Σιγά σιγά μαθαίνω και συνηθίζω το σύστημα μάχης και όσο πάει τόσο πιο πολύ μου αρέσει. Τώρα μπήκα στο έβδομο κεφάλαιο και συνεχίζω. Λογικά στα κοντά θα βρω την Aerith, ανυπομονώ! Βρήκα και elemental materia και το έβαλα σε όπλο σε συνδιασμό με ice, θυμήθηκα τις παλιές καλές εποχές και τους συνδιασμούς που έκανα και πορώθηκα. Τρέχω να ξανανοίξω την κονσόλα!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Final Fantasy VII (Remake)
Collapse
X
-
Εγω παντως βρηκα την Tifa πολυ fun to play. Κανει stagger πολυ ευκολα λογω ταχυτητας. Δωστε βαση στo unbridled strength. Καλο ειναι σε boses να εχετε ετοιμα 2 charges παντα και με το που γινει stagger, τοτε με τη μια triangle attack lv 2 charge για να ανεβει το dmg % αρκετα και μετα απλα all out attack με ολο το party να γινει χαμος.
Comment
-
Καλό τιπ Xeno, θα τοο χρησιμοποιήσω άμεσα κιόλας.
Τα bosses είναι από τα καλύτερα που έχω δει. Το έφτασα στον Airbuster, έχασα και το έκλεισα, θα ξαναπροσπαθήσω αύριο με καθαρό μυαλό. Απλά οι μάχες με διασκεδάζουν πάρα πολύ και ειδικά με τα bosses. Πραγματικά εξαιρετική δουλειά. Απλά τρώω βρωμόξυλο, δεν έχω συνηθίσει ακόμα το σύστημα μάχης αλλά σιγά σιγά έρχεται η εξοικείωση, θα του πάρω τον αέρα. Μου αρέσει πάρα πολύ πάντως που θέλει μια χ προσοχή και που μπορείς να χάσεις.
Ανυπομονώ να το ξαναβάλω αύριο, λογικά θα συναντήσω Aerith. Η τρίχα κάγκελο μιλάμε.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Αγαπητό ημερολόγιο, σήμερα τελείωσα με το chapter 17, και το session αποτελέστηκε από δύο μέρη.
Στο πρώτο σιχτίριζα τη ζωή μου, πέταγα καντήλια. Ενώ κατά 99% είμαι εγκρατής τύπος, στην προκειμένη έβριζα φωναχτά την Squenix (πάλι καλά που ήμουν μόνος στο σπίτι). Μα καλά, δεν ντράπηκαν να βάλουν τέτοιο σημείο στο τέλος; Θέλουν απόλυση όποιοι ήταν υπεύθυνοι για αυτό το έκτρωμα, και το γράφω πολύ σοβαρά. Όποιος έπαιξε αυτό το σημείο και είπε «Ναι οκ, μας κάνει», είναι τουλάχιστον επικίνδυνος.
Στο δεύτερο σκέλος, ζω ένα έπος, πραγματικά δεν πίστευα πως μπορούσα να έχω τέτοια εμπειρία με τέτοιο παιχνίδι, ειδικά τώρα που δεν είμαστε πιτσιρίκια και δεν εντυπωσιαζόμαστε εύκολα. Άνετα ό,τι καλύτερο έχω δει σε game τον τελευταίο καιρό. Δεν μπορώ να πω πολλά, επειδή θα πέσουν πολλά spoilers, και δεν θέλω να βάλω tag επειδή θα γράψω κατεβατά. Παρ' όλο που το παιχνίδι είναι σάπιο σε μεγάλο κομμάτι του, εξακολουθούσα να έχω κατά βάθος υψηλές προσδοκίες. Αλλά ακόμα και έτσι, κατάφερε να με εντυπωσιάσει στο τέλος. Must have experience. Ευτυχώς που το session έκλεισε με το δεύτερο μέρος, αντί για το πρώτο.
Το save γράφει 43 ώρες. Μόλις έπαιξα το τελικό boss, ψόφησα, και το αφήνω για αύριο, επειδή θέλει ανασυγκρότηση, σκέψη, και γενικά να κάνεις το τελικό build. Το κλείνω επειδή αν συνεχίσω έτσι, θα το τερματίσω κατά τις 4-5 τα χαράματα, και θέλω να έχω μία άλφα ζωτικότητα όταν βλέπω τους τίτλους τέλους. Ζω στιγμές Final Fantasy που να πάρει, όσο και να προσπαθεί η Squenix να σαμποτάρει τον εαυτό της. Τι παιχνιδάρα κατάφεραν και έφτιαξαν πάλι! Μακάρι το παιχνίδι να ήταν το μισό, αλλά να ήταν γεμάτο με τέτοιες εμπειρίες.
Υ.Γ.
Barret μόνο ρε!Last edited by Phantom Duck; 15-04-2020, 11:13 AM.
- Likes 3
Comment
-
Περιμενα να δω τι θα γραψεις στο τελος, αλλα πολυ λιτο ποστ.
Προσωπικα χαρηκα πολυ την εμπειρια αλλα ακομα δεν εχει μπει ουτε μεσα στα 3 αγαπημενα μου FF ισως.
Ending spoilers:
Μονο εμενα με σοκαρε η ξεκαθαρη παρεμβαση Nomura με alternative realities και rewriting history κτλ; Μου φαινεται αρκετα περιεργος ο μηχανισμος που χρησιμοποιησαν για να εχουν το ελευθερας να κανουν ο,τι θελουν απο εδω και περα με το πώς θα εξελιχθει η ιστορια.
Comment
-
Λοιπόν, μιας και κατακάθισαν οι απόψεις, ας πω δυο λόγια για το σενάριο και την πλοκή. Είναι END GAME SPOILERS, μην τα ανοίξετε αν δεν έχετε τερματίσει το παιχνίδι. Xeno δες και πες κι εσύ τι πιστεύεις.
Πρώτα απ' όλα, να τα πάρουμε από την αρχή αρχή. Όταν ξεκίνησαν και έφτιαχναν το Remake, μάλλον είδαν πως δεν τους έπαιρνε να το φτιάξουν όλο. Με το που το τερμάτισα, κάθισα και διάβασα λίγο το τι έπαιξε, και είδα πως πέρασε από τα χίλια μύρια. Όταν είδαμε το E3 trailer, δεν είχαν τελειώσει καν το σενάριο, και προφανώς ύστερα από μερικά χρόνια, ήθελαν να βγάλουν έτοιμο ό,τι είχαν. Γι' αυτό και το έκαναν με επεισόδια, υποθέτω. Επίσης κάπου εκεί παίζει και το ερώτημα, του κατά πόσον θα μπορούσε κάποιος να κάνει υπομονή κάμποσα χρόνια για να δει τα ίδια πράγματα στο 2ο παιχνίδι, και ύστερα στο 3ο κλπ. Άρα γι' αυτό αποφάσισαν να το κάνουν remake μεν, παράλληλο σύμπαν δε. Αυτό που καταλαβαίνω, είναι πως ο Sephiroth δεν εμφανίζεται νωρίς απλά για εντύπωση όπως νομίζαμε. Εμφανίζεται όποτε προσπαθεί να αλλάξει τα γεγονότα, και υπάρχουν τα φαντάσματα που επαναφέρουν τη φυσική ροή των πραγμάτων. Γι' αυτό μας έδειξαν πως ο Barret δεν πεθαίνει, επειδή στο ορίτζιναλ αν θυμάμαι, ο Sephiroth σκότωσε τον πρόεδρο Shinra, όμως όχι τον Barret, επομένως τα φαντάσματα τον προστάτευσαν.
Τώρα αυτό ανοίγει έεεεεενα σωρό θεωρίες που μπορούμε να συζητάμε, για το ποιες είναι οι πραγματικότητες, αν είναι άπειρες ή συγκεκριμένες, αν μπορούν να αλλάξουν, κλπ. Υπάρχουν πολλά πράγματα που θέλουν εξήγηση, γι' αυτό και θα παίξουμε και τα επόμενα παιχνίδια. Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που μου έμειναν, είναι στο σημείο που παλεύεις τον τελικό Sephiroth, που βλέπεις κομμάτια άλλων πραγματικοτήτων. Εκεί είδαμε ψήγματα του αυθεντικού παιχνιδιού και του Advent Children (που θεωρώ πως ανήκει κι αυτό στο σύμπαν του πρώτου παιχνιδιού). Είδαμε τον τερματισμό του παλιού, με τον Red XIII και τα κουταβάκια του να τρέχουν, όμως ο Red ανέφερε πως αυτό θα ήταν κάτι που θα συμβεί εάν χάσουν τη μονομαχία. Άρα υποθέτω πως προσπαθούν να αποτρέψουν τον τερματισμό του παλιού παιχνιδιού. Ή τελοσπάντων να αποτρέψουν κάτι που έγινε ανάμεσα στον παλιό τερματισμό και στο σημείο που είδαμε τον Red να τρέχει. Ο Ζακ επίσης δεν πέθανε στο σημείο που υποτίθεται πως ψόφαγε, δεν ξέρουμε τι μπορεί να σημαίνει κι αυτό για το μέλλον. Δεν ξέρουμε εάν είναι ακόμα ζωντανός ή όχι.
Λογικά όταν φτάσουμε στον Bugenhagen, θα μας καταλάβουμε περισσότερα με το τι παίζει. Τώρα από όλον αυτόν τον αχταρμά, αυτό που δεν θέλω να δούμε, είναι ένα απαράδεκτο χάος στο στυλ του Kingdom Hearts. Στην αρχή πίστεψα κι εγώ πως ο Nomura έβαλε το χεράκι του, όμως το έψαξα λίγο παραπάνω, και πιστεύω πως δεν ήταν αυτός υπεύθυνος, απλώς μάλλον έχει το στίγμα. Βλέπω πως ο κύριος συγγραφέας του παλιού παιχνιδιού, είναι ο ίδιος, ο Kazushige Nojima. Τώρα βλέπω και κάτι άλλο που δεν ξέρω τι ακριβώς να συμπεράνω, δηλαδή πως ο director του παλιού, ο Yoshinori Kitase, είναι producer του καινούργιου. Δεν ξέρω βέβαια τι μπορεί να σημαίνουν όλα αυτά, και τι μπορεί και τι δεν μπορεί να επηρεάσει ο Nomura σαν director.
Από όλο αυτό το σημείο, μπορεί να βγει κάτι υπερβολικά τέλειο, μπορεί όμως να βγει και υπερβολικά σάπιο. Θέλω να πιστεύω πως θα είναι σώφρονες και θα βγάλουν ένα καλό αποτέλεσμα, όμως δεν θα εκπλαγώ καθόλου εάν το χαλάσουν τελείως. Από εδώ και πέρα πάω τελείως επιφυλακτικός προς το μέλλον, όμως εξακολουθώ να πιστεύω πως μπορεί να βγει ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα εάν του φερθούν όπως του αξίζει.
Ελπίζω να παίξουν με αυτό το σκεπτικό, όμως να κρατήσουν τα σημαντικότερα κομμάτια και τις εκπλήξεις του παιχνιδιού. Θέλω να εξακολουθεί να πεθαίνει η Aeris, θέλω να εξακολουθεί να πεθαίνει ο Ζακ, θέλω να δω σκηνικά με τον κομήτη / μετεωρίτη. Επίσης στο τέλος κατέληξε να είναι ένα παιχνίδι που μπορούσε να πιάσει κάποιος για πρώτη φορά, όμως πλέον καταλήγει να καταλαβαίνει καλύτερα μόνο όποιος είχε παίξει το πρωτότυπο. Αυτό δεν μας πειράζει και τόσο πολύ τώρα, όμως στα επόμενα παιχνίδια, πρέπει να γνωστοποιήσουν όλα αυτά τα σκηνικά. Αν π.χ. οι ήρωες παλεύουν με τη μοίρα τους, θα πρέπει να δούνε στον Bugenhagen σκηνικά από το παλιό (κατά προτίμηση με PS1 γραφικά) ώστε να καταλάβουν τι πάει να κάνει ο Sephiroth, και να παλεύουν τη μοίρα τους. Και μαζί με αυτούς, να καταλάβει και αυτός που παίζει για πρώτη φορά το παιχνίδι. Κάαααααπως έτσι. Αυτός είναι και ο λόγος που το νέο, ονομάζεται απλά "Final Fantasy Remake", χωρίς να βάλουν "part 1". Επειδή είναι νέο παιχνίδι. Και το επόμενο θα ονομάζεται κάτι του στυλ "Final Fantasy VII: Reunion" ή whatever. Μερικές σκόρπιες σκέψεις από εμένα.
Εν τω μεταξύ βλέπω τα παλιότερα σχόλια που κατακεραυνώνω το παιχνίδι. Καλά έκανα και τα έγραψα, επειδή τώρα δεν τα θυμάμαι, μου έχουν μείνει τα καλά σημεία του παιχνιδού. Θα τα ξανατσεκάρω σε λίγες ημέρες, να δω πώς βαστάνε. Προς το παρόν, ξεκίνησα λίιιιγο το hard mode, που έχει ολίγα έξτρα πραγματάκια, όμως δεν νομίζω πως θα το πάω μέχρι τέρμα. Απλώς θέλω να εξερευνήσω λίγο τον κόσμο τώρα που έχω γίνει ψιλοντούκι και απλώς προχωράω χωρίς να με νοιάζουν και τόσο τα άσχημα κομμάτια του, επειδή τα ξεπετάω μπαμ μπαμ.Last edited by Phantom Duck; 21-04-2020, 09:06 PM.
Comment
-
40 ώρες gameplay, 14ο κεφάλαιο. Ολοκληρώνω sidequests που έχουν ανοίξει προτού πάω παρακάτω.
Το παιχνίδι για εμένα είναι καταπληκτικό. Συνεχίζω να είμαι τόσο ενθουσιασμένος όσο ήμουν όταν το είχα ξεκινήσει.
Πράγματα που μου αρέσουν:
-Σύστημα μάχης. Όπως έχω ξαναπεί αποτελεί το τέλειο πάντρεμα του παλιού και κλασσικού με το νέο. Είναι πολύ εύκολο να ελέγξεις τους χαρακτήρες, να δώσεις εντολές και να αλλάζεις αυτόν που ελέγχεις. Επίσης, επιτέλους ένα jrpg με λογική πρόκληση. Δεν είναι πανδύσκολο αλλά αν δεν παίζεις προσεκτικά και εκμεταλλευόμενος τις αδυναμίες των εχθρών βλέπεις τα HP να αδειάζουν γρήγορα. Για τα bosses τα έχω ξαναγράψει, είναι από τα καλύτερα που έχω δει, κρατάνε αρκετή ώρα, έχουν πολλά διαφορετικά στάδια και η συμπεριφορά του εχθρού στο καθένα είναι εντελώς διαφορετική.
- Less is more λογική. Λίγα και καλά από όλα δηλαδή. Λίγα σχετικά sidequests τα οποία όμως, παρόλο που δεν ξεφέυγουν από την λογική των kill/fetch quests, ολοκληρώνονται εύκολα χωρίς πολλά πήγαινε/ έλα, δεν κουράζουν, έχουν cutscnes, διαλόγους και ανάπτυξη χαρακτήρων καθώς επίσης βλέπεις και npcs να σε μαθαίνουν μετά από αυτά, να σε αναγνωρίζουν και να σε ευχαριστούν για αυτά που έκανες. Δεν φτάνουν φυσικά επίπεδα Witcher αλλά είναι αισθητά καλύτερα από τα αντίστοιχα των Final Fantasy XV, Xenoblade Chronicles 1,2 που απλά κούραζαν.
-Ο κάθε playable character παίζει εντελώς διαφορετικά από τον άλλο. Καμία σχέση με το πρωτότυπο Final Fantasy VII που όλοι έπαιζαν το ίδιο με εξαίρεση τα limit breaks, εδώ έχουν άλλα skills, άλλα stats και γενικότερα εντελώς διαφορετικό gameplay. Πάρα πολύ καλή δουλειά και εδώ.
-ΖΩΝΤΑΝΟΣ κόσμος. Οι npcs αντιδρούν και σχολιάζουν στα σημαντικά γεγονότα που συμβαίνουν στον κόσμο καθώς εξελίσσεται η ιστορία. Πολλές φορές έχει και σημασία να τους ακούς γιατί ίσως μάθεις και λεπτομέρειες για την πλοκή.
-ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ και πολύ πιστή απόδοση κλασσικών τοποθεσιών. Αυτό. Σπίτι της Aerith. Αυτό μόνο. Τίποτα άλλο.
-Εξαιρετική απεικόνιση χαρακτήρων. Barrett, Tifa, Aerith είναι όλοι όπως τους φανταζόμασταν. Επίσης, χαρακτήρες που είχαν πολύ μικρό ρόλο εδώ εμφανίζονται πολύ περισσότερο και έχουν ολόκληρο subplot.
- ΔΕΝ έχει filler. Τουλάχιστον έως το σημείο που έχω φτάσει, στο 70% του παιχνιδιού, δεν έχω νιώσει ούτε μια φορά ότι έπαιξα κάποιο section το οποίο ήταν περιττό και έπρεπε να μην υπάρχει. ίσως 1-2 σκηνικά να ήταν αχρείαστα αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν κουραστικά πχ κεφάλαιο 13 από το Final Fantasy XV.
-Ικανοποιητική διάρκεια. Γύρω στις 40 με 50 ώρες απαιτούνται για να ολοκληρωθεί το παιχνίδι. Αυτό που λένε μερικοί ότι βγαίνει σε 10 ώρες δεν ισχύει με την καμία, εκτός αν κάποιος το παίξει speerun. Επίσης υπάρχουν πολλές προσθήκες τόσο όσον αφορά το gameplay όσο και την ιστορία. Sidequests, optional bosses κτλ κτλ.
- Λίγα όπλα και καλά με το καθένα να έχει άλλα στατιστικά, skills και διαφορετική συμπεριφορά στην μάχη. Αυτό είναι το ιδανικό για εμένα, θεωρώ πλέον κουραστικό το να βρίσκεις 500 διαφορετικά όπλα σε κάθε παιχνίδι για κάθε χαρακτήρα και να αλλάζεις 5 σε κάθε gaming session. Για εμένα το ιδανικό είναι λίγα και καλά. Έτσι μαθαίνεις καλά το καθένα, το κάνεις κτήμα σου και εντρυφείς σε αυτό.
Αυτά μου έρχονται πάνω κάτω. Θα μπορούσα να πω πάρα πολλά ακόμα από αυτά που μου αρέσουν στο game αλλά θα κλείσω λέγοντας το εξής: Μέχρι τώρα μιλάμε για 10/10, η εμπειρία είναι απλά πρωτόγνωρη για εμένα, πέρα από το άριστο fanservice μιλάμε για ένα πολύ καλοφτιαγμένο jrpg από όλες τις απόψεις. Θα μπορούσαν κάποια πράγματα να είναι καλύτερα όπως τα textures και η κάμερα αλλά πραγματικά δεν ενοχλούν και δεν χαλάνε την εμπειρία.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
- Likes 2
Comment
-
Στεναχωριέμαι λίγο, επειδή βλέπω πολύ κόσμο να του δίνει 10/10 και να το θεωρεί αριστούργημα, και ήθελα πάρα πολύ να έχω κι εγώ τέτοια εμπειρία. Στο metacritic έχει καμιά 20αριά δεκάρια. Αλλά δεν γίνεται ρε παιδιά να μην βλέπουν κι άλλοι αντικειμενικά προβλήματα που πάνε πίσω το παιχνίδι, και το τραβάνε από τα μαλλιά για να γεμίσουν ώρες. Συνεχόμενα σημεία που δεν λειτουργεί το τρέξιμο, στυλ FFXV chapter 13, για να έχεις πιο «κινηματογραφική εμπειρία». Άσχημος χειρισμός σε υποχρεωτικά (και αχρείαστα πολλές φορές) «mini games». Σημεία που έβγαζες σε λίγες οθόνες στο αυθεντικό, εδώ πέρα είναι ολόκληρα chapters, πολλές φορές χωρίς να προσφέρουν κάποιο νόημα, ή να εμπλουτίζουν την υπόθεση. Απαίσια κάμερα κυρίως σε ιπτάμενους εχθρούς, κατάλοιπο του FF XV. Συνεχόμενα gimmicks τύπου «μέλη του party εξαφανίζονται βλακωδώς --> ψάχνεις να τους βρεις --> repeat». Και πολλά ακόμα που δεν έχει νόημα να ξαναπώ.
Είναι συνεχόμενα, εσκεμμένα, οφθαλμοφανή τεχνάσματα που είναι ξεκάθαρο ότι δημιουργήθηκαν για να γεμίσουν περισσότερη ώρα. Μπορεί όντως να μην ενοχλούν τον περισσότερο κόσμο απ΄ ό,τι φαίνεται, ίσως εγώ να είμαι ο περίεργος, τι να πω. Είναι κρίμα πάντως, επειδή εάν απλώς έβγαζαν (ή έστω μίκραιναν σημαντικά) αυτά τα κομμάτια, το παιχνίδι θα μεταμορφωνόταν σε αριστούργημα, τουλάχιστον με βάση τα προσωπικά μου κριτήρια. Απλώς θα έπεφτε κάνα 10ωρο η ώρα ενασχόλησης. Προσωπικά θα προτιμούσα να παίξω 25-30 ώρες αριστούργημα, παρά 40 και να βλαστημάω την ώρα και τη στιγμή ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Έχω πολύ περίεργη σχέση με το Remake, δεν θυμάμαι περίπτωση που να λατρεύω και να μισώ ταυτόχρονα τόσο παθιασμένα ένα παιχνίδι. Από τη μία δεν θέλω να σταματήσω να ασχολούμαι, από την άλλη όμως, ξεκίνησα κάποια πραγματάκια στο hard mode και σταμάτησα επειδή δεν είχα κουράγιο να ξαναπεράσω από ορισμένα συγκεκριμένα filler σημεία (κατ' εμέ τουλάχιστον) που ανέφερα προηγουμένως. Προς το παρόν έβαλα μπρος το ορίτζιναλ για να θυμηθώ τα πάντα για την πλοκή. Πάνε χρόνια από την τελευταία φορά που το έπαιξα και έχω ξεχάσει πολύ πράμα. Μετά σκέφτομαι να πάω και για Crisis Core, θα δείξει. Μου φαίνεται πως θα ασχοληθώ με τα έξτρα του Remake όταν τελειώσω το revision run, για να παρατηρήσω και διάφορες λεπτομέρειες με νέα οπτική, μιας και θα έχω τα πάντα φρέσκα.
Comment
-
Δεν θα γραψω πολλα γιατι ειμαι chapter 14 ακομα και τα περισσοτερα τα εγραψε ο Deus. Θα συμφωνησω για την καμερα θα διαφωνησω σχεδον σε ολα με τα υπολοιπα, δεν βρηκα πουθενα filler περα απο το chapter 3 ισως, το γεγονος οτι χανεις καποιο μελος απο το party συνεχεια μονο θετικο ειναι στο gameplay και θα εξηγησω. Εχεις πχ την Aerith ως mage και τον Cloud ως physical DPS ξαφνικα πρεπει να παιξεις χωρις Aerith τοτε κοιτας τις επιλογες σου και λες "εχω αυτο το weapon με αρκετα materia slots και magk attk αρα μπορω να κανω τον cloud hybrid οσο απουσιαζει η dedicated mage" αυτο για εμενα ειναι παρα παρα πολυ καλο mechanic, φυσικα βοηθαει και το συστημα με τα οπλα το οποιο επισης ειναι παρα πολυ καλο. Με λιγα λογια σου ανοιγει επιλογες που ξεφεύγουν απο τον set and forget ρολο ενος χαρακτηρα και ετσι το materia system γινεται αρκετα καλυτερο.
Το συστημα μαχης ακομα δεν το νιωθω τελειο αλλα εχω δει αρκετα endgame/ng+ setups στο yt και θεωρω οτι εχει πολυ πραμα, ειδικα οταν ανοιξει και αλλο οι συνδυασμοί που θα μπορεις να κανεις θα ειναι παρα πολλοι, θα επανελθω οταν το τερματίσω και εγω.
- Likes 1
Comment
-
Γενικα συμφωνω με τα οσα γραψατε παραπανω, αλλα ας πω κι εγω 2 λογια ακομα.
To main mission του chapter 14 μιας και αναφερθηκε, για εμενα παντως ηταν ο ορισμος του filler (μιλαω για τη 2η επισκεψη στο dungeon το οποιο σε καθε rpg ειναι εξ' ορισμου τραγικο ). Σε μικροτερο βαθμο το ενιωσα αυτο και στο chapter 11 / train graveyard. Νομιζω και το τελευταιο κανονικο dungeon τραβηξε λιγο παραπανω απ' οσο επρεπε εκει με τα wards, αλλα αντε ας μην ειμαστε και τοσο ιδιοτροποι.
Ακυρο "φαουλ" που ξεχασα να αναφερω ειναι το οτι υπαρχουν βελακια/pointers στο εδαφος να σου δειχνουν λιγο πολυ πού να πας για να κανεις interact με κατι ή για να προχωρησεις. Μου φανηκε αρκετα εκτος τοπου και χρονου επιλογη για παιχνιδι της εποχης μας.
Επισης μου φανηκε περιεργο να περνας απο τοποθεσιες με random npcs και να γεμιζει η οθονη στην αριστερη πλευρα με διαλογους/κατεβατα.
Γινεται disable φανταζομαι αλλα σιγουρα θα υπηρχαν πολυ καλυτερες λυσεις επι του θεματος.
Οι μαχες οσο τις σκεφτομαι παντως ηταν πολυ καλες και δεν εχω αλλο παραπονο περαν αυτου που αναφερθηκε ηδη περι aerial enemies (major wtfs εκει, δεν ξερω πώς τους ξεφυγε κατι τοσο βασικο).
Η μουσικη οσο την ακουω τωρα στο χαλαρο παντως ξεπερασε τις προσδοκιες μου και ειχε και καποιες καλες νεες πινελιες απο τον Hamauzu ο οποιος πληροφοριακα ποτε δε μου αρεσε ιδιαιτερα.
Για τη χρηση του party εχω mixed feelings. Ισχυει πως οι συνεχεις αλλαγες του party σου δινουν κινητρο να παιξεις με ολους τους χαρακτηρες οι οποιοι εχουν αρκετα unique playstyle. Θα ηθελα τουλαχιστον βεβαια να ξερω πριν απο καθε μαχη με ποια 3αδα θα πολεμησω, πραγμα που ιδιως προς το τελος δεν ισχυε.
Phantom, πανω κατω τις ιδιες σκεψεις εκανα κι εγω. Λογικα θα κανουμε περισσοτερες συζητησεις οταν το τελειωσουν κι αλλοι το παιχνιδι.
O Kitase μιας και τον ανεφερες ειναι υπευθυνος στην "επιτροπη" ας το πουμε της S-E η οποια διασφαλιζει πως το καθε FF θα ειναι θεματικα relevant με τις "αρχες" της σειρας. Το καλο που του θελω να τους εχει ολους σουζα και να σεβαστουν το "προϊον" και στα επομενα παιχνιδια. Γενικα προτιμω τις πιο grounded προσεγγισεις, τουλαχιστον στη συγκεκριμενη σειρα, οποτε για καθε Nomura ελπιζω να υπαρχει κι ενας Kitase να κραταει ισορροπιες.
Comment
-
Το τερμάτισα έπαιξα και λιγο hard mode πήγα 50 level και συνεχίζω να μαξαρω κάποια weapons/materia
10/10 για εμένα
8.5/10 καθαρά σαν παιχνίδι
Τωρα για το τελος:
Εμενα προσωπικα μου αρεσει η ολη φαση με τα whispers τα alternate timelines κλπ (ισως γιατι γενικα μου αρεσει αυτο το concept σε παιχνιδια και ταινιες), οπως ειπε ο Phantom ομως απο κατι τετοιο μπορει να βγει κατι παρα πολυ καλο η κατι αθλιο, θελω να πιστευω οτι θα ειναι το πρωτο.
Δεν θα με χαλαγε πχ να δώσουν την δυνατότητα στον παίχτη για multiple endings/timelines (ενα που δεν πεθαινει η Aerith πχ plz ) αλλα κατι τετοιο θεωρώ οτι ειναι αρκετα δυσκολο να υλοποιηθεί. Την ιστορια του vii την ξέρουμε οποτε θα ηθελα να δω κατι εναλλακτικό/πειραγμένο εφοσον συνεχίσουν σε αυτη την καταπληκτική ποιότητα και απόδοση χαρακτήρων αν και προσωπικά πιστευω οτι δεν θα εχει μεγαλη διαφορα απο το original στο core κομμάτι του. O Zack θα πεθάνει και θα δώσει το buster sword στον Cloud η Aerith το ιδιο και ο Sephiroth θα φαει το Omnislash στα μούτρα..
Θελω λιγο χρονο να το χωνέψω ομως το εχω πολυ φρεσκο, παντως σαν εμπειρία οπως ειπα για εμενα ειναι 10/10 καθαρο.
Comment
-
Τέλος και από εμένα.
Το παιχνίδι ήταν απλά εμπειρία για εμένα. Δεν άλλαξαν καθόλου οι εντυπώσεις μου, την πολύ θετική γνώμη που είχα όσο το έπαιζα αυτή έχω και τώρα. 10/10 για εμένα. Το παιχνίδι μου έδωσε ίσως την πιο δυνατή gaming εμπειρία των τελευταίων ετών μαζί με το Zelda Breath of the Wild, Mario Odyssey και Bloodborne. Όπως έγραψα και πιο πάνω, θεωρώ πως είναι ένα πάρα πολύ καλό game γενικότερα, όχι μόνο για τους FFVII fans δηλαδή. Φυσικά και δεν είναι τέλειο, η εναέρια μάχη θα μπορούσε να λείπει εντελώς ( έλεος squarenix, απλά μην βάλεις εναέρια τέρατα, problem solved) αν και δεν με ενόχλησε πολύ γιατί λίγα τέρατα πετάνε και πάντα σχεδόν έχεις πρόσβαση στον Barret ή στην Aerith, η κάμερα θα μπορούσε να είναι καλύτερη ή έστω οι περιοχές που πολεμάς να είναι αρκετά πιο ευρύχωρες.
Επίσης, θεωρώ υπερβολικά τα όσα λέγονται περί filler περιεχομένου. Ναι, κάποια κομμάτια θα μπορούσαν να λείπουν γιατί είναι όντως filler (το τέταρτο κεφάλαιο καθώς επίσης και η καινούρια περιοχή στο κτίριο της Shinra λίγο πριν το τέλος κατά κύριο λόγο), όμως θεωρώ πως είναι υπερβολική η δριμεία κριτική που έχει ασκηθεί στο παιχνίδι καθώς δεν είναι τόσο μεγάλης χρονικής διάρκειας όσο παρουσιάζουν. Το αντίθετο μάλιστα, έγιναν πολύ ουσιώδεις προσθήκες που εμπλουτίζουν την ιστορία, αναπτύσσονται χαρακτήρες που είχαν σχεδόν ρόλο κομπάρσου στο πρωτότυπο και γίνεται πολύ ουσιαστικό world building.
Σχετικά με το τέλος τώρα
Όταν πρωτοείδα τι γίνεται έμεινα λίγο WTF. Δεν την περίμενα αυτήν την τροπή. Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι οι χαρακτήρες προσπάθησαν να ξεφύγουν από την μοίρα που θέλει να συμβαίνουν τα γνωστά τραγικά περιστατικά που ξέρουμε από το παιχνίδι του 1997. Από την άλλη όμως, ο Sephiroth φαινόταν να ελέγχει τους whispers, σε φάσεις τους έστελνε να επιτεθούν στην ομάδα, άρα ίσως και αυτός να θέλει να αλλάξει το μέλλον; Δεν ξέρω τι έχει στα σκαριά η squarenix, προσωπικά είμαι ανοιχτός ακόμα και σε αλλαγές στο σενάριο αν και είμαι λιγάκι επιφυλακτικός. Από την άλλη βέβαια σκέφτομαι ότι σε αρκετά παιχνίδια της square στο παρελθόν είχαμε πολύ μπερδεμένο timeline αλλά αποδείχτηκαν καταπληκτικά παιχνίδια (Chrono Crossö Valkyrıe profıle 2) Παρόλα αυτά υπήρξαν πάρα πολλοί στο internet που απογοητεύτηκαν από την τροπή που παίρνει η πλοκή του παιχνιδιού. Πριν από λίγες μέρες οι της Squarenix δήλωσαν ότι η πλοκή των επόμενων επεισοδίων του remake θα είναι πιστή στο πρωτότυπο άρα από ότι φαίνεται δεν υπάρχει λόγος να ανησυχούμε. Τώρα δύο είναι τα τινά, είτε το επόμενο κεφάλαιο μπήκε απλά για να κλείσει το πρώτο κεφάλαιο του remake με τρόπο πιο πιασάρικο και εντυπωσιακό και είχαν σκοπό η συνέχεια να μην αποκλίνει από το πρωτότυπο είτε απλά είδαν ότι τους κράζουν και αποφάσισαν να μην το ρισκάρουν.
Τελείωσα και τα 3 πρώτα κεφάλαια στο hard. Έχω να πω πως είναι αρκετά δυσκολότερο από το normal, θέλει προσεκτικό setup σε materia και gear καθώς επίσης και να προσέχεις τι κάνεις στη μάχη. Ανοίγει και επιπλέον περιεχόμενο στο postgame και τα bosses έχουν κάποιες διαφορές στις κινήσεις τους, δεν έχουν απλώς υψηλότερα στατιστικά. Λέω να το παίξω και στο hard για να τα κάνω όλα και να πάρω και την πλατίνα, αναλόγως και την όρεξη βέβαια.
Για εμένα 10/10 εύκολο. Αν ήθελα να ήμουν αυστηρός θα του έβαζα ένα 8.5/10 με 9/10.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
- Likes 1
Comment
-
Ωραιος Deus, μαξαρε level και weapons και δες τα extra challenges (εχει και κατι σαν ultima weapon το παιχνιδι σε περιπτωση που δεν το ξερεις), γενικα τωρα ψαξε yt γιατι εχει αρκετα. Οσο για το φιναλε μερικα ακομα:
Με την τροπη που πηραν τα πραγματα στο τελος του remake τωρα δεν θα ηθελα να δω τα γεγονοτα του πρωτότυπου, τοτε σημαινει οτι απετυχαν οπως ειπε και ο red xiii. Μου αρεσει παρα πολυ η ιδεα των multiple timelines και οτι το original ff vii ηταν ενα ενδεχόμενο που εγινε αυτο δεν αλλαζει, οποιος θελει μπορει να το παιξει ακομα εξαλλου, ωραιο θα ηταν ομως να μην ειναι το μοναδικο outcome. Το ξερω οτι με κατι τετοιο θα τρελαθουν οι purists αλλα εμενα προσωπικα μου αρεσει, ενα timeline που πχ η Aerith δεν πεθαινει αλλα καποιος αλλος στη θεση της και εχουμε διαφορετικό outcome, θα μπορουσε να ειναι το "bad" ending μιας και γνωρίζουμε τι γινεται μετα και ποσο καταλυτικός ηταν ο ρολος της.
Γενικα υπάρχουν διαφορες θεωριες, αυτη που ακουγεται πολυ ειναι οτι το παιχνιδι πρόκειται για sequel στην ουσια, το original timeline συνεβη οπως ακριβως το παιξαμε, απο κει και περα η Aerith και ο Sephiroth ειναι προφανες οτι γνωριζουν τα πιθανά ενδεχομενα συμφωνα με τα γεγονοτα του remake. Δεν θα ηθελα να εγκαταλειψουν την ιδεα μονο και μονο για να ικανοποιησουν τους hc fans που θελουν ακριβως την ιδια ιστορια copy/paste.
Επισης μια λεπτομερεια που ειδα, ο Sephiroth σε καποια φαση στο τελος λεει στον Cloud "you have seven seconds" το οποιο συμφωνα με μια θεωρια ειναι ακριβως ο χρονος που κανει για να σκοτώσει την Aerith στο original, πραγμα που σημαινει και οτι ο ιδιος μάλλον δεν θελει να παιχτεί το ιδιο σεναριο γιατι ξερει που καταλήγει. Προς το παρον ειναι ολα μια θεωρια αλλα προσωπικα θα ξενερωσω αν στο επομενο απλα τα ξεχασουν ολα αυτα κατι που θα μπορουσαν να κανουν ανετα. Ποια whispers και fate? απλα βγηκαμε απο τον Midgar και παμε να φαμε τον Sephiroth σε φαση business as usual κατι που μπορούν να κανουν ανετα.
Εμενα γενικα μου αρεσουν πολυ τα concept με alternate timeliness/defy fate κλπ οποτε στηρίζω Nomura Καποιοι στο ιντερνετ το παρομοιάζουν επισης με την "χαλια" ιστορια του bioshock infinite η οποιο εμενα προσωπικα ειναι απο τις αγαπημενες μου. Το προβλημα με αυτα τα concepts ειναι οτι σχεδον ποτε δεν ειναι concrete, παντα θα υπαρχουν καποια plot holes και επισης ειναι δυσνόητα σε αρκετους με αποτελεσμα να προτιμουν μια πιο απλα δοσμενη ιστορία.
Comment
Comment