Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy VII (Remake)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ωραία post μάγκες γουστάρω άσχημα και δεν έχω παίξει και το πρωτότυπο.

    BigBOSS πότε βγαίνει σε PC μαν?

    Comment


    • #47
      Τέλος κι από μένα στις 52 ώρες.... Επίσης ένα 10/10...

      Δεν πιστεύω πως θα μπορουσαν να βγάλουν με τη μια ολόκληρο το FF7 με αυτή την λεπτομέρεια που έχει το πρώτο μέρος. Κάτι θα είχαμε χάσει (ή λεπτομέρεια ή χρόνο αφού θα έπαιρνε καμμιά 6-10 χρόνια να γίνει λολ) και προτιμώ που έπαιξα το πρώτο μέρος, τώρα και όχι σε 5 χρόνια, έτσι ακριβώς όπως είναι.

      Το παιχνίδι είναι τόσο όμορφο και προσεγμένο και ο χρόνος που περνάς σε κάθε περιοχή είναι τόσο σύντομος σχετικα που για μένα τα side quests ήταν "ευλογια" και εξ αρχής έπαιξα με τη λογική του να κάνω ότι περισσότερο μπορώ. Ήθελα να περάσω όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο βλέποντας κάθε γωνιά της Midgar και ότι έχει να προσφέρει σαν παιχνιδι. Και θεωρω ότι ήταν αρκετά ισορροπημένο σε αυτό το τομέα, κανένα "ανούσιο" filler του παιχνιδιού δεν κρατούσε τόσο πολύ ώστε να το θεωρήσω πραγματικά κουραστικό, ίσα ίσα απολαμβανα το gameplay και τη μεγαλύτερη διάρκεια

      Μου άρεσε πάρα πολύ το σύστημα μάχης και η δυσκολία που σε αναγκάζει να σκεφτείς τις κινησεις σου. Στο ίδιο boss, με τον ιδιο εξοπλισμό κλπ, είχα game over ενώ παίζοντας λίγο πιο συγκεντρωμένος νίκησα με ευκολία.

      Το μεγαλυτερο κατορθωμα που επιτυγχάνει σαν remake είναι η πιστότητα των χαρακτήρων, από τον οπτικο σχεδιασμό που βρίσκω άψογο (π.χ. ο Barret είναι πολύ καλύτερος από ότι στο Advent Children) μέχρι την ανάπτυξη της προσωπικότητας τους που θεωρώ ότι έγινε με πολύ μεγάλη προσοχή και σεβασμό και αναφέρομαι σε όλους , main cast αλλά και NPCs με highlight για μένα Barret και Aerith. (αλλά και Wedge π.χ. λολ).

      Όσον αφορά το τέλος, χωρίς σποιλερ, μου άρεσε η ιδέα, θεωρώ ότι το πρώτο μέρος έχει εκτελεστεί ΑΨΟΓΑ και ελπίζω να ξέρουν τι κάνουν. Μέχρι στιγμής είμαι απóλυτα ευχαριστημένος πάντως με ότι είδα στο remake.

      53 hours well spent, με ψήνει λίγο να συνεχισω για να ξεκλειδωσω όντως τα πάντα όλα (δυστυχώς δεν κατάφερα να νικήσω το τελευταίο summon από το battle intel) και ανυπομονώ για τη συνέχεια.

      Ειδωμεν. Προς το παρόν δεν έχω κάτι άλλο στα σκαριά (πέρα από animal Crossing και Phoenix Wright σε ποιο χαλαρούς ρυθμούς). Το FF7 με γεμισε αρκετά σαν εμπειρια.

      Comment


      • #48
        Το μόνο κουραστικό filler quest θα έλεγα οτι είναι στο chapter 14, εγω τώρα πχ το ξαναπαιζω στο hard και ενω το πλάνο ηταν να περάσω τα cut-scenes κλπ και να κάνω ενα γρήγορο playthrough μου ειναι αδύνατο και σχεδον παντα καταλήγω να τα βλέπω ξανα με μεγαλυτερη προσοχη και πάντα κατι βρισκω που δεν εχω προσέξει καλα. Επισης στο hard εκτιμώ πραγματικά το battle system και τους συνδυασμούς που μπορείς να κανεις με materia ετσι ωστε να αποφύγεις την άσκοπη χρηση MP.

        Η δουλειά στους χαρακτήρες ειδικα στην Aerith η οποια ειναι σχεδιασμένη να ειναι "τέλεια" ειναι καταπληκτική, ευχάριστη έκπληξη ο Barret και για εμένα ο οποίος ομολογώ οτι στο OG μου ηταν κάπως αδιάφορος ενω τωρα ειναι ο "bro" μου. Η Tifa απο την αλλη αν και ισως ο πιο "ρεαλιστικός" χαρακτήρας απο όλους συνεχίζει να μου ειναι η λιγότερο ενδιαφέρουσα προσωπικοτητα, προτιμούσα την υπερβολική Jessie για να πω την αλήθεια. Η Aerith ειναι σε άλλο επίπεδο εντάξει αλλα ειναι και ο σκοπος της τέτοιος ώστε να πονέσει περισσότερο "αυτη η σκηνη" που ολοι ξέρουμε.

        Χωρις spoiler θα πω οτι το τελος του πρώτου μέρους θα κριθεί από τα υπόλοιπα, αν ειναι να κάνεις setup κάτι τέτοιο και μετά να το ξεχάσεις εντελώς τότε ποιο το νόημα??

        Comment


        • #49
          Το εχω βαλει να κανει εγκατασταση επιτελους!!!!! Περισσοτερα εν καιρω!!

          Comment


          • #50
            Λοιπον εχω παιξει κοντα στις 20 ωρες και ειμαι στο Chapter 8. Γενικα δεν ξερω αν το πηγαινω αργα αλλα επειδη μου αρεσει πολυ πως το εχουν αποδώσει προσπαθω να καθομαι αρκετα σε καθε περιοχη, ειδικα αν εχει δομη πολης. Γενικα σαν structure το παιχνιδι ακολουθει γραμμικη πορεια και υπαρχει η ακολουθία πολη με npcs, side quests, mini games, και στη συνεχεια dungeon με καποιο event που προχωραει το σεναριο, κοκ. Σε οτι αφορα το πρωτο, το παιχνιδι ειναι μεν γραμμικο και πολλες φορες και το level design μοιαζει με αυτο του ΧΙΙΙ, απο την αλλη εδω φαινεται οτι η συγκεκριμενη σχεδιαση δεν ειναι by default κακη και μπορεις να δωσεις κατι πολυ ενδιαφερον αν το υλοποιησεις σωστα. Το σημαντικοτερο ειναι οτι η σχεδιαση ταιριαζει με αυτο που βλεπεις στην οθονη, και λογω της ολης λεπτομερειας που εχουν τα περιβαλλοντα, πειθεσαι κατα μια εννοια οτι ο συγκεκριμενος σχεδιασμος ειναι ρεαλιστικος. Σε οτι αφορα την ακολουθια που περιεγραψα, διαβασα και τα προηγουμενα posts και κυριως του Phantom, και θα ηθελα να πω οτι ολα οσα λεει ισχυουν και πιθανως η ολη δομη να ξενίσει καποιους. Απο την αλλη βεβαια προσωπικα ετσι περιμενα να ειναι το συγκεκριμενο κομματι γιατι ετσι ηταν και στο original, πιο focused, πιο γραμμικο και πιο κινηματογραφικο μεχρι εν τελει το παιχνιδι να σε αφησει ελευθερο στον overworld. ΕΙχα πει και παλιοτερα οτι η Midgar ειναι η Insomnia του VII, και σαν κομματι της ιστοριας ή θα την εδινες και παλι σαν ταινια ή σαν ξεχωριστο παιχνιδι που εχει αυτη τη σχεδιαστικη λογικη. Και λεω ξεχωριστο παιχνιδι διοτι σκεφτομαι κατω απο την υποθεση οτι τα επομενα επεισοδια θα εχουν ανοιχτη δομη και θα ειναι πιο slow paced. Να σημειωσω τελος οτι δεν ειναι το πρωτο game που κανει κατι τετοιο, το MGS V ειναι ενα τετοιο παραδειγμα και πιστευω οτι το σπασιμο σε επεισοδια εν τελει λειτουργησε θετικα.

            Τωρα, μεχρι στιγμης δεν εχω δει καποιο filler στο παιχνιδι, σε γενικες γραμμες ακολουθει το original (iισως εκτος απο το chapter 3) και απλα επεκτεινει λιγο το μεγεθος των dungeons, προσθετει επιπλεον σκηνες και διαλογους και τελος αυξανει μεσω των side quests λοιπων activities την παραμονη του παικτη στις πολεις. Σε οτι αφορα το τελευταιο, διαβασα οτι ολο το παιχνιδι εχει 20κατι side quests και μεχρι στιγμης εχουν ανοιξει 12 (αν δεν κανω λαθος) οποτε μην φανταστει κανεις οτι υπαρχει τρελο fetch content. Καθε περιοχη εχει τυπου 6 side quests που σε γενικες γραμμες ειναι ευχαριστες και ειναι εκει προκειμενου να κανουν τον παικτη να νιωσει οικεια, να την εξερευνησει κλπ.

            Σε οτι αφορα τα οπτικο-ακουστικα, τα γραφικα ειναι απο αλλο πλανητη και η αποδοση της Midgar εχει απιστευτη λεπτομερεια και ξεπερναει σε γενικες γραμμες την φαντασια μου στο πως την ειχα πλάσει στο μυαλο μου. Γενικα εχουν ριξει παρα πολυ δουλεια και υπαρχει παρα πολυ σεβασμος στο original υλικο αλλα και μεγαλη και επιτυχημενη προσπαθεια στο να αποδοθεί πιστα η αισθητικη του original παινχιδιου. Αυτο που αναφερει το DF περι low resolution textures ανα σημεια ισχυει, αλλα και παλι αν εγινε επειδη υπηρχε αναγκη θεωρω οτι καλα εκαναν και εριξαν απο κει μιας και το συνολο παραμενει κορυφαιο και δεν επηρεαζει κατι αρντητικα. Το παιχνιδι ειναι πιο ομορφο και πιο εντυπωσιακο απο το Advent Children και ακομα πιο εντυπωσιακο ειναι καταφεραμε τελικα και φτασαμε σε αυτο το σημειο. Ολα αυτα με ενα frame rate που ειναι μεν στα 30 αλλα απο την αλλη super smooth. Το εγραψα και στον server μας, δεν ξερω τι εχουν κανει, τι τεχνικες εχουν χρησιμοποιησει, αλλα αρχικα θα επαιρνα ορκο οτι το παιχνιδι τρεχει στα 60 (τοσο ομαλο φαινεται). Τελος πολυ ωραιο ειναι και το soundtrack με πολυ ωραια remixes των αρχικων κομματιων αλλα και με ταιριαστες νεες συνθεσεις εδω και εκει.

            Κλεινοντας, το συστημα μαχης εχει τα φοντα να ειναι οτι καλυτερο εχουν φτιαξει ever αλλα ακομα ανοιγει και θελω να προχωρησω λιγο ακομα πριν γραψω εντυπωσεις. Παιζω κυριως με ATB pauses και οχι τοσο με τα quick buttons οποτε τα προβληματα με την καμερα κλπ που αναφερετε δεν τα εχω παρατηρησει τοσο πολυ. Αυτο που βλεπω σαν αρνητικο εγω ειναι το AI και θα ηθελα να υπαρχουν gambits γιατι στην πραξη αν θες να παιξεις καλα πρεπει να ελεγχεις ολους τους χαρακτηρες ταυτοχρονα και να μη βασιζεσαι τοσο στο πως λειτουργει το AI (που συνηθως παρατηρω οτι ειναι defensive). Απο την αλλη ισως εχει γινει και επιτηδες προκειμενου ο παικτης να κανει εναλλαγες μιας και οι ATB μπαρες επισης δεν γεμιζουν γρηγορα στους χαρακτηρες που δεν ελεγχεις, κατι που δινει κινητρο στα switches. Να σημειωσω πως ολοι οι χαρακτηρες ειναι διαφορετικοι παντως και προσφερουν διαφορετικες επιλογες στο gameplay. Οπως και να εχει δεν ειναι οτι το κατεχω πληρως οποτε θα γραψω περισσοτερα και στην πορεια.

            Αυτα προς το παρον!
            Last edited by nooto; 29-07-2020, 12:49 AM.

            Comment


            • #51
              Ωραίος Nooto, προχώρα γερά και συνέχισε να μας ενημερώνεις

              PK World - Τα πάντα για Disney comics!

              Comment


              • #52
                Λοιπον μολις μπηκα chapter 14 και ειμαι κοντα στις 35 ωρες, θελω να σχολιασω καποια πραγματα αρχικα κυριως απο posts των Xeno και Phantom.

                1) Χωρισμος των party members: Η αληθεια ειναι οτι με μπερδεψαν αυτα τα posts που αναφερουν οτι το παιχνιδι σου αφαιρει καποια party member, οτι δεν υπαρχει ενα εννιαιο party κ.ο.κ. και το λεω με την εννοια οτι και στο αρχικο παιχνιδι ετσι ηταν. Σιγουρα υπαρχουν καποια επιπλεον μερη- βλεπε κεφαλαιο 13- που δεν υπηρχαν στον original τιτλο και το παιχνιδι οντως σου βγαζει καποιον χαρακτηρα για να τον προσθεσει ξανα καποιες ωρες μετα, αλλα το υπολοιπο υλικο ετσι ηταν και στο πρωτοτυπο και εχει να κανει και με το πως δομειται το σεναριο (διαφορετικοι χαρακτηρες βρισκονται σε διαφορετικα σημεια της Midgar κλπ) οποτε δεν ξερω αν μπορουσε να γινει κατι διαφορετικο εδω. Υπο αυτη την εννοια και επειδη θυμαμαι σε γενικες γραμμες πως πηγαινε και ο original τιτλος προσωπικα αυτο δεν μου εκανε εντυπωση, θελω να πω ετσι το περιμενα. Τωρα σε οτι αφορα το αν λειτουργει θετικα ή αρνητικα, εγω συμφωνω με τον Ihne, θεωρω οτι λειτουγει θετικα καθως βλεπεις διαφορετικα πραγματα σε σχεση το battle system και σε οδηγει στο να καταλαβεις καλυτερα τους ολους μηχανισμους, να πειραματιστεις περισσοτερο κλπ.

                2) Filler υλικο: Και εδω διαφωνω για να πω την αληθεια. Αντικειμενικα αν το δει κανεις το μονο επιπλεον υλικο που εχει προστεθει μεχρι το chapter 14, ειναι ενα σκηνικο στο chapter 3, το επιπλεον σεναριακο κομματι στο chapter 11, και τελος το chapter 13, Επειδη τωρα δεν ξερω που παει η ιστορια μιας και εχουν προστεθει καινουργια στοιχεια, απο τα 3 πραγματα που ανεφερα ισως το chapter 13 θα μπορουσε να χαρακτηριστει filler. Τα αλλα δενουν με το extended κομματι της ιστοριας που φαινεται οτι πανε να παρουσιασουν. Απο κει και περα το υπολοιπο παιχνιδι θεωρω οτι ειναι εξαιρετικα πιστο στο πρωτότυπο. Θα πει κανεις οκ πως γινεται τοτε η διαρκεια να ειναι τοσο αυξημενη? Ε αυτο εχει να κανει με το σημερινο σχεδιασμο των video games. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι οκ το αρχικο Wall Market ηταν 3-4 οθονες με 10 npcs, οταν πας να το φερεις στο σημερα και να το κανεις fully fledged πολη, θα το μεγεθύνεις προκειμενου να μοιαζει οντως με πολη, θα βαλεις 200 npcs με διαλογους, θα αλλαξεις λιγο τη δομη εξελιξης του σεναριου ετσι ωστε να ταιριαζει με το πως ειναι στημένη η περιοχη κ.ο.κ.. Θελω να καταληξω οτι δεν θα γινοταν να δωσουν το wall market ετσι οπως το εδωσαν (που ειναι απλα απιστευτο) και να μεινεις εκει μονο 20 λεπτα. Το ιδιο ισχυει και με τα dungeons (ας πουμε τα sewers ήταν πριν 2 οθονες και καθοσουν συνολο 2 λεπτα, τωρα ειναι ολοκληρωμενο dungeon), με το πως μεταβαινεις απο τη μια περιοχη στην αλλη κλπ. Ολα τα transitions, καθως και η εξελιξη του σεναριου προσωπικα μου φαινονται οπως πρεπει και θα ελεγα οτι το παιχνιδι ειναι δομικα ακριβως αυτο που θα φανταζοταν αν το σκεπτοταν με σημερινα δεδομενα. Θελω να ξεκαθαρισω για οσους δεν το εχουν ακομη δει (γιατι ειχα παρεξηγησει καποια post εδω) οτι ακομα και αυτο που καποιος θα θεωρησει filler καθως παιζει, δεν ειναι της μορφης μπαινω σε μια περιοχη μικρου μεγεθους η οποια εχει 100 fetch quests και καθομαι εκει 20 ωρες κανοντας γυρους. Το "filler" του VIIR ειναι ας πουμε ενα dungeon που εχει μεγαλυτερο μεγεθος απ'οτι στο original ή ενα σεναριακο κομματι που δεν υπηρχε στο original που απο την αλλη ομως διαδραματιζεται σε μια νεα τοποθεσια, χωρις να κανει ανακυκλωση υλικου κλπ.

                3) Γραμμικοτητα: Η αληθεια ειναι οτι ο σχεδιασμος του παιχνδιου οπως ανεφερα και στο προηγουμενο post θα ξενίσει αρκετους. Γενικα νιωθεις οτι παιζεις περισσοτερο ενα game που εχει τη δομη του Uncharted και λιγοτερο ενα JRPG ειτε κλασσικης ειτε συγχρονης κοπης. Η βασικη διαφορα ειναι οτι το παιχνιδι ακολουθει το σεναριο κατα βαση και οντως δεν υπαρχει δυνατοτητα για grinding κλπ. Υπαρχουν τα pauses των πολεων καθως και μικρες περιοχες με respawn των εχθρων αλλα επι της ουσιας δεν εχει νοημα να κατσεις και να ασχοληθεις με κατι τετοιο. Υπο αυτη τη εννοια δεν εχει και τοσο ουσια το leveling μιας και υποθετω οτι και 1000 διαφορετικους παικτες να κοιταξεις, ολοι θα εχουν το ιδιο level στο εκαστοτε σημειο του παιχνιδιου. Ισως θα ηταν καλυτερο να μην υπαρχουν καν levels και ο τιτλος να περιοριστει στα sp για την αναπτυξη των οπλων και στα διαφορετικα setups απο materia για τις επιλογες στην αναπτυξη των χαρακτηρων. Παντως και εδω θεωρουσα αυτη τη δομη λιγο πολυ αναμενομενη δεδομενου και του πρωτοτυπου υλικου και φυσικα μονο θετικα μπορω να δω το οτι σε γενικες γραμμες δεν χρειαζεται να κανεις grinding. Αυτο μπορει να πει κανεις οτι αφαιρει απο τον πειραματισμο του παικτη σε διαφορετικα setups αλλα απο την αλλη πιστευω οτι οι fixed μαχες που σου δινει ο τιτλος ειναι τετοιες (και τοσες) ωστε να παιξεις με διαφορετικα στησιματα.

                4) Καμερα-χειρισμος στα mini games: Σε οτι αφορα το δευτερο, προσωπικα δεν συναντησα κανενα προβλημα. Βρηκα τα mini games πολυ καλα υλοποιημενα τοσο στα dungeons οσο και στις πολεις. Σε οτι αφορα την καμερα, τα παιδια εχουν δικιο και ειναι προβληματικη οταν παιζεις το παιχνιδι με action λογικη. Το συστημα μαχης βεβαια κατα τη γνωμη μου ειναι κατα το ήμισυ turn based (θα γραψω περισσοτερα παρακατω) και αν το παιξει κανεις ετσι δεν θα συναντησει καποιο θεμα, αλλα η αληθεια ειναι οτι θα επρεπε και το υπολοιπο action μισο να ειναι το ιδιο καλα υλοποιημενο.

                5) Συστημα μαχης: Το παιχνιδι εχει συνδιασει πραγματα απο το ΧΙΙ, το ΧΙΙΙ, και το ΧV και παρολα αυτα παρουσιαζει ενα συστημα που ειναι εξαιρετικα κοντα στο πρωτοτυπο. Φανταστειτε το πρωτοτυπο ως εχει με τις εξης διαφορες: α) ο παικτης μπορει να κινειται να κανει dodge και block, β) μεχρι να γεμισει το ATB ο παικτης μπορει να επιτίθεται με light και heavy attacks , γ) οταν γεμισει το ATB ο παικτης εχει προσβαση στις ειδικες επιθεσεις, στη χρηση αντικειμενων και στη μαγεια. Αυτο . Με αλλα λογια τα βασικα attacks δεν τρωνε πλεον απο το ATB και ο χαρακτηρας μπορει να κινειται ελευθερα στον χωρο. Αυτες ειναι οι μονες διαφορες με το original. Η χρηση του ATB τωρα μπορει να γινει ειτε με pause το οποιο δινει στον παικτη τον χρονο να κατσει και να σκεφτει τι ακριβως θελει να κανει, ειτε σε real time καθως υπαρχουν και quick buttons στα οποια μπορεις να τοποθετησεις τα skills που θες. Τελος μπορεις να κανεις εναλλαγες στον party leader on the fly (κατι που ηθελα και απο τα xenoblade) και το παιχνιδι σου δινει κινητρο να το κανεις καθως το ATB bar του leader αυξανεται με μεγαλυτερη ταχυτητα. Συνολικα μιλαμε για ενα πολυ ενδιαφερον αμαγαλμα action και turn based και τοσο απλο στη σύλληψη του που σε κανει να αναρωτιέσαι πως τοσα χρονια παλευουν ολοι να παντρεψουν αυτα τα 2 και κανεις δεν το εχει καταφερει.

                Αυτα μεχρι στιγμης, γενικα μου αρεσει ΠΑΡΑ πολυ και θεωρω οτι εχει γινει φανταστικη δουλεια. Θελω πολυ να δω που θα παει το ολο πραγμα μιας και με τις προσθηκες που εχουν γινει στο story κρατιεται το ενδιαφερον και σε αυτον που εχει παιξει το original. Τελος να πω οτι το Wall Market part ηταν απλα απιστευτο, δεν ξερω ειχα παθει την πλακα μου με το ποσο ωραια εκαναν τοσο την πολη οσο και το retelling των events. Προχωραμε!
                Last edited by nooto; 05-08-2020, 03:41 AM.

                Comment


                • #53
                  Τελος μετα απο 57 ωρες περιπου. Λοιπον να μιλησω πρωτα για το 95% του παιχνιδιου και πριν φτασουμε στο τελος, ο τιτλος για μενα ειναι το απολυτο remake, καλυτερο και απο το REmake 2 και σε γενικες γραμμες θα του εδινα 10/10. O κοσμος εχει αποτυπωθει ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ και το ιδιο ισχυει και για την scrap punk αισθητικη του original, με απολυτο σεβασμο και με τροπο που μαλλον το ανεβαζει αρτιστικα πανω και απο το πρωτοτυπο. Οπτικα εγραψα ξανα οτι ο τιτλος ειναι πανεμορφος και η μονη παραφωνια ισως ειναι καποια textures καθως και ορισμενα sky-city boxes που εχουν χρησιμοποιηθει (σε συνδιασμο με 3d γεωμετρια) και τα οποια αλλες φορες δουλευουν, αλλα υπαρχουν και στιγμες που το illusion σπαει (οταν πχ βλεπεις την Midgar απο ψηλα). Επισης πολυ καλο το remix που εχει γινει στο soundrack.

                  Σε οτι αφορα τη δομη και τους μηχανισμους, πανω κατω εγραψα τις αποψεις μου και στα προηγουμενα posts, για το δε συστημα μαχης θεωρω οτι ισως ειναι οτι καλυτερο εχουν δωσει απο το XII και μετα (βαζω και το XII μεσα). Για τα αρνητικα που σημειωσαν τα παιδια να αναφερω ξανα οτι διαφωνω, η δομη του party ειχε παρομοια μορφη και στο original, τα mini games τα βρηκα πολυ καλα και εκει που πρεπει τοποθετημενα (το hard mode της μαχης με τον Jules μου εβγαλε λιγο την πιστη αλλα οταν τα καταφερα αισθανθηκα πολυ pro ειναι η αληθεια ) και τελος δεν συναντησα προβληματα με την καμερα κλπ. Σε σχεση με το τελευταιο, εχω γραψει ξανα οτι εχει να κανει ισως και με τον τροπο προσέγγισης, εγω στους ιπταμενους εχθρους πχ το γυρναγα ειτε στον Barret ειτε επαιζα με τους mages οποτε η μαχη δεν ξεφευγε. Δεχομαι οπως ειπα ωστοσο οτι αν το δει κανεις (και το παιξει) ως action game πιθανον να συναντησει καποια προβληματα σε ορισμενες μαχες (ωστοσο οχι στο επιπεδου του XV λογω και δομης, εδω πχ δεν σκανε 200 εχθροι σε μια μαχη και τα encounters ειναι λιγο πιο προσεγμενα και συγκεκριμενα). Σε καθε περιπτωση παντως θεωρω οτι εφτασαν πολυ κοντα στο τελειο, ακομα και αν δεν το αγγιξαν απολυτα. Ελπιζω να το τελειοποιησουν μηχανικα στους επομενους τιτλους. Παρεπιπτοντως, τα bosses των τελευταιων κεφαλαιων τα βρηκα εξαιρετικα και απο τις πιο ομορφες μαχες σε video games.

                  Τελος σεναριακα, και μιλωντας παντα για το 95%, το παιχνιδι ειναι εξαιρετικα κοντα στο πρωτοτυπο και οπως ανεφερα δεν υπαρχει καποιο ουσιαστικο filler. Εχουν μεγεθύνει καιποιες περιοχες και καποια dungeons και εχουν κανει καποιες μικροπροσθηκες στην ιστορια, οι οποιες ωστοσο δεν ειναι τυπου Genesis στο Crisis Core, απλα αναπτυσουν λιγο περισσοτερο καποιους απο τους ηδη υπαρχοντες χαρακτηρες και εισαγουν και καποιους νεους που εχουν συμπληρωματικο και σε γενικες γραμμες ευχαριστο ρολο.

                  Και παμε τωρα στο chapter 18 και στο τελευταιο 5% του παιχνιδιου .

                  Καταρχην θεωρω οτι το χτίσιμο και οι αποκαλύψεις που γινονται στο τελος, καθως και οι αλλαγες πανω στο αρχικο σεναριο εχουν γινει εχοντας στο μυαλο τον 30-40αρη φαν του original καθως ετσι οπως παρουσιαζονται καποια πραγματα, ενας παικτης που δεν εχει παιξει το πρωτοτυπο ειναι αδυνατο να καταλαβει τι συμβαινει. Δευτερον η αφηγηση του plot twist το οποιο εισαγουν ειναι δυστυχως τοσο Nomura-like που ημουν σε φαση "οχι ρε π@%$τη μου μην το κανετε Kingdom Hearts". Παροτι αυτο που γινεται στο τελος μου αρεσε ως περιεχομενο, ο τροπος παρουσιασης του ειναι τοσο μπερδεμενος και κανει τοσο μπαμ οτι ο Nomura εχει βαλει το δαχτυλο του, που με κανει να μην ειμαι τοσο αισιοδοξος για το τι θα ακολουθησει. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι παροτι δεν ειμαι εναντια στο τι πανε να κανουν, και το βρισκω πολυ ενδιαφερον in principle (βασικα δεν ξερω αν εχει γινει κατι τοσο φιλοδοξο στην ιστορια του μεσου γενικοτερα), η ιδεα οτι μπορει να παρουν το πεντακαθαρο σεναριο του VII και να το κανουν Kingdom Hearts δεν μου αρεσει. Οταν δοκιμαζεις κατι τετοιο θεωρω οτι πρεπει να ξερεις απο τωρα την μεση και το τελος, πρεπει να εχεις ενα ολοκληρωμενο πλανο στο μυαλο σου και να μην πας βλεποντας και κανοντας (προτιμω μια 1-1 αποτυπωση απο κατι που μπορει να καταληξει σε μια οτι να ναι ιστορια Nomura style). Οπως και να εχει θα δουμε πως θα παει και ας ελπιζουμε οτι ξερουν τι κανουν και οτι ο Kitase θα ειναι απο πανω τους συνεχεια.

                  Αυτα, σαν παιχνιδι γενικα θα του εβαζα 9/10, σαν φαν θα του εβαζα 10/10, αν ημουν παικτης που δεν ειχα ασχοληθει με το original θα του εδινα 8/10 διοτι το παιχνιδι το τελευταιο 2ωρο δεν ειναι self contained και δεν βγαζει νοημα αν δεν ξερεις τι γινεται. Αυτα, παω τωρα να διαβασω τι εχετε γραψει μεσα στα spoilers, να δω και κανενα plot analysis στο youtube, να καθησει λιγο και το game μεσα μου, και ισως επιστρεψω!

                  Last edited by nooto; 09-08-2020, 12:18 PM.

                  Comment

                  Working...
                  X