Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bioshock: Infinite

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bioshock: Infinite

    Συνήθως σε παιχνίδια που μου είπαν το κάτι παραπάνω είναι δύσκολο να γράψω εντυπώσεις αποφεύγοντας να ακουστώ υπερβολικός ή αποφεύγοντας να προσδώσω ποιητική διάθεση στα γραφόμενα. Και να θέλω δηλαδή, ήταν τόσο έντονη η εμπειρία που πάει το χέρι μόνο του. Οπότε για να φύγει από τη μέση, το Infinite είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει ποτέ. Δεν θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω διαφορετικά όταν, τελειώνοντας το παιχνίδι και επιστρέφοντας στους τέσσερις τοίχους του δωματίου, προσπάθησα να κατανοήσω το mindfuck της υπόθεσης σχηματίζοντας ξανά και ξανά τις εικόνες και τους χαρακτήρες, με το μυαλό μου απόλυτα εναρμονισμένο στη πραγματικότητα της Columbia, αισθανόμενος έντονα την υπερβατική δύναμη της όλης εμπειρίας.

    Είναι όπως σε ταινίες σαν το Fight Club ή το Donnie Darko όπου μένεις να ενώνεις τα κομμάτια του παζλ, ώρες μετά τη προβολή, θέλοντας να μοιραστείς τη στιγμή με κάποιον. Το Ιnfinite κατάφερε να με φέρει σε αυτήν ακριβώς την κατάσταση. Μια σύγκριση ίσως θα αδικούσε και τους δύο τίτλους, αναλογικά πάντως θα έλεγα με πάσα σιγουριά ότι πρόκειται για το Half Life 2 της εποχής μας. Η αφήγηση, το σενάριο και οι χαρακτήρες του Infinite είναι μοναδικά στο είδος και για όποιον ψάχνει το κάτι παραπάνω στα videogames, κοιτώντας πέρα από μηχανισμούς, πιστεύω θα τον λατρέψει το τίτλο.

    Το shooting μάλλον το γνωρίζεται όλοι οπότε τι να αναφέρω σε αυτό. Κλασσικό Bioshock είναι. Οι μάχες κάνουν εντονότερη τη παρουσία τους σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι, τόσο στη συχνότητα που εμφανίζονται όσο και στο πόσο μπορούν να κρατήσουν κι αυτό γιατί υπάρχουν μεγαλύτερα πεδία δράσης από την κλεισούρα της Rapture. Τα Vigors και tears ανεβάζουν τη δράση σε ένα μάλλον αδιάφορο να εμφαθύνει σε σύγχρονους FPS μηχανισμούς σύστημα αλλά ποτέ δεν ήταν αυτό το ζητούμενο στα Bioshock. Βάζοντας level design, shooting και ειδικές δυνάμεις στο μπλέντερ, κάθε αναμέτρηση μπορεί να προσεγγιστεί όπως επιθυμούμε ενώ δημιουργούνται μερικές κορυφαίες στιγμές, όπως κάθε φορά που μας κάνει τη τιμή να εμφανιστεί ένας Handyman για να σπείρει το πανικό.

    Η Columbia δίνει χώρο για εξερεύνηση ενώ δεν λείπει το backtracking για μερικές ειδικές περιπτώσεις όπου θα έχουμε βρει το Shock vigor ας πούμε και θα πρέπει να γυρίσουμε πίσω ώστε να ενεργοποιήσουμε εκείνους τους τρεις ξεχασμένους πυλώνες που βρήκαμε σε διάφορα σημεία του χάρτη ώστε να πάρουμε τα μυστικά collectibles και αναβαθμίσεις. Καλή φάση, απλά από ένα σημείο και μετά, συνεπαρμένος από το σενάριο, η σχολαστική και εξονυχιστική μου διάθεση πήγαν περίπατο.

    Αυτά είναι τα εύκολα. Ε μετά όλα τα υπόλοιπα δεν λέγονται με λόγια, παίζονται και βιώνονται αναλόγως. Είτε σας είπε κάτι το πρώτο Bioshock, είτε ψάχνετε πρωτότυπες και καλογραμμένες ιστορίες.

    Το παιχνίδι βγήκε στις 18 ώρες στο Normal, χρόνος που δεν ανταποκρίνεται στη πραγματικότητα όταν σταματάς και χαζεύεις το τοπίο, ψάχνεις την κατάλληλη γωνία για να βγάλεις φωτογραφίες ή απλά στέκεσαι με δέος μπροστά στη δύναμη της εικόνας.
    sigpic

  • #2
    Εξαιρετικό ποστ και τα κατάφερες να με κάνεις να έχω στα υπόψιν ένα παιχνίδι που κατά πάσα πιθανότητα θα προσπερνούσα.Κατά την γνώμη σου είναι καλύτερο από το πρώτο bioshock;


    Tidy!

    Do not blame me.Blame yourself or God.
    In Matsuno we trust.

    Comment


    • #3
      Οντως ωραίο ποστ deus_d0pe.
      Deus, ας είναι και στα ίδια επίπεδα με το πρώτο, δεν θα μας χαλάσει .

      Να βάλω και ένα video review που μου άρεσε γιατί εστιάζει αρκετά και στα εκτός gameplay θέματα.

      Comment


      • #4
        Χμμ, δύσκολο να πω αν είναι καλύτερο ή όχι από το πρώτο. Αυτό καλύτερα να το δεις μόνος σου Deus. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με έκανε να θέλω να ξαναπαίξω το πρώτο. Μου δημιούργησε την ανάγκη να ψαχτώ για εφάμιλλης ποιότητας εμπειρίες.

        Δυστυχώς βαλλόμαστε από παντού από βίντεο. Χωρίς να σημαίνει τίποτα για το ίδιο το παιχνίδι, δεν ξέρω αν το τελικό αποτέλεσμα που έλαβα τονώθηκε ακριβώς επειδή δεν άφησα τον εαυτό μου να πέσει στη δίνη του hype βλέποντας τη σωρεία βίντεο και συνεντεύξεων. Ενώ όλοι γνωρίζουμε πόσο καλύτερα μπορούμε να διαμορφώσουμε άποψη πηγαίνοντας "λευκές σελίδες" σε ένα τίτλο, η ευκολία του ενός κλικ μακριά μας ρίχνει συνεχώς στη παγίδα.

        Για ένα τέτοιο τίτλο, όπως το Infinite, που βασίζει την υπαρξή του στην αφήγηση, τη στιγμή και το συμβολισμό της εικόνας, όσο μπορείτε μείνετε μακριά από τις Κασσάνδρες του youtube.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Δυστυχώς βαλλόμαστε από παντού από βίντεο. Χωρίς να σημαίνει τίποτα για το ίδιο το παιχνίδι, δεν ξέρω αν το τελικό αποτέλεσμα που έλαβα τονώθηκε ακριβώς επειδή δεν άφησα τον εαυτό μου να πέσει στη δίνη του hype βλέποντας τη σωρεία βίντεο και συνεντεύξεων. Ενώ όλοι γνωρίζουμε πόσο καλύτερα μπορούμε να διαμορφώσουμε άποψη πηγαίνοντας "λευκές σελίδες" σε ένα τίτλο, η ευκολία του ενός κλικ μακριά μας ρίχνει συνεχώς στη παγίδα.
          Είπες μεγάλη αλήθεια τώρα. Προσωπικά όσα παιχνίδια παρακολουθούσα από τα teaser μέχρι την έκδοσή τους, με vids, behind the scenes etc δεν μπορώ νπα πω πως τα ευχαριστήθηκα το ίδιο με εκείνα στα οποία δεν ήξερα τι να περιμένω. Πλέον, ενσυνείδητα, απέχω από τα vids, trailers etc. Aκόμη και στο νέο Tomb Raider δεν είχα δει παρά το vid που είχαν δείξει στην E3 πέρυσι ή πρόπερσι δε θυμάμαι. Επίσης δεν παρακολουθώ πλέον reviews στo gametrailers, σε ορισμένα reviews- μην πω στα περισσότερα- κάνουν κανονικότατα spoil boss fights, stages etc etc. Ακόμη και για το Uncharted 3 που δεν το έχω παίξει ακόμη- ok ξέρω - δεν έχω ιδεά περί τίνος πρόκειται από set pieces etc. Μόνο πως ο Drake είναι στην έρημο ένα πράγμα.

          Οι εντπώσεις σου πάντως μου ανέβασαν ακόμη περισσότερο το hype για έναν τίτλο που δεν είχα σκοπό να αγοράσω άμεσα, να πω την αλήθεια φοβάμαι πολλές φορές τους τίτλους με μεγάλης διάρκειας development.

          Ορίστε και το face off από Digital Foundry
          Released to immense critical acclaim, BioShock Infinite is a masterclass in game design, combining fast-paced action wi…

          BioShock Infinite: the Digital Foundry verdict



          Despite our concerns with performance on console, Irrational Games still manages to deliver an engrossing experience across all formats, where the core experience is so strong that the game is an essential purchase no matter which platform you own. The extra clarity afforded by the PC version better represents the stylised artwork on offer, while smoother frame-rates certainly make the combat sequences so much more enjoyable to play, with more responsive controls delivering an extra dimension of precision needed in fast-paced shoot-outs. If you have the hardware capable of running the game smoothly, the PC version is the game to buy.


          However, the console releases are still outstanding releases that come highly recommended. The shooting isn't as much fun when frame-rates are crashing down but most of the other elements that help make BioShock Infinite such an accomplished release are fully in effect. The more responsive PS3 game gets the nod for delivering a more consistent, flowing gameplay experience. The addition of tearing isn't particularly attractive, but the extra controller response is preferable during intense combat scenes. Alternatively, those especially susceptible to screen-tear may prefer the 360 version, despite it featuring heavier dips in performance in more demanding scenes.


          Overall, BioShock Infinite is certainly one of the most entertaining games we've played in a long, long while. At its core, the power/weapon-based combat is similar to previous games in the series, but what sets this sequel apart is how all the different elements come together coherently to form a compelling, irresistible experience, where Elizabeth takes centre stage. Impressive AI and animation are combined with excellent dialogue and delivery that help to give her real character throughout the whole adventure, even if some of the gameplay mechanics surrounding her are a little underused. What we love most about BioShock Infinite is the way in which technology and game design come together to deliver a unique experience. With this philosophy in mind, we're excited by the possibilities next-gen platforms represent to a developer like Irrational. Let's hope we don't need to wait another five years to see its next game...
          Αναμενόμενα τα πράγματα δλδ
          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

          Comment


          • #6
            Θα το ξεκινησω σημερα, μεγαλος φαν του πρωτου οποτε δεν νομιζω να απογοητευτω.. Εχω μεινει και εγω σκοπιμα μακρια απο hype trains/reviews etc..

            Comment


            • #7
              Έλεγα να παίξω πρώτα το 2 και μετά αυτό,αλλά μετά το εξαιρετικό σου ποστ φίλε Deus Dope το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το ξεκινήσω με το που έρθει.Δυστυχώς έχω δει πολλά τρέηλερ του τίτλου,αλλά δε νομίζω να υπάρχει θέμα από τη στιγμή που πρόκειται για εξαιρετικό,όπως όλα δείχνουν,τίτλο.
              Carpe diem

              Comment


              • #8
                Nα το ξεκινήσεις με το που έρθει. Άστο το 2ο για αργότερα, εξάλλου δεν είναι της Irrational.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Το δεύτερο Bioshock τι λέει σαν εμπειρία;

                  Comment


                  • #10
                    gia mena to dio borei na einai apo allo studio alla den xanei se tipota apo tin atmosfaira tou ena oute sto narrative i ston simvolismo tis eikonas (pou kiriarxei sta bioshock) opws poli eustoxa eipe o deus dope, apla den exei to wow factor pou eixe to ena, pou epaizes kati to protognwro, isws autos na itan o kirios logos pou den phre tis analoges vathmologies

                    to teleiwsa kai gw to infinite, mou pire mono 12 wres an kai xazeua arketa ta apisteuta topia tis columbia (se max settings se pc), to backtracking de me enoxlhse katholou, den thelw na bw se sigriseis me half life 2 alla prwswpika tha to evaza panw apo to prwto bioshock

                    to infinite einai pantws mia apo tis ebeiries pou diskola perigrafeis kai metafereis

                    Comment


                    • #11
                      Τέτοια βλέπω και μου τραβάνε το ενδιαφέρον, όμως πραγματικά δεν την παλεύω καθόλου με την πρώτου προσώπου κάμερα. Δεν ξέρω γιατί, όμως με μπερδεύει και με παιδεύει πολύ αυτό το στυλ παιχνιδιού. Γενικά δεν είναι για εμένα αυτά τα παιχνίδια, ακόμα και με τα adventures point & click πρώτου προσώπου το είχα παρατηρήσει.

                      Είχα κατεβάσει το πρώτο Bioshock όμως και πάλι δεν μπόρεσα να προχωρήσω πάνω από 20 λεπτά, το ίδιο και με το Metro: 2033 που μου άρεσε η θεματολογία του. Σε αυτό υπάρχει επιλογή για κάμερα τρίτου προσώπου;

                      PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Vaynard View Post
                        gia mena to dio borei na einai apo allo studio alla den xanei se tipota apo tin atmosfaira tou ena oute sto narrative i ston simvolismo tis eikonas (pou kiriarxei sta bioshock) opws poli eustoxa eipe o deus dope, apla den exei to wow factor pou eixe to ena, pou epaizes kati to protognwro, isws autos na itan o kirios logos pou den phre tis analoges vathmologies

                        to teleiwsa kai gw to infinite, mou pire mono 12 wres an kai xazeua arketa ta apisteuta topia tis columbia (se max settings se pc), to backtracking de me enoxlhse katholou, den thelw na bw se sigriseis me half life 2 alla prwswpika tha to evaza panw apo to prwto bioshock

                        to infinite einai pantws mia apo tis ebeiries pou diskola perigrafeis kai metafereis
                        Και το 2ο το ευχαριστήθηκα. Μου άρεσε περισσότερο το shooting του σε σχέση με το πρώτο, ενώ για το πρώτο θα έλεγα πως με κάλυψε όπως ήταν χωρίς να έχω ανάγκη ένα δεύτερο. Μου άρεσε που εμβάθυναν περισσότερο στη Rapture αλλά κάπου το σενάριο δεν μπόρεσε να κρύψει το συνοδευτικό του ρόλο.

                        Το Infinite κάνει αυτό που λες, αυτό που έκανε και το πρώτο Bioshock, έχει το wow factor. Ακόμα δεν το έχω ξεκαθαρίσει πλήρως μέσα μου, όμως για την ώρα κι εγώ προς το Infinite κλίνω. Δεν ξέρω, άρχισα ξανά το πρώτο να το διαπιστώσω.

                        Πάντως ναι, η τελική αίσθηση είναι εφάμιλλη εκείνης του Ηalf Life 2. Eκείνο το παιχνίδι θα το θυμάμαι για πάντα, ήταν το πρώτο FPS που λάτρεψα τόσο και το Infinite μου κανε το ίδιο. Σε σχέση δε με το πρώτο Bioshock, το Infinite είναι ένα Bioshock με μεγαλύτερο mindfuck. Boηθάει πολύ η Columbia στη γενικότερη μεγένθυση της Bioshock-εμπειρίας, αφού τη βλέπουμε ζωντανά στην ακμή της να παρηκμάζει σε αντίθεση με την ήδη τρελαμένη Rapture.

                        Η Rapture είναι πιο εσωτερικό, πιο ένοχο συναίσθημα. Είναι κάτι καθαρά προσωπικό, κάτι που αν το αφήσεις να σε σαγηνέψει δεν μπορείς να του αντισταθείς. Η Columbia σε πλημμυρίζει συναισθήματα μεγαλύτερα από όσα μπορείς να αντέξεις, η κλίμακα όλων των γεγονότων είναι μεγαλύτερη εκείνης της Rapture. Και τα πάντα δένουν με τρόπο που ξεπερνά το πρώτο Bioshock. Όπως τα βλέπω δηλαδή τα πράγματα, κατά τη γνώμη μου πάντα

                        Έβαλα και παίζω ξανά το πρώτο, έπεσε ίωση Βioshock-ίτιδας ^^
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Το ξεκινησα και εχω κλεισει ηδη κανενα 3ωρο-4ωρο.. Gameplay δε λεει τιποτα ιδιαιτερο ισα ισα θα ελεγα οτι ειναι ενα μετριοτατο shooter με τα σημερινα δεδομενα, τα μαγικα εχουν πλακα αλλα μεχρι στιγμης μου εχει δωσει την εντυπωση generic shooter πηγαινε απο το Α στο Β.

                          Τα γραφικα ειναι πολυ ομορφα λογο art αλλα σαν textures δεν με εντυπωσιασαν και πολυ κονσολαδικα ειναι κλασσικα, επειδη εχει πανεμορφα τοπια ομως καθεσαι και τα χαζευεις. Ειμαι υπερβολικος οταν λεω για τα textures ok το παιχνιδι ειναι παρα πολυ ομορφο και αυτο μετραει.

                          Η ιστορια αν και δεν εχω μπει ακομα στο κλιμα αρκετα δειχνει οτι θα ειναι mindfuck και μου αρεσει μεχρι στιγμης το μονο που μου τη σπαει ειναι που εχω την Elizabeth συνεχεια μαζι μου γιατι μοιαζει με escort mission(τα οποια ολοι ξερουμε οτι suckaroun μέγιστα). Γενικα το παιχνιδι ειναι καλο αλλα μεχρι στιγμης δεν δικαιολογει σε καμια περιπτωση τα reviews και τα GOAT etc.. Θα ελεγα οτι στο χρονο που το εχω παιξει το πρωτο μου αρεσε περισσοτερο αλλα θα περιμενω να το τελειωσω για να σχηματισω σωστη αποψη..

                          Comment


                          • #14
                             
                            Ειμαι εκει που πρεπει να βρεις τον κινεζο για κατι οπλα, τερμα βαρετο τα ιδια πραγματα κανω εδω και ποση ωρα.. Παντα μου τη σπανε αυτα στα παιχνιδια θες να προχωρησεις την ιστορια και βρισκεται ενα τεραστιο υποχρεωτικο side quest για να γεμισει τηλεοπτικο χρονο και να φαινεται μεγαλυτερο το παιχνιδι..

                            Comment


                            • #15
                              Triple post γιατι μπορω..

                              Το τελειωσα χτες και λεω να γραψω 2 πραγματα και εγω. Ξεκιναω με το gameplay, αρχικα να πω οτι μπορεις να μεταφερεις μεχρι 2 οπλα μονο και δεν μπορεις να αγορασεις απο vendor machines(μονο ammo μπορεις). Οποτε πρεπει να βρεις τα 2 που σου αρεσουν περισσοτερο και να τα κρατησεις σε ολο το game κατι το οποιο προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου. Μετα εχεις τα Vigors τα οποια με εξαιρεση 2(το καλο το παιρνεις στο τελος) μου φανηκαν σχετικα αχρηστα και δεν τα χρησιμοποιουσα και πολυ ετσι και αλλιως.

                              Μολις ειδα οτι εχεις "Gear" θεωρησα οτι κανουμε side quests για να βρουμε καλα κομματια που θα κανουν το παιχνιδι ευκολοτερο, η πραγματικοτητα δεν εχει καμια σχεση ομως. Δεν ξερω αν ημουν εγω ατυχος η οτιδηποτε παντως δεν βρηκα ουτε ενα χρησιμο, ολο κατι του στυλ "+20% damage when on rails", "-25% damage when hipfiring, +25% when aiming" αχρηστα πραγματα δηλαδη που παιζει να σε κανουν και χειροτερα. Πολυ λαθος αυτο οπως και το weapon balance, volley gun+hand cannon = Πιο OP πεθαινεις, απο κει και περα κρατησα αυτον τον συνδιασμο και εκανα party σε ολο το game.. Θα ηθελα να υπαρχει ενα hunt για upgrades και ετσι νομιζα οτι γινεται μεχρι που καταλαβα ποσο αχρηστα αντικειμενα παιρνεις και χανεις τον χρονο σου.

                              Δεν μου αρεσε επισης που οι μαχες ειναι "στημενες" ας το πω ετσι, δηλαδη πας σε μια μεγαλη περιοχη σου την πεφτουν 100 εχθροι στην επομενη δεν υπαρχει κανεις, rinse and repeat. Επισης δεν μπορεις καθολου να χρησιμοποιησεις stealth η καποιο αλλο μηχανισμο εισαι συνεχεια all guns blazing ακομα και να μη θελεις(με εξαιρεση ενα 2 σημεια στο τελος). Στα θετικα του combat το animation που ειναι πραγματικα πολυ καλο. Το συμπερασμα μου ειναι οτι καθαρα σαν παιχνιδι χωρις να λαμβανω υποψη την ιστορια δεν εχει να μου πει κατι, χωρις να ειναι ασχημο βεβαια απλά δεν ειναι κατι ιδιαιτερο ειδικα οταν εχουμε παιξει προσφατα far cry 3 και crysis 3..

                              H elizabeth τελικα ειναι μια χαρα και δεν μοιαζει με escort mission οπως ειχα πει παραπανω γιατι σε βοηθαει κιολας και κανει τα πραγματα ευκολοτερα. Η κινηση και ο σχεδιασμος(και η "προσωπικοτητα" κατα μια αποψη) ειναι παρα πολυ καλα και νομιζω ειναι απο τους καλυτερους supporting χαρακτηρες σε παιχνιδι.. Ο σχεδιασμος της Columbia επισης καταπληκτικος οτι και να πω ειναι λιγο για αυτο.

                              Παω στην ιστορια τωρα.. Η ιστορια του παιχνιδιου φαινεται απο την αρχη οτι θα εχει twist **Μην συνεχισετε αν δεν το εχετε τελειωσει**
                               
                              Με το διδυμο Lutece(best characters in game..) που σου πεταει συνεχεια hints για να καταλαβεις οτι το εχεις ξανακανει το ιδιο πραγμα πολλες φορες, 122 συγκεκριμενα οπως τα χτυπηματα στην καμπανα στην αρχη και τα heads outcome στο coin-flip. Ολα καλα και ωραια με την ιστορια και πολυ ωραιο το τελος και παρα πολυ εξυπνα εκτελεσμενο(επρεπε να γκουγλαρω για να το καταλαβω απολυτα.. )Παρ'ολα αυτα μου αφησε μια ασχημη αισθηση γιατι ηθελα να τα καταφερουν και να πανε στο Παρισι τελικα.. Ο Booker/comstock και η Elizabeth οπως την ξερουμε δεν υπηρξαν ποτε και εμεινε ο Booker(non-comstock version) και η Elizabeth-Anna σαν υπαρκτα προσωπα. Καλη η ιστορια και με λιγο JJ Abrams μεσα και σιγουρα θα μου μεινει και θα την θυμαμαι για καιρο..


                              Σαν παιχνιδι καθαρα θα του εβαζα ενα 7/10
                              Σαν ιστορια θα εβαζα ενα 10/10 ευκολα
                              Οποτε συνολικα για εμενα παιρνει 8.5/10 αλλα στο μυαλο μου η αισθηση που αφησε λογο ιστοριας και τελους ειναι για 10/10 και ετσι πιστευω βαθμολογησαν και οι περισσοτεροι reviewers..

                              Comment

                              Working...
                              X