Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sto kanoniko paixnidi oute pou fenetai, mono se kapoia cutscenes peftei to framerate anepesthita.
To provlhma me thn kamera pou anaferoun oloi den yparxei sto Demo.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Na ksanathymisw pws ta review codes exoun thema me to frame rate sto 360. H retail einai akrivws idia me to ps3.
Sto demo to xamilo frame rate de me enoxlise toso. H kamera omws se afinei ektethimeno se exthrous pou ormane kai de tous vlepeis kai ta evades den einai kai toso eukola.
Ground_Zero:
Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).
παντως μεχρι στιγμης απο τα reviews φαινεται ελαφρως κατωτερο των μεγαλων προσδοκιων που εχουμε, το release date κοντευει για να κρινουμε και εμεις
δεν περιμενα το enslaved ενα παιχνιδι που δεν κινειται ποια και σε τελειως διαφορετικο genre/υφος δρασης απο το lords of shadow με ταυτοχρονη κυκλοφορια μαζι του και να τα πηγαινει καλυτερα στα reviews
σχεδον ολα τα reviews επισημαινουνε το προβλημα με την στατικη καμερα σε καποια σημεια πως δεν παιρνει τις καταλληλες θεσεις, πραγμα που το ειδαμε και σε καποια σημεια του demo
Vazw to Lords panw apo to enslaved opoiadhpote stigmh kai na me rwthseis.
Prwta prwta goustarw medievil katastaseis kai apexthanomai post apocalyptic skhnika.
Defteron oi xarakthres tou enslaved einai xalia mavra.
Triton o theos na me fylaei an einai na ksanapaiksw paixnidi sto concept tou ICO, ena game dhladh pou na periexei se olh thn diarkeia tou to xeirotero action adventure element pou den eprepe na yparxei se kanena game, to na prostateveis enan deftero xarakthra me ton main sou, oute na to skeftomai den thelw.
Paradexomai pws isws to enslaved na exei kalyterh kamera, kalytera grafika kai kalytero gameplay, alla xilies fores na ypostw ta arnhtika tou Castlevania para ta arnhtika tou Enslaved.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Lol Ground.
Μπήκα να γράψω για τα λεγόμενα του Vaynard και τελικά θα γράψω για τα δικά σου.
Σοβαρά τώρα.
Vaynard θεωρώ πως είναι θέμα του τι περιμένεις.Αν περιμένεις από το LoS το Mεσσία του gaming ή/και της σειράς Castlevania θεωρώ πως όντως θα απογοητευτείς.Αν όμως περιμένεις απλά ένα αξιοπρεπές τρισδιάστατο μέρος της σειράς Castlevania με ένα πολύ αξιόλογο σύστημα μάχης δανεισμένο από το God of War και ένα πιστό στη σειρά lore,τότε θεωρώ πως θα το ευχαριστηθείς πιο πολύ απο προηγούμενες απόπειρες στις 3 διαστάσεις.
Να σημειώσω εδώ πως ακόμα δεν αξιώθηκα να παίξω ακόμα το ντέμο,αλλά δε νομίζω πως θα υπάρχει και τρελή διαφορά από ότι έχω δει ως τώρα σε διάφορα βίντεο,τόσο ώστε να απογοητευτώ.Θα δείξει βέβαια.
Defteron oi xarakthres tou enslaved einai xalia mavra.
πράγματι:xp:
και να πω εδώ πως και εγώ γουστάρω μεσαιωνικά σκηνικά, με επιβλητικά κάστρα, δράκους, τέρατα κτλ, και από το demo που έπαιξα το νέο castlevania έχει φοβερή ατμόσφαιρα.
@ gz ,μα ναι και εγω οποιαδηποτε στιγμη θα επελεγα ενα medieval setting με vampires κτλπ δεν τιθεται θεμα, ομως η προτιμηση του setting ειναι καθαρα υποκειμενικη και δεν μπορει να παιζει καθοριστικο ρολο στην συνολικη ποιοτητα ενος game, για το ειδος του setting λοιπον που εκπροσωπει το enslaved δεν μου φαινεται ασχημο το art direction παννως,
@ altair εχω την αισθηση οτι κοιταμε το castlevania απο διαφορετικες γωνιες, εμενα με ενδιαφερει πως μπορει να σταθει στο συνχρονο home console gamimg του 2010 ενας νεος τιτλος castlevania και ποιο συγκεκριμενα πως θα τα παει συγκρητικα με παιχνιδια ιδιου η παραπλησιου genre ενω εσυ μαλλον εστιαζεις περισσοτερο πως θα τα παει συγκριτικα με τα προηγουμενα castlevania και ποσο ομαλη θα ειναι αυτη η μεταβαση σε αυτο το god of war/darksiders style
Prosoxh den milhsa mono gia to setting, vevaia fysika kai tha einai ypokeimenika ta krithria, eksalou eipa ti tha protimousa, oxi ti einai kalytero.
Kai mias pou anaferthike to art direction tou enslaved nai einai asxhmo eidika sygritika me afto tou LOS.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
@Vaynard: Στο metacritic που κοιταξα το Castlevania:LoS εχει καλυτερο μ.ο. απο το enslaved (αυτο βεβαια δεν λεει παντα την αληθεια ).
Και θα συμφωνησω με Altair το CLoS πρεπει να το κρινουμεγια αυτο που ειναι και οχι για αυτο που θα θελαμε να ειναι. Και καποια reviews του CLoS πασχουν σε αυτο το θεμα (βλεπε ign).
Για το Enslaved τωρα και εγω μια χρα το βλεπω το art direction.
mesh tou deyterou chapter to xw. poly kalo mexri stigmis k oso pernaei wra ginetai synexws kalytero. nees kiniseis, neoi ex8roi, gamates topo8esies. afu teleiwseis ena epipedo mporeis na to ksanapaikseis gia trials k mystika. to prwto boss shadow of the colossus uber alles. wraio pou mporeis na kaneis mount kapoa terata. to platforming typiko ws wras enw 2 gryfoi htan eyxaristes notes. apo grafika k hxo yperparagwgh. level design grammiko me diafora forked paths edw k ekei. genika mono 8etika ws wra to game rularei.
Το παιχνίδι είναι έπος, δεν μπορώ να ξεκολλήσω. Τα πρώτα chapters με τον ήλιο, τη βλάστηση και τα δάση μοιάζουν μακρινό παρελθόν, τα επίπεδα στο κάστρο είναι φο-βε-ρά! Στα πρώτα 5 chapters γύρναγα πίσω και έκανα τα trials πλέον θέλω να πηγαίνω μόνο μπροστά να δω τι θα γίνει παρακάτω.
τελος το chapter 8 και ειναι η ωρα να δωθουνε καποιες απαντησεις σε μερικα ερωτηματα στορυwise
η τελευταια μαχη του chapter 8 ητανε η επικοτερη so far μεχρι την επομενη φυσικα
εχω ξεκλειδωσει τις ultimate κινησεις se holy/dark και απλα σκορπουσα τον τρομο στα vampires που συναντησα τα τελευταια chapters ακομα και στο knight diffuculty που παιζω
top ατμοσφαιρα, voice acting,ost, για καποιο λογο η ολη εμπειρια μου φερνει σε μια ποιο goth εκδοση της lotr τριλογιας (σε αυτο εχει βοηθησει το storytelling και η ορχηστρικη μουσικη επενδυση, καιρο ειχα να πωρωθω ετσι με ορχηστρικα κομματια
Comment