Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xenoblade Chronicles 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Ground_zero View Post
    Mono h obsidian tha mas swsei, perimenw to kainourio baldur's gate na goustarw.
    Epishs mwrh Crapcom twra pou arxises na vgazeis pali ok games vgale kana Breath of fire 7 gamw ta cellphone games!!!
    Το καινουργιο Baldur's Gate ειναι της Larian οχι της Obsidian.
    Do a barrel roll!

    Comment


    • #32
      Originally posted by nooto View Post
      Δεν θα ελεγα οτι ειναι θεμα των Ιαπωνων και οτι οι δυτικοι το ξεπερασαν, ειναι θεμα των open world games συνολικοτερα. Φτιαχνεις ενα τεραστιο κοσμο αλλα η ιστορια του quest ειναι προφανως πεπερασμενη μπροστα στον κοσμο που εφτιαξες, προκειμενου να κανεις τον παικτη να δει και τον υπολοιπο κοσμο βαζεις side quests τα οποια μπορει πολλες φορες να μην εχουν περιεχομενο απλα βαζουν τον παικτη να περασει απο μερη που δεν θα περναγε πριν. Σαφως υπαρχουν παιχνιδια που περιεχουν side quests με ουσια (και ιαπωνικα μεσα σε αυτα, βλεπε nier automata) και παιχνιδια που απλα χρησιμοποιουν τα side quests με τον τροπο που ανεφερα πιο πριν. Προσωπικα αν και προτιμω το πρωτο εννοειται, ειμαι οκ και μετα 2 (ειδικα αν ο κοσμος εχει ενδιαφερον και τα side quests ειναι ενα κινητρο ακομα για να τον δεις πιο ολοκληρωμενα). Αυτος ειναι ο λογος που πχ το FFXV μου αρεσε τοσο πολυ παροτι δεν ειχε καλα side quests. Tο προβλημα με το Xenoblade 2 δεν ειναι οτι τα side quests του ειναι fetch, ειναι οτι τα side quests του ειναι εκνευριστικα . Αυτο που σου μενει δεν ειναι το καινουργιο μερος που εξερευνησες αλλα το απειρο micromanagement, τα fast travels και γενικοτερα η απειρη ωρα που ξοδεψες στα menu προκειμενου να ολοκληρωσεις ενα quest που απο 5 λεπτα μπορει να καταληξει να ειναι μια ωρα.

      Οποτε ναι θελω να καταληξω οτι δεν με πειραζει ενα σχετικα αδιαφορο περιεχομενο (σεναριακα ή στη δομη του quest) τυπου FFXV (επαναλαμβανομενο ή μη), διοτι εν τελει το περιεχομενο αυτο ηταν ευχαριστο και σε εκανε να δεις τον πολυ ομορφο κοσμο που ειχαν φτιαξει. Στην περιπτωση του Xenoblade 2 το περιεχομενο σε εκανε να μην θες να δεις τον κοσμο που ειχαν φτιαξει διοτι κομματια του κοσμου ηταν μπλοκαρισμενα απο field skills και απο απειρη ωρα που πρεπει να ξοδεψεις στα menu (οποτε στο τελος ελεγες fuck it).

      Παρολα αυτα και επειδη ακουγομαι αρνητικος, μιλαμε για ενα πολυ καλο παιχνιδι και απο τα καλυτερα rpgs τω τελευταιων ετων (ισως και το καλυτερο σε συγκεκριμενους τομεις) οποτε οσοι δεν το εχετε δει δινω strong recomendation!

      Edit: Thnx Deus, θα γραψω εντυπωσεις μολις τα δοκιμασω!
      Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.

      Νοοτο καταρχάς δεν ξέρω αν μπορούμε να αποκαλέσουμε το Xenoblade 2 open world. Νομίζω πως είναι περισσότερο ένα jrpg με πολύ μεγάλες περιοχές και όχι open world. Όπως και να έχει, καταλαβαίνω το ότι πρέπει να μπει περιεχόμενο για να δικαιολογήσει το μέγεθος του κόσμου, επίσης καταλαβαίνω το ότι δεν μπορούν όλα τα παιχνίδια να είναι επιπέδου Witcher 3, όμως αυτό το οποίο βλέπω είναι πως τα μεγάλα ονόματα της ιαπωνικής σκηνής δεν επενδύουν καθόλου στα ποιοτικά sidequests. Τα Final Fantasy, Xenoblade Chronicles και Tales of είναι μερικά από τα μεγαλύτερα rpg franchises και όλα τους έχουν απαράδεκτα sidequests. Φυσικά δεν λέω να προσφέρουν 100 sidequests με πλοκή όπως το Witcher 3. 10 με 20 subplots με αξιοπρεπές κείμενο θα ήταν υπεραρκετά. Αλλά διαδοχικές αποστολές τύπου τράβα και πιάσε βατράχια νομίζω ότι δεν αξίζουν σε εξαιρετικούς κατά τα άλλα τίτλους όπως το Final Fantasy XV. Αυτό το λέει μάλιστα άνθρωπος που θεωρεί πως το XV είναι παιχνιδάρα.

      Να πω επίσης κάτι άλλο... Πρόσφατα τελείωσα το Yakuza 0. Το παιχνίδι δεν είναι ούτε καν open world, έχει απλά μια αρκετά μεγάλη πόλη, και έχει 100 subplots τα οποία είναι όλα αξιόλογα, έχουν μια ενδιαφέρουσα ιστορία να πουν τα περισσότερα από αυτά και κανένα μα κανένα δεν είναι ανιαρό και βαρετό fetch quest. Ε αν μπορεί να τα καταφέρει η Sega που είναι μια σκιά του παλιού καλού ευατού της και που με το ζόρι απέφυγε την χρεοκοπία ε θεωρώ πως η Squarenix μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα.



      Tidy!

      Do not blame me.Blame yourself or God.
      In Matsuno we trust.

      Comment


      • #33
        Κάνω διπλο ποστ αλλά έχω και άλλα να πω.

        Χρωστάω κάποιες εντυπώσεις από το επιπλέον story content που κυκλοφόρησε για το Xenoblade Chronicles 2, το οποίο μάλιστα κυκλογόρησε και σαν αυτοτελές παιχνίδι. Αναφέρομαι φυσικά στο Torna.

        Αρχικά να πω, για όποιους δεν παρακολούθησαν την πορεία του παιχνιδιού, πως η Monolith είχε υποσχεθεί ένα νέο παιχνίδι ουσιαστικά το οποίο θα έχει διάρκεια 40 ωρών περίπου. Έχοντας αυτά υπόψιν μου, το περίμενα πως και πως, 40 ώρες είναι αξιοπρεπέστατη διάρκεια και είναι παραπάνω από αρκετό για να μας δώσει ένα νέο rpg. Μάλιστα, το γεγονός ότι θα ήταν prequel του Xenoblade 2 με έκανε να ανυπομονώ: Πίστευα πως θα είναι ένα παιχνίδι με αρκετό σενάριο που θα εμβαθύνει πολύ σε ορισμένους χαρακτήρες όπως το Jin.

        Τελικά το παιχνίδι αν και δεν ήταν κακό με απογοήτευσε. Όχι, δεν ήταν κακό. Απλά δεν είχε ποιοτικό περιεχόμενο.

        Αρχικά να πω τα θετικά. Το πολύ καλό σύστημα μάχης του Xenoblade Chronicles 2 επιστρέφει και μάλιστα έχει πολλές καλοδεχούμενες βελτιώσεις/προσθήκες που εμπλουτίζουν πολύ την μάχη και την βελτιώνουν, για παράδειγμα μπορούμε να ελέγξουμε τα Blades μέσα στην μάχη, όχι μόνο τους drivers. Έτσι, μπορούμε να αλλάζουμε τον χαρακτήρα που ελέγχουμε ανά πάσα στιγμή και έτσι να δημιουργήσουμε δυναμικά combos. Στα θετικά επίσης να συμπεριλάβω πως περιέχει ένα ολόκληρο επιπλέον continent, πολύ μεγάλης έκτασης, το οποίο έχει πολύ καλό design και έχει πολλά μυστικά για να βρούμε και προαιρετικά/δυνατά τέρατα για να νικήσουμε. Τέλος, πολύ καλό είναι και το γεγονός πως εμφανίζονται χαρακτήρες από το Xenoblade 2 και έτσι μπορούμε να μάθουμε περισσότερα για αυτούς καθώς επίσης και για το παρελθόν του κόσμου...

        … αν και θα μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερη δουλειά στα της ιστορίας. Το main story είναι πολύ μικρό, 5-10 ώρες βαριά βαριά, κάτι το οποίο σημαίνει πως δεν αναλύονται ιδιαίτερα χαρακτήρες και γεγονότα. Οκ, έχει κάποια cutscenes τα οποία εμβαθύνουν την ιστορία του Xenoblade 2 αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να γίνει λόγος για ιστορία με αρχή, μέση και τέλος. Από την άλλη, το παιχνίδι είναι τίγκα σε προαιρετικά fetch quests. Οι 40 ώρες διάρκειας που υποσχέθηκαν οι της Monolith είναι εδώ, απλά το μεγαλύτερο μέρος του είναι ανούσια quests. Το χειρότερο από αυτά μάλιστα είναι πως αυτές οι αποστολές είναι υποχρεωτικές καθώς πρέπει να ολοκληρωθεί συγκεκριμένος αριθμός για να προχωρήσει η ιστορία.

        Εν κατακλείδι, το Xenoblade Chronicles 2 Torna αξίζει να αγοραστεί με προυποθέσεις. Αν κάποιος θέλει απλώς να παίξει περισσότερο Xenoblade και με την ευκαιρία να δει και λίγο από ιστορία τότε το παιχνίδι θα τον ικανοποιήσει και με το παραπάνω. Αν όμως κάποιος θέλει ένα ολοκληρωμένο rpg/prequel με αυτοτελή ιστορία που έχει αρχή, μέση, τέλος και έχει ικανοποιητική διάρκεια, τότε θα απογοητευτεί καθώς το παιχνίδι έχει πολύ λίγη ιστορία και απλώς προσφέρει περιεχόμενο για να ασχοληθεί όποιος δεν χόρτασε από Xenoblade.

        Η προσωπική μου γνώμη είναι πως το παιχνίδι θα μπορούσε να δώσει πολύ περισσότερα. Στο παρελθόν είχαν βγει εξαιρετικά jrpgs διάρκειας 20 ωρών που είχαν άριστη ιστορία και άφηναν τον παίκτη πραγματικά ικανοποιημένο. (Lunar, Shadow Hearts) Θα μπορούσαν να μας δώσουν κάτι τέτοιο αντί για ένα τίτλο που βρίθει από βαρετά fetch quests.


        Tidy!

        Do not blame me.Blame yourself or God.
        In Matsuno we trust.

        Comment


        • #34
          Νοοτο καταρχάς δεν ξέρω αν μπορούμε να αποκαλέσουμε το Xenoblade 2 open world. Νομίζω πως είναι περισσότερο ένα jrpg με πολύ μεγάλες περιοχές και όχι open world. Όπως και να έχει, καταλαβαίνω το ότι πρέπει να μπει περιεχόμενο για να δικαιολογήσει το μέγεθος του κόσμου, επίσης καταλαβαίνω το ότι δεν μπορούν όλα τα παιχνίδια να είναι επιπέδου Witcher 3, όμως αυτό το οποίο βλέπω είναι πως τα μεγάλα ονόματα της ιαπωνικής σκηνής δεν επενδύουν καθόλου στα ποιοτικά sidequests. Τα Final Fantasy, Xenoblade Chronicles και Tales of είναι μερικά από τα μεγαλύτερα rpg franchises και όλα τους έχουν απαράδεκτα sidequests. Φυσικά δεν λέω να προσφέρουν 100 sidequests με πλοκή όπως το Witcher 3.
          Συμφωνοι οk, το παιχνιδι ειναι σπασμενο σε μικρα continents και για να πας απο το ενα στο αλλο ο μονος τροπος ειναι το fast travel. Επιπλεον δεν ειναι ολες οι περιοχες το ιδιο μεγαλες ουτε εχουν ολες ανοιχτη δομη. Απο την αλλη ομως τα continents που εχουν ανοιχτο σχεδιασμο, εχουν open worlds δομη, θελω να πω οτι δεν ειναι μονο μεγαλες περιοχες. Τωρα για τα side quests ξαναλεω οτι αν και συμφωνω απολυτα με τα οσα λες, το αδιαφορο plot απο μονο του για μενα δεν ειναι ικανο να χαλασει την ολη εμπερια.

          Σαν παραδειγμα να φερω το DQ XI που παιζω τωρα και που αρκετες αποστολες εχουν σε εναν βαθμο την μορφη ''πηγαινε στο ταδε νησι και βρες το ταδε αντικειμενο γιατι το χρειαζομαι''. Ναι οκ, αλλα πηγαινοντας σε αυτο το νησι θα δεις μια περιοχη που αλλιως μπορει να μην την εβλεπες, θα ερθεις σε επαφη με νεους αντιπαλους, θα βρεις νεα αντικειμενα που θα σε βοηθησουν να κανεις craft δυνατα οπλα και τελος θα διαβασεις και βιβλια που θα σου δωσουν επιπλεον lore για τον κοσμο του παιχνιδιου. Αυτος για μενα ο σχεδιασμος χρησιμοποιει το quest απλα σαν επιπλεον κινητρο για να δεις παραπανω πραγματα που εχουν απο μονα τους σημασια ή ειναι απο μονα τους ευχαριστα. Το γεγονος οτι το quest δεν εχει δικο του plot ναι μπορει να του αφαιρει πραγματα αλλα απο την αλλη δεν σημαινει οτι το κανει by default ανουσιο.

          Του xenoblade τα quests παροτι εχουν καποια απο τα χαρακτηριστικα που αναφερω και θα μπορουσαν να ειναι ευχαριστα, καταληγουν να αφαιρουν απο την εμπειρια του παιχνιδιου λογω των artifical walls που αναφερω πιο πανω. Για μενα εκει ειναι το προβλημα. Τελος οκ το Witcher 3 (σε σχεση με τα παιχνιδια της δυσης) ειναι καλο παραδειγμα, αλλα απο την αλλη για καθε Witcher και Deus Ex θα μπορουσα να βρισκω 10 δυτικους τιτλους που κανουν ακριβως το αντιθετο σε οτι αφορα τα side quests. Υπο αυτη την εννοια αναφερω το οτι στο Δυση vs Ανατολη, δεν νομιζω οτι εχει καποιος που οριστικα λυσει το συγκεκριμενο θεμα.
          Last edited by nooto; 02-12-2019, 09:42 PM.

          Comment


          • #35
            Το Witcher 3 είναι Eυρωπαϊκο αρα ουτε Δυση, ουτε ανατολή, είναι κέντρο
            Do a barrel roll!

            Comment


            • #36
              Λοιπον ξεκινησα και το Torna the Golden Country για να κλεισω τις οποιες εκκρεμοτητες εχω με τη σειρα. Για οσους δεν γνωριζουν ειναι το expansion που βγηκε για το Xenoblade 2 το οποιο κυκλοφορησε και ως stand-alone τιτλος. Το παιχνιδι εξελισσεται 500 χρονια πριν τα γεγονοτα του 2 και θεματικα πιανει το aegis war το οποιο περιγραφεται στο main παιχνιδι. Γενικα μπορει να σταθει και μονο του για οποιον ενδιαφερεται να το παιξει αλλα σιγουρα θα εκτιμηθει πολυ περισσοτερο απο οσους εχουν παιξει το 2 μιας και πολλοι χαρακτηρες επιστρεφουν και γενικα υπαρχει αλλου ειδους φορτιο αν γνωριζεις τι συνεβει στο main παιχιδι. H διαρκεια αποσο εχω διαβασει ειναι κοντα στις 40 ωρες για τους completionists, μικροτερο απο το main game αλλα απο την αλλη αρκετα μεγαλο ωστε να δικαιολογει την solo κυκλοφορια.

              Εχω παιξει κοντα στις 5 ωρες και το πρωτο πραγμα που θελω να πω ειναι οτι τεχνικα ειναι ο καλυτερος τους τιτλος by far αυτη τη στιγμη. Δεν υπαρχει καμια διακυμανση στην αναλυση, κανενα frame drop και κανενα stutter, το παιχνιδι ειναι καρφωμενο στα high settings των υπολοιπων τιτλων και ο οπτικος τομεας ειναι στα επιπεδα του δευτερου xenoblade, δηλαδη μιλαμε στην πραξη για κατι που βρισκεται στα stadards της τωρινης γενιας κονσολων. Αυτο σημαινει οτι ανετα ειναι ο εντυπωσιακοτερος τιτλος της εταιρειας για το switch χωρις καποιο hiccup στο performance. Φαινεται οτι καταφεραν και εκαναν optimize τη μηχανη τους για την κονσολα και ειναι κριμα που το Remake του Xenoblade δεν βρισκεται σε αυτα τα επιπεδα υποθετω λογω reverse engineering, κοστους, χρονου, αλλα και του μικρου αριθμου ατομων που τελικα ασχοληθηκαν με την δημιουργια του.

              Δευτερον, το συστημα μαχης, οσο εχω δει μεχρι στιγμης επισης πιστευω οτι ειναι το καλυτερο της σειρας. Παταει πολυ σε αυτο του 2 αλλα εχεις πολυ μεγαλυτερη ελευθερια, μπορεις να ελεγξεις τους drivers και τα blades, ενω επισης μπορεις on the fly να αλλαξεις και τον χαρατκηρα που ελεγχεις (team leader) χωρις να μπαινεις σε menu κλπ. To τελευταιο το ηθελα και στα 2 προηγουμενα παιχνιδια και πραγματικα απορω γιατι δεν το ειχα σαν επιλογη. Απο μονο του ανεβαζει το battle system σε αλλα επιπεδα και του δινει σαφως αλλο βαθος.

              Τελος υπαρχουν ενα σωρο qol imporvements, απο το πως ειναι σχεδιασμενο το UI, μεχρι την επανασχεδιαση του affinity system μαζι με το γεγονος οτι αυτη τη φορα δεν εχεις 1000 blades και κατα συνεπεια περνας πολυ λιγοτερη ωρα στα menus.

              Αυτα μεχρι στιγμης, θα γραψω περισσοτερα στην πορεια αν και σε αυτη τη φαση δηλωνω ενθουσιασμενος. Γενικοτερα θεωρω παντως οτι η μικροτερη διαρκεια τους δινει περισσοτερη ελευθερια στον σχεδιασμο καθως το παιχνιδι δεν χρειαζεται να ειναι bloated με χιλια-δυο mechanics που καταληγουν να ειναι εκνευριστικα. Περισσοτερα οταν προχωρησω!

              Comment


              • #37
                Λοιπον, τελος και το Torna the Golden Country μετα απο περιπου 30 ωρες και κανοντας σχεδον τα παντα, ολες τις υποαποστολες (μαλλον εκτος απο 2 απ'οτι διαβασα), max community εκτος απο 3 ατομα που μαλλον σχετιζονται με τις αποστολες που προειπα και εχουν να κανουν με καποια super bosses που ισως ασχοληθω post game, και τελος με ολα τα field skills που αυτη τη φορα ηταν πολυ πιο ευκολη και ευχαριστη διαδικασια.

                Τεχνικα οπως εγραψα το παιχνιδι ειναι οτι καλυτερο εχουν παρουσιασει στο switch, υπαρχουν και εδω καποια drops στο performance (αναλυσεις και frame rate) αλλα δεν ειναι χαρακτηριστικο του παιχνιδιου και μαλλον κατα 95% βρισκομαστε μονιμα στα high settings και τα οποια drops αφορουν μονο σε καποιες μαχες που γινεται χαμος απο εφε. Συνολικα πολυ εντυπωσιακος τιτλος σε καθε περιπτωση. Το παιχνιδι δινει 2 περιοχες, η μια εκ των οποιων ειναι η Torna που ειναι καινουργιο continent και αρκετα εντυπωσιακη και με διαφορετικη θεματικη απο το υπολοιπο παιχνιδι, δεν θα ελεγα ωστοσο οτι ειναι η μεγαλυτερη ηπειρος ή αυτη με την πολυπλοκοτερη δομη. Το συστημα μαχης ειναι επισης οτι καλυτερο εχουν να δωσουν αυτα τα παιχνιδια και οι αλλαγες που εγιναν εδω σε σχεση με τον αρχικο τιτλο ειναι κυριως θετικες και προσφερουν μεγαλυτερο βαθος παροτι καθε χαρακτηρας εχει μονο 2 blades και οχι απειρα οπως στο βασικα παιχνιδι. Τελος οπως εγραψα υπαρχουν ενα σωρο improvements στο UI και γενικοτερα το να ασχοληθεις με το side υλικο ειναι αρκετα ευχαριστο πλεον, παρολα αυτα να σημειωσω οτι η ολη σχεδιαση δεν ειναι τοσο εργονομικη οσο αυτη του Xenoblade DE, δηλαδη ειναι πολυ καλυτερο απο το 2 αλλα χαρτες, πυξιδες, menu κλπ δεν φτανουν αυτο που εδωσαν στο DE.

                Στα υπολοιπα τωρα, σε γενικες γραμμες συμφωνω με τα οσα εγραψε ο Deus, η βασικη ιστορια ειναι γυρω στις 8-10 ωρες, με ολο το υπολοιπο παιχνιδι να ειναι side missions, ενα ποσοστο εκ των οποιων ειναι και υποχρεωτικο, το οποιο σημαινει οτι η διαρκεια του παιχνιδιου αυξανεται με τεχνητο τροπο. Επισης παροτι η σεναριακα παιρνουμε πολυ υλικο για τα γυρω γυρω, το ιδιο το aegis war ειναι ουσιαστικα μια μαχη μονο στο τελος του παιχνιδιου. Τελος το υπολοιπο υλικο των side quests, παροτι ειναι πολυ πιο καλοφτιαγμενο απο το βασικο παιχνιδι, συνεχιζει να μην εχει τρομερο ενδιαφερον ως προς το σεναριακο περιεχομενο και επισης δεν εχει σκηνοθεσια ή voice overs που πιστευω θα βοηθουσε στο να ειναι πιο fully fledged το ολο ταξιδι.

                Παρολα αυτα, θα ημουν ψευτης αν ελεγα οτι το παιχνιδι δεν μου αρεσε. Κατ'αρχην σε οτι αφορα τον υποχρεωτικο αριθμο των side quests, νομιζω οτι καταλαβαινω που το πηγαιναν, δεδομενου του ποια ειναι η καταληξη της Torna και επισης δεδομενου οτι πολλοι απο τους npcs που βοηθησες κατα την διαρκεια των side quests εμφανιζονται στα τελικα cut scences, το impact που εχει το τελος στον παικτη ειναι πολυ μεγαλυτερο απο το αν εβλεπες απλα το main quest. Επισης το side υλικο προσφερει αρκετα στο character development των χαρακτηρων, καθως καποια απο τα χαρακτηριστικα τους, ή στοιχεια απο το παρελθον τους, τα μαθαινεις μονο εκει. Συνολικα λοιπον βρηκα την ολη δομη εσκεμμενη προκειμενου να δεθεις περισσοτερο τοσο με τους κεντρικους οσο και με τους δευτερευοντες χαρακτηρες, και παροτι οι ιστοριες σαν ιστοριες δεν εχουν τεραστιο ενδιαφερον, ο στοχος του να εχει το τελος πανω σου μεγαλυτερη επιδραση θεωρω οτι βγηκε. Βρηκα το δε τελος παρα πολυ καλα σκηνοθετημενο και συγκινητικο, παροτι ηξερα τι θα γινει λογω του βασικου παιχνιδιου. Οποτε ναι, παροτι δεν ειναι αυτο που κανεις περιμενει σε οτι αφορα το πως ειναι στημενο το story, εν τελει ο τιτλος καταφερνει να περασει αυτο που θελει να περασει και να δημιουργησει παραλληλα τα συναισθηματα που στοχευει στον παικτη.

                Αυτα σε γενικες γραμμες, κλεινοντας θα πω οτι παροτι δεν ειναι υλικο ποιοτητας Blood n Wine για παραδειγμα, παραμενει ενα πολυ καλο solo release που προσφερει και προσθετει στην ολη ιστορια (ενω παραλληλα την αναπτυσσει και περαιτερω, μαζι φυσικα με διαφορους χαρακτηρες απο το κεντρικο cast), και προσωπικα θα το προτεινα σε οσους αγαπησαν τον βασικο τιτλο. Ισως ασχοληθω λιγο ακομα και μετα θα παω επιτελους για FFVIIR! Αυτα!
                Last edited by nooto; 14-07-2020, 11:32 PM.

                Comment


                • #38
                  Ωραίο ποστ όπως πάντα.

                  Όπως έγραψα και πιο πριν το τορνα με απογοήτευσε. Όχι επειδή δεν ήταν καλό, ίσα ίσα είναι αρκετά αξιόλογο, οι καινούριες περιοχές είναι πανέμορφες και οι αλλαγές στο σύστημα μάχης είναι πολύ ουσιώδεις, περίμενα όμως περισσότερη πλοκή. Πρόκειται για game διάρκειας 35 ωρών περίπου για 100% ολοκλήρωση εκ των οποίων οι 10 το πολύ να είναι καθαρό story content. Οι υπόλοιπες είναι καθαρά filler περιεχόμενο. Όπως έχω ξαναπεί προτιμούσα να δω ένα παιχνίδι διάρκειας 15-20 ωρών με ολοκληρωμένη πλοκή, υπάρχουν jrpgs που είναι έτσι ακριβώς και καταφέρνουν να δώσουν μια πολύ ολοκληρωμένη και αξιόλογη ιστορία παρόλη την μικρή τους διάρκεια. Από την άλλη μάλλον περίμενα πολλά.


                  Tidy!

                  Do not blame me.Blame yourself or God.
                  In Matsuno we trust.

                  Comment


                  • #39
                    Ας γραψω κι εγω δυο λογια τωρα που το χω φρεσκο το παιχνιδακι. Η προκαταληψη που ειχα με τα οσα ειχα διαβασει πριν το παιξω ηταν πως διαλογοι/πλοκη/χαρακτηρες θα ειναι πολυ anime, οι μαχες πολυ καλες και η μουσικη αρκετα καλη.
                    Στο πρωτο επεσα εξω περαν της αναποφευκτης καταρας που μας κυνηγαει με τα Nopon και συναφη χαζα πλασματα απο την εποχη του Chu-chu και του Xenogears. Πακετο παει και η Poppi βεβαια με αλλα εμμονικα κλισε των Ιαπωνων σε αυτο το κομματι.

                    Ο κοσμος στηνεται ωραια και αναπτυσσεται με σχετικα καλο pacing και το παιχνιδι σου δινει μεγαλη αισθηση ελευθεριας χωρις απαραιτητα να εχει καποιο πολυ open world feeling, οποτε μου αρεσε αυτη η ισορροπια.
                    Γενικα σου δινει μια ωραια αισθηση εξερευνησης μεχρι τα 2/3 του παιχνιδιου γιατι μετα γινεται πολυ γραμμικο και περαν αυτου φαινεται πως χανει λιγη απο τη φορα που εχει.

                    Το θεμα ειναι πως και το αρχικο 1/3 χανει λιγο αν και για αλλους λογους. Χοντρικα μεχρι το chapter 4 τα παντα πανε πολυ αργα και για το world building αυτο δεν ειναι θεμα, αλλα οι μαχες ως εκει δεν εχουν σχεδον κανενα νοημα γιατι παραειναι περιορισμενες (απο αποψης μηχανισμων / επιλογων) σε σχεση με το τι ακολουθει μετα εστω.

                    Η ολη παραγωγη ειναι πολυ εντυπωσιακη παντως και ιδιαιτερα φιλοδοξη. Ενιωσα πως παιζω το modern day 90s FF equivalent και αυτο το παιχνιδι μπορω να πω πως καλυψε κενα που δε θα καλυψει κανενα DQ ή κανενα Persona. Υπαρχουν πολλα cutscenes, πολλα παραπανω απ' οσα φανταζομουν εστω και εχει γινει πολυ καλη δουλεια σκηνοθετικα, μουσικα κτλ.
                    Σε καποιες φασεις μου φανηκε λιγο φαουλ παντως το οτι περπατας 10 βηματα, cutscene, αλλα 20 βηματα, cutscene, 5 βηματα cutscene κτλ.

                    Η μουσικη ειναι πολυ καλη αν και ακομα δε μπορω να τη βαλω ισα κι ομοια με αλλες δουλειες του Mitsuda, αλλα θα δωσω παραπανω χρονο στο θεμα σιγουρα. Νομιζω χαθηκε λιγο το ιδιαιτερο στιλακι του με πιο folk/celtic style αλλα αυτο δε σημαινει πως το παιχνιδι εχει αρκετα εξαιρετικα themes ιδιως στο overworld.

                    Η ιστορια ξεκιναει καλα θα λεγα και το παει καλα στο μεγαλυτερο μερος του παιχνιδιου αλα νομιζω πως απο ενα σημειο και μετα καπου κουραζει λιγο παραπανω απ' οσο επρεπε και εν τελει δεν καταληγει σε κατι αξιομνημονευτο. Η διαδρομη ηταν ωραια σιγουρα αλλα εκει φαινεται και το κολλημα του Takakashi ο οποιος ειναι λες και παλευει μια ζωη να πει την ιδια ιστορια.
                    Οταν βλεπεις first man / woman / zohar / nopons / gods / killing gods και ολα αυτα διανθιζονται και με το power of friendship τοτε λες ναι μαλλον καπου το χουμε ξαναδει αυτο.

                    Να πω επισης πως οταν ειδα το transformation του Jin ημουν σε φαση, wtf παιζω Xenoblade ή Kingdom Hearts; Το εψαξα και ειδα πως ηταν designed by Tetsuya Nomura και ημουν σε φαση ε οχι, αποκλειεται.

                    Aφηνω για το τελος τις μαχες για τις οποιες θα πω πως ξεκινανε αδιαφορα αν και το παιχνιδι σε βομβαρδιζει με πληροφοριες συνεχεια. Καπου στο chapter 4 αποκτας λιγο πολυ την πληρη εικονα των πραγματων και μετα γινεται πολυ fun αλλα ειναι ουσιωδες; Εκει εχω σιγουρα τις αμφιβολιες μου.Ο μονιμος οπτικοακουστικος χαμος που επικρατει σε καθε μαχη, ειχε μεν πλακα, αλλα σιγουρα δεν ειναι κατι που θα θελα να καθιερωθει ως κατι εξυπνο. Απεναντιας θα ελεγα πως ειναι κακο μοντελο που θα το χαρω το πολυ καπως ετσι, σε once-off καταστασεις πολυ αραια και που.

                    Το απειρο micromanagement επισης σκοτωσε συχνα το κουραγιο μου (thx IHNE for the tips) γιατι επρεπε να φαω χρονο με character equipment, blade equipment, equipping blades, learning skills, learning affinities for blades, assigning blades for field skills, bonding blades, discarding blades, tiger tiger, using pouch items, salvaging, refining cores, buying chips κτλ κτλ η λιστα τελειωμο δεν εχει.
                    Δεν ξερω αν σε καποιους ακουγεται γαματο, αλλα θα πω πως για μενα και αυτο ειναι αρνητικο και οχι θετικο.
                    Επισης οποιος σκεφτηκε το ολο συστημα με τα field skills να καει στην κολαση.

                    Δε θελω να επακταθω παραπανω, δεν εχει και νοημα ισως.
                    Γενικα πιστευω πως ειναι απο τα πλεον καλα modern day JRPG blueprints και πως ειναι απο τα καλυτερα παιχνιδια του ειδους που εχω δει τελευταια. Αν με ρωτουσατε καπου στα 2/3 του παιχνιδιου θα ελεγα ακομα καλυτερα λογια, αλλα καπου προς το τελος ενιωσα να κουραζομαι λιγακι. Και παλι το βαζω πολυ πιο πανω απο DQ11/FF15, ποσο μαλλον απο παιχνιδια που βρηκα αρκετα προβληματικα οπως KH3 / FE3H.

                    Ο απολογισμος λοιπον ειναι θετικος αλλα πιστευω πως εχουν πολλες προοπτικες για βελτιωσεις σε επομενα παιχνιδια αν και δεν ξερω αν θελουν να κινηθουν προς αυτη την κατευθυνση, γιατι οπως φαινεται αλλα πραγματα ζηταει η πλειοψηφια.
                    Κλεινοντας να πω πως το εβγαλα σε 50 ωρες και το ξερω πως εχει υλικο για 300 ωρες ισως, αλλα νομιζω πως εκλεισε ο κυκλος μου εδω και πως δεν εχω κατι να κερδισω αν ασχοληθω παραπανω. Το Torna παλι θα το σκεφτω μηπως το παρω σε καποια φαση μεσα στους επομενους μηνες και ελπιζω να μην το μετανιωσω.

                    Comment

                    Working...
                    X