Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bioshock: Infinite

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Xeno View Post
    Πρεπει να μαι καπου στο 1/3 του παιχνιδιου, ακομα απο πλοκη δεν εχω δει πολλα, το gameplay παντως ειναι απογοητευτικο και δε με βοηθαει στο να το προχωρησω με τρελη ορεξη. Βελτιωνεται καθολου η εμπειρια πιο μετα; Ανεξαρτητως πλοκης παντως απορω πως μαζεψε τοσο υψηλες βαθμολογιες, τετοιο gameplay δε γινεται να υπαρχει σε παιχνιδι του 2013.. Νομιζω πως η Irrational και ο Levine θα πρεπει καποτε να δοκιμασουν κατι που δε θα παιζει σαν FPS.
    Αυτό και μόνο μου είναι αρκετό. Όσο καλό story να έχει ένας τίτλος, που δεν έχει (δεν είναι δα και Xenosaga) με τέτοιο κουραστικό gameplay που έχει σύμφωνα με τις απόψεις πολλών παικτών θα φάει ένα χι από μένα και είμαστε κομπλέ. Μην αναφέρω και τα άσχημα respawn εχθρών και αντικειμένων στα προηγούμενα bioshock από τα οποία μόνο το original Bioshock μπορώ να δικαιολογήσω εξαιτίας της παρθενικής του εμφάνισης. Φτάνουμε αισίως στο τέλος του 2013 και κάποια πράγματα στην βιομηχανία τείνουν να ξεχαστούν. Μάλλον οι εταιρείες και ο τύπος τα τελευταία 3 χρόνια μπερδεύονται πολύ συχνά και παραλληρίζουν το gaming με το κινηματογράφο ξεχνώντας ποιο ρόλο αντιπροσωπεύει το μέσο που ασχολούμαστε. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα πολλά παραδείγματα σωστής "οπτικής".

    Comment


    • #62
      Το burial at sea και 10 λεπτα να ηταν παλι θα το έπαιρνα, επιστροφή σε rapture δεν ειναι και λιγο..

      Comment


      • #63
        Originally posted by Ren_of_Heavens View Post
        Αυτό και μόνο μου είναι αρκετό. Όσο καλό story να έχει ένας τίτλος, που δεν έχει (δεν είναι δα και Xenosaga) με τέτοιο κουραστικό gameplay που έχει σύμφωνα με τις απόψεις πολλών παικτών θα φάει ένα χι από μένα και είμαστε κομπλέ. Μην αναφέρω και τα άσχημα respawn εχθρών και αντικειμένων στα προηγούμενα bioshock από τα οποία μόνο το original Bioshock μπορώ να δικαιολογήσω εξαιτίας της παρθενικής του εμφάνισης. Φτάνουμε αισίως στο τέλος του 2013 και κάποια πράγματα στην βιομηχανία τείνουν να ξεχαστούν. Μάλλον οι εταιρείες και ο τύπος τα τελευταία 3 χρόνια μπερδεύονται πολύ συχνά και παραλληρίζουν το gaming με το κινηματογράφο ξεχνώντας ποιο ρόλο αντιπροσωπεύει το μέσο που ασχολούμαστε. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα πολλά παραδείγματα σωστής "οπτικής".
        Αν το σκεφτείς από την ανάποδη, έχει τη πλάκα του να βλέπεις πόσο υψηλή μπορεί να γίνει η κριτική αν ένα παιχνίδι δεν σε δέσει με το lore του ;)

        ΙHnE, το έπαιξες το Burial;
        sigpic

        Comment


        • #64
          Το burial αργει να ερθει για καποιο λογο..

          Δεν καταλαβαινω καθολου την κριτική στο bioshock, πηρε καλες κριτικές γιατι ειναι καλο παιχνιδι overall.. Μερικα παιχνιδια ειναι κινηματογραφικες παραγωγες που εχουν να πουν μια ιστορια, δεν βρισκω για ποιο λογο ειναι κακο αυτο..

          Comment


          • #65
            Πήρε υπερβολικά καλές κριτικές όχι απλά καλές. Θα σου 'κανα και ανάλυση αν δεν βαριόμουνα, αλλά το Infinite είναι ξεκάθαρα στην κατηγορία GTA IV. Καταπληκτικά ώριμο σενάριο, υψηλά production values να τρώνε μάτια ψάρια, εξέλιξη πτυχών του Gaming συνολικά (τα οποία δύο games, επίσης, βοηθούν στην πιο ευρεία αποδοχή του Gaming σαν ασχολία, και ίσως και σαν τέχνη, απο τρίτους) και μέτριο ως κακό Gameplay.

            2 βήματα μπροστά, ένα πίσω δεν αξίζουν το 95άρι στο metacritic αν και το απίστευτο φινάλε του μάλλον του έχει δώσει 5-6 πόντους (και τα φράγκα/hype άλλους τόσους ).

            Comment


            • #66
              Το σεναριο του GTA IV δεν νομιζω να συγκρινεται με του Bioshock οπως και να το δεις, κακο gameplay δεν θα το ελεγα εκτος αν παιζεις καθημερινά πολυ καλυτερα fps στην κονσολα και δεν μπορεις καθολου πια.. Εκανε τη δουλεια για να εξελιχθει η ιστορια και δεν με ενοχλησε, ναι θα ηθελα καποια πραγματα αλλιως αλλα η γευση που μου αφησε ηταν ενος κορυφαίου παιχνιδιού..

              Να σου πω και το gameplay του last of us προσωπικά μετριο μου φαινεται αλλα δεν με ενοχλει, απολαμβάνω το παιχνιδι, το setting και την ιστορια μια χαρα και αυτο μετραει..

              Comment


              • #67
                Κιόμως το GTA IV είναι η πιο Dark κωμωδία που έχει διαδραματιστεί σε videogame. Μέσα απ' το χιούμορ της περνάει άπειρα μηνύματα και όχι μόνο απο τους διαλόγους, αλλά μέχρι και απ' τις εκπομπές στην τηλεόραση, τις πινακίδες στην πόλη και τους NPCs όλα έχουν σκοπό να σε κάνουν να σκεφτείς.

                Όντως την δουλειά του το Bioshock την κάνει και αν μου πεις πως δεν βαρέθηκες να βαράς εχθρούς με τα όπλα σου θα σε πιστέψω, αλλά εγώ και πολλοί άλλοι δεν βρήκαμε κάποιο challenge ή τον λόγο να πετάξουμε λίγη φαιά ουσία στις μάχες και παίζαμε απλά για να δούμε το επόμενο κομμάτι της ιστορίας και την επόμενη γαμάτη περιοχή.

                Το TLOU δεν ξέρω πώς παίζει, πάντως για μένα για να είναι κορυφαίο ένα videogame θέλω να χει και καλό Gameplay.

                Comment


                • #68
                  Για οποιον θελει να δει την ιστορια χωρις να υποφερει με το απαραδεκτο gameplay και βαριεται να δει ενα nooba να παιζει στα let's plays.. Λογικα χανεις καποιο content αλλα απο το τιποτα..

                  Comment


                  • #69
                    Είσαι ωραίος (κι εσύ και ο uploader)

                    PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                    Comment


                    • #70
                      Βαλτο 720p οταν θες να το δεις γιατι ειναι ψιλοαπαραδεκτη η ποιοτητα, ελεγα τι φταιει και μετα βλεπω το square button του ps3...

                      Comment


                      • #71
                        Σε οτι αφορα το gameplay, τωρα που εχω παιξει καποιες ωρες, θα ηθελα να πω τα εξης:

                        Το παιχνιδι χωριζεται σε 2 μερη: Tο πρωτο ειναι η περιηγηση μεσα στις πολεις, το adventuring και η εξιστορηση μεσω των διαλογων και την παρατηρηση του γυρω χωρου (posters, αφισες, διαφημισεις, ραδιοφωνικες εκπομπες). To δευτερο δομειται ως FPS και διαδεχεται το πρωτο συνηθως με αψογο σεναριακο δεσιμο.

                        Το FPS μερος παιζει ως ενα πολυ βελτιωμενο Bioshock, οχι ως Halo, οχι ως Crysis αλλα ως Bioshock. Το πολυ βελτιωμενο εγκειται στο level design, στον ανοιχτο σχεδιαμο αλλα και στις επιλογες και στις προσθηκες που εχουν γινει στο gameplay. Αυτες περιλαμβανουν την ταυτοχρονη χρηση oπλων και vigors, τα skylines που προσφερουν στιγμιαια αλλαγη της θεσης του χαρακτηρα κατι που σημαινει πολλες διαφορετικες προοπτικες στο πως αντιμετωπιζει κανεις το καθε setpiece και τελος τα tears μεσω των οποιων μπορεις και αλλαζεις σε ενα βαθμο το landscape, να φερνεις συμμαχους απο αλλες διαστασεις κλπ. Το ''παιζει ως Bioshock'' εχει να κανει με τον συνδιασμο ολων των παραπανω καθως το παιχνιδι ποτε δεν ειναι καθαρο shooter αλλα παταει στο πως ο καθενας θα χρησιμοποιησει τα επιμερους. Απο κει και περα ειναι θεμα οπτικης και μπορει σε καποιους τα παραπανω να φαινονται μηχανισμοι παιχνιδιου δεκαετιας που δομουν μετριο ή κακο gameplay. Προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ και δεν θεωρω καθολου αναχρονιστικο τον τροπο με τον οποιο λειτουργει το παιχνιδι (παιζω στο Hard btw).

                        Για το υπολοιπο κομματι (story, art κλπ) δεν θα μιλησω ακομη εκτεταμενα αν και γενικα τα production values ειναι στον Θεο και το art απο αλλο πλανητη. Θα ακολουθησουν περισσοτερα οταν τελειωσω, παντως μεχρι στιγμης βρισκω τον τιτλο παρα πολυ καλο...

                        Comment


                        • #72
                          Δε ξέρω αν έχει ειπωθεί, αλλά εμένα μου φάνηκε πως τα 2 παραπάνω μέρη δεν κολλάνε καθόλου μέσα στο παιχνίδι... ) εχθροί, 0 εχθροί... ΑΠΕΙΡΟΙ εχθροί... δηλαδή οκ, και το μετροιντ έτσι δομείται, αλλά πολύ πιο ρευστά...
                          Originally posted by Raf
                          Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Somari View Post
                            Δε ξέρω αν έχει ειπωθεί, αλλά εμένα μου φάνηκε πως τα 2 παραπάνω μέρη δεν κολλάνε καθόλου μέσα στο παιχνίδι... ) εχθροί, 0 εχθροί... ΑΠΕΙΡΟΙ εχθροί... δηλαδή οκ, και το μετροιντ έτσι δομείται, αλλά πολύ πιο ρευστά...
                            Ναι το ειχα πει και εγω αυτο οτι με χαλασε, και στο tlou το ιδιο.. Τωρα παντως το ξαναπαιζω στο hard και πρεπει να εισαι πιο creative για να επιβιωσεις σε σχεση με το normal, οποτε μου φαινονται περισσοτερες οι επιλογες στο gameplay.

                            Comment


                            • #74
                              Στο TLoU νομίζω ότι υπήρχε μία σταθερή ροή όσον αφορά τη δράση και τον αριθμό των εχθρών. Εξάλλου είναι λογικό να υπάρχουν περιοχές άδειες από τέρατα/ ανθρώπους και γεμάτες από αυτούς.

                              Comment


                              • #75
                                Απλα ηταν το ιδιο στυλ, ηρεμια -4-5 εχθροι - ηρεμια, rinse and repeat.. Το infinite ηταν πιο χαώδες (και λογικο αφου σε εψαχνε ολη η columbia.. ) αλλα ο μηχανισμός για μενα ηταν πανω κατω ο ιδιος..

                                To TLOU ηταν και πολυ πιο slow paced και δεν φαινοταν τοσο αλλα η αισθηση που μου αφηνει ειναι η ιδια σε αυτο το κομματι του gameplay..

                                Comment

                                Working...
                                X