Originally posted by straier
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Street Fighter V
Collapse
X
-
Originally posted by Jedah View PostΜπορεί κάποιος να εξηγήσει με απλά λόγια γιατί υπάρχει τόσος αρνητισμός για το SFV?
(Πέραν του προφανέστατου λόγου ότι κάποιοι γκρινιάζουν επειδή δεν είναι καλοί σε αυτό).
Η αρνητικη ταση που επικρατει δε νομιζω πως ειναι παραλογη και νομιζω πως αυτο που λες δεν ειναι προφανες, εκτος αν πιστευεις πως η γκρινια ερχεται μονο απο casuals και οχι απο ατομα που ασχολουνται σοβαρα με το ειδος.
Για να βγαλουμε το casual κοινο απο τη μεση παντως, η γκρινια αυτων των ατομων ειναι 100% δικαιολογημενη. Το παιχνιδι φτιαχτηκε με τα esports στο μυαλο σαν κυριο μελημα, πραγμα τερμα παραλογο. Το να πετυχεις στα esports δεν αποκλειει το να δωσεις σε ολο σου το κοινο κατι προσιτο, αλλα η Capcom βιαστηκε πολυ και δε μπορεσε να πλησιασει εστω την επιτυχια του 4 και αυτο ειναι πολυ αργα για να αλλαξει. Αυτο ζημιωνει ακομα και την πιο hardcore community δυστυχως γιατι το momentum του παιχνιδιου εμπορικα επεσε απο την 1η μερα και δε σωζεται με τιποτα. Οι φανατικοι δεν πτοουνται απο την απουσια arcade mode/story mode/in-depth training mode αλλα ειναι κριμα να μη βλεπεις ατομα που ειναι "ψαγμενοι" gamers (αλλα οχι fighting game enthusiasts ας πουμε) οπως εδω καλη ωρα να μην παιζουν το παιχνιδι ενω επαιξαν το 4 τοσο ωστε να πανε απο το ξερω στα βασικα στο ειμαι τουλαχιστον αξιολογος.
Για τους υπολοιπους τωρα που καταλαβαινουν τα παιχνιδια του ειδους σε βαθος και γκρινιαζουν αλλα οχι επειδη δεν ειναι καλοι, ε γι' αρχη γκρινιαζουν για το βαθος του παιχνιδιου. Απ' οσο εχω καταλαβει και απο τα λιγα που εχω δει το παιχνιδι ειναι αρκετα basic ως προς τους μηχανισμους του. Αυτη η απλοτητα αρεσει σε καποιους αλλα νομιζω πως ειναι περισσοτεροι παρα λιγοτεροι αυτοι που περιμεναν κατι παραπανω/καλυτερο. Δεν εχεις την ταχυτητα του 2, ουτε το πολυ δυσολο timing based execution στα παντα, δεν εχεις τον game changing μηχανισμο που ειχε το κατα τ' αλλα λιτο 3 (parry προφανως), δεν εχεις το πολυ combo-heavy / link-heavy παιχνιδι που ειχε το 4 γεματο πιεση με block strings και vortexes ή αλλα setups με απειρα option selects και block strings παλι στο wake-up game like there's no tomorrow.
Το παιχνιδι γυρναει σε απλα chain based combos και σιγουρα θα εχει καποιο βαθος στους μηχανισμους του το οποιο δε μπορω να σχολιασω, αλλα φανταζομαι ισως να μην ειναι το κατι διαφορετικο ή εστω η συνεχεια σε κατι δοκιμασμενο. Κανεις δε λεει πως ειναι και κακο βεβαια, νομιζω πως γενικα θεωρειται σαφεστατα ικανοποιητικο απλα καταλαβαινω πως του λειπει το κατι παραπανω, ενα στοιχειο που θα το κανει να ξεχωρισει και να καθιερωθει. Το ειδος κινειται πολυ καλα αυτο το διαστημα και μεχρι του χρονου θα υπαρχει πολυ καλη ροη τιτλων. Δε νομιζω να ειναι 2η ανασταση του ειδους οπως ηταν με το SF4, αλλα και παλι η κατασταση κινειται ικανοποιητικα.
Α επισης απορω που το παιχνιδι εχει input lag και που κατι τετοιο δε μπορει να διορθωθει (νομιζω μιλαμε για 6 ή 8 ms). Κατι αντιστοιχο βεβαια συνεβη και με το Tekken 7 αλλα το μειωσαν (ή θα το μειωσουν) αισθητα.
Για να πουμε και κατι καλο το cast απο season 3 μαζι με την κυκλοφορια της Arcade version του παιχνιδιου ειναι μια χαρα κινηση απο μεριας Capcom. Κριμα που αργησαν τοσο πολυ και το τρενο το χουν χασει λογικα, αλλα και παλι το παιχνιδι θα ανεβει σιγουρα το προσεχες διαστημα.
Comment
-
Δυστυχώς θα συμφωνήσω με Xeno, αν και μια χαρά θα κανόνιζα matches και θα περνάγαμε ωραία (κανονιστείτε!) δεν βλέπω το game με αντίστοιχο ενθουσιασμό πλέον. Παίζω π.χ. με Alex και νιώθω ότι δεν υπάρχει τίποτα δύσκολο στο average play, ενώ το αντίστοιχο average play του SFIV (π.χ. shoryuken > focus cancel > ultra) ήθελε αρκετή προπόνηση, και σε αποζημίωνε ψυχαγωγικά αν το κατάφερνες.
Πάντως παλιότερα γκρίνιαζα για τα links που απαιτούν εξωπραγματικό timing, από την άλλη είδα με περισσότερο ενθουσιασμό έναν παλιό τελικό SFIV απ'ότι τον πρόσφατο στο Capcom Cup. Οπότε μπορείς να πεις ότι έκανα και κωλοτούμπα.
Αν έχετε όρεξη δείτε αυτό το βίντεο, βασίστηκε στο SFV, έχει κάποια σωστά επιχειρήματα:
Αλλάζοντας κλίμα συζήτησης, [MENTION=47]straier[/MENTION] & [MENTION=408]thunderjohn[/MENTION] προς τί η ειρωνεία και ο γέλωτας;; Οι άνθρωποι της Capcom έχουν φτιάξει σοβαρό lore και εξηγούν την κάθε λεπτομέρεια!
It is rumored that his nose became red and big like a tengu's due to being hit on the face multiple times.Last edited by Ryu_gr; 14-12-2017, 02:26 AM.The illusion of free will is an illusion.
Comment
-
Ας κάνω το δικηγόρο του διαβόλου στο βίντεο που έβαλε ο Ryu, μην έχοντας παίξει ούτε το 4 ούτε το 5, όντας ένας απόλυτα casual player. Αν πλέον το execution έχει γίνει πολύ ευκολότερο αυτό δε σημαίνει πως η στρατηγική θα είναι σημαντικότερος παράγοντας;
Βέβαια αν δεν έχει story/arcade mode είναι μεγάλη έλλειψη για το casual κοινό.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Originally posted by Xeno View PostΠριν γραψω ενα μινι-κατεβατο να πω πως δεν εχω παιξει το παιχνιδι. Αλλαζουν οι καιροι αλλα ναι, συνεβη κι αυτο. Οπως και να χει μπορω να γραψω 2 λογια θελω να πιστευω.
Η αρνητικη ταση που επικρατει δε νομιζω πως ειναι παραλογη και νομιζω πως αυτο που λες δεν ειναι προφανες, εκτος αν πιστευεις πως η γκρινια ερχεται μονο απο casuals και οχι απο ατομα που ασχολουνται σοβαρα με το ειδος.
Originally posted by Xeno View PostΓια να βγαλουμε το casual κοινο απο τη μεση παντως, η γκρινια αυτων των ατομων ειναι 100% δικαιολογημενη. Το παιχνιδι φτιαχτηκε με τα esports στο μυαλο σαν κυριο μελημα, πραγμα τερμα παραλογο. Το να πετυχεις στα esports δεν αποκλειει το να δωσεις σε ολο σου το κοινο κατι προσιτο, αλλα η Capcom βιαστηκε πολυ και δε μπορεσε να πλησιασει εστω την επιτυχια του 4 και αυτο ειναι πολυ αργα για να αλλαξει. Αυτο ζημιωνει ακομα και την πιο hardcore community δυστυχως γιατι το momentum του παιχνιδιου εμπορικα επεσε απο την 1η μερα και δε σωζεται με τιποτα. Οι φανατικοι δεν πτοουνται απο την απουσια arcade mode/story mode/in-depth training mode αλλα ειναι κριμα να μη βλεπεις ατομα που ειναι "ψαγμενοι" gamers (αλλα οχι fighting game enthusiasts ας πουμε) οπως εδω καλη ωρα να μην παιζουν το παιχνιδι ενω επαιξαν το 4 τοσο ωστε να πανε απο το ξερω στα βασικα στο ειμαι τουλαχιστον αξιολογος.
Originally posted by Xeno View PostΓια τους υπολοιπους τωρα που καταλαβαινουν τα παιχνιδια του ειδους σε βαθος και γκρινιαζουν αλλα οχι επειδη δεν ειναι καλοι, ε γι' αρχη γκρινιαζουν για το βαθος του παιχνιδιου. Απ' οσο εχω καταλαβει και απο τα λιγα που εχω δει το παιχνιδι ειναι αρκετα basic ως προς τους μηχανισμους του. Αυτη η απλοτητα αρεσει σε καποιους αλλα νομιζω πως ειναι περισσοτεροι παρα λιγοτεροι αυτοι που περιμεναν κατι παραπανω/καλυτερο. Δεν εχεις την ταχυτητα του 2, ουτε το πολυ δυσολο timing based execution στα παντα, δεν εχεις τον game changing μηχανισμο που ειχε το κατα τ' αλλα λιτο 3 (parry προφανως), δεν εχεις το πολυ combo-heavy / link-heavy παιχνιδι που ειχε το 4 γεματο πιεση με block strings και vortexes ή αλλα setups με απειρα option selects και block strings παλι στο wake-up game like there's no tomorrow.
Originally posted by Xeno View PostΤο παιχνιδι γυρναει σε απλα chain based combos και σιγουρα θα εχει καποιο βαθος στους μηχανισμους του το οποιο δε μπορω να σχολιασω, αλλα φανταζομαι ισως να μην ειναι το κατι διαφορετικο ή εστω η συνεχεια σε κατι δοκιμασμενο. Κανεις δε λεει πως ειναι και κακο βεβαια, νομιζω πως γενικα θεωρειται σαφεστατα ικανοποιητικο απλα καταλαβαινω πως του λειπει το κατι παραπανω, ενα στοιχειο που θα το κανει να ξεχωρισει και να καθιερωθει. Το ειδος κινειται πολυ καλα αυτο το διαστημα και μεχρι του χρονου θα υπαρχει πολυ καλη ροη τιτλων. Δε νομιζω να ειναι 2η ανασταση του ειδους οπως ηταν με το SF4, αλλα και παλι η κατασταση κινειται ικανοποιητικα.
Originally posted by Xeno View PostΑ επισης απορω που το παιχνιδι εχει input lag και που κατι τετοιο δε μπορει να διορθωθει (νομιζω μιλαμε για 6 ή 8 ms). Κατι αντιστοιχο βεβαια συνεβη και με το Tekken 7 αλλα το μειωσαν (ή θα το μειωσουν) αισθητα.
Originally posted by Xeno View PostΓια να πουμε και κατι καλο το cast απο season 3 μαζι με την κυκλοφορια της Arcade version του παιχνιδιου ειναι μια χαρα κινηση απο μεριας Capcom. Κριμα που αργησαν τοσο πολυ και το τρενο το χουν χασει λογικα, αλλα και παλι το παιχνιδι θα ανεβει σιγουρα το προσεχες διαστημα.
Σε ευχαριστούμε για την ανάλυση.Insert Coin
Comment
-
Ας πω και εγώ 5 πραγματάκια σχετικά με το παιχνίδι. Να σημειωθεί πως είχα παίξει κάμποσο το Street Fighter 4 χωρίς να έχω φτάσει σε επίπεδα pro παίκτη και έχω παίξει αρκετά το 5.
Να πιάσω αρχικά τα αρνητικά. Είναι τραγικό την σήμερον ημέρα που κυκλοφορούν παιχνίδια όπως τα Injustice, Blazblue και Mortal Kombat, τα οποία έχουν πολύ περιεχόμενο, να προσφέρει μόνο online play και training mode και να το χρεώνουν 60 ευρώ. Ώρες ώρες απορώ με την καπκομ και τις εντελώς παράλογες και λάθος κινήσεις που κάνει, να ήταν μια καινούρια εταιρεία στον χώρο να το καταλάβω αλλά από μια παλιά καραβάνα δεν συγχωρείται με την καμία. Όσο πέρασαν οι μήνες προστέθηκε αρκετό περιεχόμενο αλλά αυτό δεν βοήθησε πολύ στο να αντιστραφεί η αρχική κάκιστη εντύπωση που άφησε ο τίτλος.
Άλλο αρνητικό, το story mode είναι για τα μπάζα. Ναι, αναφέρομαι σε εκείνο που προστέθηκε 6 μήνες μετά την κυκλοφορία και όχι στο ανύπαρκτο που υπήρχε όταν κυκλοφόρησε ο τίτλος. Η ιστορία είναι χάλι μαύρο, το κείμενο είναι απαράδεκτο και μόνο γέλιο προκαλεί και οι περισσότεροι χαρακτήρες, παρόλο που μιλάνε και συμπεριφέρονται σοβαρά, είναι για να παίξουν σε κωμωδία. Δεν περίμενα κανένα έπος με απίστευτη πλοκή και ανατροπές αλλά ένα αξιοπρεπές story, ειδικά όταν ο ανταγωνισμός έχει προσφέρει ιστορίες που έχουν ξεχωρίσει και έχουν θέσει υψηλά πρότυπα.
Περνάμε τώρα στα καλά. Αρχικά, μου αρέσει το ότι μπορείς να ξεκλειδώσεις δωρεάν όλους τους χαρακτήρες. Θέλει αρκετή δουλειά μεν αλλά είναι εφικτό να αγοράσεις απλώς την vanilla έκδοση και στο τέλος να έχει το πλήρες περιεχόμενο χωρίς να πληρώσεις ούτε λεπτό.
Όσον αφορά το gameplay, συμφωνώ με τις θέσεις του Jedah. Επίσης να συμπληρώσω πως τα combos δεν είναι σε καμία περίπτωση εύκολα, απλώς δεν είναι απάνθρωπα δύσκολα όπως του 4 που όλα σχεδόν ήθελαν just frame για να βγουν. Επίσης, υπάρχουν και εδώ combos που απαιτούν εξαιρετικό execution και εξάσκηση για να βγουν, σε καμία περίπτωση δεν έγινε casual το παιχνίδι, εξάλλου έτσι δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στο mind game και στην στρατηγική.
Πολύ μου αρέσουν και οι χαρακτήρες, πιο περιορισμένο καστ αλλά πιο ξεχωριστό, πολλοί χαρακτήρες όπως Rashid, FANG και Menat έχουν πολύ πρωτότυπο gameplay και για εμένα δίνουν μια ξεχωριστή ταυτότητα στον τίτλο και καθιστούν το καστ του καλύτερο από του 4 (προσωπική άποψη εδώ πάντα, μια χαρά χαρακτήρες είχε και αυτό) που είχε φτάσει να έχει 10 shotokans.
Τέλος, στα θετικά του τίτλου, το v-system το οποίο εξασφαλίζει ότι ο κάθε χαρακτήρας παίζει εντελώς διαφορετικά από κάθε άλλον. Στην ουσια εξασφαλίζει ότι ο καθένας έχει κάποιες ικανότητες/ χαρακτηριστικά που τον καθιστούν μοναδικό, κάτι που υπάρχει πολύ περισσότερο στο 5 από το 4, στο τελευταίο έπρεπε να εντρυφήσεις πάρα πολύ για να καταλάβεις σε τι διαφέρει ο κάθε ήρωας, στο 5 το καταλαβαίνεις με το καλημέρα.
Έχω καιρό που έχω σταματήσει να παίζω (καταραμένο μαστερ) αλλά αν θέλετε μπορούμε να κανονίσουμε. Xeno ακόμα να το πάρεις;
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
[MENTION=88]Jedah[/MENTION]
δεν είναι σοβαρή λογική το 2017: α) η τεχνολογία δεν επιτρέπει να έχεις τόσο μεγάλη ακρίβεια, τα flat panels έχουν ΟΛΑ display lag πολύ μεγαλύτερο συνήθως του 1-frame, β) όταν κάποιες εκδόσεις του SFII είχαν τέτοια requirements δεν ήταν από σχεδιασμό (!!) αλλά απλά αποτέλεσμα της τεχνολογίας της εποχής.
Έχοντας δει επιλεκτικά Evo, Capcom Cup και μικρότερα τουρνουά, εγώ βλέπω ότι α) είναι κάτι καινούριο σε μηχανισμούς και βασίζεται στις σωστές αποστάσεις (footsies), β) δεν υπάρχει παίκτης ή χαρακτήρας που να είναι τελείως dominating(π.χ. SFIV Sagat), γ) δεν μπορείς να κάνεις whiff χωρίς να το πληρώσεις, so don't press random buttons και δ) δεν βαριέσαι τα ματς. Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τόση αρνητική διάθεση, θέλουμε να βλέπουμε για πάντα Umehara και Justin Wong;
- Οχι δεν εχει εναν χαρακτηρα που σαρωνει, μαγκια τους οσο να ναι γιατι στο 4 τους πηρε καποια χρονια μεχρι να φτασουν εκει.
- Αυτο το περι whiff / don't press random buttons δε διαφωνω πως ισχυει στο 5 αλλα δεν ισχυει μονο εκει και παλι.
Εμένα μου φαίνεται ότι είναι το #1 fighting game σε competitive play αυτήν την στιγμή. Κάνω λάθος;
Είναι θέμα τεχνολογίας. USB controller polling + Flat panel display = Unbeatable lag. Δεν μπορεί να πολεμηθεί.
Ποιό τρένο έχουν χάσει; Υπάρχει FG που να παίζεται περισσότερο; Αν ναι, ποιό είναι;
Σε ευχαριστούμε για την ανάλυση.
P.S. [MENTION=56]Deus[/MENTION] θα σου απαντησω σε επομενη φαση, παντως δεν ειμαι σε φαση για τετοια αμεσα, αν και ειδα αρκετα πραγματα απο το Capcom Cup το περασμενο ΣΚ ετσι απο περιεργεια και για να κραταω καποια επαφη, αλλα ως εκει για την ωρα.
Comment
-
Originally posted by straier View PostΑς κάνω το δικηγόρο του διαβόλου στο βίντεο που έβαλε ο Ryu, μην έχοντας παίξει ούτε το 4 ούτε το 5, όντας ένας απόλυτα casual player. Αν πλέον το execution έχει γίνει πολύ ευκολότερο αυτό δε σημαίνει πως η στρατηγική θα είναι σημαντικότερος παράγοντας;
Βέβαια αν δεν έχει story/arcade mode είναι μεγάλη έλλειψη για το casual κοινό.
Συμμερίζομαι βέβαια και την άλλη άποψη, το Soul Calibur π.χ. είναι επίσης χαλαρό στον χειρισμό αλλά γίνονται φοβερά matches και θα το παρομοίαζα πιο πολύ με σκάκι παρά τζόγο, είναι βέβαια 3D.
Ίσως εμείς να μην μπορούμε να χωνέψουμε αυτή τη στροφή στην "επιείκεια" στο Street Fighter.The illusion of free will is an illusion.
Comment
-
*Διαβάζει όλα τα ποστ παραπόνων και κραξίματος παραπάνω
*Πάει wikipedia να τσεκάρει κάτι
Μισο, μισό, το ζήσαμε δηλαδή και αυτό;;;
Attached FilesOriginally posted by RafΗ Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.
Comment
-
Και όμως, παρόλα τα θέματα που είχε το παιχνίδι όταν κυκλοφόρησε πήγε σχετικά καλά στις βαθμολογίες και η διαφορά με το ΜΚ δεν είναι και πολύ μεγάλη αν έχει κανείς στον νου του πως το πρώτο είχε σοβαρά προβλήματα ενώ το δεύτερο πλήρες και ολοκληρωμένο παιχνίδι με άφθονο περιεχόμενο.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
Comment