Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy VII (Remake)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Final Fantasy VII (Remake)






    Κυκλοφορια: 10/4/2020
    Πλατφορμα: Playstation 4 (part 1)
    Metacritic Score: 87% (72 reviews and going)
    https://www.metacritic.com/game/play...asy-vii-remake





    To παιχνιδι κυκλοφορει σε εναν μηνα περιπου και μιας και βλεπω ενδιαφερον ειπα να ανοιξω θεμα για να μην χανονται τα posts (δεν ξερω, αν εχει ορεξη καποιος ας μεταφερει τα αντιστοιχα posts σε αυτο το topic). Προσωπικα δεν εχω ασχοληθει περα απο καποια trailers κλπ αλλα εχω ηδη κανει παραγγελια οποτε θα το εχω λογικα day one. Γενικα χαιρομαι που ακουω πολυ θετικα λογια, το μονο αρνητικο για μενα παραμενει το γεγονος οτι μιλαμε για parts και κατα συνεπεια σαν project δεν εχει σαφη οριζοντα του μεχρι που θα παει, ποτε θα κυκλοφορηουν τα υπολοιπα μερη κλπ. Απο την αλλη βεβαια φαινεται οτι εχει πεσει παρα πολυ δουλεια, το παιχνιδι στην πραξη ειναι καινουργιο και θετει νεα δεδομενα στο πως οριζεται ενα σωστο remake. Αυτα μεχρι στιγμης, παρακατω attached video απο το demo, df αναλυση κλπ.






    Last edited by nooto; 07-04-2020, 11:58 PM.

  • #2
    Μόλις τελείωσα το ντέμο. Είμαι believer, day one!

    Κράτησαν τη μηχανή ίδια με του XV. Εμένα δεν με χαλάει, μου έβγαιναν αυθόρμητα οι κινήσεις, παρ' όλο που έχω να το πιάσω καιρό, αλλά το έχουν βελτιώσει νομίζω σε ορισμένα σημεία. Εδώ έχει μόνιμο run αν θες, δεν χρειάζεται να κάνεις κολπάκια να πατάς το κουμπί λίγο πριν αδειάσει η μπάρα, η κάμερα είναι πολύ καλύτερη (όσοι παραπονιούνται δεν είχαν παίξει το XV ) και γενικά μπόμπα όλο. Από την αρχή ως το τέλος 10/10, δεν το περίμενα, πολλά μπράβο. Το μόνο κακό είναι πως θα είναι σε μέρη, όμως οκ, δεν μπορώ να κρατηθώ, επομένως κάνω μόκο. Θα πάρω την complete deluxe edition για το PS5 όταν βγει όλο σε 5-6 χρόνια.

    PK World - Τα πάντα για Disney comics!

    Comment


    • #3
      Σχετικά με την επεισοδιακή φύση του τίτλου έχω τις ίδιες ανησυχίες με όλους σας αν και ο Nomura έχει να πει αρκετά πράγματα σχετικά με αυτό.

      With the timely release of the Final Fantasy VII Remake demo via the PlayStation Store, and legions of fans, old and new, getting a small taste of what the game entails, information about the title, by way of Square Enix, is steadily increasing. Tetsuya Nomura, co-director of the first part of Final Fantasy VII Remake, spoke at length to Famitsu, translated by DualShockers, detailing the elements of character design that the team focused on, the battle system present within Final Fantasy, as well as the length and breadth of content within Midgar, the game's setting, itself.

      For those worried about the first chapter of Final Fantasy VII Remake being set in only Midgar, Nomura had calming words to say, stating that players shouldn't worry and that the Remake itself is "...a highly dense game, and it doesn't end after a few hours like the Midgar part in the original. There are many new events in the main story...". Nomura also stated that elements of the narrative and characters within Final Fantasy VII Remake, such as the members of Avalanche or the world of Midgar, would be further fleshed out during the course of the game, outlining an example where players would be able to have dinner with Jessie's parents.

      The breadth of optional content seems to also be a constant thought in the forefront of the development team, with Nomura stating that "We made the sidequest content to be as big as the main story. At the beginning, the development team readied even more content, but we wouldn't have been able to do everything without cutting corners, so we prioritized quality.", as well as stating that players would be able to explore Midgar to an extensive level, using vehicles to transport the party around the city at various points within Final Fantasy VII Remake's playtime.

      Lastly, Nomura had a last set of heartfelt words to players both new and old to the Final Fantasy VII universe at large, stating that "the Remake will be releasing soon, but it's not like it's overwriting the original FFVII. The original game is the source of everything, and thanks to it, we were able to make a new, unique experience. Fans of the original game will have a different, new experience compared to when they played the original. And I hope those who discover everything with the Remake will enjoy it too. This is the first part of the Remake, but it's still a full-fledged game, and you'll be satisfied after playing it. Once you try out the game, you'll definitely have a hard time putting it down. Please look forward to it."

      Πηγή: http://www.rpgfan.com/news/2020/10206.html

      Οπότε, σύμφωνα με τον Νοmura, δεν πρέπει να ανησυχούμε. Το game θα έχει πολύ περισσότερο περιεχόμενο και story και έτσι θα έχει πολύ μεγαλύτερη διάρκεια, θα είναι τόσο μεγάλο όσο ένα κανονικό rpg. Κρατάω πάντως αυτά που λέει για τα sidequests, το μόνιμο παράπονό μου είναι πως σε πολλά rpgs τα quests είναι εντελώς βαρετά filler fetch quests, εδώ από ότι φαίνεται δεν θα επαναλάβουν το ίδιο λάθος. Περιμένω πως και πως να το δω αυτό.

      Επίσης να υπενθυμίσω πως το κουτί θα περιέχει δύο blue rays! Από ότι ξέρω μόνο το Red Dead Redemption 2 το έκανε αυτό.

      Να πω επίσης πως έχω την ίδια ακριβώς γνώμη με εσάς για το παιχνίδι, ενθουσιασμένος και hype όσο δεν πάει, έχω αρχίσει πάλι να μετράω τις μέρες ανάποδα για την κυκλοφορία του.


      Tidy!

      Do not blame me.Blame yourself or God.
      In Matsuno we trust.

      Comment


      • #4
        Το κακό σε αυτά που λέει ο Νομούρας είναι πως τον FFVII ήταν καλό γιατί είχε την ισορροπία που είχε ανάμεσα στα κομμάτια του παιχνιδιού, less is more πολλές φορές ειδικά σε παιχνίδια. Δε λέω το demo μου άρεσε και μακάρι τα sidequests να είναι όντως καλά αλλά προσωπικά δε με καθησυχάζει απαραίτητα αυτό που λέει.
        Originally posted by Squall Leonhart
        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
        Originally posted by 丹野
        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
        Originally posted by Ryu_gr
        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

        Comment


        • #5
          Nα πω την αλήθεια Straier και εγώ την ίδια ανησυχία έχω αλλά προσπαθώ να είμαι αισιόδοξος.

          Μερικά ακόμα νέα από το μέτωπο. Ο Yosinori Kitase δήλωσε πως το παιχνίδι θα έχει πάρα πολλή λεπτομέρεια, θα υπάρχουν καινούριες περιοχές και, όταν τον ρώτησαν αν θα έχει endgame περιεχόμενο υψηλής πρόκλησης είπε ότι δεν θα απογοητευτούμε.

          Μου αρέσει ότι ακούω, λίγες μέρες έμειναν. Οπότε, όπως καταλαβαίνω, θα έχει ικανοποιητική διάρκεια το παιχνίδι. Αυτό το θέμα λίγο με ανησυχεί για να πω την αλήθεια.

          Link δεν έχω, το έχασα.


          Tidy!

          Do not blame me.Blame yourself or God.
          In Matsuno we trust.

          Comment


          • #6
            Λοιπον τα reviews εχουν αρχισει και βγαινουν αυτες τις ημερες, πολυ καλα πηγαινει το παιχνιδι μεχρι στιγμης, παρακατω βαζω και 2 video reviews απο ign και gamespot, καθως και την tech αναλυση απο digital foundry.





            Comment


            • #7
              Εξαιρετικές βαθμολογίες έχει αποσπάσει το παιχνίδι μέχρι στιγμής. Έριξα μια ματιά στα review, όλοι λένε πως το παχνίδι έχει καταπληκτικό σύστημα μάχης και πως οι χαρακτήρες αναλύονται πολύ καλά και ότι σε γενικές γραμμές είναι ένα εξαιρετικό reimagining του πρωτότυπου. Μάλιστα έχει και πάρα πολλές προσθήκες στην ιστορία. Στα αρνητικά λένε πως σε σημεία τα textures είναι χαμηλής ανάλυσης και πως κάποιες επιλογές στην πλοκή θα διχάσουν. Σχετικά με την διάρκεια δεν πρέπει να ανησυχούμε καθώς όλοι συμφωνούν πως έχει ικανοποιητική διάρκεια. Όχι 200 ώρες που ήθελε το Final Fantasy XII για 100% ολοκλήρωση αλλά θα μας απασχολήσει για 50 ώρες περίπου. Προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου, από ότι φαίνεται το παιχνίδι προσφέρει ουσιώδεις 50 ώρες χωρίς να απαιτείται ανηλεές grinding.

              Εγώ θα το ξεκινήσω day one, το Final Fantasy VII είναι ίσως το αγαπημένο μου παιχνίδι όλων των εποχών, ανυπομονώ πραγματικά να το ξεκινήσω.


              Tidy!

              Do not blame me.Blame yourself or God.
              In Matsuno we trust.

              Comment


              • #8
                Κάνω απλώς μία αναφορά για να πω πως είμαι στις 10 ώρες. Έχει πολύ πολύ λίγα σπαστικά σημεία, όμως σαν σύνολο μου αρέσει πολύ. Δεν θα πω περισσότερα, επειδή θα χάσω χρόνο που θα μπορούσα να ρίξω στο παιχνίδι, και αυτό λέει πολλά. Θα αναλύσω κάποια άλλη φορά.

                PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                Comment


                • #9
                  Χαχα, σημερα το πηρες;
                  Περιμενα να το παρουν κι αλλοι για να γραψω 2 λογια αλλα κι εγω δεν ξερω τι να πω ακομα μιας και το παιχνιδι ειναι τερμα γραμμικο οποτε δεν επιδεχεται και τρελη αναλυση περαν του πώς βιωνει νομιζω ο καθενας το ιδιο το ριμεικ σαν εμπειρια.

                  Comment


                  • #10
                    Συμφωνώ απολύτως με τον ανωτέρω πως χρόνος που ψοδεύεται εδώ είναι χαμένος χρόνος που θα μπορούσε να δαπανηθεί αλλού( στο ffvii remake) αλλά θα γράψω παρόλα αυτά.

                    Είναι η πρώτη φορά εδώ και χρόνια που νιώθω έτσι. Πως ένα παιχνίδι με ρούφηξε έτσι. Είναι απλά συγκλονιστικό. Ο τρόπος που αποδίδονται όλα τα γεγονότα που έχουμε δει στο πρωτότυπο 7 απλά είναι εξαιρετικός. Ειλικρινά εκεί που στο αρχικό βλέπαμε απλά μια οθόνη με 5 χαρακτήρες εδώ έχεις ένα τεράστιο περιβάλλον που γίνονται πολλά πράγματα ταυτόχρονα, με πάρα πολλούς χαρακτήρες, με φωνές κτλ κτλ. Ειλικρινά δεν μπορώ να πω πολλά γιατί θα ρίξω spoilers αλλά θα πω πως αποδίδεται ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ στην οθόνη το αποτέλεσμα των όσων κάνει I Avalanche. Μετά το τέλος της κλασσικής πλέον bombing mission οι σκηνές που ακολουθούν είναι απλά συγκλονιστικές. Δεν θα πω κάτι άλλο, απλά θα πω πως πρέπει να το ξεκινήσει ΧΤΕΣ όποιος έχει παίξει το πρωτότυπο. Θα ξαναπώ πως ο τρόπος που έχουν αποδοθεί χαρακτήρες/περιβάλλοντα/ cutscenes του παλιού είναι το κάτι άλλο, καθόμουν πόση ώρα και κοιτούσα σαν χαζός τα περιβάλλοντα.

                    Για το σύστημα μάχης δεν θα πω πολλά, εξάλλου δεν το έχω προχωρήσει πολύ πιο πέρα από το demo. Θα πω μόνο πως παίζει πάρα πολύ καλά και είναι πολύ εύκολο να χειριστείς και τους 3 χαρακτήρες. Επίσης, χωράει πολύς πειραματισμός και στρατηγική. Το πρώτο boss είναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ. Κάνανε πάρα πολύ καλά που δημιούργησαν τέτοιο υβρισικό σύστημα, καιρός ήταν να δούμε και ένα καινούριο που να παίζει καλά και όχι πάλι turn based. Το μόνο που μου φάνηκε κάπως ήταν το πως χτυπάς τους εναέριους εχθρούς, είναι λίγο χύμα στην υλοποίηση. Αλλά δεν είναι κάτι σημαντικό.

                    Θα πω επίσης πως το materia system επιστρέφει και λειτουργεί όπως στο παλιό, υπάρχουν φυσικά και πολλά καινούρια. Τώρα ξεκίνησα να πειραματίζομαι. Υπάρχει και ένα weapon upgrade mechanic που ξεκλειδώνει skills και status boosts.

                    Δύο πραγματάκια ακόμα.Επειδή πολύς κόσμος φοβάτα ιγια την διάρκειά του έχω να πω ότι δεν είναι μικρό το παιχνίδι. Το έχω φτάσει στο σημείο που βρίσκεις την Tifa, ολοκλήρωσα κάτι sidequests και έχω παίξει γύρω στις 7 ώρες. Οπότε θα μας απασχολήσει πάρα πολλές ώρες ακόμα.

                    Τέλος να πω δυο λογάκια για τα sidequests. Είναι πολύ καλύτερα από του 15 και θα έλεγα ότι είναι μια χαρά. Σαφώς δεν φτάνουν το επίπεδο του Witcher 3 αλλά είναι αξιοπρεπή. Στην ουσία πρόκειται για fetch/kill quests αυτά που έχω δει όμως δεν είναι κουραστικά, υπάρχει διάλογος με τα μέλη της ομάδας και cutscenes, επιφέρουν αλλαγές στο γύρω περιβάλλον (npcs σχολίαζαν το αποτέλεσμα των όσων κάνεις) και υπάρχει και ανάπτυξη χαρακτήρων. Επίσης δεν υπάρχουν άπειρα όπως γινόταν στο Xenoblade Chronicles ή στο Final Fantasy XV. Είναι λίγα και καλά και έχουν και καλές ανταμοιβές. Προσωπικά δηλώνω ικανοποιημένος και με το παραπάνω.

                    Γενικά το παιχνίδι τα σπάει και είναι πάρα πολύ διασκεδαστικό. Υπάρχουν επίσης πάρα πολλές καινούριες cutscenes.

                    Αυτά τα ολίγα. Έγραψα πολύ ουδέτερα επίτηδες για να μην ρίξω spoilers. Θα το ξαναπώ, όποιος έχει παξει το πρωτότυπο πρέπει να το παίξει.

                    Τρέχω να ανοίξω το PlayStation.


                    Tidy!

                    Do not blame me.Blame yourself or God.
                    In Matsuno we trust.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Xeno View Post
                      Χαχα, σημερα το πηρες;
                      Περιμενα να το παρουν κι αλλοι για να γραψω 2 λογια αλλα κι εγω δεν ξερω τι να πω ακομα μιας και το παιχνιδι ειναι τερμα γραμμικο οποτε δεν επιδεχεται και τρελη αναλυση περαν του πώς βιωνει νομιζω ο καθενας το ιδιο το ριμεικ σαν εμπειρια.
                      Μου ήρθε σε δισκάκι μία ημέρα πριν την επίσημη κυκλοφορία, επομένως ξεκίνησα με προβάδισμα κάνα 8ωρο από τους περισσότερους. Τώρα μόλις τελείωσα και έκλεισα την κονσόλα, 3 τα χαράματα, καλή φάση.

                      EDIT
                      Παίζω με ιαπωνικό ήχο σαν γνήσιος weeb που είμαι, και το συνιστώ σε όλους. Πλέον δεν υπάρχει γυρισμός, αφότου άκουσα τις πρωτότυπες φωνές. Βέβαια είναι πιο κουραστικό επειδή υπάρχουν υπότιτλοι παντού και όλη την ώρα, ενώ μετά τη μάχη δεν γράφει τι λένε οι χαρακτήρες, όμως όσοι έχουν λιώσει σε anime, τους έχουν γίνει δεύτερη φύση, επομένως δεν υπάρχει κάποιο θέμα.
                      Last edited by Phantom Duck; 11-04-2020, 02:22 AM.

                      PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                      Comment


                      • #12
                        Εγω ειχα ενα προβαδισμα παραπανω, οποτε μπορω να πω πως μολις ειδα τα ending credits. Καιρο ειχε να με ρουφηξει παιχνιδι τοσο. Για την ακριβεια δε θυμαμαι να παιζω ποτε παιχνιδι 40 (38μιση για την ακριβεια οπως ειδα) ωρων σε λιγοτερο απο μια εβδομαδα (ουτε τα φοιτητικα χρονια αυτα, ποσο μαλλον τωρα με δουλεια κτλ). Το περιμενα οσο τιποτα και ηταν η πρωτη φορα απο εποχης RE4 (2005?) αν δεν κανω λαθος που ενιωθα πως σε καθε ευκαιρια (απο αποψης ελευθερου χρονου) θελω να συνεχισω ενα παιχνιδι επειδη απολαμβανω τη διαδρομη.

                        Νομιζω ειναι πολυ νωρις να σχολιασω τα αρνητικα ή τα θετικα του τιτλου, αλλα εν συντομια το μονο σιγουρο ειναι πως ηταν το απολυτο fanservice experience. Το παιχνιδι εχει καλα και κακα, πραγμα αναμενομενο οταν παιρνεις ενα κομματι 6 ωρων και το ξεχειλωνεις οσο δεν παει για να κρατησει 35-45 ωρες.

                        Ειχε καποιες κακες στιγμες, αλλα οι καλες στιγμες αποζημιωσαν και με το παραπανω. Σιγουρα το fanservice κορυφωνεται οταν βλεπεις συγκεκριμενα iconic moments recreated με τεχνολογια της εποχης και με ενα εξισου εντυπωσιακο ορχηστρικο soundtrack να τα συνοδευει.

                        Το τι θα μπορουσε να ειναι καλυτερο θα το πουμε εν καιρω. Το ιδιο ισχυει και για οτιδηποτε γυρω απο την ιστορια του τιτλου και το τι σημαινει αυτο το παιχνιδι για το universe της σειρας και τα επομενα επεισοδια που θα ακολουθησουν (προς 2025).

                        Οπως και να χει η εμπειρια με γεμισε πολυ παραπανω απ' οσα FF επαιξα τα τελευταια ισως 20 χρονια.
                        Η old-school λογικη διατηρηθηκε σε μεγαλο βαθμο, το παιχνιδι απο αποψης game design παταει σε 90s λογικη (για την ακριβεια ενιωσα πως ηταν πιο linear απο το πρωτοτυπο παιχνιδι), απλα η τεχνολογια κανει πολυ καλυτερες τις cinematic προεκτασεις του τιτλου - κατι που δε μπορουσε προφανως να προσφερει ευκολα το PS1. Το παιχνιδι ηταν παντα αρκετα cinematic για τα δεδομενα των JRPGs εστω και η ολη πλοκη απεχει πολυ απο την πλοκη της πλειοψηφιας των JRPGs. Υπηρχε εξαρχης μια καλη βαση και η Square την εκμεταλλευτηκε οσο καλυτερα μπορουσε για να μας δωσει κατι τετοιο, γιατι οντως ηταν η καλυτερη επιλογη για ενα remake τετοιας λογικης.

                        Μπραβο για τη δουλεια τους οπως και να χει, το 2019 και το 2020 εκαναν χαρουμενους ολους τους εφηβους των late 90s με τα RE2/FF7 remakes (insert Shenmue III joke here).

                        Comment


                        • #13
                          Στάζετε συναίσθημα και γουστάρω να 'ουμ. Όταν προχωρήσετε δώστε πόνο και δω.

                          Comment


                          • #14
                            Παντως Deus, το μονο απ' οσα εγραψες που δε με βρισκει συμφωνο εχει να κανει με τα sidequests που τα βρηκα να κυμαινονται στα standards που μας εχουν συνηθισει σχεδον ολα τα JRPGs (αδιαφορα ειναι η πιο ηπια λεξη που μπορω να χρησιμοποιησω). Το ενα απλο πραγμα που θα πρεπει να αρχισουν να κανουν καποια στιγμη αυτα τα παιχνιδια ειναι να τα συνδεουν με το story και να σου δινουν καποιο επιπλεον insight γυρω απο χαρακτηρες/lore/κατι τελοσπαντων. Εδω κλασικα βοηθας τυχαιο κοσμο στους δρομους, παιδια, γιαγιαδες κτλ για τα καθημερινα τους προβληματα με δρακους που κρυβονται σε αλανες και στα σκοτεινα σοκακια της γειτονιας.

                            Δεν ξερω αν αυτο αποτελει παραπονο οταν ισχυει για το 95% των παιχνιδιων του ειδους, αλλα ηταν το ενα πραγμα που δε μου αρεσε και το αλλο ηταν πως καποια chapters ηταν πολυ ξεχειλωμενα και χωρις λογο (προς το τελος αυτο). Καταλαβαινω πως κατι τετοιο δεν το γλιτωνεις λογω της φυσης του τιτλου που ηθελε να κανει το midgar chapter να ειναι ενα πληρες παιχνιδι, αλλα θα περιμενα απλα καθε mission να σου δινει καποιο "reward" γυρω απο την ιστορια.
                            Οπως και να χει το pacing στο μεγαλυτερο μερος του παιχνιδιου ηταν καλο, δηλαδη μονο σε 2 στιγμες ισως να ενιωσα πως καποιο story event / dungeon απλα δε χρειαζοταν.

                            Αυτο που θα ηθελα να ακουσω ειναι οι σκεψεις σας για τα plot elements οσο παιζετε το παιχνιδι. Θα θελα να δω τι σεναρια κανετε στο μυαλο σας με βαση τα οσα εχετε δει που δεν ειχατε δει στο αρχικο παιχνιδι, οποτε αν εχετε ορεξη γραψτε 2 λογια να δουμε.

                            Comment


                            • #15
                              Στην αρχη ειμαι οποτε δεν εχω να γραψω σχεδον τιποτα απλα οτι η καμερα μου κανει κολπάκια και οτι δεν μου αρέσει ο τροπος των summons (αν και το περιμενα οτι θα ειναι καπως ετσι tbh), τουλαχιστον δεν ειναι σαν του XV..

                              Comment

                              Working...
                              X