Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Δεν εχω ασχοληθει με gs , ουτε προκειται και ποσως με ενδιαφερουν οι ανακοινωσεις των εταιριων πριν απο την κυκλοφορια ενος παιχνιδιου , που ανακοινωνουν τα achievements...
    [/b]
    Σε αυτο θα συμφωνησω, η αναφορα των achs πριν απο την κυκλοφορια ενος τιτλου ειναι ανουσια ομως ο σκοπος της ειναι συγκεκριμενος:Ενας τιτλος καταλληλος για farming θα προσελκυσει πασας φυσης GS hunters πραγμα που μπορει να βελτιωσει τις πωλησεις (ξερετε ποσος κοσμος εχει παιξει το Avatar μονο και μονο γι αυτον τον λογο πχ;).

    Για να μην παρεξηγηθω ειμαι μεγαλος φιλος του ολου μηχανισμου, πιστευω πως μπορει να κανει τον χρηστη να βιωσει εναν τιτλο απο καθε πιθανη πλευρα (στις καλυτερες περιπτωσεις).Το μονο αρνητικο ειναι το stress που πολλες φορες προκαλει η ιδεα πως ενας τιτλος θα φαινεται ασχημα στη λιστα με τα παιχνιδια που εχει παιξει καποιος.Ωστοσο, αν καποιος δεν ενδιαφερεται για αυτη την πλευρα του συστηματος μπορει απλα να την αγνοησει, δεν υπαρχει λογος δυσαρεσκιας.
    <div align="center">

    "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

    Comment


    • Σε αυτο θα συμφωνησω, η αναφορα των achs πριν απο την κυκλοφορια ενος τιτλου ειναι ανουσια ομως ο σκοπος της ειναι συγκεκριμενος:Ενας τιτλος καταλληλος για farming θα προσελκυσει πασας φυσης GS hunters πραγμα που μπορει να βελτιωσει τις πωλησεις (ξερετε ποσος κοσμος εχει παιξει το Avatar μονο και μονο γι αυτον τον λογο πχ;).

      Για να μην παρεξηγηθω ειμαι μεγαλος φιλος του ολου μηχανισμου, πιστευω πως μπορει να κανει τον χρηστη να βιωσει εναν τιτλο απο καθε πιθανη πλευρα (στις καλυτερες περιπτωσεις).Το μονο αρνητικο ειναι το stress που πολλες φορες προκαλει η ιδεα πως ενας τιτλος θα φαινεται ασχημα στη λιστα με τα παιχνιδια που εχει παιξει καποιος.Ωστοσο, αν καποιος δεν ενδιαφερεται για αυτη την πλευρα του συστηματος μπορει απλα να την αγνοησει, δεν υπαρχει λογος δυσαρεσκιας.
      [/b]
      exactly...
      Deus Misereatur...
      Gloria filiorum patres i.e.m.e
      Viva los Vatos Locos

      ---------------------
      UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...

      Comment


      • Τελείωσα το Captain★Rainbow.
        Replay του χρόνου, yus.
        Σου προσφέρω το δικαίωμα αγοράς του Οπούνα.

        Comment


        • Εντυπωσεις και τα συναφη;

          Comment


          • μολις τελειωσα το 2ο run through στο Star Wars Force Unleashed και νομιζω οτι μπορω να μετακινήσω τα έπιπλα με το χέρι μου&#33;

            Comment


            • Εντυπωσεις και τα συναφη;
              [/b]
              Το διασκέδασα αρκετά. Το σκεπτικό του παιχνιδιού μοιάζει με το Bomber&#39;s Notebook απ&#39;το Majora&#39;s Mask, αλλά σε μεγαλύτερη κλίμακα. Έτσι ήταν και το GiFTPiA. Που σημαίνει ότι η ουσία του Captain☆Rainbow είναι το interaction με τους κατοίκους του νησιού.* Είναι αρκετά καλογραμμένο, άρα και διασκεδαστικό.
              Σε κάποιο σημείο ο Mappo (έχοντας δει τον/την Birdo να βγαίνει απ&#39; τις γυναικείες τουαλέτες), την αποκάλεσε ?ένα μάτσο χρωμοσώματα XY?.
              Το στυλ είναι φοβερό, και το νησί Mimin είναι εντυπωσιακό, ακόμα κι όταν ξεθωριάζει προς το τέλος.
              Η μουσική τα σπάει επίσης. Περίμενα να έχουν βγάλει fanbook/strategy guide με CD όπως είχαν κάνει με το Chibi-Robo και το GiFTPiA αλλά δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα ακόμα. Θα ανεβάσω καμιά 15αριά κομμάτια αφού τα περιποιηθώ με editor.


              *και τα minigames είχανε τη φάση τους όμως

              edit: Ανέβασα ένα.

              http://www.youtube.com/watch?v=x7etvYKyQCE&fmt=18
              Σου προσφέρω το δικαίωμα αγοράς του Οπούνα.

              Comment


              • Τελειώσα σε πολύ μεγάλο βαθμό το Oblivion μαζί με τα το Shivering Isles όπως και το Knights of the Nine σαν προσθήκες έπειτα από 231 ώρες παιχνιδιού και κάτι ψηλά.Φυσικά μου υπολείπονται μερικά πραγματάκια ακόμα και σε γενικές γραμμές ο τίτλος είναι υπέροχος κρίνοντάς τον πάντα γι&#39;αυτό που είναι και όχι γι&#39;αυτό που θα ήθελαν ορισμένοι να είναι.Πάρα πολλά πράγματα να ασχοληθείς και πολλά πολλά βιβλία,πάπυροι κτλ. να διαβάσεις για την ιστορία και τον κόσμο της Cyrodill αλλά και της σειράς γενικότερα.Τέλος να αναφέρω ότι το παιχνίδι διαθέτει αμέτρητα quests πρωτεύοντα και δευτερεύοντα όπως και αρκετά που δεν γράφονται στο ημερολόγιο.Πραγματικά μου φάνηκαν ατελείωτα και το καλό είναι ότι διαθέτουν μεγάλη ποικιλία

                Τα γραφικά του ακόμα και σήμερα εντυπωσιάζουν.

                Comment


                • ο τίτλος είναι υπέροχος κρίνοντάς τον πάντα γι&#39;αυτό που είναι και όχι γι&#39;αυτό που θα ήθελαν ορισμένοι να είναι.[/b]
                  :icon_twisted: :icon_twisted: :icon_twisted:


                  Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, για το συγκεκριμένο τίτλο τα έχουμε κουβεντιάσει ξανά και ξανά αρκετοί από εμάς. Μία ερώτηση μόνο, επειδή προφανώς το έλιωσες και έφτασες σε high level χαρακτήρα. Το character building και το scale leveling σε ποιό βαθμό επιτρέπουν "λάθη" και άσχετες/ άστοχες επιλογές? Σε υψηλό επίπεδο τα βγάζεις πέρα με ένα μονοδιάστατο ή μέτριο χαρακτήρα, ή χρειάζεται προσοχή? Και - πολύ βασικό - ο εξοπλισμός σε τι επίπεδα κυμαίνεται σε σχέση με το επίπεδο των εχθρών και τη δυσκολία του τίτλου?
                  Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                  Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                  Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                  Comment


                  • Τελείωσα το Subspace Emissary στο Brawl.
                    BTW Έχει βγάλει κανένας από σας τον Tabbu στο intense;

                    Comment


                    • Τελείωσα το Subspace Emissary στο Brawl.
                      BTW Έχει βγάλει κανένας από σας τον Tabbu στο intense;
                      [/b]
                      τρελος εισαι? :blink: γενικα το Intense ειναι εφιαλτης ωρες ωρες...

                      Comment


                      • :icon_twisted: :icon_twisted: :icon_twisted:
                        Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, για το συγκεκριμένο τίτλο τα έχουμε κουβεντιάσει ξανά και ξανά αρκετοί από εμάς. Μία ερώτηση μόνο, επειδή προφανώς το έλιωσες και έφτασες σε high level χαρακτήρα. Το character building και το scale leveling σε ποιό βαθμό επιτρέπουν "λάθη" και άσχετες/ άστοχες επιλογές? Σε υψηλό επίπεδο τα βγάζεις πέρα με ένα μονοδιάστατο ή μέτριο χαρακτήρα, ή χρειάζεται προσοχή? Και - πολύ βασικό - ο εξοπλισμός σε τι επίπεδα κυμαίνεται σε σχέση με το επίπεδο των εχθρών και τη δυσκολία του τίτλου?
                        [/b]
                        Το scale leveling εχει κι αυτο τα ορια του, οι περισσοτεροι εχθροι που συναντας εχουν ενα ελαχιστο κι ενα μεγιστο level. Δε νομιζω οτι παιζει να δυσκολευτεις ακομη κι αν δε κανεις καλο χαρακτηρα. Γενικα νομιζω πως στην πορεια το παιχνιδι γινεται ευκολο.
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • teliosa to dementum the ward sto ds ta kala tou ine i atmosfera tou i mousiki tou ke se kani na ise se entasi sinehos.ta ashima tou ine pos ine mikro to teliosa mesa se 5,5 ores ke ine ke polli diskolo logo tou provlimatos tou me ta save.

                          Comment


                          • :icon_twisted: :icon_twisted: :icon_twisted:
                            Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, για το συγκεκριμένο τίτλο τα έχουμε κουβεντιάσει ξανά και ξανά αρκετοί από εμάς. Μία ερώτηση μόνο, επειδή προφανώς το έλιωσες και έφτασες σε high level χαρακτήρα. Το character building και το scale leveling σε ποιό βαθμό επιτρέπουν "λάθη" και άσχετες/ άστοχες επιλογές? Σε υψηλό επίπεδο τα βγάζεις πέρα με ένα μονοδιάστατο ή μέτριο χαρακτήρα, ή χρειάζεται προσοχή? Και - πολύ βασικό - ο εξοπλισμός σε τι επίπεδα κυμαίνεται σε σχέση με το επίπεδο των εχθρών και τη δυσκολία του τίτλου?
                            [/b]
                            Καταρχάς να πω ότι είμαι θετικός με την ύπαρξη scale leveling στον τίτλο καθώς προσδίδει αρκετή πρόκληση και δεν γνωρίζεις τι θα σου πεταχτεί κάθε φορά μπροστά σου συν το ότι έχει αντίκτυπο και στο loot.Να υπενθυμίσω ότι αν παραμείνετε στάσιμοι στην level up eφαρμογή και δεν κοιμηθείτε όσο κι αν ανεβάσετε τα στατιστικά σας δεν πρόκειται να δείτε ισχυρότερους εχθρούς αλλά δεν είναι και η καλύτερη επιλογή για προφανείς λόγους στο όλο character customization.

                            Προσωπικά διάλεξα Redguard και βασίστηκα σε major skills που έχουν σχέση με την class αυτή όπως και minor που θεωρούνται σημαντικά κατά την εξερεύνηση του παιχνιδιού ή για ώθηση σε υψηλότερα stats π.χ. security,speechcraft,acrobatics κτλ.(βέβαια στο 44 level που είμαι τα έχω κάνει σχεδόν όλα master).

                            Titus αν έχεις τον χαρακτήρα σου σε υψηλό επίπεδο αλλά η κλάση του δεν συμβαδίζει με τα major skills του θα συναντήσεις αρκετές φορές προβλήματα σε διάφορα quests ή σε μερικά τυχαία dungeons.Το παιχνίδι συγχωρεί στα αρχικά στάδια ακόμα κι αν μία σημαντική αύξηση του level δεν είναι ανάλογη με μία ουσιώδη βελτίωση των major skills.
                            Ο εξοπλισμός των εχθρών σου όπως και του χαρακτήρα σου γίνεται τόσο ισχυρότερος όσο μεγαλύτερο είναι το level σου.Αν για π.χ. είσαι ένα level 35 τις περισσότερες φορές θα βρίσκεις εχθρούς με ebony,daedra και glass armour εκτός αν είναι προκαθορισμένο λόγω κάποιας quest αποστολής.Για την δυσκολία του τίτλο Titus μην τρελλαίνεσαι.Λίγο freelancer να το παίξεις στην αρχή θα γίνεις ισχυρός και δεν θα έχεις σημαντικά προβλήματα για τις αποστολές.

                            Το Oblivion όμως αν και θεωρείται rpg(όχι ότι αν δεν ήταν θα άλλαζε κάτι) στον τομέα της εξερεύνησης όπως και των μικρών και μεγάλων γεγονότων που απαρτίζουν τον κόσμο του δεν τα πάει το ίδιο καλά στον τομέα του character customization.Μπορείς εύκολα αν θυσιάσεις αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα να αναπτύξεις και ικανότητες τελείως αντίθετες με την φυλή του χαρακτήρα με αποτέλεσμα να χαθεί(αν και απαιτεί πολύ χρόνο για training) αυτή η μοναδικότητα και να γίνεις δυνατός σε όλα.

                            Θέλω επίσης να πω ότι το Oblivion όπως και τα υπόλοιπα παιχνίδια της σειράς (με εξαίρεση το Redguard) θα μπορούσαν άνετα να παρομοιαστούν έστω και με λαθεμένη διατύπωση MMO RPG.Το Oblivion έχει αρκετά λάθη αμελητέα και μη που μπορούν ως ένα σημείο να χαλάσουν κάπως την εμπειρία αλλά πραγματικά όσο και αν η Bethesda δεν ικανοποιεί μερικούς σκληροπυρηνικούς παίκτες καταφέρνει να <<χώσει>> τόσα πολλά πράγματα σε ένα δίσκο που μόνο αν ασχοληθείς εκτενέστερα - βήμα προς βήμα(από την ύπαρξη ενός εγγράφου στα κεραμίδια ενός σπιτιού μέχρι την εύρεση πτώματος του θηλυκού μέλους ενός ζευγαριού που πήγαν να ζήσουν ως ερημίτες) με τις πτυχές του παιχνιδιού της θα καταλάβεις την γενική αξία του.

                            Comment


                            • Τελείωσα το Lost Planet στο extreme (Είχα όρεξη εκείνη τη στιγμή )

                              Comment


                              • Tερμα και το Halo 2 αναλυτικοτερα :
                                +Γραφικα πολυ καλυτερα απο του 1 και υψηλης ποιοτητας
                                +Ο ηχος πιο αναβαθμισμενος
                                +Η ιστορια και το οτι ελεγχεις εναν εχθρο
                                +Τα νεα οπλα (Energy sword FTW &#33;&#33;)
                                -το Dual wield δν με ενθουσιασε ιδιαιτερα καθως σε περιοριζε αρκετα
                                -το τελος πολυ αποτομο
                                Ξεκιναω το 3 &#33;&#33;&#33;


                                Aντρέας Παγουλάτος

                                Comment

                                Working...
                                X