Finished GTA4. Ώρα να συνεχίσω το κάψιμο στο NG2
Announcement
Collapse
No announcement yet.
I just finished
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ολοκληρωσα το The Witcher (ΕΕ).Μοναδικο RPG, εξαιρετικα ωριμο και με βαθυτατους προβληματισμους.Αποτελει must οχι μονο για τους RPG fans μα και για οσους εχουν πλεον βαρεθει τα κοινοτυπα, good vs evil σεναρια.Τα διλληματα που συναντα ο παικτης ειναι πραγματικα συνθετα (οσον αφορα το main quest κυριως) και πολλες φορες τα αποτελεσματα των επιλογων του γινονται ξεκαθαρα πολλες gameplay ωρες μετα.Σε καποιο σημειο ο τιτλος με εχασε λιγο μιας και ειχε να κανει με πολλες "kill the monster" αποστολες (λογικο αν λαβει κανεις υποψην του το επαγγελμα του πρωταγωνιστη) ομως γρηγορα με ξανακερδισε με τις ενδιαφερουσες ανατροπες του, ειδικα προς το τελος.Το dungeon design οπως ειπαν κι αλλοι πριν απο μενα ειναι καπως αδιαφορο ομως αυτο αποτελει μακραν δευτερευων στοιχειο σε εναν τιτλου οπου η αισθητικη ειναι αψογη, η μουσικη σε μαγευει και η υποθεση σε κανει να δεις πολλα πραγματα περα απο απλοικο φασμα του ασπρου και του μαυρου.
Ο Geralt ειναι φανταστικος χαρακτηρας, "υπαρχει" σαν οντοτητα στον κοσμο περα απο τις επιλογες του χειριστη του.Στην αρχη με ειχε ενολχησει το οτι πχ αποφασιζει ποια θα ειναι η αμοιβη του για μια αποστολη χωρις να σου δινει το δικαιωμα να επεμβεις ομως γρηγορα εκτιμησα την επιλογη αυτη των devs:Ο χαρακτηρας διατηρει την ταυτοτητα του (ανεπτυγμενη μεσω των μυθιστορηματων που προηγηθηκαν) και ταυτοχρονα απαλασει τον παικτη απο ολα τα "δευτερευοντα" αφηνοντας περισσοτερο χρονο στη διαθεση του χειριστη ωστε να μπορει να απολαυσει τον υπεροχο, ορθα δομημενο και πληρη κοσμο.Να τονισω πως το φαινομενο ΔΕΝ ειναι καθολικο μιας και η αναλογια ειναι πετυχημενη και δε δημιουργει προβλημα.
Θα κανω μια μικρη αναφορα στους διαλογους οι οποιοι ειναι απιστευτοι, πρωτοτυποι και κυμαινονται απο χιουμοριστικοι εως απολυτα σοβαροι και βαθυστοχαστοι.
Ο τεχνικος τομεας ειναι πολυ καλος, με ομορφα (αν κι οχι ιδιαιτερα λεπτομερη) γραφικα (BioWare's Aurora engine is at work) δοσμενα με αψογη αισθητικη οπως ειπα και πιο πριν, υπεροχη μουσικη και απολαυστικα sound effects.
Αμεσα θα ξεκινησω ενα ακομα playthrough στο Hard οχι μονο για την αυξημενη προκληση μα και για να δω ενα ακομα μικρο μερος των απειρων επιλογων που σου παρεχει.
Comment
-
riviera finito (me argous ry8mous panta) kai synexizw liwsimo sto wii fit (ena forthgo idrwta exw ri3ei...)kai xalara xenogears.Deus Misereatur...
Gloria filiorum patres i.e.m.e
Viva los Vatos Locos
---------------------
UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...
Comment
-
Τουλάχιστον σώμα έφτιαξες;
[/b]Deus Misereatur...
Gloria filiorum patres i.e.m.e
Viva los Vatos Locos
---------------------
UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...
Comment
-
riviera finito (me argous ry8mous panta)
[/b]
Σημειωση:Να παρω καποτε φορητο επιτελους...
Comment
-
Το Riviera μου το ειχε δειξει πριν απο καιρο ο Evans και μου ειχε κανει πολυ καλη εντυπωση, ειδικα η αισθητικη...
Σημειωση:Να παρω καποτε φορητο επιτελους...
[/b]Deus Misereatur...
Gloria filiorum patres i.e.m.e
Viva los Vatos Locos
---------------------
UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL...
Comment
-
Εγω τελειωσα το BCommando (μολις τωρα) και ο,τι και να πω ειναι λιγο.
800 points? It's a steal.
Η τελευταια πιστα ηταν 4πλασια σε διαρκεια απο τις αλλες αλλα τα σπαγε, ιδιως το platforming element.
Γενικα η platforming λογικη ειναι τελεια και μου αρεσει οσο και στα ΜΜ.
Να δω αν θα συνεχισω σε αλλη δυσκολια ή αν θα γυρισω στο ΜΜ9.
Παντως μαζεψα και τα 12 yashichi, κατι ειναι κι αυτο .
Comment
-
Με τόσο hype που ρίχνεις θα με κάνεις να το αγοράσω κι εγώ, παρόλο που δεν ήμουν μεγάλος fan του κλασικού.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Χθες ολοκληρωσα το darkSector.Σα περιπτωση δημιουργιας ο τιτλος παρουσιαζει παρα πολλες ιδιαιτεροτητες, κυριως στον τροπο με τον οποιοα "δανειζεται" στοιχεια απο αλλους, αξιολογους και πετυχημενους τιτλους.
Για να γινω ξεκαθαρος, το darkSector ειναι προφανως και ξεκαθαρα ενα υβριδιο των RE4 & GoW.ΤΑ ΠΑΝΤΑ στο gameplay θυμιζουν εναν απο τους παραπανω τιτλους:Horror elements, αγορα και τροποποιηση οπλων καθως και run 'n gun gameplay οπως ο τιτλος της CAPCOM και melee attacking, καλυψη και σχεδιασμος περιοχων ala Gears.H μονη ουσιαστικη προσθηκη στον τιτλο απο τους devs του ειναι το περιβοητο glaive το οποιο απο μονο του προσφερει παρα πολλες επιλογες οσον αφορα την προσεγγυση των μαχων.
Ο τιτλος κανει σωστα ενα σωρο πραγματα και το λεω αυτο χωρις να θελω να υπερβαλλω ή να του "χαρισω" βαθμους:Η αισθητικη ειναι αψογη (πραγματικα θα σας θυμησει πολλες ταινιες παρομοιου περιεχομενου οπως τα 28 και I am Legend) o ηχος τοσο απο αποψης μουσικης οσο κι απο sound effects κανει καλα τη δουλεια του και η γενικοτερη απεικονιση κινειται σε πολυ καλα επιπεδα.Αξιοσημειωτο πως το παιχνιδι τρεχει μηχανη ειδικα σχεδιασμενη γι αυτο (Evolution engine) η οποια αν κι οχι τοσο γνωστη οσο αλλες κρατα το επιπεδο των γραφικων και της φυσικης σε αξιοπρεπη επιπεδα απο την αρχη μεχρι το τελος.
Ο χαρακτηρας που καλουμαστε να χειριστουμε λεγεται Hayden Tenno και ειναι κι αυτος (οπως και το συνολο του τιτλου) υβριδικος, κατι μεταξυ δυο πολυ bad - ass προταγωνιστων που ξερουμε κι αγαπαμε - μιλαω σαφως για τους Leon S.Kennedy και Marcus Fenix.Σε συγκριση με αυτους πρεπει να πω πως δεν ειναι εξισου πνευματωδης ή εμφανισημος με τον πρωτο, ουτε και μπορει να συγκριθει με τον δευτερο απο αποψης macho...παρ 'ολα αυτα κανει τη δουλεια του σωστα, παρα την σχεδον παντελη ελλειψη χαρακτηρα.
Εδω βρισκεται και το χαμενο δυναμικο του τιτλου.Οι devs ξεκινανε πολυ καλα να μας αφηγουνται μια ιστορια που περιπλεκει αποπροσανατολισμενους χαρακτηρες, χαμενους ερωτες και προδοσιες μονο και μονο για να μας αφησουν στα κρυα του λουτρου μετα απο σχεδον δυο ωρες gameplay.Στο μεγαλυτερο μερος του τιτλου γενικα ο παικτης πηγαινει απλα απο μαχη σε μαχη χωρις να γνωριζει τι ακριβως κυνηγαει...
Τα παραπανω ωστοσο αποτελουν δευτερευων στοιχειο.Οι μαχες του τιτλου ειναι τοσο διασκεδαστικες που δεν αφηνουν περιθωριο σε παραπονα προσφεροντας εναν σωρο απο λειτουργιες και τακτικες προς εφαρμογη.Η brutal παρουσιαση και χρηση των μεσων που δινονται στον χρηστη εμπλουτιζουν την εμπειρια των παιχνιδιων απο τους οποιους τραβα εμπνευση το dS σε κατι ισως ανωτερο απο τα αρχικα συστατικα του.Το μονο ευδιακριτο προβλημα ειναι η ΑΙ των εχθρων ή μαλλον η ελλειψη αυτης...
Ο τιτλος στο μεγαλυτερο μερος του ειναι αρκετα balanced με καλο διαμοιρασμο checkpoints και ελαχιστη "ακυροτητα" κατι που κανει τα λαθη στον σχεδιασμο που φαινονται προς το τελος του να μοιαζουν ακομα πιο δυσαρεστα.Σε γενικες γραμμες απαιτει παντως λιγοτερη υπομονη απο οτι το μεσο shooter μιας και παρ'οτι σχετικα προκλητικο απαιτει λογικη και στρατηγικη σκεψη περισσοτερο απο οτι τα περισσοτερα παιχνιδια του ειδους.
Ενας αξιολογος τιτλος λοιπον, λιγακι αδικημενος και ξεκαθαρος με τις προοπτικες του:Πηρε στοιχεια απο δυο κορυφαια video games και εγινε κατι - αν κι οχι καλυτερο απο του "γονεις" του - σιγουρα περισσοτερο απο το αθροισμα των μερων του.
Comment
Comment