Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Και Margaret Qualley μέσα. Είχα τις ελπίδες μου το παιχνίδι να προσφέρει μία από τις καλύτερες ιστορίες που έχουν παίξει μέχρι τώρα και μέτριο gameplay, αλλά τέλος. Μάλλον πηγαίνουμε για GOT 2010-2019.
τι σας έχει κάνει να πιστεύετε πως θα είναι κάτι παραπάνω από ένα interactive movie;
Γενικα να ξερεις οτι o Kojima παραπλανει στα trailers οποτε μη δινεις και πολυ βαση σε αυτο που βλεπεις (περα απο τα προφανη, γραφικα, μουσικη, χειρισμος κλπ). Απο κει και περα τωρα ενταξει, οντως μεχρι στιγμης μοιαζει με walking simulator με cutscenes.
Έχω μια γνήσια απορία. Απ' ό,τι έχει βγει ως τώρα για το DS, τι σας έχει κάνει να πιστεύετε πως θα είναι κάτι παραπάνω από ένα interactive movie;
Ενταξει προφανως τρολαρει λιγο σε οτι εχουν δειξει, το παιχνιδι θα εχει shooting (εχουν δειξει λιγο) αποτε λογικα θα εχει καποιο Plot twist κοντα στην αρχη που θα κανει το παιχνιδι καπια μιξη action/walkingsim. Το walking sim του παντως θα ειναι κατι παραπανω απο το "βασικο", θα βασιζετε πολυ στο να βρεις τροπους να πας σε διαφορα μερη απο οτι καταλαβα, κατι απο puzzle και exploration δλδ.
Btw και στο resident evil 7 νομιζω καναν κατι παρομοιο, δειχνανε gameplay που φαινοταν λες και θα ηταν adventure σαν το P.T αλλα ειχε μια χαρα δραση.
Καλα μιλαμε η παρουσιαση του kojima στον gamescom ηταν το cringe του αιωνα. Ενταξει ειναι κορυφαιος και αγαπημενος αλλα κοψτε κατι, μονο αγαλμα δεν σηκωσανε στην σκηνη. Ο Geoff πως και δεν του πηρε πιπα στην σκηνη?
Αυτό που κατάλαβα κι απ' τις απαντήσεις είναι πως ως τώρα δεν έχει βγει τίποτα που να δείχνει πως πρόκειται για έναν τίτλο με gaming ποιότητες, ή τελοσπάντων πως πρόκειται για κάτι παραπάνω από ένα εστέτ designer-"game".
Εικάζεται ότι μάλλον θα μας εκπλήξει. Πράγμα που ως non-fan βρίσκω αρκετά αστείο.
Αυτό που κατάλαβα κι απ' τις απαντήσεις είναι πως ως τώρα δεν έχει βγει τίποτα που να δείχνει πως πρόκειται για έναν τίτλο με gaming ποιότητες, ή τελοσπάντων πως πρόκειται για κάτι παραπάνω από ένα εστέτ designer-"game".
Εικάζεται ότι μάλλον θα μας εκπλήξει. Πράγμα που ως non-fan βρίσκω αρκετά αστείο.
Ναι ειναι λιγο ανορθοδοξος τροπος να κανεις promote ενα game χωρις να δειχνεις τα καλα σημεια του, οποτε λογικο ειναι ο κοσμος να αμφιβαλλει πως θα εχει κατι πολυ καλο να δειξει.
Εγω δεν περιμενω πολλα παντως, οκ η sony εβαλε λεφτα αλλα εβαλε αρκετα ωστε να κανει ο kojima αυτα που ηθελε? Στην konami ειχε αρκετα μεγαλο budget για τα παιχνδια του και απο οτι φαινετε εχει ηδη σκασει πολλα λεφτα για το story development, ηθοποιους κτλ.
Ναι ειναι λιγο ανορθοδοξος τροπος να κανεις promote ενα game χωρις να δειχνεις τα καλα σημεια του, οποτε λογικο ειναι ο κοσμος να αμφιβαλλει πως θα εχει κατι πολυ καλο να δειξει.
Εγω δεν περιμενω πολλα παντως, οκ η sony εβαλε λεφτα αλλα εβαλε αρκετα ωστε να κανει ο kojima αυτα που ηθελε? Στην konami ειχε αρκετα μεγαλο budget για τα παιχνδια του και απο οτι φαινετε εχει ηδη σκασει πολλα λεφτα για το story development, ηθοποιους κτλ.
Μας έχει μπερδέψει και με τα Mgs . Άλλο έδειχνε στην e3 και στα trailers και άλλο στο τέλος . Για παράδειγμα το τρέιλερ του mgs2 στην ε3 2001 με το τελικό παιχνίδι. Με την διαφορά ότι τα cut scene και gameplay ήταν τα φλασμπακ με την αφήγηση του solid snake στον μπουστη της κοναμι
Θυμίστε μου τι είχε παίξει με το περίφημο τρέιλερ του MGS2. Διάβαζα κάπου, σε αυτό το φόρουμ ή το προηγούμενο, πως ο τρόπος που προώθησε ο Κοτζίμα το παιχνίδι ήταν ιδιοφυής/mindfucking.
Θυμίστε μου τι είχε παίξει με το περίφημο τρέιλερ του MGS2. Διάβαζα κάπου, σε αυτό το φόρουμ ή το προηγούμενο, πως ο τρόπος που προώθησε ο Κοτζίμα το παιχνίδι ήταν ιδιοφυής/mindfucking.
Σε ολο το promotional material του mgs2 εβλεπες τον snake και στο τελικο παιχνιδι επαιζες στην αρχη μαζι του (την εισαγωγη στο πλοιο) και μετα με τον raiden.
Σε ολο το promotional material του mgs2 εβλεπες τον snake και στο τελικο παιχνιδι επαιζες στην αρχη μαζι του (την εισαγωγη στο πλοιο) και μετα με τον raiden.
[/QUOT
Το αυθεντικό σενάριο είναι μόνο με τον solid snake όπως το έδειξε στην ε3 2001. Την τελευταία στιγμή άλλαξε το σενάριο και λόγο 9,11 αλλά και πάλι είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που το έστησε !
Raf το παιχνιδι (mgs2) ειχε να κανει με τη διαχειρηση της πληροφοριας, τη δυναμη της και το ποσο εν τελει μπορεις να ελεγξεις τα πληθη και να τα κατευθυνεις εκει που θελεις παιζοντας μαζι της. Ο Kojima ειχε δειξει τοτε trailer με τον Snake, gameplay με τον Snake, cutscenes με τον Snake. Τιποτα απο ολα αυτα δεν υπηρχε μεσα στο παιχνιδι. Τελος το εξωφυλλο ειχε τον Snake και οι φωτογραφιες στο πισω μερος του κουτιου επισης ειχαν gameplay segments με τον Snake που δεν υπηρχαν μεσα στο παιχνιδι.
Ηταν ενα break of the fourth wall καθως το μηνυμα του παιχνδιου περνουσε περα απο το παιχνιδι, απο το ιδιο το προιον και εν τελει εφτανε σε σενα τον καταναλωτη που το αγορασες με τον πλεον αμεσο τροπο. Οταν εβλεπες για πρωτη φορα τον Raiden νομιζες οτι ο Kojima σε εχει κοροιδεψει, αλλο πραγμα αγορασες, αλλο πραγμα τελικα επαιζες (props και στον τυπο-περιοδικα της εποχης που ηταν spoiler free), οταν τελειωνες το παιχνιδι και ξανακοιταγες το κουτι τραβαγες τα μαλλιά σου με την ιδιοφυΐα του και με το ποσο ολοκληρωμενο (απο το παιχνιδι μεχρι και το κουτι) ηταν το μηνυμα που ηθελε να περασει.
Btw δεν το εχει κανει μονο εκει, και με το MGSV κατι παρομοιο εκανε και για μενα τουλαχιστον το ιδιο επιτυχημενα (με διαφορετικο τροπο βεβαια διοτι αλλο ηθελε να πει με το V). Οποτε θελω να σου ξαναπω μην δινεις και πολυ βαση στα trailers, ετσι θα παει μεχρι το τελος.
Comment