Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Απλα πανεμορφο. Ας ελπιζουμε για το καλυτερο!
Μπραβο στις tecmo / grasshopper, που τουλαχιστον φτιαχνουν το παιχνιδι με κριτηρια πανω απο gamecube, ενω ο ανταγωνισμος τα φτιαχνει σε game boy advance..
Ned Stark A man draws his sword in order to protect the small wound deep in his heart. It was inflicted in the days long past,at the farthest reach of his memories. A man wields his sword in order to depart life with a smile. In the days far ahead,beyond the reach of his memory.
Ειναι ανθρωπος, κι ομως δεν εχει αδυναμιες.
Εχει υλικη υποσταση, κι ομως δεν υπαρχει.
Ειναι ο Getta Robo.
Πολύ καλό νέο!!
Επιτέλους ένα παιχνίδι που μπορεί να εκμεταλλευθεί το Wiimote με τη χρήση της Camer Obscura.
Μπράβο στην Tecmo και περιμένω τα καλύτερα.Τα 2 και 3 είναι υπέροχα παιχνίδια(το ένα δεν το έχω παίξει)...Ειδικά το director's cut για το Χbox.
Eπιτέλους..και το bandwagon μεγαλώνει απειλητικά!!! :icon_twisted:
Tα είχε πει ο iwata...
Φυσικά η ανάμειξη τoυ suda και η ομπρέλλα της Ν(polish κτλ) προετοιμάζουν το έδαφος για μεγάλα πράγματα...
Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.
Let's just all say the magic words and go back to reality.
ΙΜΗΟ είναι καλό ότι αναλαμβάνει την έκδοση η Ν πρώτον λόγω χρηματοδότησης και προώθησης (μην ξεχναμε ότι η σειρά δεν είναι και ιδιαίτερα εμπορική μέχρι στιγμής) και δεύτερον ότι δείχνει πως πάλι μετά από καιρό δεν περιορίζεται μόνο σε οικογενειακής θεματολογίας τίτλους.
H κινηση αυτη φυσικα και ευνοει το αποτελεσμα που θα δουμε στο τελος, αλλα ο προβληματισμος μου ειναι ο εξης:
Δε θα ηταν καλυτερο μια 3rd party εταιρεια να αναλαβει μονη της μια τετοια παραγωγη;
Το παραδειγμα του FFIV δειχνει πως οι 3rd parties ακομα "φοβουνται" για την εμπορικη επιτυχια τετοιων προσπαθειων.
Τωρα που η Ν αναλαμβανει εκδοση, βοηθεια ισως σε αναπτυξη και προωθηση τα πραγματα ειναι αλλιως.. Το θεμα ειναι τι θα γινει με τις 100% ανεξαρτητες παραγωγες.
Σωστά...ακριβώς γι αυτό χρειάζεται να σπάσει το ρόδι* και οι υπόλοιποι να ακολουθήσουν...εννοώ από πιο <<ενήλικους>> τίτλους γιατί μέχρι στιγμής τα παραδείγματα από <<ώριμους>> επιτυχημένους 3rd party είναι τα 2 RE & το Red steel.
*Συν ό,τι ετοιμάζει η retro και τα άλλα studios για να θεμελιώθεί ότι υπάρχει κοινό γι αυτά στο wii
Εάν δεν αναλάμβανε το publishing η Nintendo το πιθανότερο είναι η Tecmo να μην έφτιαχνε ποτέ Project Zero για Wii.
Αυτό που χρειάζεται είναι να αποδειχθεί (εάν τελικά γίνεται) πως τίτλοι εκτός casual φιλοσοφίας έχουν οικονομική προοπτική στην κονσόλα, για να γίνει αυτό κάπως πρέπει να γίνει η αρχή, και κακά τα ψέματα αυτή τη στιγμή ο μόνος τρόπος για να δούμε σοβαρές 3rd paty δημιουργίες στο Wii είναι να αναλάβει το publishing η Nintendo, από μόνη της η Tecmo και η κάθε Tecmo δεν αναλαμβάνει το ρίσκο (και δικαιολογημένα δηλαδή), ενώ προσωπικά δε βλέπω κανένα bandwagon να μεγαλώνει.
Το θέμα είναι αν όντως μπορούν τελικά να πουλήσουν τέτοια παιχνίδια στην κονσόλα.
Τέσπα, το παιχνίδι φαίνεται πολύ ωραίο όπως πάντα, αν στρώσουν το ποπουδέλι τους κάτω και ενσωματώσουν και καλά κι έξυπνα (και όχι απλα gimmick) Wii controls, ο τίτλος θα είναι εμπειρία.
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Το θέμα είναι αν όντως μπορούν τελικά να πουλήσουν τέτοια παιχνίδια στην κονσόλα.[/b]
To koino yparxei imo .. Poliseis paignidion opos to Resident Evil 4 kai Umbrella Chronicles to apodeiknuoun .. Apo ekei kai pera metra to marketting .. To 2 proanaferomena paignidia poulisan xari sto onoma pou eixan .. To NMH omos gia paradeigma pou einai neo franchise thelei ena "extra push" gia na poulisei, kati pou nomizo den tha parei pote .. Elpizo me to Fatal Frame IV kai me to publishing tis Nintendo ta pragmata na einai diaforetika ..
Μα έχουν θέση τίτλοι μη casual στο wii... παραδοσιακές gaming σειρές έχουν πουλήσει πολύ καλά...επιπλέον έχουμε multiplatform games όπου η wii έκδοση υπερείχε κατά πολύ του ανταγωνισμού σε πωλήσεις.
Στην περίπτωση του FFIV, το θέμα είναι πλέον να αποδειχθεί το ίδιο και για και τίτλους θεματικά πιο <<ώριμους>> εκτός των 3 προαναφερθέντων (RE4/UC,RS).
Εδώ είναι που χρειάζεται να δώσει βάση η Νintendo γιατί είναι κάτι που μελλοντικά θα την βοηθήσει πάρα πολύ.
ΙΜΗΟ αυτό πρέπει να γίνει με 2 τρόπους:α) τόσο με κίνητρα στους devs (καλή ώρα η συγκεκριμένη περίπτωση) και κυρίως β) με το να βγάλει και δικά της <<ώριμα >> ip και να τα διαφημίσει...δλδ. για παράδειγμα ένα καλοδουλεμένο 1st party καθαρόαιμο fps κτλ.
Εφόσον πετύχει εμπορικά αυτό, οι 3rd parties θα την μιμηθούν με παρόμοιους τίτλους στο είδος αυτό,όσο κυνικό κι αν ακούγεται,έτσι είναι.
January 30, 2008 - Following Monster Hunter, the next series to make the big platform switch for the new generation is Tecmo's spooky Fatal Frame series. Tecmo held a press conference in Tokyo today to announce its upcoming lineup, and the biggest news was first details on the Wii version of Fatal Frame.
Titled in Japan "Rei: Tsukihami no Kamen," the new Fatal Frame game is a major collaborative effort for Tecmo. Nintendo will publish the game and is also lending its support on the development end. Key staff members include Keisuke Kikuchi as producer and Makoto Shibata as director, both veterans of the series. But joining Shibata in the director's cubicle is Grasshopper Manufacturer's Goichi Suda (aka Suda 51), who recently completed work on No More Heroes.
Although a two minute CG trailer was shown at the press conference, Tecmo kept the specifics to itself. Kikuchi did reveal that the key words for the game are "memory" and "moon," and "mask," and that the image color for the game is yellow. He also stated that he believes the Wiimote and the horror genre to be a perfect fit.
Nintendo exec Shinji Hatano was in attendance at the event and said "Nintendo will be handling sales, and we intend to actively promote [the game]." Hatano also confirmed a planned Japanese release for some time this Summer.[/b]
Το θέμα είναι πως δεν εκμεταλλεύονται οι τρίτες εταιρίες τα "κενά" της Nintendo σε genres. Horror,sports,adventures κ.α . Το θέμα δεν είναι αν θέλουν οι developers να βγάλουν τα παιχνίδια στο Wii άλλα οι publishers που έχουν το κεφάλι τους τόσο βαθιά στον κώλο τους και δεν ξέρουν που παν τα 4 στην περίπτωση του Wii.
Ο Cassamasina είχε δηλώσει πως είχε επικοινωνήσει με γνωστούς developers για ένα παιχνίδι Horror στο Wii και είπαν ότι δεν έβρισκαν publisher διότι πίστευαν ότι δεν θα πουλήσει στην συγκεκριμένη κονσόλα.
Η δίκια μου άποψη είναι ότι παιχνίδια τέτοιου είδους ας το κάνει publishing η Nintendo να κονομάει τα κερατά της και οι άλλοι publishers να την κοιτούν με τα κυάλια. Τόσο τους κόβει τόσα κάνουν.
Από την άλλη ρισκάρουν τόσα λεφτά στο Xbox360/Ps3 με ήδη δοκιμασμένες συνταγές οι οποίες λειτουργούν για την ώρα άλλα μέχρι πόσο. Πόσα Halo 3 ή Call of Duty θα αγοράζουν οι σταθεροί πελάτες,πόσα GTA και Grand Tourismo.... Παιχνιδάρες όλα τους άλλα κάποια στιγμή θα τα κάψουν τα franchise.
Το wii από την άλλη μπορούν με λίγα λεφτά να ρισκάρουν σε καινούργιες ιδέες και μετά αφού πετύχουν να τις μεταφέρουν σε μεγάλες παραγωγές HD στα Xbox360/Ps3. Άλλα τόσα ξέρουν τόσα κάνουν.
Μια χαρά το Fatal Frame άλλα πότε μου δεν μου άρεσαν να τα παίξω και απο ότι διάβασα το Video που έδειξαν ήταν CGI. Οπότε δεν έδειξαν πραγματικό gameplay για να δούμε in game engine. Προτιμώ να βγάζω συμπεράσματα αφού δω κάνα video με το περιεχόμενο του παιχνιδιού παρά να βαυκαλίζομαι με GCI videos αυτό το προσόν το έχουν τα Sony Fanbots exclusive.
Δώσε Nintendo No More Heroes στο λαό με ακριβή παραγωγή Sequel και πιο προσεγμένο τεχνικά και θα δεις μετά πιο ριψοκίνδυνες ιδέες για το Wii από όλα τα studios.
..ενώ προσωπικά δε βλέπω κανένα bandwagon να μεγαλώνει.
[/b]
Monster Hunter 3 says hi...γνέφουν εμφατικά τα Fragile, King Story, OBoro Muramasa κα
Όλα στην ζωή είναι σχετικά...και το wii στα δυο του χρόνια θα έχει περισσότερα exclusives και μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους 3rd party devs απόσο είχε το Gamecube σε όλο τον κύκλο ζωής του...
Και μάλιστα με main series προσθήκες και όχι περιφερειακά spin offs...
Απο κει και πέρα, η ΝIntendo είχε τονίσει πως θα κυνηγήσει τους 3rd party για το wii και η σημερινή κίνηση επιβεβαιώνει το παραπάνω και τα όσα είχε πει κατά καιρούς και ο Iwata..
Kαι νομίζω πως μια τέτοια κίνηση δεν θα αφήσει παραπονεμένο κανέναν..
Πρώτα τους gamers, γιατί το όλο collaboration είναι πολύ ιδιαίτερο, ενώ η Tecmo θα δει έναν τίτλο της να προωθείται πιο μαζικά, έτσι ώστε να απολαύσει μεγαλύτερες πωλήσεις από τα προηγούμενα...
Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.
Let's just all say the magic words and go back to reality.
Comment