Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Θεωρητικά μπορείς να κάνεις dodge mid-air, αλλά με τον κακό χαμό μέσα στη μάχη... καλή τύχη .

    Δοκίμασες να αλλάξεις τις ρυθμίσεις για το camera control; Μπορείς να αλλάξεις πόσο γρήγορα ακολουθά η κάμερα τους εχθρούς. Αμφιβάλλω αν θα βελτιωθεί η κατάσταση, αλλά για δες μπας και. Βασικά πρέπει να κάνουν τις λεπτομέρειες στο περιβάλλον να εξαφανίζονται όταν η κάμερα περνάει από πάνω τους, όπως γίνεται σε όλα τα σύγχρονα παιχνίδια που σέβονται τον εαυτό τους.

    Comment


    • Ναι δεν γινεται ευκολα, σιγουρα καποιος που το εχει κανει master θα τα παει καλυτερα αλλα καπου εκει θα ερθει η ακυρη καμερα καποια στιγμη να του το χαλασει ειμαι σιγουρος. Λιγες φορες την ευχαριστιεμαι τη μαχη πραγματικα και αυτο οταν ειμαι σε open world.

      Εχω δοκιμασει τα close-mid-far settings δεν πείραξα κατι αλλο και νομιζω θα τα κανω χειρότερα tbh. Και το dark souls στη μαχη καμια φορα εχει κακη καμερα αλλα 1-2 dodge roll να κανεις επανέρχεται, εδω δεν ξερω αν υπαρχει αλλα δεν μπορω να την κανω reset. Επισης το αλλο ενοχλητικό ειναι τα controls οταν ειναι να κανεις pick item με το X ποσες φορες κανει jump, εκει οκ qol ειναι μονο αλλα ειναι το ιδιο σε dungeon οταν πρεπει να ανεβεις σκαλα η να περασεις μεσα απο τοιχο ε ποσες φορες μου εχει τυχει να πεσω κατω γιατι απλα εκανε jump. Λεπτομέρειες ισως αλλα χαλανε τη γενικα πολυ καλη ποιοτητα του τιτλου.

      Comment


      • O χειρισμός είναι για πέταμα ρε, τι να λέμε τώρα :Ρ . Το άλμα είναι μόνο ένα παράδειγμα, σκέψου ότι το χάρτη τον ανοίγεις με διαφορετικά κουμπιά αν είσαι μέσα στο αμάξι/ chocobo με το αν περπατάς. Επίσης το chocobo περπατάει γρήγορα με το R2, πηδάει με τον κύκλο και τρέχει με το τετράγωνο, ενώ όταν είσαι με τα πόδια τρέχεις με τον κύκλο και πηδάς με το X... Μην αναφερθώ στο γεγονός ότι δεν μπορείς να κάνεις reset την κάμερα πάνω σε chocobo χωρίς να ανοίξεις το χάρτη :Ρ . Μέσα σε όλα αυτά, το παιχνίδι έχει 3 menus (main menu, map menu, settings/ options menu). Δεν ξέρω αν εσείς μπερδεύεστε, εγώ συνέχεια ανοίγω το λάθος μενού.

        Θέλει ολικό restructuring σε αυτόν τον τομέα ή τουλάχιστον να δώσουν τη δυνατότητα πλήρως customisation στο button mapping. Πλάκα πλάκα η ίδια η κονσόλα προσφέρει μία τέτοια λειτουργία, ίσως άξιζε να την κοιτάξουμε :Ρ .

        Comment


        • Ναι ισχυουν αυτα που λες Εγω στα dungeons παλι μπερδεύομαι οταν θελω να παω πισω entrance παταω το λαθος menu και ειμαι συνεχεια wtf που ειναι το "return to entrance" ειμαι σιγουρος οτι υπαρχει..

          Comment


          • Ήλθε το παίγνιον και σε εμένα. Πηγαίνετε λίγο πιο σιγά να σας φτάσω τώρα Θέλει λέει 9+ GB για το patch. Έβαλα λίγο το τουτόριαλ για να δω πως είναι και συγκινήθηκα λίγο είναι η αλήθεια. Από το 2006 ακούγαμε για το παιχνίδι και τελικά το παίζουμε τώρα 10 χρόνια αργότερα

            Για να δούμε τι θα δούμε. Έπονται τα καλύτερα. Και τώρα, αφού περιμένω να κατέβει το patch και δεν μπορώ να το παίξω, πάρτε μερικές φωτογραφίες του steel case ώστε να ξέρετε περί τίνος πρόκειται. Από έξω έχει ζελατίνα, και όταν την βγάλεις, μένει καθαρό art.







            Γενικά, πολύ χαρτούρα βλέπω και με ευχαριστεί μπορώ να πω. Βέβαια, η εποχή των manuals έχει περάσει ανεπιστρεπτί εδώ και καιρό, και τα περισσότρεα από αυτά είναι διαφημιστικά, αλλά κουβέντα να κάνουμε . Και μόνο που δεν είναι κενή η θήκη με το που την ανοίγεις, είναι κάτι πλέον στις ημέρες μας. Το φυλλαδιάκι με τις υπογραφές από την άλλη είναι πολύ όμορφο, χάρηκα που το πρόσθεσαν. Φόρος τιμής στα 10 χρόνια αναμονής μας

            Κάτι που δεν νομίζω πως έχουν άλλες εκδόσεις, είναι ο κωδικός για το Masamune. Χαζομάρες, gimickιές. Μην και δεν βάλουν ένα in-game, day-one bonus, θα πάθουν τίποτα. Βέβαια δεν με χαλάει, σε 10 χρόνια που λήγει, θα έχω αποφασίσει αν θα το κατεβάσω ή αν θα το πουλήσω σε κανέναν που θα το ψάχνει Η πλάκα είναι πως δεν ήξερα καν πως έχω την day-one έκδοση, βασικά δεν ήξερα καν πως υπήρχε κάτι τέτοιο. Αλλά από την στιγμή που μου την έστειλαν, ποιος είμαι εγώ να του πω πως δεν την θέλω;

            Το μόνο που με χαλάει, είναι πως το steelbook έχει γραμμένο στην ράχη του το "Final Fantasy XV". Κανονικά δεν θα με χάλαγε, αν η διαφανής θήκη δεν είχε επίσης γραμμένο τον τίτλο, με παντελώς διαφορετικά γράμματα, μέγεθος και τοποθεσία, ώστε να είναι σίγουροι πως το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ένα συνονθύλευμα που δεν πρόκειται να διαβαστεί από κανέναν.





            Αυτά για την θήκη, όσο έχουν κατέβει 2GB. Ελπίζω την επόμενη φορά να γράψω μόνο για το παιχνίδι
            Last edited by Phantom Duck; 13-12-2016, 09:36 PM.

            PK World - Τα πάντα για Disney comics!

            Comment


            • Άντε καλό ξεκίνημα, περιμένουμε εντυπώσεις . Η δικιά μου steel book έχει ένα σκίτσο του Αμάνο, δεν ήξερα ότι βγαίνουν εκδόσεις με διαφορετικά εξώφυλλα.

              Το μόνο που με χαλάει, είναι πως το steelbook έχει γραμμένο στην ράχη του το "Final Fantasy XV". Κανονικά δεν θα με χάλαγε, αν η διαφανής θήκη δεν είχε επίσης γραμμένο τον τίτλο, με παντελώς διαφορετικά γράμματα, μέγεθος και τοποθεσία, ώστε να είναι σίγουροι πως το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ένα συνονθύλευμα που δεν πρόκειται να διαβαστεί από κανέναν.
              Καλά αυτό με ενόχλησε κι εμένα, το έβλεπα και γελούσα. Ήμουν σε μία φάση "Μα καλά, τι βλακείες είναι αυτές τώρα ρε S-E, το βάλατε στο ράφι σας να το δείτε;" Τι να πεις .

              Το battle system έχει αρχίσει να μου τη σπάει ρε γαμώτο . Κατ' αρχάς δεν καταλαβαίνω ποια είναι η λογική πίσω από το να κρατάς το τετράγωνο για να κάνεις εναέριο dodge. Δηλαδή ρε παιδιά μας θέλετε να κάνουμε εναέρια combos πατώντας Χ και μετά κρατώντας τον κύκλο, ενώ πατάμε δεξιά-αριστερά και αν θέλουμε να κάνουμε dodge πρέπει να αφήσουμε τον κύκλο (το μόνο πράγμα που μας κρατάει στον αέρα) και να ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ (όχι πατήσουμε στιγμιαία, ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ) το τετράγωνο; Δεν υπάρχει κανένα απολύτως νόημα πίσω από το χειρισμό του παιχνιδιού, αποτελεί την κλασική περίπτωση που οι developers και οι designers δεν τα συνεννοήθηκαν καλά, είχαν μία ιδέα, την υλοποίησαν και δεν την τέσταραν σχεδόν καθόλου. Προσπαθώ να παίζω έξυπνα και να εκμεταλλεύομαι τους μηχανισμούς που μου δίνονται, αλλά καταλήγω να κάνω αυτά που είπε ο IHNE παραπάνω: στόχευση αντιδιαμετρικά των εχρθών, warp strike, λοκάρισμα σε έναν εχθρό, warp strike και repeat. Προφανώς βέβαια κάνω combos όποτε με παίρνει και χρησιμοποιώ αρκετά τα εναέρια χτυπήματα, αλλά το σύστημα απλά δεν κάνει deliver, δεν είναι σωστά δομημένο και τα hits δεν κάνουν register όπως θα έπρεπε.

              Πάρτε για παράδειγμα έναν εναέριο εχθρό, ένα πουλάκι, ok; Πετάει σαν παλαβό δεξιά, αριστερά, πάνω, κάτω, ok δεκτό. Λοκάρω και κάνω warp strike, περιμένοντας ότι no matter fucking what θα το χτυπήσω το καταραμένο, έχω ΛΟΚΑΡΕΙ πάνω του και δεν μπορώ να το χτυπήσω με διαφορετικό τρόπο. Miss. Οκ, θα το παίξω έμπειρα, ενώ πέφτω από τα 15 μέτρα θα ξαναλοκάρω πάνω του (άντε πάλι να κρατάω πατημένο το R1) και θα επιχειρήσω ξανά warp strike. MISS. Ρε που να σε πάρει, το κάνω σωστά, θέλω να κάνει hit το register, οκ πετάει σαν ηλίθιο όπου να 'ναι αλλά παίζουμε παιχνίδι ντεμέκ τακτικό... Ξανά τα ίδια, lock και τρίγωνο να μην πέσω από τα 15 μέτρα και φάω damage, miss, πέφτω, ε άντε στο διάολο! Κρατάω πατημένο το τετράγωνο για όταν μου έρθει στη μούρη και του ρίξω parry-riposte... Που και που βέβαια κάνει όντως register το warp strike και ΓΟΥΣΤΑΡΩ άπειρα κι αρχίζω τα γαμάτο και υπερβολικά εντυπωσιακά strikes και mid-air warps κτλ και παθιάζομαι μέχρι που κάποια στιγμή το άλλο πουλάκι που είναι στην περιφέρεια με ρίχνει κάτω και μετά δεν μπορώ να πετύχω νέο warp strike... Εν πάση περιπτώσει, υπερβάλλω ελαφρώς και λογικά τα πουλιά είναι φτιαγμένα ώστε να τα παίζεις με πιστόλια (αν και τα συγκεκριμένα είχαν αδυναμία και στο lance, οπότε περίμενα να τα πετυχαίνω που να πάρει), αλλά πρέπει να γίνουν σημαντικές αλλαγές σε αυτούς τους μηχανισμούς.

              Να αναφέρω φυσικά το γεγονός ότι η κάμερα έκανε τα δικά της ενώ συνέβαιναν όλα τα παραπάνω; Εντάξει Square-Enix πέρνα έξω, το ΚΗ 1 έκανε καλύτερα τα πάντα .

              Βέβαια να πω ότι τα dungeons και ο κόσμος είναι τόσο εντυπωσιακά σχεδιασμένα που μπορώ να συγχωρήσω σχεδόν τα πάντα, άσε που γενικά περνάω καλά με το makes-no-sense battle system του. Έκανα αρκετές από τις αποστολές του φωτογράφου (αυτή με το βουνό κι αυτή με την Insomnia) και γούσταρα με το να περιφέρομαι σχεδόν ασκόπως εδώ κι εκεί. Σχετικά με την Insomnia, βρήκατε το dungeon στους υπονόμους, που έχει προτεινόμενο level 45; Αυτά τα πράγματα με ευχαριστούν πολύ, εκεί που τριγυρνάς και χαίρεσαι, βρίσκεις κάτι ψιλό-κρυφές σκάλες, τις κατεβαίνεις κι ανακαλύπτεις μυστικό dungeon. Σχεδόν ξέχασα την αγανάκτηση μου με τα πουλάκια...

              Α, σχετικά με τα πουλάκια... Πέραν από αυτά, υπήρχαν και δύο wyverns level 34 μαζί τους. Λέω από μέσα μου, επιτέλους ρε φίλε, θα φάω ξύλο και θα πρέπει να κάνω στρατηγική. Επιτίθεμαι χωρίς καμία στρατηγική, ντου, τσο και λο. Μου ρίχνει μία το δρακάκι, παίρνω μπούλο, high potion, warp strike εκτός και λέω οκ είναι ισχυροί, θα ρίξω μαγεία να τους αποδυναμώσω και μετά θα επιτεθώ ξανά... Εξοπλίζω blizzara potency 115, ρίχνω, μένω ακίνητος για να θαυμάσω το εφέ και το αποτέλεσμα της στρατηγικής μου και το παιχνίδι μπαίνει σε wait mode τη στιγμή που κάνει register το μαγικό...

              και πεθαίνουν όλα...

              ΟΛΑ...

              ONE HIT KILL...

              Κι εγώ βρίσκομαι ακόμα στο wait mode, όλα ακίνητα στην οθόνη, κάθομαι και βλέπω τις μπάρες να έχουν αδειάσει πλήρως και μένω με την όρεξη για στρατηγική μάχη...

              Ε οκ ό,τι να 'ναι XD . Από το "τρώω ξύλο και δεν έχω ελπίδα" στο "τα σκοτώνω όλα με μία επίθεση που μπορώ να κάνω replenish πρακτικά άπειρες φορές, όποτε θέλω."

              Rant is over.

              30 ώρες και πάω αμαξάδα με Iris. Σκοπεύω να αφιερώσω το επόμενο 5ωρο τουλάχιστον αποκλειστικά και μόνο στο σενάριο. Στο gaf μιλάνε σχεδόν αδιάκριτα πλέον (όλοι το τερμάτισαν εκεί), οπότε πρέπει να κάνω catch up . Επίσης απορώ πόσο κακό μπορεί να είναι το Chapter 13, έχει πάρει σχεδόν μυθικές διαστάσεις η όλη φάση.

              #Believe
              Last edited by Evans; 14-12-2016, 11:27 PM.

              Comment


              • Το δικό μου είναι απλό Steelbook, εσύ λογικά θα έχεις αγοράσει καμία deluxe υποθέτω; Νομίζω πως αυτή ήταν η μόνη έκδοση με σχέδια του Amano.

                Το λοιπόν, όλη ημέρα ήμουν κομμάτια, πρέπει να άρπαξα τίποτα εποχιακό, είχα και του κόσμου τις δουλειές ΑΛΛΑ δεν γινόταν να μην δοκιμάσω έστω και για λίγο το FF. Έκλεισα λοιπόν περί τις 4 ώρες gameplay. Μόλις πριν λίγο το σταμάτησα, 4 η ώρα τα χαράματα. Το πρωί δεν θα σηκώνομαι βέβαια αλλά χαλάλι, αυτά θα έχω να θυμάμαι από το παιχνίδι. 10 χρόνια αναμονής είναι αυτά, τι να κάνουμε

                Μερικές πρώτες εντυπώσεις και από εμένα. Το tutorial το είχα παίξει, οκ, κομπλέ, βασικά πράγματα. Με το που μπαίνεις στο παιχνίδι, βρωμάει fanservice από παντού, με την καλή έννοια. Την πρώτη φορά που μπήκα στο μενού και άκουσα την κλασική μουσικούλα, άρχισαν τα πρώτα χαμόγελα. Και κάθε φορά που έβλεπα κάτι κλασικό, μου έφευγαν τυχαίες ατάκες. Μιλάμε για φωναχτές ατάκες, όσο είμαι μόνος στο σπίτι. Τα sprites τύπου FF I στο buy weapons, την μουσικούλα victory που ψέλνει ένας από το boyband, γενικά σε αυτό το θέμα έχουν χτυπήσει ταβάνι. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος.

                Ο όλος κόσμος, είναι δομημένος πολύ όμορφα. Χαώδης και λεπτομερής σε τεράστιο βαθμό, όμως με πολύ καλό αποτέλεσμα. Μπορεί να είσαι στην άκρη μίας τοποθεσίας που δεν σου γεμίζει το μάτι, να είσαι κατά τύχη δίπλα σε κάποιους ξέμπαρκους NPCs και να ακούσεις κάτι σχετικό με την ιστορία του κόσμου. Μπήκα σε ένα ρεστοράν να πάρω κάνα quest, είπα να ανοίξω το ραδιόφωνο, και άκουγα πράγματα σχετικά με την αποστολή μου. Την επόμενη ημέρα που πήγα, χωρίς να έχω προχωρήσει το main story, άκουσα διαφορετικά πράγματα, σχετικά όμως με το main quest.

                Το αμάξι από την άλλη που δεν ήξερα πώς θα υλοποιηθεί, δουλεύει πολύ καλά. Όχι μόνο ως μεταφορικό μέσο, αλλά κυρίως από την άποψη πως ακούς πράγματα στο ραδιόφωνο σχετικά με τον κόσμο, μιλάς με τους χαρακτήρες, δένεται η παρέα γενικά και σε ρουφάει στον κόσμο πολύ ομαλά. Το φοβόμουν κιόλας, επειδή δεν ήξερα πώς θα υλοποιηθεί, και σε τι θα διέφερε από τα chocobo, που επίσης θα περιλαμβάνονται. Αλλά απ' ό,τι βλέπω, πηγαίνεις μόνο σε δρόμους (ή χωματόδρομους), επομένως θα έχεις αυτό για αρχή, και στην συνέχεια με τα chocobo θα εξερευνάς τα δύσβατα μέρη του χάρτη. Πολύ ωραία φάση. Να πω επίσης πως ενώ φοβόμουν πως θα ήταν βαρετό το ταξίδι, ουσιαστικά είναι η καλύτερή μου. Το βάζεις στο αυτόματο, κάθεσαι και κάνεις χάζι τον λεπτομερέστατο κόσμο με τα φοβερά τοπία του, παρακολουθείς και τους χαρακτήρες, βάζεις και στο ραδιοφωνάκι κλασικές μουσικές από FF και είσαι άρχοντας. Τους βγάζω το καπέλο στο συγκεκριμένο.

                Για το battle system τώρα τι να πω. Προς το παρόν απλά spam attacks κάνω, εξοπλίζομαι και με μπόλικα potions, και προσπαθώ να μην ψοφάω μέχρι να μάθω το όλο σύστημα. Το οποίο σύστημα, φαίνεται αρκετά καλό και πολλά υποσχόμενο μπορώ να πω. Θα μου πάρει λίγο καιρό μέχρι να μάθω τα πάντα όλα, από magic craft έως συνδυασμούς όπλων και τα ρέστα. Στο μόνο που προσπαθώ να καταλάβω τι κάνω λάθος, είναι το warp. Την μία δεν φτάνει τους εχθρούς, την άλλη θέλω να κάνω warp σε ενδιάμεσο σημείο και δεν πιάνει, την παράλλη δεν έχει νόημα αν έχω κάνει lock, κλπ. Νομίζω πως αναφέρθηκε ξανά εδώ μέσα, απλά προτού παίξω το παιχνίδι, δεν μπορούσα να καταλάβω και πολλά από τα posts σας

                Επειδή δεν είχα καθόλου επαφή με trailers, δεν ήξερα πως το παιχνίδι είναι ουσιαστικά open world. Πολύ ενδιαφέρον. Τα quests είναι βαρετά στην θεωρία, όμως δεν ξέρω για ποιον λόγο, με κολλάνε και θέλω να κάνω μπόλικα. Θέλω να ελπίζω βέβαια πως στην συνέχεια θα δούμε περισσότερη ποικιλία, επειδή οκ, στις 4 ώρες δεν είχα κάποιο θέμα, στις 40 όμως, ε, θα είναι λίγο βαρετό αν συνεχίσει έτσι.

                Αυτά νομίζω σαν μερικές πρώτες εντυπώσεις. Α, κι εκεί που έφαγα το κεφάλι μου, ήταν η πρώτη φορά που έπεσε νύχτα.
                 
                Βλέπω πως έχει σύστημα κυλιόμενης ημέρας / νύχτας. Ούτε αυτό το ήξερα, και χάρηκα πολύ που το είδα. Την πρώτη φορά που πήρα το αμάξι βράδυ, άκουσα τους φίλους και έμεινα στο camp μέχρι να περάσει. Την επόμενη φορά όμως, είπα να το παίξω explorer, σιγά, τι μπορεί να τύχει. Εξ' άλλου από τον δρόμο θα πήγαινα. Τόσο χώρο έχει, αν πάει να μου την πέσει κανένα, θα το δω. Ε, την έφαγα την κεφάλα μου. Εκεί που προχωράω ωραία και καλά, βλέπω κάτι μαύρα πλάσματα, να κάνουν summon και να μου κλείνουν τον δρόμο. Πού να φανταστώ πως την νύχτα δεν φαίνονται στον χάρτη και εμφανίζονται ξαφνικά. Επομένως να σου μία ορδή από Iron Giants. Αναγκαστικά αφήνω το αμάξι, τους ρίχνω 2-3 φάπες, πεθαίνει το μισό party, και αναγκάζομαι να κάνω τακτική υποχώρηση σε ένα πρόχειρο camp που ευτυχώς έτυχε να βρεθεί μπροστά μου. Και από εκεί και πέρα, ΜΟΝΟ πρωί το explore, μέχρι να πάρουμε κάνα lv παραπάνω.


                Ωραίες καταστάσεις, πολύ ωραίες καταστάσεις. Η πλάκα είναι πως αν ακολουθούσα το main quest, θα είχα φτάσει στο σημείο που βρίσκομαι τώρα σε ένα 20λεπτο, όμως με τραβάει να κάνω του κόσμου το explore, τόσο στα side quests, όσο και στους βασικούς μηχανισμούς, που όπως είναι λογικό, σε κάθε νέο παιχνίδι, παίρνει κάποια ώρα.

                Θα κλείσω με δύο ερωτήσεις. Μία φορά με άφησε να οδηγήσω manually το αμάξι, όμως από εκεί και πέρα, πάει μόνο αυτόματα. Είναι glitch ή θα φτιάξει κάποια στιγμή αργότερα;

                Επίσης, όταν παίρνω κάποια αντικείμενα από τον χάρτη, κυρίως φαγητά που είναι ανά τρία, μερικές φορές glitchάρει, και είτε παίρνει όλα τα αντικείμενα απλά πατώντας μία φορά το Χ, είτε πρέπει να πατήσω τρεις φορές Χ, αλλά καθυστερεί ο confirmation ήχος. Έχετε παρατηρήσει κι εσείς τίποτα παρόμοιο;
                Last edited by Phantom Duck; 15-12-2016, 04:40 AM.

                PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                Comment


                • Ωραίος Phantom και λοιποί,συνεχίστε με τις εντυπώσεις.Δυστυχώς έχω να παίξω μια βδομάδα,ας όψονται οι συνεχόμενες έξοδοι,αλλά σήμερα λογικά θα έχω χρόνο να συνεχίσω.

                  Στις ερωτήσεις σου Phantom.
                  1)Στο 3ο κεφάλαιο θα σε αφήνει να το οδηγήσεις μόνος σου όποτε θες και μάλιστα,όταν περάσεις το 30 level θα σε αφήνει να το βάζεις στο auto και το βράδυ.
                  2)Δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο.Πάντα πατάω 3 φορές το Χ.
                  Carpe diem

                  Comment


                  • Παιδιά μια απλή ερώτηση για το παιχνίδι. Το combat system παίζει σαν το FF 12 ή όχι; Αν είναι παρόμοιο του 12 το αγοράζω το παιχνίδι, αν είναι κάτι άλλο, δεν έχει κοκκό.

                    Comment


                    • Ξεκινάω με Ren: Καμία σχέση . Μεταξύ μας, δε θα είχε και νόημα να έχει παρόμοιο σύστημα μάχης, κάθε επεισόδιο της σειράς εστιάζει σε διαφορετικά σημεία και προσπαθεί να προσφέρει κάτι καινούριο και το XV είχε το σωστό προσανατολισμό, αλλά κάπου το έχασαν στην υλοποίηση. Το ΧΙΙ για εμένα είναι αξεπέραστο, το ΧΙΙΙ επίσης (αναφέρομαι πάντα σε δομή μάχης), αλλά το XV προσπαθεί να κάνει πολλά πράγματα καλά, παρόλο που αποτυγχάνει. Αν διορθώσουν την κάμερα πιστεύω ότι θα ανέβει πολύ η μάχη στα μάτια μου.

                      Phantom τώρα, οι αποστολές δυστυχώς δε γίνονται πιο ενδιαφέρουσες :Ρ . Από την άλλη όμως, ο κόσμος ποτέ δε σε απογοητεύει. Οι αποστολές είναι η αφορμή να εξερευνήσεις τον κόσμο και τίποτα παραπάνω. Κακά τα ψέματα, ένα open world δύσκολα το εξερευνάς χωρίς να έχεις κάποιο λόγο να πας σε ορισμένες περιοχές. Το παιχνίδι κάνει ένα πράγμα εξαιρετικά και προσωπικά πιστεύω ότι πατάει κάτω μέχρι και το μεγαθήριο The Witcher 3: οδηγά τον παίχτη στο να εξερευνήσει σπιθαμή προς σπιθαμή αυτόν τον αρκετά πολυεπίπεδο κόσμο. Δε μιλάμε για ένα χάρτη που είναι ανεπτυγμένος μόνο οριζόντια: υπάρχουν πολλές σπηλιές να εξερευνήσεις, αρκετά ποτάμια να διασχίσεις, βουνά να ανέβεις και... κάπου εκεί ξέμεινα από λέξεις, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ . Είναι σχετικά μικρός σε έκταση, συγκριτικά με άλλα παιχνίδια φυσικά, αλλά κάνει deliver.

                      Είναι ξεκάθαρο ότι εκεί τα έδωσαν όλα οι developers βέβαια εις βάρος πολλών άλλων κομματιών του παιχνιδιού, αλλά το κούρασα το θέμα μετά το προηγούμενό μου post, ας μην τα ξαναλέω .

                      Comment


                      • Originally posted by Evans View Post

                        Επίσης απορώ πόσο κακό μπορεί να είναι το Chapter 13, έχει πάρει σχεδόν μυθικές διαστάσεις η όλη φάση.

                        #Believe
                        Το τελειωσα χτες το chapter 13 και το άφησα στο end boss, η ιστορία φορτσάρει καλα chapters 8-12 νομίζω, εχει επικές στιγμες και μετα κανει τεράστια κοιλιά στο 13(το οποιο ειναι και τεραστιο), θα μπορουσα να το περιγραψω σαν να παιζεις ενα κομματι ενος κακου RE πχ revelations με πολυ χειρότερα controls, πραγματικα υπέφερα σε ολη τη διαρκεια του. Σημερα λογικα θα φαρμαρω για level 99 η καπου εκει κοντα και θα μπω end game content για καλο gear.. Το οποιο gearing process μεχρι στιγμης με εχει απογοητευσει αρκετα μπορω να πω αλλα περιμενω end game για να κρινω.

                        Στο combat system δεν εχουν αλλαξει πολλα για εμενα warp strike>> mid air combos(εχω ανοιξει το skill για infinite)>>fail mid air combos >>warp out>>warp strike και repeat, που και που κανω κανα craft magic σε weak enemy. Aλλα και το enhancement του ignis περιπου την ιδια δουλειά κανει σου κανει buff το elemental weakness, το regroup το εβγαλα γιατι εχω γεμισει πλεον healing items στην αρχη ηταν απαραίτητο ομως.

                        Ολη η αξια του παιχνιδιου imo ειναι στο open world κομματι του, ο κοσμος ειναι παρα πολυ καλος ακομα και αν κανεις χαζα side missions περναει η ωρα ευχαριστα, δεν θα με πειράζει δηλαδη να δω spin offs μονο και μονο για αυτο το λογο σε αντίθεση με το xiii.

                        Comment


                        • Ren οπως τα λεει o Evans, βασικα ενας τροπος να το δει κανει ειναι τα συστηματα των Dragon Age στο Origins και Inquisition. To Origins ειναι βασισμενο στο συστημα του ΧΙΙ (αρκετα χειροτερο βεβαια) ενω το Inquision ειναι σαφως πιο action oriented κρατωντας ωστοσο καποια tactical στοιχεια (που βεβαια εγω ακομα και στο Hardcore δεν τα χρησιμποποιησα ποτε ). To ΧV ειναι πιο action και πιο γρηγορο απο το inquisition αλλα εχει και αυτο το παγωμα του χρονου οπως πολλα κλασσικα Wrpgs. Εγω πιστευω οτι με καποια tweaks εδω και εκει και μελλοντικα updates υπαρχει το potentnial να γινει το αγαπημενο μου συστημα μαχης κοντα πιθανον σε αυτο του ΧΙΙ. Θεωρω οτι δεν θελει παρα πολυ δουλεια, καποια πραγματα τα σημειωσαν τα παιδια, κυριως αφορουν στην καμερα και σε ενα reballancing που πρεπει να γινει. Πιθανον τις επομενες ημερες να ανεβασω ενα video αν βρω καποιο καταλληλο hunt για να κανω ενα demonstration.

                          Ο evans ειναι μεσα στο μυαλο μου ακριβως, γενικα ναι τα sides ειναι λιγο για τα πανηγυρια απο πλευρας περιεχομενου ΑΛΛΑ το θεμα ειναι οτι υπαρχουν οντως σαν αφορμη για το exploration. Ο συγκεκιρμενος κοσμος ειναι μαλλον ο καλυτερος open σε video game που εχω δει ever, ενω επιπλεον μου φαινεται και ο πιο μεγαλος (δεν ξερω αν οντως ειναι αλλα η ποικιλια και το πληθος των πραγματων που εχεις να κναεις και να δεις δινουν μια απιστευτη αισθηση-ψευδαισθηση κλιμακας). Δεν ειναι τοσο η ζωη που υπαρχει στον κοσμο οσο η γεωμετρια και η ποικιλια του σε land scapes με πολυ στοιχεια multi elevation οπως αναφερει και ο evans + ισως την καλυτερη υλοποιηση περιηγησης που εχω συναντηση σε video game. Οποτε ναι μεν υπαρχουν side quests που μαζευεις πεταλουδες πχ, αλλα αυτο μπορει να σε οδηγησει σε ενα τεραστιο υφαιστειο που βλεπεις απο την αρχη στο βαθος του χαρτη, το υφαιστειο να κρυβει ενα μυστικο dungeon κοκ.

                          Αυτα που λενε τα παιδια με τα menu και το x που πατας για να παρεις το ταδε αντικειμενο και αντ'αυτου ο χαρακτηρας πηδαει τα εχω συναντησει και εγω ουκ ολιγες φορες btw. Προσωπικα παντως θα κρατησω ενα save τωρα που εχω φτασει στο κεφαλαιο 8 ωστε να ξαναπαιξω το παιχνιδι απο κει και επειτα οταν γινουν τα updates (πιο πολυ για τα story updates στο chapter ΧΙΙΙ δηλαδη). Με το who the fuck is jared του neogaf γελασα παρα πολυ (οταν το εβαλε ο evans ουτε εγω θυμομουν ποιος ηταν χαχαχαχαχα).

                          Comment


                          • Άντε να δούμε...

                            Άσχετο, αλλά είπα να δοκιμάσω το close-mid camera μπας και φτιάξει η φάση στις μάχες (προφανώς και δεν έφτιαξε, αντιθέτως έγινε 10 φορές χειρότερη), αλλά παρατήρησα ότι τα γραφικά είναι ομορφότερα έτσι. Φαντάζομαι ότι με distant camera απενεργοποιείται ή αλλάζει το anisotropic filtering.

                            Comment


                            • Θα εχουν βαλει ng+(στο holiday pack δεν ερχεται αυτο?) μεχρι να κανουν τις αλλαγες στο story mode νομιζω, δεν υπαρχει λογος να κρατησεις παλιο save.

                              Distance camera εχω εγω, σε καποιες στιγμες παει στον ουρανο και δεν βλεπω απολυτως τιποτα ουτε που ειμαι ουτε τι γινεται..

                              Comment


                              • Να σημειώσω ότι όταν τη γύρισα πίσω στην distant το παιχνίδι γκλίτσαρε και δε μου την άλλαζε, έπρεπε να το κλείσω και να το ξανανοίξω . Προσωπικά θεωρώ ότι η σειρά με την οποία πρέπει να γίνουν address κάποια ζητήματα πάει ως εξής:

                                - Κάμερα
                                - Frame pacing
                                - Εμπλουτισμός των διαλόγων μεταξύ χαρακτήρων (αυτό θεωρώ ότι είναι και σχετικά εύκολο, είναι εξαιρετική ιδέα το casual bantering αλλά μέτρια υλοποιημένη δυστυχώς)
                                - Minor tweaks για να γίνει ο χειρισμός λίγο πιο φιλικός (όπως τα είπαμε παραπάνω) + να μπορείς να μαζεύεις αντικείμενα ενώ είσαι πάνω σε chocobo
                                - Re-balance τα πάντα
                                - Σουλούπωμα του σεναρίου
                                - Εμπλουτισμός με περισσότερο περιεχόμενο (αυτό ελαφρώς υποθετικό, αλλά λένε ότι ένα μεγάλο κομμάτι του κόσμου δεν είναι explorable, φαντάζομαι με μελλοντικό DLC θα μπορούσαν να το διορθώσουν αυτό)

                                Square-Enix έχεις υλικό κι όραμα για ίσως ένα από τα καλύτερα FF όλων των εποχών (ίσως και το καλύτερο), κάνε αυτό που πρέπει!

                                ΒΤW το holiday pack θα περιέχει (λέγεται) κι ένα level cap feature για το σεναριακό κομμάτι του παιχνιδιού, οπότε μάλλον θα τρενάρω κι εγώ το chapter XΙΙΙ/ end game κομμάτι μπας και διασκεδάσω με λίγη στρατηγική (βέβαια level cap + screwed up camera angles δε συμβαδίζουν ).
                                Last edited by Evans; 15-12-2016, 05:00 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X