυτά. π.χ. Να σου ρίχνουν rockets και να ανοίγεις tear, να μπαίνει η ρουκέτα μέσα, να ξανανοίγεις το tear και να στέλνεις την ρουκέτα όπου θες. Ένα σωρό πράγματα. Μπορείς να χτίσεις ολόκληρο παιχνίδι με τους tear μηχανισμούς και εδώ σπαταλώνται σε cover και ammo.
Έχω την εντύπωση πως η Irrational πρώτα φτιάχνει το σενάριο και τον κόσμο του παιχνδιού και μετά βάζει και κάποιο gameplay για να το δικαιολογήσει.
Εν κατακλείδι βάζω 10/10 για art direction, κόσμο και ιστορία και 6/10 για gameplay.
Leave a comment:
-
Συμφωνώ με ό,τι είπε ο IHNE. Σαν shooter δεν λέει και πολλά, αλλά η ατμόσφαιρα, το storytelling και η ίδια η ιστορία ήταν απίστευτα. Ο επίλογος ήταν για όσκαρ.
Leave a comment:
-
Το παιζω σε 1600p και εχω τετοια θεματα σε 720p της κονσολας το τρεχω με ολα τα φιλτρα στο max και 120 fps σταθερα ανετα, και με 200ε καρτα ολα αυτα..
Leave a comment:
-
Παίξτε σε κονσόλα.Μπορεί να μην έχει την τέλεια ποιότητα,αλλά τουλάχιστον δεν θα έχεις σκάσει 500 ευρώ για να το παίξεις τέλεια,και να το παίζεις με προβλήματα.:troll:
Leave a comment:
Leave a comment: