Announcement

Collapse
No announcement yet.

Castlevania: Lords of Shadow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Μερικά πράγματα για το παιχνίδι θα ήθελα να πω. Μόλις το τερμάτισα και μου άφησε μία γλυκόπυκρη γεύση.

    Αρχικά έχει βγει patch για το bug το οποίο κατεβαίνει αυτόματα από το PSN.

    Γενικά με 3d action παινχίδια δεν έχω ιδιαίτερη επαφή. Έχω τερματίσει μόνο τα Castlevania, God of War και κάνα-δυο ακόμη όλα σε PS2-PSP, κανένα σε PS3 οπότε δεν ξέρω γενικά τι παίζει. Το παιχνίδι γενικά το βρήκα βαρετό από κάποια φάση και μετά. Αντιμετόπιζες τα ίδια χαζά παζλ και έσφαζες αντιπάλους υπερβολικά προβλέψιμους. Γενικά νομίζω πως το παιχνίδι παραείναι ίδιο με το God of War (Αν βάλουμε στη θέση του Belmont τον Kratos).

    Θα σχολιάσω και την ιστορία τώρα.

    ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ SPOILERS ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

     
    Δεν ξέρω πως σας φάνηκε η ιστορία αλλά νομίζω πως ήταν χαζή από κάποιο σημείο και μετά.

    Το ότι θα σε πρόδιδε ο Zobek και το ότι είχε κάποια σχέση με τον Death/Necromancer φαινόταν από μίλια μακριά. Και το ότι ο Gabriel θα γινόταν αυτός που έγινε επίσης νομίζω πως ήταν κάπως προβλέψιμο. Και τα δύο τα έχουμε δει κατά καιρούς σε άλλα Castlevania. Επίσης, παρότι "reboot" οι αναφορές στο Lament ήταν υπερβολικά πολλές. Η ιστορία βαδίζει επικύνδυνα στο να γίνει κάπως προσβλητική γενικά.

    Σχετικά με το απίστευτα ξεκάρφωτο τέλος ξενέρωσα (ως Belmont!) με αυτά που έπαθε ο Gabriel αλλά όπως είπα φαινόταν ότι θα κατέληγε εκεί. Επίσης δεν είναι προφανές πως ο Zobek είναι ακόμη ζωντανός. Νομίζω πως ο Hideo παραέβαλε το χέρι του στο σενάριο.


    Γενικά είναι ένα διασκεδαστικό παιχνίδι αλλά το περίμενα κάπως καλύτερο, όχι να θυμίζει περισσότερο God of War παρά Castlevania.
    https://www.emulator-zone.com
    I am an iteration closer to my desired solution!
    The World Ends With You

    I will wipe out the Belmonts from the face of earth!
    Castlevania Lords of Shadow

    I am Wowser, King of the Woopa Twoopa and ruler of the Shroom Kingdom
    Hyperdimension Neptunia

    Comment


    • Diafwnw proswpika gia ta osa les gia to senario, me thn kamia den einai prosvlhtiko kai oute vrhka pws yparxoun anafores sto lament.
      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
      Kindred, this blade and I.
      "

      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
      Greek Gaming Videos
      Greek Final Fantasy Forum

      Comment


      • Τέλος το game, μου άρεσε αρκετά.

        Το σύστημα μάχης αν και δεν είχε αρκετό βάθος, είχε το σύστημα μαγείας μαζί με το focus mechanic που το καθιστά κάτι παραπάνω από brainless button mashing.

        Φοβερά σκηνικά και ατμόσφαιρα και γενικά πολύ καλά γραφικά.Το σενάριο αν και τπτ το ιδιαίτερο δε μπορώ να πω ότι ήταν και άσχημο

        Αρκετά καλή διάρκεια για παιχνίδι του είδους.

        Στα αρνητικά τώρα ότι το σύστημα μάχης δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο αν και ανώτερο προσωπικά απο god of war και dante's inferno.

        Ο χειρισμός σε κάποια σημεία platforming δε βοηθάει,βέβαια δεν είναι τόσο αισθητό γενικά στο game.

        Η κάμερα μπορεί να προκαλέσει προβλήματα σε κάποια σημεία,απ'ότι βλέπω πολύ παραπονέθηκαν για αυτό ωστόσο εγώ δεν είχα προβλήματα σχεδόν καθόλου με αυτό το θέμα.

        Υ.Γ. To ending με έψησε για τη συνέχεια αρκετά

        Comment


        • Το τερμάτισα κι εγώ.

          Στα θετικά τα πολύ ωραία γραφικά και το art direction (αν και εντελώς διαφορετικό από τα ιαπωνικά Castlevania), οι καλές φωνές, η μεγάλη διάρκεια του παιχνιδιού και η σχετική ποικιλία στο gameplay.

          Η ιστορία δεν ήταν φοβερή ή ιδιαίτερα πρωτότυπη και νομίζω λίγο το παράκαναν στο τέλος. Πάντως σου προκαλούσε ενδιαφέρον να δεις τι γίνεται παρακάτω (έστω κι αν το περίμενες). Δεν έχει όμως καμιά σχέση με τα κλασικά Castlevania. Οι χαρακτήρες είναι σχετικά μονοδιάστατοι αλλά τουλάχιστον ο Γαβριήλ είναι συμπαθητικός. Η μουσική είναι καλή μεν αλλά δεν πρόκειται να σου μείνει ιδιαίτερα ούτε διακρίνεται από φοβερή ποικιλία ειδικά αν το συγκρίνουμε με SOTN. Το σύστημα μάχης είναι καλό (θα τολμούσα να πω και πιο ευχάριστο από GoW) αλλά δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί με εξαίρεση το σύστημα με τη μαγεία που όμως έχει ως παρενέργεια να γίνεται το παιχνίδι πανεύκολο όταν ξεκλειδώσεις και τις τελευταίες κινήσεις ακόμα και στο πιο υψηλό επίπεδο δυσκολίας.

          Στα αρνητικά τώρα. Η κάμερα του παιχνιδιού είναι fixed και πολλές φορές τοποθετημένη λάθος ενώ η εναλλαγή από τη μια σκηνή στην άλλη είναι πολύ απότομη αρκετές φορές με συνέπεια να χάνεις εντελώς τον προσανατολισμό σου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σε κάποιες μάχες να μη βλέπεις τι βαράς ή τι σε βαράει αλλά το χειρότερο είναι στα (πολλά) platforming σημεία του παιχνιδιού που είτε δεν ξέρεις προς τα που να πηδήξεις, είτε δεν βλέπεις που πηγαίνεις είτε δεν καταλαβαίνεις προς ποια μεριά πρέπει να πατήσεις το μοχλό για να προχωρήσεις. Γενικά το platforming του παιχνιδιού δεν είναι πολύ καλά υλοποιημένο και χωρίς να είναι ιδιαίτερα δύσκολο είναι συχνά εκνευριστικό. Βέβαια μπορεί σε κάποιους να θυμίζει τα πρώτα Castlevania σε NES και Gameboy.
          Τέλος, όλα τα στοιχεία του παιχνιδιού φαίνονται παρμένα από άλλα παιχνίδια, και οδηγούν σε αναπόφευκτες συγκρίσεις (οι μάχες με τους Κολοσσούς, παρότι διασκεδαστικές και πωρωτικές, μοιάζουν πολύ γραμμικές σε σχέση με αυτές του SotC, δεν έχουν την ίδια αμεσότητα) και έλλειψη ταυτότητας πέρα από την, πολύ καλή ομολογουμένως, ατμόσφαιρα.
          Originally posted by Squall Leonhart
          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
          Originally posted by 丹野
          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
          Originally posted by Ryu_gr
          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

          Comment


          • Tελος και απο μενα.

            Συνοπτικα θα ελεγα οτι προκειται για εναν τιτλο που βρισκεται αναμεσα στο god of war και στο uncharted. Μου εκανε εντυπωση το ποσος χωρος εχει δωθει στο platforming του τιτλου για να ειμαι ακριβης (μιλαμε για αναλογια σχεδον 50-50 ανα μεσα στο platforming και στις μαχες). Οι ομοιοτητες με το god of war δεν ειναι τοσο στο κομματι ''μαχη'' αλλα κυριως σε θεματα κλιμακας, σκηνοθεσιας κλπ.

            Στα θετικα θα εβαζα τα γραφικα-μουσικη, το σεναριο (κυριως επειδη το τελος του μου αρεσε παρα πολυ) αλλα και το συστημα μαχης το οποιο ειναι πολυ εξυπνα φτιαγμενο. Υπαρχουν παρα πολλα small combos (και οχι τεραστια super moves) τα οποια με αυτοσχεδιασμο μπορεις να συνδιασεις και να πετυχεις πολυ ωραιες κινησεις (εν ολιγοις μεσα απο combos 2-3 κουμπιων φτιαχνεις με συνδιασμους δικα σου μεγαλυτερα με οποια αλληλουχια θες). Σαν ιδεα ειναι πολυ ωραια και σου δινει μια περιεργη αισθηση ελευθεριας. Επισης, εξαιρετικο presentation (στα επιπεδα του god of war 3) και πολυ καλο setting.

            Στα αρνητικα, θα αναφερω αρχικα την καμερα χωρις να αναλυσω, τα προηγουμενα posts ειναι κατατοπιστικα. Στα υπολοιπα, το μεγαλυτερο προβλημα imo ειναι οτι ολοι εχθροι, απο τον πρωτο μεχρι και το τελικο boss, εχουν 3 ειδη επιθεσεων (την blockable, την unblockable και το χτυπημα στο πατωμα). Παροτι οπως ειπα το συστημα μαχης ειναι απο τα πιο ωραια που εχω συναντησει, το γεγονος οτι οι εχθροι ειναι ουσιαστικα οι ιδιοι σε οτι αφορα το pattern των επιθεσεων (ενω εμφανισιακα υπαρχει μεγαλη ποικιλια), ριχνει πολυ την μαχη στο συνολο της γιατι ο τροπος προσεγγισης ειναι επι της ουσιας ''ενας''. Κλεινοντας, το παιχνιδι εν τελει μοιαζει περισσοτερο Lord of the Rings και λιγοτερο Castlevania related. Θα σημειωσω επισης οτι ειναι αρκετα μεγαλος τιτλος και ισως κουρασει μερικους απο ενα σημειο και μετα, αν και ομολογουμενως υπαρχει μεγαλη ποικιλια.

            Οverall θα ελεγα οτι μου αρεσε πολυ και πιστευω οτι πρεπει να το δουν τοσο οι fans (το τελος αξιζει παρα πολυ) οσο και οι φιλοι του ειδους γενικοτερα. Solid 8.

            Θα κανω και μερικα πραγματακια ακομα και παμε για replay στο heavy rain .

            Comment


            • To τελειωσα και εγω προσφατα, συμφωνω σε ολα με τον φιλτατο nooto και να προσθεσω οτι αν και αρχικα μου φαινοταν ως GOW clone στην συνεχεια ο τιτλος imo πηρε την δικια του ταυτοτητα. Πραγματικα πολυ καλος τιτλος του ειδους και αναμενω να δω το sequel

              Comment


              • Συνεχίζω εδώ.

                Evans εχεις δικιο σε αυτο που λες, το παιχνιδι εχει τα 3 αυτα στοιχεια ταυτοχρονα. Βασικα ειναι οντως νωρις για οποιαδηποτε κριση, οπως θα δεις και εσυ στη συνεχεια οι στροφες ανεβαινουν παρα πολυ και η ολη δομη αποκτα μια ισορροπια. Οπως και να εχει εγω βρηκα το παντρεμα αυτο ιδιαιτερα ενδιαφερον, υπαρχουν σιγουρα θεματακια αλλα αν το (δεδομενο) sequel καταφερει να τα λυσει θα μιλαμε για κατι πραγματικα εξαιρετικο.
                Ο συνδυασμός είναι σίγουρα επιτυχημένος, αν μη τι άλλο κάτι παρόμοιο πετυχαίνουν και άλλα παιχνίδια, όπως το God of War. Το σύστημα μάχης του Castlevania είναι αρκετά ιδιαίτερο για να το συγκρίνεις άμεσα με αυτά των άλλων παρόμοιων παιχνιδιών, οπότε από αυτό και μόνο αποχτάει κάποια ταυτότητα. Στην πράξη, πέραν της κάμερας, δεν έχω κάτι ξεκάθαρο να καταλογίσω στον τίτλο, ίσως επειδή δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικά αρνητικό. Μου δημιουργήθηκε η αίσθηση ότι θέλει να κάνει πολλά και τα κάνει απλώς καλά - και αυτό όχι πάντα - καλή ώρα η μάχη με το πρώτο boss που ήταν μία αντιγραφή του Shadow of the Colossus. Επίσης με ενόχλησε κάπως το ότι μέσα στα φοβερά γραφικά του πολλά πράγματα δεν είναι τόσο ξεκάθαρα, όπως τα σημεία για να κρεμιέσαι, οι χειροβομβίδες που πετάνε οι εχθροί και άλλα τέτοια. Να μη μιλήσω για το frame rate . Επίσης πολλές φορές το platforming γίνεται δύσκολο χωρίς λόγο εξαιτία του περίεργου χειρισμού (μα με το κάτω να πέφτεις; ). Προβλήματα όχι τραγικά, αλλά που σίγουρα στερούν πολλά από τόσο απλούς μηχανισμούς.

                Τέλος πάντων, περισσότερο για να γίνεται συζήτηση τα λέω αυτά, το παιχνίδι με έχει κερδίσει και θα το λιώσω σίγουρα, εξάλλου είμαι άνθρωπος που μία καλή αισθητική και ένα ανεκτό gameplay μου είναι αρκετά και το Castlevania έχει μία υπερτέλεια αισθητική και ένα προβληματικό μεν (κατά τα φαινόμενα), διασκεδαστικότατο δε gameplay.

                Ρε σεις τα γραφικά του δεν είναι άπειρα τέλεια;

                Comment


                • Ρε σεις τα γραφικά του δεν είναι άπειρα τέλεια;
                  Pragmatika ti na sou pw, mporei sto perivalon na einai apaixta, omws kapoioi xarakthres den einai katholou kala sxediasmenoi IMO kai den milaw mono gia to art direction.
                  Genika human females SUCK....

                  Kata ta alla exeis dikio se ola, kai emena me kairdise h aisthitikh tou titlou, mono afto mou eftane gia na goustarw, symperasma?

                  "Ite can really bring the dead back!"
                  "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                  But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                  Kindred, this blade and I.
                  "

                  "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                  Greek Gaming Videos
                  Greek Final Fantasy Forum

                  Comment


                  • Το'χω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό,αλλά λόγω της κωμικής μου οικονομικής κατάστασης,αλλά και της "τυφλής" μου πίστης στο στοιχηματικό ρεφάρισμα,το project έχει μπεί εξ'ολοκλήρου στον "πάγο".

                    Καταρχήν thanks nooto ήσουνα κατατοπιστικότατος,μιας και δεν έχω δει πολλά πράγματα ακόμη,αλλά απο αυτά τα λίγα και εγώ πάνω κάτω αυτή την άποψη είχα σχηματίσει.Απο'κει και πέρα χαίρομαι κυριως γιατί επιτέλους βρέθηκε ένα παίγνιον με πολύ μεγάλη διάρκεια (γιατί για το είδος του παιχνιδιού είναι πολύ μεγάλη) αλλά έχω 2 ερωτήσεις:

                    1) Replay Value

                    και...

                    2)Οκ,ξέρουμε ότι αυτό δεν είναι Castlevania όπως το μάθαμε και το αγαπήσαμε.Υπάρχουν καθόλου στοιχεία εντός παιχνιδιού παρμένα απο τους υπερκαβλιάρηδες side scrolling επικούς τίτλους?

                    Comment


                    • Thnx Naked Snake .

                      Replay value υπαρχει και σε σχετικα μεγαλο βαθμο. Το παιχνιδι ειναι χωρισμενο σε 12 κεφαλαια και καθε κεφαλαιο σε επιμερους κομματια. Καθως προχωρας ανα τα επιπεδα, υπαρχουν διαδρομες τις οποιες δεν μπορεις να ακολουθησεις διοτι ατυπα ξεκλειδωνουν αφου αποκτησεις συγκεκριμενες δυναμεις (πχ φτερα+μποτες που σου δινουν την δυνατοτητα του long jump, relics που αυξανουν την δυναμη σου με συνεπεια να μπορεις να σπας τοιχους που ανοιγουν νεα μονοπατια κλπ). Ως συνεπεια το παιχνδι για να το δεις full- να παρεις ολους του εξοπλισμους κλπ πρεπει να γυριζεις σε προηγουμενα levels (φαντασου κατι αντιστοιχο με τα metroidvania αλλα να γυρνας στα προηγουμενα κεφαλαια προκειμενου να ξεκλειδωνεις νεα μονοπατια). Επιπλεον καθε level με το που το τελειωνεις, εχει ενα ειδος challenge mode που σου ζητα να το επαναλαβεις βαζοντας σου ομως trials (πχ σκοτωσε το boss του επιπεδου χωρις να χρησιμοποιησεις light magic κλπ). Ορισμενα απο αυτα ειναι αρκετα εξυπνα, αλλα καπως βαρετα. Τελος υπαρχει ενας ακομα βαθμος δυσκολιας που ανοιγει οταν τελειωσεις το παιχνιδι.

                      Γενικα υπαρχουν απειρα πραγματα να κανεις και να ασχοληθεις αλλα ουτως ή αλλως, ο τιτλος ειναι οπως ειπες και εσυ πολυ μεγαλος (εμενα στο hard μου πηρε πανω απο 25 ωρες). Απο πλευρας δηλαδη υλικου-replay value πιστευω δεν εχεις τιποτα να φοβασαι.

                      Στο δευτερο τωρα, θεωρω οτι υπαρχουν εδω μεσα ατομα (altair κλπ) που εχουν ασχοληθει με τη σειρα πολυ περισσοτερο απο μενα και ισως ειναι καλυτερο να απαντησουν αυτοι. Εγω εχοντας παιξει τα Rondo of blood (original & remake), Bloodlines, Symphony of the Night και ενα δυο ακομα, θεωρω οτι το Lords of Shadow ειναι πολυ μακρια, τουλαχιστον σε οτι αφορα το αισθητικο κομματι της υποθεσης. Υπαρχουν κοινα στοιχεια με τους πιο παλιους τιτλους της σειρας (εχθροι, τα secondary οπλα, η κατα μια εννοια metroid λογικη κλπ) αλλα ισα ισα για να δικαιολογησουν τον τιτλο castlevania. Οπως ειπα ειναι σαν παιχνιδι περισσοτερο κοντα στο Lord of the Rings (αισθητικη, μουσικη μπλα μπλα). Oπως και να εχει δεν νομιζω παντως να χαλαστεις, γενικα ειναι πολυ καλοστημενο παιχνιδι και ακολουθει αισθητικα αυτο που λεμε ''προσεγγιση επους'' (μιλαμε για τρελο presentation).

                      Evans συμφωνω περι γραφικων. Imo (το ξαναλεω) το παιχνιδι ειναι πολυ προσεγμενο και στα γραφικα και στην κλιμακα και στο (απιστευτο) presentation και ανα σημεια ξεπερναει ανετα το god of war 3 στα μεγαλα του ατου. Το ζητημα ειναι οτι καποια προβληματα, του στερουν το να απογειωθει (το platforming που ειναι το 50% του παιχνιδιου ειναι τελειο αλλα χαλαει πολλες φορες απο την καμερα...το συστημα μαχης ειναι πολυ εξυπνα και ιδιαιτερα φτιαγμενο αλλα πεφτει απο τους κοινης λογικης αντιπαλους κλπ).

                      Ειτε σας αρεσει παντως ειτε οχι, το τελος πιστευω θα αποζημειωσει τους παντες .

                      Comment


                      • Θα το έκανα πολύ ευχαρίστως,όμως η ενασχόλησή μου με τον συγκεκριμένο τίτλο,περιορίζεται σε ένα playthrough του demo.Vaynard & Ground απαντήστε.

                        υ.γ.Thanks για την ψήφο εμπιστοσύνης.Γμτ με ψήνετε να το πιάσω,αλλά έχω εκκρεμότητες.
                        Carpe diem

                        Comment


                        • Ξεκίνησέ το σε χαλαρούς ρυθμούς να συμβαδίσουμε μία φορά . Κι εγώ χαλαρά θα το παίζω (εκτός και αν πάθω το γνωστό αμόκ που με πιάνει ανά καιρούς και το λιώσω).

                          Comment


                          • As poume oti moiazei poly perissotero me Castlevania apo ti moiazei to Symphony of the night.
                            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                            Kindred, this blade and I.
                            "

                            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                            Greek Gaming Videos
                            Greek Final Fantasy Forum

                            Comment


                            • Και θα σε πιστέψει κανείς?
                              Nintendo I.D.: paixtis
                              3ds friend code: 2664-2347-7128

                              Comment


                              • Oloi osoi kseroun ta klassika Castlevania prin afta ginoun Metrovania.
                                "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                                But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                                Kindred, this blade and I.
                                "

                                "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                                Greek Gaming Videos
                                Greek Final Fantasy Forum

                                Comment

                                Working...
                                X