Το να μην εχεις parry δεν ειναι απαραιτητα κακο αλλα οταν το παιχνιδι σε περιοριζει στην κινηση (sf2) einai προβλημα.
Το cvs2 σου δινει περισσοτερο χωρο κινησης και μεγαλυτερο αλμα (απλο και shadow jump).
Στο sf2 τι να κανει ο καθε honda απεναντι στον ryu που spam-αρει hadokens/shoryukens;
Για average επιπεδο μιλαω παντα...
Γενικα δε πιστευτω τα περι στρατηγικης παντως... It's all about spacing and finger dexterity. To SF2 εχει ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ δυσκολα combos - δεν αναφερομαι στις αγνωστες αλλαγες του remix.
Επισης το SF2 εχει γελοιο block damage..
Βασιλιας δεν υπαρχει, αλλα προς Θεου σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν ειναι το SF2.
Μη μπλεκουμε τη δυναμη των παραγοντων retro/nostalgia με την ποιοτητα.
Edit: Τα περι SF2 καλυτερα να συνεχιστουν εδω:
http://www.gamers-odyssey.com/forum/index....topic=270&st=30
Το cvs2 σου δινει περισσοτερο χωρο κινησης και μεγαλυτερο αλμα (απλο και shadow jump).
Στο sf2 τι να κανει ο καθε honda απεναντι στον ryu που spam-αρει hadokens/shoryukens;
Για average επιπεδο μιλαω παντα...
Γενικα δε πιστευτω τα περι στρατηγικης παντως... It's all about spacing and finger dexterity. To SF2 εχει ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ δυσκολα combos - δεν αναφερομαι στις αγνωστες αλλαγες του remix.
Επισης το SF2 εχει γελοιο block damage..
Βασιλιας δεν υπαρχει, αλλα προς Θεου σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν ειναι το SF2.
Μη μπλεκουμε τη δυναμη των παραγοντων retro/nostalgia με την ποιοτητα.
Edit: Τα περι SF2 καλυτερα να συνεχιστουν εδω:
http://www.gamers-odyssey.com/forum/index....topic=270&st=30
Comment