Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tenchu 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tenchu 4

    Αναγνωρίζοντας πως είμαι ένας από τους πολύ λίγους (θέλω να ελπίζω όχι και ο μοναδικός) σε αυτό το forum που ασχολείται με τα Tenchu, αποφάσισα να ανοίξω αυτό το θέμα γιατί παρόλο που δεν ασχολούνται πολλοί με τη σειρά (και με το δίκιο τους) το Tenchu 4 φαίνεται παραδόξως πολλά υποσχόμενο.

    Και λέω παραδόξως γιατί όλα τα Tenchu μέχρι στιγμής είναι γνωστά για τα εξής όχι και τόσο ευχάριστα πράγματα: ανύπαρκτο AI, προβληματικά controls, μέτρια γραφικά/draw distance, πανάρχαιοι και δυσλειτουργικοί μηχανισμοί μάχης και gameplay και διάφορα άλλα προβλήματα που τόσα χρόνια ταλανίζουν μια σειρά με εξαιρετικές προοπτικές imo.

    H Acquire, η ομάδα ανάπτυξης που είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία της σειράς σε πρώτο επίπεδο (Tenchu+Tenchu2) πριν περάσει στα χέρια της K2 και έπειτα στην From Software, αναλαμβάνει για άλλη μια φορά τα ινία και για πρώτη φορά με το Tenchu 4 βλέπουμε αλλαγές στην πατροπαράδοτη και πρωτόγονη συνταγή της σειράς. Υπάρχουν αρκετά νέα στοιχεία που ίσως το κάνουν κάτι παραπάνω από ένα stylish but broken game.

    Ο τομέας στον οποίο φαίνεται να έχει γίνει η μεγαλύτερη δουλειά μέχρι στιγμής είναι σε ότι έχει να κάνει με stealth. Πλέον οι χαρακτήρες μπορούν να κρυφτούν σε πάρα πολλά σημεία, όπως μέσα σε ντουλάπες, ανάμεσα σε έπιπλα, κάτω από ξύλινα δοκάρια στο πάτωμα, στην οροφή και φυσικά πίσω από γωνίες, πάνω σε σκεπές και δοκούς κλπ. Εκτός αυτού ο παίκτης μπορεί να επιδράσει στο περιβάλλον προς όφελος του, σβήνοντας κεριά και φανούς για να αποκρύψει ευκολότερα την παρουσία του από τον εχθρό. Ακoλουθώντας αυτές τις αλλαγές, τα stealth kills έχουν πολλαπλασιαστεί σε αριθμό και ποικιλία ανάλογα με την θέση του παίκτη και τον τύπο του θύματος.

    Το Tenchu 4 είναι από τα λίγα παιχνίδια στα οποία το σύστημα ελέγχου δεν άλλαξε για χάρη του Wii (the gimmick way), αλλά μοιάζει να εκμεταλλεύεται την τεχνολογία του Wiimote για ουσιαστικό όφελος στον ήδη υπάρχον σχεδιασμό. Είναι η πρώτη φορά που η χρήση αντικειμένων σε Tenchu μοιάζει αποτελεσματική. Μέχρι στιγμής αντικείμενα όπως οι καπνογόνες και οι εκρηκτικές βόμβες χρησίμευαν μόνο όταν ο εχθρός ήταν μπροστά στον παίκτη. Πλέον μπορείς να τα πετάξεις από απόσταση σημαδεύοντας με το wiimote καθιστώντας τα ιδιαίτερα χρήσιμα. Το ίδιο επωφελούνται και τα υπόλοιπα αντικείμενα όπως μαχαίρια και blowguns, που στα προηγούμενα Tenchu ήταν εξίσου άχρηστα αφού σχεδόν ποτέ δεν έβρισκαν στόχο.

    Η πιο ριζική αλλαγή όμως έχει γίνει στο σύστημα μάχης ένας εναντίων ενός το οποίο έχει μετατραπεί σε πρώτου προσώπου turn based battle με γύρους άμυνας και επίθεσης που θυμίζει κάτι ανάμεσα σε dragon quest swords και red steel. Δεν φαίνεται να είναι κάτι το ιδιαίτερο αλλά έχοντας υπόψη το σύστημα μάχης που είχαν τα Tenchu μέχρι στιγμής, οποιαδήποτε αλλαγή είναι ευπρόσδεκτη και κατά πάσα πιθανότητα πολύ καλύτερη.

    Προσθέστε σε αυτά και τον έλεγχο μιας γάτας, πράγμα το οποίο φαίνεται μεν αστείο και χαζό, αλλά προσθέτει μια δόση εξερεύνησης και στρατηγικής προσέγγισης.

    Οποιοσδήποτε έχει την παραμικρή επαφή με Tenchu καταλαβαίνει ότι οι παραπάνω αλλαγές είναι ανέλπιστα πολλές για μια σειρά που έχει μείνει απαράλλαχτη για περίπου 10 χρόνια, παρά την αλλαγή σε ομάδες ανάπτυξης και formats.

    Παρόλα αυτά ο τομέας A.I. φαίνεται να έχει μείνει στα ίδια απογοητευτικά επίπεδα... Οι εχθροί δεν σε βλέπουν όταν βρίσκεσαι 30 βήματα μακριά και κοιτούν προς το μέρος σου, όταν σβήνεις κεριά κλπ, δεν παρατηρούν καμία αλλαγή στο περιβάλλον και γενικά κοιμούνται όρθιοι. Βέβαια, μετά την πρόσφατη εμπειρία μου με το στρατό και τις σκοπιές/περίπολα που έκανα αυτό ίσως τελικά να είναι ένα στοιχείο ρεαλισμού....

    Παραθέτω μερικά βίντεο που αξίζουν κατά τη γνώμη μου (αν και είναι χαμηλής ποιότητας):


    Trailer:
    http://www.gametrailers.com/player/39306.html

    Gameplay:
    http://www.gametrailers.com/player/40006.html
    http://www.gametrailers.com/player/40007.html

  • #2
    Δεν εχω παιξει κανενα tenchu.
    Ειδα τα videos ,το trailer ηταν μπορω να πω εντυπωσιακο αλλα τα gameplay videos δειχνουν οτι το παιχνιδι δε θα ξεφυγει απο τη μετριοτητα...
    Ειδικα ο ηχος και το ΑΙ μου εκαναν τρομερα αρνητικη εντυπωση,απαραδεκτα.
    Υπαρχουν οπως ειπες προοπτικες,εχει ωραιες κινησεις κλπ,αλλα δε νομιζω να γινει κατι καλο τελικα.

    Comment


    • #3
      ΑΙ όπως είπα θα παραμείνει χάλια, υπάρχουν μηδαμινές πιθανότητες να βελτιωθεί.
      Τα ηχητικά εφέ όντως ήταν πολύ άσχημα, αλλά σε μουσική επένδυση τα Tenchu πάντα ήταν κορυφαία, αυτό δεν νομίζω να αλλάξει, ακούγοντας και λίγο από το theme song που κινείται στα ίδια μοτίβα με τα παλιότερα.
      Έχω την εντύπωση πως αν πετύχουν τα controls (λεμε ΑΝ), ακόμα και με ένα μέτριο AI θα μπορεί να γίνει κάτι καλό. Βέβαια αυτό στο οποίο εστιάζω κυρίως είναι ότι φαίνεται καλύτερο από τα υπόλοιπα Tenchu, δεν ξέρω κατά πόσο θα γίνει αρκετά καλό ώστε να απευθυνθεί και σε κόσμο που δεν έχει επαφή με τη σειρά ή δεν ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο.

      Δυστυχώς δεν υπάρχει και ανταγωνισμός στο είδος... γιατί γενικά στο stealth genre το κάθε franchise κινείται σε τελείως διαφορετικό μονοπάτι και δεν είναι εφικτό να γίνει άμεση σύγκριση με τίτλους όπως MGS/Splinter Cell/Hitman. Ο τελευταίος καθαρός ανταγωνιστής του Tenchu πάντως, το Shinobido για PS2/PSP είναι επίσης δημιουργία της Acquire και από ότι έχω διαβάσει είναι σχετικά καλό αν και ήταν κλώνος επί της ουσίας. Αν πάντως έκανε βελτιώσεις με το Shinobido την ίδια στιγμή που η From Software σκότωνε τα υπόλοιπα Tenchu, τότε ίσως να έχει την εμπειρία για κάτι καλύτερο. Πρέπει κάποια στιγμή να το παίξω το Shinobido, και το είχα βρει φτηνά αλλά ο τίτλος του μου είχε φανεί αρκετά cheesy.

      Comment


      • #4
        emena mia hara mou fenete alla tha ithela na vgi ke sto 360 ke sto ps3

        http://www.youtube.com/watch?v=_XunHQMv8so

        file ferryman eho pexi ola ta tenchu apo ps1 mehri 360 ektos tou ds ke pistevo pos ta prota dio itan ta kalitera tora oso gia to tenchu 4 mou fenete pos to doulepsan poli idika ston tomea tou stealth ke to storyline tou mou fenete endiaferon

        Comment


        • #5
          Jap εξώφυλλο που τα σπάει...

          Nintendo must have created a virtual Eternal Darkness game that has engorged reality. The sanity meter right now is maxed out x 10000 so we're experiencing some weird stuff.

          Let's just all say the magic words and go back to reality.

          THIS CAN'T BE HAPPENING!!!!!

          Comment


          • #6
            Υπάρχει και σε φανταστικό wallpaper

            http://www.tenchu.net/four/main/wp/main/main_1280.jpg

            και κάποια άλλα:
            http://www.tenchu.net/four/main/wp/t...easer_1280.jpg
            http://www.tenchu.net/four/main/wp/rikimar...maru01_1280.jpg
            http://www.tenchu.net/four/main/wp/rikimar...imaru2_1280.jpg
            http://www.tenchu.net/four/main/wp/a...ame01_1280.jpg
            http://www.tenchu.net/four/main/wp/a...yame2_1280.jpg
            http://www.tenchu.net/four/main/wp/r...inshi_1280.jpg
            http://www.tenchu.net/four/main/wp/kikuhim...kuhime_1280.jpg

            αλλάξτε τον αριθμό στο σύνδεσμο σε 1600 για μεγαλύτερη ανάλυση ή σε 1024 για μικρότερη...

            Comment


            • #7
              http://gonintendo.com/?p=56818

              "A long time ago, we showed you the first screens of Tenchu IV for the Wii, via an official announcement party in Japan. We also told you that Ubisoft would be bringing the game stateside. Today, Ubisoft has reconfirmed that fact, and also let us know that the game will hit Europe and North America sometime in early 2009. Check out the first official English trailer below."
              Do a barrel roll!

              Comment


              • #8
                Hmmm... Πρόσθεσαν και waggle στα stealth kills... Αυτό με κάνει λίγο σκεπτικό αν και ο συντάκτης του 1UP υποστηρίζει ότι η έκδοση του TGS ήταν αρκετά καλή.

                1UP preview και TGS demo video

                http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3170461&p=44

                http://www.gametrailers.com/player/41010.html

                Comment


                • #9
                  Famitsu detailed review - Tenchu IV by GoNintendo
                  http://gonintendo.com/?p=59379

                  8
                  - Each stage is separated into ?areas? that you have to clear.
                  - Degree of freedom is thin
                  - Discovering clearing routes is fun
                  - Controls in Duel Mode are difficult to get a hang of

                  7
                  - emphasis on secrecy is strong, especially given the fact that you fail instantly if you?re being discovered
                  - The ?sandbox? feeling inevitably fades away because of the way the stages are defined.
                  - Duel Mode controls are difficult

                  8
                  - The fact that being discovered = instant failure makes the game thrilling
                  - Difficulty level has been raised
                  - It?s easy to have fun playing given the way the stages are defined.

                  6
                  - You can easily pull off killing blows
                  - Development is monotonous, ?old school?.
                  - movement is sluggish
                  - the fact that the 3rd person point of view doesn?t give you much freedom is also annoying.[/b]
                  http://ga-forum.com/showthread.php?t=330178&page=5
                  «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                  Comment


                  • #10
                    Το ξεκίνησα σήμερα.

                    Από παρουσίαση τα πάει μια χαρά, τα γραφικά είναι απ'τα καλύτερα που έχω δει στο Wii αν και δεν χαλάει την παράδοση των άπειρων jaggies και η μουσική είναι αρκετά καλή όπως πάντα. Το gameplay έχει αλλάξει κάπως από τα προηγούμενα καθώς δεν μοιάζει τόσο με action πλέον αλλά απαιτεί αργές, προσεκτικές κινήσεις για να πλησιάσεις τον αντίπαλο και αυτό το καθιστά εν μέρη πιο ενδιαφέρον. Επίσης υπάρχουν άφθονες δόσεις ποζεριάς τόσο στις κινήσεις στο χώρο οσο και στα stealth kill animations που το καθιστούν αρκετά εντυπωσιακό.

                    Τώρα ο χειρισμός είναι έτσι κι έτσι αλλά κάπως καλύτερος από τα προηγούμενα που μπλέκονταν τα δάχτυλα σου για να παίξεις και συνηθίζεται πιο γρήγορα σχετικά. Η κινήσεις της κάμερας και των χαρακτήρων έχουν μείνει στην εποχή του PSone. Το waggling για τα stealth kills είναι απλά ανούσιο και ενοχλητικό, θα προτιμούσα να υπάρχει επιλογή να το απενεργοποιείς.

                    Αυτά

                    Comment


                    • #11
                      Τα πρωτα Tenchu ηταν γαματα στο PlayStation,απο κει και περα εχασα επαφη με τις νεες κυκλοφοριες.Ακομα θυμαμαι το boss fight με την ασπρη τιγρη που μου τα ειχε κανει τσουρεκια.Της εβαλα μετα κατι ναρκες και σαν bot που ηταν επεφτε πανω και ψοφος κακος.Ηταν απιστευτα αυτα τα games.Ειχα πορωθει τρελα,μονο stealth kills και τα bosses με no damage τα εβγαζα.Κιεγαμω.
                      Ground_Zero:

                      Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                      Comment


                      • #12
                        LOL

                        RE to kalytero Tenchu ine to wrath of heaven
                        afto ine vlakia sketh
                        mia xara itan ta palia mexri to Z pou alaxe i consola apo ps2 se xbox 360
                        kai oso gia to gameplay gamouseeee!!!
                        to ai an veltionotan tha xaname sinexeia
                        aftaTENCHU4LIFE
                        to agapimeno pexnidi

                        Comment

                        Working...
                        X