Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy VII (Remake)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Χαιρετώ Burai!!!

    Κοίτα, καταλαβαίνω ότι σε κουράζει η διαδικασία του να μετακινείς materia από τον ένα στον άλλο και ναι, σου χαλάει λίγο τη ροή του gameplay το ότι αλλάζει συνεχώς η ομάδα που ελέγχεις. Εμένα προσωπικά δεν με ενόχλησε και τόσο επειδή είχα στο μυαλό μου ιδανικά setups για τον κάθε χαρακτήρα αναλόγως της σύνθεσης της ομάδας και το έκανα πολύ γρήγορα και μηχανικά αλλά καταλαβαίνω τι λες.

    Γενικά όμως το παιχνίδι πως σου φαίνεται; Εγώ προσωπικά το αγάπησα όσο λίγα. Θεωρώ πως αποδόθηκαν τέλεια χαρακτήρες και κλασσικές περιοχές και το σύστημα μάχης είναι το καλύτερο που έχουμε πάρει τα τελευταία χρόνια. Όπως έχει πει και ο Nooto το ffvii remake project είναι το πρώτο πραγματικά μοντέρνο jrpg. Υπάρχουν και άλλα εξαιρετικά αλλά από άποψη mechanics δεν έχουμε άλλο παιχνίδι που να πάει μπροστά το είδος. Εδώ παίρνουμε ένα παιχνίδι που συνδυάζει άψογα turn based με το action και έχει περιεχόμενο και σωστή δυσκολία.

    Όσον αφορά το 16 και τα side quests συμφωνώ και επαυξάνω. Όχι μόνο κουράζουν αλλά χαλάνε εντελώς τη ροή του παιχνιδιού. Όπως έχω ξαναπεί, έπρεπε να είναι 30% μικρότερο το παιχνίδι και με τα μισά sidequests.

    Τέλος, όσον αφορά τα Crisis Core, συμφωνώ απολύτως στα της ιστορίας, έχει πολύ ωραίες σκηνές (Nibelheim πχ, το τέλος) και γενικότερα έχει πολύ ενδιαφέρον για κάποιον που αγαπάει το σύμπαν του ffvii αλλά σαν gameplay δεν με διασκεδάζει. Δεν θα πω ότι είναι κακό, δεν είναι, απλά εγώ προσωπικά δεν το διασκεδάζω. Το dmw είναι υπερβολικά cryptic για τα γούστα μου καθώς και όλα τα mechanics δεν είναι εύκολο να τα καταλάβεις. Δεν έχω καταλάβει πως ακριβώς λειτουργεί το dmw, το level up και το materia fusion πχ.

    Τέλος, έχω τελειώσει το FFVII Rebirth και τώρα ασχολούμαι με το post game. @Burai θα σου πω πως είναι απείρως καλύτερο από το remake, με πολύ περισσότερα materia, mechanics και πολλές βελτιώσεις το σύστημα μάχης. Πρέπει να το παίξεις οπωσδήποτε, πιστεύω ότι θα σου αρέσει πάρα πολύ.

    Ετοιμάζω και ένα μακροσκελές ποστ για τις τελικές μου εντυπώσεις από το rebirth το οποίο θα ανεβάσω τόσο εδώ όσο και στο discord.


    Tidy!

    Do not blame me.Blame yourself or God.
    In Matsuno we trust.

    Comment


    • #62
      Αν δεν έχεις παίξει το Reunion κάντο. Το έστρωσαν πολύ το DMW. Σε σημείο πλέον να μην είναι καθόλου τραγικό το πώς διακόπτει τη ροή του game.
      Δεν με ενόχλησαν πολύ τα side missions, oυτε η εναλλαγή χαρακτήρων. Μόνο σε αυτο το κεφάλαιο κουράστηκα και φυσικά σε μάχες ενάντια σε bosses που απλώς είχα λάθος εξοπλισμό και μετά το assess απλώς έκανα quit, load save, change equipment με βάση τις αδυναμίες και έφευγε ανώδυνα. Σε 2-3 bosses νομίζω είδα game over και στον Leviathan που πήγα να τον νικήσω under leveled.

      Κατά τα άλλα πιο αναλυτικά όταν δω τίτλους τέλους. Στα της απόδοσης των χαρακτήρων του battle system κτλ συμφωνώ εννοείται.
      «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

      Comment


      • #63
        Θα το έχω στα υπόψιν αν την παλέψω όσον αφορά το χρόνο.

        Πάντως έχεις δίκιο στο ότι το τελευταίο dungeon που προσέθεσαν στο εργατήριο του Hojo είναι κάπως κουραστικό. Ε μπήκε αυτό το μέρος επειδή ήθελαν, υποθέτω, να υπάρχει η αίσθηση στον παίκτη ότι υπάρχει μια κλιμάκωση που θα οδηγήσει στο τέλος, έπρεπε να προστεθεί ένα "τελικό dungeon" με πολλούς εχθρούς και bosses επειδή πλησιάζει το τέλος του παιχνιδιού.

        Έχω περιέργεια να δω πως θα σου φανεί το τελευταίο κεφάλαιο... Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε.


        Tidy!

        Do not blame me.Blame yourself or God.
        In Matsuno we trust.

        Comment


        • #64
          Τέλος λοιπόν κι εγώ- αναμενόμενα όπως γίνεται τα τελευταία χρόνια, late to the party.

          Το παιχνίδι μου άρεσε όπως έγραψα και προηγουμένως. Πιστεύω τα περισσότερα πράγματα έχουν ειπωθεί, εφόσον μιλάμε και για τίτλο 4 ετίας. Στα του gameplay είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και ενθουσιασμένος με μικρές ενστάσεις όσον αφορά κάποιες μάχες που μου φάνηκαν είτε σαν difficulty spike ( πχ στο Colosseum με το Hell House) είτε το final boss που προς το τέλος πραγματικά δεν ήξερα τι ερχόταν από πού. Προφανώς είναι θέμα εκμάθησης των patterns. Από την άλλη είναι και λίγο ζήτημα στο normal το ότι γενικά - αν και το challenge το θεωρώ καλό- μπορείς να βγάλεις κάθε μάχη με items, χωρίς επί της ουσίας να έχεις κάποιο αίσθημα ικανοποίησης.
           
          ο Sephiroth περί ου λόγος όταν ας πούμε είχα το πλήρες team μου άλλαξε τα φώτα- όπως και άλλα bosses τα οποια όμως όταν τα ξαναέπαιζα με το κατάλληλο setup ή γνωρίζοντας το moveset πλέον έβγαιναν πολύ πιο ομαλά και το battle system έλαμπε
          Βέβαια αυτό είναι ζήτημα και του κάθε gamer, πώς θα προσεγγίσει το παιχνιδι. Όπως και να έχει θεωρώ κι εγώ πως είναι το ιδανικό balance ανάμεσα σε turn based και action με ευφυή χρήση του ATB. Αναγκαστικά κι εδώ βέβαια παίρνει χρόνο να μάθεις τον κάθε χαρακτήρα και αξίζει να κάνεις τις εναλλαγές- αν και εγώ θα ήθελα το ΑΙ όταν δεν τους ελέγχεις να έιναι κάπως καλύτερο, όπως και το aerial combat με Cloud, Tifa. Εδώ βέβαια μια ένσταση : στο πρώτο Reactor σου λέει πως ο Barret είναι ιδκανική επιλογή για τους ιπτάμενους εχθρούς και για ranged combat. Σε αυτό που λέω εν τω μεταξύ για το action κομμάτι, λαμβάνοντας υπόψιν και άλλους καθαρά action τίτλους, θεωρώ πως παίζει ρόλο η μετάβαση για κάποιον. Πχ αντανακλαστικά κάποιος θα χρησιμοποιήσει πολύ το evade νομίζωντας πως έχει i-frames κτλ ( εγώ το έκανα αρκετά στην αρχή) όμως το block είναι επίσης σημαντικό όπως και το counter stance, ή το punisher mode. Πχ στον
           
          Leviathan
          μπήκα πρώτη φορά 27-28 level και έφαγα τα μούτρα μου- με το που ξεκλείδωσε η μάχη δηλαδή. Αλλά το πήρα πατριωτικά και επέμεινα μέχρι που ενώ έμαθα το moveset, έτρωγα φοβερά σημαντικό damage. Στα 32-33 περίπου έφυγε πλεον πιο άνετα κυρίως γιατί ήξερα τις κινήσεις και πώς να τοποθετήσω την ομάδα. Οπότε για μένα εξαιρετικό το battle system αν και δεν ξέρω αν θα δοκιμασω το hard mode κυρίως λόγω χρόνου- θέλω να δω και το Intermission άλλωστε. Θα δούμε.

          Στα του σεναρίου ( δεν αναφέρομαι σε τεχνικό τομέα καθώς στο Integrade όλα ήταν άψογα για μένα όπως και το soundtrack ήταν φανταστικό καθώς και το voice acting) επίσης έμεινα ενθουσιασμένος για τη συνέχεια. Δεν επιμένω τόσο στο τελευταίο κεφάλαιο. Ήδη ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος με την απόδοση των χαρακτήρων, με τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ τους καθώς και με τον αναβαθμισμένο ρόλο που έδωσαν σε Jessie , Biggs και Wedge. Η Midgar για εμένα αν και τελειώς γραμμική η εξέλιξη θεωρώ πως αποδόθηκε άψογα. Δεν αισθάνθηκα ούτε εγώ πάντως πως υπήρξε τρελό filler περιεχόμενο. Ίσως καποια fetch quests αλλά και πάλι ακόμη και στο κεφάλαιο 14 που εμφανίζονται όλα τα side missions ξαφνικά, θεωρώ πως όλα ήταν μια χαρά. Ναι προφανώς με το pull ups mini game στο τελευταίο επίπεδο έφαγα τα μούτρα μου για πολύ λίγο, αλλά ειμαι βέβαιος πως αν αφιερώσω λίγο χρονο ακόμη θα το βγάλω. Δεν είχα γενικά παράπονο ούτε από τα mini games. Το μόνο σημείο που κουράστηκα κάπως με τις εναλλαγές των materia ήταν στο 17 αλλά από τύχη είδα πως πατώτνρας το τετράγωνο έχεις επιλογή να εμφανίζονται πρώτα τα equipped materia- που για μένα έστω πριν το τελευταίο ward έκανε ουσιαστική διαφορά.

          Τώρα
           
          όσον αφορά το κεφάλαιο 18 και το πώς θέλουν να αλλάξουν Αerith και ο Sephiroth το timeline, εγώ παιδιά έιμαι πολύ ενθουσιασμένος. Μου αρέσει που με αυτό τον τρόπο προωθείται και η ηρωική διάσταση του Sephiroth κατά την άποψη μου - δηλαδή εκεί που έδωσε το χέρι στο Cloud αρχίζω να αναρωτιέμαι μήπως και αυτός θέλει να αλλάξει το το θα συμβεί? Η μήπως είναι μια άλλη version του Seohiroth από άλλο timeline ? 😵. Εκτός κι αν έχω καταλαβει κάτι τελείως λάθος, Επίσης από τους τρεις στο Reunion , μου ήταν ο πιο συμπαθής πριν τη μεταστροφή του στο Nibelheim% Και νομίζω καλά κάνανε εν τέλει και άφησαν κατά μέρους την προσέγγιση του original που όλοι μιλούσαν γι αυτόν και εσύ δεν ήξερες τίποτα. Πλέον δεν υπήρχε περίπτωση κάποιος να ασχολούνταν με το παιχνίδι και να μην ήξερε τι και πώς. Οπότε το impact που είχε σε εμάς που παίξαμε τον τίτλο στην εποχή του - χωρίς να ξέρουμε από πριν τι και πως- δεν θα μπορούσε να επαναληφθεί με τον ίδιο τρόπο. Εντάξει προφανώς θέλανε για τελικό boss στο πρώτο μέρος τον συγκεκριμένο και για άλλους λόγους, αφού πιστέυω όλοι μάς το είχαμε αντιληφθεί εξαρχής, αλλά με αυτό τον χερισμό στο τέλος βγάζει απολυτα νόημα. Επίσης νομίζω πως ήταν το lesser evil που επέλεξαν , αφού επί της ουσίας από εδώ και πέρα μπορούν να κάνουν κάτι διαφορετικό σεβόμενοι ελπίζω αλλά χωρίς να βασανίζονται από το βάρος του original. Επίσης έγινα Ζακ fan στα γεράματα, το συμπάθησα πολύ το παλiκάρι στο Reunion , σχεδόν συγκινήθηκα στο τέλος με το σχόλια της Aerith για τη βροχή και το τελευταίο κομμάτι. Δεδομένου και το εξώφυλλου στο Rebirth θέλω να δω πού το πάνε. Από την άλλη αν δω να εκτυλίσσονται τα γεγονότα του original θα ξενερώσω πιστεύω. Δεν νομίζω πως υπάρχει γυρισμός πλέον και πρέπει να είναι τολμηροί με τα επόμενα βήματα χωρίς όμως να το κάνουν πανηγύρι. Πχ αν έβλεπα στο rebirth - λέμε τώρα τον Cloud να πεθαίνει και να παίρνει τη θέση του ο Zack - far fetched ok- δεν θα παραπονιόμουν, Δεν πιστεύω πάντως πως θα αποκλίνουν εν τελει τόσο πολυ.

          Η ένστασή μου τώρα που είναι και λίγο απόρροια της συζήτησης που είχαμε και για τα νέα πως το HD gaming division της S-E failed to meet expectations. Για μένα ήθελαν "κοχόνες¨ παντως να βγάλουν έναν τίτλο που πατάει τόσο πολύ στη γνώση του original. Δεν μπορώ να δω το παιχνίδι από τη σκοπιά κάποιου που δεν έχει επαφή με το original φυσικά. Ωστόσο θεωρώ πως το impact των εξελίξεων είναι περισσότερο αισθητό για κάποιον που έχει επαφή με τον αρχικό τίτλο- εδώ προσωπικά θα βάλω και το Reunion και επιμένω στην άποψή μου πως αξίζει κάποιος να το δει. Παίζοντας το Remake πραγματικά αισθάνθηκα πως αποτελεί τη φυσική συνέχεια του Reunion. Στο οποίο Reunion έχει πέσει δουλειά στο αισθητικό και τεχνικό κομμάτι αλλά και στο gameplay ( όχι στο PSP ούτε εμένα με κέρδισε και με είχε κουράσει απίστευτα το DMW κυρίως γιατί έσπαγε το flow με τις συνεχείς διακοπές- κάτι που το έφτιαξαν) Κλείνει η παρένθεση για το Reunion. Δεν ξέρω αν αυτή η έλλειψη εξοικείωσης με το og ή το ότι κάποιος έπρεπε να δει και το Remake για να πάει στο Rebirth ( έχω δει απο κριτικές και χρήστες online πως πρέπει κάποιος να έχει παίξει έστω το remake για να καταλάβει τι παίζει, κάτι που προφανώς αποθάρρυνε πολλούς) οδήγησε στις πιο χαμηλές του αναμενόμενου πωλήσεις ( η το ότι ήταν τα expectations overblown- δεν έχω άποψη επ αυτού)

          Όπως και να έχει ναι το συγκεκριμένο Remake σωστά ονομάστηκε έτσι και αξίζει να το παίξει κανείς, χωρίς να υπάρχει θέμα αντικατάστασης του original
           
          απλώς ευλεπιστώ να μην το διαλύσουν με alternate timelines, time paradoxes etc etc etc Btw έχω ερωτήματα για το τέλος... το γέλιο του Hojo, τα 7 δευτερόλεπτα που λέει ο Sephiroth, το τι ρόλο παίζει η Aerith η οποία φαίνεται να γνωρίζει τι παίζει, τι απέγιναν τα Whispers- θέλω να πω τα νικήσαμε τώρα οπότε πλέον φαντάζομαι δεν είμαστε δεμένοι στην εξέλιξη του πρώτου game άρα anything goes? πχ αν σκοτωθεί σε αυτό το σημείο Barret δεν θα τον επαναφέρουν ? Ελπίζω να μη μου διαφεύγει κάτι


          8/10 πολύ αυστηρά - οπαδικά 9/10

          PS: Εγώ είμαι Aerith fan αλλά η Τifa gameplay wise σπέρνει.
          Last edited by Sinclair; 20-09-2024, 08:49 PM.
          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

          Comment


          • #65
            Όταν έπαιξα το original FF7 ήξερα ποιος ήταν ο Σέφιροθ και το ότι πεθαίνει η Έριθ (το έπαιξα κάποια χρόνια αφότου βγήκε). Όμως μια χαρά δούλεψε πάνω μου το όλο μυστήριο με τον Σέφιροθ στους πρώτους δίσκους όπως και η συγκίνηση με το θάνατο της Έριδος. Ήταν σημαντικά στοιχεία που βοήθησαν στην κορύφωση της ιστορίας.
            Επίσης, εγώ είμαι πολύ αντί-Ζακ. Πήραν έναν χαρακτήρα καρακομπάρσο, καθαρά plot device και τον βάζουν να ανταγωνίζεται τον Squall. Επίσης ο τρόπος που είχαν αποδώσει την Έριθ στο Crisis Core ήταν απαράδεκτος. Από εμένα είναι όχι.
            Originally posted by Squall Leonhart
            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
            Originally posted by 丹野
            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
            Originally posted by Ryu_gr
            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

            Comment


            • #66
              Προσωπικά μιλώντας όσες φορές μου έκαναν spoil κάτι σε ταινία η video game, 9 στις 10 είχα ξενερώσει. Πχ αν στο Phantom Pain ήξερα έστω και κάποιες πληροφορίες άσχετες του επιλόγου , παλι ενώ θα μου άρεσε το παιχνίδι θα άλλαζε την εμπειρία και το impact κάποιων πραγμάτων. Φυσικά τέρμα δικό μου θέμα αυτο.

              Η Aerith του remake πάντως εξέλιξη αυτής του Crisis Core είναι.

              Αυτό για τον Zack το κατανοώ σαν άποψη , καθώς ήμουν της αυτής άποψης και εγώ έχοντας παίξει το PSP crisis core για κάποιες ώρες κάποτε παλιά , αλλά ξαναβλέποντας τον τίτλο πρόσφατα στην Reunion έκδοση άλλαξα άποψη. Θεωρώ πως μια χαρά θέση έχει αυτή η έκδοση του Zack στο lore. Αλλά οκ περί ορέξεως.Δεν ξέρω ακόμη αν θα ήθελα να δω αυτό που υπονοείται στο Remake αλλά θα εκφέρω άποψη όταν ολοκληρωθεί η τριλογία (;)
              Last edited by Sinclair; 22-09-2024, 12:10 AM.
              «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

              Comment

              Working...
              X