Announcement

Collapse
No announcement yet.

Demos - Συζήτηση και εντυπώσεις

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chief
    replied
    Δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα γι' αυτό. Δεν ήξερα ότι έχει demo, θα το δοκιμάσω, αν και είναι ακραία δύσκολο να με εντυπωσιάσει τίτλος στη σκιά του Breath of the Wild.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Δοκιμασε και το Immortals Fenyx Rising αν και το demo είναι μόλις η κορυφή του παγόβουνου.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Originally posted by Ramparter View Post
    Παιξε Balan Wonderworld demo να ξεχασεις αυτα που ξερεις.
    Πράγματι, το κατέβασα και το έπαιξα (λιγάκι). Δεν κατάφερα να το τελειώσω, μου παραφάνηκε αδιάφορο.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Παιξε Balan Wonderworld demo να ξεχασεις αυτα που ξερεις.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Παίζω διάφορα ντέμο στο Steam αυτές τις μέρες, απ' το φεστιβάλ κι όχι μόνο, και είπα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου με εσάς, βρε κατεργάρηδες. Τα τέσσερα πρώτα παιχνίδια διαφημίζονται ως metroidvania. Είναι όμως όλα platformers, γιατί σε αυτά έχω προτίμηση.


    Chiaroscuro

    chiaroscuro.png

    Ο ελέφαντας στο δωμάτιο είναι πως μοιάζει και παίζει πολύ σαν το Hollow Knight. Η κίνηση του χαρακτήρα είναι σχεδόν πανομοιότυπη, πράγμα καλό στον βαθμό που το μιμείται πετυχημένα και προσφέρει αποκριτικό χειρισμό. Απο'κει και πέρα δείχνει ένα αρχικό κόνσεπτ color-coded εχθρών έχοντας από μόνο του μια ωραία ατμόσφαιρα χάρη στα γραφικά, την όμορφη μουσική και το ωραίο level design. Ήταν το ντέμο για το kickstarter, το οποίο πέτυχε, και έχει ακόμη δρόμο ως την κυκλοφορία.


    Unbound

    unbound.jpg

    Θα έλεγα πως υπάρχουν επιρροές HK και εδώ στον χειρισμό, αλλά λιγότερες. Αισθητικά η πρώτη περιοχή μου έμοιασε να είναι πάντρεμα HK με Ori. Η ιδέα πίσω από αυτό το παιχνίδι είναι η ύπαρξη δύο παράλληλων κόσμων, και το στιγμιαίο άνοιγμα παραθύρων ανάμεσά τους για να συμβεί το πλατφόρμιγκ. Όσο κράτησε το ντέμο δεν είδα μάχη, παρά μόνο αποφυγή εχθρών. Αρκετά γραμμικό, ίσως να μην είναι ακριβώς metroidvania.


    Slavania

    slavania.jpg

    Κάτι περίεργο. Νομίζω έχει να κάνει με σλαβική μυθολογία. Ο τίτλος ίσως προετοιμάζει για κάτι το χιουμοριστικό, όμως δεν είδα κάτι τέτοιο. Το ντέμο είχε τεχνικά προβλήματα και δεν μπόρεσα να το ολοκληρώσω, μα όσο έπαιξα είδα έναν ενδιαφέρον μηχανισμό όπλου, ραφιναρισμένα γραφικά και φιλόδοξα set pieces και cutscenes. Σίγουρα θέλει δουλειά ακόμη.


    In the Dark

    inthedark.jpg

    Ίσως το λιγότερο ανεπτυγμένο από τα παιχνίδια που κοίταξα, το In the End έχει μονότονο level design και μια ασαφή ιδέα περί σκοταδιού/φωτός που τουλάχιστον προσφέρει μια απρόσμενη στιγμή στο ντέμο.


    Foregone

    foregone.jpg

    Δεν κατάλαβα αν είναι roguelite ή κάτι άλλο, αλλά παίζει ακριβώς σαν το Dead Cells. Οκ, λίγο χειρότερα.


    Lost Words

    lostwords2.jpglostwords1.jpg

    Μάλλον το πιο πρωτότυπο της λίστας, αυτό το παιχνίδι που βλέπω να προορίζεται για νεότερο κοινό εναλλάσσεται από τις σελίδες ημερολογίου ενός κοριτσιού, στο οποίο οι λέξεις είναι οι πλατφόρμες, στην ιστορία φαντασίας που αυτό το κορίτσι γράφει. Η ιστορία αυτή επηρεάζεται από την «πραγματική» ιστορία του κοριτσιού έτσι όπως περιγράφεται στις σελίδες του ημερολογίου. Μάλλον δεν θα το παίξουμε, γιατί είμαστε μαντράχαλοι, αλλά το παιχνίδι αυτό υποστηρίζει την πρωτότυπη ιδέα του σε όμορφα γραφικά και καλό voice acting.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Originally posted by Raf View Post
    Blasphemous

    Yooka-Laylee and the Impossible Lair

    Λοιπόν αυτό έχει ένα ενδιαφέρον τουίστ, την εναλλαγή topdown και sidescroll, αλλά δεν με τράβηξε ιδιαίτερα το gameplay. Φαίνεται καλοφτιαγμένο όμως.
    Σε πολλους αρεσε το top down overworld αλλα εγω το βρηκα περιττο και κουραστικο, δε μπορουσα να βρω την επομενη πιστα μετα τη τριτη.

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Έπαιξα το ντέμο του Dragon Quest XI. Τι ωραίο παιχνιδι, με μαγεψε, μαγικος κόσμος, χρώματα, σχεδιασμός στους χαρακτήρες, μουσική, ενιωθά χαρά παιζοντας το. Αλήθεια ψήνομαι να το αγοράσω κάποια στιγμή, δηλαδή σύντομα.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Blasphemous

    Δεν ξέρω γιατί όταν είχα πρωτοπαίξει αυτό το ντέμο πριν κάτι μήνες δεν μου είχε τραβήξει την προσοχή. Τελευταία όμως το όνομα του παιχνιδιού ήταν πολύ θελκτικό για κάποιον λόγο, και ξανακατέβασα να παίξω το ντέμο απ' την αρχή.
    Παιχνιδάρα! Ο χαρακτήρας δίνει την αίσθηση του συμπαγούς, η μάχη είναι ικανοποιητική και έχει βάρος, πιξέλ και σάουντρακ ανεβάζουν την αισθητική ψηλά, και το lore φαίνεται λίγο επιτηδευμένο αλλά από τη στιγμή που είναι στιλάτο δεν με απασχολεί. Το πλατφόρμιγκ δεν φαίνεται σπουδαίο, αλλά αυτό το ξέραμε.
    Μετανιώνω που δεν το πήρα στην έκπτωση.

    New Super Lucky Tale

    Τρισδιάστατο collectathlon πλατφορμάκι για τους πιστούς, συμπαθητικό και προσεγμένο αλλά χωρίς να υπόσχεται κάποια έκπληξη.

    Blossom Tales: The Sleeping King

    Δεν είναι ότι γίνομαι κακούλης, αλλά λυπάμαι όταν ένα παιχνίδι δεν ζητάει τίποτα παραπάνω από τον εαυτό του παρά να ζει στη σκιά μιας άλλης δημιουργίας. Το Blossom Tale θα μπορούσε να λέγεται και The Legend of Selda: A Pink to the Last και θα ήταν πιο περιγραφικός τίτλος παρ'όλο που σκέφτηκα αυτές τις λέξεις μόλις τώρα.

    Yooka-Laylee and the Impossible Lair

    Λοιπόν αυτό έχει ένα ενδιαφέρον τουίστ, την εναλλαγή topdown και sidescroll, αλλά δεν με τράβηξε ιδιαίτερα το gameplay. Φαίνεται καλοφτιαγμένο όμως.

    Bravely Default II

    Δεν θα είμαι άδικος, γιατί στο ντέμο διευκρινίζεται πως ζητούν συντεταγμένο feedback για την τελική κυκλοφορία. Γραφικά/μουσική εξαιρετικά, η αισθητική της πόλης μοναδική, αλλά θέλει πολύ πολύ tweaking. Συγκεκριμένα ο overworld είναι απάλευτος, σε σημείο που μου έκανε εντύπωση πόσο σπασμένο είναι το gameplay: οι εχθροί σε εντοπίζουν από την άλλη άκρη του χάρτη, σε κυνηγούν με ιλιγγιώδη ταχύτητα σαν να μην υπάρχει αύριο, και αρκετές φορές δεν είχα χρόνο ανάμεσα στις μάχες να ανοίξω το μενού για να θεραπεύσω τους χαρακτήρες. Αλλά νομίζω αυτά τα φτιαχτούν μέχρι να κυκλοφορήσει.

    The Touryst

    Άλλο ένα παιχνίδι που ήθελα να τσιμπήσω στις εκπτώσεις αλλά κρατήθηκα. Η τσιλ εμπειρία που έχω την ανάγκη να παίξω, ένα λιγομίλητο platform/adventure με όμορφα τετράγωνα γραφικά και non-plot που για κάποιον λόγο με ιντριγκάρει. Θα το κρατήσω για κάποιο καλοκαίρι.
    Last edited by Chief; 06-05-2020, 11:32 PM.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Ευχαριστώ! Αν και μπαίνω όσο μπορώ και διαβάζω ποστς εντυπώσεων κτλ. Απλώς δεν έχω τον χρόνο να καθίσω να γράψω με αναλύση για τον εκάστοτε τίτλο που ασχολούμαι.( πχ το Plague Tale που τον θεωρώ εξαιρετικό τίτλο)

    Σχετικά με το Remake ξέχασα να αναφέρω τι φοβερή προσοχή στη λεπτομέρεια έχει δοθεί. Μου έκανε φοβερή εντύπωση που φαίνεται το equipped Fire Materia στο Buster Sword.

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Originally posted by Sinclair View Post
    Ήμουν απόλυτα αρνητικός στο να πάρω day one το Remake. Κάτι το πρώτο trailer της ανακοίνωσης, κάτι το ότι εμπλεκόταν η Cyberconnect2( utsourcing σε τόσο σημαντικό τίτλο??) ήμουν τελείως ψυχρός. Παρέμεινα σε media blockout και όλες οι ειδήσεις περιοριζόντουσαν σε απλή αναγνωση των επικεφαλίδων.
    Όταν βγήκε το demo( βασικά δεν το ήξερα καν πως θα κυκλοφορούσε απλώς είχα ανοίξει το PS4 και είδα φίλο να παίζει) το κατέβασα απλώς από περιέργεια.
    Περιττό να πω, πως έχω παίξει το demo 4 φορές μέσα στην τελευταία εβδομάδα και θα ήταν χαλαρά παραπάνω αν δεν είχα εφημερίες, τις καθημερινές υποχρεώσεις κτλ.

    Πολύ εντυπωσιακός τεχνικός τομέας( στο PS4 Pro στην γερασμένη panasonic 42άρα plasma φαίνεται πανέμορφο), υπέροχο art direction το οποίο σέβεται τον παλιό τίτλο, πολύ όμορφα references και φυσικά ένα μάλλον άρτιο battle system( το οποίο αν εξαιρέσω το πρώτο playthrough που επιβίωσα οριακά στο boss fight, έδειξε εξαιρετικά στοιχεία- πχ το parry αν πατήσεις την κατάλληλη στιγμή το τρίγωνο) Γενικά μεταφέρθηκα νοερά πίσω στο 1998 που έπαιζα πρώτη φορά τον τίτλο.

    Προφανώς day one πλέον και ευελπιστώ τα επόμενα επεισόδια να βγούνε αρκετά πιο σύντομα και να μην το "ξεχειλώσουν" και κουράσουν.
    Welcome back!

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Ήμουν απόλυτα αρνητικός στο να πάρω day one το Remake. Κάτι το πρώτο trailer της ανακοίνωσης, κάτι το ότι εμπλεκόταν η Cyberconnect2( utsourcing σε τόσο σημαντικό τίτλο??) ήμουν τελείως ψυχρός. Παρέμεινα σε media blockout και όλες οι ειδήσεις περιοριζόντουσαν σε απλή αναγνωση των επικεφαλίδων.
    Όταν βγήκε το demo( βασικά δεν το ήξερα καν πως θα κυκλοφορούσε απλώς είχα ανοίξει το PS4 και είδα φίλο να παίζει) το κατέβασα απλώς από περιέργεια.
    Περιττό να πω, πως έχω παίξει το demo 4 φορές μέσα στην τελευταία εβδομάδα και θα ήταν χαλαρά παραπάνω αν δεν είχα εφημερίες, τις καθημερινές υποχρεώσεις κτλ.

    Πολύ εντυπωσιακός τεχνικός τομέας( στο PS4 Pro στην γερασμένη panasonic 42άρα plasma φαίνεται πανέμορφο), υπέροχο art direction το οποίο σέβεται τον παλιό τίτλο, πολύ όμορφα references και φυσικά ένα μάλλον άρτιο battle system( το οποίο αν εξαιρέσω το πρώτο playthrough που επιβίωσα οριακά στο boss fight, έδειξε εξαιρετικά στοιχεία- πχ το parry αν πατήσεις την κατάλληλη στιγμή το τρίγωνο) Γενικά μεταφέρθηκα νοερά πίσω στο 1998 που έπαιζα πρώτη φορά τον τίτλο.

    Προφανώς day one πλέον και ευελπιστώ τα επόμενα επεισόδια να βγούνε αρκετά πιο σύντομα και να μην το "ξεχειλώσουν" και κουράσουν.

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Συμφωνώ απολύτως με ΙΗΝΕ σχετικά με τα αρνητικά που βρήκε. ειδικά για την κάμερα. Όμως δεν με ενόχλησε και τόσο για να πω την αλήθεια, παρόλο που θα μπορούσε να ήταν καλύτερη δεν κουράζει και φυσικά δεν είναι unplayble σε καμία περίπτωση το game.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Χαιρομαι με τα οσα ακουω, βεβαια δεν θα παιξω το demo . Το παιχνιδι το εχω κανει preorder (μοναδικο preorder μετα απο χρονια) και γενικα αν και εχω δει διαφορα trailers κλπ προσπαθω να παρω οσο λιγοτερη πληροφορια γινεται πριν το πιασω.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Θα συμφωνησω με Deus απλα καποια πραγματα που παρατήρησα. Θα ηθελα να μπορω να αλλαξω το block γιατι το R1 μου ειναι εντελως αφυσικο παντα το L1 ειναι το block σχεδον σε οτι εχω παιξει, το ΑΙ θελει λιγη δουλεια πχ το ATB bar γεμιζει πολυ αργα στον χαρακτηρα που δεν ελεγχεις και το boss φαινοταν να κανει target μονο το χαρακτηρα που ελεγχεις. Επισης ειχα καποια θεματακια με την καμερα και το targeting αλλα δεν ειδα ολες τις επιλογες.

    Ειπα μονο τα αρνητικα, κατα τα αλλα επος απλά...

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Το κατέβασα το demo και το τελείωσα.

    Είναι καταπληκτικό απλά. Είναι πολύ καλύτερο από ότι περίμενα. Καταρχάς να πω πως έχει διατηρήσει 100% την αίσθηση του παλιού κλασσικού παιχνιδιού αλλά ταυτόχρονα έχει εκμοντερνιστεί σε τέτοιο βαθμό ώστε να μπορεί κανείς άνετα να πει πως πρόκειται για μοντέρνο τίτλο. Το σύστημα μάχης έχει πετύχει την χρυσή τομή ανάμεσα στο παλιό turn based και το σύγχρονο action. Μου εντυπωσίασε το πόσο εύκολο και λειτουργικό είναι το να μάχεσαι και να κάνεις πολλά πράγματα ταυτόχρονα, πόσο εύκολο είναι να κάνεις το οτιδήποτε. Μπορείς να ελέγχεις έναν και ταυτόχρονα να βάλεις κάποιον άλλο χαρακτήρα να κάνει κάτι, να ρίξει ένα μαγικό πχ ή να αλλάξεις επιτόπου τον χαρακτήρα που ελέγχεις. Πραγματικά είναι απίστευτα διασκεδαστικό να μάχεσαι. Επίσης το boss fight είναι πολύ πιο σύνθετο: Δεν πρόκειται πλέον για ανταλλαγή χτυπημάτων, είναι μάχη με αντίπαλο που αντέχει πολύ και πρέπει να εκμεταλλευτείς τις αδυναμίες του, με πολλές διαφορετικές φάσεις και φυσικά αρκετές νέες επιθέσεις. Όποιος δεν το κατέβασε να το παίξει να το κάνει, είναι απίσταυτα εντυπωσιακό και από ότι φαίνεται το τελικό προίον θα είναι εξαιρετικό.

    Leave a comment:

Working...
X