Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xenoblade Chronicles 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Ground_zero View Post
    Mono h obsidian tha mas swsei, perimenw to kainourio baldur's gate na goustarw.
    Epishs mwrh Crapcom twra pou arxises na vgazeis pali ok games vgale kana Breath of fire 7 gamw ta cellphone games!!!
    Το καινουργιο Baldur's Gate ειναι της Larian οχι της Obsidian.
    Do a barrel roll!

    Comment


    • #32
      Originally posted by nooto View Post
      Δεν θα ελεγα οτι ειναι θεμα των Ιαπωνων και οτι οι δυτικοι το ξεπερασαν, ειναι θεμα των open world games συνολικοτερα. Φτιαχνεις ενα τεραστιο κοσμο αλλα η ιστορια του quest ειναι προφανως πεπερασμενη μπροστα στον κοσμο που εφτιαξες, προκειμενου να κανεις τον παικτη να δει και τον υπολοιπο κοσμο βαζεις side quests τα οποια μπορει πολλες φορες να μην εχουν περιεχομενο απλα βαζουν τον παικτη να περασει απο μερη που δεν θα περναγε πριν. Σαφως υπαρχουν παιχνιδια που περιεχουν side quests με ουσια (και ιαπωνικα μεσα σε αυτα, βλεπε nier automata) και παιχνιδια που απλα χρησιμοποιουν τα side quests με τον τροπο που ανεφερα πιο πριν. Προσωπικα αν και προτιμω το πρωτο εννοειται, ειμαι οκ και μετα 2 (ειδικα αν ο κοσμος εχει ενδιαφερον και τα side quests ειναι ενα κινητρο ακομα για να τον δεις πιο ολοκληρωμενα). Αυτος ειναι ο λογος που πχ το FFXV μου αρεσε τοσο πολυ παροτι δεν ειχε καλα side quests. Tο προβλημα με το Xenoblade 2 δεν ειναι οτι τα side quests του ειναι fetch, ειναι οτι τα side quests του ειναι εκνευριστικα . Αυτο που σου μενει δεν ειναι το καινουργιο μερος που εξερευνησες αλλα το απειρο micromanagement, τα fast travels και γενικοτερα η απειρη ωρα που ξοδεψες στα menu προκειμενου να ολοκληρωσεις ενα quest που απο 5 λεπτα μπορει να καταληξει να ειναι μια ωρα.

      Οποτε ναι θελω να καταληξω οτι δεν με πειραζει ενα σχετικα αδιαφορο περιεχομενο (σεναριακα ή στη δομη του quest) τυπου FFXV (επαναλαμβανομενο ή μη), διοτι εν τελει το περιεχομενο αυτο ηταν ευχαριστο και σε εκανε να δεις τον πολυ ομορφο κοσμο που ειχαν φτιαξει. Στην περιπτωση του Xenoblade 2 το περιεχομενο σε εκανε να μην θες να δεις τον κοσμο που ειχαν φτιαξει διοτι κομματια του κοσμου ηταν μπλοκαρισμενα απο field skills και απο απειρη ωρα που πρεπει να ξοδεψεις στα menu (οποτε στο τελος ελεγες fuck it).

      Παρολα αυτα και επειδη ακουγομαι αρνητικος, μιλαμε για ενα πολυ καλο παιχνιδι και απο τα καλυτερα rpgs τω τελευταιων ετων (ισως και το καλυτερο σε συγκεκριμενους τομεις) οποτε οσοι δεν το εχετε δει δινω strong recomendation!

      Edit: Thnx Deus, θα γραψω εντυπωσεις μολις τα δοκιμασω!
      Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.

      Νοοτο καταρχάς δεν ξέρω αν μπορούμε να αποκαλέσουμε το Xenoblade 2 open world. Νομίζω πως είναι περισσότερο ένα jrpg με πολύ μεγάλες περιοχές και όχι open world. Όπως και να έχει, καταλαβαίνω το ότι πρέπει να μπει περιεχόμενο για να δικαιολογήσει το μέγεθος του κόσμου, επίσης καταλαβαίνω το ότι δεν μπορούν όλα τα παιχνίδια να είναι επιπέδου Witcher 3, όμως αυτό το οποίο βλέπω είναι πως τα μεγάλα ονόματα της ιαπωνικής σκηνής δεν επενδύουν καθόλου στα ποιοτικά sidequests. Τα Final Fantasy, Xenoblade Chronicles και Tales of είναι μερικά από τα μεγαλύτερα rpg franchises και όλα τους έχουν απαράδεκτα sidequests. Φυσικά δεν λέω να προσφέρουν 100 sidequests με πλοκή όπως το Witcher 3. 10 με 20 subplots με αξιοπρεπές κείμενο θα ήταν υπεραρκετά. Αλλά διαδοχικές αποστολές τύπου τράβα και πιάσε βατράχια νομίζω ότι δεν αξίζουν σε εξαιρετικούς κατά τα άλλα τίτλους όπως το Final Fantasy XV. Αυτό το λέει μάλιστα άνθρωπος που θεωρεί πως το XV είναι παιχνιδάρα.

      Να πω επίσης κάτι άλλο... Πρόσφατα τελείωσα το Yakuza 0. Το παιχνίδι δεν είναι ούτε καν open world, έχει απλά μια αρκετά μεγάλη πόλη, και έχει 100 subplots τα οποία είναι όλα αξιόλογα, έχουν μια ενδιαφέρουσα ιστορία να πουν τα περισσότερα από αυτά και κανένα μα κανένα δεν είναι ανιαρό και βαρετό fetch quest. Ε αν μπορεί να τα καταφέρει η Sega που είναι μια σκιά του παλιού καλού ευατού της και που με το ζόρι απέφυγε την χρεοκοπία ε θεωρώ πως η Squarenix μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα.



      Tidy!

      Do not blame me.Blame yourself or God.
      In Matsuno we trust.

      Comment


      • #33
        Κάνω διπλο ποστ αλλά έχω και άλλα να πω.

        Χρωστάω κάποιες εντυπώσεις από το επιπλέον story content που κυκλοφόρησε για το Xenoblade Chronicles 2, το οποίο μάλιστα κυκλογόρησε και σαν αυτοτελές παιχνίδι. Αναφέρομαι φυσικά στο Torna.

        Αρχικά να πω, για όποιους δεν παρακολούθησαν την πορεία του παιχνιδιού, πως η Monolith είχε υποσχεθεί ένα νέο παιχνίδι ουσιαστικά το οποίο θα έχει διάρκεια 40 ωρών περίπου. Έχοντας αυτά υπόψιν μου, το περίμενα πως και πως, 40 ώρες είναι αξιοπρεπέστατη διάρκεια και είναι παραπάνω από αρκετό για να μας δώσει ένα νέο rpg. Μάλιστα, το γεγονός ότι θα ήταν prequel του Xenoblade 2 με έκανε να ανυπομονώ: Πίστευα πως θα είναι ένα παιχνίδι με αρκετό σενάριο που θα εμβαθύνει πολύ σε ορισμένους χαρακτήρες όπως το Jin.

        Τελικά το παιχνίδι αν και δεν ήταν κακό με απογοήτευσε. Όχι, δεν ήταν κακό. Απλά δεν είχε ποιοτικό περιεχόμενο.

        Αρχικά να πω τα θετικά. Το πολύ καλό σύστημα μάχης του Xenoblade Chronicles 2 επιστρέφει και μάλιστα έχει πολλές καλοδεχούμενες βελτιώσεις/προσθήκες που εμπλουτίζουν πολύ την μάχη και την βελτιώνουν, για παράδειγμα μπορούμε να ελέγξουμε τα Blades μέσα στην μάχη, όχι μόνο τους drivers. Έτσι, μπορούμε να αλλάζουμε τον χαρακτήρα που ελέγχουμε ανά πάσα στιγμή και έτσι να δημιουργήσουμε δυναμικά combos. Στα θετικά επίσης να συμπεριλάβω πως περιέχει ένα ολόκληρο επιπλέον continent, πολύ μεγάλης έκτασης, το οποίο έχει πολύ καλό design και έχει πολλά μυστικά για να βρούμε και προαιρετικά/δυνατά τέρατα για να νικήσουμε. Τέλος, πολύ καλό είναι και το γεγονός πως εμφανίζονται χαρακτήρες από το Xenoblade 2 και έτσι μπορούμε να μάθουμε περισσότερα για αυτούς καθώς επίσης και για το παρελθόν του κόσμου...

        … αν και θα μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερη δουλειά στα της ιστορίας. Το main story είναι πολύ μικρό, 5-10 ώρες βαριά βαριά, κάτι το οποίο σημαίνει πως δεν αναλύονται ιδιαίτερα χαρακτήρες και γεγονότα. Οκ, έχει κάποια cutscenes τα οποία εμβαθύνουν την ιστορία του Xenoblade 2 αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να γίνει λόγος για ιστορία με αρχή, μέση και τέλος. Από την άλλη, το παιχνίδι είναι τίγκα σε προαιρετικά fetch quests. Οι 40 ώρες διάρκειας που υποσχέθηκαν οι της Monolith είναι εδώ, απλά το μεγαλύτερο μέρος του είναι ανούσια quests. Το χειρότερο από αυτά μάλιστα είναι πως αυτές οι αποστολές είναι υποχρεωτικές καθώς πρέπει να ολοκληρωθεί συγκεκριμένος αριθμός για να προχωρήσει η ιστορία.

        Εν κατακλείδι, το Xenoblade Chronicles 2 Torna αξίζει να αγοραστεί με προυποθέσεις. Αν κάποιος θέλει απλώς να παίξει περισσότερο Xenoblade και με την ευκαιρία να δει και λίγο από ιστορία τότε το παιχνίδι θα τον ικανοποιήσει και με το παραπάνω. Αν όμως κάποιος θέλει ένα ολοκληρωμένο rpg/prequel με αυτοτελή ιστορία που έχει αρχή, μέση, τέλος και έχει ικανοποιητική διάρκεια, τότε θα απογοητευτεί καθώς το παιχνίδι έχει πολύ λίγη ιστορία και απλώς προσφέρει περιεχόμενο για να ασχοληθεί όποιος δεν χόρτασε από Xenoblade.

        Η προσωπική μου γνώμη είναι πως το παιχνίδι θα μπορούσε να δώσει πολύ περισσότερα. Στο παρελθόν είχαν βγει εξαιρετικά jrpgs διάρκειας 20 ωρών που είχαν άριστη ιστορία και άφηναν τον παίκτη πραγματικά ικανοποιημένο. (Lunar, Shadow Hearts) Θα μπορούσαν να μας δώσουν κάτι τέτοιο αντί για ένα τίτλο που βρίθει από βαρετά fetch quests.


        Tidy!

        Do not blame me.Blame yourself or God.
        In Matsuno we trust.

        Comment


        • #34
          Νοοτο καταρχάς δεν ξέρω αν μπορούμε να αποκαλέσουμε το Xenoblade 2 open world. Νομίζω πως είναι περισσότερο ένα jrpg με πολύ μεγάλες περιοχές και όχι open world. Όπως και να έχει, καταλαβαίνω το ότι πρέπει να μπει περιεχόμενο για να δικαιολογήσει το μέγεθος του κόσμου, επίσης καταλαβαίνω το ότι δεν μπορούν όλα τα παιχνίδια να είναι επιπέδου Witcher 3, όμως αυτό το οποίο βλέπω είναι πως τα μεγάλα ονόματα της ιαπωνικής σκηνής δεν επενδύουν καθόλου στα ποιοτικά sidequests. Τα Final Fantasy, Xenoblade Chronicles και Tales of είναι μερικά από τα μεγαλύτερα rpg franchises και όλα τους έχουν απαράδεκτα sidequests. Φυσικά δεν λέω να προσφέρουν 100 sidequests με πλοκή όπως το Witcher 3.
          Συμφωνοι οk, το παιχνιδι ειναι σπασμενο σε μικρα continents και για να πας απο το ενα στο αλλο ο μονος τροπος ειναι το fast travel. Επιπλεον δεν ειναι ολες οι περιοχες το ιδιο μεγαλες ουτε εχουν ολες ανοιχτη δομη. Απο την αλλη ομως τα continents που εχουν ανοιχτο σχεδιασμο, εχουν open worlds δομη, θελω να πω οτι δεν ειναι μονο μεγαλες περιοχες. Τωρα για τα side quests ξαναλεω οτι αν και συμφωνω απολυτα με τα οσα λες, το αδιαφορο plot απο μονο του για μενα δεν ειναι ικανο να χαλασει την ολη εμπερια.

          Σαν παραδειγμα να φερω το DQ XI που παιζω τωρα και που αρκετες αποστολες εχουν σε εναν βαθμο την μορφη ''πηγαινε στο ταδε νησι και βρες το ταδε αντικειμενο γιατι το χρειαζομαι''. Ναι οκ, αλλα πηγαινοντας σε αυτο το νησι θα δεις μια περιοχη που αλλιως μπορει να μην την εβλεπες, θα ερθεις σε επαφη με νεους αντιπαλους, θα βρεις νεα αντικειμενα που θα σε βοηθησουν να κανεις craft δυνατα οπλα και τελος θα διαβασεις και βιβλια που θα σου δωσουν επιπλεον lore για τον κοσμο του παιχνιδιου. Αυτος για μενα ο σχεδιασμος χρησιμοποιει το quest απλα σαν επιπλεον κινητρο για να δεις παραπανω πραγματα που εχουν απο μονα τους σημασια ή ειναι απο μονα τους ευχαριστα. Το γεγονος οτι το quest δεν εχει δικο του plot ναι μπορει να του αφαιρει πραγματα αλλα απο την αλλη δεν σημαινει οτι το κανει by default ανουσιο.

          Του xenoblade τα quests παροτι εχουν καποια απο τα χαρακτηριστικα που αναφερω και θα μπορουσαν να ειναι ευχαριστα, καταληγουν να αφαιρουν απο την εμπειρια του παιχνιδιου λογω των artifical walls που αναφερω πιο πανω. Για μενα εκει ειναι το προβλημα. Τελος οκ το Witcher 3 (σε σχεση με τα παιχνιδια της δυσης) ειναι καλο παραδειγμα, αλλα απο την αλλη για καθε Witcher και Deus Ex θα μπορουσα να βρισκω 10 δυτικους τιτλους που κανουν ακριβως το αντιθετο σε οτι αφορα τα side quests. Υπο αυτη την εννοια αναφερω το οτι στο Δυση vs Ανατολη, δεν νομιζω οτι εχει καποιος που οριστικα λυσει το συγκεκριμενο θεμα.
          Last edited by nooto; 02-12-2019, 09:42 PM.

          Comment


          • #35
            Το Witcher 3 είναι Eυρωπαϊκο αρα ουτε Δυση, ουτε ανατολή, είναι κέντρο
            Do a barrel roll!

            Comment

            Working...
            X