Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts



  • EDIT
    Αν ψάξετε στο nyaatorrents για την ταινία από τον χρήστη tatomcmlxxx, θα την βρείτε σε dual audio (JAP / ENG). Κατεβάζεται κατά βούληση αυτήν την στιγμή και λογικά θα αγοραστεί κάποια στιγμή για να κάνει παρέα στο Advent Chlidren στην βιβλιοθήκη
    Last edited by Phantom Duck; 07-12-2016, 12:22 AM.

    PK World - Τα πάντα για Disney comics!

    Comment


    • Βρίσκομαι ακόμα στο τρίτο κεφάλαιο εδώ και καμιά 10ρια ώρες,έκανα κι ένα main quest επιτέλους.Κατά τ'άλλα έχω λιώσει σε hunts & side quests.Βέβαια ένα από τα side quests που ξεκλείδωσα έχει θέμα.
       
      Καταρχήν υποτίθεται πως είναι level 10 κι ενώ ξεκινάει αργά προς το τέλος σε βάζει να βρεις 5 παγίδες και να τις απeνεργοποιήσεις.Το θέμα είναι ότι ενώ στις 4 πρώτες το παίζεις λίγο stealth κλπ και τις απενεργοποιείς,την πέμπτη δε μπορείς με τίποτα αν δε σκοτώσεις τα 2 Coerl LVL 34 που είναι εκεί κοντά.Ακόμα και σε level 33 που είμαι,μου σκοτώνουν τους χαρακτήρες με τη μία,ο Ignis ή ο Gladiolus μου φωνάζουν είμαστε overwhelmed let's retreat,και το damage που τους κάνω είναι μηδαμινό.Και πριν από αυτό,έκανα ένα side quest που έπρεπε να βρω ένα dog tag σε μια ακτή και σκάνε μύτη sahagins,seadevils,1 gigantoad,imperials κι επειδή ήταν νύχτα,2 Iron Giants & 2 Ronin.Σκάγανε μύτη σιγά σιγά,όχι όλα μαζί,αλλά και πάλι τα έβγαλα χωρίς θέματα.Τώρα με τα coerls έχω τεράστιο θέμα.Βαράνε με ΑΟΕ electricity damage και γενικά ακόμα και με απλές επιθέσεις,σκάνε 400-500αρια.
      Υποθέτω πως πρέπει να εξοπλιστώ με μαγεία και άμυνες κατά του ηλεκτρισμού,αλλά εντάξει δεν είναι καν hunt που υποτίθεται πως είναι όντως ζόρικα.Είναι ένα lvl 10 side quest.Το πέρασε κανείς το συγκεκριμένο quest (Mind the trap) όλο με stealth μήπως;


      BTW 21 ώρες and counting.
      Carpe diem

      Comment


      • Ακόμα 3ο κεφάλαιο,25 ώρες,πάνω από 40 side quests completed,αρκετά hunts και level 40 πλέον.
        Λοιπόν κάποια λάθη που έκανα ώστε να τα αποφύγετε.
        1)Ανεβάστε όσο πιο νωρίς μπορείτε το skill που δίνει ΑΡ για μεγάλα ταξίδια με αυτοκίνητο.
        2)Ανεβάστε τα team skills των μελών της ομάδας σας.Πολλές μάχες που μου φαινόντουσαν ζόρικες με το που έδωσα μερικά skills στους χαρακτήρες μου,γίνανε παιχνιδάκι.
        3)Όταν έχετε μαζέψει μπόλικα ΕΧΡ πηγαίνετε στο Galdin Quay ή κάπως έτσι τελοσπάντων,όπου μπορείτε με 10Κ να ξεκουραστείτε στο ξενοδοχείο και να πάρετε διπλάσια ΕΧΡ.Κάντε το μόνο όταν έχετε μαζέψει πάρα πολλά.Το έχω κάνει 3 φορές και κάθε φορά έπαιρνα 4-5 levels.

        Chocobos,ψάρεμα,camping δεν πολυχρησιμοποιώ και με κόβω προς το τέλος αν αποφασίσω πως θα πάω για Plat να ρίχνω πολύ Grinding.
        Συμβουλή.Κάντε πολλά hunts για να ανεβάσετε το hunting rank σας.Συνάντησα 2 side quests τα οποία σε στέλνουν σε κάποιον να σου δώσει το Hunt και μετά να πας να τα σκοτώσεις ώστε να ολοκληρώσεις το εκάστοτε side quest.Το πρώτο το έκανα άνετα,αλλά για το δεύτερο πρέπει να πάω το Hunting Rank μου στο 4,και είμαι στο 3.Θέλω 4 hunts ακόμα για να το φτάσω βέβαια,αλλά πλέον λέω να ασχοληθώ με το main game.

        Έβγαλα και το side quest που περιέγραψα χτες,έφαγα ξύλο,αλλά τα κατάφερα τελικά.Χρησιμοποίησα 3-4 Phoenix Down αλλά δεν βαριέσαι,πάει αυτό.
        Κι εκεί που έκανα το τελευταίο μου hunt βλέπω απέναντι ένα κτήνος.Λέω πάμε να δούμε τι παίζει.Πάω κοντά να κάνω μαγκιές,βλέπω πως είναι level 58,εντάξει την έκανα με βήμα ταχύ.
        Carpe diem

        Comment


        • Όπως θα έχετε καταλάβει, δε συμμετέχω ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό και δεν προβλέπεται να αλλάξει αυτό σε μεγάλο βαθμό, οπότε θα αναφέρω κάποιες γενικές εντυπώσεις για τον τίτλο.

          Βρίσκομαι στις 19 ώρες (πολλή δουλειά τον τελευταίο καιρό, δεν έχω όσο χρόνο θα ήθελα δυστυχώς) και μόλις ολοκλήρωσα την main quest για το τρίτο Royal Arm. Το παιχνίδι είναι ξεκάθαρο ότι αποτελεί ένα αμάλγαμα (αχταρμά ήθελα να πω αρχικά, αλλά είπα να είμαι λιγότερο αρνητικός :Ρ ) διαφορετικών/ ημιτελειωμένων ιδεών κι αυτό το βλέπεις τόσο στα γραφικά, όσο και στο σχεδόν ανύπαρκτο lip sync, στη μέτρια έως κακή κάμερά του, στο ελαφρώς προβληματικό animation, στον ψιλό-χαζό χειρισμό του (το ίδιο κουμπί χρησιμοποιείται για διαφορετικά tasks, δεν υπάρχει συνοχή μεταξύ περπατήματος, chocobo riding και car driving, δεν ξέρεις πότε να κάνεις dodge λόγω του κακού χαμού στη μάχη κτλ). Αν μου το ζητούσατε, θα μπορούσα να γράψω μία έκθεση για το πόσα πράγματα κάνει λάθος το παιχνίδι, χωρίς καν να αναφερθώ στην - ως τώρα τουλάχιστον - φτωχή εξέλιξη του σεναρίου.

          Από την άλλη βέβαια... Διασκεδάζω άπειρα XD . Αποτελεί το dream come true για όλους τους JRPG fans if you ask me. Το open world όχι απλώς ταίριαξε, αλλά πρέπει να αποτελέσει το νέο standard για το πώς να είναι σχεδιασμένα τα overworld στα παιχνίδια του είδους. Τα fetch quests Που αναφέρθηκαν είναι γεγονός, αλλά το ενδιαφέρον δε βρίσκεται στο ίδιο το quest, αλλά στην περιπλάνηση. Το να περιπλανάσαι σε αυτόν τον εκπληκτικό κόσμο (ο καλύτερος κόσμος σε FF ever κατά την άποψή μου) είναι απλά απολαυστικό, δεν μπορώ να σκεφτώ μία άλλη λέξη που να περιγράφει το πόσο πολύ διασκεδάζω το να πηγαινοέρχομαι στα ίδια (ή σε νέα) μέρη, να οδηγάω στο δρόμο, να παρκάρω σε τυχαίο σημείο, να πηδάω το προστατευτικό κυκλίδωμα, να καλώ ένα chocobo και να αρχίσω να τρέχω σχεδόν άσκοπα δεξιά κι αριστερά.

          Επίσης το παιχνίδι σου προσφέρει μονίμως κάτι καινούριο. Όλα ακολουθούν την ίδια συνταγή (πάνε εκεί, μίλα σε αυτόν, πάνε μετά εκεί και κάνε αυτό), αλλά ξαναλέω, το overworld και το roaming στοιχείο είναι τόσο μα τόσο καλά, και η ποικιλία σε περιοχές τόσο μεγάλη, που δεν προλαβαίνω να βαρεθώ. Εκεί που πολεμάω κάτι εύκολους εχθρούς και λέω "Μα γιατί δεν κάνουν δύσκολα παιχνίδια πλέον;" σκάει μύτη μία νέα περιοχή, με νέους εχθρούς, με νέα πράγματα να δεις και να κάνεις που συγχωρώ όλα τα τεχνικά ατοπήματα του τίτλου.

          Δυστυχώς ήμουν από τους ανθρώπους που παρακολούθησαν υπερβολικά στενά την ανάπτυξη του τίτλου και ειδικά τον τελευταίο χρόνο του έδωσα και κατάλαβε. Έπαιξα και τα 3 demos που κυκλοφόρησαν (ναι, μέχρι και το ιαπωνικό που βγήκε μία εβδομάδα πριν το παιχνίδι), διάβαζα neogaf σχεδόν καθημερινά, είδα ΜΕΓΑΛΟ κομμάτι των πρώτων 5 ωρών του παιχνιδιού και γενικά έφαγα τα spoilers με το κουταλάκι... Όλα αυτά είχαν (κι έχουν ακόμα) ως αποτέλεσμα να προσπαθώ να βρω μειονεκτήματα σε κάθε γωνιά του τίτλου και να είμαι καχύποπτος σχεδόν με το οτιδήποτε γίνεται introduce. ΠΧ θα μου πούνε "Πρέπει να πάμε σε νέα πόλη" και θα σκέφτομαι "Ναι καλά, θα είναι καμία κακοσχεδιασμένη περιοχή πάλι" και καταλήγω στην Lestallum, που είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ. Πέραν τούτου, η διαδρομή για να φτάσεις εκεί είναι ανεπανάληπτη, από τα ωραιότερα αξιοθέατα που έχω δει σε JRPG και FF.

          Έχουμε πολλά ακόμα να δούμε και διαβάζοντας τις συνεντεύξεις του Tabata το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι το FF XV αποτελεί ένα μισο τελειωμένο προϊόν, που θα μας το σερβίρουν ολοκληρωμένο και στην πένα σε ένα χρόνο από τώρα (όπως γινόταν παραδοσιακά με τα FF - βλέπε International εκδόσεις). Από την άλλη, τα όσα έχω δει ως τώρα όχι απλώς μου αρέσουν, αλλά με κάνουν να παθιάζομαι με μία σειρά που την είχα σχεδόν ξεγράψει και να χαίρομαι την κάθε ώρα gaming που περνάει. Θα τολμήσω να πω ότι γίνεται candidate για να πει στο ΤΟΡ 5 των αγαπημένων μου FF. Και μιας και πιάσαμε αυτό το θέμα... Ναι ρε παιδιά, επιτέλους ένα παιχνίδι της σειράς που κάνει tribute στη σειρά (όπως έκανε το XII), φέρνοντας μία νέα ματιά στο πώς παίζει. Φοβόμουν ότι λεπτομέρειες τύπου FF OSTs να παίζουν στο αμάξι και chocobos ήταν βεβιασμένες κινήσεις για να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κοινού, αλλά πιστέψτε με, το να ακούω το Sunleth Waterscape δίπλα στο ποτάμι, το να ακούω το open world theme του FF IV και V ενώ εξερευνώ μία νέα περιοχή, ή το να βάζω το Miihen Highroad σε ένα μεγάλο ταξίδι... Ρε παιδιά, τέτοια ευχαρίστηση με παιχνίδι είχα να νιώσω από το the witness XD .

          Consider me hyped, overwhelmed, overly enthusiastic or whatever, αυτό το παιχνίδι το λατρεύω και θα το ξαναπαίξω όταν ολοκληρωθεί πλήρως.

          Επίσης αγόρασα και διαβάζω και τον οδηγό στρατηγικής, οπότε αν έχετε καμία απορία για το σύστημα μάχης κτλ, just let me know. Μερικές πληροφορίες είναι αρκετά ενδιαφέρουσες, ειδικά όσον αφορά στα όπλα και στη μαγεία.

          Τέλος... ξέρετε το κόλπο για το infinite run, έτσι; Όταν τελειώνει το stamina bar, αν πατήσετε το κουμπί με το οποίο ξεκινήσατε να τρέχετε (R3 ή κύκλο), τότε ο Noctis κάνει ένα green warp και συνεχίζει να τρέχει με full μπάρα.

          Comment


          • Ναι το ξερουμε τι ειμαστε plebs?

            2-3 πραγματάκια ακομα:

            Ειναι πολυ ευκολο να γινεις overpowered early, εφτιαξα ultima blade στο chapter 3 και σκοτωσα τον Aramusha επισης. Το farming για AP ειναι πραγματικά τραγικο, ενταξει ξερω τα ff θελουν grind αλλα αυτο δεν ειναι καθολου fun imo, r1+triangle στο ιδιο σημειο συνεχεια. Το farming για xp ειναι τραγικο επισης, αντι να παιρνεις απο τις δύσκολες μαχες απλα κανεις craft spells με random catalysts(rare/debased coins) τα οποια πρεπει ειτε να εισαι πολυ τυχερος και να βρισκεις συνεχεια ειτε να μπλεξεις με τα τρελα loading times(για reroll loot) και απλα τα πετας σε ενα resistant mob. Η αποψη μου για την μαχη και ιδιαιτερα την καμερα δεν εχει αλλαξει ιδιαιτερα αν και την εχω καταλαβει καλυτερα, για τα side quests επισης. Ειμαι chapter 6 btw αλλα θα κανω rush στο 8 για το hotel με 3x XP.

            Κατα τα αλλα για το setting συμφωνώ ειναι το καλυτερο που εχω δει και ελπιζω να εχει και καλο end game.

            Originally posted by nooto View Post
            IHNE (ω αδερφε που εισαι??? ) το εχεις πιασει και εσυ? Ωραιος!!!
            .
            Ελα ρε nootο μας εκλεισαν και το forum και δεν ειπαμε και τιποτα για DS3.. FF ειναι εννοειται θα το επιανα, σε καποια games εισαι commited να τα παιξεις απλα.

            Comment


            • E εγώ το έμαθα στη 12-13η ώρα, είπα να το μοιραστώ :Ρ . Δεν είναι ότι στο λέει κάπου το παιχνίδι.

              Υπάρχουν πολλά κι εύκολα exploits για farming, αλλά προσωπικά δε βρίσκω κανένα λόγο να μπω στη διαδικασία να κάνω κάτι τέτοιο, πρακτικά καταστρέφεις το end-game και το όποιο ενδιαφέρον μπορεί να έχει το παιχνίδι. Κάνει μπαμ ότι το battle system και το levelling system είναι μισοτελειωμένο (αν όχι broken), γιατί να το γαμήσουμε ακόμα περισσότερο :Ρ .

              Ας ελπίσουμε όλα αυτά να διορθωθούν σε κανά χρόνο και να παίξουμε την PC έκδοση σε 4K και όλα ultra XD .

              Comment


              • E εγώ το έμαθα στη 12-13η ώρα, είπα να το μοιραστώ :Ρ . Δεν είναι ότι στο λέει κάπου το παιχνίδι.
                Εγω δεν το ηξερα τωρα που το ειπες το δοκιμασα. Εχω φτασει στις 40 ωρες και ειμαι chapter 6, πρεπει να εχω κανει οσα side quests μπορουσα να κανω (αυτα που μου μενουν ειναι σε σημεια του χαρτη που δεν μπορω να παω), εχω φτασει hunter rank 4 (εδω υπαρχουν και αλλα πραγματα να κανω αλλα λεω να προχωρησω με το story) και btw παροτι level 44 πηγα να πολεμησω αυτο το hunt που σχετιζεται με μια side mission του Taka (ενος tipster) και πολεμας τον catopelbas ή καπως ετσι, level 38 αυτος και ημουν one shot σχεδον . Τελος εχω φτασει και το chocobo level 9 και εχω ασχοληθει λιγο και με τα races αν και προς το παρον δεν εχω ξεκινησει αυτες που σου δινουν prices.

                Λεω να κανω ενα διαλειμα και να ασχοληθω με τα tutorials και training, δεν ξερω αν ανανεωνονται αλλα θελω να δοκιμασω καποια πραγματα. Το συστημα μαχης εχει μερικα πολυ ενδιαφεροντα στοιχεια οπως το blink που ειναι το τελειο parry (σαν αυτο του dark souls) που δεν τρωει mp, επισης attack cancels (attack αλλα βλεπεις τον εχθρο να παει να σου επιτεθει πιο γρηγορα απότι εσυ ή βρισκεται σε hyper armor mode οποτε κανεις blink τελευταια στιγμη που σου δινει repositioning για νεα επιθεση), perfect guards (με τη χρηση ασπιδας+ evades) και blind strikes ή ripostes που ενεργοποιουν τα link strikes απο τα abilities. Γενικα εχω δει πολλα πραγματα απο μονος μου μεσω try n error και δυστυχως δεν εχω βρει καπου το παιχνδι να τα εξηγει ολα αυτα (εκτος αν ανανεωνονται τα tutorials οπως εγραψα στην αρχη).

                Α ξεκλειδωσα και τα summons, αυτα ενεργοποιουνται οταν εισαι ετοιμος να χασεις και δεν μπορεις να τα προεπιλεξεις, θα δουμε πως λειτουργει ολο αυτο αλλα τα scenes και οι επιθεσεις οταν σκανε μυτη ειναι epic as fuck.

                Σε γενικες γραμμες συμφωνω με τον Evans, το παιχνιδι εχει διαφορα θεματα τα οποια εχουν να κανουν με την πολυετη διαρκεια δημιουργιας του αλλα συνολικα το βρισκω φανταστικο και απιστευτα εθιστικο. Πιθανον να παιζει ρολο οτι ειχα πολυ χαμηλες προσδοκιες δεν ξερω αλλα πραγματικα ειναι ενα dream που εγινε πραγματικοτητα μιας και απο την εποχη του ΧΙΙ εγω ηθελα εναν τετοιο κοσμο με τετοια περιηγηση και τοσες επιλογες. Να τονισω και εγω αυτο που ειπε ο Evans οτι ο χαρτης εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ποικιλια και δεν βαριεσαι ακομα και να κανεις random βολτες. και παροτι γενικα δεν ειμαι fan των open world games σε αυτο εδω εχω κολησει. Αν δεν ειχε και τα οποια θεματα που και εγω πιστευω οτι θα διορθωθουν μεσα στον επομενο χρονο αν κρινουμε απο τις δηλωσεις του team θα ελεγα πως προκειται για το phantom pain των rpgs.

                Τελος το σεναριο εχει παρει μπροστα απο το κεφαλαιο 5 και μετα, οχι μονο απο cut scenes αλλα και απο τους διαλογους των χαρακτηρων in game που δινουν πολυ πληροφορια. Συνεχιζω ωστοσο να πιστευω οτι αν καποιος δεν εχει δει το kingsgalive ο συγκεκριμενος τομεας θα του φανει οτι να ναι (παροτι η γραφη ειναι καλη το κυριο μερος της ιστοριας μεχρι τωρα δεν δινει πολλες πληροφοριες για το τι γινεται ενω υπαρχουν πολλα wtf moments που δεν βγαζουν νοημα). Εχω ακουσει οτι απο κεφαλαιο 9 και μετα το πραγμα παιρνει πολυ μπρος βεβαια οποτε θα δουμε. Παντως ναι δεν ξερω γιατι επελεξαν να βαλουν καποια τοσο σημαντικα πραγματα σε μια ταινια και οχι στο παιχνιδι.

                Κλεινοντας μια πακληση, παιδια παιξτε το με ιαπωνικα voice overs ειναι φανταστικα. Το ξερω οτι ακουγεται λιγο niche αλλα εβαλα λιγο αγγλικα και νομιζα οτι επαιζα το sonic adventure Δεν τις καταλαβαινω αυτες τις μεταγλωττισεις, για καποιο λογο νομιζουν οτι κανουν δουλεια για το cartton network ξερω γω. Μεχρι στιγμης μονο το XII ειναι αριστουργηματικο ως προς την αγγλικη εκδοση του τιτλου και η μονη σοβαρη προσπαθεια so far.

                Comment


                • Κλεινοντας μια πακληση, παιδια παιξτε το με ιαπωνικα voice overs ειναι φανταστικα. Το ξερω οτι ακουγεται λιγο niche αλλα εβαλα λιγο αγγλικα και νομιζα οτι επαιζα το sonic adventure Δεν τις καταλαβαινω αυτες τις μεταγλωττισεις, για καποιο λογο νομιζουν οτι κανουν δουλεια για το cartton network ξερω γω. Μεχρι στιγμης μονο το XII ειναι αριστουργηματικο ως προς την αγγλικη εκδοση του τιτλου και η μονη σοβαρη προσπαθεια so far.
                  Στα trailers δε μου είχαν φανεί τόσο άσχημα...
                  Μερικές ερωτήσεις κι από εμένα. Το σύστημα μάχης έχει κάποιο τακτικό βάθος ή είναι καθαρά action; Οι υπόλοιποι χαρακτήρες (πχ η Luna) συμμετέχουν καθόλου;
                  Εγώ δεν έχω PS4 οπότε δε μπορώ να συμμετέχω αλλά παρακολουθώ. Τουλάχιστον πήρα το Ring of the Conqueror στο Dark Souls 2.
                  Originally posted by Squall Leonhart
                  I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                  Originally posted by 丹野
                  Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                  Originally posted by Ryu_gr
                  υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                  Comment


                  • @Straier: Προσωπικά δε θεωρώ ότι είναι ο ορισμός του τεχνικού battle system, χωρίς να είναι και button mashing φάση. Θα έλεγα ότι είναι ένα easy going action battle system με ορισμένα στοιχεία στρατηγικής (ο nooto είπε κάποια καλά πράγματα παραπάνω), αλλά γενικά δεν κάνει deliver λόγω διαφόρων τεχνικών προβλημάτων (κακή κάμερα, περίεργος μηχανισμός στόχευσης, techniques που φαντάζουν μισοτελειωμένα/ κακοσχεδιασμένα), καθώς και του animation των εχθρών που είναι ελαφρώς αλλοπρόσαλλο κι απρόβλεπτο, οπότε δεν προλαβαίνεις να καταλάβεις τι σου γίνεται σε μάχες με πολλούς εχθρούς. Είναι αρκετά fun to play και προσωπικά έχω βρεθεί αρκετές φορές στο σημείο που πρέπει να μπω σε wait και να σκεφτώ πώς να βγω από μία δύσκολη κατάσταση, αλλά πιστεύω ότι θα μπορείς πολύ εύκολα να κάνεις exploit διάφορους μηχανισμούς ώστε να γίνεις πανίσχυρος και να τα ισοπεδώνεις όλα.

                    Το σενάριο εμένα προσωπικά μου φαίνεται ολίγον τι αχταρμάς. Είναι ξεκάθαρο το potential, αλλά η υλοποίηση φαντάζει μέτρια προς κακιά. Η Luna έχει εμφανιστεί ως τώρα δύο τρεις φορές (chapter 5), αλλά λογικά θα έχει κεντρικότερο ρόλο πιο μετά.

                    Μιλώντας για κακό σενάριο, το Kingsglaive είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ταινία. Βέβαια δένει πολύ όμορφα σεναριακά με το παιχνίδι κι όντως ξεκαθαρίζει πολλά πράγματα, κυρίως ως προς το γιατί ο κόσμος είναι τόσο παρατημένος.

                    Στα του παιχνιδιού, nooto, κάποιες πληροφορίες που διάβασα στον οδηγό έχουν να κάνουν με τα όπλα, ίσως σου φανούν ενδιαφέρουσες (αν και λογικά μπορεί να τα κατάλαβες παίζοντας). Το κάθε όπλο έχει κάποια χαρακτηριστικά στοιχεία όσον αφορά στον τρόπο που να χρησιμοποιείς μέσα στη μάχη. ΠΧ τα μόνα όπλα που επιτρέπουν air stepping είναι το απλό σπαθάκι και το lance, ενώ όλα τα άλλα μπορείς απλώς να κάνεις απλές επιθέσεις χωρίς air steps ή air warp strike whatever-it-is-called. Επίσης, κρατώντας πατημένο τον κύκλο και αλλάζοντας directions μέσω του αναλογικού, ενεργοποιείς διαφορετικές επιθέσεις. Με το greatsword πχ αν κρατάς πατημένο το πίσω ενώ έχεις πατημένο τον κύκλο, κάνεις charge attack κι όσο περισσότερο κάνεις charge, τόσο περισσότερο damage προκαλείς. Αντίστοιχα, με τα daggers μπορείς να πραγματοποιείς side steps. Νομίζω αυτά είναι ωραία στοιχεία, ειδικά αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι μπορείς να αλλάζεις όπλα mid-combo. Τέλος, να προσθέσω ότι υπάρχουν κάποια finishers, τα οποία ενεργοποιούνται είτε όταν τελειώσει το combo των blitz επιθέσεων (διαφέρει ανάλογα με το όπλο, το lance κάνει 3 combos, ενώ τα daggers αρκετά περισσότερα), είτε όταν αφήσεις τον κύκλο και πατήσεις ξανά κύκλο μέσα στο σωστό time frame. ΠΧ με το σπαθί αυτό το window είναι όταν ο Noctis τεντώνει το χέρι του και κάνει phase out το σπαθί του: αν πατήσεις κύκλο εκείνη τη στιγμή, θα κάνει την finisher του σπαθιού.

                    Αυτές είναι λεπτομέρειες που τις παρατήρησα ενώ έπαιζα, αλλά διαβάζοντας τον οδηγό κατάλαβα τι ακριβώς παίζει. Για ρίξε μία ματιά μπας και σε βοηθήσουν στο να παίζεις καλύτερα.

                    Αλήθεια, ποια είναι η γνώμη σας για τη μαγεία; Προσωπικά μου αρέσει η ιδέα, αλλά θέλω να κάνω λίγο farming των catalysts για παραπάνω uses, μιας και μόνο 3-4 μου φαίνεται υπερβολικά λίγα.

                    Overall GG Square-Enix, τώρα κάτσε φτιάξε flashback σκηνές για ενσωμάτωση του brotherhood με in-game playable περιεχόμενο και επίσης βρες έναν τρόπο να διηγηθείς τα ωραία περιστατικά του Kingsglaive με έναν ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ NON-CHEESY τρόπο. Πολύ κακή ταινία, πολύ εύκολα μπαίνει στη λίστα με των dodgy ταινιών που έχω δει............

                    ΥΓ: Εγώ παίζω με αγγλικά, δε μου αρέσει να διαβάζω υπότιτλους :Ρ .
                    Last edited by Evans; 12-12-2016, 11:45 AM.

                    Comment


                    • Το συστημα μαχης ειναι, warp strike+button mash O+warp to safety για replenish mp+warp strike, rinse and repeat, αντε αμα εισαι στα πολυ καλα σου να κανεις κανα combo με αλλαγη weapon η κανα parry/link strike αν σου βγαλει το icon +regroup του ignis αν δεις τα δυσκολα. Μπορει να εχει πολλα πραγματα αλλα ειναι τοσο άσχημα εκτελεσμένα και πολύπλοκα που αν κάποιος προσπαθήσει να κανει κατι αλλο κατα πασα πιθανότητα θα εκνευριστεί και θα γυρίσει στη safe λυση που ειπα. Τωρα αμα καποιος θελει οπωσδήποτε να το μαθει στο 100% του ισως εχει καποιο βαθος, νοημα να το κανεις για εμενα δεν εχει προς το παρον.. Η μαγεία μεχρι στιγμης για εμενα ειναι για farm xp, μπορει να χτυπήσεις τους δικους σου εχει χαζο "crafting system" και δεν τη βλεπω και ιδιαίτερα δυνατή χωρις catalysts και αρκετο invest, δεν εχω παρει ακομα death magic βεβαια ισως ασχοληθω στο end game.

                      Ο κοσμος ειναι απιστευτος παντως, πηγα chapter 9 και λεω μακαρι να βγει και στο pc να το ξαναπαιξω γιατι ειχα 20fps με το που εφτασα δεν λεω που *spoilers.. Αλλα το setting και ο κοσμος ειναι πανέμορφος, αν ειχε και καλο συστημα μαχης θα ηταν 9.5/10 απο εμενα, τωρα απλα δεν ειναι εθιστικο το battle system δεν σε τραβαει να κανεις upgrades και grind, κανεις τα απαραιτητα για να μην πεθαίνεις και να σκοτωνεις σχετικα γρηγορα, εξ'αλλου μπορεις να σπαμάρεις οσα high potions κτλπ θες δεν ειναι προβλημα.

                      Στο normal που το παιζω μια φορα πεθανα επειδη ειχα ξεχασει να αγορασω potions και πηγα σε level 38 mob ενω ημουν 10. Στο ff xiii πχ φάρμαρα adamantoise και δεν με πείραζε γιατι το συστημα μαχης ηταν ωραιο, τωρα να μου πεις να φαρμάρω κανα tough mob για ποιο λογο για να με εκνευρίσει η καμερα και για να κανω button mash, δεν νομιζω.

                      Comment


                      • Η αλήθεια είναι ότι σε συγχωρεί αρκετά εύκολα, αν κι εγώ δεν το βρίσκω τόσο straight forward όσο ο ΙΗΝΕ (κρίνοντας από αυτά που είπες παραπάνω, μάλλον είσαι αρκετά εως πολύ overpowered). Χρειάζεται πολύ rebalancing, είναι ξεκάθαρο ότι έχουν μπει οι βάσεις, αλλά δε συνεργάζονται σωστά μεταξύ τους.

                        Για το ΧΙΙΙ πάντως συμφωνώ απολύτως, είναι σίγουρα ένα μέτριο (προς κακό) παιχνίδι, αλλά το battle system ήταν τόσο κακό που δε βαρέθηκα σχεδόν ποτέ στις 90 ώρες που αφιέρωσα για το platinum. Βασικά οι πρώτες 20 ώρες του παιχνιδιού, που για τους περισσότερους ήταν ένα αίσχος, για εμένα ήταν πλήρως απολαυστικές.

                        Comment


                        • Δεν ειμαι ιδιαίτερα, εφτιαξα ultima blade fast και ειμαι level 34 δεν εχω κανει ακομα xp farm και ap εκανα λιγο μονο για το health level 3, με potion spam και regroup του ignis την βγαζω ενω κανω decent dmg λογο του weapon και μερικα royal arms που εχω. Το setup ειναι ultima blade και 3 royal arms για τα stats που δινουν.

                          Comment


                          • Straier γενικα ανα τα κεφαλαια υπαρχουν και αλλοι χαρακτηρες που μπαινουν στο party αλλα γινεται περιστασιακα, η βασικη ομαδα ειναι οι 4. Για το συστημα μαχης ισχυουν αυτα που λενε τα παιδια και ειναι περισσοτερο ζητημα οπτικης. Θεωρητικα ναι εχει tactical στοιχεια, το wait mode ειναι παγωμα του χρονου ala ff XII και μπαινει σε λειτουργια οταν αφηνεις ακινητο το χαρακτηρα σου. Εκει παρατηρεις καπως τι παιζει και οργανωνεις τη στρατηγικη σου. Η κυρια ιδεα ειναι να κανεις warps προκειμενουν να αποκτησεις το καταλληλο positioning ωστε να επιτεθεις στους εχθρους απο πισω κανοντας critical hits, αυτα τα critical hits σε περιπτωση που ενας συμμαχους σου επιτιθεται στον ιδιο εχθρο οδηγουν σε link strikes, που ειναι μια επιπλεον επιθεση μετα το critical hit απο κοινου με τον αλλο χαρακτηρα για ακομα περισσοτερο damage. Το παιχνιδι επισης σου ριχνει αντιπαλους διαφορετικων χαρακτηριστικων πχ melee μαζι με snipers που τους στηριζουν απο πισω και σου κανουν damage ή τερατα εδαφους μαζι με ιπταμενα με τα τελευταια να προκαλουν status damage οποτε πρεπει να αποφασισεις πως θα κινηθεις (πχ να βγαλεις πρωτα τους snipers που ειναι το support ή τα ιπταμενα τερατα, πανω κατω tactics που υπαρχουν σε ολα τα FF). Γενικα λοιπον υπαρχει ενας tactical χαρακτηρας που αφορα στο positioning και στα combination των εχθρων (και στα 2 υπαρχει μεγαλη ποικιλια κατα τη διαρκεια του παιχνδιου).

                            Απο κει και περα το συστημα ειναι action, μοιαζει με το dark souls με την εννοια του parry and riposte και αν το καταφερνεις ειναι παρα πολυ εντυπωσιακο το αποτελεσμα (επισης οδηγει σε link strikes). Το προβλημα ειναι οτι αυτο που συμβαινει στην οθονη δεν ειναι τοσο καθαρο οσο στο dark souls ουτε τοσο αργο. Δηλαδη αν εχεις 100 εχθρους και τετοια ταχυτητα ε ειναι αδυνατο να παρακολουησεις το οπτικο ερεθισμα ωστε να δρασεις σωστα. Σε αυτο συμβαλει και η καμερα πολυ που προσπαθει να παρακολουθησει την δραση αλλα λογω της φυσης στα τοπια (δεντρα ΄που μπαινουν μπροστα σου καθως γυρισει η καμερα) και των συνεχων εναλλαγων το πραγμα δεν δουλευει. Σε 1vs1 ή ακομα και με μεγαλυτερο μονοψηφιο αριθμο εχθρων ωστοσο το πραγμα ρεει καπως και ξαναλεω οτι αν το κανεις master ειναι παρα πολυ εντυπωσιακο. Το θεμα που αναφερει ο ihne παντως ειναι οτι κλασσικα οπως σε πολλα rpgs, αν εισαι καπως op για την μαχη που αντιμετωπιζεις, ε ολα αυτα δεν εχουν τοσο νοημα, απλα κρατας πατημενο τον κυκλο και τελος

                            Τελος υπαρχουν τα technics των υπολοιπων χαρακτηρων, επιπλεον κινησιολογια καθως αναπτησεις τους χαρακτηρες σου (πολλα απο αυτα τα ανφερει ο evans οπως τα airsteps ή εναλλαγες στα combos μεβαση το direction του μοχλου) και αλλα, πχ οταν κανεις warp αφηνεις πισω σου ενα shadow που τραβαει τους εχθρους κλπ. Μαζι με αυτα υπαρχει το transform mode, κατι αντιστοιχο με αυτο του DMC οπου γινεσαι op και τους αλλαζει τα φωτα , τα summons για τα οποια μιλησα στο προηγουμενο post και τα royal arms, super οπλα με special abilities που σου τρωνε ομως σταδικα το life. Η μαγεια ειναι craft item και εχει cooldown σαν επιθεση, το κακο ειναι οτι εχει μεγαλο aoe και κανει friendly damage αν οι υπολοιποι χαρακτηρες ειναι κοντα.

                            Υπαρχουν πολλα πραγματα ακομα αλλα σαν μικρη περιγραφη καπως ετσι πηγαινει. Ολα οσα εχουν γραφτει εδω ειναι σωστα και αυτο που λεει ο Ihne φυσικα καθως και o evans οτι το παιχνιδι μπορεις να το δεις σαν button mash ειδικα αν εισαι καπως op και γενικα ειναι καπως forgiving (παροτι βεβαια ειναι το πρωτο παιχνιδι που τα healing αντικειμενα ειναι χρησιμα ). Θα δειξει βεβαια αυτο και post game που θα υπαρχουν οι σοβαροτερες προκλησεις, οπως γινοταν κατα κυριο λογο και στο ΧΙΙ (που ας πουμε μεγαλο μερoς του main quest, ειδικα κοντα στο end game, το εβγαλα χωρις να παταω τιποτα στο χειριστηριο λογω οτι ειχα λιωσει στα sides).

                            Evans thnx για τις πληροφοριες πολυ χρησιμες μιας και οπως ειπα ειμαι στο ψαξιμο, απο το guide εισαι ευχαριστημενος? ΕΙναι καλη δουλεια?

                            Ihne το ultima πως το πηρες τοσο νωρις? Απο το engine blade δεν φτιαχνεται? Εγω το εχω φτασει στο +3 αλλα ειτε δεν εχω δωσει το καταλληλο αντικειμενο στο Cid ειτε το εχω δωσει και αυτος ειναι στον κοσμο του (λεει κανε sq και θα σε φωναξω ).

                            Btw major alert για οσους εχουν φτασει στο chapter 7 μιας και το ειδα κατα τυχη, σε αυτο το κεφαλαιο ανοιγει το πανω μερος του χαρτη που το ειχαν κλεισει οι imperials. Οταν μπειτε εκει ΜΗΝ βγειτε πριν ολοκληρωσετε το main mission !!!! Υπαρχει ενα bug που αν βγεις απο την περιοχη για να πας να κανεις κατι αλλο τοτε οι πυλες κλεινουν ξανα και δεν μπορεις να ξαναμπεις!! οποτε το παιχνιδι σε κλειδωνει απεξω!! Τωρα εχω φτασει εκει και περιμενω να τελειωσω πριν ξεκινησω ξανα με sides που ειναι εκτος.
                            Last edited by nooto; 12-12-2016, 08:16 PM.

                            Comment


                            • Ο οδηγός είναι πολύ καλός, αλλά κλασικά περισσότερο τον αγοράζεις για συλλογή παρά για το πρακτικό του ζητήματος. Αν σου αρέσουν οι οδηγοί, ορμά .

                              Τέλος έκτου κεφαλαίου:
                               
                              το τι δούλεμα έχει πέσει στο gaf για τον Jared δεν περιγράφεται. Έφτιαξαν δεύτερο original topic με το subtitle for Jared... κακή απόδοση ενός φαινομενικά καλού σεναρίου.
                              Last edited by Evans; 13-12-2016, 02:00 AM.

                              Comment


                              • Για το ultima blade στο chapter 3 πρεπει να φαρμάρεις ενα sturdy helixhorn, κανεις save πριν το hunt και κανεις reload αν δεν σου πεσει. Δες και εδω:

                                Best of luck!Intro animation by https://twitter.com/xcurryfuryxIntro Music by Popskyy: http://popskyy.bandcamp.com/We are now sponsored by Steelseries! Check...


                                Πηγα σε ενα dungeon εγω(level 45) και ειχε ενα σχετικα μεγαλο boss σε ενα μικρο δωματιο, με την καμερα απλα δεν εβλεπα τιποτα ειχε κολλήσει και εκανε spin στο πάτωμα την ωρα που το boss με εκανε frog, οτι χειροτερο εχω δει απλα. Δεν ξερω η με μισει η καμερα η ειναι οντως τοσο χαλια, μερικες μαχες ειναι unplayable, ενταξει οταν εισαι εξω με single targets ειναι οκ αλλα μεσα στα dungeons σε tight space δεν παλευεται με τιποτα.

                                Φάρμαρα και AP για τα teamwork skills και παλι το AI δεν φαινεται να τα χρησιμοποιει καλα, επισης πηρα το infinite mid-air combo και παλι στο σπανε σχεδον αμεσως, το battle system απλα δεν για εμενα..

                                Comment

                                Working...
                                X