Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Yes, I believe!

    Δεν μπορείτε να φανταστείτε πώρωση (ΟΚ μπορείτε, απλώς δίνω έμφαση). Σήμερα το πρωί, δύο ώρες προτού φύγω για σχολή, καθόμουν και έβλεπα όλη τη διαφημιστική καμπάνια της ms για τον τίτλο. Μα πόσο πιο hype πια . Στα καπάκια έβαλα να παίξω και την πρώτη πίστα και λέω AWSOMENESS!!! Εννοείται heroic για αρχή και μετά legendary.

    Το λέω ξανά, δεν κόβω φλέβα για το σενάριο, ξέρω ότι τίποτα δεν μπορεί να φτάσει το μεγαλείο άλλων παιχνιδιών. Ζητάω εξάλλου τελείως διαφορετικά πράγματα από ένα σενάριο και έχοντας παίξει παιχνίδι με φιλοσοφικές, ψυχολογικές, θρησκευτικές, πολιτικές κτλ προεκτάσεις, σίγουρα το HALO και οποιοδήποτε HALO έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Αλλά επειδή είμαι τρελό fanboy των άριστων sci-fi ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΩ HALO FANBOY XD .

    Μέχρι και gold membership σκέφτηκα να βάλω, αλλά δε νομίζω να το κάνω.

    Comment


    • the legend of zelda : twilight princess, πολυ ομορφο τελος μπραβο στην nintendo, το μονο που με ψιλοξενερωσε ητανε οτι το τελευταιο save το ειχα κανει στην μεση του dungeon, καποια στιγμη θα ασχοληθω και με το cave of ordeals ( τα περιφημα 100 dungeons με εχθρους ) και θα το συμπεριλαβω στο achievements thread οταν τα κανω ολα πλατινενια στο link's crossbow training ( μονο τα lvl 6 και 7 μεινανε αργκ )


      To halo το εχω αφησει στην 7η πιστα (legendary) και βαριεμαι, μηπως πρεπει να το παιξω σε xbox ? γιατι με mouse & keyboard ( mouse_acceleration 0 στην console παντα ) 400fps και απολυτη ευκρινεια σε 1600*1200 το παιχνιδι μονο challenging δεν ειναι, btw βαλανε στο 3 κανενα κουμπι για wall jump ? dodge ? ενα sprint τελος παντων ρε αδερφε, οφειλω να αναγνωρισω πως ο τεχνικος τομεας δεν φαινεται τοσο γερασμενος παρολο που εχουν περασει 7 χρονια σχεδον, δηλαδη αυτα πορωσαν τον κοσμο τοτε ? τα γραφικα το ΑΙ και το καπως προχωρημενο (για mainstream fps) σεναριο ?

      Comment


      • Halo 1 heroic...

        Εντάξει ότι και να πω είναι λίγο.Το παιχνίδι το καταευχαριστήθηκα.Σεναριακά ήταν καλό και πιστεύω στα επόμενα θα γίνει ακόμα καλύτερο.Τα γραφικά κρατάνε μια χαρά ακόμα και τώρα...Gameplay απίστευτο και AI αξεπέραστο.To soundtrack το λάτρεψα και ίσως το αγοράσω σε cd(αν το βρω).Τα cutscenes δίνουν έναν άλλο τόνο στο παιχνίδι,πιο κινηματογραφικό.Ο σχεδιασμός των πιστών μου άρεσε πολύ με αγαπημένες το Cartographers,Halo, και The Maw.Ειδικά το the maw ήρθε μετά από πίστες λίγο άσχημες(the library,two betrayals οι χειρότερες evar και kayes απλά μέτρια)και μου φάνηκε ωραίο αν και ίδιο με Pillar.

        SPOILERS Στο τέλος όπου τρέχεις να σωθείς στο The Maw είναι όλα τα λεφτά B) ....Ρε παιδία έχω και μία ερώτηση...Η μπλέ παπαρίτσα τι είναι?Δεν κατάλαβα καθόλου END

        Συνολικά σχεδόν άριστο,το μόνο που με χάλασε ήταν οι 3 επαναλαμβανόμενες πίστες,η Library και τα σχετικά λίγα όπλα.Κατά τα άλλα το παιχνίδι ήταν πανέμορφο


        Comment


        • Call of Duty 4 σε Hardened Mode. Παίζω online multiplayer καιρό τώρα αλλά ποτέ δεν αξιώθηκα να τελειώσω το campaign. Πάρα πολύ ωραίο παιχνίδι, καλή ιστορία και πολύ ωραία σκηνοθετημένο. Όσο για το gameplay, ότι και να πω είναι λίγο. Must-play για όλους


          Comment


          • Laharl παίξε και το 2 και θα καταλάβεις τι ήταν η μπλε βλακεία. Ούτε εγώ κατάλαβα, αλλά στο 2 το πήρα χαμπάρι. Γενικά το 1 το βρήκα πολύ λιτό σε θέματα σεναρίου, κάτι που δεν ισχύει με την ΚΑΜΙΑ στα 2 και 3.

            ΥΓ: Μα πόσο τέλεια παιχνίδια.

            Comment


            • Τελειωσα μεσα σε ενα διαστημα 6-7 ωρων συνολικα το Fahrenheit για το XBOX (το πρωτο ασχετε μικρε noobα, οχι το 360!!! lolol).

              Χμ... Λοιπον.

              Θα πρεπει να πω οτι ο στοχος που εχει το παιχνιδι επιτυγχάνεται σε πολυ μεγαλο βαθμο, να δωσει δλδ μια κινηματογραφικη εμπειρια σεναριου στον παικτη, χωρις ομως να τον μετατρεπει σε απλο θεατη εξελιξεων. Αυτο το κανει μεσω ενος πολυ καλου συστηματος επιλογης χαρακτηρα στα εκαστωτε chapters, αλλα ουτως ή αλλως ο παικτης θα δει τις πλευρες ολων των πρωταγωνιστων, απλα επιλεγει ουσιαστικα την σειρα.

              Για μενα το παιχνιδι εχει μερικα πολυ δυνατα σημεια, αλλα και καποια πολυ μετρια. Παμε στα δυνατα:

              - Το σεναριο: ενα αρκετα ευφανταστο σεναριο, το οποιο ομως δεν αποφευγει αρκετα κλισε αλλα δινεται στον παικτη αμεσα και πιστικα, μην αφηνοντας την παραμικρη απορια.
              - Η διαρκεια του: για ενα 3D Adventure το παιχνιδι εχει ακριβως την διαρκεια που πρεπει. Δεν κουραζει αλλα δεν ειναι και πολυ συντομο. Spot-On
              - Δεν αφηνει ξεκρεμαστο τον παικτη: παρα πολλα adventures εχουν την ταση να φερνουν σε ενα σημειο τον παικτη οπου θα πρεπει να μυρισει τα δαχτυλα του για να καταλαβει το τι πρεπει να κανει. Οχι ομως και το Fahrenheit. Δεν υπαρχει ουτε μια στιγμη στο παιχνιδι που ο παικτης να μην ξερει το τι πρεπει να κανει ή το τι πρεπει να ψαξει να βρει και σε ποιον να μιλησει.

              Παμε τωρα στα κακα:
              - Ο χειρισμος: ενω δεν ειναι ιδιαιτερα κακος, ηθελε δουλεια ακομα. Η κινηση του χαρακτηρα δεν ειναι camera sensitive, και αυτο ειναι λαθος σε ενα παιχνιδι οπου η καμερα αλλαζει αρκετες φορες γωνια. Επισης το animation θα το ηθελα λιγο πιο προσεγμενο σε οτι αφορα το περπατημα και τις μικρες κινησεις των χαρακτηρων.
              - Το τελευταιο 1/3 του παιχνιδιου: το παιχνιδι εχει ενα συστημα a la party game με το οποιο διαχειριζεται τις action sequences. Ενω αυτο το συστημα στην αρχη και μεχρι το δευτερο τριτο του παιχνιδιου δεν κουραζει τον παικτη, αλλα αντιθετα του δινει μια ευκαιρια για χαλαρωση ή για μεγαλυτερη ενταση (αναλογα τις σκηνες), στο τελευταιο μερος του παιχνιδιου αναλαμβανει ουσιαστικα απο μονο του να κουβαλησει ολο το παιχνιδι μεχρι το τελος του, κατι το οποιο μεταφραζεται σε συνεχεις sequences οπου το μονο που κανει ο παικτης ειναι να επιλεγει την κατευθυνση των δυο αναλογικων μοχλων υπακούοντας τυφλα το παιχνιδι. Δυστυχώς αυτο αποξενωνει τον παικτη αντι να τον ενταξει στην εμπειρια, αποκοβοντας τον απο την ροη του παιχνιδιου. Εαν μιλουσαμε για ενα action adventure με στοιχεια puzzle ή rythm gaming αυτο δεν θα ηταν προβλημα, επειδη ομως μιλαμε για εναν καθαροαιμο 3D adventure, με διαλογους, γριφους, ισορροπια και σεναριο, κατι τετοιο δειχνει να μην ταιριαζει στον βαθμο που χρησιμοποιηται στο παιχνιδι.
              -Το τελειωμα του σεναριου: οπως ειπα και πριν, το σεναριο δεν αποφευγει καποια κλισε, οπως το love story μεταξυ των δυο κυριως πρωταγωνιστων, υπερφυσικα φαινομενα και αστυνομικο δαιμονιο. Δεν λεω οτι χαλανε το παιχνιδι σεναριακα, αλλα το παιχνιδι αρχιζει εκπληκτικα καλα σαν σεναριο, συνεχιζει εξισου καλα και λιγο μετα το μεσο ουσιαστικα γινεται εντελως προβλεψιμο. Μαλιστα δεν δισταζει να χρησιμοποιησει στοιχεια απο γνωστες ταινιες, οπως ειδικοτερα το Matrix.

              Γενικοτερα μπορω να πω οτι ειναι παιχνιδι του 8, κυριως για τον τροπο με τον οποιο δινεται το ολο πακετο στον παικτη. Δεν αποφευγει καποια κλισε και λαθη, αλλα μπροστα στην εμπερια που προσφερει αυτα τα μικρα αλλα υπαρκτα λαθη συγχωρουνται και δεν αλλιωνουν την ικανοποιηση που παιρνει ο παικτης στον τερματισμο. Βεβαια ο τερματισμος δυστυχως ειναι μαλλον απογοητευτικος (και οι τρεις εκδοχες του), αλλα δεν εχει σημασια ο προορισμος αλλα το ταξιδι...
              :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

              Comment


              • Ωπα ρε Talk show Host που εκανες και το reviουδακι για το game!

                Comment


                • Got a problem?
                  :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                  Comment


                  • << Fahreneit stuff goes here>>
                    [/b]
                    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όταν πρωτοέπαιξα στο PC πριν μερικά χρόνια είχα πάθει πλάκα. Το προτείνω σε όλους όσους δεν το έχουν παίξει. Δεν ξέρω πως είναι στο XBOX αλλά υποθέτω πως θα ναι σχεδόν ίδιο.

                    Πρόσφατα τελείωσα το &#39;campaign&#39; του Rez HD. Το είχα τελειώσει και παλιότερα στο PS2 αλλά δεν είχα παίξει το 5ο επίπεδο τότε. Έπαθα πλάκα..


                    Comment


                    • <div class='quotetop'>(DjSolid &#064; Mar 31 2008, 06&#58;20 PM) [snapback]16503[/snapback]</div>
                      Got a problem?
                      [/b]
                      αστειευομαι

                      Comment


                      • Alex ειναι ακριβως το ιδιο, καμια ουσιαστικη διαφορα απο οτι ξερω.
                        114 υπαρχουν και emoticons, οπως και καλυτερες περιπτωσεις για χιουμορ
                        :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                        Comment


                        • Μπράβο DJ πολύ καλή επιλογή.
                          Γενικά συμφωνώ με τα λεγόμενά σου για το Fahrenheit, ακόμα και στην βαθμολογία, γενικά πρόκειται για ποιοτικό τίτλο που, παρά τις όποιες αδυναμίες του, αποτελεί μια πολύ δυνατή εμπειρία και πιστεύω πως σε γενικές γραμμές παρουσιάζει το μοτίβο στο οποίο πρέπει να κινηθεί το genre. Θα έλεγα μάλιστα ότι κατά διαστήματα ο τίτλος κατάφερε να αποδώσει τον ευσεβή πόθο της βιομηχανίας σήμερα, δηλαδή cinematic gameplay. Όπως και να χει πάντως μερικά πράγματα θα μπορούσαν να είχαν υλοποιηθεί καλύτερα, είχε μερικά προβληματάκια κι ατέλειες, τα οποία όμως είναι έως έναν βαθμό δεκτά για έναν τίτλο που, στη μεγαλύτερη διάρκειά του, κοιτάζει τόσο μπροστά, συνυπολογίζοντας δε το γεγονός πως εκπροσωπεί για ένα genre κλινικά νεκρό, που αναζητεί τα τελευταία χρόνια την ανάστασή του.

                          Γενικά η Quantic Dream το έχει αυτό, το Nomad Soul πχ κοίταγε επίσης πολύ μπροστά απ την εποχή του, αλλά το τελικό αποτέλεσμα ήταν αρκετά προβληματικό (αν και προσωπικά το γουστάρω πολύ το παιχνίδι), στο Fahrenheit πάντως το τελικό αποτέλεσμα ήταν πιο συμπαγές κι ολοκληρωμένο κάτι που δίνει υποσχέσεις για το μέλλον.

                          Να θυμίσω, επειδή δυστυχώς δε τυγχάνει προβολής, τον νέο τίτλο που έρχεται από την Quantic Dream ονόματι Heavy Rain, δεν έχουν γίνει πολλά πράγματα γνωστά, αλλά θα τον τιμήσουμε επειδή είμαστε fanboys του studio κι επειδή μπορούμε.

                          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                          Comment


                          • Eγω τελειωσα το God Of war : Chains of Olympus για το psp.Αρκετα καλο portable παιχνιδακι βαδιζει στα χναρια των προηγουμενων GOW και τα καταφερνει αρκετα καλα.Τα γραφικα ειναι εξαιρετικα,το ιδιο και ο ηχος.Τωρα οσον αφορα τον χειρισμο του το μονο παραδοξο ειναι το analog stick οταν αναγκαζεσαι να τον γυρισεις κτλ.Ενα ακομη μειον ειναι η διαρκεια ειναι αρκετα μικρο game εγω το τελειωσα στο hard στις 5:30 ωρες και τα challenges δεν προσθετουν πολυ.Παροτι μικρο μεν θα του ριξω ενα second playthrough στο hero.Τεσπα το προτινω σε οσους θελουν να δουν την ισχυ του psp και σε οσους αρεσαν τα προηγουμενα gow 8/10


                            Aντρέας Παγουλάτος

                            Comment


                            • Απο τις 2 πμ εως τη στιγμη που γραφω αυτες τις αραδες ασχοληθηκα και ολοκληρωσα το Devil May Cry 2 στο PS2.Πραγματικα ειναι μια απο τις λιγες φορες που μια εταιρεια της κλασης της Capcom με εχει απογοηυετσει ΤΟΣΟ ασχημα.Ο τιτλος ειναι πραγματικα ενα ΑΙΣΧΟΣ και μισο,αθλιο και σαφως κατωτερο του προγονου του σε καθε τομεα.Η πολυ καλη και λειτουργικη μηχανη γραφικων του DMC εχει βιασθει στο 2 με αδιαφορα textures και αδειους,παντελως αδιαφορους χωρους.Τα μοντελα βρισκονται σε καπως καλυτερη μοιρα αλλα και παλι κινουνται σε μετρια επιπεδα.Τα voice-overs ειναι τραγικα,δεν υπαρχει ιχνος σεναριου (οχι πως εχω υπερβολικες απαιτησεις απο το ειδος σε αυτον τον τομεα ομως εδω παραπαει),οι εχθροι εχουν νοημοσυνη γλυκοπατατας και απορω πως τους ηρθε να χρησημοποιησουν bosses τα οποια δε γνωριζουν πως να υπερασπιστουν τον εαυτο τους&#33;Στις περισσοτερες μαχες αρκει να μενεις μακρια τους και να ριχνεις με καποιο πυροβολο μεχρι να πεθανουν με στυλ&#33;Ο χειρισμος απλα δεν ανταποκρυνεται στις προσπαθειες του χρηστη πραγμα παραπανω απο εκνευριστικο τη στιγμη που πολλες φορες χρειαζεται περιτεχνα αλματα για να φτασει ο πρωταγωνιστης σε συγκεκριμενα σημεια.Οσον αφορα τους χαρακτηρες ειναι ολοι τραγικοι απο τον αλλαγμενο Δαντη (πως τον καταντησαν ετσι ρε γμτ) και την Lucia (OFMG αισχρη) μεχρι και τον τελευταιο,αλα Λακη Γαβαλα arch villain (my ass).Συν τοις αλλοι δε γινεται καν αναφορα στα γεγονοτα του πρωτου τιτλου κατι που απομακρυνει ακομα περισσοτερο την εμπειρια απο τις καλες μνημες του πραρελθοντος.Ειλικρινα δε μπορω να φανταστω ποσο θα εκλαψαν τα χρηματα τους οσοι αγορασαν αυτο το χαλι full price και ελπιζω το 3 να ειναι ΠΟΛΥ καλυτερο (πραγμα και το οποιο θεωρω δεδομενο απο αυτα που εχω δει απο τον τιτλο).Κι εγω που εκατσα και εφαγα το βραδυ μου για να κοιταξω μηπως και μαθω κατι για το lore της σειρας...που να ηξερα ο καημενος.
                              <div align="center">

                              "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                              Comment


                              • Απο τις 2 πμ εως τη στιγμη που γραφω αυτες τις αραδες ασχοληθηκα και ολοκληρωσα το Devil May Cry 2 στο PS2.Πραγματικα ειναι μια απο τις λιγες φορες που μια εταιρεια της κλασης της Capcom με εχει απογοηυετσει ΤΟΣΟ ασχημα.Ο τιτλος ειναι πραγματικα ενα ΑΙΣΧΟΣ και μισο,αθλιο και σαφως κατωτερο του προγονου του σε καθε τομεα.Η πολυ καλη και λειτουργικη μηχανη γραφικων του DMC εχει βιασθει στο 2 με αδιαφορα textures και αδειους,παντελως αδιαφορους χωρους.Τα μοντελα βρισκονται σε καπως καλυτερη μοιρα αλλα και παλι κινουνται σε μετρια επιπεδα.Τα voice-overs ειναι τραγικα,δεν υπαρχει ιχνος σεναριου (οχι πως εχω υπερβολικες απαιτησεις απο το ειδος σε αυτον τον τομεα ομως εδω παραπαει),οι εχθροι εχουν νοημοσυνη γλυκοπατατας και απορω πως τους ηρθε να χρησημοποιησουν bosses τα οποια δε γνωριζουν πως να υπερασπιστουν τον εαυτο τους&#33;Στις περισσοτερες μαχες αρκει να μενεις μακρια τους και να ριχνεις με καποιο πυροβολο μεχρι να πεθανουν με στυλ&#33;Ο χειρισμος απλα δεν ανταποκρυνεται στις προσπαθειες του χρηστη πραγμα παραπανω απο εκνευριστικο τη στιγμη που πολλες φορες χρειαζεται περιτεχνα αλματα για να φτασει ο πρωταγωνιστης σε συγκεκριμενα σημεια.Οσον αφορα τους χαρακτηρες ειναι ολοι τραγικοι απο τον αλλαγμενο Δαντη (πως τον καταντησαν ετσι ρε γμτ) και την Lucia (OFMG αισχρη) μεχρι και τον τελευταιο,αλα Λακη Γαβαλα arch villain (my ass).Συν τοις αλλοι δε γινεται καν αναφορα στα γεγονοτα του πρωτου τιτλου κατι που απομακρυνει ακομα περισσοτερο την εμπειρια απο τις καλες μνημες του πραρελθοντος.Ειλικρινα δε μπορω να φανταστω ποσο θα εκλαψαν τα χρηματα τους οσοι αγορασαν αυτο το χαλι full price και ελπιζω το 3 να ειναι ΠΟΛΥ καλυτερο (πραγμα και το οποιο θεωρω δεδομενο απο αυτα που εχω δει απο τον τιτλο).Κι εγω που εκατσα και εφαγα το βραδυ μου για να κοιταξω μηπως και μαθω κατι για το lore της σειρας...που να ηξερα ο καημενος.
                                [/b]
                                Άκουσα σε ένα podcast πρόσφατα πως το DMC2 είχε αρχίσει ως άλλο παιχνίδι και όταν κατάλαβαν ότι δεν θα πουλούσε πολύ το πετσόκοψαν και το &#39;μεταμόρφωσαν&#39; σε DMC.


                                Comment

                                Working...
                                X