Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Τελος το Lords of the Fallen (2023 και version 2.0), λιγο κατω απο 40 ωρες και με το Inferno ending. To πηγα τελειως blind οποτε πιθανον να εχασα πραγματα (εχει αντιστοιχο quest system με τα souls που δεν καταλαβαινεις τιποτα οποτε δεν ασχοληθηκα καθολου και οτι quest ολοκληρωσα ηταν καθαρα απο τυχη).

    Γενικα δεν μπορω να πω οτι περασα ασχημα, και τουλαχιστον στην τωρινη του μορφη το παινχιδι ειναι αρκετα polished. Στα πραγματα που διασκεδασα ηταν
    1) Το overall pacing που ειναι αρκετα καλο, δεν βαρεθηκα καπου,
    2) το level design και η εξερευνηση στους 2 κοσμους (το παιχνιδι ειναι το λιγοτερο γραμμικο σχεδιαστικα απο τα souls-like που εχω δει) που γενικα οκ ηταν αρκετα fan με μικρα light puzzles και αρκετα secrets, εχει επισης σημεια με non-linear progression,
    3) η ολη αισθητικη-γραφικα κλπ που εχουν ενα ισπανικο στυλ (οι devs αποτι βλεπω ειναι ισπανοι οντως) τυπου Blasphemous, αν και δεν το φτανει συνολικα (παροτι το art καποιες φορες σου βγαζει κατι αντιστοιχο).

    Στα αρνητικα οπως ειπα και παλιοτερα το βασικο ειναι η μαχη. Δεν ειναι οτι ειναι κακη η κατι τετοιο σ τεχνικο επιπεδο η υλοποιηση, απλα δομικα λογω καποιων επιλογων καταληγει να μην εχει σχεδον καθολου βαθος. Για να φερω ενα παραδειγμα, το καθε οπλο εχει ενα combo που βασιζεται στο ποσες φορες πατας το κουμπι της επιθεσης (οπως και τα souls). To combo εδω ειναι ομως 10 κινησεις αντι για 3 πχ, και το καθε χτυπημα κανει μικρη ζημεια στον εχθρο. Αυτο σημαινει οτι καταληγεις να χτυπας για ωρα κατι και να τανκαρεις τα χτυπηματα του εχθρου, κατι που κανει το game πιο πολυ basic braindead hack n slash παρα souls. Ε αυτο απο μονο του κανει πολυ μεγαλη ζημεια στο βαθος της μαχης. Απο κει και περα ναι υπαρχουν διαφορα builds αλλα δεν θεωρω οτι ειναι balanced η οτι προσφερουν επιλογες που θα οδηγησουν σε διαφορετικα playstyles, ενω και τα bosses επηρεαζονται απο την ολη αυτη φαση, και παροτι ας πουμε ειναι memorable σχεδιαστικα, ειναι τελειως forgetable σαν μαχες. Τελος υπαρχουν περιοχες που εχουν θεμα ακομα με το density των εχθρων.

    Αυτα σε γενικες γραμμες, οπως ειπα δεν μπορω να πω οτι δεν περασα καλα, ειναι ενα οκ παιχνιδι στο ειδος και αν ψαχνεις για κατι τετοιο θεωρω οτι θα το διασκεδασεις, αλλα σιγουρα εχει θεμα ακομα στα fundamentals, στο balancing, κοκ, κατι που του αφαιρει πολυ απο το βαθος και το κανει πολυ πιο απλο απο αλλα παιχνιδια της κατηγοριας. Συνολικα good time, αλλα κυριως για οσους θελουν να παιξουν ενα παιχνιδι του ειδους και εχουν δει αλλα πολυ βασικοτερα παιχνιδια. Απο μενα 6/10.​

    Comment

    Working...
    X