Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Τελος το Lords of the Fallen (2023 και version 2.0), λιγο κατω απο 40 ωρες και με το Inferno ending. To πηγα τελειως blind οποτε πιθανον να εχασα πραγματα (εχει αντιστοιχο quest system με τα souls που δεν καταλαβαινεις τιποτα οποτε δεν ασχοληθηκα καθολου και οτι quest ολοκληρωσα ηταν καθαρα απο τυχη).

    Γενικα δεν μπορω να πω οτι περασα ασχημα, και τουλαχιστον στην τωρινη του μορφη το παινχιδι ειναι αρκετα polished. Στα πραγματα που διασκεδασα ηταν
    1) Το overall pacing που ειναι αρκετα καλο, δεν βαρεθηκα καπου,
    2) το level design και η εξερευνηση στους 2 κοσμους (το παιχνιδι ειναι το λιγοτερο γραμμικο σχεδιαστικα απο τα souls-like που εχω δει) που γενικα οκ ηταν αρκετα fan με μικρα light puzzles και αρκετα secrets, εχει επισης σημεια με non-linear progression,
    3) η ολη αισθητικη-γραφικα κλπ που εχουν ενα ισπανικο στυλ (οι devs αποτι βλεπω ειναι ισπανοι οντως) τυπου Blasphemous, αν και δεν το φτανει συνολικα (παροτι το art καποιες φορες σου βγαζει κατι αντιστοιχο).

    Στα αρνητικα οπως ειπα και παλιοτερα το βασικο ειναι η μαχη. Δεν ειναι οτι ειναι κακη η κατι τετοιο σ τεχνικο επιπεδο η υλοποιηση, απλα δομικα λογω καποιων επιλογων καταληγει να μην εχει σχεδον καθολου βαθος. Για να φερω ενα παραδειγμα, το καθε οπλο εχει ενα combo που βασιζεται στο ποσες φορες πατας το κουμπι της επιθεσης (οπως και τα souls). To combo εδω ειναι ομως 10 κινησεις αντι για 3 πχ, και το καθε χτυπημα κανει μικρη ζημεια στον εχθρο. Αυτο σημαινει οτι καταληγεις να χτυπας για ωρα κατι και να τανκαρεις τα χτυπηματα του εχθρου, κατι που κανει το game πιο πολυ basic braindead hack n slash παρα souls. Ε αυτο απο μονο του κανει πολυ μεγαλη ζημεια στο βαθος της μαχης. Απο κει και περα ναι υπαρχουν διαφορα builds αλλα δεν θεωρω οτι ειναι balanced η οτι προσφερουν επιλογες που θα οδηγησουν σε διαφορετικα playstyles, ενω και τα bosses επηρεαζονται απο την ολη αυτη φαση, και παροτι ας πουμε ειναι memorable σχεδιαστικα, ειναι τελειως forgetable σαν μαχες. Τελος υπαρχουν περιοχες που εχουν θεμα ακομα με το density των εχθρων.

    Αυτα σε γενικες γραμμες, οπως ειπα δεν μπορω να πω οτι δεν περασα καλα, ειναι ενα οκ παιχνιδι στο ειδος και αν ψαχνεις για κατι τετοιο θεωρω οτι θα το διασκεδασεις, αλλα σιγουρα εχει θεμα ακομα στα fundamentals, στο balancing, κοκ, κατι που του αφαιρει πολυ απο το βαθος και το κανει πολυ πιο απλο απο αλλα παιχνιδια της κατηγοριας. Συνολικα good time, αλλα κυριως για οσους θελουν να παιξουν ενα παιχνιδι του ειδους και εχουν δει αλλα πολυ βασικοτερα παιχνιδια. Απο μενα 6/10.​

    Comment


    • Τελείωσα Resident Evil Code Veronica (HD - PS3)

      Είχα πάντα μεγάλη περιέργεια για αυτό το sequel που για κάποιο λόγο έχει ίσως την λιγότερη "έκθεση" συγκριτικά με τα υπόλοιπα κλασσικά R.E.

      Αρχικά μου φάνηκε πως τα γραφικά και ο χειρισμός ήταν απαρχαιωμένα ενδεχομένως ακόμα και γιατί την εποχή που βγήκε, πέρα από το ότι η έκδοση "HD" του PS3 δεν κάνει και πολλά για να βελτιώσει την κατάσταση αλλά πιστεύω ότι ο φωτισμός είναι κάπως καλύτερος από την αρχική έκδοση έστω.

      Πέρα από αυτό το κομμάτι πάντως μου άρεσε αρκετά και, αν και δεν είμαι κανένας μέστρε των R.Ε. πιστεύω πως προσφέρει μια δυνατή εμπειρία της συνταγής των κλασσικών Resi από όλες τις απόψεις: επιβίωση, διαχείριση αντικειμένων, στρατηγική προσέγγιση του πως θα κινηθείς στη κάθε περιοχή, ποιες μάχες θα κάνεις και ποιες θα αποφύγεις κλπ.

      Το μόνο που με μπέρδεψε στην αντιμετώπιση ήταν οι εναλλαγές χαρακτήρων μεταξύ Claire και Chris καθώς κάθε φορά έβαζα όλα μου τα όπλα και σφαίρες κλπ στο μπαούλο για να έχει πρόσβαση ο άλλος χαρακτήρας και κατέληγαν να ξαναπαίζω κάποια σημεία όταν έβλεπα ότι γινόταν αλλαγή μετά πάλι, χωρίς πρόσβαση στο σεντούκι.

      Αυτό και κάποια boss battles μου φάνηκαν επίσης αρκετά "φτηνά" γιατί δεν έχεις ούτε πολύ χώρο για να κινηθείς ούτε πολύ περιθώριο για στρατηγική (όπως πχ αυτό που σε κυνηγάει με ένα τεράστιο τσεκούρι και απλά τρέχεις κάνοντας heal σε κάθε χτύπημα).

      Όπως και να χει το απόλαυσα αρκετά και αναμένω να ανακοινώσουν και το remake που πιστεύω του αξίζει.

      Comment


      • Doom the Dark Ages

        Τελος το Doom the Dark Ages μετα απο 33 ωρες στο Nightmare κανοντας σχεδον τα παντα (εχει 2-3 chapters που μου ξεφυγαν καποια πραγματα αλλα μπορει να γυρισω να τα κανω). Τα Ch19-22 μου αρεσαν πολυ περισσοτερο απο τα Cthulhu (16-18?) που γενικα τα βρηκα αρκετα bland οποτε παροτι το game εκανε κοιλια σε εκεινο το σημειο για μενα, στα τελευταια κεφαλαια ξαναπηρε τα πανω του.

        Γενικα φοβερο game το χαρηκα οσο δεν παει, απιστευτο gameplay, αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν μπορεις να το συγκρινεις αμεσα με τα προηγουμενα δυο καθως ειναι αρκετα διαφορετικο και εχει και αλλη δομη (μεγαλυτερες ανοιχτες περιοχες, πιο open ended και λιγοτερο linear, πιο αργο και μεθοδικο gameplay κοκ) και πιθανον αν σου αρεσει περισσοτερο ο πιο linear, κλειστος και πιο καθετος σχεδιασμος των προηγουμενων δυο σε συνδιασμο με τον πιο γρηγορο ρυθμο τους, ε εδω μπορει να χαλαστεις. Εμενα δεν με πειραξε καθολου, απλα δεν θεωρω οτι ειναι εξελιξη της συνταγης η κατι τετοιο, ειναι κατι διαφορετικο.

        Σε οτι αφορα τα επιπεδα με τον δρακο και τον Atlan, δεν ξερω γιατι εγινε τοσο θεμα, πραγματικα δεν νομιζω να ειναι πανω απο 2 ωρες gameplay σε ενα παιχνιδι που ετσι οπως το επαιξα εγω τουλαχιστον ειναι κοντα στις 35. Δεν ειναι βεβαια κατι το ιδιαιτερο και ειδικα στην περιπτωση του δρακου ηταν λιγο χαμενη ευκαιρια imo γιατι θα μπορουσαν να εχουν κανει κατι πολυ καλυτερο, αλλα σε καθε περιπτωση ειναι κομματια που καπως σπανε την ολη ενταση και εμενα μου αρεσαν.

        Γραφικα, μουσικη, level design, και overall σχεδιασμος top of the top, αν εβαζα καποιο παραπονο θα ηταν το check point system που ειναι λιγο περιεργο και δεν σε βγαζει παντα εκει που θες, και οτι μεση -> τελος το παιχνιδι imo χανει λιγο σε pacing. Απο κει και περα ηταν φοβερη εμπειρια, απλα ξαναλεω οτι δεν ειναι τοσο εξελιξη οσο ενα διαφορετικο take στην ολη συνταγη και αυτο μπορει να χαλασει καποιους. Αυτα, 9/10 απο μενα.

        Comment

        Working...
        X