Μπορει να μην το εκανα τοσο κατανοητο, αυτο που εννοω ειναι το εξης: φανταστειτε οτι υπαρχει ενα combo τυπου τετραγωνο x2, τριγωνο, τετραγωνο, το οποιο πραγματοποιει μια συγκεκριμενη κινηση. Την ωρα που πατας το τελευταιο τετραγωνο το παιχνιδι εχοντας παρει το input πραγματοποιει αυτη την κινηση (ή το finisher αυτης της κινησης) που σαν animation μπορει να κρατησει ας πουμε 2 δεπτερολεπτα. Τα 2 αυτα δεπτερολεπτα το παιχνιδι ΔΕΝ δεχεται αλλο input απο τον παιχτη, οποτε αν κατα τη διαρκεια του combo στην πεσει καποιος εχθρος που δεν ειχες υπολογισει ΔΕΝ μπορεις να σπασεις την κινηση σου και να κανεις dodge ή block. Πρεπει να δεχθεις το damage ακομα και αν ειχες την ικανοτητα ως παικτης να κανεις evade την επιθεση διοτι οσο εισαι σε combo animation πρεπει να περιμενεις τον Kratos να το τελειωσει προκειμενου να εισαγεις κατι αλλο στο χειριστηριο.
Οταν μιλαω για mashing εννοω οτι ειναι καλυτερο να μην μπεις στην λογικη του combo system αλλα να πατας δικους σου συνδιασμους, ειτε του light ειτε του heavy button (αναλογα με το πως κρινεις) μιας και οταν δεν πραγματοποιεις τα complex moves του παιχνιδιου εχεις την δυνατοτητα να σπασεις την επιθεση σου για evades.
Δεν λεω οτι δεν δουλευει γενικα η λογικη του light και του heavy, ουτε οτι ειναι πολυπλοκη ή απλοικη. Αλλα οπως εχω την δυνατοτητα να αντιδρασω οταν παταω συνεχεια τετραγωνο και να σπασω την κινηση μου αν κατι συμβει, το ιδιο επρεπε να μπορουσα να κανω αν ημουν master και ηξερα ολες τις κινησεις. Δεν μπορει το παιχνιδι να σου λεει οτι αν πας να χρησιμοποιησεις καποιο complex move πρεπει να εχεις υπολογισει τι θα συμβει 3 δεπτερολεπτα μετα διοτι σε αυτο το time window δεν μπορεις να κανεις τιποτα. Με αλλα λογια το παιχνιδι δεν επιβραβευει τον παικτη που ξερει το κινησιολογιο αλλα αυτον που δεν θα το χρησιμοποιει καθολου καθως στην δευτερη περιπτωση του κανει ανα πασα στιγμη δυνατη τη χρηση του evade του block ή του parry. Τελος εννοειται οτι γενικα μπορεις να κανεις combos, στο ps3 ολα τα παιχνιδια εχουν και 1000 hits trophy (ελπιζω να θυμαμαι σωστα ) που το εχω παρει κιολας. To broken εχει να κανει με το ποτε υπαρχει punisment και ποτε reward και εν τελει με το οτι υπαρχει ολοκληρη λιστα με moves και οπλα που ανοιγουν στην πορεια και ο καλυτερος τροπος παιξιματος παραμενει αυτος που ειχες οταν ξεκινας το game, τετραγωνο ή τριγωνο και reflexes.
Οταν μιλαω για mashing εννοω οτι ειναι καλυτερο να μην μπεις στην λογικη του combo system αλλα να πατας δικους σου συνδιασμους, ειτε του light ειτε του heavy button (αναλογα με το πως κρινεις) μιας και οταν δεν πραγματοποιεις τα complex moves του παιχνιδιου εχεις την δυνατοτητα να σπασεις την επιθεση σου για evades.
Δεν λεω οτι δεν δουλευει γενικα η λογικη του light και του heavy, ουτε οτι ειναι πολυπλοκη ή απλοικη. Αλλα οπως εχω την δυνατοτητα να αντιδρασω οταν παταω συνεχεια τετραγωνο και να σπασω την κινηση μου αν κατι συμβει, το ιδιο επρεπε να μπορουσα να κανω αν ημουν master και ηξερα ολες τις κινησεις. Δεν μπορει το παιχνιδι να σου λεει οτι αν πας να χρησιμοποιησεις καποιο complex move πρεπει να εχεις υπολογισει τι θα συμβει 3 δεπτερολεπτα μετα διοτι σε αυτο το time window δεν μπορεις να κανεις τιποτα. Με αλλα λογια το παιχνιδι δεν επιβραβευει τον παικτη που ξερει το κινησιολογιο αλλα αυτον που δεν θα το χρησιμοποιει καθολου καθως στην δευτερη περιπτωση του κανει ανα πασα στιγμη δυνατη τη χρηση του evade του block ή του parry. Τελος εννοειται οτι γενικα μπορεις να κανεις combos, στο ps3 ολα τα παιχνιδια εχουν και 1000 hits trophy (ελπιζω να θυμαμαι σωστα ) που το εχω παρει κιολας. To broken εχει να κανει με το ποτε υπαρχει punisment και ποτε reward και εν τελει με το οτι υπαρχει ολοκληρη λιστα με moves και οπλα που ανοιγουν στην πορεια και ο καλυτερος τροπος παιξιματος παραμενει αυτος που ειχες οταν ξεκινας το game, τετραγωνο ή τριγωνο και reflexes.
Comment