Originally posted by Xeno
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bioshock: Infinite
Collapse
X
-
-
Originally posted by Ren_of_Heavens View PostΑυτό και μόνο μου είναι αρκετό. Όσο καλό story να έχει ένας τίτλος, που δεν έχει (δεν είναι δα και Xenosaga) με τέτοιο κουραστικό gameplay που έχει σύμφωνα με τις απόψεις πολλών παικτών θα φάει ένα χι από μένα και είμαστε κομπλέ. Μην αναφέρω και τα άσχημα respawn εχθρών και αντικειμένων στα προηγούμενα bioshock από τα οποία μόνο το original Bioshock μπορώ να δικαιολογήσω εξαιτίας της παρθενικής του εμφάνισης. Φτάνουμε αισίως στο τέλος του 2013 και κάποια πράγματα στην βιομηχανία τείνουν να ξεχαστούν. Μάλλον οι εταιρείες και ο τύπος τα τελευταία 3 χρόνια μπερδεύονται πολύ συχνά και παραλληρίζουν το gaming με το κινηματογράφο ξεχνώντας ποιο ρόλο αντιπροσωπεύει το μέσο που ασχολούμαστε. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα πολλά παραδείγματα σωστής "οπτικής".
ΙHnE, το έπαιξες το Burial;sigpic
Comment
-
Πήρε υπερβολικά καλές κριτικές όχι απλά καλές. Θα σου 'κανα και ανάλυση αν δεν βαριόμουνα, αλλά το Infinite είναι ξεκάθαρα στην κατηγορία GTA IV. Καταπληκτικά ώριμο σενάριο, υψηλά production values να τρώνε μάτια ψάρια, εξέλιξη πτυχών του Gaming συνολικά (τα οποία δύο games, επίσης, βοηθούν στην πιο ευρεία αποδοχή του Gaming σαν ασχολία, και ίσως και σαν τέχνη, απο τρίτους) και μέτριο ως κακό Gameplay.
2 βήματα μπροστά, ένα πίσω δεν αξίζουν το 95άρι στο metacritic αν και το απίστευτο φινάλε του μάλλον του έχει δώσει 5-6 πόντους (και τα φράγκα/hype άλλους τόσους).
Comment
-
Το σεναριο του GTA IV δεν νομιζω να συγκρινεται με του Bioshock οπως και να το δεις, κακο gameplay δεν θα το ελεγα εκτος αν παιζεις καθημερινά πολυ καλυτερα fps στην κονσολα και δεν μπορεις καθολου πια.. Εκανε τη δουλεια για να εξελιχθει η ιστορια και δεν με ενοχλησε, ναι θα ηθελα καποια πραγματα αλλιως αλλα η γευση που μου αφησε ηταν ενος κορυφαίου παιχνιδιού..
Να σου πω και το gameplay του last of us προσωπικά μετριο μου φαινεται αλλα δεν με ενοχλει, απολαμβάνω το παιχνιδι, το setting και την ιστορια μια χαρα και αυτο μετραει..
Comment
-
Κιόμως το GTA IV είναι η πιο Dark κωμωδία που έχει διαδραματιστεί σε videogame. Μέσα απ' το χιούμορ της περνάει άπειρα μηνύματα και όχι μόνο απο τους διαλόγους, αλλά μέχρι και απ' τις εκπομπές στην τηλεόραση, τις πινακίδες στην πόλη και τους NPCs όλα έχουν σκοπό να σε κάνουν να σκεφτείς.
Όντως την δουλειά του το Bioshock την κάνει και αν μου πεις πως δεν βαρέθηκες να βαράς εχθρούς με τα όπλα σου θα σε πιστέψω, αλλά εγώ και πολλοί άλλοι δεν βρήκαμε κάποιο challenge ή τον λόγο να πετάξουμε λίγη φαιά ουσία στις μάχες και παίζαμε απλά για να δούμε το επόμενο κομμάτι της ιστορίας και την επόμενη γαμάτη περιοχή.
Το TLOU δεν ξέρω πώς παίζει, πάντως για μένα για να είναι κορυφαίο ένα videogame θέλω να χει και καλό Gameplay.
Comment
-
Σε οτι αφορα το gameplay, τωρα που εχω παιξει καποιες ωρες, θα ηθελα να πω τα εξης:
Το παιχνιδι χωριζεται σε 2 μερη: Tο πρωτο ειναι η περιηγηση μεσα στις πολεις, το adventuring και η εξιστορηση μεσω των διαλογων και την παρατηρηση του γυρω χωρου (posters, αφισες, διαφημισεις, ραδιοφωνικες εκπομπες). To δευτερο δομειται ως FPS και διαδεχεται το πρωτο συνηθως με αψογο σεναριακο δεσιμο.
Το FPS μερος παιζει ως ενα πολυ βελτιωμενο Bioshock, οχι ως Halo, οχι ως Crysis αλλα ως Bioshock. Το πολυ βελτιωμενο εγκειται στο level design, στον ανοιχτο σχεδιαμο αλλα και στις επιλογες και στις προσθηκες που εχουν γινει στο gameplay. Αυτες περιλαμβανουν την ταυτοχρονη χρηση oπλων και vigors, τα skylines που προσφερουν στιγμιαια αλλαγη της θεσης του χαρακτηρα κατι που σημαινει πολλες διαφορετικες προοπτικες στο πως αντιμετωπιζει κανεις το καθε setpiece και τελος τα tears μεσω των οποιων μπορεις και αλλαζεις σε ενα βαθμο το landscape, να φερνεις συμμαχους απο αλλες διαστασεις κλπ. Το ''παιζει ως Bioshock'' εχει να κανει με τον συνδιασμο ολων των παραπανω καθως το παιχνιδι ποτε δεν ειναι καθαρο shooter αλλα παταει στο πως ο καθενας θα χρησιμοποιησει τα επιμερους. Απο κει και περα ειναι θεμα οπτικης και μπορει σε καποιους τα παραπανω να φαινονται μηχανισμοι παιχνιδιου δεκαετιας που δομουν μετριο ή κακο gameplay. Προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ και δεν θεωρω καθολου αναχρονιστικο τον τροπο με τον οποιο λειτουργει το παιχνιδι (παιζω στο Hard btw).
Για το υπολοιπο κομματι (story, art κλπ) δεν θα μιλησω ακομη εκτεταμενα αν και γενικα τα production values ειναι στον Θεο και το art απο αλλο πλανητη. Θα ακολουθησουν περισσοτερα οταν τελειωσω, παντως μεχρι στιγμης βρισκω τον τιτλο παρα πολυ καλο...
Comment
-
Δε ξέρω αν έχει ειπωθεί, αλλά εμένα μου φάνηκε πως τα 2 παραπάνω μέρη δεν κολλάνε καθόλου μέσα στο παιχνίδι... ) εχθροί, 0 εχθροί... ΑΠΕΙΡΟΙ εχθροί... δηλαδή οκ, και το μετροιντ έτσι δομείται, αλλά πολύ πιο ρευστά...Originally posted by RafΗ Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.
Comment
-
Originally posted by Somari View PostΔε ξέρω αν έχει ειπωθεί, αλλά εμένα μου φάνηκε πως τα 2 παραπάνω μέρη δεν κολλάνε καθόλου μέσα στο παιχνίδι... ) εχθροί, 0 εχθροί... ΑΠΕΙΡΟΙ εχθροί... δηλαδή οκ, και το μετροιντ έτσι δομείται, αλλά πολύ πιο ρευστά...
Comment
-
Απλα ηταν το ιδιο στυλ, ηρεμια -4-5 εχθροι - ηρεμια, rinse and repeat.. Το infinite ηταν πιο χαώδες (και λογικο αφου σε εψαχνε ολη η columbia..) αλλα ο μηχανισμός για μενα ηταν πανω κατω ο ιδιος..
To TLOU ηταν και πολυ πιο slow paced και δεν φαινοταν τοσο αλλα η αισθηση που μου αφηνει ειναι η ιδια σε αυτο το κομματι του gameplay..
Comment
Comment