Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ισως στο 3ο μερος γινει καποιο βημα προς αυτη την κατευθυνση.Νομιζω οτι ενα πολυ μικρο βηματακι το εκαναν και με το 2ο μερος.

    Τωρα για τα γραφικα.

    Οι δυνατες στιγμες του GoW3>all.Aπλα δεν υπαρχουν(αλλα δεν ειναι και τοσες πολλες)

    Aλλα τελικα για μενα παει ετσι.
    Uncharted 2.
    GoW3
    Κιllzone 2
    Heavy Rain.

    Comment


    • Βασικά το Uncharted 2 έχει τρελό attention to detail κάτι που μου άρεσε αρκετά και γι'αυτό το προτιμώ,όμως εν τέλει το GOW 3 υπερτερεί.Η μάχη με τον Κρόνο ας πόύμε με είχε αφήσει με το στόμα ανοικτό.Το ΚΖ2 η πρώτη πίστα είναι όντως εντυπωσιακή,αλλά δεν το έχω τελειώσει για να μπορώ να το κρίνω ως σύνολο.
      Carpe diem

      Comment


      • Για μένα το U2 νικάει άνετα στον τομέα των γραφικών όλα τα άλλα.
        Και στα textures, και στο animation, και στα efects, και στις λεπτομέρειες, παντού.
        Το GOW εξαιρώντας την κλίμακα και το μοντέλο του Kratos είναι κατώτερο ΙΜΟ. Μην ξεχνάμε ότι έχει fixed cameras και που πιστεύω κάνει πιο ευκολη την δουλειά των devs.
        Το HR υπερτερεί σε μοντέλα αλλά διαδραματίζεται σε μικρούς χώρους (εξαίρεση το mall) και πάλι έχει fixed cameras.
        Το K2 για μένα αδικεί τον εαυτό του με το art direction του.
        Πολύ μαύρο, πολύ βιομηχανικό, δεν αφήνει το ίδιο το παιχνίδι να αναδειχθούν τα γραφικά του ΙΜΟ.

        Comment


        • Το GOW εξαιρώντας την κλίμακα και το μοντέλο του Kratos είναι κατώτερο ΙΜΟ. Μην ξεχνάμε ότι έχει fixed cameras και που πιστεύω κάνει πιο ευκολη την δουλειά των devs.

          Αντιθετως την κανει πιο δυσκολη. Σε ενα δεκαωρο game πρεπει σε καθε δευτερολεπτο αυτου, να εχουν δουλεψει την καμερα για να σου δινει εσενα το καλυτερο δυνατο. Τα zoom in και zoom out, να μη σε αφηνουν εκτεθημενο σε μαχες κτλ, ειναι απειρως πιο δυσκολη δουλεια.
          Ground_Zero:

          Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

          Comment


          • Για τα γραφικά λέει.

            Comment


            • Originally posted by Azrael View Post
              Αντιθετως την κανει πιο δυσκολη. Σε ενα δεκαωρο game πρεπει σε καθε δευτερολεπτο αυτου, να εχουν δουλεψει την καμερα για να σου δινει εσενα το καλυτερο δυνατο. Τα zoom in και zoom out, να μη σε αφηνουν εκτεθημενο σε μαχες κτλ, ειναι απειρως πιο δυσκολη δουλεια.
              Εννοώ τα γραφικά είναι πιο 'εύκολο' να γίνουν εντυπωσιακά σε ένα game με fixed cameras και όχι αν η κίνηση της κάμερας είναι πιο ευκολη.
              Σκέψου ότι σε μία fixed camera το τι θα φαίνεται και τι όχι είναι προκαθορισμένο.
              Πχ μέσα σε ένα κτίριο η fixed camera σπάνια δείχνει το ταβάνι. Σε ένα game πλήρης ελευθερίας κάμερας πρέπει οι devs να δουλέψουν και το ταβάνι και την πίσω πλευρά της κολώνας και τα μικροαντικείμενα στο τραπέζι και το background σε 360 μοίρες. Κοινώς όλα φαίνονται.

              Comment


              • Originally posted by Enpsty
                Εννοώ τα γραφικά είναι πιο 'εύκολο' να γίνουν εντυπωσιακά σε ένα game με fixed cameras και όχι αν η κίνηση της κάμερας είναι πιο ευκολη.
                Σκέψου ότι σε μία fixed camera το τι θα φαίνεται και τι όχι είναι προκαθορισμένο.
                Σε καποιο φορουμ(neogaf ηταν?B3d?δεν θυμαμαι),υπηρχε μια τετοια κουβεντα για το συγκεκριμενο παιχνιδι,στην οποια συμμετειχε και ενας dev του παιχνιδιου και ηταν κατηγορηματικος στο οτι για το συγκεκριμενο παιχνιδι δεν βοηθαει σε κατι η συγκεκριμενη fixed καμερα οσον αφορα τα γραφικα.
                Εξηγησε τους λογους,αλλα δυστυχως δεν βρισκω την κουβεντα στο νετ για να τους ποσταρω.

                Εδω που τα λεμε,ας πουμε οτι ηταν ελευθερη και την ωρα της μαχης με τον Ποσειδωνα μπορουσες να γυρισεις την οπτικη απο την αλλη πλευρα(δλδ στο κενο,εφοσον η καμερα του GoW3 εδειχνε βουνο και Gaia,ποδειδωνα),το πολυ πολυ να πηγαινε απο τα 45 frames στα 60.Δλδ ακομα καλυτερα:p

                ΥΓ.Aν βρω το λινκ θα το ποσταρω.

                edit.To βρηκα.Στην πραγματικοτητα λεει οτι δεν ειναι fixed(εντωμεταξυ ειναι ακριβως η ιδια κουβεντα U2vsGoW3).

                Originally posted by Mελος του b3d
                Is it even fair to compare UC2 and GoW3, especially considering GoW is a game that always controls what you see (fixed camera)?
                Originally posted by director of technology Christer Ericson
                The camera is not fixed. It is highly scripted to provide a highly cinematic play experience, yes, but in no meaning of the word is the camera fixed!Within the setup cinematic parameters there is a LOT of room for the camera to adjust (zooming, panning, etc) to the action that happens on the screen (where the player is, where the enemies are, etc). Because of the amount of adjustments the camera system can make automatically, there are very few assumptions that can be made about what to render or not render.

                Not only has the camera system in GoW been described in detail at a lecture at GDC in the past, but if you paid attention during game play, it would be apparent that the camera does have several degrees of freedom outside of its scripted nature.

                We could easily allow the user full control of the camera during game play. The reason we do not is because we feel it breaks the cinematic experience that we have carefully crafted, not because there is some geometry missing if you turn around (as you imply).

                Comment


                • Originally posted by Enpsty View Post
                  Πολύ μαύρο, πολύ βιομηχανικό, δεν αφήνει το ίδιο το παιχνίδι να αναδειχθούν τα γραφικά του ΙΜΟ.
                  για αυτό είναι ωραίο, είδαμε και τα χρώματα του Resistance 2, το κάναν όπως νανε. Μια χαρά είναι το art direction του Killzone 2 για αυτό που αντιπροσωπεύει, μουντό και πολεμικό.
                  Star Citizen videos Star Citizen gallery

                  Comment


                  • Σε καποιο φορουμ(neogaf ηταν?B3d?δεν θυμαμαι),υπηρχε μια τετοια κουβεντα για το συγκεκριμενο παιχνιδι,στην οποια συμμετειχε και ενας dev του παιχνιδιου και ηταν κατηγορηματικος στο οτι για το συγκεκριμενο παιχνιδι δεν βοηθαει σε κατι η συγκεκριμενη fixed καμερα οσον αφορα τα γραφικα.
                    Το ότι το λέει δε σημαίνει πως ισχύει κιόλας. Η κάμερα είναι fixed με κάποιο πολύ μικρό βαθμό ελευθερίας. Δεν είναι Resident Evil 1 αλλά δεν είναι και ελεύθερη κάμερα. Προφανώς και κάνουν οικονομία στους πόρους όταν βλέπεις μόνο ένα μικρό μέρος από όσα είναι γύρω σου.
                    Originally posted by Squall Leonhart
                    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                    Originally posted by 丹野
                    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                    Originally posted by Ryu_gr
                    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                    Comment


                    • den kanoun oikonomia stous porous kathws olo to perivallon ginetai render etsi ki alliws.

                      edw kapoioi legan ''to modelo tou kratos einai toso detailed alla otan h kamera kanei zoom out se polla simeia, logika de tha einai toso''.

                      ki omws sto framebuffer ta polygwna menoun ola.



                      για αυτό είναι ωραίο, είδαμε και τα χρώματα του Resistance 2, το κάναν όπως νανε. Μια χαρά είναι το art direction του Killzone 2 για αυτό που αντιπροσωπεύει, μουντό και πολεμικό.

                      +1
                      Ground_Zero:

                      Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

                      Comment


                      • Υπενθυμιζω οτι το thread name λεει I just finished, αν δε σας χαλαει πολυ () ας συνεχισουμε on topic.

                        Comment


                        • Κι εσύ off topic έκανες, μπου.

                          Τι έπιασες τελικά; Όχι τίποτε άλλο αλλά κάπως έγινε και από δικό σου post ξεκίνησε όλη η παραπάνω κουβέντα :xp: . Σε σένα πέφτει το βάρος να τη λήξεις.-

                          Comment


                          • Final fantasy XIII AGITO.Το γράφει στο now playing του.
                            Carpe diem

                            Comment


                            • Τελικα δεν το εγραψα τοτε που επρεπε...

                              LocoRocco

                              Πλατφορμαρα ολκης, μουσικαρες και χαμογελο του παιδιου.

                              Νταξ, το παιχνιδι το ειχα να καθεται χρονια, αλλα το ειχα προχωρησει αρκετα οποτε ειπα να το τελειωσω, να μπει μεσα το UMD και να μεινει εκει στον αιωνα τον απαντα. Αξιζε.

                              Αγαπημενο Locco σιγουρα το μαυρο, Barry White meets Drunk Pixel, στιχουργικα αριστο θα ελεγα και αν ηταν και κανονικη γλωσσα ακομα καλυτερα!

                              Χειρισμος υπεροχος, αν και για μενα ενα LoccoRocco θα πρεπει να βγει οπωσδηποτε στο NGP με το tilt sensor και το touch pad πισω, κολαση σου λεω κολαση.

                              Βασικα φοβερο design ειχε, γιατι οι πιστες ειχαν πολυ πλακα γενικοτερα, τα κρυφα σημεια ειναι μπολικα και αν θελει κανεις να το 100ρισει τοτε καλα στερνα, εγω βαριομουν οικτρα.

                              Κατι mini games, editors κλπ δεν καταπιαστηκα, βαριομουν ακομα περισσοτερο.

                              Αλλα στα 10 ευρω αξιζει. Τσιμπα το σε λεω.
                              :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                              Comment


                              • τελειωσα το god of war ghost of sparta στο psp και το dead space 2 στο 360

                                Comment

                                Working...
                                X