Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo Infinite

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι ο τύπος στο demo έπαιζε γαμάτα. Σκέτη χορογραφία ήταν.

    Set a fire in your heart, bare your fangs, fight hard, die well.



    Αλλιώς υπάρχουν και τα walking simulators.
    The illusion of free will is an illusion.

    Comment


    • #17
      Το halo ?

      Comment


      • #18
        Originally posted by majorfox View Post
        Πρώτα δείχνουν ένα cgi τρέιλερ για να παρουσιάσουν και τις δυνατότητες του νέου xbox και το gameplay και γραφικά ειναι επιπέδου Xbox 360 . λολ . Με αυτό το τσίρκο θέλουν να ανταγωνιστούν το PS5 που έτρεχε real time το demo gameplay της unreal engine ;;;;;

        ο κόσμος είναι καθυστερημένος αλλά οκ υπάρχουν και gamers που έχουν μυαλό ντον ματρικ λολ

        γελαει ο κόσμος


        https://wccftech.com/halo-infinite-i...lore-says-dev/

        The story premise at this point involved a human transport starship that crash-lands on a mysterious ringworld. Early versions of Covenant aliens appear in great numbers to loot what they can, and war erupts between them and the humans. Unable to match the technologically advanced alien race, the humans resort to guerrilla warfare.[33] At this point, Bungie promised an open world game with terrain that reacted and deformed from explosions, persistent environment details such as spent shell casings, and variable weather, none of which made it into the final product.[34][35][36] These early versions featured Halo-specific fauna, later dropped following design difficulties and the creatures' detraction from the surprise appearance of the Flood.[37] The Master Chief was simply known as the cyborg. When Halo was shown at E3 in June 2000, it was still a third-person shooter.


        επικο αδειασμα το τελικο προιον, θυμαμαι εσκουζα για πολυ καιρο απο την αλλη αν λαβουμε υποψη τους τεχνικους περιορισμους που υπηρχανε τοτε ( οι κονσολες μολις ειχανε αρχισει να τις πουλανε μαζι με σκληρο δισκο λολ ) τοτε ισως να ειναι καλυτερα που εγινε οτι εγινε τα τελευταια 20 χρονια

        btw δεν εχουμε δει ακομα καποια επισημη απαντηση στις φημες για F2P multiplayer ....

        https://comicbook.com/gaming/news/ha...-free-to-play/

        Comment


        • #19

          Comment


          • #20
            Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γελάτε.

            Halo_Infinite_2020_Ascension_Demo_Campaign_10_1920x1080__1_.0.jpg
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Originally posted by Raf View Post
              Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γελάτε.

              Halo_Infinite_2020_Ascension_Demo_Campaign_10_1920x1080__1_.0.jpg


              Α οκ τώρα μάλιστα ! Επιτέλους τα χελωνονιντζάκια θα παίζουν στο Halo

              Comment


              • #22
                Παίζει να είμαι ο μόνος που δεν με απασχολούν τα γραφικά.

                Η σειρά Halo έγινε γνωστή για το gameplay της, το ΑΙ, τα μοναδικά setpieces. Κανένα Halo δεν ήταν benchmark για τεχνικό τομέα. Παρόλα αυτά θεωρούνται, δικαίως, τα FPS που ανανέωσαν το είδος και έθεσαν νέα πρότυπα.

                Όμως εγώ θέτω το εξής ερώτημα: Πόσα Halo να παίξουμε πια;

                Έχουν κυκλοφορήσει:

                Halo
                Halo 2
                Halo 3
                Halo ODST
                Halo Reach
                Halo 4
                Halo 5...

                ... και περιμένουμε το Halo Infinite.

                8 games στο σύνολο που έχουν παρόμοιο gameplay. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά ουσιώδεις βελτιώσεις και προσθήκες μετά το Halo 3 δεν έχουμε πάρει. Ε πόσα παρόμοια games να παίξεις; Είναι η ίδια ακριβώς κατάσταση με τα God of War προτού κυκλοφορήσει το τελευταίο το οποίο ήταν ουσιαστικά και reboot.

                Από την άλλη θεωρώ πιθανό με το Infinite να πάρουμε την πολυπόθητη ανανέωση που θεωρώ ότι χρειάζεται η σειρά. Αν προσέξατε, στο gameplay trailer υπήρχαν 2 λεπτομέρειες. Πρώτον, η ύπαρξη χάρτη και εικονιδίων σε αυτόν, κάτι το οποίο ίσως να σημαίνει πως θα υπάρχει εξερεύνηση και ένας open world. Δεύτερον, στο μενού υπάρχει καρτέλα abilities ( κάπως έτσι), επομένως ίσως να υπάρχει εξέλιξη χαρακτήρα και παραμετροποίηση.

                Αναμένουμε να δούμε περισσότερα.

                Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω πως τα παιχνίδια είναι μέτρια. Αυτό που θέλω να πω είναι πως όταν παίζεις πολλά παρόμοια παιχνίδια αναπόφευκτα έρχεται η κούραση. Άντε να παίξεις 3,4... Πόσα παραπάνω; Για αυτό λέω πως καλώς άλλαξαν εντελώς τα Zelda με το breath of the wild, δεν θα άντεχα με τίποτα να παίξω και άλλο game με την ίδια συνταγή.


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment


                • #23
                  Κανεναν σοβαρο παιχτη δεν απασχολουν τα γραφικα Deus, δυστυχως οι πιο πανω δειχνουν σε ποια κατηγορια παικτων ανηκουν. Open world fps και τα μυαλα στα καγκελια
                  Do a barrel roll!

                  Comment


                  • #24
                    Καλά, ποτέ τα Halo (ισως με εξαίρεση το πρώτο, Halo Combat Evolved) δεν είχαν και τα καλύτερα γραφικά για την εποχή τους. Ακόμη θυμάμαι για το Halo 3 που πολλοί έλεγαν πως έχει απλώς λίγο καλύτερα γραφικά απο το Halo 2. To δυνατό σημείο των Halo ήταν το gunplay, ειδικά στα Halo CE, Halo 2, Halo 3 που ειναι και τα καλύτερα στην σειρά.
                    Star Citizen videos Star Citizen gallery

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Deus
                      Παίζει να είμαι ο μόνος που δεν με απασχολούν τα γραφικά.
                      Πέρα απ' την πλάκα, εμένα δεν με απασχολούν ούτε τα γραφικά ούτε η μη εξέλιξη του gameplay, για το οποίο εκφράζεις βάσιμους προβληματισμούς. Το Infinite έτσι όπως το είδαμε δεν ήταν σούπερ ουάου ούτε από τη μια άποψη ούτε από την άλλη, και σίγουρα δεν είναι το flagship που θα ήθελε η πλατφόρμα, αλλά προσωπικά για εμένα, και νομίζω για αρκετό άλλο κόσμο που μεγάλωσε με την αρχική τριλογία, φαίνεται να είναι μια ευχάριστη επανεπίσκεψη με νέους όρους σε όλα αυτά που κάνουν το Halo διασκεδαστικό.

                      Comment


                      • #26
                        Καλά, ποτέ τα Halo (ισως με εξαίρεση το πρώτο, Halo Combat Evolved) δεν είχαν και τα καλύτερα γραφικά για την εποχή τους.
                        Δεν ειναι ακριβες αυτο, προσωπικα θεωρω οτι τα πρωτα δυο Halo ηταν benchmarks για την εποχη τους αν και δεν μπορω να μιλησω με σιγουρια γιατι τα επαιξα αργοτερα. Για παιχνιδια που μπορω να μιλησω με σιγουρια ομως ειναι τα Halo της 343, το 4 συγκεκριμενα ειναι ισως το ωραιοτερο παιχνιδι του 360 και ειναι πανεμορφο ακομα και σημερα. Ανετα μπορει να το περασει κανεις ακομα και για παιχνιδι του ONE και το leap απο τα παιχνιδια της Bungie ειναι πραγματικα τεραστιο. Το προβλημα βεβαια ειναι οτι για να το πετυχουν αυτο εκαναν το παιχνιδι αρκετα πιο γραμμικο και χωρις τα sandboxes που ειχαν τα παιχνιδια της Bungie, κατι που ειχε συνεπειες στο level design και εν τελει στην ταυτοτητα του τιτλου.

                        8 games στο σύνολο που έχουν παρόμοιο gameplay. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά ουσιώδεις βελτιώσεις και προσθήκες μετά το Halo 3 δεν έχουμε πάρει.
                        Ουτε αυτο ειναι απολυτα ακριβες, το Reach ειχε αρκετες αλλαγες ωστε η φορμουλα να αλλαξει τοσο οσο ωστε εχει τις καταλληλες δοσεις φρεσκαδας. Απο κει και περα τα Halo της 343, παροτι πατανε στην βαση της Bungie, ειναι πολυ διαφορετικα παιχνιδια. Προσωπικα θεωρω οτι οι αλλαγες οδηγησαν εν τελει σε "χειροτερους" τιτλους, ομως ανεξαρτητα απο το αν βγηκαν ή οχι οι οποιες επιλογες, αν παιξει κανεις τα παιχνιδια αυτα θα διαπιστωσει πολυ γρηγορα οτι υπαρχει μεγαλη αποσταση απο τηn κλασσικη συνταγη της Bungie.

                        Για μενα το προβλημα της κόπωσης δεν εχει να κανει τοσο με τα Halo οσο με το γεγονος οτι ολα τα fps αρχισαν να χρησιμοποιουν ιδεες απο κει. Στην πλατη μας δεν εχουμε μονο τα Halo αλλα την πλειονοτητα των fps (ειδικα της προηγουμενης γενιας) οποτε και ειναι λογικο θεωρω να μην αντεχουμε πλεον αυτο το στησιμο. Σε αυτο βεβαια να προσθεσω οτι τα παιχνιδι της 343 ακολουθησαν μια πορεια τοσο σε επιπεδο σχεδιασμου (οι αλλοι αντεγραφαν τα Halo και τα Halo αρχισαν να αντιγραφουν τους αλλους) οσο και σε επιπεδο αισθητικης και story telling (πηραν την τακτικη της bungie που segments του story δεν δινονταν στα games αλλα σε βιβλια, νουβελες κλπ και την ανεβασαν στο θεο) που εκαναν τα πραγματα χειροτερα για τη σειρα. Σε ενα τετοιο καθεστος για το ειδος συνολικοτερα, αυτος ειναι ο λογος που πιστευω πως παιχνιδια σαν το DOOM ειναι μανα εξ' ουρανου και καθολα φρεσκα σαν εμπειριες.

                        Το πως μπορεις να στησεις παντως ενα συγχρονο Halo ειναι imo πολυ δυσκολη υποθεση και λογω του ιδιου του ειδους ειναι πολυπλοκοτερο απο το να αναπροσδιορισεις ενα action adventure (βλεπε zelda, GoW κλπ). Προσπαθεια του πως μπορεις να παρεις αυτες τις ιδεες και να στησεις κατι διαφορετικο ειναι τα Destiny αλλα και εκει το αποτελεσμα δεν ειναι απολυτα επιτυχημενο.
                        Last edited by nooto; 27-07-2020, 12:57 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Μια που ανεφερες το DOOΜ εχω να πω οτι προσφατα επαιξα το Eternal και το βρηκα εξαιρετικό (θα το εβαζα και GOTY μεχρι στιγμης αν δεν ηταν το FFVIIR), απορω ομως κατα ποσο μπορει καποιος να το παιξει με controller. Δεν ειναι απορία και καλα για vs pc απλα δοκιμασα αρκετες φορες μεσω steam link στο σαλονι και πραγματικα δεν μπορουσα να περασω ουτε ενα encounter. Ειναι ετσι φτιαγμενο το σύστημα μαχης με διαρκές movement+look+dash+fire, με prediction shots, quick change weapons, overwhelm απο εχθρους κλπ που το θεωρω πραγματικα αδυνατο να παιξεις με controller μιας και το auto-aim δεν βοηθαει και ιδιαιτερα σε ολα αυτα μην πω το κανει χειροτερο.

                          Στο νεο halo αν υπαρχουν τετοια στοιχεία οπως ειδα με το hook και γινουν και καποιες αλλαγες στο gameplay με προβληματιζει το κατα ποσο θα ειναι controller friendly.

                          Comment


                          • #28
                            Δεν ύπαρχου δικαιολογίες για τα γραφικά γιατί είναι εύκολη υπόθεση στις μέρες μας . Φαίνεται η βαρεμάρα και η απελπισία που έχουν για να το κυκλοφορήσουν . Ξέρουν ότι οι gamers δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα αγοράζουν νέα κονσόλα κάνουν τούμπανο το pc τους και παίζουν το ίδιο game οπως ήταν πριν δεκαετίας , το κάνουν ακόμα και τώρα ,και αυτό ήταν ! Σιγά μην κάτσουν να σκάσουν , μαλακες είναι ;

                            Comment


                            • #29
                              Αγνοώντας τις σαxλαμάρες επιπέδου δημοτικού του majorfox που εδώ και μερικούς μήνες δίνει ρεσιτάλ ανοησίας θα πω απλά ότι είμαι γενικά ευχαριστημένος με αυτό που δείξανε στο Halo Infinite. Το gameplay του μου έβγαλε vibes Combat Evolved και οι προσθήκες/ανανεώσεις στο gameplay της σειράς είναι καλοδεχούμενες, Έχω θέμα με τα γραφικά του παιχνιδιού, θα ήθελα να είναι πολύ καλύτερα γιατί πρόκειται για την ναυαρχίδα της MS αλλά μέχρι εκεί. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι θα παίξω ένα semi sandbox Halo με όλες τις ιδιαιτερότητες του franchise σε ομαλό frame rate που πιστεύω ότι θα είναι τόσο fun όσο δεν πάει και θα βελτιωθεί μέχρι την κυκλοφορία του τίτλου. Εννοείται day one σε solo legendary για αρχή.
                              Υ.Γ. By the way η παρουσίαση της MS πέτυχε το σκοπό της για μένα. Ένα Halo Infinite όπως το φανταζόμουν παικτικά και πολλές ανακοινώσεις μικρότερης και μεγαλύτερης σημασίας που σαν φίλος του Xbox από το OG το 2002 περιμένω με αγωνία να τα δω στο Series X.

                              Και όλα αυτά στο game pass day one έτσι; Χωρίς 70ντάρια και λοιπές αυξήσεις στην τιμή λόγω αυξημένου κόστους των παιχνιδιών.
                              Last edited by Ren_of_Heavens; 28-07-2020, 08:19 AM.

                              Comment


                              • #30
                                Εννοείται day one σε solo legendary για αρχή.
                                Με το καλημέρα legendary ρε συ; Σκληρός. Heroic πρώτο playthrough και μετά καπάκι.

                                Comment

                                Working...
                                X