Announcement

Collapse
No announcement yet.

Baldur's Gates

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaynard
    replied
    ακρως διαφωτιστικο post για την σκηνη του nvn2 τιτε θα βοηθησει τον επομενο μηνα

    τωρα για το spiritual successor thing ειναι διαχυτη σε ολο το πρωτο DA η επιθυμια των devs να εξεληξουν/αλλαξουν/μετατρεψουν τον σκελετο και την φορμα των BG μεσα απο το DA και να μεταφερουν μια παρομοια οσο το δυνατον εμπειρια προσαρμοσμενη στις τασεις/τεχνολογια της εποχης , γι'αυτο και καποιες λεπτομεριες ειναι διαφορετικες και καποιες αλλες οχι η τελειως διαοφορετικα υλοποιημενες

    σιγουρα δεν ειναι τοσο προφανες ολα αυτα σε σχεση πχ με το ''spiritual successor'' που ειδαμε απο το demons στο dark souls, αλλα heell πιστεψε με αν το πρωτο dragonage το λεγανε baldur's gate 3 :dragonage δεν θα προκαλουσε καμια εντυπωση στο περισσοτερο κοσμο

    τωρα για το Dark alliance εχεις δικαιο για την χρησιμοποιηση του ονοματος, αλλα ξερεις τι? απο την στιγμη που ο τιτλος ητανε αξιοπρεπεστατος (σε ενα συγγενικο μεν αλλα διαφορετικο subgenre) με αποδοχη απο τον τυπο και χρηστες κονσολων ειναι αδικο να μιλαμε για αρπαχτη

    αν θες να δεις τον ορισμο της απραχτης/mlking δες το καινουργιο RE:Racoon city θα με θυμηθεις η τις δεκαδες επανεκδοσεις επανεκδοσεων σε διαφορα αλλα γνωστα IPs

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Lure υπήρχε στο Baldur's Gate, αλλά συνήθως η τοποθέτηση των εχθρών ήταν τέτοια που το έκανε δύσκολο και καμιά φορά απλά κάνανε rush με το που σε βλέπανε. Κλασσική μάχη που το χρησιμοποίησα εκτενώς ήταν στη Thieves Guild του BG2.

    Το ότι δε σε βόλευε/ δε μπορούσες να παίξεις το Dragon Age με isometric camera δε λέει κάτι, πάρα πολύς κόσμος το έκανε και του φάνηκε βολικό. Σε μάχες μεγάλης κλίμακας ειδικά απλά δε γινόταν να παίξεις διαφορετικά.

    Το permanent death είναι η μόνη σημαντική διαφορά και με ενόχλησε που δεν υπήρχε στο Dragon Age.

    Τώρα, για τα βασικά στοιχεία του είδους που αναφέρεις, προφανώς συγκρίνεις ομοειδή παιχνίδια. Αν συνεχίζεις όμως να τεμαχίζεις έτσι τους μηχανισμούς εντοπίζοντας ομοιότητες και διαφορές, θα καταλήξεις στο ότι δεν έχουμε δει ακόμα τον πνευματικό διάδοχο του Baldur's Gate 1 γιατί στο 2 ο χάρτης εμφανιζόταν με διαφορετικό τρόπο, συν το ότι το πρώτο είναι low-level campaign ενώ το δεύτερο ξεκινά mid με τις αντίστοιχες επιπτώσεις στο αρχικό gameplay, συν μια ελαφρά steampunk αισθητική του 2 σε κάποια σημεία. Δεν καταλήγουμε κάπου εξετάζοντας αυστηρά μικρολεπτομέρειες στα mechanics.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Ksanapaikse kai ta 2 kai tha katalaveis tis omoiothtes, den xreiazete na pw parapanw pragmata.

    Leave a comment:


  • Heell
    replied
    Καλά, το αν ένα παιχνίδι είναι ή όχι spiritual succesor, έχει να κάνει με το αν έχεις party ή overworld map; Το βασικότερο είναι τα mechanics, και δεν αναφέρομαι στο σύστημα με τα ζάρια, έτσι κι αλλιώς και το DA κάτι παρόμοιο χρησιμοποιεί. Τα δύο παιχνίδια παίζονται πολύ διαφορετικά, έχω παίξει το μισό dragon age στο PC (Nightmare) και σε PS3 και ενώ όντως έχεις επιλογή να το παίξεις με RtwP τρόπο, δεν έχει νόημα - σου παίρνει περισσότερη ώρα, και δεν είναι πολύ αποδοτικότερο σε σχέση με το να χρησιμοποιήσεις τα κατάλληλα tactics, εκτός αν θες να φροντίσεις κάποιο ambush. Μπορούσες να κάνεις τόσο φανερά lure στο Baldur's Gate; Όντως το έχω παίξει πριν αρκετό καιρό, και μπορεί σ' αυτό το σημείο να μην το θυμάμαι σωστά, αλλά νομίζω η πλειοψηφία των encounters ήταν fixed (με την έννοια ότι πάλευες 1 μάγο και 3 kobolds, δεν μπορούσες να πλησιάσεις, να σε δουν τα kobolds, να τα τραβήξεις και να τα παλέψεις, και μετά να παλέψεις τον μάγο μόνο.) Άσε που αν πεθάνει κάποιος στο BG, πεθαίνει, αν πεθάνουν όλοι στο DA και νικήσεις την μάχη... δεν έγινε τίποτα. Αυτό είναι ουσιαστικότατη διαφορά, το πνεύμα των δύο παιχνιδιών είναι τελείως αντίθετο στους μηχανισμούς - κι αυτοί είναι που μετράνε στην ουσία. World map, random encounters, party, isometric camera, character creation (απίστευτα ωραίο το screen του character creation!) έχει και το Fallout (2 χρόνια πριν το BG). Αυτά όμως δεν είναι βασικά στοιχεία του παιχνιδιού, είναι βασικά στοιχεία του είδους. Όταν ψάχνουμε αν είναι spiritual succesor, βλέπουμε αν κρατάει τα στοιχεία που κάνουν το BG ξεχωριστό, και σίγουρα, ωραία αναφορά το "You must gather your party, before venturing forth", αλλά αναφορά, όχι κάτι παραπάνω (αν ήταν δύσκολο να μαζέψεις το party, όπως στο BG, τότε το συζητάμε, lol).

    Για το BGA, το πρώτο έχω τελειώσει μόνο και σαν παιχνίδι συμφωνώ, ήταν ένα απλό, ευχάριστο hack 'n' slash, αλλά ρε Vanyard, αφού συμφωνείς ότι δεν έχουν σχέση με BG, μόνο στο όνομα, αυτό δεν σημαίνει ότι χρησιμοποιήθηκε το όνομα για να πουλήσει; Αν τα λέγαν Watedeep: Dark Alliance θα είχες καταλάβει διαφορά;

    Επίσης μην κάνεις αυτό το κακό στον εαυτό σου, άσε το NWN2, τουλάχιστον το OC. Αν επιμένεις όμως, όντως το Mask of the Betrayer είναι πολύ καλό και διαφορετικό από τα cliche. Σε modules, εκτός από το Mysteries of Westgate, προτείνω το Trinity, πολύ καλοδουλεμένο με skill checks που δεν τα περιμένεις. Αν θες να τα παίξεις με έναν χαρακτήρα, πήγαινε Trinity -> Mysteries of Westgate -> κάτι -> Mask of the Betrayer (ή μπορείς να πας κατευθείαν στο Mask και να κάνεις εκεί level up). Μερικά άλλα για τα οποία έχω διαβάσει καλά λόγια είναι τα Conan Chronicles και Prophet. Πάντως το NWN (το πρώτο), αν και μετριότατο, είχε μερικά πολύ καλά modules!

    Αυτές τις εικόνες έχουμε από το Mac release (ακόμα τίποτα για το PC...)





    Και κάπως έτσι μπορεί να παίξει κανείς ήδη το παιχνίδι:


    Τα γραφικά στις εικόνες φαίνονται πιο smooth, αλλά οι εικόνες είναι αρκετά blurry για να βγει συμπέρασμα.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Χμ, το καλύτερο είναι το λεγόμενο Battle of the Builds. επειδή μαζί με τα δύο expansions του (περισσότερα για αυτά μετά) έφτανες lvl 30 στην 3,5 έκδοση μπορούσες να φτιάξεις ό,τι παλαβό ήθελες. Τα ισχυρότερα builds του community ήταν μέσα σε αυτό το mod, μπορούσες να διαλέξεις όποιο ήθελες και να παλέψεις με όποιο ήθελες. Μερικά links



    (πλάκα πλάκα εδώ μπορείς να βρεις μερικά πολύ ωραία mods αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει).

    και για builds (μιλάμε να σου φεύγει ο τάκος με αυτά που θα δεις)



    Για τα expansions, αν δεν έχεις ασχοληθεί, το Mask of the Betrayer είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. Εντελώς φευγάτο σεναριακά και από θέμα κόσμου και χαρακτήρων, θυμίζει περισσότερο έργο του Neil Gaiman ή μια προβολή του Planescape Τorment από πλευράς gameplay και διαλόγων πάνω στα Realms. Αρκεί να σου πω πως έχεις party από μια Red Wizard of Thay, τον Okku το θεό - αρκούδα του Rashemen (την πατρίδα του Minsk και της Dynaheir), έναν half hag Spirit Shaman και μπορείς να βάλεις διάφορους άλλους αλλόκοτους. Οι δε τοποθεσίες που επισκέπτεσαι είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ. Δε σου λέω τίποτα παραπάνω αλλά παίξτο με τα τέσσερα.

    Το Storm of Zehir είναι πολύ διασκεδαστικό αλλά για άλλους λόγους. Δεν έχει καμία σχέση με το OC + MotB αλλά σε βάζει στις ζούγκλες του Chult. Φτιάχνεις από την αρχή party όπως το θες σε στυλ Icewind Dale, πηγαινοέρχεσαι ελεύθερα στο world map με τυχαία περιστατικά να σου συμβαίνουν σε στυλ Baldur's Gate, και υπάρχει ένα ψιλοσπασμένο αλλά πλακατζίδικο οικονομικό σύστημα με εμπόριο ανάμεσα στις πόλεις του χάρτη. Επίσης συνίσταται!

    Μπορείς επίσης να δεις κάτι σαν unofficial expansion που είχε βγει κάποτε και λέγεται Mysteries of Westgate. Είχα φτύσει αίμα μέχρι να το βρω, δεν το είχα βάλει αλλά έχω ακούσει καλά λόγια. Σε βάζει σε ένα λιμάνι με μια πολύ περίεργη Thieves Guild να κάνει κουμάντο.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    δεν ημουν φλουλης καλε απλα ημουν 14 και 16 οταν τα επαιξα

    κοιτα απο το πρωτο BG δεν θυμαμαι σχεδον τιποτα απο το δευτερο θυμαμαι εντονα τους χαραχτηρες, το στορυ καποια επικα builds (kensai-mage powah) και ποιο αμυδρα καποιες επικες μαχες, πριν 3 χρονια περιπου ηθελα να τα κανω ενα replay αλλα τελικα δεν εκατσε, τα mods που αναφερεις ακουγονται πολυ δελεαστικα ομολογω thx για τα links αν και νομιζω οτι τo εχω το weidu στα favorites στο παλιο μου pc

    σε πληρη αντιθεση θυμαμαι περισσοτερα πραγματα σε combat στα 2 icewind dale μικροτερης επικουρας ομως ειδικα απο το δευτερο

    με αυτα και με αυτα ξαφνικα σημερα το πρωι εφαγα φλασια να κανω ενα replay το neverwinter nights 2 καλως εχοντων των πραγματων μεσα στον επομενο μηνα (πρεπει να το ειχα παρατησει προς το τελος πραγμα σπανιο παντα τελειωνω οτι αρχιζω) αλλα θυμαμαι οτι η aurora~electron engine παραητανε στα τελευταια της εκει, τιτε παιζει κανενα καλο πακετο με mods για το NVN2?

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Μπροστά σε μένα είστε όλοι φλούφληδες, τερμάτισα το Baldur's Gate 2 + exp με το Tactics + Ascension mod και το Solaufein mod. Το δεύτερο βάζει το Solaufein από την Ust Natha σαν party member, είναι drow fighter mage και έχει μια σπαθούκλα να, μακράν ό,τι καλύτερο στο παιχνίδι. Το πρώτο βελτιώνει και δυσκολεύει ΠΑΡΑ πολύ τις περισσότερες κύριες μάχες του παιχνιδιού με βελτιωμένο ΑΙ, tweaking στα stats τους και νέες ιδιότητες. Επίσης φέρνει όλους τους εχθρούς πιο κοντά στο 2nd edition των rule books. Ειδικά οι τελικές μάχες είναι απείρως πιο δύσκολες, στην τελευταία του ToB σου βγάζει όλα τα Children of Bhaal που έχεις σκοτώσει στις βελτιωμένες τους εκδόσεις.

    Δοκίμασέ το, θα καλοπεράσεις Και πέρα απότην πλάκα, ήταν εφιαλτικά δύσκολο, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο όλα αυτά τα χρόνια που παίζω.

    http://weidu.org/asc.html (Throne of Bhaal)

    http://weidu.org/tactics.html (Shadows of Amn)

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    You must gather your party before venturing forth
    Στην καινούργια έκδοση θα βελτιώσουν το ΑΙ pathfiding ή θα πρέπει να μαζεύεις το πάρτυ σου πίσω από δέντρα, πέτρες κλπ;

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    παντως μιας και λεμε για ομοιοτητες ,τοσο επικες μαχες δεν ειχε το dragonage, ειδικα το shadows of amn ειχε απο τις ποιο intense μαχες που θυμαμαι σε single player rpg , διαολε πανε 10+ χρονια απο τοτε που τα επαιξα και θυμαμαι μερικες ακομα!!

    δεν θα ξεχασω ποτε οταν σκοτωσα τον red dragon firkraag και πεταξε το holy avenger+5 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ PALADIN στο grp!!!!:kill: αλλα μετα εβαλα τον inquisitor forgot his name

    η τον demogorgon .... ποσες φορες εκανα reload αυτη την μαχη , ποσες ωρες περασα στο pause για να διαλεγω spells με Virconia kai Edwin

    τα demiitches που αρχιζανε τις μαχες με lvl 9 spells!!!

    ευτυχως στο throne of baal γινοσουν τελειως godlike και ξεφευγανε τα πραγματα η amelyssan επεσε σχετικα ευκολα

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Originally posted by Vaynard View Post
    You must gather your party before venturing forth
    XΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ΤΙ ΣΠΑΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ!!!!!

    Μπράβο ρε Vaynard, πολύ ωραίος!

    Αυτό που θυμάμαι πολύ έντονα σαν ομοιότητα ήταν ο χάρτης.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    ναι φυσικα ειναι λογικο που εχουν ομοιοτητες τα dragon age με τα baldurs gate μεσα στα πλαισια που εχουνε τιτλοι που μοιραζονται ιδια αισθητικη και ιδιο sub genre , προερχομενα επιπλεον απο την ιδια εταιρεια οταν μαλιστα το ενα ip αποκαλειται spiritual successor του αλλου, προσωπικα οσο περισσοτερο επαιζα το πρωτο DA τοσο ποιο συχνα εσκαγα και ενα γελακι ικανοποιησης~dejavu συναισθηματος με μνημες απο τα BG και μονολογουσα ''το ταδε στοιχειο/χαραχτηριστικο και στα BGs καπως ετσι ηταν!!''

    You must gather your party before venturing forth


    τωρα για τα 2 dark alliance (μιας και αναφερθηκαν) αν και τα απολαυσα στην εποχη τους στο ps2 ητανε καθαρα hack and slash dungeon crawlers και μαλιστα με solid gameplay (το δευτερο ηταν λιγο ποιο αδυναμο) ομως δεδομενης της ανυπαρξιας του ειδους σε κονσολες τοτε ητανε ενδιαφερον εμπειριες για κονσολαδες (την τριαδα συμπληρωνε το μεγιστο champions of norrath που μπορουσε να κοιταξει σχεδον στα ματια αντιστοιχους τιτλους στα pc) αλλα δεν ειχανε καμια σχεση ουτε σε lore ουτε σε μηχανισμους με προγενεστερα BG , δεν ξερω καν αν μπορουμε να τα αποκαλεσουμε spin offs , ποσο μαλλον μερος ενος mlking , τι να πουμε τοτε και για IPs που τις βλεπουμε πλεον καθε χρονο που μαλλον εχει γινει trend, απορροια του φοβου των developers να δημιουργησουνε νεες IP μηπως δεν τους βγουν

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Μπα, η GemRB τρέχει Baldur's Gate, Icewind Dale και Planescape:Torment ήδη. Και η Baldur's Gate: Enhanced Edition απ' ότι βλέπω δεν αναφέρει πουθενά HD support. Είναι απλά το Baldur's Gate με γραφικά Baldur's Gate II.
    Καλα αστειευεσαι προφανως. Μου προτεινεις ως εναλλακτικη software σε beta stage που τρεχει σε jailbroken μηχανηματα; Τελος παντων, δεν καταλαβαινω προς τι η αρνητικη σταση αρκετων. Μονο θετικη θα μπορουσε να χαρακτηριστει η συγκεκριμενη ειδηση.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    - Milas se anthrwpous kai exeis polaples epiloges gia apantiseis.
    - Elengxeis to party me to pontiki akrivos me ton idio tropo opws kai me to Baldur's gate.
    - Kai ta 2 Games mporoun na einai isometrika, egw to epaiksa sto PC to Dragonage kai h camera mporouse na gyrisei apo panw.
    - Oi xartes einai idioi kai ston tropo pou leitourgoun alla akomh kai sto artwork.
    - To inventory leitourgei to idio, oi xarakthres ginonte poio argoi analoga me to varos pou tous fortoneis.
    - To Fantasy setting einai to idio.
    - Kapoios xarakthras mporei na erthei sto party h kai na fygei apo afto analoga me to an eksyphreteis tous skopous tou kai tis epiloges pou tha kaneis.
    - Thn arxh epilegeis fyles-classes-genre-avatar pou theleis na paikseis
    - Epilegeis ta stats me ta opoia thes na ksekiniseis.

    Ta vasika systatika einai idia.
    Opws eipa diaferoun sto D&D systhma, to dragonage exei to diko tou.

    Den eipan oti einai akrivhs synexeia, eipan oti einai spiritual successor, mhn kollas se leptomeries.
    Oi omoiothtes vgazoun mati, egw tis parathrw isws epeidh exw to Baldur's poio prosfato, ksanapaiksto kai tha to deis kai esy.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Για το Baldur's Gate δίπλα στο Dragon Age, με εξαίρεση τα mechanics τα δύο παιχνίδια μοιάζουν αρκετά στο gameplay τους, πολύ περισσότερο από ότι τα KotoR με τα BG.

    Isometric κάμερα και στα δύο (τουλάχιστον στο PC)
    Random encounters στο world map, ελεύθερη εξερεύνηση, περιοχές που ανοίγουν σταδιακά.
    Party-based gameplay
    Party που το βρίσκεις σιγά σιγά (χοχο, πιο μικρή λεπτομέρεια δε βρήκα)
    High fantasy setting

    Τώρα τα mechanics και τα συστήματα είναι μη συγκρίσιμα αλλά δεν είναι και βασικό για μένα το αν υπάρχει 20πλευρο ή 10πλευρο ή 4 classes αντί για 10.

    Heell, το πιθανότερο είναι να είναι HD τα γραφικά του, όπως έκαναν και με το remake του MDK 2. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινώσει κάτι επίσημα και τα μισά άρθρα που είδα στο νετ λένε πως θα είναι, τα άλλα μισά λένε πως δε θα είναι. Εγώ λέω υπομονή, δεν τους έχω για τόσο νούμερα ώστε να κάνουν απλό upscaling.

    Leave a comment:


  • Heell
    replied
    Ε;
    Στο Dragon Age γιατρεύεσαι αμέσως μετά την κάθε μάχη, στο Baldur's Gate όχι. Spells/Talents στο Dragon Age (casting ανάλογα με stamina/mana) δεν έχουν σχέση με τα Spells/Feats στο Baldur's Gate (casting per day στα spells, τα feats ανάλογα), για να μην μιλήσω για το πως αλλάζει τελείως την τακτική στην μάχη η ισομετρική οπτική. Καλά, στις κονσόλες ειδικά δεν το συζητώ.
    Το Dragon Age αναβαθμισμένο; Έχει 3 races, 3 classes με 4 subclasses το καθένα, καμία σχέση με το πλήθος των συνδυασμών στα BG, ειδικά στο ΙΙ. Άσε που το setting του DA είναι κι αυτό πίσω σε σχέση με του BG, δες μόνο πόσα είδη εχθρών υπάρχουν στο ένα και πόσα στο άλλο (κυρίως στο BG II πάλι). Όταν μπαίνεις σε ένα παλιό temple στο BG νιώθεις ότι είναι παλιό, το DA είναι τελείως generic.
    Το μόνο σημείο στο οποίο το DA είναι όντως αναβαθμισμένο είναι το "RP" κομμάτι, όπου όντως έχει περισσότερη σημασία τι είσαι/τι stats έχεις από το BG, και στην δυσκολία (Hard-Nightmare vs Core). Σ' όλα τα άλλα το βλέπω σαν κάτι διαφορετικό, και σίγουρα πολύ μικρότερο από το BG.

    Leave a comment:

Working...
X