Δεν ξερω αν εχει νοημα να προσθεσω κατι, μιας και δεν εχω ορεξη για κατεβατα, αλλα το παιχνιδι σαν blockbuster ηταν υποδειγματικο, ηταν ο ορισμος της ΑΑΑ παραγωγης κατα καποιον τροπο. Λεφτα υπαρχουν θα ελεγε ο Cory Barlog. Επι της ουσιας δεν ξερω ποσα θα μου μεινουν βεβαια και στο μυαλο μου δεν ειναι goty or whatever, αλλα για τη μαζα φανταζει μονοδορμος για την ωρα. Η σκηνοθεσια ηταν σιγουρα εξαιρετικη, το περιεχομενο αφθονο και το gameplay εγινε πολυ πιο βαθυ (broken τελειως ο Atreus btw).
Ακομα κι ετσι βεβαια θα περιμενω DMC5 και μετα Bayo3 γιατι η πρωτια των Itsuno/Kamiya σε θεμα gameplay ακομα δεν απειλειται στο ελαχιστο.
Ακομα κι ετσι βεβαια θα περιμενω DMC5 και μετα Bayo3 γιατι η πρωτια των Itsuno/Kamiya σε θεμα gameplay ακομα δεν απειλειται στο ελαχιστο.
Comment