Announcement

Collapse
No announcement yet.

Castlevania: Lords of Shadow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Το άρχισα και γω σήμερα.Είναι 100% spot on o Evans δεν τίθεται κανένα θέμα.Για την ακρίβεια αυτό το παιχνίδι είναι τόσο mixed up,που μου θυμίζει το ανέκδοτο με τα παιδιά που ρωτάνε την μάνα τους γιατί ο μπαμπάς είναι μαύρος η μαμά κινεζα και τα παιδιά λευκά,για να απαντήσει η μάνα : "Μετά απο κείνη την νύχτα,να λέτε πάλι καλά που δεν γαβγίζετε".Οπερ μεθερμηνευόμενον εστί : No PERSONALITY.Είναι ακόμα πολύ νωρίς,μιας και είμαι στη μέση του chapter 2,αλλά επειδή γενικά μελετάω πολύ τις αγορές μου,και συνήθως βάζω στην βιβλιοθήκη μου games που θα ξαναπιαστώ μαζί τους περισσότερο απο δυο φορές,ομολογώ ότι μέχρι στιγμής αυτό που βλέπω τα ευρώπουλα του δεν τα δικαιολογεί.Δεν είναι κακό παιχνίδι,αλλά είναι τόσο κλώνος,που νοιώθω ένα παρατεταμένο deja vu παίζοντας το.

    Αλλά και εδώ δυστηχώς υπάρχει θέμα.Δεν είναι απλά κλώνος.Είναι και κουτοπόνηρος.Διορθώστε με αν κάνω λάθος μιας και είμαι στις αρχές του παιχνιδιού,αλλά γιατί το δεξί stick δεν κάνει τίποτα?Και γιατί να πρέπει να κάνω roll χρησιμοποιόντας L2 + left analog?Δηλαδή όλο το combat system είναι GoW αλλά το roll δεν γίνεται να είναι προσαρμοσμένο στο δεξί στικ,γιατί ξέρεις κάτι ρε μεγάλε?Είναι διαφορετικό το προϊόν μας.Ρε δε πα να πηδήξετε καμιά μάντρα?

    Καλά το story είναι δε τόσο μα τόσο χιλιοπαιγμένο και προβλεπόμενο,που μοιάζει σαν LOTR parody ή σαν κάτι ερασιτεχνικές ταινίες απο nerdουλες στο youtube που ο Gandalf φοράει τα λευκά σεντόνια της γιαγιάς και ο aragorn έχει lightsaber αντί για το σπαθί του.Εννοείται ότι μετά τα πρώτα 3-4 cutscenes το skip πάει σύννεφο.Ειδικά ο Gabriel είναι μια απελπισία.Στο info του μάλιστα,αναφέρεται ότι καίγεται για εκδίκηση ή κάπως έτσι.Είδε κανείς πουθενά κανέναν να "καίγεται" για εκδίκηση?Γιατί εγώ το μόνο που βλέπω είναι έναν aragorn type wanderer που την πέφτει κάτω απ'τα δέντρα και ονειρεύεται την γκόμενα του να του μαγειρεύει παστίτσιο και ακόμα και όταν την πρωτοσυναντάει επιδίδεται απλώς σε κάτι επιφωνήματα (Μαρί!Μαρί!...ε α να χαθείς μαρί) και ύστερα την ρωτάει αν ξέρει πως μπορεί να αποβάλλει το κακό που έπεσε στη γη επειδή κάποιος απο μία Order είδε ένα όραμα και τον έστειλε στα χασομέρια με τον σταυρό στο χέρι.Κύριοι,αυτό δεν είναι πρωταγωνιστής και σοβαρό story,αυτό είναι medieval b-movie με πρωταγωνιστή το παιδί του κυλικείου επειδή έπεσε γαστρεντερίτιδα στα studio και δεν είχε μείνει άλλος.

    Δε λέω τίποτε άλλο.Δεν περιμένω η συνέχεια να με διαψεύσει,αλλά για να φτάσω στο ζουμί και να είμαι και σωστός,το παιχνίδι είναι καλό.Αλλά απλά είναι πολύ μα πολύ άψυχο.Και μπορούμε να συγχωρέσουμε το ότι φέρει το όνομα του Castlevania αλλά η ρηχότητα του είναι απαγορευτική.Clone Industry τελειώσαμε επίσημα.Μια φορά σε στήριξα και γω και μου την έκανες φούστικα.

    Comment


    • Eμένα μου άρεσε το παιχνίδι. Περισσότερο απ'τα GoW3 και Dante's Inferno που είχα παίξει νωρίτερα. Γενικά ήταν σαν ένα από εκείνα τα blockbuster του hollywood που γουστάρεις να βλέπεις χωρίς να υπάρχει και ιδιαίτερος λόγος. Αλλά γουστάρεις.
      sigpic

      Comment


      • Kala apo to GoW kai to Dantes inferno einai poly anwtero.
        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
        Kindred, this blade and I.
        "

        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
        Greek Gaming Videos
        Greek Final Fantasy Forum

        Comment


        • Εγώ πάντως το GoW3 το έπαιξα δεύτερη φορά στο πολύ χαλαρό και το γούσταρα πάρα πολύ, παρόλο που στο τέλος θεώρησα ότι κι αυτό ήταν χειρότερο του αναμενόμενου. Με το Castlevania φάνηκε ότι ήθελαν να κάνουν κάτι αλλά δεν το κατάφεραν. Τα gameplay issues μπορώ να τα συγχωρήσω σε ένα βαθμό, δεδομένου ότι στόχευαν σε κάτι υψηλό. Αλλά αυτοί οι ανύπαρκτοι διάλογοι τύπου:

          Gabriel: Why do you help me? (στο γεράκι)
          Γεράκι: I don't help you, I serve noone. (και φεύγει)

          δεν την παλεύουν με τίποτα .

          Άντε βάζω το 6ο κεφάλαιο. Πάλι καλά που γενικά κάποια πράγματα είναι ευχάριστα (λέγε με δομή που κράζει για completion, το γουστάρω άπειρα αυτό) και η αισθητική σε γενικές γραμμές κορυφαία.

          Comment


          • Διαφωνω για το battle system, εγω το βρισκω καλο
            Και οι
            unblockable επιθεσεις εγω τις θυμαμαι να κανουν μπαμ απο μακρια :xp:

            Επίσης είναι πάρα πολύ σπαστικό το ότι τα combo σου απλά σπάνε με το παραμικρό


            Εγω δεν το βλεπω ως αρνητικο αυτο εισαι πιο ευελικτος ετσι, κατι που μου την σπαει που δεν συμβαινει στα GOW .

            Εμενα αυτο που με χαλασε ειναι οτι ηθελαν να ειναι super επικ αλα GOW και χρησιμοποιησαν την λογικη με κεφαλαια και υποκεφαλαια
            που οπως και να το κανουμε σπαει το game (ενα GOW με κεφαλαια θα εχανε παρα πολυ απο την επικουρα του)
            Σε ενα DMC ή Bayonetta ταιριαζει γαντι το συστημα με μικρα ξεχωριστα κεφαλαια γιατι εχουν τελειως διαφορετικη φιλοσοφια (πιο High Score προσανατολισμους κτλ.)

            Βεβαια αυτο εχει και τα θετικα του (trials, Replay value) αλλα για εμενα εχανε πολυ που δεν μπορεις να το παιξεις απο την αρχη ως το τελος σαν ενα κεφαλαιο.

            Και αν και σιγουρα δεν φτανει το gow θεωρω πως ειναι πολυ καλη προσπαθεια (πολυ καλυτερη απο dante's inferno) και αναμενω την συνεχεια .

            Comment


            • Οκ λοιπόν κρατάω κάποιες πισινές και όταν το προχωρήσω λίγο ακόμα θα γράψω πιο ολοκληρωμένες εντυπώσεις.

              Η αισθητική και τα γραφικά πάντως είναι απίστευτα, στο 5ο κεφάλαιο μαζεύω τα σάλια μου. Φοβερός σχεδιασμός του περιβάλλοντος.

              Comment


              • Παιδια, το συστημα μαχης δεν εχει σχεση με το GOW (btw ριχνω replay και εγω στο gow3). Κατ'αρχην μπορεις να σπασεις τα combos σου οποια στιγμη θελησεις και αναλογα με το τι συμβαινει γυρω σου. Στο GOW αν πατησεις πχ L1+Ο πρεπει να περιμενεις να εκτελεστει μια κινηση 3 δεπτερολεπτων και η κινηση αυτη μπορει να σπασει μονο αν σου κανουν επιθεση (που ειναι οτι πιο fail εχω δει σε παιχνιδι του ειδους και δυστυχως τοσα χρονια τωρα δεν μπηκαν στον κοπο να το αλλαξουν). Το συστημα μαχης του castlevania ειναι πολυ πιο free και επειδη ολα τα combos που εχει ειναι μικρα, σε ωθει σε συνδιασμους και δημιουργια του δικου σου τροπου παιξιματος.

                Evans αν καταλαβα καλα δεν σε ενοχλησε τοσο πολυ το ιδιο το battle system οσο ο συνδιασμος του με τους κοινης νοοτροπιας εχθρους. Η unblockable btw επιθεση συνοδευεται απο αντιστοιχο ηχο και οπτικη προειδοποιηση (λαμψη) οποτε μπορεις να την καταλαβεις. Μαλλον παιζεις το παιχνιδι με gow style χρησιμοποιωντας το block σε μεγαλο βαθμο. Εγω τα προβληματα που αναφερεις δεν τα παρατηρησα γιατι γενικα παιζω παντα με evade (και block μονο για να γεμισω τις light-dark στηλες μεσω του perfect time που παρεχει το παιχνιδι). Βασικα απο οσα παιχνιδια του ειδους εχω παιξει, μονο το gow απαιτει τοσο μεγαλη χρηση του block. H μαχη με τον πρωτο lord of shadow αν ακολουθεις τακτικη evade ειναι παρα πολυ εντυπωσιακη (βασικα στα προτυπα του dmc4 που πολεμας εναν τυπο που ειναι σαν αγγελος, δεν θυμαμαι πως τον λενε ).

                Με τον καιρο θα δεις οτι το συστημα μαχης ειναι πολυ καλο, για μενα το ουσιαστικο προβλημα ειναι οτι ολοι οι εχθροι ειναι ιδιοι...

                Αλλά και εδώ δυστηχώς υπάρχει θέμα.Δεν είναι απλά κλώνος.Είναι και κουτοπόνηρος.Διορθώστε με αν κάνω λάθος μιας και είμαι στις αρχές του παιχνιδιού,αλλά γιατί το δεξί stick δεν κάνει τίποτα?Και γιατί να πρέπει να κάνω roll χρησιμοποιόντας L2 + left analog?Δηλαδή όλο το combat system είναι GoW αλλά το roll δεν γίνεται να είναι προσαρμοσμένο στο δεξί στικ,γιατί ξέρεις κάτι ρε μεγάλε?Είναι διαφορετικό το προϊόν μας.Ρε δε πα να πηδήξετε καμιά μάντρα?
                Το roll του GOW ειναι πολυ αργο... και εγω δεν το πιστευα αλλα εν τελει η τοποθετηση του βασικοτερου εργαλειου στον αναλογικο το κανει δυσχρηστο (η αποκριση δεν ειναι τοσο αμεση). Γι' αυτο θεωρω οτι τα gow βασιζονται περισσοτερο στο block... η δομη του roll ειναι πολυ κακα υλοποιημενη...

                Εμενα με χαλαγε οτι εχει μπει στο L2 επειδη οι σκανδαλες του ps3 ειναι λιγο οτι να ναι. Στο X360 λογικα θα ειναι πολυ καλυτερο. Τελικα θεωρω οτι εκει που εχει τοποθετηθει το roll ειναι οτι καλυτερο (εδω και στο bayonetta που ειναι one of a kind σε οτι αφορα το βαθος του battle system, παρομοια υλοποιηση υπαρχει)


                Gabriel: Why do you help me? (στο γεράκι)
                Γεράκι: I don't help you, I serve noone. (και φεύγει)
                Του λεει ομως και ''you have to remember this'', παιζει ρολο γι'αυτο το σημειωνω .

                Comment


                • Block? What is that?
                  Se afta ta paixnidia den blockareis, apofevgeis...
                  "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                  But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                  Kindred, this blade and I.
                  "

                  "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                  Greek Gaming Videos
                  Greek Final Fantasy Forum

                  Comment


                  • Originally posted by Naked Snake View Post
                    Αλλά και εδώ δυστηχώς υπάρχει θέμα.Δεν είναι απλά κλώνος.Είναι και κουτοπόνηρος.Διορθώστε με αν κάνω λάθος μιας και είμαι στις αρχές του παιχνιδιού,αλλά γιατί το δεξί stick δεν κάνει τίποτα?Και γιατί να πρέπει να κάνω roll χρησιμοποιόντας L2 + left analog?Δηλαδή όλο το combat system είναι GoW αλλά το roll δεν γίνεται να είναι προσαρμοσμένο στο δεξί στικ,γιατί ξέρεις κάτι ρε μεγάλε?Είναι διαφορετικό το προϊόν μας.Ρε δε πα να πηδήξετε καμιά μάντρα?
                    Μα αυτό είναι όλη η μαγκιά του τίτλου.
                    Για να κάνεις roll στο gow πρέπει να βγάλεις τον αντίχειρα σου από τα face buttons να πιάσεις τον αναλογικό και να ξαναπατήσεις τα buttons για επίθεση.
                    Στο Cast το δεξί χέρι είναι πάντα έτοιμο να πάτησει την επίθεση. Evade και boom!
                    Και όπως είπε ο GZ από πάνω το block είναι άγνωστο σε τέτοια games.
                    Ίσως για αυτό να μου φάνηκε ευκολότερο απ'το gow. Γιατί στο gow3 ούτε block έκανα αλλά ούτε roll μιας και ο δεξί αναλογικός δεν με βόλευε καθόλου.
                    Στο Cast με το roll στο L2 έκανα παπάδες.

                    Πάντως θα ήθελα το παιχνίδι να έχει περισσότερα adventure στοιχεία. Action-adventure σε αυτό το setting θα έσπερνε.

                    Comment


                    • Action-adventure σε αυτό το setting θα έσπερνε.
                      Entaksei action adventure einai
                      Alla katalavainw ti thes na peis.
                      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                      Kindred, this blade and I.
                      "

                      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                      Greek Gaming Videos
                      Greek Final Fantasy Forum

                      Comment


                      • Block? What is that?
                        Se afta ta paixnidia den blockareis, apofevgeis...
                        Αυτο που λες, εχει να κανει με καθε game και gamer ξεχωριστα ;)


                        Παιδια, το συστημα μαχης δεν εχει σχεση με το GOW (btw ριχνω replay και εγω στο gow3)
                        Το συστημα μαχης εχει πολλα στοιχεια απο αυτο του GOW (οπως και να το κανουμε ειναι αληθεια αυτο) αλλα τουλαχιστων το κανει σωστα, δανειζεται καποια και αλλαζει καποια αλλα μαζι με διαφορες δικες του πινελιες και σε καμια περιπτωση δεν το λες GOWclone (βλεπε Dante's Inferno)

                        Κατ'αρχην μπορεις να σπασεις τα combos σου οποια στιγμη θελησεις και αναλογα με το τι συμβαινει γυρω σου. Στο GOW αν πατησεις πχ L1+Ο πρεπει να περιμενεις να εκτελεστει μια κινηση 3 δεπτερολεπτων και η κινηση αυτη μπορει να σπασει μονο αν σου κανουν επιθεση (που ειναι οτι πιο fail εχω δει σε παιχνιδι του ειδους και δυστυχως τοσα χρονια τωρα δεν μπηκαν στον κοπο να το αλλαξουν).
                        Μπραβο, Αυτο ειναι ΤΟ αρνητικο στα GOW, αυτο ακριβως +1000 :phil:
                        και πραγματικα απορω γιατι δεν εχει αλλαξει ακομα.
                        Η ομαδα του GOW θεωρω οτι ακουει τους φανς και δεν καταλαβαινω γιατι δεν εχουν ασχοληθει με αυτο.

                        Comment


                        • Αυτο που λες, εχει να κανει με καθε game και gamer ξεχωριστα ;)
                          Sout esy, eipame to guard einai mono gia ton Hayabusa, emeis oi ypoloipoi prepei na apofevgoume, telos!
                          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                          Kindred, this blade and I.
                          "

                          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                          Greek Gaming Videos
                          Greek Final Fantasy Forum

                          Comment


                          • Πάντως το GOW 3 στο Titan χωρίς Block και μόνο με evade δεν παλευόταν.Πάντως εντάξει,με ψήνετε να το πιάσω κι εγώ σήμερα,μιας και βλέπω τόση κουβέντα και γουστάρω.
                            Carpe diem

                            Comment


                            • Ναι γιατι στο gow ετσι οπως υπαρχει το evade καλυτερα να μην το εβαζαν καθολου ...περα απο αποκριση, ταχυτητα που γινεται κλπ, προς το τελος του roll, απο τη στιγμη που τελειωνει η κινηση μεχρι να σηκωθει ο kratos στα ποδια του, οι εχθροι μπορει να σε εχουν σαπισει και για αλλη μια φορα δεν μπορεις να κανεις κατι για να σπασεις το animation.

                              Το συστημα μαχης εχει πολλα στοιχεια απο αυτο του GOW (οπως και να το κανουμε ειναι αληθεια αυτο) αλλα τουλαχιστων το κανει σωστα, δανειζεται καποια και αλλαζει καποια αλλα μαζι με διαφορες δικες του πινελιες και σε καμια περιπτωση δεν το λες GOWclone (βλεπε Dante's Inferno)
                              Κοιτα, αυτο που εγραψα οντως το πιστευω. Για μενα το gow εχει πολυ διαφορετικη λογικη απ'ολα τα παιχνιδια του ειδους και αν πας να το συγκρινεις μονο ως προς το βαθος και το balance του συστηματος μαχης με οποιδηποτε αλλο παιχνιδι που εχει τετοιου τυπου action στοιχεια το χαντακωνεις απιστευτα. Σαν action τιτλοi τα gow εχουν σαφως απο τα χειροτερα συστηματα μαχης που εχω συναντησει (μπορω να πω χιλια επιχειρηματα πανω σε αυτο)...ασχετο αν σαν παιχνιδια συνολικα ειναι παρα πολυ καλα. Το castlevania αν δανειζεται στοιχεια, αυτο γινεται κατα τη γνωμη σε θεματα presentation, platform elements, κλιμακα και ισως στην επιφανεια του battle system (επιθετικοτητα των εχθρων, και τα δυο εχουν long rage οπλα κλπ). Το battle system του ωστοσο ειναι πολυ πιο κοντα στην λογικη των mainstream τιτλων του ειδους και σε καμια περιπτωση δεν ακολουθει τη light νοοτροπια του gow.

                              Comment


                              • Πφφφ ok με πείσατε στο ότι ίσως το έκρινα λίγο άδικα. Βέβαια η δυσκολία που αντιμετώπισα στον Cornell ήταν ανεπανάληπτη, οπότε κρατάω κάποιες πισινές . Κάποια χτυπήματα του γίνονταν register πριν καλά με ακουμπήσουν, ενώ γενικά πολλές φορές τρώω χτυπήματα χωρίς να καταλαβαίνω ποια ακριβώς έιναι η θέση των εχθρών στο χάρτη (όπως κάτι imps). Τα όσα είπατε για το battle system με έβαλαν σε σκέψεις, θα προσπαθήσω να αλλάξω τον τρόπο που παίζω μπας και δω άσπρη μέρα.

                                Πάντως το ότι συζητάμε τόσο για το παιχνίδι δείχνει ότι κάτι έχει να προσφέρει .

                                Comment

                                Working...
                                X