Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Παει το Rez, αφου επιτελους τελειωσα καθε mode..
    Πρεπει συνολικα να το τελειωσα πανω απο 20 φορες και να εφαγα περαν αυτου συνολικα κανα 30ωρο..

    Καποια στιγμη θα το παλεψω και για high scores ανα πιστα, αλλα για την ωρα θελω επειγοντως κατι διαφορετικο.

    Για να κανω unlock τα παντα εκατσα και το τελειωσα μονοκοπανια ολες τις πιστες x6 φορες.

    Στη συνεχεια ελπιζω να βρω κατι λιγοτερο καμμενο.
    [/b]

    πω πω ΚΑΨΙΜΟ!!!
    Carpe diem

    Comment


    • no more heroes (λεω να το παρετε αμα το βρειτε στα 30 ευρω)
      lego starwars the complete saga (Wii)
      lego starwars the complete saga (ds)
      apollo justice (απο τα καλυτερα της σειρας? ναι!)
      monkey island (pc)
      geometry wars galaxies (ds)
      professor layton
      warhammer 40.000 (ds)

      και αρκετα ακομη παιχνιδια τα οποια μου διαφευγουν αυτη την στιγμη.

      Comment


      • πότε πρόλαβες;εγώ ακόμα παλεύω το δέκατο κεφάλαιο στο ninja gaiden.
        10th chapter boss sucks.
        Carpe diem

        Comment


        • καποια απο τα παιχνιδια τα εχω τελειωσει εδω και μερες. απλα τωρα τα εγραψα ολα μαζι

          Comment


          • Forza 2!!!!!!!!!&#33 ;!!!!!!!!! Επιτέλους Το είχα αφήσει τον Σεπτέμβριο γιατί δεν μπορούσα να περάσω την Nurburgring στα time trials.. το έπιασα σήμερα και το πέρασα με την 2η. Απίθανο παιχνίδι με μεγάλο replay value


            Comment


            • Μετά από πολύ κόπο,χρόνο και προσεκτικά βήματα ολοκλήρωσα την Crow's Nest legendary level (δεύτερη πίστα) στο Halo 3 με σχεδόν όλα τα skulls ενεργοποιημένα (εκτός Black Eye και Mythic).Πόσα χαπάκια "Depon" που εκρήγνυνται να έχω αποφύγει σε όλο το επίπεδο θα ξεπερνούν τα 67... :blink:
              Η διαφορά στο επίπεδο δυσκολίας και στο A.I των εχθρών μεταξύ του Legendary με τα skulls και του απλού Legendary είναι χαώδης.

              Comment


              • να δω ρε καμμένε άμα έρθω Πάτρα πως θα παίζουμε.θα με ποουνάρεις συνέχεια.
                Carpe diem

                Comment


                • Απλά να σου πω ότι η διαφορά του A.I του υπολογιστή με το ανθρώπινο είναι μέρα με την νύχτα.Οπότε μπορεί να φάω κι εγώ ξαφνικό ownage...

                  Comment


                  • μπαααα...ο υπολογιστής είναι πιο έξυπνος από μένα...
                    Carpe diem

                    Comment


                    • Λοιπον τελειωσα τελικα το portable ops ( με το ρολοι να γραφει 24+ ωρες -μιας και τωρα τελευταια αναφερομαστε στην διαρκεια της σειρας- ) και επιτελους επανεφερα λιγο στο μυαλο μου το potential που εχει το φορητο . Αν και τα κλασσικα προβληματα συνεχιζουν να υπαρχουν , μπορω να πω πως ειναι μια απολυτως ολοκληρωμενη metal gear εμπειρια την οποια και ευχαριστηθηκα . Η ολη δομηση του τιτλου ηταν πολυ καλη και ταιριαζε στο φορητο μιας και ο χωρισμος του παιχνιδιου σε μικρες αποστολες ηταν οτι πρεπει δεδομενης της on the go εμπειριας . Πολυ καλη προσθηκη και το ολο συστημα με την στρατολογηση των αντιπαλων (προσθετει αρκετες ωρες και ποντους στο gameplay του τιτλου ) . Δοκιμασα επισης και το online (κυριως το deathmatch) , το οποιο το βρηκα πολυ καλο αν και εξελισσεται πολυ γρηγορα για τα δεδομενα stealth προοπτικης . Οσο για το σεναριο συνεχιζει να βρισκεται πολυ ψηλα μαζι με τους υπολοιπους τιτλους της σειρας ( αν και το βρισκω πιθανο να υπαρξει και sequel μιας και δεν δινεται απαντηση στα παντα ) . Οσοι ειστε κατοχοι psp ( εστω και αργα ) μην το παραληψετε .

                      Comment


                      • Λοιπον τελειωσα τελικα το portable ops ( με το ρολοι να γραφει 24+ ωρες -μιας και τωρα τελευταια αναφερομαστε στην διαρκεια της σειρας- ) και επιτελους επανεφερα λιγο στο μυαλο μου το potential που εχει το φορητο . Αν και τα κλασσικα προβληματα συνεχιζουν να υπαρχουν , μπορω να πω πως ειναι μια απολυτως ολοκληρωμενη metal gear εμπειρια την οποια και ευχαριστηθηκα . Η ολη δομηση του τιτλου ηταν πολυ καλη και ταιριαζε στο φορητο μιας και ο χωρισμος του παιχνιδιου σε μικρες αποστολες ηταν οτι πρεπει δεδομενης της on the go εμπειριας . Πολυ καλη προσθηκη και το ολο συστημα με την στρατολογηση των αντιπαλων (προσθετει αρκετες ωρες και ποντους στο gameplay του τιτλου ) . Δοκιμασα επισης και το online (κυριως το deathmatch) , το οποιο το βρηκα πολυ καλο αν και εξελισσεται πολυ γρηγορα για τα δεδομενα stealth προοπτικης . Οσο για το σεναριο συνεχιζει να βρισκεται πολυ ψηλα μαζι με τους υπολοιπους τιτλους της σειρας ( αν και το βρισκω πιθανο να υπαρξει και sequel μιας και δεν δινεται απαντηση στα παντα ) . Οσοι ειστε κατοχοι psp ( εστω και αργα ) μην το παραληψετε .
                        [/b]
                        Το παιχνίδι είναι φανταστικό.
                        Θα ήθελα να προσθέσω ότι υπάρχουν ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ βίντεο που προχωρούν την πλοκή και είναι σαν κόμικ με ομιλία.
                        https://www.emulator-zone.com
                        I am an iteration closer to my desired solution!
                        The World Ends With You

                        I will wipe out the Belmonts from the face of earth!
                        Castlevania Lords of Shadow

                        I am Wowser, King of the Woopa Twoopa and ruler of the Shroom Kingdom
                        Hyperdimension Neptunia

                        Comment


                        • Λοιπον παιδες μολις ολοκληρωσα και τα τελευταια μυστικα σεναρια του RE:The Umbrella Chronicles και μπορω επιτελους να εκφερω μια πληρη γνωμη για τον τιτλο.

                          Το ξεκινημα του ειναι δυναμικοτατο και βαζει τον παικτη στο ρολο του Billy ή της Rebecca.Το παιχνιδι ακολουθει ολιγον τι φθηνουσα πορεια αφου προσφερει μια υπεροχη (και σχετικα ακριβη) αναδρομη στα γεγονοτα του "0",μια πολυ καλη περιληψη του Original (Chris/Jill),μια παντελως ασχετη με το αρχικο δημιουργημα μα διασκεδαστικη εκδοχη του Nemesis (Jill/Carlos) καθως κι ενα κακο νεο κεφαλαιο στην ιστορια της εταιριας γεματο mindless πιστολιδι σε υφος The House of the Dead.Παραλληλα με τα γνωστα αυτα και αγνωστα γεγονοτα δινεται η δυνατοτητα αφου εκπληρωθουν ορισμενες παραμετροι να ασχοληθουμε με τις περιπετειες καποιων δευτερευοντων ή παρασκηνιακων χαρακτηρων (δε ξερω κατα ποσο η Ada και ο Wesker μπορουν να θεωρηθουν δευτερευοντες).Ο τιτλος εχει στο μεγαλυτερο μερος του πολυ καλη ατμοσφαιρα κι αποτελειται απο μια συνθεση ικανοποιητικων (και λειτουργικων) γραφικων - αν και ειναι κομματακι κατωτερα απο αυτα του "4",ακομη και της GC εκδοσης - υπεροχο ηχο στο υφος της σειρας,καλο voice acting και καλη φυσικη.Το προτεινω ανεπιφυλακτα σε ολους τους λατρεις της σειρας μιας και προσφερει πολλες κι ενδιαφερουσες πληροφοριες οι οποιες δε δινονται απο πουθενα αλλου.Αν ειχαν κλεισει τα γεγονοτα με μια πιο καλοφτιαγμενη τελευταια ενοτητα και ειχαν δουλεψει λιγακι περισσοτερο τη μηχανη γραφικων θα μιλουσαμε ισως για το καλυτερο rail shooter (μετα παντα απο τα δυο πρωτα Panzer Dragoon και το Orta) ολων των εποχων.

                          ΥΓ Η εμπειρια απογειωνεται στο co-op mode και κατα τη γνωμη μου η προσθηκη του Zapper ενισχυει της αισθηση της αλληλεπιδρασης.
                          <div align="center">

                          "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                          Comment


                          • HALO 2 στο heroic.

                            Μα πόσο τέλειο ήταν&#33; Απόλαυσα την κάθε στιγμή του παιχνιδιού, με εξαιρεση δύο σημεία. Γενικά το βρήκα καλύτερο από το πρώτο, μου άρεσε πολύ πολύ περισσότερο, αλλά έλειπαν κάποια πολύ εντυπωσιακά σκηνικά, κυρίως, βέβαια, οι τεράστιες εκτάσεις και το πολύ ξύλο με τα οχήματα (είχε και αυτό τις στιγμές του βέβαια). Μου φάνηκε ότι δόθηκε πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα στους κλειστούς χώρους, παρά στους ανοιχτούς. ΟΚ, γούστα είναι αυτά, ίσως αν παίξω τώρα το 1 στο heroic και ασχοληθώ σοβαρά μαζί του να αλλάξω γνώμη. Αλλά για μένα μετράει πάρα πολύ όταν δε μου τη σπάει το παιχνίδι, και αυτό μου την έσπασε μόνο σε δύο σημεία&#33;

                            Επίσης, τεράστιο + είναι το σενάριο και οι κινηματογραφικές σκηνές. Για μένα είναι πάρα πολύ σημαντικό να υπάρχει σενάριο και να προωθείται σωστά και καλά. Το 1 με απογοήτευσε πλήρως σε αυτόν τον τομέα και ποτέ δεν κατάλαβα προς τι ο χαμός, όταν βγήκε, για το σενάριο του. ΟΚ ίσως ως RPGας να έχω δει πολύ πιο τρελά (και καλά) σενάρια, αλλά αυτό που έδειξε το 1 ήταν... lol . Το 2 ήταν φοβερό, λες και έπαιζες παιχνίδι άλλης σειράς.

                            Spoilers από εδώ και κάτω

                            Σεναριακά τώρα... Μπορώ να πω ότι έχω κολλήσει άσχημα. Ανυπομονώ να μάθω κάποια πράγματα, υπάρχουν πολλά ερωτήματα και πολλές απορίες. Για κάποιο λόγο, όμως, πιστεύω ότι δε θα μου δοθούν απαντήσεις που θα μου αρέσουν. Φαίνεται για ένα πάρα πολύ καλά μελετημένο sci-fi σενάριο, αλλά για τίποτα παραπάνω. Η ιδέα της λειτουργίας των ΗΑLO μου φάινεται εντελώς κουλή, αλλά διακρίνω και κάτι ενδιαφέρον σε αυτήν. Αν το σύστημα καταστρέφει όλη την ζωή και δεδομένου ότι έχει χρησιμοποιηθεί ήδη μία φορά (να υποθέσω πριν από εκατομμύρια χρόνια;), τότε η ζωή ξαναβρήκε το δρόμο της και από το 0 έφτασε ξανά στο σημείο που είναι τώρα. Όλες οι φιλές ξαναδημιουργήθηκαν, σιγά σιγά βάσει της εξελλικτικής πορείας, το ίδιο και οι άνθρωποι, αλλά και το Flood (αν και δεν ξέρω από που προέρχεται). Το παιχνίδι σου λέει ότι μόνο μία φορά έγινε αυτός ο "κύκλος", αλλά βάσει των όσων σκέφτηκα θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η 1000η φορά (αν και δε στέκει και τόσο, επειδή ο οracle είπε για 1 φορά και δεν αποτελεί έμβιο οργανισμό). Όπως και να έχει, ο "κύκλος" θα μπορούσε να επαναλαμβάνεται συνέχεια. Και το Great Journey των Covenant (ένα ακόμα μυστήριο είναι το από που προέκυψε το covenant) ίσως να είναι απλώς η πορεία για τη λύτρωση όλου του έμβιου κόσμου από το Flood και η επανάληψη της ίδιας ζωής.

                            Καλά όλα αυτά είναι απλές σκέψεις. Είναι η μόνη λογική (και ενδιαφέρουσα) εξήγηση που μπορώ να δώσω. Βέβαια, δεν ξέρω τίποτε απολύτως για τους Forerunners και για το τι κρύβεται στη Γη. Πριν παίξω το 3 θα κάτσω να δω όλα τα videos του 1 και του 2 (το essentials της legendary λέει ότι έχει μέσα τα cut-scenes), ώστε να είμαι καλύτερα προετοιμασμένος για το τέλος. Πάντως ειναι όντως μοναδικές εμπειρίες αυτά τα παιχνίδια.

                            Comment


                            • HALO 2 στο heroic.

                              Μα πόσο τέλειο ήταν&#33; Απόλαυσα την κάθε στιγμή του παιχνιδιού, με εξαιρεση δύο σημεία. Γενικά το βρήκα καλύτερο από το πρώτο, μου άρεσε πολύ πολύ περισσότερο, αλλά έλειπαν κάποια πολύ εντυπωσιακά σκηνικά, κυρίως, βέβαια, οι τεράστιες εκτάσεις και το πολύ ξύλο με τα οχήματα (είχε και αυτό τις στιγμές του βέβαια). Μου φάνηκε ότι δόθηκε πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα στους κλειστούς χώρους, παρά στους ανοιχτούς. ΟΚ, γούστα είναι αυτά, ίσως αν παίξω τώρα το 1 στο heroic και ασχοληθώ σοβαρά μαζί του να αλλάξω γνώμη. Αλλά για μένα μετράει πάρα πολύ όταν δε μου τη σπάει το παιχνίδι, και αυτό μου την έσπασε μόνο σε δύο σημεία&#33;

                              Επίσης, τεράστιο + είναι το σενάριο και οι κινηματογραφικές σκηνές. Για μένα είναι πάρα πολύ σημαντικό να υπάρχει σενάριο και να προωθείται σωστά και καλά. Το 1 με απογοήτευσε πλήρως σε αυτόν τον τομέα και ποτέ δεν κατάλαβα προς τι ο χαμός, όταν βγήκε, για το σενάριο του. ΟΚ ίσως ως RPGας να έχω δει πολύ πιο τρελά (και καλά) σενάρια, αλλά αυτό που έδειξε το 1 ήταν... lol . Το 2 ήταν φοβερό, λες και έπαιζες παιχνίδι άλλης σειράς.

                              Spoilers από εδώ και κάτω

                              Σεναριακά τώρα... Μπορώ να πω ότι έχω κολλήσει άσχημα. Ανυπομονώ να μάθω κάποια πράγματα, υπάρχουν πολλά ερωτήματα και πολλές απορίες. Για κάποιο λόγο, όμως, πιστεύω ότι δε θα μου δοθούν απαντήσεις που θα μου αρέσουν. Φαίνεται για ένα πάρα πολύ καλά μελετημένο sci-fi σενάριο, αλλά για τίποτα παραπάνω. Η ιδέα της λειτουργίας των ΗΑLO μου φάινεται εντελώς κουλή, αλλά διακρίνω και κάτι ενδιαφέρον σε αυτήν. Αν το σύστημα καταστρέφει όλη την ζωή και δεδομένου ότι έχει χρησιμοποιηθεί ήδη μία φορά (να υποθέσω πριν από εκατομμύρια χρόνια;), τότε η ζωή ξαναβρήκε το δρόμο της και από το 0 έφτασε ξανά στο σημείο που είναι τώρα. Όλες οι φιλές ξαναδημιουργήθηκαν, σιγά σιγά βάσει της εξελλικτικής πορείας, το ίδιο και οι άνθρωποι, αλλά και το Flood (αν και δεν ξέρω από που προέρχεται). Το παιχνίδι σου λέει ότι μόνο μία φορά έγινε αυτός ο "κύκλος", αλλά βάσει των όσων σκέφτηκα θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η 1000η φορά (αν και δε στέκει και τόσο, επειδή ο οracle είπε για 1 φορά και δεν αποτελεί έμβιο οργανισμό). Όπως και να έχει, ο "κύκλος" θα μπορούσε να επαναλαμβάνεται συνέχεια. Και το Great Journey των Covenant (ένα ακόμα μυστήριο είναι το από που προέκυψε το covenant) ίσως να είναι απλώς η πορεία για τη λύτρωση όλου του έμβιου κόσμου από το Flood και η επανάληψη της ίδιας ζωής.

                              Καλά όλα αυτά είναι απλές σκέψεις. Είναι η μόνη λογική (και ενδιαφέρουσα) εξήγηση που μπορώ να δώσω. Βέβαια, δεν ξέρω τίποτε απολύτως για τους Forerunners και για το τι κρύβεται στη Γη. Πριν παίξω το 3 θα κάτσω να δω όλα τα videos του 1 και του 2 (το essentials της legendary λέει ότι έχει μέσα τα cut-scenes), ώστε να είμαι καλύτερα προετοιμασμένος για το τέλος. Πάντως ειναι όντως μοναδικές εμπειρίες αυτά τα παιχνίδια.
                              [/b]
                              Welcome to the club.Believe...
                              <div align="center">

                              "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                              Comment


                              • <div class='quotetop'></div>
                                HALO 2 στο heroic.

                                Μα πόσο τέλειο ήταν[/b]
                                Στα ελεγα εγω . Λογικα θα εχεις αρχισει στα καπακια και το 3 ( εγω δεν ειχα αντεξει ) . Αν ζητουσες ανοιχτους χωρους αρχισε να προετοιμαζεσαι για το σοκ που θα ακολουθησει&#33;&#33;

                                Comment

                                Working...
                                X